quote:Andere engine (ouder spel) maar toch zeer de moeite waard! Net als Total War: Medievel trouwens.
Op donderdag 4 september 2003 22:37 schreef Verbal het volgende:
(denk toch dat ik Shogun: Total War maar eens ga bestellen)
quote:Shogun hadden ze niet bij Play, Medieval wel, zij het niet op voorraad. Die dus maar besteld, zie wel wanneer die binnenkomt.
Op donderdag 4 september 2003 23:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Andere engine (ouder spel) maar toch zeer de moeite waard! Net als Total War: Medievel trouwens.
V.
quote:Heb je al eens in de aanbiedingsbak van de FRS gekeken?
Op donderdag 4 september 2003 23:34 schreef Verbal het volgende:
Shogun hadden ze niet bij Play, Medieval wel, zij het niet op voorraad. Die dus maar besteld, zie wel wanneer die binnenkomt.
quote:Ja, ik loop met enige regelmaat de FRS binnen en check dan de DVD's en de games. Maar de games staan hier in H'sum een beetje vreemd opgesteld. Ik zal eens kijken of ik een bak heb gemist.
Op zondag 7 september 2003 09:22 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Heb je al eens in de aanbiedingsbak van de FRS gekeken?
[ontopic]
Ik zou het wel gaaf vinden als ze een dergelijk programma ook in Nederland zouden maken.
V.
Volgende week weer
.
Ik ben erg benieuwd naar het BBC programma, heb het dus afgelopen keer gemist, gelukkig maar dat dit topic er is!
En ga dus zeker kijken aankomende keer!
quote:Tja, de oversten Karremans zijn dun gezaaid natuurlijk
Op zondag 7 september 2003 09:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vond de communicatie tussen de verschillende personen wat stroef en inefficiënt. Zeker van die Aiden. "Uhm, shall I attack now? Or do you want me to...uhm.." En dan reageerde die ene generaal "Uhm, yes, that might be a good idea. Yes, attack". Zo praat toch geen militair?
Nou ja, het zijn Britten. Ze zijn niet zoals wij Nederlanders gewend om alles in de commanderende vorm (ben ff de accurate term kwijt) te zeggen.
on topic: ik vond het een geweldig programma! vond sommige stukjes beetje lijken op Praetorians (van Eidos) maar ik heb net de vorige berichtjes gelezen hier dus ik zit er blijkbaar naast
Mij beviel die onderkoelde Britse manier trouwens wel; niet overdreven interessant proberen te doen, gewoon lekker babbelen en gamen!
quote:Dat maakt het aan de ene kant ook wel wat minder spectaculair en interessant om naar te kijken. Samen met het kille decor moet vind ik het wat meer voor de echte geinteresseerden.
Op zondag 7 september 2003 19:44 schreef Crassus het volgende:[..]
Tja, de oversten Karremans zijn dun gezaaid natuurlijk
![]()
on topic: ik vond het een geweldig programma! vond sommige stukjes beetje lijken op Praetorians (van Eidos) maar ik heb net de vorige berichtjes gelezen hier dus ik zit er blijkbaar naast
![]()
Mij beviel die onderkoelde Britse manier trouwens wel; niet overdreven interessant proberen te doen, gewoon lekker babbelen en gamen!
quote:Yep
Op zondag 7 september 2003 22:42 schreef masuyo het volgende:
jammer dat ik nu pas dit topic ziewaarneer is de volgende aflevering, komende donderdag
quote:
Time Commanders
Thu 11 Sep, 8:00 pm - 9:00 pm 60minsThe year is 84 AD. The place is the battlefield of Mons Graupius (in modern-day Scotland). A small but disciplined Roman army under the control of the Roman governor, Agricola, is about to confront the massed hordes of Caledonian tribesmen desperate to defend their country.
From a hi-tech war-room which resembles a modern military command and control centre, the Rose family from Scotland use real-time computer graphics to take control of the Caledonian army at the infamous battle of Mons Graupius, and try to alter the course of history as they attempt to defeat the Roman army. The two children of the family, Jo and Ben are the team's Generals: their job is to come up with a strategy to defeat the highly organised and as yet undefeated Roman army, and to issue clear orders in the heat and panic of the battle. The parents, Cameron (a 49-year old police inspector) and Sue (a retired classroom assistant, 46) are the team's Lieutenants: their role is to gather information about the two armies and then get stuck into the thick of the battle as they control their armies on the highly realistic battlefield. Together, the team attempts to carry out the their plan to outwit and defeat the Roman enemy.
Watching the team's every move are two military experts. From their vantage point above the war-room, they assess the team's command structure, their communication and tactical skills, and compare their performance to the what happened at the real battle of Mons Graupius nearly 2,000 years ago.
The team are fighting for nothing less than the honour of the Caledonians. The stakes are high and the battle is imminent.
Idd Total Humilliation Romeinen werden totaal weggevaagd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |