quote:Ik heb Chinatown op 2 manieren gezien: 's nachts in de auto en overdag in de cablecar, en ik denk dat ik het nog wel eens een beetje beter zal gaan zien.
Op woensdag 29 oktober 2003 13:56 schreef 88JR88 het volgende:
SAN FRANSICO!!! Geweldige stad!
Ik ben zelf in de zomervakantie ook drie weken maar de VS geweest waarvan vier dagen in SF (veeeeeeel te kort). Ik heb in die korte tijd toch nog aardig wat gezien maar ik wil zeker nog een keer terug om de stad beter te leren kennen. Pier 39 was inderdaad erg gaaf, al die zeeleeuwen zo dichtbij, en alcatraz blijft toch ook bijzonder. Ook Chinatown is erg gaaf, als je bij sommige winkeltjes naar binnen loopt heb je echt het idee in China te zijn beland (het is niet voor niets de grootste Chinese gemeenschap buiten China
)
Ben je trouwens ook al eens naar Haight-Ashbury, de oude hippie-wijk, geweest? Erg leuk om eens te zien (ondanks de enorme hoeveelheid zwervers). En helemaal aan het einde van Haightstreet zit de allerbeste muziekwinkel ter wereld! Hij heet Amoeba en het is echt niet te geloven hoe groot het is. Ze hebben echt alle muzieksoorten. Ook hebben ze enorm veel tweedehandse CDs voor zeer redelijke prijzen
. Zeker een bezoekje waard!
Haight-Ashbury staat ook nog op de planning. Ik ben al wel in de Amoeba in Berkeley geweest, en dat was ook al heel erg heftig. Binnenkort naar die van SanFran! Eerst weer een beetje geld verzamelen.
Ik kwam pas gisteren achter jouw topic, maar het was echtquote:Op zondag 29 februari 2004 15:31 schreef Nerd het volgende:
Jaa, ben ook wel benieuwd hoe het er nu mee gaat!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |