quote:Goeie vraag.
Op donderdag 21 augustus 2003 12:26 schreef Denni5 het volgende:
Effe 'n vraagje;Waarom in godsnaam verder met 14.61 en 14.62, etc?
Dat verder blijven gaan met 14 is al over zn houdbaarheidsdatum heen, maar die snap ik ook wel, maar 6??
Ik heb me er al eens over opgewonden. Toen werd het wel weer deeltje 25 oid maar de 14 kwam tussen haakjes te staan. Maar ik vind het ook allang leuk geweest.

quote:Maar jij hebt deel 26 toch aangemaakt? Of wordt er dan door derden (lees mods) weer iets aan vastgeplakt?
Op donderdag 21 augustus 2003 12:30 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Goeie vraag.
Ik heb me er al eens over opgewonden. Toen werd het wel weer deeltje 25 oid maar de 14 kwam tussen haakjes te staan. Maar ik vind het ook allang leuk geweest.

Voetballen kan hij niet, maar het is wel een lekker ding. 

quote:Ga FF ergens anders onzin praten ofzo
Op donderdag 21 augustus 2003 13:18 schreef Els_saai het volgende:
Van der Vaart was gisteren weer goed bezig.
Vooral toen hij na de wedstrijd zijn shirtje uittrok.Voetballen kan hij niet, maar het is wel een lekker ding.

quote:Dat je hem een lekker ding vindt is je goed recht, maar zeggen dat ie niet kan voetballen is natuurlijk METEEN laten zien dat vrouwen geen verstand van voetballen hebben.
Vooral toen hij na de wedstrijd zijn shirtje uittrok.Voetballen kan hij niet, maar het is wel een lekker ding.
!

quote:Waarom? Heb je er veel last van dan?
Op donderdag 21 augustus 2003 12:50 schreef Denni5 het volgende:
of dat we gewoon weer normaal verder gaan met 27 zonder fratsen hierna.
quote:Maar verder ben je wel een Ajacied met historisch besef?
Er zijn hier nu, met alle respect, wel weer genoeg veren in Cruijff's kont gestoken lijkt me.

quote:is er niks op TMF ofzo ??

14 moet blijven!!! 
. 
Optieven stelletje n00bs! 
.

quote:Ja, ik heb er last van want het staat onzinnig, en ja ik heb historisch besef, zullen we dan ook voor al die andere grootheden een ruimte in de topictitel vrijmaken???
Op donderdag 21 augustus 2003 14:23 schreef What het volgende:[..]
Waarom? Heb je er veel last van dan?
[..]Maar verder ben je wel een Ajacied met historisch besef?

quote:n00b? Lul anders gewoon normaal Nederlands in plaats van die onzinnige chattermen te gebruiken.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Er kan niet genoeg eerbetoon aan JC zijn.14 moet blijven!!!
.
Optieven stelletje n00bs!
.

quote:Er kan er maar één de grootste zijn.
Op donderdag 21 augustus 2003 16:03 schreef Denni5 het volgende:
zullen we dan ook voor al die andere grootheden een ruimte in de topictitel vrijmaken???

quote:Zie je die knipoog achter die opmerking of ben je Blind?
Op donderdag 21 augustus 2003 16:07 schreef Denni5 het volgende:[..]
n00b? Lul anders gewoon normaal Nederlands in plaats van die onzinnige chattermen te gebruiken.
En ik heb verder ook niet echt de behoefte om op te tieven eigenlijk, maar toch aardig dat je het aanbiedt.

quote:Dit IS normaal Nederlands op fok! newbie
Op donderdag 21 augustus 2003 16:07 schreef Denni5 het volgende:[..]
n00b? Lul anders gewoon normaal Nederlands in plaats van die onzinnige chattermen te gebruiken.
En ik heb verder ook niet echt de behoefte om op te tieven eigenlijk, maar toch aardig dat je het aanbiedt.
En leer eens tussen de regels doorlezen en PI's en smileys interpreteren, en kom DAN nog maar eens terug in dit topic.
.

quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 17:46 schreef MC.Hammer het volgende:
Nieuws: De transfer van Chivu is in gevaar, zo meldt voetbal.nl. Want Ajax heeft nog steeds geen bankgarantie van AS Roma ontvangen...
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 17:17 schreef WaStEd het volgende:
koffie iemand ??

quote:Las ik ook in de VI gisteren. Roma is bezig met creatief boekhouden, vervalste handtekening onder bankgarantie naar de Italiaanse bond, dat stinkt natuurlijk.
Op donderdag 21 augustus 2003 17:46 schreef MC.Hammer het volgende:
Nieuws: De transfer van Chivu is in gevaar, zo meldt voetbal.nl. Want Ajax heeft nog steeds geen bankgarantie van AS Roma ontvangen...
Trouwens ook wel k*t voor Chivu dit.

quote:ook oud nieuws volgens mij
Op donderdag 21 augustus 2003 18:04 schreef Againzender het volgende:[..]
Las ik ook in de VI gisteren. Roma is bezig met creatief boekhouden, vervalste handtekening onder bankgarantie naar de Italiaanse bond, dat stinkt natuurlijk.
Zelfs als Ajax een bankgarantie krijgt vraag ik mij af of ze het geld ooit ontvangen.Trouwens ook wel k*t voor Chivu dit.

quote:Morgen is de deadline.
Op donderdag 21 augustus 2003 18:44 schreef WaStEd het volgende:
ook oud nieuws volgens mij
Koeman zei het maandag al bij Voetbal Insite en vanaf het moment van de transfer heeft het gerommelt daar

Ajax wil de bankgarantie alsnog afdwingen en schakelt daarom de Nederlandse voetbalbond (KNVB), de Europese voetbalbond (UEFA) en de wereldwijde voetbalbond (FIFA) in, zo zegt de club in een persbericht. Tot die tijd wordt Chivu niet vrijgegeven door de Amsterdamse ploeg en kan hij geen wedstrijden voor AS Roma spelen.
"Eerst na ontvangst van de bankgarantie zal Ajax de speler vrijgeven", zo zegt de club in het persbericht. Ajax heeft tot op de dag van vandaag nog geen betalingsgarantie gekregen en daarom besloot Ajax donderda om de eerste juridische stappen tegen AS Roma te ondernemen.
De kans dat Chivu dit seizoen weer in de Amsterdam ArenA te bewonderen is, is na dit bericht steeds groter geworden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |