Ik geloof Blower's Daughter... Niet dat ik de film gezien heb maar ik heb de voorstukjes wel gezien en Damien kende ik al welquote:Op zondag 13 maart 2005 12:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik was vandeweek opzoek naar dat nummer uit de film die je hoort in de trailer. welke van de 2 is dat? dat t Cannonball niet is, dat weet ikPrachtig nummer overigens
![]()
![]()
Dat is Blower's Daughterquote:Op zondag 13 maart 2005 12:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik was vandeweek opzoek naar dat nummer uit de film die je hoort in de trailer. welke van de 2 is dat? dat t Cannonball niet is, dat weet ikPrachtig nummer overigens
![]()
![]()
Ja, jammer hoor, ik wil meer damienquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:35 schreef koenimex het volgende:
Een bump ende tvp. Nog weinig nieuws van DR, behalve Unplayed Piano natuurlijk
Sorry, gaat er iets hier aan mij voorbij? Unplayed Piano?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:35 schreef koenimex het volgende:
* oeps *quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:35 schreef koenimex het volgende:
Unplayed Piano ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:23 schreef LuQas het volgende:
[..]
Sorry, gaat er iets hier aan mij voorbij? Unplayed Piano?
Een nieuw nummer geschreven voor Tibet: http://www.7digital.com/downloads/piano/quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:51 schreef LuQas het volgende:
[..]
En wat is dat dan precies? Een nieuw nummer? Een nieuw iets anders?
she died with her hands stretched outquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:57 schreef Tranceptor het volgende:
Lonely soldier is ook een prachtig nummer dat je waarschijnlijk niet kent
Hoezo dat?quote:
Hij is live juist zeer goed mijn inziens, heb hem twee keer gezien en beide keren zeer genoten.quote:
heb 2 optredens van hem gezien via internet, en volgens mij kan hij niet zingen én gitaarspelen tegelijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:19 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hij is live juist zeer goed mijn inziens, heb hem twee keer gezien en beide keren zeer genoten.
Cold Water, The Blowers Daughter en The Professorquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef J0hos het volgende:
Erg fan van hem, als je dat al kan zeggen na 1 cd en wat losse nummers. Ben eigenlijk erg onder de indruk van al z'n nummers maar denk dat ik Cold Water toch het mooist vind.
Pak daar Cannonball en The lonely soldier nog bij en je hebt naar mijn mening echt de beste 5 nummers van Damien Ricequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Cold Water, The Blowers Daughter en The Professor
Eenschquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:19 schreef J0hos het volgende:
[..]
Pak daar Cannonball en The lonely soldier nog bij en je hebt naar mijn mening echt de beste 5 nummers van Damien Rice![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |