Het is voor het eerst in de geschiedenis dat het Nederlands voetbalelftal te maken krijgt met een vrouwelijke assistent-scheidsrechter.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:01 schreef golfer het volgende:
ZEIST (ANP) - De Franįaise Nelly Viennot hanteert de grensrechtersvlag in het EK-kwalificatieduel tussen Nederland en Oostenrijk op zondag 6 september in Rotterdam. Haar landgenoot Eric Poulat fluit de wedstrijd.Het is voor het eerst in de geschiedenis dat het Nederlands voetbalelftal te maken krijgt met een vrouwelijke assistent-scheidsrechter.
quote:Als Oostenrijk volgens jou toch al niks voorsteld kun je beter twee backs opstellen die fatsoenlijk mee kunnen voetballen en opkomen... Van Bronckhorst en Bosvelt bijvoorbeeld...
Op zondag 24 augustus 2003 16:41 schreef methodmich het volgende:[..]
Het wordt weer het bekende verhaal: 90 minuten schuiven, met het verschil dat de opponent zwak is en het dus 1 of 2-0 kan worden.
Ik pleit voor deze opstelling:
vd Sar
Colin - Stam - Cocu - Leiwakabessy
Overmars - Davids - van der Vaart - Robben
Kluivert - van Nistelrooij
Voor de rest kan ik me aardig vinden in je opstelling...
quote:Opvallend dat zoveel spelers nog zo weinig interlands hebben.
Der 20-Mann-Kader:
Tor:
Thomas Mandl (FK Austria Memphis Magna, 7 Einsätze/- Tore), Helge Payer (SK Rapid Wien, 2/-).Verteidigung: Ernst Dospel (FK Austria Memphis Magna, 12/0), Anton Ehmann (Liebherr GAK, 6/-), Ferdinand Feldhofer (SK Rapid Wien, 3/-), Martin Hiden (SK Rapid Wien, 23/1), Mario Hieblinger (FC Kelag Kärnten, 4/-), Emanuel Pogatetz (Liebherr GAK, 5/-).
Mittelfeld:
René Aufhauser (Liebherr GAK, 14/2), Matthias Dollinger (Liebherr GAK, 1/-), Thomas Flögel (FK Austria Memphis Magna, 35/3), Andreas Ivanschitz (SK Rapid Wien, 2/-), Bozo Kovacevic (SV Superfund Pasching, 3/-), Markus Schopp (Brescia Calcio, 43/3), Michael Wagner (FK Austria Memphis Magna, 9/-).Sturm:
Eduard Glieder (FC Superfund, 7/4), Mario Haas (SK Puntigamer Sturm Graz, 29/5), Roland Kirchler (SV Wüstenrot Salzburg, 19/3), Roland Kollmann (Liebherr GAK, 1/-), Roman Wallner (SK Rapid Wien, 15/5).
quote:Ik las net ergens dat die Glieder van Pasching (34!) nu verhuurd is aan Schalke 04, omdat ie het zo goed deed in die Intertoto-wedstrijd tegen hen. Twee "buitenlanders" dus.
Op dinsdag 2 september 2003 16:25 schreef methodmich het volgende:
Ja, waarvan er ook al een paar dikke dertigers zijn met slechts een handvol caps... Dit moet gewoon een zege worden, simpel.
Maar een zege moet het idd worden. Ik snap dat negatieve gelul ook niet helemaal. Het Nederlands Elftal hoort slecht te spelen en met de hakken over de sloot de kwalificatie te halen, dat is traditie.
quote:wat een kop !
Op woensdag 27 augustus 2003 15:30 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]Kluivert, hou je in!
Nu zal Kluivert denk ik dor de schorsing van van Nistelzooi sowieso wel spelen tegen de Oostenrijkers, maar hij zal toch moeten vrezen voor z'n plek tegen Tsjechie, lijkt me, als ie niet ineens een sprankelende wedstrijd speelt.
Maar met Overmars in gesprek werd er al flink gespeculeerd over een 4-4-2 gezien de opgeroepen spelers, met dan Robben op links en Overmars op rechts als aanvallende middenvelders, waardoor er nog 2 plaatsen op het middenveld zijn met, na het afvallen van Seedorf, 3 kandidaten: Cocu, Davids en van Bommel, waarbij Davids waarschijnlijk zal afvallen.
Maar hoe het ook zij, duidelijk werd iig dat ook Davids op de schopstoel zit en dat er toch wel wat spanningen zijn mbt Davids en Kluivert n.a.v. het niet selecteren van Seedorf en de kritiek die er op hun recente presteren geweest is.
* DIGGER zou zaterdag een Batty-le Saux achtig relletje (voor de kenners) wel grappig vinden
quote:
Op woensdag 3 september 2003 12:32 schreef larshil het volgende:
Ik denk: 1-0 voor nl.Toepasselijk filmpje:
http://www.tbm.tudelft.nl/webstud/9202359/landing.mpg
quote:Ik vind v/d Vaart ook wel een degelijke kanditaat voor die positie...
