abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12641305
Nee, hier niet zo snel, al sluit ik niets uit.

Maar wat denk je dan een aanslag met een kernwapen in New York, Rome of Moskou voor gevolgen heeft hier?

Kijk maar eens naar 11 september 2001...

Juichende moslim jongeren en woedende autochtonen gaan nou eenmaal niet samen...

pi_12641516
En wat is er uiteindelijk gebeurd

Er is een ongegronde angst ontstaan die leidt tot vreemdelingenhaat. En een burgeroorlog zal hier de komende jaren echt niet komen, wees daar nou maar zeker van, dan slaap je ook een stuk beter

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12641637
Met een AK-47 onder hand bereik slaap ik prima hoor...
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 21:16:14 #54
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12641668
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:01 schreef Fortuynaanhanger het volgende:
Nee, hier niet zo snel, al sluit ik niets uit.

Maar wat denk je dan een aanslag met een kernwapen in New York, Rome of Moskou voor gevolgen heeft hier?

Kijk maar eens naar 11 september 2001...

Juichende moslim jongeren en woedende autochtonen gaan nou eenmaal niet samen...

Die juichende Marokkaanse jongeren in Ede bleek niet waar te zijn.

Ik probeer nog ff een bron te zoeken.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_12641674
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:14 schreef Fortuynaanhanger het volgende:
Met een AK-47 onder hand bereik slaap ik prima hoor...
Met een wapenvergunning neem ik aan
pi_12641756
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:16 schreef zakjapannertje het volgende:

Met een wapenvergunning neem ik aan

Zelfs dan mag het hier nog niet
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12645210
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Misschien niet in Ede, maar iig wel in Amsterdam in grote getale, dat heb ik met eigen ogen gezien, en dat is uiteraard uit het nieuws gehouden om verdere rellen te voorkomen.
pi_12647874
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:36 schreef hitsta het volgende:

Misschien niet in Ede, maar iig wel in Amsterdam in grote getale, dat heb ik met eigen ogen gezien, en dat is uiteraard uit het nieuws gehouden om verdere rellen te voorkomen.

So Fuckin' What?

Dit is het zoveelste bashtopic en dat mag nou best wel eens stoppen. Er worden genoeg nuanceringen gebracht die het onzingehalte uit je openingsposts weghalen, maar daar reageer je niet of nauwelijks op

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12652551
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Bullshit, dat was gewoon wel waar.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 12:11:12 #60
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12652693
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:02 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Bullshit, dat was gewoon wel waar.

Jongeren in Ede vierden geen feest na aanslagen
pi_12652735
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:11 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Jongeren in Ede vierden geen feest na aanslagen

Geen feest met ballonen of zo, maar wel degelijk handjes in de lucht en hiep hoi:

De groep was al op straat voor het bekend worden van de terreurdaden en heeft, zoals vaker, de politie willen provoceren

Van een feest was geen sprake, in de zin van ballonnen of toeterende auto's. Het was een provocatie als altijd, maar wel een met een slechte timing.'

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 12:16:06 #62
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12652779
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:13 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Geen feest met ballonen of zo, maar wel degelijk handjes in de lucht en hiep hoi:

De groep was al op straat voor het bekend worden van de terreurdaden en heeft, zoals vaker, de politie willen provoceren

Van een feest was geen sprake, in de zin van ballonnen of toeterende auto's. Het was een provocatie als altijd, maar wel een met een slechte timing.'

Het gaat in dit topic om een aanslag met moslims die dat toejuichen. Het ging destijds dus om kutjochies die alleen de politie wilden provoceren. Het was gewoon een slecht timing.

Die nuancering vond ik wel gewenst om te plaatsen hier.

pi_12652811
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het gaat in dit topic om een aanslag met moslims die dat toejuichen. Het ging destijds dus om kutjochies die alleen de politie wilden provoceren. Het was gewoon een slecht timing.

Die nuancering vond ik wel gewenst om te plaatsen hier.

Een aanslag toejuichen is ook provoceren. Ze hebben wel degelijk zitten juichen ed. Om dat nu weg te wuifen als provocatie is belachelijk. Tuurlijk is het een provocatie, maar dat doet niets af aan wat ze gedaan hebben.
pi_12652812
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Zelfs dan mag het hier nog niet

zeg meneer die er niets van af weet...

natuurlijk mag dat wel, zolang die niet volautomatisch is.

pi_12652815
In Nederland komt er geen burgeroorlog, maar eerder een rassenoorlog. Autochtonen tegen bij voorbeeld tegen de Marokkanen, waar ze zat van zijn. Of misschien wel tegen alle allochtonen. Wat ook niet ondenkbaar is , is de bestroming van de vestiging Europa als geheel door de moslims van de Afrikaanse Noord-Kust.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12652865
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Doet me denken aan Bowling For Columbine, mensen worden bang gemaakt en gaan zo uiteindelijk nog in de zgn. bedreiging geloven...

Ach, dit is gewoon een feit:

ISLAM WILT PER DIRECT DOMINEREN, dat heeft hij ook altijd gedaan, eerst binnendringen en daarna de meerderheid vormen via de bekende "geboorte"
De andere keer omdat de vooroordelen in de islam tegen de Nederlandse maatschappij zo hevig zijn dat dit de integratie van islamitische migranten bemoeilijkt.

pi_12652964
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:17 schreef Fortuynaanhanger het volgende:

zeg meneer die er niets van af weet...

natuurlijk mag dat wel, zolang die niet volautomatisch is.

En dan nog, waarom zou je
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12652975
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:20 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

ISLAM WILT PER DIRECT DOMINEREN, dat heeft hij ook altijd gedaan, eerst binnendringen en daarna de meerderheid vormen via de bekende "geboorte"
De andere keer omdat de vooroordelen in de islam tegen de Nederlandse maatschappij zo hevig zijn dat dit de integratie van islamitische migranten bemoeilijkt.

Is het echt zo zwart/wit??
pi_12652988
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:20 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

En iedere moslim die hier woont denkt natuurlijk zo
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12652993
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:27 schreef schatje het volgende:

[..]

Is het echt zo zwart/wit??

Voor de meerderheid wel ja.
pi_12653025
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:28 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

Heb je daar ook bewijzen voor?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12653041
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:18 schreef pro_jeex het volgende:
In Nederland komt er geen burgeroorlog, maar eerder een rassenoorlog. Autochtonen tegen bij voorbeeld tegen de Marokkanen, waar ze zat van zijn. Of misschien wel tegen alle allochtonen. Wat ook niet ondenkbaar is , is de bestroming van de vestiging Europa als geheel door de moslims van de Afrikaanse Noord-Kust.
Zo'n scenario is heel wel denkbaar als de landen in Noord-Afrika door klimaat wijzigingen onleefbaar worden...

Er zijn mensen die die voorspellen dat wij in Nederland een Zuid-Frans klimaat krijgen, Spanje en Zuid-Frankrijk een Noord-Afrikaans en Noord-Afrika onleefbaar wordt.. (denk aan temperaturen boven de 60 graden...)

zaterdag 23 augustus 2003 @ 12:32:25 #73
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12653052
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:28 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Je bedeolt de oudkomers die langzaam aan het uitsterven zijn?

Er was een heel leuk bericht over moderne opvattingen bij de jeugdige moslims.

pi_12653105
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:32 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je bedeolt de oudkomers die langzaam aan het uitsterven zijn?

Er was een heel leuk bericht over moderne opvattingen bij de jeugdige moslims.

Je bedoelt dit vast:
quote:
Jonge Marokkanen en Turken hebben moderne opvattingen
DEN HAAG - Turken en Marokkanen van de tweede generatie hebben over homoseksualiteit vergelijkbare opvattingen als autochtone Nederlanders. Dat geldt ook voor hun opvattingen over het zelfstandig wonen van meisjes, blijkt uit onderzoeksresultaten die de gemeente Den Haag maandag publiceerde.

Dit jaar heeft de gemeente in haar stadsenquête onder 800 inwoners voor het eerst specifieke vragen gesteld over de sociaal-culturele opvattingen van verschillende groepen Hagenaars. Uit het onderzoek blijkt dat de tweede generatie Turken en Marokkanen er duidelijk modernere opvattingen op nahoudt dan haar ouders.

Zeer opvallend

Wethouder P. Heijnen van Integratie noemt dat verschil in opvattingen tussen oudere en jongere Turken en Marokkanen zeer opvallend. "De resultaten stemmen mij hoopvol op het punt van de culturele integratie van de tweede generatie in onze stad."

De deelnemers aan de enquête kregen onder meer de vraag voorgelegd of het hen uitmaakt dat kinderen les krijgen van een homoseksuele leraar. Meer dan 60 procent van de Turken vindt dat dit niet uitmaakt. Bij Marokkanen, Surinamers, Antillianen en autochtonen ligt dit percentage rond de 90. Bij de eerste generatie Turken en Marokkanen ligt het percentage op 70, bij de tweede generatie op 96.

Het antwoord op de vraag of het uitmaakt of men geholpen wordt door een homoseksuele arts levert hetzelfde beeld op. Voor driekwart van de Turken maakt dat niet uit. Negen op de tien leden van de overige bevolkingsgroepen heeft geen probleem met een arts die homoseksueel is. Van de eerste generatie Turken en Marokkanen maakte het 80 procent niet uit welke seksuele geaardheid de arts heeft. Het aantal tegenstanders van de homoseksuele arts ligt bij de tweede generatie fors lager (92 procent).

Zelfstandig wonen

Veel Turken en Marokkanen vinden het ongewenst dat meisjes zelfstandig wonen, (respectievelijk 57 en 39 procent). Bij Surinamers is dat 22 procent, bij Antillianen en bij autochtonen 10 procent.

Ook hier bestaat weer een groot verschil in opvatting tussen de eerste en de tweede generatie Turken en Marokkanen. Ruim de helft (54 procent) van de eerste generatie vindt het ongewenst als meisjes zelfstandig wonen. De tweede generatie heeft hier veel minder moeite mee (16 procent afkeurende reacties).

http://www.nu.nl/news.jsp?n=172413&c=10
pi_12653135
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:13 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Ach of ze nou wel niet toen hebben gefeest, feit is dat er Marokkaanse jongeren nogal blij waren toen op 6 mei 2002 Pim Fortuyn is vermoord...

Daar zijn beelden van te zien geweest op TV rijnmond.

Die zijn vast nog wel ergens online te zien.

Daar is menig autochtoon ook niet echt blij mee geweest...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')