abonnement Unibet Coolblue
pi_13144802
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:54 schreef marcek het volgende:
http://www.dnbmassive.com/ram.php?id=51

hahahah john b , de clown van de drum n bass scene is terug met een parodie op bandwagon blues genaamd blandwagon poos.

let op de tekst waar die zichzelf in de zeik neemt.

leuk gedaan van mister juan b


Bandwagon Blues van Twisted Individual? Afblijven van dat nummer! Ik vind overigens niet alles van John B slecht, bij lange na niet.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 13 september 2003 @ 18:58:31 #202
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_13144843
ik ook niet maar de laatste tijd maakt ie eigenlijk alleen maar flauwe zooi zoals chihuaha ...maar echt deze versie op bandwagon blues ...prachtig ...zoals iemand in het commentaar zegt echt meesterlijk om erin te mixen bij bandwagon blues.
pi_13145347
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:58 schreef marcek het volgende:
ik ook niet maar de laatste tijd maakt ie eigenlijk alleen maar flauwe zooi zoals chihuaha ...maar echt deze versie op bandwagon blues ...prachtig ...zoals iemand in het commentaar zegt echt meesterlijk om erin te mixen bij bandwagon blues.
Die Mixmag-ceedee die John B ooit heeft gemixt is echt geniaal te noemen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_13146390
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:30 schreef H4ze het volgende:

[..]

Moet de 26e ook tussen 2 feestjes kiezen, res!stance in waterfront en Blackout dan. 100% Blackout natuurlijk, vanwege de errug mooie line-up!!

........nog een paar uurtjes till ML IV Is er trouwens al een timetable of zo???


hoe moeten we je herkennen emotion, dj robbie en ik gaan samen, dus een kwartet zou nog haalbaar moeten zijn
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zaterdag 13 september 2003 @ 20:22:47 #205
51748 H4ze
wait...what?
pi_13146990
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:56 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

hoe moeten we je herkennen emotion, dj robbie en ik gaan samen, dus een kwartet zou nog haalbaar moeten zijn


Blauw shirt met Umbro erop (witte letters). Blauwe, wijde spijkerbroek en witte Nike Air Classic schoenen. Als je bij een gozer met die kleding nog een joint in z'n bek ziet, kan je me niet missen Ow en als je een hele lange gozer ziet (2.07m) zal ik daar ook wel bijstaan.

Ik herken jou en Emotion denk ik ook wel. FF de DnB addictz Crew reprezenten daar!

Ow btw, mn digicam gaat mee! Dus ff wat plaatjes schieten daar!

*BURP*
pi_13147047
Damn wat heb ik zin in vanavond, 26 ga ik ook naar Black Out
E_motion, WeirdMickey, waar tref ik jullie op Utrecht Centraal?

Heb helaas geen bier meer om mee te nemen , sorry

  zaterdag 13 september 2003 @ 20:32:14 #207
51748 H4ze
wait...what?
pi_13147193
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 20:24 schreef DJ_Robbie het volgende:
Damn wat heb ik zin in vanavond, 26 ga ik ook naar Black Out
E_motion, WeirdMickey, waar tref ik jullie op Utrecht Centraal?

Heb helaas geen bier meer om mee te nemen , sorry


*meldt zich ook! Moet vanuit Rdam naar Utrecht dus....
*BURP*
pi_13149073
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:17 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

hoe herkennen we je?

vandaag e-motion in de stad gezien kan niet wachten tot vanavond


Psylo broek en weet nog nie welk shirt, haar flink naar het midden ...

blah blah zie fotoboek

  zondag 14 september 2003 @ 13:53:59 #209
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_13157984
En hoe was Major League IV ???
Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
pi_13160746
quote:
Op zondag 14 september 2003 13:53 schreef Junglist4Real het volgende:
En hoe was Major League IV ???
vetter dan vet, DJ_Robbie en E_Motion zijn relaxte gasten helemaal mn lichaam kapot gedanst

was half 10 thuis, van 10 - 3 geslapen dus ben wel weer redelijk ok

verder verslag komt als ik weer wat wakkerder ben

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_13160772
Super vet feestje, erg goed vermaakt. Zeker omdat ik dus E_Motion en WeirdMicky amper kende (nog nooit gezien)
Geen zin om hele review te schrijven. laat ik aan iemand anders over
pi_13161411
Dankzij de NS heb ik Major League 4 keihard gemist. Bedankt!
pi_13161536
quote:
Op zondag 14 september 2003 16:43 schreef Theeboon het volgende:
Dankzij de NS heb ik Major League 4 keihard gemist. Bedankt!
Ik heb het ook gemist, maar dat was meer mijn eigen schuld, op de volgende BlackOut dan maar!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_13161663
quote:
Op zondag 14 september 2003 16:50 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik heb het ook gemist, maar dat was meer mijn eigen schuld, op de volgende BlackOut dan maar!


't Jammere is alleen dat ik dus al kaartjes had (ML4, treinkaartje R'dam). Kreeg nog wel een gratis taxi van de NS.

Maargoed, 't geld voor 't kaartje gaat naar een erg goed doel dus ik zit er niet zo mee. DnB feestjes genoeg in de toekomst

pi_13161683
quote:
Op zondag 14 september 2003 16:59 schreef Theeboon het volgende:

[..]

't Jammere is alleen dat ik dus al kaartjes had (ML4, treinkaartje R'dam). Kreeg nog wel een gratis taxi van de NS.

Maargoed, 't geld voor 't kaartje gaat naar een erg goed doel dus ik zit er niet zo mee. DnB feestjes genoeg in de toekomst


Idd, 31 oktober weer een Major League in Nijmegen, Doornroosje, bij de laatste BlackOut met Trace heeft een maat van mij jou nog gezien, ene Paul T, die jou kent van school ofzo!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 14 september 2003 @ 18:15:55 #216
66391 Bignik
Nu ook met werk!!
pi_13163342
Ik dacht laat ik is een filmpie posten
Als je goed luistert is dit onvervalste dnb...

http://www.ebaumsworld.com/badgers.html

Geheel ontopic dus

Maar nog steeds met een nutteloze sig
pi_13163841
Eerlijk gezegd vond ik het toch een beetje tegenvallen. De muziekafstelling was vrij beroerd waardoor ik letterlijk pijn in mijn oren kreeg. 90% van de bezoekers hoorde dat denk ik niet eens omdat van hun trommelvliezen toch al niet veel over was. Bij nummers als Hotness kon je amper de vocalen horen en bij wel meer tracks was de herkenbaarheid door een beroerde afstelling ver te zoeken. Er zijn best andere manier om muziek HARD te laten klinken zonder het compleet te oversturen. Wat me ook niet echt beviel was de mate van ego bij sommige mensen ( a lot of buff), beetje nodeloos leek me dat. Verder was het er retedruk, ik had niet veel plek om te dansen ( maar ondanks dat toch lekker gedanst...). Het was in bepaalde zin een beetje zoals een psy-feestje in de Melkweg( druk, verschillend publiek, overstuurd geluid).

Daarentegen was de muziek an sich wel goed. Scientific Crew, Fierce en Bad Company waren zeer lekker von'k

P.S. Jammer dat ik geen leden van de crew heb ontmoet...

pi_13164017
Lang Leve Gehoorbescherming
Overigens hebben we gewoon op het achterste verhoogde gedeelte gestaan, bij de bar, genoeg ruimte
pi_13164052
quote:
Op zondag 14 september 2003 18:49 schreef DJ_Robbie het volgende:
Lang Leve Gehoorbescherming
Overigens hebben we gewoon op het achterste verhoogde gedeelte gestaan, bij de bar, genoeg ruimte
me 2 'k neem voortaan gele oordopkes mee...
pi_13164077
quote:
Op zondag 14 september 2003 18:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

me 2 Neem voortaan gele oordopkes mee...


Oh van die weg gooi dingen ja, idd verstandig.
Ik zelf gebruik die van Alpine, gaan iets van 2 jaar mee ofzo, werken echt super.
pi_13164144
quote:
Op zondag 14 september 2003 18:53 schreef DJ_Robbie het volgende:

[..]

Oh van die weg gooi dingen ja, idd verstandig.
Ik zelf gebruik die van Alpine, gaan iets van 2 jaar mee ofzo, werken echt super.


Toch zou het niet moeten hoeven

* Tranceptor heeft op psy-feestjes zelden of nooit ergens last van en dat klinkt ook niet voor de poes

  zondag 14 september 2003 @ 19:09:56 #222
51748 H4ze
wait...what?
pi_13164355
Wat was dat een mooi feestje Alleen errug druk, rond een uur of 1 ging ik ff naar die hiphopzaal, aangezien daar nog wat bekenden van mij zouden zitten. Het stond nogal vast in de gang daar naar toe hehe. Maar ach, het had ook wel wat.

Van Pamb niet zo heel veel opgevangen, stond toen in de bassment. En wat ging het los bij BC. Toch vond ik de beste van de avond Fierce, wat mixte die gast super! Bij Total Science was ik eigenlijk al te brak om nog los te gaan: fckn stoned en m'n benen waren naar de klote.

Jammer dat ik de 3 anderen van DnBaddictz crew niet meer heb gezien...Ik had nog een paar rondjes gelopen, maar het was er gewoon te druk voor.

*BURP*
pi_13164571
quote:
Op zondag 14 september 2003 17:00 schreef mrcool het volgende:
Idd, 31 oktober weer een Major League in Nijmegen, Doornroosje, bij de laatste BlackOut met Trace heeft een maat van mij jou nog gezien, ene Paul T, die jou kent van school ofzo!
Tax Toen ik nog informatica studeerde deed in Arnhem zat ik bij 'em in de klas
pi_13164634
quote:
Op zondag 14 september 2003 19:20 schreef Theeboon het volgende:

[..]

Tax Toen ik nog informatica studeerde deed in Arnhem zat ik bij 'em in de klas


Wou nog net zijn achternaam niet zeggen maar goed! Idd ja, hij is een goede maat van me, zit op dit moment in Madrid voor stage!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_13164692
quote:
Op zondag 14 september 2003 19:23 schreef mrcool het volgende:

[..]

Wou nog net zijn achternaam niet zeggen maar goed! Idd ja, hij is een goede maat van me, zit op dit moment in Madrid voor stage!


Doettie nog BI dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')