Verhaal:
Mijn zusje van 17 liep in Helmond gewoon te winkelen. Een groep van ongeveer 5 marokanen van rond de 16 jaar vond het nodig om haar uit te gaan dagen. Ze zijn haar eerst achterna gaan lopen en dingen gaan roepen als vuile slet en hoer. Mijn zusje had gewoon normale kleren aan. (zwarte broek en wit topje wat niet eens echt kort was)
Na het schelden vonden ze het zelfs nodig om haar in de kont te knijpen. Niemand op straat durfde iets tegen die groep te zeggen.
Ik ben nu zelfs zo kokend van woede dat ik er persoonlijk heen wil om ze allemaal in elkaar te meppen.
Graag wat feedback en wat zouden jullie doen in zo'n situatie.
Eigen rechter spelen helpt niet; het verergert het juist.
sweder
Zolang de Marokkaanse gemeenschap niet zelf verantwoordelijkheid neemt en openlijk die kutjochies aanpakt zal er niets veranderen.
Hoelaat psies?
Kkan begrijpen datje kookt maar vlgns mij kunje weinig doen... sorry!
Als ik je zusje was, zou ik voortaan iets als pepperspray meenomen om het tuig tenminste af te kunnen weren.
Als ik jou was, zou ik heel harde muziek opzetten en wachten tot je weer afgekoeld bent, als ze laf genoeg zijn om met vijf man achter een meisje aan te lopen sturen ze waarschijnlijk 200 vrienden en naaste familieleden op je af als je ze (overigens volkomen terecht) neer zou hoeken.
.
quote:zeggen? Jij had gewoon ff moeten inbeelden dat een van die marokkanen je kat aan het wurgen was... wat zou jij ook alweer in zo'n situatie doen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:23 schreef Doctor_Bara het volgende:
als ik t gezien had had ik er wel wat van gezegd, ben zelf half marokkaans, ik weet hoe ik met die gasten om moet gaan
quote:ik heb op de kleuterschool al geleerd dat het beter was conflicten persoonlijk op te lossen dan naar de juf te rennen
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:23 schreef Sidekick het volgende:
Naar de politie gaan.Eigen rechter spelen helpt niet; het verergert het juist.
quote:Belachelijk gewoon.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:21 schreef Dealer het volgende:
Aangezien mijn andere topic door mijn woede uitbarsting is gesloten even een nieuwe met minder provocerende teksten. Excuus voor mijn woede uitbarsting!!Verhaal:
Mijn zusje van 17 liep in Helmond gewoon te winkelen. Een groep van ongeveer 5 marokanen van rond de 16 jaar vond het nodig om haar uit te gaan dagen. Ze zijn haar eerst achterna gaan lopen en dingen gaan roepen als vuile slet en hoer. Mijn zusje had gewoon normale kleren aan. (zwarte broek en wit topje wat niet eens echt kort was)
Na het schelden vonden ze het zelfs nodig om haar in de kont te knijpen. Niemand op straat durfde iets tegen die groep te zeggen.Ik ben nu zelfs zo kokend van woede dat ik er persoonlijk heen wil om ze allemaal in elkaar te meppen.
Graag wat feedback en wat zouden jullie doen in zo'n situatie.
Doegie!
quote:marokkanen muts.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:25 schreef Tanjaatje het volgende:[..]
Belachelijk gewoon.
Maar marokanen zijn echt niet de enige die dit doen hoor. Iedere aanrander is gewoon fout bezig.Doegie!
doegie!
quote:Mekka ligt in Saoudi-Arabië
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:25 schreef suus21 het volgende:
een schop onder hun schapenreet geven zodat ze terug vliegen naar mekka.
quote:haha, je kunt t niet loslaten he
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:25 schreef MikeyMo het volgende:[..]
zeggen? Jij had gewoon ff moeten inbeelden dat een van die marokkanen je kat aan het wurgen was... wat zou jij ook alweer in zo'n situatie doen?
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:25 schreef Schrikkie het volgende:
plaats eens een picture van je zus + mail adres
quote:de politie??????? wat doen die bij jou in de buurt dan nog naast parkeerbonnen schrijven? Want dat is het enige wat ze hiero kunnen...
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:23 schreef Sidekick het volgende:
Naar de politie gaan.Eigen rechter spelen helpt niet; het verergert het juist.
quote:Ja, maar je hoort het wel vaak over ze he?
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:25 schreef Tanjaatje het volgende:[..]
Belachelijk gewoon.
Maar marokanen zijn echt niet de enige die dit doen hoor. Iedere aanrander is gewoon fout bezig.Doegie!
quote:Zolang je niet eigen rechter speelt, is alles goed.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:25 schreef Tarja het volgende:[..]
ik heb op de kleuterschool al geleerd dat het beter was conflicten persoonlijk op te lossen dan naar de juf te rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |