abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12650911
Wil je echt niet weten...
An' harm it none, do as you will
pi_12651045
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 08:32 schreef milagro het volgende:
sleepy , sneezy & dopey
And than there is Doc, to cure it all!

OT:

Erg goed.....

zaterdag 23 augustus 2003 @ 10:09:30 #228
50430 Yuki
Student Midwife
pi_12651163
Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen Puppy halen *bounce*

I feel pretty good

♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_12651203
pff ik voelde me gisteren beter maar nu?

verhoging, hoesten, keelpijn en een wattenhoofd

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_12651296
Ondanks dat ik een lichte hoofdpijn heb, de huisbaas onze douche heeft gesloopt, m'n stofzuiger verdwenen is, en ik tegen een berg was aankijk die nog gedaan moet worden, voel ik me eigenlijk wel goed! Zal wel komen doordat het weekend is.
pi_12651396
Vandaag druk.
En ik voel me min.

Ach, er zijn ergere dingen op deze wereld .

pi_12652199
Ik had van tevoren niet verwacht dat verhuizen zo'n hoop geregel en gezanik met zich meebrengt. Maandag trek ik in mijn gemeubileerde studentenkamertje. Ik dacht, gemeubileerd, dus ik hoef maandag alleen een tas kleren, muziek en mijn lievelingsboeken mee te nemen. Helaas. De laatste dagen heb ik doorgebracht met het aanschaffen van allerlei ontzettend belangrijke producten als een fietspomp, wasknijpers, een afwasteiltje, bierglazen, een slakom, een theepot, mokken enz. enz. Pff. De vorige 17 jaar van mijn leven heb ik heerlijk huishoudelijkeproducten-zorgenloos door het leven gekund, maar nu moet ik opeens gaan bedenken wat voor wasknijpers/bierglazen/theepot ik wil hebben voor de komende jaren. Het interesseert mij vrij weinig, als het het maar doet, maar mijn moeder wil dat mijn theedoeken bij mijn theepot/bierglazen/wasknijpers passen dus die zanikt de hele tijd aan mijn hoofd dat ik echt geen rooie koffiekopjes kan hebben bij een oudrose theepot.

Verder ben ik geestelijk nog aan het herstellen van de UITdagen. Ik slaap ontzettend slecht, maar ik moet nog zoveel slaap inhalen, met als waarschijnlijk resultaat dat er opeens een migrainebui van een paar dagen aan kwam zetten. Dit is nu de derde of vierde dag met ontzettende hoofdpijn. Ik hoop echt dat die overgaat voor ik definitief verhuis, maandag.

Maar, afgezien van de verhuisbende en de migraine, gaat het eigenlijk prima. Ik ben dinsdag jarig, en ik heb een prachtig espressoapparaatje gekregen, klein en knalrood, waarmee ik vanmorgen echt een perfecte cappuccino zette, wat mijn dag wel heel goed maakte. . Ik heb er ook hele lieve knalrode kopjes bij, van oma gekregen. En als ik maandag in Utrecht ben, wachten er allemaal nieuwe lieve mensen op me die ik net heb leren kennen, met wie ik dinsdag mijn verjaardag ga vieren. Waar ik ontzettend veel zin in heb, omdat mijn voorgaande verjaardagen nooit echt veel soeps waren.

It's my party and I'll cry if I want to.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 13:50:21 #233
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_12654498
Van alles en nog wat Ben half depri, heb hoofdpijn en geen zin om mn verjaardag te vieren vnaaf. Maar ben wel blij met de nieuwe supersnelle computer. Het internetten is een stuk makkelijker geworden
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_12654899
Lui. Liefdeloos. Sarcastisch. Het is smoelenramdag, althans, zo beleef ik het.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_12654931
Wat minder dronken dan vanancht

Maar dat zal over een paar uur ook wel weer over zijn

pi_12655168
Heel, heel erg moe. Ik heb waardeloos (lees: niet) geslapen.
Ik ben weer terug bij af en moet weer opnieuw beginnen.
#geen
pi_12657044
AARGH, op de een of andere manier de enige onmisbare floppy kwijtgeraakt.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  FOK!fotograaf zaterdag 23 augustus 2003 @ 17:50:05 #238
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_12659733
ik voel me wel goed,
ik heb lekker gewerkt, heb me helemaal rot gelachen, de tijd vloog voorbij.
voel me wel goed.
een aantal dingen spelen nog wel op de achtergrond maarja....

maar goed het gaat wel redelijk

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:14:40 #239
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12661560
Een mix van: Alleen, iemand missend, chagerijnig, boos, verdrietig, emotioneel, koud, hongerig, zenuwachtig, voldaan, onvoldaan (.) en raar.

Pff .

Ohja, ik ben ook nog misselijk, misschien gister iets verkeerds gegeten.

pi_12661858
Kroepoek. .
-edit- oh, verkeerde topic
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:44:51 #241
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12662251
Ik voel me moe maar geweldig

We zijn de halve dag wezen shoppen, en ik heb de bijkeuken geverfd... ik ben helemaal trots op mezelf, en voel me ook super onafhankelijk

pi_12663802
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Een mix van: ...chagerijnig, boos, verdrietig...
Check je fotoboek ff doos, misschien dat dat je wat opbeurt.

ontopic: zometeen maar de stad in, met een goede vriend wat biertjes drinken, film kijken en pas morgen weer diep nadenken, vanavond zorgeloos doen.

zaterdag 23 augustus 2003 @ 20:52:49 #243
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12663876
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:49 schreef Trence het volgende:

[..]

Check je fotoboek ff doos, misschien dat dat je wat opbeurt.

ontopic: zometeen maar de stad in, met een goede vriend wat biertjes drinken, film kijken en pas morgen weer diep nadenken, vanavond zorgeloos doen.

Dat heeft me enorm opgebeurd ja. Echt 1000maal dank! De seconde dat ik geld heb en iemand kan overtuigen dat ik z'n creditcard mag gebruiken bestel ik 'm.

Woei .

pi_12664821
Erg relaxt, erg rustig!
pi_12665249
hmm, hoorde laatst dat klasgenoot van afgelopen jaar overleden was, hoor nu dat ie zelfmoord heeft gepleegd :| Toch niet echt leuk om te horen ofzo verder

Verder gaat alles heel ok hier

zaterdag 23 augustus 2003 @ 22:06:24 #246
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12665482
Er was vanavond wat ophef in onze straat, de politie was erbij, en ik ving iets op in de trand van "hij wou haar doodschieten". Nu ben ik hopeloos nieuwsgierig...

Verder gaat het super

zaterdag 23 augustus 2003 @ 22:36:09 #247
60688 Comfort
Laat niet met zich sollen dus.
pi_12666176
Een nieuwe baan....nieuwe vrienden.....nieuwe mensen........nieuwe gedachtes.

Wat wil je meer????

Mooi was die tijd.
pi_12667715
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:36 schreef Comfort het volgende:

Wat wil je meer????

Een nieuw stel hersenen?
pi_12667836
Wappie !!!
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Nerd met benen zaterdag 23 augustus 2003 @ 23:49:58 #250
18073 miss_bleu
pi_12667929
Ik ben gewoon nog steeds ziek en wordt er moe van... tis nu al vanaf dinsdag. Tijd voor het zoveelste bezoekje naar de dokter dan maar weer. Tis weer te lang goed gegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')