quote:And than there is Doc, to cure it all!
Op zaterdag 23 augustus 2003 08:32 schreef milagro het volgende:
sleepy, sneezy & dopey
OT:
Erg goed.....
I feel pretty good
verhoging, hoesten, keelpijn en een wattenhoofd
Verder ben ik geestelijk nog aan het herstellen van de UITdagen. Ik slaap ontzettend slecht, maar ik moet nog zoveel slaap inhalen, met als waarschijnlijk resultaat dat er opeens een migrainebui van een paar dagen aan kwam zetten. Dit is nu de derde of vierde dag met ontzettende hoofdpijn. Ik hoop echt dat die overgaat voor ik definitief verhuis, maandag.
Maar, afgezien van de verhuisbende en de migraine, gaat het eigenlijk prima. Ik ben dinsdag jarig, en ik heb een prachtig espressoapparaatje gekregen, klein en knalrood, waarmee ik vanmorgen echt een perfecte cappuccino zette, wat mijn dag wel heel goed maakte.
. Ik heb er ook hele lieve knalrode kopjes bij, van oma gekregen. En als ik maandag in Utrecht ben, wachten er allemaal nieuwe lieve mensen op me die ik net heb leren kennen, met wie ik dinsdag mijn verjaardag ga vieren. Waar ik ontzettend veel zin in heb, omdat mijn voorgaande verjaardagen nooit echt veel soeps waren.
maar goed het gaat wel redelijk
We zijn de halve dag wezen shoppen, en ik heb de bijkeuken geverfd... ik ben helemaal trots op mezelf, en voel me ook super onafhankelijk
quote:Check je fotoboek ff doos, misschien dat dat je wat opbeurt.
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Een mix van: ...chagerijnig, boos, verdrietig...
ontopic: zometeen maar de stad in, met een goede vriend wat biertjes drinken, film kijken en pas morgen weer diep nadenken, vanavond zorgeloos doen.
quote:Dat heeft me enorm opgebeurd ja. Echt 1000maal dank! De seconde dat ik geld heb en iemand kan overtuigen dat ik z'n creditcard mag gebruiken bestel ik 'm.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:49 schreef Trence het volgende:[..]
Check je fotoboek ff doos, misschien dat dat je wat opbeurt.
ontopic: zometeen maar de stad in, met een goede vriend wat biertjes drinken, film kijken en pas morgen weer diep nadenken, vanavond zorgeloos doen.
Woei
.
Verder gaat alles heel ok hier
Verder gaat het super
Wat wil je meer????
quote:Een nieuw stel hersenen?
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:36 schreef Comfort het volgende:Wat wil je meer????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |