[Dit bericht is gewijzigd door Miss_X op 21-08-2003 01:34]
quote:Goh mannen en vrouwen zijn ook t zelfde...
Op donderdag 21 augustus 2003 01:31 schreef ArmaniMania het volgende:
Ga dan eens bij jezelf na, hoe belangrijk jij het vind dat een meid, superslank is en als een fotomodel uitziet...
Mannen letten iets meer op uiterlijk waarschijnlijk?
maar meeste meisjes vinden het helemaal niet een must om mega gespierd te zijn volgens mij...
Maar even serieus: Op het eerste gezicht... lekker! Maar alsie daarna geen zinnig woord kan uitbrengen, omdat zijn hersenen zijn aangetast door de anabolen (om over andere lichaamsdelen maar te zwijgen
) dan houdt het toch snel op!
Overigens heb ik het nog altijd meer op een wat steviger type (en dat mag dus ook wel wat dikker zijn) dan zo'n 16-jarig kippeborstje...
Uitstraling, intelligentie, gespreksstof en weten hoe het spel gespeeld dient te worden.
That's the key.
Meer voor mezelf, en het is sowieso fijn om wat meer kracht te hebben en wat breder te zijn!
Aangezien ik niet erg lang ben wil ik wat breder worden, om fysiek toch nog niet over het hoofd wordt gezien.
quote:Goh, maar jij gaat vast ook nooit op uiterlijk af...
Op donderdag 21 augustus 2003 01:46 schreef Roellio het volgende:
Leer nou eens dat je niemand versiert met uiterlijk alleen.Uitstraling, intelligentie, gespreksstof en weten hoe het spel gespeeld dient te worden.
That's the key.
Ooit een vrouw negatief horen praten over een gespierd iemand? (nee niet over bodybuilders) ??
nou dan...
quote:Ik denk dat dat meer komt omdat iemand meer zelfvertrouwen uitstraalt, als hij gespierd is en tevreden met zijn lichaam, dan door het gespierd zijn zelf...
Op donderdag 21 augustus 2003 01:52 schreef El-Rico het volgende:[..]
Goh, maar jij gaat vast ook nooit op uiterlijk af...
Ooit een vrouw negatief horen praten over een gespierd iemand? (nee niet over bodybuilders) ??
nou dan...
Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker!
quote:Ben je jezelf nou moed in aan het praten?
Op donderdag 21 augustus 2003 01:57 schreef nozem het volgende:
Gespierd zijn maakt echt niks uit nee, je zult er bepaalde goedkeurende blikken mee krijgen op het strand, maar daarmee houdt het ook op
quote:en als er dan nog eens bij komt dat je een beetje gespierd bent kan het helemaal niet meer stuk natuurlijk
Leer nou eens dat je niemand versiert met uiterlijk alleen.Uitstraling, intelligentie, gespreksstof en weten hoe het spel gespeeld dient te worden.
That's the key.
quote:Tuurlijk, ik gebruik dit forum enkel en alleen om er zelf beter van te worden
Op donderdag 21 augustus 2003 01:58 schreef Hik het volgende:[..]
Ben je jezelf nou moed in aan het praten?
quote:Nee, mannen en vrouwen verschillen niet veel van elkaar. Mensen verschillen wel in hun meningen, in hun ervaringen etc. Je hoeft niet gespierd uit te zien om die leuke dame te imponeren. Je hoeft geen dikke tieten en een strak kontje te hebben om die hunk te verleiden.
Op donderdag 21 augustus 2003 01:33 schreef El-Rico het volgende:[..]
Goh mannen en vrouwen zijn ook t zelfde...
Mannen letten iets meer op uiterlijk waarschijnlijk?
Mensen staren zich blind op de verpakking, beetje logisch maar daarna hebben ze de mogelijkheid om te relativeren en dat doen de meetse mensen helaas dan niet en staren zich nog steeds blind van de verpakking
quote:*Mee eens is*
Op donderdag 21 augustus 2003 01:54 schreef ToMm het volgende:
Ik denk dat dat meer komt omdat iemand meer zelfvertrouwen uitstraalt, als hij gespierd is en tevreden met zijn lichaam, dan door het gespierd zijn zelf...
Bovendien ben ik wel blij met een man die een beetje (beetje! )aandacht schenkt aan zijn lichaam. Als iemand in zijn 20ties al 25 kilo teveel mee torst zal dat er in de loop der jaren niet beter op worden....
quote:sssttt stil nou, zometeen kwets je nog tere zieltjes hier
Op donderdag 21 augustus 2003 02:27 schreef mg794613 het volgende:
Goh kijk daar aan de overkant van de straat loopt een niet zo knap gezet meisje, laat ik haar telefoon nummer proberen af te troggelen want mischien is ze wel aardig,slim en trouw......eeeh nee dus, jullie moeten eens stoppen met ouwehoeren dat uiterlijk niet zo belangrijk is....het is HEEL belangrijk voor contactleggen maar aan de andere kant heeft het niks te maken met het ontwikkelen van een relatie daar komen hersens bij kijken!! I rest my case
quote:troost u, ik ook niet
Op donderdag 21 augustus 2003 02:28 schreef ODF het volgende:
Vrouwen vinden een niet al te groot gespierd kontje veelal lekkerder bij een man dan een gespierde torso, ik voldoe helaas aan geen van de 2.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 21-08-2003 10:15]
quote:Nou bij Oprah zie ik aan de lopende band mensen die op hun 40'e nog even 180kg zijn afgevallen dus er is nog hoop
Op donderdag 21 augustus 2003 02:01 schreef Hik het volgende:Als iemand in zijn 20ties al 25 kilo teveel mee torst zal dat er in de loop der jaren niet beter op worden....
Mijn vriendin wilt niet eens dat ik een wasbordje krijg ofzo.
Ze zegt dan: "Als ik dan in bed met je ligt boven op je, dan ligt dat toch helemaal niet lekker, een blokje beton, heb dan liever een beetje vet wat lekker ligt."
Je kan toch ook wel niet gespierd en niet meteen dik zijn.
Ikzelf doe niks aan sporten, gespierd ben ik niet, maar dik ook niet.
Naja ik ben nu aan het afvallen, maar iedereen zit me raar aan te kijken waarom als ik het vertel.
Als je dat niet inziet heb je verkeerde beweegredenen en hou je het niet lang vol.
quote:Een hele sterke motivatie is als je een beetje narcistisch bent. En als ik de foto's van TS zie dan valt er nog behoorlijk wat te trainen.
Op donderdag 21 augustus 2003 07:26 schreef Mr.J het volgende:
Je traint in eerste instantie omdat je dat zelf mooi vind, niet om meer aandacht oid te krijgen.Als je dat niet inziet heb je verkeerde beweegredenen en hou je het niet lang vol.
Als je snel resultaat wilt hebben moet je vooral zwaar trainen met weinig reps. Daarmee krijg je heel snel grote dikke spieren, en dan kan je es gaan trainen aan de kleinere...maar goed ik ben meer een fan van niet al te groot en te zwaar trainen...je spierne wordne nl ook korter en ik vind souplesse toch belangrijker dan dat andere...Tegenwoordig zie ik dat de mannetjes veel armen en torso trainen en de rest niet...allemaal jerommekes krijg dus...dat effect....en da's niet mooi
En idd het uiterlijk is in grote mate belangrijk om de aandacht te trekken en vanaf daar heb dan een ingang om verder te gaan kijken. Da's nou het leuke van internet, daar kan je eigenlijk zijn die je zou willen zijn of bent...je eigen keus...
quote:Offtopic:
Op donderdag 21 augustus 2003 07:48 schreef hassanjassan het volgende:[..]
[..]
Als je snel resultaat wilt hebben moet je vooral zwaar trainen met weinig reps. Daarmee krijg je heel snel grote dikke spieren, en dan kan je es gaan trainen aan de kleinere...maar goed ik ben meer een fan van niet al te groot en te zwaar trainen...je spierne wordne nl ook korter en ik vind souplesse toch belangrijker dan dat andere...Tegenwoordig zie ik dat de mannetjes veel armen en torso trainen en de rest niet...allemaal jerommekes krijg dus...dat effect....en da's niet mooi
[..]
Zwaar trainen met weinig reps voor massa --> agree. Maar wat bedoel je precies met kleine en grote spieren? Als je traint, train je alle (grote en kleine) spiergroepen toch?
Kom ik automatisch bij je volgende punt. Het valt mij op dat veel 'jochies' (nofi) alleen maar de 'spiegelspieren' (borst/armen/buik en wat schouders) trainen en de rest overslaan. Daarmee bereiken ze het tegenovergestelde effect want het ziet er na een jaar echt niet uit. Hun houding is totaal verkeerd omdat ze ondermeer geen rug trainen en de algehele groei is simpelweg minder omdat hun lichaam niet in balans is.
Benen trainen doen ze ook al niet, wat het algehele plaatje alleen maar nog bespottelijker maakt.
Maar goed, wie ben ik. Als zij er tevreden mee zijn ben ik de laatste die ze tegenhoudt hoor.
quote:Verklaard een boel.
Op donderdag 21 augustus 2003 03:30 schreef Manono het volgende:
Kortom: belangrijk dus.
quote:Wasdat maar waar.....je grote spieren krijgen alle last voor hun kiezen, je traint dus alleen maar spieren, maar niet de pezen, pezen zijn ook spieren, die houden de spieren vast en die groeien alleen als je een stuk lichter maar veelvuldiger traint, ik train veel meer op die manier omdat ik al spieren van mezelf heb...met een iets te dik isoleerlaagje eroverheen...
Op donderdag 21 augustus 2003 08:00 schreef Mr.J het volgende:[..]
Offtopic:
Zwaar trainen met weinig reps voor massa --> agree. Maar wat bedoel je precies met kleine en grote spieren? Als je traint, train je alle (grote en kleine) spiergroepen toch?
quote:Dat zeg ik...het jerommeke-syndroom. Gelukkig deed ik ook 15 jaar basketball als powerforward/center...dan krijg je wel beenspieren hoor...
Kom ik automatisch bij je volgende punt. Het valt mij op dat veel 'jochies' (nofi) alleen maar de 'spiegelspieren' (borst/armen/buik en wat schouders) trainen en de rest overslaan. Daarmee bereiken ze het tegenovergestelde effect want het ziet er na een jaar echt niet uit. Hun houding is totaal verkeerd omdat ze ondermeer geen rug trainen en de algehele groei is simpelweg minder omdat hun lichaam niet in balans is.Benen trainen doen ze ook al niet, wat het algehele plaatje alleen maar nog bespottelijker maakt.
Maar goed, wie ben ik. Als zij er tevreden mee zijn ben ik de laatste die ze tegenhoudt hoor.
quote:Bullshit, ik heb vaak genoeg gezien dat dames gewoon aan een jongen meteen vroegen of ie wilde zoenen omdat íe er lekker uitzag'.
That's the key.
quote:ok, grote spieren krijgen idd alle last voor hun kiezen, maar dat is alleen ALS je heavy compound movements doet zoals op machines(benchpress machines bijv) . Doe je bijv. barbell of dumbell presses, dan gebruik je ook nog eens heel veel kleinere spieren omdat je naast de oefening ook nog eens moet stabiliseren, wat bij de machineuitvoering de machine dus voor je doet.
Op donderdag 21 augustus 2003 08:12 schreef hassanjassan het volgende:[..]
Wasdat maar waar.....je grote spieren krijgen alle last voor hun kiezen, je traint dus alleen maar spieren, maar niet de pezen, pezen zijn ook spieren, die houden de spieren vast en die groeien alleen als je een stuk lichter maar veelvuldiger traint, ik train veel meer op die manier omdat ik al spieren van mezelf heb...met een iets te dik isoleerlaagje eroverheen...
[..]Dat zeg ik...het jerommeke-syndroom. Gelukkig deed ik ook 15 jaar basketball als powerforward/center...dan krijg je wel beenspieren hoor...
quote:Pezen zijn dus geen spieren.
Op donderdag 21 augustus 2003 08:12 schreef hassanjassan het volgende:[..]
Wasdat maar waar.....je grote spieren krijgen alle last voor hun kiezen, je traint dus alleen maar spieren, maar niet de pezen, pezen zijn ook spieren, die houden de spieren vast en die groeien alleen als je een stuk lichter maar veelvuldiger traint, ik train veel meer op die manier omdat ik al spieren van mezelf heb...met een iets te dik isoleerlaagje eroverheen...
[..]Dat zeg ik...het jerommeke-syndroom. Gelukkig deed ik ook 15 jaar basketball als powerforward/center...dan krijg je wel beenspieren hoor...
Pezen zijn de aanhechtigingen van je spieren en je botten. De langzame groei die ze doormaken is enkel en alleen om de groter wordende spiermassa onder controle te kunnen houden. Je zal deze nooit zien als een kleine spiergroep ofzo.
Voor de rest heeft Doctor_Bara het al goed verwoord.
quote:Dames? Greppeldellen bedoel je
Op donderdag 21 augustus 2003 08:24 schreef KingCold het volgende:[..]
Bullshit, ik heb vaak genoeg gezien dat dames gewoon aan een jongen meteen vroegen of ie wilde zoenen omdat íe er lekker uitzag'.
quote:Oei, blauwtje gelopen?
Op donderdag 21 augustus 2003 09:02 schreef Grayburn het volgende:[..]
Dames? Greppeldellen bedoel je
.
quote:Jij vindt dat niet hoerig? Is ongeveer net als dat jij constant "Neuken?!" tegen elke willekeurige dame roept.
Op donderdag 21 augustus 2003 09:08 schreef Mr.J het volgende:[..]
Oei, blauwtje gelopen?
quote:nee ik zeg altijd 'zuigen kreng' haha
Op donderdag 21 augustus 2003 09:15 schreef FinalDesign het volgende:[..]
Jij vindt dat niet hoerig? Is ongeveer net als dat jij constant "Neuken?!" tegen elke willekeurige dame roept.
Te veel is zelfs veel erger dan te weinig ("patser" is ook wat er dan bij mij op komt)
quote:Wat is daar nu weer mis mee?
Op donderdag 21 augustus 2003 09:15 schreef FinalDesign het volgende:[..]
Jij vindt dat niet hoerig? Is ongeveer net als dat jij constant "Neuken?!" tegen elke willekeurige dame roept.
quote:Tuurlijk, iedereen die er wat gespierder uitziet dan de massa roept meteen het gevoel 'patser' op? Mooi is dat. Waarom is dat dan denk je?
Op donderdag 21 augustus 2003 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Spierbundels: absoluut onbelangrijk.Te veel is zelfs veel erger dan te weinig ("patser" is ook wat er dan bij mij op komt)
Waarschijnlijk zijn ze dat niet, maar stralen ze alleen maar meer zelfvertrouwen uit waardoor de link met patser veels te snel wordt gemaakt.
En dat is jammer.
Je stapt toch niet af op iemand die je niet aantrekkelijk vindt?
Ik train zelf momenteel zo'n 4 jaar naturel en ben van 65 naar 78 kilo gegaan, dus ongeveer 13 kilo spiermassa (geen vet) erbij in mijn geval.
En ik zal jullie zeggen, ik ben nog geen dame tegen gekomen die het NIET mooi vond!
Is erfelijk bepaald, mannen met een smalle taille en breed bovenlichaam worden door vrouwen automatisch gezien als een 'goede' partner, want duidt op veel mannelijke hormonen en kracht (en dus vruchtbaarheid).
Kortom, iedereen die nu roept dat het niet uitmaakt en blablabla, balen er een beetje van dat ze zelf niet de discipline op kunnen brengen om hun lichaam in shape te houden. Trust me, vrouwen vinden het mooier (mits niet formaat gorilla). So get your butt to the gym!
Laters!
AA
Edit: type-oh
Veel gozers trainen alleen hun bovenlichaam en dan met name schouderpartijen en triceps en eventueel nog wat buikspieren. ZO krijgen ze een geweldig onevenwichtig lichaam, met dunne spillepootjes en een gebrek aan kont.
quote:Jammer hoor, is net zoiets als een lelijke man zegt dat alle mooie vrouwen hoeren zijn. Of dat je een mooie vrouw nooit alleen hebt.
Op donderdag 21 augustus 2003 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Spierbundels: absoluut onbelangrijk.Te veel is zelfs veel erger dan te weinig ("patser" is ook wat er dan bij mij op komt)
Je vind gespierd gewoon wel lekker. maar die mannen zien jouw denk ik niet staan. daarom vind jij ze patsers. dat is mijn beleving. kan jij niets aan doen, zo reageer je gewoon, heb het zat meegemaakt dat ik een meisje leer kennen en dat ze later zeggen mij in het begin een patser te vinden en later erg lief. waarom ze me een patser vonden konden ze niet uitleggen, omdat ik gespierd was alleen. jammer hoor voor jouw
quote:Onzin, bullshit. Anabolen testen je hersens zeker niet aan. je korte termijn geheugen wordt iets minder goed, maar 3d inzicht, wiskundig wordt je beter. Wetenschappelijk bewezen.
Op donderdag 21 augustus 2003 01:36 schreef Hik het volgende:
Ik gaf er nooit zo om, maar sinds ik een voormalig fitness-kampioen date... Er is een wereld voor me open gegaan!Maar even serieus: Op het eerste gezicht... lekker!
Maar alsie daarna geen zinnig woord kan uitbrengen, omdat zijn hersenen zijn aangetast door de anabolen (om over andere lichaamsdelen maar te zwijgen
) dan houdt het toch snel op!
Overigens heb ik het nog altijd meer op een wat steviger type (en dat mag dus ook wel wat dikker zijn) dan zo'n 16-jarig kippeborstje...
quote:Hoezoooo?
Op donderdag 21 augustus 2003 08:11 schreef QyRoZ het volgende:
Verklaard een boel.
quote:Poeh poeh zijn we van de zwarte kousen gemeente? Jezus.
Op donderdag 21 augustus 2003 09:02 schreef Grayburn het volgende:
Dames? Greppeldellen bedoel je.
quote:Je fysieke voorkomen willen verbeteren om meer aandacht te krijgen zou juist een narcistische redenatie kunnen zijn?
Op donderdag 21 augustus 2003 07:48 schreef hassanjassan het volgende:
Een hele sterke motivatie is als je een beetje narcistisch bent.
Als je van iemand houdt wil je graag dat diegene blij is.
Als je narcistisch bent, hou je van jezelf.
Als je narcistisch bent, wil je graag dat je blij bent.
Aandacht streelt het ego.
Het ego vindt dat fijn.
Het ego zegt: "Ik ben blij."
Aandacht zorgt ervoor dat je blij bent.
Aandacht voorziet dus in narcistische behoeftes.
Aandacht is lief.
Op zoek!
(Dat eendimensionale denken ook altijd. Zucht.)
quote:Mwoh.
Op donderdag 21 augustus 2003 09:37 schreef Mr.J het volgende:
En dat is jammer.
quote:Bij Oprah? Ga eens een baan zoeken man!
Op donderdag 21 augustus 2003 05:13 schreef BAZZA het volgende:
Nou bij Oprah zie ik aan de lopende band mensen die op hun 40'e nog even 180kg zijn afgevallen dus er is nog hoop
quote:Het is maar net welk onderzoek je leest blijkbaar
Op donderdag 21 augustus 2003 10:05 schreef anabolefreak het volgende:
Wetenschappelijk bewezen.
quote:Tnxs, maar ik heb al mijn eigen spierbundeltje, inclusief korte-termijngeheugen én helemaal au naturel bereikt...
maaar als je het niet gelooft. tja, kom eens langs
quote:Vice versa geld dat ook.
Op donderdag 21 augustus 2003 11:11 schreef Hik het volgende:[..]
Het is maar net welk onderzoek je leest blijkbaar
quote:Wat je opdreunt is tijdelijk en tijdens een kuur. Van een complete persoonlijksverandering is never sprake, wel veranderingen in de gemoedstoestandc door een schommelende hormoonspiegel (in principe alleen aan het begin en eind van je kuur. In het midden is die als het goed is vlak, maar dat terzijde). Vermindering van potentie is in 9/10 gevallen absoluut niet waar, in tegendeel (Tenzij je 600mg Deca per week zet, maar dat is een uitzondering).
Vermindering van potentie, achteruitgang van het korte-termijn geheugen, persoonlijkheidsverandering, toename agressiviteit...maar dat is het allemaal hartstikke waard natuurlijk![]()
En laat svp je linkjes naar een Ergogenics ofzo maar achterwege, want de meeste artikelen daar zijn al meer dan genoeg weerlegd door mensen die wel verstand van zaken hebben. Zorg eerst dat je ergens echt wat over weet next time.
Of iemand het waard vind extra vooruit te gaan als diegene al jaren bijna dagelijks keihard traint, ontzettend goed op z'n voeding en rust let, kortom er voor leeft is een persoonlijke afweging.
Wie ben jij dan wel niet om die afweging te veroordelen met ' ' smileys?
quote:Fantastisch joh, ben blij voor je, echt. Koop een taart en ga het vieren!
Tnxs, maar ik heb al mijn eigen spierbundeltje, inclusief korte-termijngeheugen én helemaal au naturel bereikt...
quote:Klinkt als de gemiddelde drugs (broodje aap) verhalen
Op donderdag 21 augustus 2003 11:11 schreef Hik het volgende:Vermindering van potentie, achteruitgang van het korte-termijn geheugen, persoonlijkheidsverandering, toename agressiviteit...maar dat is het allemaal hartstikke waard natuurlijk
Een beetje spieren is absoluut mooi, maar voor een relatie nog veel absoluter onbelangrijk.
En over je eigen spier bundeltje. leuk. maar naturel.. ja,dan zie ik iemand niet als spierbundel.
Maar we hadden het niet over anabolen en bijwerkingen maar over spieren en uiterlijk en ja je krijgt meer aandacht als je wat strakker in je shirt zit. meiden kijken vaker 2x om naar je. maar wat me ook opvalt is dat als je veel groter wordt (100+ kg) krijg je wel aandacht, maar dan van zo, patser. en vinden de meeste net ff te breed , maar dan heb je weer bb groupies
meiden verstaan onder gespierd : Een paar blokjes op de buik en een beetje armen. that's all. ze vinden het al snel overdreven. zeggen ze als er vrienden bij zijn. vaak hoor je ook anders als je alleen met ze zit.
quote:voor een relatie inderdaad onbelangerijk. soms wel makkelijk om een relatie aan te knopen
Op donderdag 21 augustus 2003 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik bedoel uiteraard de extreem gespierde man. Ik ken geen enkele vrouw die dat wèl erg mooi vindt (of ze heeft zelf ook van die spierbundels).Een beetje spieren is absoluut mooi, maar voor een relatie nog veel absoluter onbelangrijk.
Maar op zich maakt het me niet echt uit. Jerome is ook maar een tengere indo
quote:Iets tussen die twee in.
Op donderdag 21 augustus 2003 12:26 schreef woutf het volgende:
Wat vinden de dames dan mooi gespierd?
Brad pitt?
Vin diesel?
...
en ik vind dat jij nu wel genoeg spieren hebt gekweekt, niet doordraaien he
quote:Goh, bedankt voor je mening
Op donderdag 21 augustus 2003 12:28 schreef jerney het volgende:[..]
Iets tussen die twee in.
en ik vind dat jij nu wel genoeg spieren hebt gekweekt, niet doordraaien he
quote:Staat redelijk vol met kruisjes nu
Op donderdag 21 augustus 2003 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat er van mij nog een zeer oud topic in b&h staat over gespierde armenIk ben namelijk dol op van die veilige gespierde armen om me heen. Maar ehm, verder onbelangrijk uiteraard
quote:als jij er dan eens een foto neerzet dan geef je weer het goede voorbeeld.
Op donderdag 21 augustus 2003 12:49 schreef woutf het volgende:[..]
Staat redelijk vol met kruisjes nu
quote:Help jij dan ook even mee, meneer de freak?
Op donderdag 21 augustus 2003 12:51 schreef anabolefreak het volgende:[..]
als jij er dan eens een foto neerzet dan geef je weer het goede voorbeeld.
quote:best, heb je een link naar dat topic? anders moet ik zoeken en dat kost energie.
Op donderdag 21 augustus 2003 12:54 schreef woutf het volgende:[..]
Help jij dan ook even mee, meneer de freak?
quote:Hoe onzeker van jezelf kun je zijn. Dat je anabolen gaat gebruiken en dan bovenstaande symptomen maar voor lief neemt
Op donderdag 21 augustus 2003 12:05 schreef anabolefreak het volgende:
precies. ik ben tijdens een kuur ook wat dommer wat betreft korte termijn. zoals waar heb ik mijn telefoon gelegd, sleutels, etc.
Daarentegen ben ik dan met mijn werk extra gedreven en los ik problemen sneller op.
Impotentie is van korte duur, bij hoge dosering, met een foute combinatie. heb er zelf 1x last van gehad. na stoppen is het zoweer terug. Agressiviteit verhoogt alleen als je van nature agressief bent. ik heb zelf nergens last van, ben zelfs rustiger.
Als ik een medicijn zou slikken en ik zou één vban bovenstaande symptomen merken, zou ik accuut stoppen, tenzij het van levensbelang is dat ik het neem.
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/119379/1/25
Op donderdag 21 augustus 2003 12:57 schreef anabolefreak het volgende:[..]
best, heb je een link naar dat topic? anders moet ik zoeken en dat kost energie.
quote:Dus als je iets gebruikt waarbij je bepaalde bijwerkingen hebt, dan ben je onzeker?
Op donderdag 21 augustus 2003 12:59 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Hoe onzeker van jezelf kun je zijn. Dat je anabolen gaat gebruiken en dan bovenstaande symptomen maar voor lief neemt
En dan net doen of er niks aan de hand is
Als ik een medicijn zou slikken en ik zou één vban bovenstaande symptomen merken, zou ik accuut stoppen, tenzij het van levensbelang is dat ik het neem.
Het zijn symptomen van tijdelijke aard. Weet precies waar ik mee beig ben, wat ik kan doen en wat ik niet kan doen.
En ik voel me er goed bij. Ik heb gewoon een doel voor ogen en dat zal ik bereiken.
Als jij mij onzeker vind alleen omdat ik hard train, voldoende motivatie heb en daarbij anabolen gebruik, dan zegt dat meer over jouw als over mij
quote:even geduld tot vanavond:)
Op donderdag 21 augustus 2003 13:05 schreef Svensson het volgende:[..]
Lekker gespierde armen van een man
Ik ben benieuwd!
quote:Dat heb jij heel erg goed gezien, ja. Vraag maar eens aan een cokesnuiver waarom die coke snuift. 9 van de 10 keer zal het antwoord zijn: 'omdat ik me dan veel zekerder voel' of zoiets. En dat gaat voor heel veel drugs op. Een hoop mensen gebruiken alleen drugs om erbij te kunnen horen. Heel veel van hen weten niet eens meer hoe het is om uit te gaan zonder die troep.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:15 schreef anabolefreak het volgende:
Dus als je iets gebruikt waarbij je bepaalde bijwerkingen hebt, dan ben je onzeker?
Hmm, rokers, bierdrinkers, pil gebruikers, drugsgebruikers. allemaal onzeker.
quote:Ik vind jou niet onzeker omdat je hard traint en voldoende motivatie hebt. Dat vind ik juist erg knap en daar heb ik respect voor. Ik train zelf ook, stel mezelf ook een doel, maar dat zal ik nooit halen, omdat ik niet gemotiveerd genoeg ben. Naja, dan maar een lager doel.
Het zijn symptomen van tijdelijke aard. Weet precies waar ik mee beig ben, wat ik kan doen en wat ik niet kan doen.
En ik voel me er goed bij. Ik heb gewoon een doel voor ogen en dat zal ik bereiken.
Als jij mij onzeker vind alleen omdat ik hard train, voldoende motivatie heb en daarbij anabolen gebruik, dan zegt dat meer over jouw als over mij
Maar in mijn ogen, als je dergelijke bijverschijnselen voor lief neemt voor het behalen van je doel, dan ben je echt een beetje doorgeschoten. En daar moet dan toch een reden voor zijn.
Ik zou best een beetje slanker willen zijn. Nu kan ik natuurlijk een half jaartje aan de speed gaan, maar dat doe ik toch ook niet? Ik zou wel gek zijn, het 'medicijn' is erger dan de kwaal.
quote:6 wekelijkse bloedonderzoeken
Op donderdag 21 augustus 2003 13:35 schreef anabolefreak het volgende:
tja. dan maar ontspoort in jouw opinie. ik ben blij. tevreden (bijna). en volgens mijn 6 wekelijkse bloedonderzoek kerngezond. dus ik ga nog even door.
quote:Wat is er mis met die onderzoeken? Ik vind het juist goed. Hij kiest ervoor om anabolen te gebruiken, en let daarbij erg op z'n gezondheid, goed toch?
Op donderdag 21 augustus 2003 13:39 schreef Lemmeb het volgende:[..]
6 wekelijkse bloedonderzoeken
Sjezus, waar doe je dit allemaal voor??? Verdien je er je brood mee oid? Dan kan ik me namelijk best voorstellen dat je alles uit de kast haalt, dan is het topsport.
quote:alleen tijdens een kuur is dit van belang. om te checken of alles goed gaat. En ik verdien er mijn brood nog niet mee. Dat komt nog.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:39 schreef Lemmeb het volgende:[..]
6 wekelijkse bloedonderzoeken
Sjezus, waar doe je dit allemaal voor??? Verdien je er je brood mee oid? Dan kan ik me namelijk best voorstellen dat je alles uit de kast haalt, dan is het topsport.
quote:Ik vind een lijf mooier als het er gezond en natuurlijk uitziet. Dat mogen (afhankelijk van de bouw van een jongen) dus best grote spieren zijn, maar dat hele opgepompte vind ik dus niet mooi. (Ook niet als ik alleen met je ben...
Op donderdag 21 augustus 2003 12:05 schreef anabolefreak het volgende:
precies. ik ben tijdens een kuur ook wat dommer wat betreft korte termijn. zoals waar heb ik mijn telefoon gelegd, sleutels, etc.
Daarentegen ben ik dan met mijn werk extra gedreven en los ik problemen sneller op.
Impotentie is van korte duur, bij hoge dosering, met een foute combinatie. heb er zelf 1x last van gehad. na stoppen is het zoweer terug. Agressiviteit verhoogt alleen als je van nature agressief bent. ik heb zelf nergens last van, ben zelfs rustiger.En over je eigen spier bundeltje.
leuk. maar naturel.. ja,dan zie ik iemand niet als spierbundel.
Dat opgepompte kan komen van goed en hard trainen en dan een (in mijn ogen, want tja... overal valt over te discussiëren) zeer eenzijdig en (dus) ongezond voedingspatroon aanhouden. Ik vind het knap dat iemand dat kan, maar mooi is anders. Als iemand datzelfde bereikt door middel van anabolen (en ok, vaak komt daar ook veel trainen bij) vind ik dat niet alleen niet mooi, maar ook niet echt knap. Want ik zie het dan niet als iets dat je puur op eigen kracht bereikt. Tuurlijk, jij traint ook, maar om er zo uit te zien heb je toch een soort "doping" gebruikt. Beetje nep dus.
Voor mij komt daar nog bij dat, als ik het heb over gezond en natuurlijk, zo'n opgepompt lijf (weer in mijn ogen) gewoon niet in die categorie valt. Het idee van sport is voor mij (onder meer) werken aan je gezondheid en het gebruik van anabolen én het houden van een puur eenzijdig dieet (ook al is dat maar tijdens korte periodes rond een wedstrijd) om op een gering vet% te komen is dat sowieso niet. (En daarbij geef ik onmiddelijk toe dat de meeste vormen van topsport imho ook niet meer in de categorie gezond vallen!)
Mijn vriend is enkele jaren geleden kampioen bodybuilding geweest van zijn regio. Ik heb daar foto's van gezien en vind dat dus hélémaal niets! Zo'n uitgeteerd gezicht en het gevoel dat je er een naaldje in prikt en dat-ie dan leegloopt...
. Hij gebruikte echter nooit anabolen, dus hoewel niet mooi, kan ik er ergens nog wel bewondering voor opbrengen (ook voor het feit dat hij in de hele race naar zo'n kampioenschap, tussen alle kerels die het wel doen, gewoon glashard weigert trouwens). Nu issie nog steeds een "grote jongen". Ik vind het érg mooi (zéker als ik bij hem ben
), maar hij is meer natuurlijk en dat vind ik veel mooier.
Maar ieder zijn meug. En als jij een schare bewonderende vrouwen achter je aanhebt door je spierballen....Prima toch? (Ook al kun je dan hun namen niet onthouden )
quote:ach sommige mannen vinden siliconen overdreven, andere kicken erop..
Op donderdag 21 augustus 2003 13:41 schreef Avani het volgende:
Ik vind het best leuk als een jongen gespierd is, maar anabolen? Nee, dat vind ik dan weer iets te overdreven.
quote:Het zou inderdaad dom zijn om juist geen bloed onderzoeken te doen zoals zoveel mensen doen.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:45 schreef woutf het volgende:[..]
Wat is er mis met die onderzoeken? Ik vind het juist goed. Hij kiest ervoor om anabolen te gebruiken, en let daarbij erg op z'n gezondheid, goed toch?
Mijn trainingsmaat is aan de indirecte gevolgen van steroide-gebruik overleden (vergroot oftewel sporters-hart), dus geloof maar gerust dat het niet zo onschuldig is als jij doet voorkomen.
owja, namen onthouden ben ik wel goed in. het zijn hele domme dingen, af en toe, zoals waar gooide ik die sleutels nou achteloos heen. heb er verder nooit geen hinder van. ik kan mijn hbo functie gewoon vervullen op een normale manier.
quote:Er zullen vast vrouwen zijn die op bodybuilders vallen, maar ook vast wel vrouwen voor wie het allemaal niks uitmaakt en alleen maar een gezellig vriendje willen hebben. heb wel eens vrouwen zien lopen met een kamerolifantje
Op donderdag 21 augustus 2003 01:30 schreef Remmy het volgende:
Ik train regelmatig om m'n arm, borstspieren en buikspieren te trainen zodat m'n shirt iets strakker zit als ik uitga, maar wat ik me wel eens afvraag, in hoeverre vinden meiden dit belangrijk als ze een jongen zien/ontmoeten met het uitgaan?
Een jongen met een knappe kop maar met een smal, ongespierd lijf, of jongen met bierbuik is dat een afknapper?
Ik ben benieuwd wat jullie reacties hier op zullen zijn.
quote:ik gebruik geen clomid. de wetenschap is een stapje verder
Op donderdag 21 augustus 2003 13:52 schreef R34L-SIcK het volgende:
De post-therapie (chlomid enzo) doet weer afbreuk aan je kuurtje.
Tevens hebben zeer veel steroide gebruikers last van gyneacomastie, wat er ook verschrikkelijk triest uitziet.
Verder kunnen veel mensen de terugval na de kuur niet aan en pakken gelijk de volgende.Mijn trainingsmaat is aan de indirecte gevolgen van steroide-gebruik overleden (vergroot oftewel sporters-hart), dus geloof maar gerust dat het niet zo onschuldig is als jij doet voorkomen.
quote:Plaats eens een foto van jezelf, ben ook wel nieuwsgierig, zeker gezien je ondertitel.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:52 schreef anabolefreak het volgende:
@ Hik : zou ik 1 foto daarvan mogen zien? niet dat ik je niet geloof, maar gewoon nieewsgierig.owja, namen onthouden ben ik wel goed in. het zijn hele domme dingen, af en toe, zoals waar gooide ik die sleutels nou achteloos heen. heb er verder nooit geen hinder van. ik kan mijn hbo functie gewoon vervullen op een normale manier.
quote:check nieuwe avatar, is van tijdje terug.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:58 schreef R34L-SIcK het volgende:[..]
Plaats eens een foto van jezelf, ben ook wel nieuwsgierig, zeker gezien je ondertitel.
[Dit bericht is gewijzigd door anabolefreak op 21-08-2003 13:59]
quote:Goed daar zal ik je antwoord op geven. Het gaat mij niet om die erectieproblemen. Overigens is impotentie op jonge leeftijd (onder de 30 ofzo) niet normaal, dan is er gewoon wat aan de hand, bijv. in je hormoonhuishouding. Ik heb wel vaker gehoord van dergelijke probs, dan is het bijna altijd drugsgerelateerd.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:38 schreef anabolefreak het volgende:
ik snap trouwens niet wat jij zo erg vind aan mijn bijwerkingen. dat ik 1 keertje hem wat lastiger overeind kreeg? en dat ik wat langer door moest gaan om te komen die paar weken??? Daar hebben meer mensen last van volgens mij. en is nikks levens bedreigends. Na goede post-therapie ben je binnen enkele weken weer op oude niveau.
Het gaat mij erom, dat er gewoon nog veel onduidelijkheid is omtrent de bijwerkingen van anabolen. Kijk maar eens op internet, er wordt van alles en nog wat beweerd. Jij interpreteert het gewoon zoals je het wilt interpreteren, zodat het in je straatje past. Dit geldt overigens ook voor mensen die pillen slikken, de bijwerkingen daarvan zijn nog lang niet allemaal bekend. Komt nog eens bij dat er van alles en nog wat in kan zitten.
Jij zegt dat er geen blijvende schade optreedt, hoe weet je dat zo zeker? Dat kun je altijd pas achteraf zeggen. Ik heb toch al van genoeg gevallen gehoord, waarbij er wel blijvende schade optrad. Het feit dat je tijdelijke bijverschijnselen krijgt, zou voor mij al genoeg zijn om ermee te stoppen. En bovendien, als je er zo door geobsedeerd bent, zul je je doel ook steeds hoger gaan leggen. Wie zegt dat jij je kunt beheersen en niet steeds meer gaat gebruiken? Je zult altijd wel info kunnen blijven vinden die 'aantoont' dat het niet schaelijk is en daarmee je gebruik goedpraten. Totdat het te laat is.
Het is heel simpel: je hebt een bepaald uiterlijk gekregen. Is het niet perfect, dan valt er aan te werken. Gaat er wat mis, dan is het bijna altijd wel weer te fixen. Over het menselijk lichaam is bijna alles al bekend. Maar dergelijke troep *kan* allerlei niet te herstellen schade aan je hormoonhuishouding en bovenkamer teweeg brengen. En het correct functioneren van die bovenkamer vind ik toch echt wel ff belangrijker dan die buitenkant. Ik hoef al die chemische shit niet in me.
Maar verder moet je het zelf weten, hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 21-08-2003 13:59]
quote:als je doelt op impotentie enzo. ken mensen die gebruiken jaren achtereen. stoppen omdat ze kinderen wouden. paar maanden later vrouwtje zwanger.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:59 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Goed daar zal ik je antwoord op geven. Het gaat mij niet om die erectieproblemen. Overigens is impotentie op jonge leeftijd (onder de 30 ofzo) niet normaal, dan is er gewoon wat aan de hand, bijv. in je hormoonhuishouding. Ik heb wel vaker gehoord van dergelijke probs, dan is het bijna altijd drugsgerelateerd.
Het gaat mij erom, dat er gewoon nog veel onduidelijkheid is omtrent de bijwerkingen van anabolen. Kijk maar eens op internet, er wordt van alles en nog wat beweerd. Jij interpreteert het gewoon zoals je het wilt interpreteren, zodat het in je straatje past. Dit geldt overigens ook voor mensen die pillen slikken, de bijwerkingen daarvan zijn nog lang niet allemaal bekend. Komt nog eens bij dat er van alles en nog wat in kan zitten.
Jij zegt dat er geen blijvende schade optreedt, hoe weet je dat zo zeker? Dat kun je altijd pas achteraf zeggen. Ik heb toch al van genoeg gevallen gehoord, waarbij er wel blijvende schade optrad. Het feit dat je tijdelijke bijverschijnselen krijgt, zou voor mij al genoeg zijn om ermee te stoppen. En bovendien, als je er zo door geobsedeerd bent, zul je je doel ook steeds hoger gaan leggen. Wie zegt dat jij je kunt beheersen en niet steeds meer gaat gebruiken? Je zult altijd wel info kunnen blijven vinden die 'aantoont' dat het niet schaelijk is en daarmee je gebruik goedpraten. Totdat het te laat is.
Het is heel simpel: je hebt een bepaald uiterlijk gekregen. Is het niet perfect, dan valt er aan te werken. Gaat er wat mis, dan is het bijna altijd wel weer te fixen. Over het menselijk lichaam is bijna alles al bekend. Maar dergelijke troep *kan* allerlei niet te herstellen schade aan je hormoonhuishouding en bovenkamer teweeg brengen. En het correct functioneren van die bovenkamer vind ik toch echt wel ff belangrijker dan die buitenkant. Ik hoef al die chemische shit niet in me.
Maar verder moet je het zelf weten, hoor.
quote:Ik plaats ze liever niet hier, sorry...
Op donderdag 21 augustus 2003 13:52 schreef anabolefreak het volgende:
@ Hik : zou ik 1 foto daarvan mogen zien? niet dat ik je niet geloof, maar gewoon nieewsgierig.
quote:ondertitel wil niet zeggen dat er geen mensen zijn die groter zijn hoor. is een bekende quote, en ik vond hem grappig omdat ik zelf enige jaren terug 55 kg was. en nu bijna het dubbelle.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:58 schreef R34L-SIcK het volgende:[..]
Plaats eens een foto van jezelf, ben ook wel nieuwsgierig, zeker gezien je ondertitel.
Ikzelf vind spiermassa's ook niet mooi, vooral niet bij kleinere mannen, die lijken daardoor dikker, opgepropt.
Doe mij maar een lekkere doorsnee dude, lang, en met brede schouders (maar niet van de spieren!).
quote:Zoals ik al zei, ik doel niet per se op die impotentie. Ik geloof gewoon niet, dat het regelmatig gebruik van allerlei chemicalien goed voor je kan zijn. Zeker niet als de bijverschijnselen zich zo al manifesteren.
Op donderdag 21 augustus 2003 14:02 schreef anabolefreak het volgende:
als je doelt op impotentie enzo. ken mensen die gebruiken jaren achtereen. stoppen omdat ze kinderen wouden. paar maanden later vrouwtje zwanger.
Ik weet dat er een risico aanzit dat het kan gebeuren. Dat moet je dan voro lief nemen. Er kleven ook risico's aan veel te hard rijden, toch doen veel mensen het.
55 kg is idd wel erg weinig. Ik kan me voorstellen dat je je nu veel happier voelt. Vraag is alleen: wanneer is het genoeg? En wat gebeurt er als je ermee stopt? Je zal dit leven toch nie eeuwig vol kunnen houden.
quote:Met alle respect, op die foto ben je bij lange na geen 110 kg.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:59 schreef anabolefreak het volgende:[..]
check nieuwe avatar, is van tijdje terug.
quote:dit heb je mij niet horen zeggen. Ik heb duidelijk aangeven dat de meeste meiden een heel heel klein beetje gespierd (wat ik in principe mager vind) mooi vinden. en dat ze de rest al heel snel TE vinden.
Op donderdag 21 augustus 2003 14:11 schreef MakzBokz het volgende:
Wat mij opvalt is dat alle gespierde heren zeggen dat dames gespierder mooier vinden, maar dat alle dames het niet mooier dan een 'normaal' lichaam, of zelfs minder mooi, vinden...
Vraag me zomaar opeens af waar de gespierde-mannen-liefhebsters op Fok! zich schuilhouden....Ikzelf vind spiermassa's ook niet mooi, vooral niet bij kleinere mannen, die lijken daardoor dikker, opgepropt.
Doe mij maar een lekkere doorsnee dude, lang, en met brede schouders (maar niet van de spieren!).
quote:heb ik dat gezegd dan?
Op donderdag 21 augustus 2003 14:25 schreef R34L-SIcK het volgende:[..]
Met alle respect, op die foto ben je bij lange na geen 110 kg.
quote:Hij doelt waarschijnlijk hierop:
Op donderdag 21 augustus 2003 14:28 schreef anabolefreak het volgende:[..]
heb ik dat gezegd dan?
foto is van +/- december. was toen 92 kg bij BF van 8 a 9% ofzo.
en ik ben nog geen 110 nu.
quote:Je ziet er toch al behoorlijk massief uit, voor zover ik kan zien op je avatar.
omdat ik zelf enige jaren terug 55 kg was. en nu bijna het dubbelle.
quote:ik ben 1.80m
Op donderdag 21 augustus 2003 14:37 schreef Svensson het volgende:[..]
Hij doelt waarschijnlijk hierop:
[..]Je ziet er toch al behoorlijk massief uit, voor zover ik kan zien op je avatar.
Hoe lang ben je en wat is je einddoel, als ik mag vragen? Of wil je gewoon zover doorgaan totdat je je grens bijna hebt bereikt?
Respect voor wat je tot nu toe bereikt hebt, maar hou je hoofd erbij en sluit je ogen niet voor de nadelen die er echt zijn.
quote:precies. Zoals van die mensen die in de sportschool in april aan je vragen "heb je niet iets voor mij, want ik ga over 2 maanden naar spanje en wil er dan gespierd uitzien"
Op donderdag 21 augustus 2003 15:04 schreef R34L-SIcK het volgende:
Zelf ben ik toendertijd van 58 kg tot 100 kg gegaan, bij een lengte van 1,76m. Been there, done that...
En ik weet dus wel hoeveel moeite het kost om er te komen.
Mensen zien anabolen als een wondermiddel, even kuren en je bent een Schwarzenegger, dat is het zeker niet.
Een hulpmiddel is het, waar je zonder goeie training, veel rust en goed en veel eten niets aan hebt.Respect voor wat je tot nu toe bereikt hebt, maar hou je hoofd erbij en sluit je ogen niet voor de nadelen die er echt zijn.
quote:weer een vooroordeel.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:14 schreef Faithy het volgende:
Nietheb liever een zacht knuffelbeertje
![]()
quote:Knuffelbeer MET beetje buikje dus
Op donderdag 21 augustus 2003 15:19 schreef anabolefreak het volgende:[..]
weer een vooroordeel.
bodybuilders zijn alleen hard als ze superdroog staan, dat is slechts enkele weken per jaar. Verder zijn wij zachter dan een normaal persoon, omdat je nooit op onze botten zal liggen. En spieren zijn gewoon lekker zacht tenzij je ze keihard aanspant, of na sommige trainingen. Dus als je een zachte knuffelbeer wilt is dat een tegengesteld excuus
Zo duidelijk genoeg?
Ik hou niet zo van die afgetrainde lichamen en six-packs
quote:je wilt niet weten hoe de buik van een BB'er er in de winter soms uit kan zien
Op donderdag 21 augustus 2003 15:22 schreef Faithy het volgende:[..]
Knuffelbeer MET beetje buikje dus
![]()
Zo duidelijk genoeg?
quote:Bulking @ 7500kcal!
Op donderdag 21 augustus 2003 15:23 schreef anabolefreak het volgende:[..]
je wilt niet weten hoe de buik van een BB'er er in de winter soms uit kan zien
LOL.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:23 schreef anabolefreak het volgende:[..]
je wilt niet weten hoe de buik van een BB'er er in de winter soms uit kan zien
quote:ik hoef me zelf zeker niet te verkopen.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:27 schreef Faithy het volgende:[..]
jezelf verkopen op zo'n manier helpt niet...
Ik ga echt voor de zachte knuffelbeertjes die niet trainen en geen six-packs hebbe![]()
![]()
ik wou alleen even duidelijk maken dat de meeste bb 's winters gewoon een buikje hebben omdat ze dan ongelofelijk veel eten om aan te komen.
En een groot deel heeft geen buikje 's zomers maar zeker ook geen six pack. dat is maybe 20%.
quote:exactly.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:26 schreef Mr.J het volgende:[..]
Bulking @ 7500kcal!
LOL.
quote:Ik vind het wel heel mooi, mits niet te breed (kolossaal) maar ik vind het absoluut niet belangrijk..
Op donderdag 21 augustus 2003 15:22 schreef Faithy het volgende:Ik hou niet zo van die afgetrainde lichamen en six-packs
quote:hmz.. is dat bodybuilden dan niet nutteloos?
Op donderdag 21 augustus 2003 15:30 schreef anabolefreak het volgende:[..]
ik hoef me zelf zeker niet te verkopen.
ik wou alleen even duidelijk maken dat de meeste bb 's winters gewoon een buikje hebben omdat ze dan ongelofelijk veel eten om aan te komen.
En een groot deel heeft geen buikje 's zomers maar zeker ook geen six pack. dat is maybe 20%.
quote:Nu je je foto als icon gebruikt herken ik je trouwens van dbb.com.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:30 schreef anabolefreak het volgende:[..]
exactly.
/ot
quote:massa creeren om om te zetten in spieren, toch?
Op donderdag 21 augustus 2003 15:35 schreef Faithy het volgende:
hmz.. is dat bodybuilden dan niet nutteloos?
quote:ik vind een knuffelbuik niet essentieel, als ik verliefd word op iemand die toevallig wel 'afgetraind' is, dan boeit me dat ook niet zoveel, innerlijk gaat voor..
Op donderdag 21 augustus 2003 15:32 schreef lily het volgende:[..]
Ik vind het wel heel mooi, mits niet te breed (kolossaal) maar ik vind het absoluut niet belangrijk..
Knuffelbeerbuik is geen MUST, maar liever wel als het kan
quote:nee, ik wil nooit meer het scharminkel worden waar alle botten uitsteken zoals vroeger.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:35 schreef Faithy het volgende:[..]
Neem mij, studentje, train:fitnes,boksen,kickboksen en fietsen.
Op een normale rustige dag eet ik: 1 heel brood+ 2 keer warm( 3 a 4 borden in totaal).. ik rook als een ketter (valt wel meej maar toch).
Ik ben 1 keer gestopt met roke... at gelijk het dubbele dan normaal.
Ikke is 1,75 meters hoog en 75 kilo zwaar.. met een vet percentage van ongeveer 15% (dat schommelt n btje).
No way dat ik anabole rotzooi ga gebruike, ik ben afgestudeerd medisch analist en weet wat het met j lichaam KAN doen.
Mijn advies, stel een goed schema op, eet goed, drink veel water ( geen alcohol), en stel het sporten niet boven alles... je moet dr van genieten.
Maar gespierde armen zijn wel schattig. tis leuk om mensen te doen verbazen wanneer je als klein ventje een lading hout of een vust bier boven j hoofdje tilt...
quote:om flink te groeien heb je veel eiwit nodig en een overschot aan calorieen. Dat zet zich ook een beetje op de buik, maar dat is juist het leuke van BB, je eigen lichaam onder controle hebben en dat gewoon weer netjes wegwerken.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:36 schreef lily het volgende:[..]
massa creeren om om te zetten in spieren, toch?
quote:gare hanen
Op donderdag 21 augustus 2003 15:36 schreef Mr.J het volgende:[..]
Nu je je foto als icon gebruikt herken ik je trouwens van dbb.com.
/ot
quote:idd, nu herken ik je ook
Op donderdag 21 augustus 2003 15:43 schreef anabolefreak het volgende:[..]
gare hanen
[Dit bericht is gewijzigd door Deavelin op 21-08-2003 17:18]
quote:Sjezus, hebbie last van lintworm ofzo? Dit is wel heel erg veel HAHAHA Zoveel eet ik niet eens!
Op donderdag 21 augustus 2003 15:41 schreef DakDuuf het volgende:
tja bb.. die lui eten als slootgravers.. d8 ik altijd.Neem mij, studentje, train:fitnes,boksen,kickboksen en fietsen.
Op een normale rustige dag eet ik: 1 heel brood+ 2 keer warm( 3 a 4 borden in totaal).. ik rook als een ketter (valt wel meej maar toch).
quote:P'cies zo zie ik het ook. Een gezond lichaam is op een natuurlijke manier in balans. Zowel van buiten als van binnen. Die anabolen verstoren die balans juist.
No way dat ik anabole rotzooi ga gebruike, ik ben afgestudeerd medisch analist en weet wat het met j lichaam KAN doen.
Mijn advies, stel een goed schema op, eet goed, drink veel water ( geen alcohol), en stel het sporten niet boven alles... je moet dr van genieten.
quote:Nee dat is het me dan niet waard...
Op donderdag 21 augustus 2003 15:41 schreef DakDuuf het volgende:Mijn advies, stel een goed schema op, eet goed, drink veel water ( geen alcohol), en stel het sporten niet boven alles... je moet dr van genieten.
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 21-08-2003 16:38]
quote:Brrrr...... (eezah) maar ook Brrrrrr als in euhm... *ril*
Op donderdag 21 augustus 2003 16:35 schreef Krisje18 het volgende:hoe gespierder hoe beter... ik ben er helemaal weg van hoor!!!
heb ook een cu2 met alleen maar chippendales... van mij mogen de jongens wel lekkere spieren kweken hoor!!!!
www.cu2.nl/bitch1984
echt niet mooi, vind ik dan persoonlijk
quote:nope, mensen gebruiken anabolen omdat ze niet tevreden zijn over hun lichaam... ik zie die anabolen spuiters dan eigenlijk ook als travestieten.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:35 schreef Faithy het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:38 schreef ramsesii het volgende:[..]
nope, mensen gebruiken anabolen omdat ze niet tevreden zijn over hun lichaam... ik zie die anabolen spuiters dan eigenlijk ook als travestieten.
quote:kijk zo mag ik het horen!
Op donderdag 21 augustus 2003 16:35 schreef Krisje18 het volgende:hoe gespierder hoe beter... ik ben er helemaal weg van hoor!!!
heb ook een cu2 met alleen maar chippendales... van mij mogen de jongens wel lekkere spieren kweken hoor!!!!
www.cu2.nl/bitch1984
quote:eindelijk een die niet liegt
www.cu2.nl/bitch1984
quote:Tja, die mannen die middeltjes nodig hebben om zichzelf er beter uit willen laten zien, doen dit omdat ze meestal een minderwaardigheids complex ofzo hebben. Door er groot en sterk uit te zien, denken ze dat ze mensen kunnen intimideren (want dat doen heel veel van die gasten). Maar als iedereen goed nadenkt zijn dat de makkelijkste doelwitten omdat ze zo traag als een schildpad zijn.
Op donderdag 21 augustus 2003 16:40 schreef Doctor_Bara het volgende:
hahah travestieten, ik heb er veel gehoord maar die is nieuw
van anabole krijg je toch ook een klein piemeltje?? Of trainen ze om het kleine piemeltje te compenseren ??
quote:Met jou kan ik praten!!!
Op donderdag 21 augustus 2003 15:22 schreef Faithy het volgende:[..]
Knuffelbeer MET beetje buikje dus
![]()
Zo duidelijk genoeg?
quote:Hee Mister anabolen/testostereon/frust,
Op donderdag 21 augustus 2003 15:27 schreef Faithy het volgende:[..]
jezelf verkopen op zo'n manier helpt niet...
Ik ga echt voor de zachte knuffelbeertjes die niet trainen en geen six-packs hebbe![]()
![]()
misschien is het hard te accepteren dat niet alle vrouwen op zinloze spiermassas vallen, en is het hyoperfrustrerend dat jij keihard werkt en toch niet alle vrouwen kunt krijgen maar wat zij bedoelt is een principe kwestie. Hoe zacht je ook bent, je bent iemand die bewust veel tijd besteed aan iets totaal zinloos als spiermassa. Dtaz egt iets over je persoonlijkheid. Zij heeft liever iemand die gewoon lekker leeft en een vetlaagje heeft omdat ie relaxed leeft. Snap je wel.
Maar ja, door al die anabolen wordt je een beetje erg Neaderthaler en dan is het moeilijk helder te denken.
quote:Mwah, 10.000+ kcal is wel aardig dacht ik zo.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:41 schreef DakDuuf het volgende:
tja bb.. die lui eten als slootgravers.. d8 ik altijd.
quote:Maar wat eet je op je brood, en wat voor warm eten neem je? Dat is ook belangrijk.
Neem mij, studentje, train:fitnes,boksen,kickboksen en fietsen.Op een normale rustige dag eet ik: 1 heel brood+ 2 keer warm( 3 a 4 borden in totaal).. ik rook als een ketter (valt wel meej maar toch).
Ik ben 1 keer gestopt met roke... at gelijk het dubbele dan normaal.
Ikke is 1,75 meters hoog en 75 kilo zwaar.. met een vet percentage van ongeveer 15% (dat schommelt n btje).
quote:Als je niet weet wat je doet ja. Daar zit het verschil.
quote:Tja, op een gg moment wordt het voor sommigen meer dan een sport, zeg maar een levenswijze. Maar 't gaat er idd om dat je je erzelf goed bij voelt.
quote:Schattig?
Maar gespierde armen zijn wel schattig. tis leuk om mensen te doen verbazen wanneer je als klein ventje een lading hout of een vust bier boven j hoofdje tilt...
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:46 schreef ramsesii het volgende:[..]
Tja, die mannen die middeltjes nodig hebben om zichzelf er beter uit willen laten zien, doen dit omdat ze meestal een minderwaardigheids complex ofzo hebben. Door er groot en sterk uit te zien, denken ze dat ze mensen kunnen intimideren (want dat doen heel veel van die gasten). Maar als iedereen goed nadenkt zijn dat de makkelijkste doelwitten omdat ze zo traag als een schildpad zijn.
van anabole krijg je toch ook een klein piemeltje?? Of trainen ze om het kleine piemeltje te compenseren ??
True...Het hele bodybuildign is uitgevonden om 'er beter en aantrekkelijker uit te zien' en bodybuilders zijn eigenlijk standaard zielige machos die hun tekort aan intellectueel evrmogen willen compenseren. Ze tappen met open ogen in de bullshyt van de media die ze laat geloven dat 'alle vrouwen nou eenmaal een six-pack willen'. Voordeel ligt bij de verkopers en verhuurders van sportartikelen, sportscholen etc. Je betalt je scheel namelijk voor een beetje bodybuildprogramma.
Wat ze weigeren in te zien is dat steeds meer vrouwen meer willen dan een lekker lichaam. Zo'n vet opgepomt lichaam tootn aan dat je een patsertje bent en vooral niet jezelf en dat is nou juist wat vrouwen NIET willen.
Komt nog bij dat bodybuilding pure lichaamsverminking is dus eigenlijk is het een zelfvernietigingsdrang.
quote:Yep, we zijn allemaal ook gepest vroeger.
Op donderdag 21 augustus 2003 16:46 schreef ramsesii het volgende:[..]
Tja, die mannen die middeltjes nodig hebben om zichzelf er beter uit willen laten zien, doen dit omdat ze meestal een minderwaardigheids complex ofzo hebben. Door er groot en sterk uit te zien, denken ze dat ze mensen kunnen intimideren (want dat doen heel veel van die gasten). Maar als iedereen goed nadenkt zijn dat de makkelijkste doelwitten omdat ze zo traag als een schildpad zijn.
Totdat blijkt dat die 110kg spiermassa ook 15 jaar thaibox ervaring heeft.
quote:Vooroordeel # 3292
Nee. Je ballen krimpen tijdelijk bij de meeste zwaardere kuren. Dit omdat je lichaam geen lichaamseigen testosteron meer aanmaakt als reactie op de steroids.
Maar als je weet waarmee je bezig bent heb je die zo weer op grootte.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.J op 21-08-2003 17:25]
I rest my case...Dus toch je beter voelen dan anderen en 'kijk mij eens wat kunnen'. Nogal triest voor een medisch analist eerlijk gezegd.
Lekker belangrijk ook trouwens, kun je een heel fust bier boven je hoofd tillen!
Wauw...Ik kan dat niet...en nu? Een fust kun je ook rollen volgens mij...
Overigens raar dat je rookt...Wel stoer praten over weten hoe slecht middelen zijn en wel stevig roken...Ben je zeker vergeten de effecten van roken te bestuderen....Zegt in elk geval genoeg over je wilskracht...
Poeh poeh...15 jaar...Hoogstwaarschijnlijk kan iemand met 1 week thaibox ervaring mij ook wel omver werpen...
Ben alleen benieuwd wie beter is in Marathon lopen, het wandelende geraamte of de berg vlees....
Rrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr....
quote:Wat *bibber*?
Op donderdag 21 augustus 2003 17:26 schreef plato242 het volgende:
*bibber*Poeh poeh...15 jaar...Hoogstwaarschijnlijk kan iemand met 1 week thaibox ervaring mij ook wel omver werpen...
Ben alleen benieuwd wie beter is in Marathon lopen, het wandelende geraamte of de berg vlees....
Was een reactie ergens op, geen uitlokking oid.
Strikvraag?
Schijbaar ga je er van uit dat IEDEREEN zo wil zijn zoals jij...Ooit wel eesn bij stil gestaan dat de meeste mensen gewoon tevreden zijn met hun uiterlijk?
En ik laat mij niet intimideren door spieren, wel door argumenten of een pistool ofzo...Of je nou veel of weinig spieren hebt word ik niet perse sneller bang van. Ik word bang als dat nodig is...
Stel: jij wilt mij doodslaan. Dan bel je me op en zeg je: ik kom je straks doodslaan en ik weet waar je woont. Dan word ik bang. Ook al weet ik dan nog niet eens hoe je er uit ziet. Asl dan blijjkt dat je heel veel spieren hebt word ik echt niet nog banger ofzo hoor, ik geloof zo ook wel dat als iemand mij dood wil hebben dat dat ie dan ook kan.
quote:Nope
Op donderdag 21 augustus 2003 16:46 schreef ramsesii het volgende:
van anabole krijg je toch ook een klein piemeltje??
Pijn is nooit leuk, dus zorg ik dat ik dat voorkom...
quote:Dom gelul van mensen die denken dat ze alles weten en jaloers zijn.
Op donderdag 21 augustus 2003 17:26 schreef plato242 het volgende:
*bibber*Poeh poeh...15 jaar...Hoogstwaarschijnlijk kan iemand met 1 week thaibox ervaring mij ook wel omver werpen...
http://www.flexonline.com/flex/breaking_news/12_12_02/levrone_race.html
quote:En bijvoorbeeld een sigaret opsteken en teer inademen omdat je dat nodig hebt is niet raar?
Op donderdag 21 augustus 2003 17:27 schreef plato242 het volgende:
Anabolen zijn slecht voor je. Ook als je weet wat je doet. kun je er wel lekker om heen lullen maar het is eenvoudig je lichaam slopen voor wat uiterlijke kenmerken...Rrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr....
quote:Shit dude, plaats dit nu allemaal in de bb context.
Op donderdag 21 augustus 2003 17:31 schreef plato242 het volgende:
Pain is temporary, pride forever.Pijn is nooit leuk, dus zorg ik dat ik dat voorkom...
Ik kan je eigenlijk niet serieus nemen, sorry. Moet er eigenlijk alleen maar om lachen.
quote:inderdaad
Op donderdag 21 augustus 2003 17:18 schreef plato242 het volgende:[..]
Hee Mister anabolen/testostereon/frust,
misschien is het hard te accepteren dat niet alle vrouwen op zinloze spiermassas vallen, en is het hyoperfrustrerend dat jij keihard werkt en toch niet alle vrouwen kunt krijgen maar wat zij bedoelt is een principe kwestie. Hoe zacht je ook bent, je bent iemand die bewust veel tijd besteed aan iets totaal zinloos als spiermassa. Dtaz egt iets over je persoonlijkheid. Zij heeft liever iemand die gewoon lekker leeft en een vetlaagje heeft omdat ie relaxed leeft. Snap je wel.
Maar ja, door al die anabolen wordt je een beetje erg Neaderthaler en dan is het moeilijk helder te denken.
accepteer nou maar dat echt niet iedereen dat mooi vindt...
Er bestaat geen ideaal schoonheidsideaal wat iedereen mooi vindt...
quote:*belt op*
Op donderdag 21 augustus 2003 17:30 schreef plato242 het volgende:
Stel: jij wilt mij doodslaan. Dan bel je me op en zeg je: ik kom je straks doodslaan en ik weet waar je woont. Dan word ik bang. Ook al weet ik dan nog niet eens hoe je er uit ziet. Asl dan blijjkt dat je heel veel spieren hebt word ik echt niet nog banger ofzo hoor, ik geloof zo ook wel dat als iemand mij dood wil hebben dat dat ie dan ook kan.
Hee! Ik wil jou doodslaan
[ontopic]
Tja, ik blijf erbij, ook na het zien van de cu2 van een der fok!kers in dit topic, BB'ers of andere spierbundels genieten niet de voorkeur...
en waarom zijn al die mannen lichamelijk zo kaal?
Wat is er mis met borsthaar en zelfs beenhaar? dat is echt BRRR!!!
quote:Accepteer jij dan dat niet iedereen die gebruikt het doet om aandacht van vrouwen te krijgen, maar omdat ze het zelf mooi vinden?
Op donderdag 21 augustus 2003 17:41 schreef Faithy het volgende:[..]
inderdaad
![]()
quote:Nee, dat kunnen ze weer niet.
Op donderdag 21 augustus 2003 17:43 schreef woutf het volgende:[..]
Accepteer jij dan dat niet iedereen die gebruikt het doet om aandacht van vrouwen te krijgen, maar omdat ze het zelf mooi vinden?
Andersom moeten 'wij' dat natuurlijk wel direct en zonder vragen doen.
quote:ik snap niet waar jullie over door blijven drammen. Ik heb in het begin al gezegd dat ik weet dat niet alle vrouwen het mooi vinden, een groot deeel vind het zelfs niet mooi. WHO GIVES A FUCK! Als ik het zelf maar mooi vind.
Op donderdag 21 augustus 2003 17:41 schreef Faithy het volgende:[..]
inderdaad
![]()
Als jullie mijn levensstijl hard afkraken kan ik dat met die van jullie ook.
quote:Ik kraak het niet af, ik zeg alleen dat ik het NIETS VIND!! Ik persoonlijk hou niet van dat soort lichamen.
Op donderdag 21 augustus 2003 17:47 schreef anabolefreak het volgende:
3 dezelfde reacties achterelkaar, kijk wij begrijpen elkaar, en het is duidelijk dat het afgunst is van de rest. die meestal te lui zijn om iets aan hun lichaam te doen en erbij lopen als een wandelende kapstok of varken.Als jullie mijn levensstijl hard afkraken kan ik dat met die van jullie ook.
Als jij dat wilt doen, fantastisch, maar dan hoef je niet te gaan lopen schelden... ik scheld toch ook niet?
Je stelt een vraag, daarop wordt antwoord gegeven, maar als dat antwoord niet in jouw straatje pas, is het meteen AFKRAKEN, en ga je anderen maar uit lopen schelden...
Denk dat die anabolen je hersenstam al hebben bereikt....
quote:Moet je toch echt ff je kotssmileys bij je houden next time.
Op donderdag 21 augustus 2003 17:49 schreef Faithy het volgende:[..]
Ik kraak het niet af, ik zeg alleen dat ik het NIETS VIND!! Ik persoonlijk hou niet van dat soort lichamen.
Als jij dat wilt doen, fantastisch, maar dan hoef je niet te gaan lopen schelden...ik scheld toch ook niet?
"Ik hou niet zo van die afgetrainde lichamen en six-packs "
IMHO begin je zelf, moet je nu niet verongelijkt gaan doen ofzo.
quote:Achossie, vond het schelden van hem wel meevallen. Niet veel erger dan de opmerkingen die jij plaatste.
Je stelt een vraag, daarop wordt antwoord gegeven, maar als dat antwoord niet in jouw straatje pas, is het meteen AFKRAKEN, en ga je anderen maar uit lopen schelden...
quote:Tja, zo laat je wel zien er niet boven te staan he.
Denk dat die anabolen je hersenstam al hebben bereikt....
Pot + Ketel =
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.J op 21-08-2003 18:13]
quote:Maar wel alwetend zijn.
Op donderdag 21 augustus 2003 17:59 schreef Doctor_Bara het volgende:
oh wat typisch weer,bb-ers vs. de leken(die ooit eens wat gelezen hebben erover)
"Live is hard, but the iron is harder."
quote:tja wat de boer niet kent he...haha
Op donderdag 21 augustus 2003 18:00 schreef Mr.J het volgende:[..]
Maar wel alwetend zijn.
"Live is hard, but the iron is harder."
Over schelden/afkraken. Ik doelde niet direct op jouw, alhoewel je kots smiley vriendelijk was. Maar al dat gezeur over dat wij denken dat alle vrouwen op ons vallen. ach. jaloezie.
Als jullie me volgende keer nakijken zal ik wel ff zwaaien en lachen
quote:*proest!
Op donderdag 21 augustus 2003 18:03 schreef anabolefreak het volgende:Als jullie me volgende keer nakijken zal ik wel ff zwaaien en lachen
quote:en gooi er gelijk ff een front double bi pose tegen
Op donderdag 21 augustus 2003 18:03 schreef anabolefreak het volgende:
hoevaak ik deze discussie ook voer. met alle soorten mensen. Al train je 20 jaar en ben je afgestudeerd arts. Een leek die weleens een roddel gehoord heeft weet het beter.Over schelden/afkraken. Ik doelde niet direct op jouw, alhoewel je kots smiley vriendelijk was. Maar al dat gezeur over dat wij denken dat alle vrouwen op ons vallen. ach. jaloezie.
Als jullie me volgende keer nakijken zal ik wel ff zwaaien en lachen
quote:nee joh, ze moeten al stiekum kijken, anders worden hun vriendjes met de knuffelbuikjes boos
Op donderdag 21 augustus 2003 18:10 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
en gooi er gelijk ff een front double bi pose tegen
Nevermind, ik ga eten en daarna trainen. Hamstrings + Kuiten + Buik vanavond. Moet lukken dacht ik zo.
Dus toch...Ik dacht dat je het voor jezelf deed?
quote:ja? maar dat wil niet zeggen dat mensen je dan toch nakijken. ik kan slechts een bordje op me hangen "niet kijken aub, ik train voor mezelf"
Op donderdag 21 augustus 2003 18:36 schreef plato242 het volgende:
Als jullie me volgende keer nakijken zal ik wel ff zwaaien en lachen...Dus toch...Ik dacht dat je het voor jezelf deed?
maaruh, why so frusti, kijkt er nooit iemand naar je? gooi het inde groep en we helpen je met al je problemen.
quote:je doet alsof we praten over anabole dikbilkoeien
Op donderdag 21 augustus 2003 18:44 schreef Disorder het volgende:
Ik doe wel wat aan m'n lichaam (hardlopen), maar daar hou ik het ook bij. Meer heb ik niet nodig om me goed te voelen. Ik denk dat het een misverstand is dat die afkeer komt uit jaloezie, eerder uit walging. Ik vind het ook geen gezicht. Er is een verschil tussen een gezond uiterlijk en een overdreven macho uiterlijk.
quote:Dames ja, of wist je soms niet dat de natuur het uiterlijk als beste graadmeter gebruikt. Praatjes of 'hoe het spel moet worden gespeelt zeggen nl niet zoveel over goede genen, uiterlijk wel en dan met name de symmetrie van iemand. Dus de dames doen wat hun genen zeggen dat ze moeten doen ipv dat stomme gezeik over 'het hart' en 'verliefdheid'.
Op donderdag 21 augustus 2003 09:02 schreef Grayburn het volgende:[..]
Dames? Greppeldellen bedoel je
.
quote:Die bestaan.
Op donderdag 21 augustus 2003 18:51 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
je doet alsof we praten over anabole dikbilkoeien
quote:onzin. ze zeggen dat ze het niet mooi vinden. sommige vinden het ook echt niks. kan toch. maar waarom zijn er dan zoveel die als ze 2 biertjes gehad hebben dan willen ze graag overal aan je voelen? dan durven ze zeker opeens meer?
Op donderdag 21 augustus 2003 18:44 schreef Disorder het volgende:
Ik doe wel wat aan m'n lichaam (hardlopen), maar daar hou ik het ook bij. Meer heb ik niet nodig om me goed te voelen. Ik denk dat het een misverstand is dat die afkeer komt uit jaloezie, eerder uit walging. Ik vind het ook geen gezicht. Er is een verschil tussen een gezond uiterlijk en een overdreven macho uiterlijk.
quote:Oke, dan ga ik verder met het lezen van Kritik der Reinigen Vernunft
Op donderdag 21 augustus 2003 18:17 schreef Mr.J het volgende:
"Het is stil, aan de overkant!!!!!"
Nevermind, ik ga eten en daarna trainen. Hamstrings + Kuiten + Buik vanavond. Moet lukken dacht ik zo.
Wat ik me afvraag: er wordt door onder andere jou beweerd dat je traint voor jezelf en uitdrukkelijk niet voor anderen. Het gaat niet zozeer om een gezond lichaam maar om een (in jouw ogen) mooi lichaam (gezien het drugsgebruik). Even een hypothetische vraag: Zou je ook al die tijd in training steken als je alleen op de wereld was?
Zelf ben ik ook weleens in de sportschool te bekennen (2.5 uur/week o.i.d.), dit om gezonder en gespierder te worden. Ik vind een wat gespierder lichaam (a la Brad Pitt in Fight Club ofzo) goed staan. Maar als ik de enige was zou ik denk ik niet trainen om die esthetische reden.
quote:Of ze worden gewoon geiler. Misschien is het iets wat ze qua seksuele uitstraling wel mooi vinden. Maar over het algemeen heeft een vrouw, als ik de reacties hier lees, toch een iets zachtere man. Dus je hebt vast meer seksappeal, maar als er voor een vaste relatie gekozen moet worden door de dames hier, gaan ze liever voor een iets minder gespierd type.
Op donderdag 21 augustus 2003 19:19 schreef anabolefreak het volgende:[..]
sommige vinden het ook echt niks. kan toch. maar waarom zijn er dan zoveel die als ze 2 biertjes gehad hebben dan willen ze graag overal aan je voelen? dan durven ze zeker opeens meer?
quote:kleine opmerking. het is geen drugs maar gewoon een medicijn. wat bij de apotheek verkregen kan worden. Wel met recept uiteraard en dat hebben wij niet. maar het is zeker geen drugs. bij normale doses en geen afschuwelijke combo's van hormonen is het gebruik van mannelijk hormoon levensverbeterend en verlengend!!! alleen zijn er weinig (include me) die het zo gebruiken.
Op donderdag 21 augustus 2003 19:28 schreef prinsrob het volgende:[..]
Het gaat niet zozeer om een gezond lichaam maar om een (in jouw ogen) mooi lichaam (gezien het drugsgebruik).
quote:i dont care as long as i get laid
Op donderdag 21 augustus 2003 19:34 schreef Disorder het volgende:[..]
Of ze worden gewoon geiler. Misschien is het iets wat ze qua seksuele uitstraling wel mooi vinden. Maar over het algemeen heeft een vrouw, als ik de reacties hier lees, toch een iets zachtere man. Dus je hebt vast meer seksappeal, maar als er voor een vaste relatie gekozen moet worden door de dames hier, gaan ze liever voor een iets minder gespierd type.
Ik denk wél dat een overdreven arrogante houding alleen maar walging doet ontstaan en dat weegt op zo'n moment volgens mij weer zwaarder. Maar over het algemeen kun je toch wel veronderstellen dat een gespierde man (wils)kracht, doelgerichtheid en discipline uitstraalt.
quote:Je kan het volgens mij een beetje vergelijken met hoe mannen naar een vrouwenlichaam kijken. Heel veel vinden een strak lichaam mooi, maar vaak is het niet bepalend. Mannen kijken altijd naar mooie vrouwen, maar ze nemen vaak ook genoegen met een minder mooie, die misschien wel aardiger is ook.
Op donderdag 21 augustus 2003 20:30 schreef Bombie het volgende:
Eigenlijk is het ontoereikend om van een vrouw te verwachten dat ze het onderwerp 'gespierde mannen' rationeel bekijkt en vervolgens tot een eerlijk antwoord komt.
quote:Ik ben dan geen vrouw, maar ik denk dat je hier de spijker op z'n kop slaat.
Op donderdag 21 augustus 2003 20:30 schreef Bombie het volgende:
Eigenlijk is het ontoereikend om van een vrouw te verwachten dat ze het onderwerp 'gespierde mannen' rationeel bekijkt en vervolgens tot een eerlijk antwoord komt. Wat veel meer waarde heeft (in mijn ogen) is hoe vrouwen reagéren op een gespierde man op het moment dat ze ermee in contact komen. Ik denk dat de meeste vrouwen op zo'n moment toch bewondering voelen. Ze kunnen het ontkennen... ze kunnen er later met vriendinnen lacherig over doen, maar ik denk niet dat de natuur haar gelijk niet krijgt.Ik denk wél dat een overdreven arrogante houding alleen maar walging doet ontstaan en dat weegt op zo'n moment volgens mij weer zwaarder. Maar over het algemeen kun je toch wel veronderstellen dat een gespierde man (wils)kracht, doelgerichtheid en discipline uitstraalt.
quote:Uhhuh, en dan zie jij er over een paar jaar ook zeker zo uit?
Op donderdag 21 augustus 2003 19:40 schreef anabolefreak het volgende:[..]
kleine opmerking. het is geen drugs maar gewoon een medicijn. wat bij de apotheek verkregen kan worden. Wel met recept uiteraard en dat hebben wij niet. maar het is zeker geen drugs. bij normale doses en geen afschuwelijke combo's van hormonen is het gebruik van mannelijk hormoon levensverbeterend en verlengend!!! alleen zijn er weinig (include me) die het zo gebruiken.
(bron)
quote:Weer zo'n ondoordachte reply...
Op donderdag 21 augustus 2003 23:14 schreef Xitami het volgende:[..]
Uhhuh, en dan zie jij er over een paar jaar ook zeker zo uit?
(bron)
quote:Ondoordacht misschien, maar ik wordt een beetje ziek van de excuses over testosteron gebruik en steroidengebruik enzo. "het is maar een medicijn" "het kan geen kwaad" [insert 10 other excuses] - da's gewoon onzin, het is juist wel schadelijk als je het gebruikt op een manier waar het niet voor bedoeld is.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:18 schreef Svensson het volgende:[..]
Weer zo'n ondoordachte reply...
Je wil niet weten wat die idioot allemaal voor Synthol en andere troep in z'n spieren heeft laten injecteren. Dit heeft helemaal niks meer met bodybuilding als sport te maken en de meeste bodybuilders zien hem dan ook als schande voor de sport. Kan me trouwens ook niet voorstellen dat iemand behalve hijzelf dit mooi vindt...
Dan kan je nog zo lang gaan lopen gillen dat het niet zo is, maar dan zit je gewoon verkeerd. Niks mis met wat spieren kweken, maar doe het dan niet kunstmatig, terwijl je nog een zootje fabels de wereld in helpt.
*shrug* eigenlijk boeit het me ook niet, 'tis jouw leven
quote:Als je weet hoe je er mee om moet gaan kan het geen kwaad nee. Probleem is dat veel mensen er ondoordacht mee omgaan en als het mis gaat zodoende negativiteit omtrent dit onderwerp naar buiten brengen wat door de 'leek' (nofi) als waarheid wordt aangenomen en dit ook verkondigd.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:23 schreef Xitami het volgende:[..]
Ondoordacht misschien, maar ik wordt een beetje ziek van de excuses over testosteron gebruik en steroidengebruik enzo. "het is maar een medicijn" "het kan geen kwaad" [insert 10 other excuses] - da's gewoon onzin, het is juist wel schadelijk als je het gebruikt op een manier waar het niet voor bedoeld is.
Dan kan je nog zo lang gaan lopen gillen dat het niet zo is, maar dan zit je gewoon verkeerd. Niks mis met wat spieren kweken, maar doe het dan niet kunstmatig, terwijl je nog een zootje fabels de wereld in helpt.
Leesvoer:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=5939
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617
quote:Even voor de duidelijkheid, ik gebruik zelf geen steroïden en heb met mezelf ook de afspraak gemaakt dit nooit te gaan doen. Ik moedig het ook beslist niet aan, maar omdat ik al een tijd train, kan ik begrijpen waarom mensen ervoor kiezen om wel te gaan gebruiken.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:23 schreef Xitami het volgende:[..]
Ondoordacht misschien, maar ik wordt een beetje ziek van de excuses over testosteron gebruik en steroidengebruik enzo. "het is maar een medicijn" "het kan geen kwaad" [insert 10 other excuses] - da's gewoon onzin, het is juist wel schadelijk als je het gebruikt op een manier waar het niet voor bedoeld is.
Als je heel goed weet waar je mee bezig bent, zullen de bijwerkingen 9 van de 10 keer meevallen. Ik kan me dan ook een beetje ergeren aan mensen die zonder er bij na te denken meteen allerlei vooroordelen beginnen op te rakelen en doen alsof je meteen verdoemd bent als je één keertje een lichte kuur hebt genomen, terwijl het oké is als iemand rookt als een ketter of regelmatig flink zuipt. (Niet aanvallend richting jou bedoeld trouwens, maar meer in 't algemeen.)
quote:Ik zou het leuk vinden als je zou reageren op mijn post van 19:28. Die was onder andere maar vooral aan jou gericht
Op donderdag 21 augustus 2003 23:37 schreef Mr.J het volgende:
Naja, ik snap niet waarom er zo gefrustreerd geregeerd wordt. Laat iedereen toch lekker doen waar die zin in heeft.
quote:Strak antwoord..
Op donderdag 21 augustus 2003 01:32 schreef Miss_X het volgende:
Als ik een duidelijk zichtbare gespierde jongen zie denk ik eerder, wat een patser dan, wat een lekker ding..
Een beetje gespierd vind ik wel mooi, maar het moet wel subtiel blijven.
En een smal lichaam of een beetje bierbuik is echt geen afknapper voor mij..
quote:Goede.
Op donderdag 21 augustus 2003 19:28 schreef prinsrob het volgende:[..]
Oke, dan ga ik verder met het lezen van Kritik der Reinigen Vernunft
.
Wat ik me afvraag: er wordt door onder andere jou beweerd dat je traint voor jezelf en uitdrukkelijk niet voor anderen. Het gaat niet zozeer om een gezond lichaam maar om een (in jouw ogen) mooi lichaam (gezien het drugsgebruik). Even een hypothetische vraag: Zou je ook al die tijd in training steken als je alleen op de wereld was?
Zelf ben ik ook weleens in de sportschool te bekennen (2.5 uur/week o.i.d.), dit om gezonder en gespierder te worden. Ik vind een wat gespierder lichaam (a la Brad Pitt in Fight Club ofzo) goed staan. Maar als ik de enige was zou ik denk ik niet trainen om die esthetische reden.
Als ik nu de enige op de wereld zou zijn, zou ik er gewoon mee doorgaan. Zo makkelijk kom je er namelijk niet af.
Als ik alleen op de wereld was weet ik niet of ik er in eerste instantie mee zou zijn begonnen. Of misschien ook wel. Ik ben er toendertijd mee begonnen omdat ik zelf niet tevreden was over m'n uiterlijk.
Zou ik dat dan wel zijn als ik als enige hier zou zijn? Geen idee, je hebt dan geen maatstaaf alszijnde wat is een 'goed' uiterlijk hiervoor.
Wel beetje aparte stelling, want als je als enige zou overblijven heb je denk ik wel wat meer aan je hoofd dan sporten. Maar goed, ik begrijp dus waar je naar toe wilt. En dat antwoord moet ik je (en mezelf dus ook) nog schuldig blijven.
quote:Sorry, ik had er nog op willen reageren gisteren. Bij deze dan.
Op vrijdag 22 augustus 2003 01:45 schreef prinsrob het volgende:[..]
Ik zou het leuk vinden als je zou reageren op mijn post van 19:28. Die was onder andere maar vooral aan jou gericht
.
quote:Om dezelfde reden dat ik met een sloot bier in m'n mik ook aan de astronomisch dikke tieten van de één of andere snol in de kroeg zit. Niet omdat ik ze zo mooi vind, maar gewoon voor de lol. Zij denkt dan dat ik en m'n vrienden haar mooi vinden, maar eigenlijk vinden we d'r gewoon een regelrechte freak of nature
Op donderdag 21 augustus 2003 19:19 schreef anabolefreak het volgende:
... maar waarom zijn er dan zoveel die als ze 2 biertjes gehad hebben dan willen ze graag overal aan je voelen?
Pure walging dus, dezelfde walging die ik voel opkomen als ik zo'n opgepompte aap zie. Het is gewoon niet natuurlijk, klaar. En die anabolen maken het alleen nog maar erger.
quote:Achossie, wil je er over praten?
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:00 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Om dezelfde reden dat ik met een sloot bier in m'n mik ook aan de astronomisch dikke tieten van de één of andere snol in de kroeg zit. Niet omdat ik ze zo mooi vind, maar gewoon voor de lol. Zij denkt dan dat ik en m'n vrienden haar mooi vinden, maar eigenlijk vinden we d'r gewoon een regelrechte freak of nature
. Moet er niet aan denken om met zo'n draak in bed te belanden.
Pure walging dus, dezelfde walging die ik voel opkomen als ik zo'n opgepompte aap zie. Het is gewoon niet natuurlijk, klaar. En die anabolen maken het alleen nog maar erger.
PS: Ik denk dat jij niet eens in staat bent om een natural bb'er van een persoon die AAS gebruikt te onderscheiden.
quote:Waar zou ik over moeten praten?
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:06 schreef Mr.J het volgende:
Achossie, wil je er over praten?
quote:Als er geen verschil te zien is, waarom gebruik je het dan
PS: Ik denk dat jij niet eens in staat bent om een natural bb'er van een persoon die AAS gebruikt te onderscheiden.
quote:Geen idee, 't klinkt alsof je ergens gefrustreerd over bent.
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:10 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Waar zou ik over moeten praten?
quote:Yep, lezen is moeilijk. Komt 'ie nog een keer, speciaal voor jou:
Als er geen verschil te zien is, waarom gebruik je het dan![]()
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:06 schreef Mr.J het volgende:
quote:Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar dat heb je dan mis. Ik heb toch echt aangegeven dat het met jaloezie niks te maken heeft maar alleen met walging
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:23 schreef Mr.J het volgende:
Geen idee, 't klinkt alsof je ergens gefrustreerd over bent.
quote:Als ik het verschil niet kan zien, kan niemand het zien. Aan mijn ogen mankeert niks. Misschien dat je alleen zelf het verschil merkt en is dat al genoeg voor je. Ook goed, op zich niks mis met narcisme. Sorry dan dat ik dacht dat je het misschien ook deed om bij anderen op te vallen met dat opgeblazen lichaam van je.
Yep, lezen is moeilijk. Komt 'ie nog een keer, speciaal voor jou:
[..]
quote:ja, een bierbuik, zo heeft de natuur ons gemaakt
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:00 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Om dezelfde reden dat ik met een sloot bier in m'n mik ook aan de astronomisch dikke tieten van de één of andere snol in de kroeg zit. Niet omdat ik ze zo mooi vind, maar gewoon voor de lol. Zij denkt dan dat ik en m'n vrienden haar mooi vinden, maar eigenlijk vinden we d'r gewoon een regelrechte freak of nature
. Moet er niet aan denken om met zo'n draak in bed te belanden.
[Dit bericht is gewijzigd door anabolefreak op 22-08-2003 09:44]
quote:Tja, dat is dan toch echt jou probleem. Maar laat anderen dan in hun waarde, doen we ook bij jou.
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:33 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar dat heb je dan mis. Ik heb toch echt aangegeven dat het met jaloezie niks te maken heeft maar alleen met walging
quote:LOL. Jij als 'leek' (nofi again) kan dat verschil echt niet zien, hoe goed je ogen ook zijn.
Als ik het verschil niet kan zien, kan niemand het zien. Aan mijn ogen mankeert niks. Misschien dat je alleen zelf het verschil merkt en is dat al genoeg voor je. Ook goed, op zich niks mis met narcisme. Sorry dan dat ik dacht dat je het misschien ook deed om bij anderen op te vallen met dat opgeblazen lichaam van je.
Ik + opgeblazen lichaam? Niet dat ik weet sorry. Mankeerd er kennelijk toch wat aan je ogen.
Misschien zijn ze dichtgeslagen omdat je de verkeerde mensen tegen je in het harnas jaagt?
Nu niet meteen beginnen te piepen dat je bedreigd wordt ofzo, dit was maar een grapje...
quote:Waar haal jij vandaan dat ik een bierbuik heb
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:43 schreef anabolefreak het volgende:
ja, een bierbuik, zo heeft de natuur ons gemaakt
Fuck off, het perfecte beeld van de mens is al sinds eeuwen (denk aan griekse goden als hercules) een gespierd lichaam, heb nog nooit geen beeld gezien met een ranzig dikke kerel met een bierbuik
En de men's health is een van de best verkochte bladen, ja omdat ze allemaal die bierbuiken willen zien. get a life en accepteer dat je lelijk bent en er niks aan wil doen.
Erg apart dit. Jullie doen verwoede pogingen om aan te tonen dat ik jaloers ben of zou moeten zijn, om maar niet toe te hoeven geven dat het compleet nutteloos is waar je mee bezig bent. Maar sorry heren, dat gaat echt niet werken. Ik ben zeer tevreden met mijn huidige lichaam. Waarschijnlijk meer tevreden dan jullie zijn, gezien de hoeveelheid tijd die je steekt in het 'verbeteren' ervan.
Je lijkt trouwens wel een wijf, met je 'Men's Health'. Geen haar op m'n hoofd die er aan zou denken dat boekie te kopen.
quote:Afkraken? Topictitel vraagt om een mening. (Topictitel: In hoeverre is "Gespierheid" (= breed) belangrijk voor meiden)
Op donderdag 21 augustus 2003 17:47 schreef anabolefreak het volgende:
3 dezelfde reacties achterelkaar, kijk wij begrijpen elkaar, en het is duidelijk dat het afgunst is van de rest. die meestal te lui zijn om iets aan hun lichaam te doen en erbij lopen als een wandelende kapstok of varken.Als jullie mijn levensstijl hard afkraken kan ik dat met die van jullie ook.
quote:explain that?
Op vrijdag 22 augustus 2003 10:31 schreef anabolefreak het volgende:
heel mooi als jij tevreden bent zoals je nu bent. ik ben ook tevreden, maar ik ga door omdat ik gewoon nog beter wordt. Dat jullie er van walgen snap ik wel. alle vrouwen walgen erook van. daarom wordt ik er af en toe moe van als ik in een zwembad loop en iedereen loopt je aan te staren. ik vind dik ook walgelijk, maar ik staar dikke mensen niet aan of na. explain that.
Zeggen wij dat alle vrouwen er van walgen?
Wat zijn de redenen dat je het wil doen? Geef er minimaal een paar... anders zou het toch wel een mogelijk risico kunnen zijn voor je gezondheid... dus lijkt me wel dat je meer dan 1 rede hebt? en ga dan niet weer zeggen dat het niet ongezond is want er bestaat gewoon een eventueele kans
Ik gok (ik wil niet voor je denken daarom vraag ik ook om redenen van jouw... maar het lijkt mij zo als ik jouw hoor)
Je wil er zo uitzien omdat je het mooi vind... dat geloof ik. Je doet het omdat, (jij denkt tenslotte meer vrouwen het mooi dan niet mooi vinden dat haal ik duidelijk uit de post hierboven) vrouwen het mooi vinden en je dus meer aandacht van ze krijgt. Jij denkt dat je dus meer kans hebt bij vrouwen door de verpakking, maar ze gaan echt niet eerder met je trouwen vanwege een verpakking. Je denkt misschien dat je zelfverzekerder hierdoor wordt, (je zegt immers dat vrouwen naar je kijken bij een zwembad. Je let er dus op... waarom let je erop? Het inspireerd je om verder te gaan. Want hoe meer naar je kijken hoe beter, want jij wil de perfectie nastreven. Waarom zou je dat willen? omdat je je dan zelfverzekerder denkt te voelen.) dat je er beter uitziet maar het ware probleem zit bij jezelf van binnen ben je dan niet zelfverzekerd. Geluk zit van binnen niet van buiten. Ook zelfverzekerheid. Anders neem je niet eventueele risico's met je gezondheid, want die zijn er dus dan hoop ik voor jouw dat dat het niet alleen voor de rede "het is mooier" is.
Never nooit moet je een risico nemen met je gezondheid. Helemaal niet als het over iets gaat waar veel verschillende meningen zijn. Er is namelijk niet 1 perfectbeeld, want dat haal ik ook uit jouw posts
quote:. Een perfectbeeld betekent namelijk dat iedereen het er mee eens is en er zijn andere meningen over. Jij wil zo zijn zoals jij dat perfectbeeld ziet... misschien is deze slagzin ook wel een goede voor jouw:
Op vrijdag 22 augustus 2003 10:31 schreef anabolefreak het volgende:
het perfecte beeld van de mens is al sinds eeuwen (denk aan griekse goden als hercules) een gespierd lichaam
Hoe lang wil je door gaan? t/m je dood? dat je hem straks niet meer omhoog kan krijgen op je 40ste? zo'n risico het zou natuurlijk ook wat anders kunnen zijn of helemaal niets... maar waarvoor een eventueel risico nemen?
[Dit bericht is gewijzigd door -Jean- op 22-08-2003 11:41]
Als je normaal bent of stevig gespierd van sporten dat een meisje dat okay vind (en sommige moeten niks hebben van spieren andere weer niet van iel). Maar als je molliger of dik bent, dat je dan meer een probleem heb kwa afknappen
Zo ligt me eigen grens namelijk ook iel tot iets mollig of gespierder. (bij meisjes) wordt pas een probleem als er overgewicht in het spel zit. Dan knap ik daar simpel weg op af. Voor de rest is het toch het 'totaal' plaatje. Als je een smalle kop heb en een mega gespierd lichaam vind ook niemand je echt antrekkelijk of een vette kop maar een mega iel lichaam
etc..
quote:Zoals je al zei, ik voel me er beter door. Ik vind het mooi. Ik ben er zelf verzekerder door. Zeg me nu niet dat dit bullshit redenen zijn, want als ik aan een voetballer vraag wat zijn redenen zijn om te voetballen dan zegt hij ook iets van " ik vind het leuk/mooi, voel me er goed bij."
Wat zijn de redenen dat je het wil doen? Geef er minimaal een paar...
quote:Nogmaals ik zeg niet dat er geen risico's aan kleven, maar ik neem aangezien je quote aan dat je niet rookt, niet drinkt, nooit te hard rijd, geen cola drinkt, geen snack eet?? want dat is allemaal een risico voor je gezondheid.
Never nooit moet je een risico nemen met je gezondheid.
quote:niet omhoog krijgen op je 40e is een vooroordeel van leken. na een kuur herstelt je axis weer waardoor er verder op dat gebied niets aan de hand is.
Hoe lang wil je door gaan? t/m je dood? dat je hem straks niet meer omhoog kan krijgen op je 40ste? zo'n risico het zou natuurlijk ook wat anders kunnen zijn of helemaal niets... maar waarvoor een eventueel risico nemen?
Verder heb ik weinig zin om dit iedere keer weer uit te leggen dit topic ging er om of het van belang is voor vrouwen, en niet of andere mensen het niets vinden / er van awalgen. mensen uitleggen dat alles wat ze weten voor een groot deel onzin is werkt niet, en als ik er 1 overtuigt heb komt de volgende wel weer, so i rest my case en ga lekker door.
quote:Jip, maar voetballers nemen geen groot risico met de gezondheid mee. Tenslotte heeft bijna iedereen wel een balletje getrapt en het grootste deel leeft nog.
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:41 schreef anabolefreak het volgende:
Zoals je al zei, ik voel me er beter door. Ik vind het mooi. Ik ben er zelf verzekerder door. Zeg me nu niet dat dit bullshit redenen zijn, want als ik aan een voetballer vraag wat zijn redenen zijn om te voetballen dan zegt hij ook iets van " ik vind het leuk/mooi, voel me er goed bij."Nogmaals ik zeg niet dat er geen risico's aan kleven, maar ik neem aangezien je quote aan dat je niet rookt, niet drinkt, nooit te hard rijd, geen cola drinkt, geen snack eet?? want dat is allemaal een risico voor je gezondheid.
niet omhoog krijgen op je 40e is een vooroordeel van leken. na een kuur herstelt je axis weer waardoor er verder op dat gebied niets aan de hand is.
Ik rook niet nee, simpel omdat ik er geen smaak aan vind zitten. Bovendien wil ik niet dood aan een mogelijk ontstaan van longkanker.Trouwens je begint ook te roken om een rede.
Alchohol kan geen kwaad zolang je het met mate doet. Dat is met bijna alles.
Als je nooit te hard rijd ben je vind ik een gevaar op de weg aangezien ik het veiliger vind met het verkeer met mee te rijden dan je aan de maximum snelheid te houden.
Cola is vroeger als medicijn op de markt gebracht en is dus ook op bepaalde momenten goed.
Snack's ... ach zolang je het met mate doet ga je er niet ernstige medische gevolgen aan overhouden.
Ik weet net zo goed als iedereen je kan niet met alles rekening houden van wat er niet goed en wel goed is. Maar zolang de gevolgen nog niet wetenschappelijk door diverse bureau's zijn vastgesteld - die misschien ernstige lichamelijke gevolgen kunnen hebben - en ze het er allemaal over eens zijn vind ik het een risico wat ik het niet waard vind. (jij dus wel)
Zolang je dat niet weet lijkt het mij een rede om er uberhaupt niet aan te starten
Ik zei erbij: Of iets anders of misschien ook helemaal niks. Dus waarom een eventueel risico nemen
[Dit bericht is gewijzigd door -Jean- op 22-08-2003 12:09]
quote:Veel bla bla, maar waar blijven ze nou
Op donderdag 21 augustus 2003 20:50 schreef D.Rose het volgende:
Wanneer komen die foto's nou?
quote:Deze is trouwens voor alle Bodybuild freaks... Het enige wat ik van jullie lees is: 'Hoe mooi jullie wel niet zijn en iedereen jullie naarstaren'. En natuurlijk zie je hier weer de intimiderende:" ik schop je met mijn thai box ervaring"... Weer van die opgeblazen travestieten die indruk willen maken met spieren. Gebruik je hersens maar een keer.
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:41 schreef anabolefreak het volgende:
knip
Uhm... leven jullie in een appart wereldje met alleen maar eigengeilerij en eigendunk?
quote:En anabolenfreak is representatief voor alle mensen die aan bodybuilding doen?.....NEE!
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:24 schreef ramsesii het volgende:[..]
Deze is trouwens voor alle Bodybuild freaks... Het enige wat ik van jullie lees is: 'Hoe mooi jullie wel niet zijn en iedereen jullie naarstaren'. En natuurlijk zie je hier weer de intimiderende:" ik schop je met mijn thai box ervaring"... Weer van die opgeblazen travestieten die indruk willen maken met spieren. Gebruik je hersens maar een keer.
Uhm... leven jullie in een appart wereldje met alleen maar eigengeilerij en eigendunk?
En men gaat er hier vanuit dat als je een kuur gedaan hebt, je dan meteen 100+kg bent en loopt als een baviaan. Die mensen zijn er, maar er zijn ook mensen die 1/2 kuurtjes doen en gewoon het beachboy uiterlijk hebben, het is maar in welke mate je gebruikt.
Je zal versteld staan hoeveel hollywoodsterren die bekend staan om hun mooie lichaam aan de anabolen gezeten hebben.
Ik weet zeker dat de meeste mensen die er serieus mee bezig zijn meer weten van voeding, biologie, en scheikunde dan de gemiddelde persoon die het hier loopt af te kraken.
Een groot deel van de pro bodybuilders hebben trouwens gewoon een bachelor degree, zodat ze ergens op terug kunnen vallen als ze (moeten) stoppen.
quote:oke, anabole beachboy... het geld ook voor jou en je beach boy vriendjes
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:33 schreef woutf het volgende:[..]
En anabolenfreak is representatief voor alle mensen die aan bodybuilding doen?.....NEE!
En men gaat er hier vanuit dat als je een kuur gedaan hebt, je dan meteen 100+kg bent en loopt als een baviaan. Die mensen zijn er, maar er zijn ook mensen die 1/2 kuurtjes doen en gewoon het beachboy uiterlijk hebben, het is maar in welke mate je gebruikt.
Je zal versteld staan hoeveel hollywoodsterren die bekend staan om hun mooie lichaam aan de anabolen gezeten hebben.
quote:1. Ik ben geen beachboy
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:37 schreef ramsesii het volgende:[..]
oke, anabole beachboy... het geld ook voor jou en je beach boy vriendjes
Ik kan er niet echt goed tegen hoe generaliserend er in dit topic gesproken wordt....
quote:Bullshit. die reacties ontstaan pas na veel negatieve en afkrakende post. Dan krijg je dit soort semi sarcastische posts voor terug.
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:24 schreef ramsesii het volgende:[..]
Deze is trouwens voor alle Bodybuild freaks... Het enige wat ik van jullie lees is: 'Hoe mooi jullie wel niet zijn en iedereen jullie naarstaren'. En natuurlijk zie je hier weer de intimiderende:" ik schop je met mijn thai box ervaring"... Weer van die opgeblazen travestieten die indruk willen maken met spieren. Gebruik je hersens maar een keer.
Dat van ThaiBoxing en in elkaar trappen moet je nog eens goed lezen. Dat was een reactie op iemand die zei dat een 130kg wegende bb'er traag zou zijn in een gevecht. Dat vooroordeel ontkrachte ik dus door aan te geven dat er ook mensen zijn die bb'ing met vechtsporten combineren en dat mensen zich niet moeten vergissen daarin. Nix een bedreiging oid.
Tuurlijk, iedereen die aan bb'ing doet verliest minimaal 5 punten van zijn/haar IQ per jaar. Na 10 jaar wonen de meesten in speciale gezinsvervangende tehuizen voor verstandelijk gehandicapten.
En nee, we leven niet dat wereldje wat jij omschrijft. Zou wel leuk zijn voor een tijdje denk ik...
quote:heb je ruk voer nodig ofzo, binnen 24 uur vraag je 3 keer om foto's.
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:12 schreef D.Rose het volgende:[..]
Veel bla bla, maar waar blijven ze nou
Verder vind ik het best hoe iedereen er over reageert, maar als je begint te schreeuwen dat wij opgeblazen travestieten zijn, dan moet je van ons geen normale reacties verwachten. iedereen die iets aan zijn lichaam verandert is dus travestiet, hoe zit dat met al die mensen dan die hun haar verven / permanenten. beetje jammer hoe eenzijdig er hier gereageerd wordt door een bepaalde groep frusti mensen.
quote:Laat me raden:
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:37 schreef ramsesii het volgende:[..]
oke, anabole beachboy... het geld ook voor jou en je beach boy vriendjes
Jammer dat ramsesii zo kortzichtig is!
quote:dan wordt het eens tijd dat jullie van het imago af komen, want heel veel mensen vinden precies hetzelfde als als ik
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:41 schreef Mr.J het volgende:[..]
Bullshit. die reacties ontstaan pas na veel negatieve en afkrakende post. Dan krijg je dit soort semi sarcastische posts voor terug.
Dat van ThaiBoxing en in elkaar trappen moet je nog eens goed lezen. Dat was een reactie op iemand die zei dat een 130kg wegende bb'er traag zou zijn in een gevecht. Dat vooroordeel ontkrachte ik dus door aan te geven dat er ook mensen zijn die bb'ing met vechtsporten combineren en dat mensen zich niet moeten vergissen daarin. Nix een bedreiging oid.
Tuurlijk, iedereen die aan bb'ing doet verliest minimaal 5 punten van zijn/haar IQ per jaar. Na 10 jaar wonen de meesten in speciale gezinsvervangende tehuizen voor verstandelijk gehandicapten.
En nee, we leven niet dat wereldje wat jij omschrijft. Zou wel leuk zijn voor een tijdje denk ik...
quote:Toen was het nog echte Coke Cola, er zat dus coke in. Tegenwoordig zorgt het alleen maar voor botontkalking bij jonge kinderen en dat is zeker een ongezonde zaak.
Cola is vroeger als medicijn op de markt gebracht en is dus ook op bepaalde momenten goed.
quote:Hier kun je zien dat wij over anabolen zeggen dat het wel meevalt. maar jullie doen dat over jullie gewoontes.
Snack's ... ach zolang je het met mate doet ga je er niet ernstige medische gevolgen aan overhouden.
quote:Maar ligt dat nu aan 'ons' of aan 'jullie'?
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:52 schreef ramsesii het volgende:[..]
dan wordt het eens tijd dat jullie van het imago af komen, want heel veel mensen vinden precies hetzelfde als als ik
Kan je mij dat eens precies vertellen icm je motivatie?
quote:nope ramses is nu ongeveer 2 jaar aan het fitnessen.. heel weinig kracht training en heel veel conditie omdat ik tevreden ben hoe ik eruit zie en ik hierdoor mijn snelheid niet verlies:) (ongeveer 5 uur per week)
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:51 schreef ThaBanco het volgende:[..]
Laat me raden:
ramsesii heeft zelf een paar maanden aan fitness gedaan (om wat breder te worden)
Maar naar 2 maanden was hij nog niet super breed dus ramsesii zijn motivatie ging helemaal weg.
Toen is ramsesii maar weer gestopt en heeft nu een hekel aan fitness en al die mensen die naar de gym gaan, en vind hij het "opeens" niet meer belangrijk om een mooi lichaam te hebben.Jammer dat ramsesii zo kortzichtig is!
quote:omdat ik alleen nog maar arrogante, zelfingenomen bbers ben tegengekomen. Jullie verschillen daar op dit forum in iedergeval niet van.
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:59 schreef Mr.J het volgende:[..]
Maar ligt dat nu aan 'ons' of aan 'jullie'?
Kan je mij dat eens precies vertellen icm je motivatie?
quote:Ik ben niet arrogant en zelfingenomen, sorry.
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:01 schreef ramsesii het volgende:[..]
omdat ik alleen nog maar arrogante, zelfingenomen bbers ben tegengekomen. Jullie verschillen daar op dit forum in iedergeval niet van.
Die (al eerder omschreven semi sarcastische) reacties lokken 'jullie' zelf uit hoor.
quote:ja, in je profiel/fotoboek wil je niet opschepperig en 'stoer/macho' over komen??
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:04 schreef Mr.J het volgende:[..]
Ik ben niet arrogant en zelfingenomen, sorry.
Die (al eerder omschreven semi sarcastische) reacties lokken 'jullie' zelf uit hoor.
Je kunt hard roepen dat je alleen op kerels valt met een blokjesbuik, of heeeeeele brede schouders, maar waarschijnlijk eindig je dan gewoon met een slanke lange gozer waarvan zn armen precies hetzelfde blijven wanneer hij z'n "spierballen" laat zien.
Warriorwings heeft gesproken
quote:Nee hoor, daar staat alleen beschreven wat ik doe.
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:05 schreef ramsesii het volgende:[..]
ja, in je profiel/fotoboek wil je niet opschepperig en 'stoer/macho' over komen??
Maar mijn oprechte excuses als het te stoer en macho overkomt op je. Dat is dan niet bedoeling.
In het kort:
Je kan onmogelijk uit een tiental regels tekst of wat posts opmaken hoe iemand is lijkt mij. Dus leer eerst iemand beter kennen (geen uitnodiging, sorry) voor je al met een persoonlijk oordeel klaarstaat.
Dank.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.J op 22-08-2003 13:12]
quote:nee, komt patserig over.. en ik hou niet zo van patserig...
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:11 schreef Mr.J het volgende:[..]
Nee hoor, daar staat alleen beschreven wat ik doe.
Maar mijn oprechte excuses als het te stoer en macho overkomt op je. Dat is dan niet bedoeling.
quote:Moet je er niet in kijken?
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:12 schreef ramsesii het volgende:[..]
nee, komt patserig over.. en ik hou niet zo van patserig...
quote:ach.. ik houd weer niet van mensen die veel te snel oordelen. Zo heeft iedereen wat he.
quote:wat is patserig? als iemand een mooiere boot als jouw heeft? wat je niet kan uitstaan? of als iemand een mooie sportbolide heeft? of als iemand breder als jouw is?
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:als z'n wat?
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:18 schreef anabolefreak het volgende:[..]
wat is patserig? als iemand een mooiere boot als jouw heeft? wat je niet kan uitstaan? of als iemand een mooie sportbolide heeft? of als iemand breder als jouw is?
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:Geef dan de eerste keer antwoord
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:51 schreef anabolefreak het volgende:[..]
heb je ruk voer nodig ofzo, binnen 24 uur vraag je 3 keer om foto's.
quote:sorry bro. zal beter opleteen, maar erger me aan mensen die ik totaal niet ken en die mij proberen te commanderen dat ik op moet schieten om me zogenaamd te bewijzen. no offence verder, that's just me
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:21 schreef D.Rose het volgende:[..]
Geef dan de eerste keer antwoord
Ik zie je wel posten maar niet reageren (anabolen?)
quote:Mij ontgaat de combinatie van bovenstaande punten en steroids.
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:21 schreef D.Rose het volgende:[..]
Geef dan de eerste keer antwoord
Ik zie je wel posten maar niet reageren (anabolen?)
Maar goed, in de 5 jaar dat ik train is m'n IQ van 130 naar 105 teruggezakt. Denk dat dat het zal zijn.
quote:ja, net ofdat jij geen vooroordelen hebt... en mijn snelle oordeel heeft me nog nooit in de steek gelaten
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:14 schreef jerney het volgende:[..]
ach.. ik houd weer niet van mensen die veel te snel oordelen. Zo heeft iedereen wat he.
pat·ser (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die pronkt met zijn bezit => patjepeeër, poen, pooier, showbink, showman
pat·se·rig (bn.)
1 [inf.] dikdoenerig
dat is patserig, dus een buurman met een grotere boot hoeft geen patser te zijn, een overbuurjongen met een duurdere auto hoeft geen patser te zijn... zelfs een bodybuilder hoeft geen patser te zijn, alleen ben ik die nog niet tegengekomen
quote:tja. euhm.
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:21 schreef jerney het volgende:[..]
als z'n wat?
quote:Blijf je iig niet alleen achter!
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:24 schreef ramsesii het volgende:[..]
ja, net ofdat jij geen vooroordelen hebt... en mijn snelle oordeel heeft me nog nooit in de steek gelaten
...
quote:Wat is er dan precies patserig aan, leg eens uit dan.
pat·ser (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die pronkt met zijn bezit => patjepeeër, poen, pooier, showbink, showmanpat·se·rig (bn.)
1 [inf.] dikdoenerigdat is patserig, dus een buurman met een grotere boot hoeft geen patser te zijn, een overbuurjongen met een duurdere auto hoeft geen patser te zijn... zelfs een bodybuilder hoeft geen patser te zijn, alleen ben ik die nog niet tegengekomen
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:43 schreef anabolefreak het volgende:[..]
heb nog nooit geen beeld gezien met een ranzig dikke kerel met een bierbuik
Al eens een chinees boeddha-beeld gezien?
quote:en wie ben jij om iemand die je niet IRL kent te beoordelen als patser
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:24 schreef ramsesii het volgende:[..]
ja, net ofdat jij geen vooroordelen hebt... en mijn snelle oordeel heeft me nog nooit in de steek gelaten
...
pat·ser (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die pronkt met zijn bezit => patjepeeër, poen, pooier, showbink, showmanpat·se·rig (bn.)
1 [inf.] dikdoenerigdat is patserig, dus een buurman met een grotere boot hoeft geen patser te zijn, een overbuurjongen met een duurdere auto hoeft geen patser te zijn... zelfs een bodybuilder hoeft geen patser te zijn, alleen ben ik die nog niet tegengekomen
Ik heb nog nooit lopen patsen. aangezien je met patsen alleen negatieve aandacht krijgt.
quote:Maakt niet uit, lekkertje...
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:24 schreef Mr.J het volgende:[..]
Maar goed, in de 5 jaar dat ik train is m'n IQ van 130 naar 105 teruggezakt. Denk dat dat het zal zijn.
quote:ach de beelden daar hebben ook 6 armen, lijkt me geen ideaal beeld
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:27 schreef MrWilliams het volgende:[..]
Al eens een chinees boeddha-beeld gezien?
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:29 schreef Copycat het volgende:[..]
Maakt niet uit, lekkertje...
Je hebt een goed figuur met een erg lekker sixpackie!
Toch nog iemand die me liev vind!
quote:uhm..... *cough*
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:27 schreef anabolefreak het volgende:[..]
en wie ben jij om iemand die je niet IRL kent te beoordelen als patser
?
Ik heb nog nooit lopen patsen. aangezien je met patsen alleen negatieve aandacht krijgt.
quote:Bijwerking zou kortetermijngeheugen aantasten
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:24 schreef Mr.J het volgende:[..]
Mij ontgaat de combinatie van bovenstaande punten en steroids.
quote:Tijdelijk of permanent?
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:32 schreef D.Rose het volgende:[..]
Bijwerking zou kortetermijngeheugen aantasten
(Dat weet ik zelf ook niet, ff opzoeken. )
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:29 schreef anabolefreak het volgende:[..]
ach de beelden daar hebben ook 6 armen, lijkt me geen ideaal beeld
alhoewel 6 armen wel handig kan zijn, kan je met 6 spierballen patsen
Ander voorbeeld van een andere cultuur: Sumo-worstelaars
Het stoort me in de hele discussie trouwens wel dat jij jouw ideaalbeeld verkondigd als zijnde hèt ideaalbeeld. Voor de rest mag je zelf weten hoe ver je je eigen oppompt. Ik kan me alleen niet voorstellen dat het jezelf kunstmatig (want dat is en blijft het) oppompen van je lichaam je voldoening geeft.
quote:Nogmaals, plaats die sigs en ondertitels in de bb context.
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:32 schreef ramsesii het volgende:[..]
uhm..... *cough*
zoals jij nu bent was ik ook ooit, zoals ik nu ben zul jij nooit worden.*cough*
Niets patserig aan, gewoon wat zelfoppepende zinnetjes enzo.
Tjakkaaaa!!!
quote:Mr. A.Freak had het over tijdelijk.
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:33 schreef Mr.J het volgende:[..]
Tijdelijk of permanent?
(Dat weet ik zelf ook niet, ff opzoeken.
)
quote:tijdelijk, zodra je testoseron weer op normaal niveau ligt zal dit weer verbeteren.
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:33 schreef Mr.J het volgende:[..]
Tijdelijk of permanent?
(Dat weet ik zelf ook niet, ff opzoeken.
)
quote:precies!
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:34 schreef Mr.J het volgende:[..]
Nogmaals, plaats die sigs en ondertitels in de bb context.
Niets patserig aan, gewoon wat zelfoppepende zinnetjes enzo.
Tjakkaaaa!!!
als wij zeggen : eat big to get big.
dan kan je dat op 2 manieren opvatten, in de bb context, dus veel eten, hard trainen, de nodige suppletie en je wordt groot. Laten we niet vergeten dat voeding het belangerijkste is!
En je kan het opvatten als leek als : als je veel eet wordt je dik.
quote:serieus?? whaha what a crap... dus als je anabolen gebruikt wordt je korte termijngeheugen slecht... maar na een tijdje weer normaal??
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:35 schreef anabolefreak het volgende:[..]
tijdelijk, zodra je testoseron weer op normaal niveau ligt zal dit weer verbeteren.
Allemaal prima dus dat bodybuilden, zolang je er zelf happy van wordt. Maar ik snap gewoon echt niet dat je bereid bent jezelf te vergiftigen om één of ander zelfopgelegd, bizar doel te halen (tenzij je het echt voor het geld doet en er schatrijk mee kunt worden). Dat kàn gewoon niet gezond zijn. Volgens mij kun je gespierd genoeg worden zonder anabolen en andere preparaten. Alles daarboven is ongezond, daarom heb je ook kunstgrepen nodig om het te halen. Het past gewoon ook niet bij je lichaam, daarom ziet het er vaak ook zo opgeblazen uit.
Waarom kun je niet gewoon tevreden zijn met wat je haalt zonder die anabolen? Klinkt toch als een soort verslaving imo, een verslaving aan het steeds gespierder worden (en in jullie ogen steeds mooier worden).
quote:Je hebt wel een uitgesproken mening cq vooroordeel klaarliggen over de, in jouw ogen, patserige krachtsporters hier, maar je kunt iig niet van ze zeggen dat ze je niet redelijk te woord blijven staan om je het één en ander te verduidelijken over hun sport, waarbij ze gemiddeld genomen correct blijven en niet op de man gaan spelen. Met jouw reacties en je agressieve manier van 'discussiëren' kom je heel erg boos en gefrustreerd over en ik kan niet anders zeggen dat je een imago van kortzichtigheid en onwetendheid aan het opbouwen bent.
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:52 schreef ramsesii het volgende:[..]
dan wordt het eens tijd dat jullie van het imago af komen, want heel veel mensen vinden precies hetzelfde als als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |