Olav Basoski - Duende
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 21-08-2003 18:54]
En welke mod heeft die 'Furby' er weer achter geplakt!?!?!?
Wat luister je nu -oude stijl- (deel 287) Furby 22 !!!
[Dit bericht is gewijzigd door Robertje op 21-08-2003 18:56]
quote:Door Vleermuis ben ik de opening misgelopen
Op donderdag 21 augustus 2003 18:13 schreef MSXUser het volgende:En welke mod heeft die 'Furby' er weer achter geplakt!?!?!?
![]()
Wat doet die "oude stijl" erin ??? Welke kneus blijft in de geschiedenis hangen ???
quote:Welke kneus gaat ineens met de eer strijken over een allang lopende topicreeks?
Op donderdag 21 augustus 2003 18:42 schreef Furby het volgende:[..]
Door Vleermuis ben ik de opening misgelopen
Wat doet die "oude stijl" erin ??? Welke kneus blijft in de geschiedenis hangen ???
Ontopic: Joozt - Sharian
quote:Vork of Seborik...
Op donderdag 21 augustus 2003 18:13 schreef MSXUser het volgende:
Endymion - Life Is PainEn welke mod heeft die 'Furby' er weer achter geplakt!?!?!?
![]()
Wat luister je nu -oude stijl- (deel 287) Furby 22 !!!
Eigenlijk post ik principieel niet in dit spam-topic, maar goed: ik heb "First of the Microbe Hunters" van Stereolab aanstaan.
quote:Snap het ook niet. Maak je de topictitel zodanig dat het topic weer eens normaal herkenbaar wordt, krijg je dit gezeik.
Op donderdag 21 augustus 2003 18:52 schreef Zander het volgende:
WTF doet mijn naam nou weer in de topictitel? Weg met die troep!
ontopic: Paul van Dyk - A different journey to Vega
quote:zie het vorige topic en diverse feedbacktopics over de topictitels van deze topics. De naam Furby schijnt heilig te zijn
Op donderdag 21 augustus 2003 19:08 schreef MSXUser het volgende:[..]
Snap het ook niet. Maak je de topictitel zodanig dat het topic weer eens normaal herkenbaar wordt, krijg je dit gezeik.
ontopic: Paul van Dyk - A different journey to Vega
quote:Zouten met die Furby
Op donderdag 21 augustus 2003 19:10 schreef MikeyMo het volgende:[..]
zie het vorige topic en diverse feedbacktopics over de topictitels van deze topics. De naam Furby schijnt heilig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |