Wat, zien we dan wel weer .
quote:Ik was even op het verjaardagspartijtje, annex gangbang, annex foame-party, annex dragqueen-feestje van SCH.
Op vrijdag 22 augustus 2003 01:04 schreef superjoden het volgende:
iedereen al in zijn mandje of zijn jullie allemaal naar SCH toegegaan?
quote:Verklaart de dooie lul.
Op vrijdag 22 augustus 2003 01:22 schreef golfer het volgende:[..]
Ik was even op het verjaardagspartijtje, annex gangbang, annex foame-party, annex dragqueen-feestje van SCH.
Loop nu wat moeilijk.
Age is counting.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 01:29 schreef tong80 het volgende:Verklaart de dooie lul.
Age is counting.
Zijn dat wel smilies trouwens ?
Gelukkig is het weer bijna weekend
quote:Aftellen naar een vakantie mag hoor
Op vrijdag 22 augustus 2003 07:27 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh.
Nog een dag, en dan nog een week en dan....
Ik ben helemaal niet aan het aftellen tot de vakantie hoor
Fijne dag vandaag!
quote:Tell me about it
Op vrijdag 22 augustus 2003 07:36 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Aftellen naar een vakantie mag hoor
* Dylan Dog eist ook een eigen topic als ie jarig is! (al duurt dat nog wel efkes)
Nog effies 1 dagje werken en dan vanavond ff CD's scoren bij de MediaMarkt, een voorkje prikken bij de Tex-Mex, en lekker O'shea's in.
Ondertussen ff Napoli - Juve tapen, morgen m'n voetbalshirts collectie uitbreiden bij sportsworld, Newcastle - SCUM en Chelski - Leicester kijken en 's avonds nog Heerenveen - Feyenoord, hmmmmm weeekend!
Maar eerst nog ff de klok tot 17.00 uur zien tikken
Is er nog thee en toastie?
quote:Heb je weer zo fijn gedroomd jongetje
Op vrijdag 22 augustus 2003 01:22 schreef golfer het volgende:[..]
Ik was even op het verjaardagspartijtje, annex gangbang, annex foame-party, annex dragqueen-feestje van SCH.
Loop nu wat moeilijk.
SCH's feestjes zijn altijd heel beschaafd met een stukje zelfgebakken appeltaart op een porceleinen bordje met een zilveren vorkje.:P
quote:En wat rel"nichten" uit OOG...
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:31 schreef SCH het volgende:[..]
Heb je weer zo fijn gedroomd jongetje
SCH's feestjes zijn altijd heel beschaafd met een stukje zelfgebakken appeltaart op een porceleinen bordje met een zilveren vorkje.:P
quote:hyperventilatie?
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
zucht.....
quote:Nee laatste vrijdag van de vakantie daarna op stage (mag ik hopen tenminste)
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:13 schreef SCH het volgende:[..]
hyperventilatie?
*plastic zakje aangeeft*
quote:Stage waaro?
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:51 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Nee laatste vrijdag van de vakantie daarna op stage (mag ik hopen tenminste)
zonde dat SCH tegelijk met me moeder jarig is.
Mama gefeliciteerd
Bakkie koffie gaat er wel in, maar niet te sterk deze keer. Poepluiers verschonen wil ik niet al te wakker doen
quote:Zal wel moeten bij mij hoor: om 2 uur wil ze ook best een keer gepoept hebben...
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
MogguhBakkie koffie gaat er wel in, maar niet te sterk deze keer. Poepluiers verschonen wil ik niet al te wakker doen
quote:Ik neem er vast een whiskey op, want ik denk dat ik het aantal agenten nu al dubbel zie
Veiligheidsmaatregelen ADO Den Haag - FC Utrecht
Tijdens de eerste thuiswedstrijd van onze Groen-Gele FC zullen alle ogen op 'ons' gericht zijn.Onderstaand zijn de veiligheidsmaatregelen die tot nu toe gerealiseerd zijn nog eens weergegeven. Lees ook nog even de boetes en straffen door die dit jaar zijn geintroduceerd door de KNVB.
(Racistische) spreekkoren, gooien met aanstekers of andere voorwerpen betekent zowieso een wedstrijd zonder publiek.
Laten we er dan ook voor zorgen dat de wedstrijd probleemloos verloopt en er een sportieve wedstrijd van maken!Den Haag
maatregelen
Om het uitvak van FC Utrecht zijn 3 rijen met containers geplaatst om zo een confrontatie tussen Den Haag en Utrecht hooligans te voorkomen. Mocht dit nog wel lukken dan is er voor gezorgd dat in een straal van 300 meter om de derde reeks containers de straattegels goed zijn vastgezet en zijn er bomen gekapt om zodoende de mobiele eenheid haar werk te laten doen. Tevens moeten de FC Utrecht-supporters voor aankomst in de Den Haag over stappen op stadsbussen uit Den Haag om zo te voorkomen dat er wapens en vuurwerk naar binnen wordt gesmokkeld. Iedere combiganger wordt bij het verlaten van de combi en voor het instappen in de stadbus grondig gefouilleerd. Bij spreekkoren van beide zijden die schockerend zijn heeft de scheidsrechter van de KNVB de opdracht gekregen om de wedstrijd stil te leggen zodat de Mobiele Eenheid het desbetreffende vak kan ontruimen. De politie zet zaterdag avond 600 man in om het verloop van deze wedstrijd met een verhoogd risico in goede banen te leiden,iets wat de gemeenschap ¤ 158.000 gaat kosten. Als we uitgaan van 600 Utrecht-supporters, dan betekent dat ¤ 263 per Utrecht-supporter
SPREEKKOREN
1e Keer ¤ 5000,00 boete
2e keer ¤ 7500,00 boete + 1 wedstrijd zonder uit of thuis publiek
3e keer ¤ 10000 boete + 2 wedstrijden zonder uit of thuis publiekGOOIEN VAN VOORWERPEN/ VERNIELEN
1e keer 10000 boete + 1 wedstrijd zonder uit of thuis publiek
2e keer 20000 boete + 2 wedstrijden zonder uit of thuis publiek
3e keer 30000 boete + 4 wedstrijden geen uitpubliek en 1 thuiswedstrijd zonder publiekVECHTEN MET ANDERE SUPPORTERS
1e Keer 15000 boete + 1 wedstrijd zonder publiek thuis, of 2 wedstrijden zonder uit publiek
2e keer 25000 boete + 1 wedstrijd zonder thuispubliek of 4 wedstrijden geen uitwedstrijden
quote:Gelden die alleen voor Ado?
SPREEKKOREN1e Keer ¤ 5000,00 boete
2e keer ¤ 7500,00 boete + 1 wedstrijd zonder uit of thuis publiek
3e keer ¤ 10000 boete + 2 wedstrijden zonder uit of thuis publiekGOOIEN VAN VOORWERPEN/ VERNIELEN
1e keer 10000 boete + 1 wedstrijd zonder uit of thuis publiek
2e keer 20000 boete + 2 wedstrijden zonder uit of thuis publiek
3e keer 30000 boete + 4 wedstrijden geen uitpubliek en 1 thuiswedstrijd zonder publiekVECHTEN MET ANDERE SUPPORTERS
1e Keer 15000 boete + 1 wedstrijd zonder publiek thuis, of 2 wedstrijden zonder uit publiek
2e keer 25000 boete + 1 wedstrijd zonder thuispubliek of 4 wedstrijden geen uitwedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |