- Nette goedwerkende Sega Megadrive 1
- werkende controller
- originele Sega Megadrive 1 adapter
- originele Sega Megadrive RF Switch voor het aansluiten op je tv
- Sega Menacer (de bazooka) met doos, receiver en handleiding
- NHL 96
- World Championship Soccer
- Sonic The Hedgehog
- Soinc The Hedgehog 2
- Crack Down
- Vectorman
- 6-Game Cartridge voor de Menacer
- Road Rash
- Zany Golf
- PGA Tour Golf II
- Jordan VS Bird
- Desert Strike
- MLBPA Baseball
- World Cup USA 94
(alle bovengenoemde spellen met doos en handleiding, behalve NHL95 en WC Soccer, daarvan ontbreekt de handleiding)
- PGA Tour Golf 1 (cart only)
- F22 Interceptor (cart only)
- World Cup Italia '90 (cart only)
- T2 : The Arcade Game (cart only) Supertof Menacer spel, kan ook met joystick.
Foto :
Realistische vraagprijs voor dit geheel 110 euro ex. verzenden. Eventueel af te halen in Amsterdam centrum.
(spellen in principe niet los te koop)
Ik ben te mail op kiff APUHSTAARTJE piercer.nl
(edit: was T2: The Arcade Game vergeten te vermelden)
[Dit bericht is gewijzigd door Kiff op 21-08-2003 17:08]
Als ik het geld had
Ik heb eigenlijk alleen interesse in de Menacer + shooting games.
Ik hou de topic in de gaten.
quote:Ja, daar zit een lichte vouw in.
Op donderdag 21 augustus 2003 20:05 schreef C2000 het volgende:
Eventueel ook wel interesse in die menacer, zit er nou een deuk in het midden van die doos (ja ik ben nitpicker sry)
quote:25 voor de menacer, de menacer zes-in-een-cart en T2 excl verzendkosten?
Op donderdag 21 augustus 2003 18:20 schreef Kiff het volgende:
ik heb geen xbox, wel een Cube. Het enig wat ik als ruilmateriaal zou kunnen gebruiken zouden de Cube spellen Sonic Megacollection of Mortal Kombat Deadly Alliance zijn.
Misschien dat iemand anders een flink bod wil doen voor de hele stapel - de Menacer en Menacer games? In dat geval kun je de Menacer + T2 wel kopen voor 35 euro ex. vz.
quote:Dat staat al in de openingspost..... ja dus :-)
Op donderdag 21 augustus 2003 22:56 schreef BiohazardNL het volgende:
Zou ik eventueel iets kunnen afhalen in Amsterdam? Is voor mij wel makkelijk, aangezien ik daar (ook) woon
quote:Wow, straks ga ik nog blozen.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:23 schreef Khadgar het volgende:
Eventjes een opmerking tussendoor: Kiff is een goede gozer en handelt bestellingen altijd goed af (zelfs met zo'n trage klootzak als ik die veel te laat betaald)
Heb helaas al een Mega Drive I (en II) anders had ik de rest ook wel willen hebben. Ik weet btw ook niet of je nog wat spellen kunt missen.
quote:Iemand die 75 euro bied voor de Megadrive + toebehoren + alle andere spellen? (misschien wordt het nu aantrekkelijk doordat de prijs gedrukt wordt door ConsoleBoy zijn bod!
Op vrijdag 22 augustus 2003 00:32 schreef C0ns01e-B0y het volgende:
Ik bied bij deze hierop: Menacer + T2 voor 35Heb helaas al een Mega Drive I (en II) anders had ik de rest ook wel willen hebben. Ik weet btw ook niet of je nog wat spellen kunt missen.
quote:Ik heb hier wel een Geforce 4 Ti4200 van gainward liggen. Ik wil wel ruilen opzich...
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:45 schreef Kiff het volgende:[..]
Iemand die 75 euro bied voor de Megadrive + toebehoren + alle andere spellen? (misschien wordt het nu aantrekkelijk doordat de prijs gedrukt wordt door ConsoleBoy zijn bod!
quote:Ik heb geen idee wat dat is. Dus zal ik het ook wel niet nodig hebben. Mischien kun je het verkopen aan iemand als het een vergelijkbare waarde heeft als de Sega spullen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:51 schreef fallox het volgende:Ik heb hier wel een Geforce 4 Ti4200 van gainward liggen. Ik wil wel ruilen opzich...
quote:tis een videokaart..
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:05 schreef Kiff het volgende:[..]
Ik heb geen idee wat dat is. Dus zal ik het ook wel niet nodig hebben. Mischien kun je het verkopen aan iemand als het een vergelijkbare waarde heeft als de Sega spullen?
en even kun je met deze ook films kijken of ben ik in de war met dreamcast oid?
owja... ik moet wel zeker weten dat ik hem dan krijg anders zit ik zonder videokaart enzo
quote:Uh...... als je denkt dat je films kunt kijken met een Megadrive.... denk ik niet dat je een serieuze bieder bent
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:06 schreef fallox het volgende:[..]
tis een videokaart..
en even kun je met deze ook films kijken of ben ik in de war met dreamcast oid?
owja... ik moet wel zeker weten dat ik hem dan krijg anders zit ik zonder videokaart enzo
quote:ut zou een handigheidje erbij zijn
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:22 schreef Kiff het volgende:[..]
Uh...... als je denkt dat je films kunt kijken met een Megadrive.... denk ik niet dat je een serieuze bieder bent
Of dat op een Dreamcast kan weet ik niet, maar dan kun je beter een Playstation 2 halen denk.
quote:check de link in m'n sig, daar bied ik nog wat sega spul aan, waaronder nog 2 exemplaren van Sonic 2.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:26 schreef C0ns01e-B0y het volgende:
Ik wil op zich ook sonic 2 nog wel hebben, mis ik namelijk nog
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 25-08-2003 14:20]
consoleboy bood 35 voor de Menacerset + t2. Die kan hij kopen voor deze prijs. Voor meer natuurlijk ook Sonic 2 + nog meer spellen mogelijk. Consoleboy, mail me s.v.p. even hieromtrent en in welke spellen je geinterreseerd bent: kiff AT piercer.nl
Iemand geinteresseerd in een Megadrive met Sonic en dus nog wat spellen of in een van de spellen los? Roept u maar zou ik zeggen.
quote:Zucht, heb je hém weer.
Op woensdag 27 augustus 2003 15:27 schreef EggsTC het volgende:
roflsonic 1 en 2 voor 3¤
quote:Wat ik ook in zou typen, jij komt toch niet verder dan rofl, dus wacht ik op iemand die serieus geinteresseerd is. Jammer voor je.
Op woensdag 27 augustus 2003 16:05 schreef EggsTC het volgende:
roflHoeveel vraag je voor die spellen perstuk los dan?
quote:Ok.. dan niet he.
Op woensdag 27 augustus 2003 16:31 schreef Kiff het volgende:[..]
Wat ik ook in zou typen, jij komt toch niet verder dan rofl, dus wacht ik op iemand die serieus geinteresseerd is. Jammer voor je.
rofl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |