abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12653151
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12653198
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:36 schreef Fortuynaanhanger het volgende:

Ach of ze nou wel niet toen hebben gefeest, feit is dat er Marokkaanse jongeren nogal blij waren toen op 6 mei 2002 Pim Fortuyn is vermoord...

Daar zijn beelden van te zien geweest op TV rijnmond.

Die zijn vast nog wel ergens online te zien.

Daar is menig autochtoon ook niet echt blij mee geweest...

Ik was niet blij dat hij vermoord is, maar echt ongelukkig dat hij niet aan de macht gekomen is ben ik zeker ook niet.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12653267
Ik hoop uiteraard dat er geen burgeroorlog komt... (over het algemeen wordt niemand daar wijzer van, op enkele boefjes na...)

Maar in mijn ogen kan er op 3 manieren burgeroorlog ontstaan:
- Door interne politieke spanningen, veroorzaakt door Allochtonen, bijvoorbeeld, wat was er gebeurd als Pim Fortuyn door een Marokkaan was doodgeschoten?

- Door interne politieke spanningen, veroorzaakt door Autochtonen, bijvoorbeeld een Flip de Winter achtig figuur die de grootste wordt in verkiezingen, die bijvoorbeeld criminele allochtonen het land uit wil zetten (waar de VVD trouwens voor heeft gestemd).

- Door gebeurtenissen buiten Nederland, die niet zonder gevolgen in Nederland zijn, bijvoorbeeld een nucleare aanslag op een grote westerse stad, of als in 2006 Flip de Winter in Antwerpen tot burgermeester wordt gekozen (en die kans is vrij groot)

Mijn motto is: zeker weten is goed, maar controle is beter...

Of te wel leuk als je zeker weet dat er geen burgeroorlog komt, maar als je zorgt voor voldoende wapens en eten in huis is er niets aan het handje...

pi_12653354
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik was niet blij dat hij vermoord is, maar echt ongelukkig dat hij niet aan de macht gekomen is ben ik zeker ook niet.

Dat vind ik niet erg, je hebt neem ik aan geen LPF gestemd. Maar ik hoop wel dat je ongelukkig was over de wijze waarop dat is gegaan.

Ik vind het uiteraard wel erg, omdat ik geloof in de oplossingen die Pim Fortuyn in 'De puinhopen van 8 jaar Paars' aan heeft gedragen.

Sommige van die ideeen zijn trouwens typisch links:
- verspreiding allochtonen
- sociale dienstplicht
- vergroten emancipatie allochtone vrouwen
- kleine scholen en ziekenhuizen
- terug draaien privatisering NS
- stoppen aanleg Betuwelijn

Volgens mij staan deze zaken ook in het SP partij programma...

zaterdag 23 augustus 2003 @ 12:59:14 #80
64959 _STEEF_
ben ik het daar mee eens??
pi_12653507
Conclusie :
Ik denk ook dat het op zich wel meevalt met de aggressie en geweld van de allochtoon in Nederland ten op zichte van de autochtoon in Nederland. Het is maar wat je het meeste opvalt.
[/quote]
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:44 schreef Fortuynaanhanger het volgende:
Ik hoop uiteraard dat er geen burgeroorlog komt... (over het algemeen wordt niemand daar wijzer van, op enkele boefjes na...)

Maar in mijn ogen kan er op 3 manieren burgeroorlog ontstaan:
- Door interne politieke spanningen, veroorzaakt door Allochtonen, bijvoorbeeld, wat was er gebeurd als Pim Fortuyn door een Marokkaan was doodgeschoten?

- Door interne politieke spanningen, veroorzaakt door Autochtonen, bijvoorbeeld een Flip de Winter achtig figuur die de grootste wordt in verkiezingen, die bijvoorbeeld criminele allochtonen het land uit wil zetten (waar de VVD trouwens voor heeft gestemd).

- Door gebeurtenissen buiten Nederland, die niet zonder gevolgen in Nederland zijn, bijvoorbeeld een nucleare aanslag op een grote westerse stad, of als in 2006 Flip de Winter in Antwerpen tot burgermeester wordt gekozen (en die kans is vrij groot)

Mijn motto is: zeker weten is goed, maar controle is beter...

Of te wel leuk als je zeker weet dat er geen burgeroorlog komt, maar als je zorgt voor voldoende wapens en eten in huis is er niets aan het handje...

Maar wat vinden jullie van deze scenario's? Totaal ondenkbaar?
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 13:12:17 #82
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12653751
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Je bedoelt dit vast:
[..]

http://www.nu.nl/news.jsp?n=172413&c=10

Idd.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:37 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

1/3 van allochtonen in NL trouwt met neef/nicht
Marokko: huwbare leeftijd omlaag
Nederland wacht invasie huwelijksmigranten

Jeetje zeg, ze trouwen met mensen die niet in Nederlnad wonen. En dat blijkt in 1/3 van de gevallen een neef of nicht te zijn.

Jeetje.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 13:13:35 #83
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12653777
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:11 schreef Fortuynaanhanger het volgende:

[..]

Maar wat vinden jullie van deze scenario's? Totaal ondenkbaar?

Burgeroorlog totaal onzinnig.

Maar rellen / vechtpartijen tussen extreme groeperingen sluit ik niet uit. Volgens mij gebeurt dat nu ook al. Dat zal misschien wat vaker voorkomen.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_12654215
Burgeroorlog in de toekomst lijkt mij zeer waarschijnlijk. Netzo als in Joegoslavië met honderden doden per dag. Er is nergens een land ter wereld waar grote groepen moslims hun intrede hebben gedaan en waar vervolgens geen oorlog is gekomen. Het begint altijd doordat er een stuk land wordt opgeëist of omdat ze zichzelf als grote achtergestelde slachtoffers opwerpen. Zeer onprettig allemaal, maar ik zie niet in waarom Nederland hiervoor gespaard zou blijven...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_12658250
Tja,

De afgelopen 5 jaar hebben moslims 1600 aanslagen gepleegd.

Daarnaast zijn bij de conflicten in de wereld de afgelopen 5 jaar op twee na moslims betrokken.

Inderdaad ik denk niet dat het in Nederland zal gebeuren...

pi_12658332
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:41 schreef Fortuynaanhanger het volgende:
Tja,

De afgelopen 5 jaar hebben moslims 1600 aanslagen gepleegd.

Daarnaast zijn bij de conflicten in de wereld de afgelopen 5 jaar op twee na moslims betrokken.

Inderdaad ik denk niet dat het in Nederland zal gebeuren...

1600

Heb je er een bron van ofzo??

pi_12658435
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:41 schreef Fortuynaanhanger het volgende:
Sorry hoor, maar waar heb je het in godsnaam over???
pi_12658699
Samuel Huntington

"The clash of civilizations"

Een schematisch overzicht van alle grote conflicten van de afgelopen 5 jaar. Daar staat ook dat er in 5 jaar tijd 1600 aanslagen door moslims zijn gepleegd.

Zie ook Smit begint burgerwacht in Rotterdam

Zo'n burgerwacht kan makkelijk uit de hand lopen...

pi_12658814
Wat Samuel Huntington beweert is erg omstreden en klopt volgens mij ook niet... bijvoorbeeld is er sprake van verschillende beschavingen in onze tijd en botsen die inderdaad enz.

www.ub.rug.nl/eldoc/dnpp/pp/vvd/lire/3902/p008.pdf+Samuel+Huntington+beschaving&hl=nl&ie=UTF-8

http://www.groene.nl/1997/14/ff_huntington.html

http://www.groene.nl/2001/0151/jb_oorlog.html

[Dit bericht is gewijzigd door zakjapannertje op 23-08-2003 18:13]

zondag 24 augustus 2003 @ 16:35:01 #90
909 Num
Núm dus!
pi_12679672
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:18 schreef pro_jeex het volgende:
In Nederland komt er geen burgeroorlog, maar eerder een rassenoorlog. Autochtonen tegen bij voorbeeld tegen de Marokkanen, waar ze zat van zijn. Of misschien wel tegen alle allochtonen. Wat ook niet ondenkbaar is , is de bestroming van de vestiging Europa als geheel door de moslims van de Afrikaanse Noord-Kust.
Voor een dergelijke bestorming is een hoge mate van organisatie vereist. Iets wat de westerse geheime diensten snel door zullen hebben. Hoe dan ook het is wel een interresante gedachte.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:31 schreef Fortuynaanhanger het volgende:
Zo'n scenario is heel wel denkbaar als de landen in Noord-Afrika door klimaat wijzigingen onleefbaar worden...

Er zijn mensen die die voorspellen dat wij in Nederland een Zuid-Frans klimaat krijgen, Spanje en Zuid-Frankrijk een Noord-Afrikaans en Noord-Afrika onleefbaar wordt.. (denk aan temperaturen boven de 60 graden...)

Volksverhuizingen. Het is alweer een tijdje geleden dat we dat voor 't laatst hadden. ALS dit gebeurt dan zal dat misschien ook wel gepaard gaan met verhuizingen van Spanjaarden naar Frankrijk, Fransen naar Nederland, Nederlanders naar Denemarken, enz. enz.

Een echte burgeroorlog zal in Nederland niet zo snel komen vanwege het feit dat er weinig wapens in omloop zijn en dat de meesten er sowieso niet mee om willen/kunnen gaan. Het zal hooguit bij rellen blijven. (in het ergste geval)

pi_12680611
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:35 schreef Tikorev het volgende:
Zeer onprettig allemaal, maar ik zie niet in waarom Nederland hiervoor gespaard zou blijven...
Begin dan eerst maar met alle verschillen tussen Nederland en Joegoslavië na te gaan.
It is much easier to be critical than to be correct.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')