`
dit kwam ik tegen op een ander forum, alleen niemand wist WAAR deze achtbaan staat.... iemand enig idee ??? en hoe vind je hem
quote:Ik denk dat het zowel in ONZ als PTA niet echt hoort. Maar ja, lekker belangrijk.
Op woensdag 20 augustus 2003 20:15 schreef Cyberdogg het volgende:
Die ziet er wel vet uit. Maar waarom staat dit topique in ONZ en niet in PTA ofzo?
quote:Omdat het niet reeël is vanwege velligheidsvoorschriften.
Die ziet er wel vet uit. Maar waarom staat dit topique in ONZ en niet in PTA ofzo?
Maar dat is mijn mening.
quote:waarom niet der zijn zat achtbanen waar je bijna verticaal naar beneden gaat, bv de snelste ter wereld in blackpool ...., en ze hebben niet overal dezelfde veiligheidsvoorschriften als in NL he
Op woensdag 20 augustus 2003 20:16 schreef Extremini het volgende:[..]
Omdat het niet reeël is vanwege velligheidsvoorschriften.
Maar dat is mijn mening.
quote:ONZIN zegt : Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor
quote:idd zou wel weer niet in nederland zijn
Op woensdag 20 augustus 2003 20:12 schreef 2Mini het volgende:
meesterlijke achtbaan.... vast wel buiten Nederland...
quote:hehehe... lolz..
Op woensdag 20 augustus 2003 21:20 schreef erikkll het volgende:
[afbeelding]
De remmen zouden op dit punt maar los schieten ofzo...
jahh.. offuh.. je portemonnee valt uit je zak
quote:Touché!
Op woensdag 20 augustus 2003 20:14 schreef Timmah het volgende:
Als ik het goed heb is dat een Hammerhead Stall.. van Vekoma... Ergens in Azie ofzo...
Hier een link met de complete lay-out van de baan. Hammerhead Stall is niet de naam maar een type.
Hij staat in Discovery World in Taiwan. En geloof het of niet, dit ding is in Nederland gemaakt!
Nog leuker: Er is een filmpje te zien!
quote:Hoezo geloof het of niet? Een beetje coaster enthousiast weet toch wel dat Vekoma uit Vlodrop briljante banen heeft?
Op donderdag 21 augustus 2003 08:39 schreef Beetle het volgende:
En geloof het of niet, dit ding is in Nederland gemaakt!
quote:idd is van vekoma, staat ergens in japan dacht ik
Op woensdag 20 augustus 2003 20:14 schreef Timmah het volgende:
Als ik het goed heb is dat een Hammerhead Stall.. van Vekoma... Ergens in Azie ofzo...
quote:Een beetje coaster enthousiast weet dat Vekoma coasters vaak erg ruw in gebruik zijn en niet echt de prettigste zijn om in te zitten.
Op donderdag 21 augustus 2003 08:44 schreef Guard het volgende:[..]
Hoezo geloof het of niet? Een beetje coaster enthousiast weet toch wel dat Vekoma uit Vlodrop briljante banen heeft?
Persoonlijk vind ik de GIB (Giant inverted boomerang) wel stoer eruit zien.....
En het is inderdaad een Tilt coaster en geen Hammerhead Stall.
Waarom daar??
Zet het dan lekker dicht bij huis... maak een Vekoma park ergens in het midden van ons kikkerlandje....
quote:Omdat dat park wel wil betalen voor deze coaster, en hier in NL vooralsnog niemand...
Op donderdag 21 augustus 2003 09:02 schreef 2Mini het volgende:
Hij staat in Discovery World in TaiwanWaarom daar??
Zet het dan lekker dicht bij huis... maak een Vekoma park ergens in het midden van ons kikkerlandje....
quote:Idd Vekoma-karretjes zijn meestal niet de meest prettige om in te zitten/hangen, maar ja ik stap dan ook niet voor het comfort in die dingen
Op donderdag 21 augustus 2003 08:59 schreef Trence het volgende:[..]
Een beetje coaster enthousiast weet dat Vekoma coasters vaak erg ruw in gebruik zijn en niet echt de prettigste zijn om in te zitten.
Wil niet zeggen dat Vekoma geen goed bedrijf is met redelijk betrouwbare coasters en favoriet van de Disney parken.En het is inderdaad een Tilt coaster en geen Hammerhead Stall.
quote:Namen op vekomasite zijn productnamen, park verzint meestal een naam die in het thema van (een deel van) het park past.
Op donderdag 21 augustus 2003 09:07 schreef 2Mini het volgende:
Ik zie trouwens dat op de Vekoma site de achtbanen een andere naam hebben dan in het pretpark
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |