abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12632700
"Maar autochtone jongens doen ook wel eens wat..."
pi_12632703
Ok ff wat meer informatie.
Nee mijn zus ziet er niet uit als een geil wijf. Gewoon mooi blond meisje van 17. (en als ze eruit zag als een geil wijf hebben ze nog hun poten thuis te houden. Laat ze maar aan hun eigen meisjes met complete dekbed overtrekken en handdoeken aanranden.)

Nou mijn zusje is natuurlijk erg overstuur. Ze zit hier thuis echt te schelden tegen de 110 aan wat natuurlijk erg begrijpelijk is. Ik zal maar niet uit typen wat die allemaal heeft lopen roepen. En naar de politie gaan heeft weinig zin lijkt me. Die houd dat tuig nog de hand boven het hoofd ook en vind ze maar eens terug.
Ik ben echt kokend van woede. Aangezien ik zelf niet echt een klein mannetje ben heb ik echt zin om er ff heen te gaan en de grond aan te vegen met dat tuig. Ik sta op dit moment echt niet voor mezelf in.

Sorry voor de typ fouten in mijn posts maar ik ben aan het trillen van woede onderhand.

Altijd dezelfde groep die het in deze maatschappij verziekt.
Wanneer gaat er nu eens iets gebeuren in dit land

vrijdag 22 augustus 2003 @ 15:29:24 #28
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_12632705
Enige reeele en werkbare tip die ik kan bedenken is je zus advies geven over wat ze de volgende keer beter kan doen. Bijvoorbeeld snel een winkel indraaien, waar ze denk ik toch niet zo snel ook haar lastig vallen, omdat het dan ook een zaak is van de winkel, aangezien er dan ook een klant wordt lastig gevallen.

Is triest weet ik.

[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
pi_12632706
Als je het doet doe het goed!

Half werk levert de politie al

pi_12632709
[linksmodus]Het hadden net zo goed een groepje Nederlanders kunnen zijn hoor....[/linksmodus]

Gewoon terugsturen als papa en mama die kinderen nix bijbrengen. En maar denken dat ze alles kunnen maken
Op het vliegtuig met die lui of anders kebab van maken.

If you can't stand the heat, get out of the kitchen
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 15:29:41 #31
46511 Linz
held der helden
pi_12632716
sjo sjo, ze zitten nu ook al in Helmond hehe. Gaat wat worden met die verspreidingsbeleid...hehe....
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_12632722
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:27 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ja, maar je hoort het wel vaak over ze he?

Inderdaad, zelden Nederlanders, Turken of Surinamers, maar bijna altijd weer Marokkanen. Dan kan je toch niet meer ontkennen dat het een probleem is dat te maken heeft met de Marokkaanse gemeenschap. Het engie wat gedaan wordt is het roepen dat er ook nog zoveel goede Marokkanen zijn. Laat die goede Marokkanen dan die slechte Marokkanen leren wat respect is.

[Dit bericht is gewijzigd door ChillyWilly op 22-08-2003 15:32]

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_12632725
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:28 schreef Sidekick het volgende:
Zolang je niet eigen rechter speelt, is alles goed.
Alhoewel ik niet denk dat een gesprek met deze kut-jochies veel zal helpen. Misschien dat je via de politie wel goed in contact kan komen met die jochies en/of hun ouders.
ik denk dat de politie liever bij de snelweg staat de flitsen, veel rendabeler

From wishes to eternity
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 15:30:37 #34
21208 derek0905
Saab 900 Turbo
pi_12632733
Tja ... het blijven losgeslagen beesten.
In de dierenwereld wordt ook gewoon geneukt wanneer het mannetje daar behoefte aan heeft.

Maar het beste wat je nu kan doen is afwachten op mijn Masterplan.
Als ik genoeg Westlanders heb gevonden, gaan we het land gelijk weer even terugnemen namelijk.
En daarna hoef je nooit meer je auto te wassen, te stofzuigen of je ramen te wassen.
Elk gezin krijgt namelijk 1 Marrokaan voor het huishouden etc.

DVDkasten voor grotere verzamelingen --> http://www.dvdkast.nl
pi_12632738
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:23 schreef Doctor_Bara het volgende:
als ik t gezien had had ik er wel wat van gezegd, ben zelf half marokkaans, ik weet hoe ik met die gasten om moet gaan
Dit vind ik altijd mooi om te horen

Maar is iid zwaar k*t , kweet niet of ik me zelf dan ook zou kunnen inhouden.. Maar dan zou ik zeker eens een melding maken bij de politie > kan je nooit iets voor gelegd worden dat je iemand op zn bek hebt geslagen

See the Truth and See the Lies just by opening You're Eye's.... 2 Foresee you're own Demise
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 15:30:59 #36
32015 suus21
Andre rocks!
pi_12632744
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mekka ligt in Saoudi-Arabië .

ja maar dat is het paradijs voor mekkanen alias marokkanen met oranje poten
fijn!
pi_12632752
Zou de politie überhaupt de namen van dit soort tuig noteren en op 't bureau ergens op een zwarte lijst (no pun intended) toevoegen?
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 15:31:53 #38
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12632767
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:29 schreef Dealer het volgende:
Ok ff wat meer informatie.
Nee mijn zus ziet er niet uit als een geil wijf. Gewoon mooi blond meisje van 17. (en als ze eruit zag als een geil wijf hebben ze nog hun poten thuis te houden. Laat ze maar aan hun eigen meisjes met complete dekbed overtrekken en handdoeken aanranden.)

Nou mijn zusje is natuurlijk erg overstuur. Ze zit hier thuis echt te schelden tegen de 110 aan wat natuurlijk erg begrijpelijk is. Ik zal maar niet uit typen wat die allemaal heeft lopen roepen. En naar de politie gaan heeft weinig zin lijkt me. Die houd dat tuig nog de hand boven het hoofd ook en vind ze maar eens terug.
Ik ben echt kokend van woede. Aangezien ik zelf niet echt een klein mannetje ben heb ik echt zin om er ff heen te gaan en de grond aan te vegen met dat tuig. Ik sta op dit moment echt niet voor mezelf in.

Sorry voor de typ fouten in mijn posts maar ik ben aan het trillen van woede onderhand.

Altijd dezelfde groep die het in deze maatschappij verziekt.
Wanneer gaat er nu eens iets gebeuren in dit land

ach ja, wie hier opstaaat om er wat aan te doen wordt geexecuteerd.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 15:31:58 #39
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12632768
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:30 schreef Tarja het volgende:

[..]

ik denk dat de politie liever bij de snelweg staat de flitsen, veel rendabeler

[afbeelding]

Dan moet je ook niet met de verkeerspolitie bellen muts.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 15:32:38 #40
27474 heerder
NTCE KAMP COMMANDO
pi_12632782
ik zou ze ernstig mishandelen
"Het doel van de oorlog is vrede."
pi_12632783
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:29 schreef CoReTeX het volgende:
Enige reeele en werkbare tip die ik kan bedenken is je zus advies geven over wat ze de volgende keer beter kan doen. Bijvoorbeeld snel een winkel indraaien, waar ze denk ik toch niet zo snel ook haar lastig vallen, omdat het dan ook een zaak is van de winkel, aangezien er dan ook een klant wordt lastig gevallen.

Is triest weet ik.

Zeker triest maar dit heeft ze ook gedaan. Ze is een winkel in gegaan en toen bleven ze buiten gewoon voor die winkel staan. Mijn zusje heeft mijn vader opgebeld en die is haar komen halen. Natuurlijk waren onze marokaanse "landgenoten" allang weer gevlogen.
Enne iemand vroeg hoe weet mijn zusje dat het marokanen zijn??
- Nep versace kleren en stinkend naar knoflook nou goed?? Ze is toch niet scheel zeg jezussss.............
pi_12632787
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:31 schreef DennisMoore het volgende:
Zou de politie überhaupt de namen van dit soort tuig noteren en op 't bureau ergens op een zwarte lijst (no pun intended) toevoegen?
nee dat zou racisme zijn, er komt dan namelijk aan het licht dat het voornamelijk marokkanen zijn, en dat wil men liever niet weten
From wishes to eternity
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 15:32:53 #43
23007 deantoine
Veritas Aequitas
pi_12632789
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:30 schreef suus21 het volgende:

[..]

ja maar dat is het paradijs voor mekkanen alias marokkanen met oranje poten

[quote]Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
breezah 2 the bottle
[/quote]
pi_12632794
!#%^!F@#$^!%#$marok#$%@#!^$! !!!

iig als ze mijn zusje zoeiets zouden flikken (sorry ik weet het) zou ik ervoor zorgen dat ze de volgende keer 20x nadenken eer dat ze iets flikken (ik vindt dat ik het nu best netjes gezegd heb)

Hardcore is my life, is my style!
pi_12632796
toch maar effe aangifte gaan doen... als niemand aangifte doet, dan is het ook niet gek dat er niks gebeurd he...
- Want die van een olifant is toch het langste
pi_12632826
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet met de verkeerspolitie bellen muts.

de reguliere politie doet daar ook aan mee hoor
From wishes to eternity
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 15:34:30 #47
64158 Jawohl
wat nou ondertitel
pi_12632827
mag ik?

marokkanen

niet altijd van toepassing uiteraard

Your suffering will be legendary... even in Hell
pi_12632828
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:25 schreef Tanjaatje het volgende:

[..]

Belachelijk gewoon.
Maar marokanen zijn echt niet de enige die dit doen hoor. Iedere aanrander is gewoon fout bezig.

Doegie!

Ik hoor de laatste tijd niks anders.
Niets.
pi_12632851
er gebeurt toch niks tegen..

en als er wat tegen gebeurt, staan ze met z'n allen discriminatie in koor te mekkeren..

pi_12632875
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:33 schreef innerSheep het volgende:

toch maar effe aangifte gaan doen... als niemand aangifte doet, dan is het ook niet gek dat er niks gebeurd he...

"Was er sprake van een overtreding of misdrijf dan?"
"Nee, sorry, hier kunnen we niks mee."

[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 22-08-2003 15:36]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')