Op woensdag 3 september 2003 12:54 schreef DIGGER het volgende:3 kandidaten: Cocu, Davids en van Bommel, waarbij Davids waarschijnlijk zal afvallen.
code:v/d Sar is toch wat te oud voor het elftal, Seedorf en Davids gebruiken het Nederlandse Elftal om te laten zien dat ze miljonair zijn. Hasselbaink behoort gewoon tot de beste spitsen uit Nederland.Waterreus Ricksen Bosvelt Ooijer Bosschaart
v. Bommel v/d Meyde
v/d Vaart
Makaay Hasselbaink Robben
Wissels: v/d Sar
Stam
Kluivert
v. Nistelrooy
Zenden
Overmars
v. Bronckhorst
In de opstelling kunnen v/d Meyde en Robben met elkaar wisselen, net zoals Makaay en v. Bommel. Van der Vaart moet dan niet té diep gaan hangen. De links- en rechtshalf moeten naar het centrum krimpen en ruimte maken voor de 2 Robben en Makaay, waarna de middenvelders er weer onderkomen (16 á 25 meter) en die proberen de spitsen te bereiken.
code:En tegen Tsjechië:Waterreus
Ooijer Stam Cocu Van Bronkhorst
Bosvelt Van Bommel Van der Vaart
Van der Meyde Makaay Robben
code:En voor de toekomst:Waterreus
Ooijer Stam Cocu Van Bronkhorst
Bosvelt Van Bommel Van der Vaart
Van der Meyde v. Nistelrooij Robben
code:Waterreus (of een betere/jongere)
Colin Stam Hofland/Bouma fatsoenlijke back
Van der Meyde Van Bommel Van der Vaart Robben
Makaay
Van Nistelrooij
quote:Zeker afgaande op de afgelopen weken, is misschien ook wel goed voor z'n zwaar geblesseerde blaar
Op woensdag 3 september 2003 13:14 schreef Marla_Singer het volgende:
Ik vind v/d Vaart ook wel een degelijke kanditaat voor die positie...
quote:op wat voor een termijn zie je die toekomst?
Op woensdag 3 september 2003 14:59 schreef Dylan Dog het volgende:
diverse opstellingen
quote:Vergeet niet dat hij nog steeds een beter doelpunten gemiddelde heeft dan Marco Van Basten en topscorer allertijden. Kluivert verdient iig tegen Oostenrijk en Tjechie een kans, mocht het toch fout gaan en plaatst Nederland zich niet, dan pas is er een grote schoonmaak nodig.
Op woensdag 3 september 2003 15:12 schreef Beernsi het volgende:
Wie er op de meeste posities speelt, dat zal toch al wel zo'n beetje vast staan, IK hoop alleen dat die gigantische vriend van Advocaat (LEES KLUIVERT) er eens uit wordt gehaald. Die speelt alleen voor zichzelf, dramavoetballer!!!
quote:Dat doet er dus niet toe!!! Hij is afgelopen jaar en langer al hopeloos uit vorm!! Van Hanegem was ooit ook heel verdienstelijk voor het NL 11-tal, die ga je daarom toch ook niet ineens opstellen?
Op woensdag 3 september 2003 15:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Vergeet niet dat hij nog steeds een beter doelpunten gemiddelde heeft dan Marco Van Basten en topscorer allertijden. Kluivert verdient iig tegen Oostenrijk en Tjechie een kans, mocht het toch fout gaan en plaatst Nederland zich niet, dan pas is er een grote schoonmaak nodig.
Stel de mensen op die in vorm zijn en bij hun clubs ook de wil tonen dat ze het gras willen opvreten, dat zijn er in dit verpapte verwende kloteland niet veel, maar ze zijn er wel..
quote:Misschien voor het komende EK al. De Jong zou op links kunnen, maar we hebben een echte back nodig. Ik vind De Jong meer een centrale speler, maar met Colin en De jong zijn er iig weer wat echte verdedigers in aantocht.
Op woensdag 3 september 2003 15:11 schreef ChAoZ het volgende:[..]
op wat voor een termijn zie je die toekomst?
Linksachter zou De Jong kunnen gaan spelen, of rechtsachter. Ik vind hem toch echt beter dan Colin.
quote:Iets zegt me dat Davids en Kluivert tegen Tsjechie gewoon in de basis staan. Ik denk dat jouw verhaal vooral berust op wishfull thinking.
Op woensdag 3 september 2003 12:54 schreef DIGGER het volgende:
Wel opvallend gisteren bij de aankomst in Noordwijk dat Kluivert niks wou zeggen en Davids als enige de 'persvrije route' nam via de parkeergarage.Nu zal Kluivert denk ik dor de schorsing van van Nistelzooi sowieso wel spelen tegen de Oostenrijkers, maar hij zal toch moeten vrezen voor z'n plek tegen Tsjechie, lijkt me, als ie niet ineens een sprankelende wedstrijd speelt.
Maar met Overmars in gesprek werd er al flink gespeculeerd over een 4-4-2 gezien de opgeroepen spelers, met dan Robben op links en Overmars op rechts als aanvallende middenvelders, waardoor er nog 2 plaatsen op het middenveld zijn met, na het afvallen van Seedorf, 3 kandidaten: Cocu, Davids en van Bommel, waarbij Davids waarschijnlijk zal afvallen.
Maar hoe het ook zij, duidelijk werd iig dat ook Davids op de schopstoel zit en dat er toch wel wat spanningen zijn mbt Davids en Kluivert n.a.v. het niet selecteren van Seedorf en de kritiek die er op hun recente presteren geweest is.
* nikk zou zaterdag een Batty-le Saux achtig relletje (voor de kenners) wel grappig vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |