abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2003 @ 20:39:32 #26
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_12585928
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:29 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Omdat Albers nog geen kampioen is geworden

denk dat mclaren weer gaat proberen om 2 competitieve coureurs in de wagens te krijgen en niet een rookie en slijmzak als een albers (ja ik heb wat tegen die kerel )
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_12586045
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:39 schreef jozef444 het volgende:

[..]

denk dat mclaren weer gaat proberen om 2 competitieve coureurs in de wagens te krijgen en niet een rookie en slijmzak als een albers (ja ik heb wat tegen die kerel )

Weet wel wat je bedoelt met slijmzak, maar ik ben ook alleen geinterresseerd in hoe die rijdt. Die prijsuitreiking en de interviews na afloop kijk ik toch nooit
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 20:46:01 #28
43311 jozef444
pi_12586110
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:43 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Weet wel wat je bedoelt met slijmzak, maar ik ben ook alleen geinterresseerd in hoe die rijdt. Die prijsuitreiking en de interviews na afloop kijk ik toch nooit

nee ok maar ik heb t 1x gezien en krijg daarom altijd dat beeld weer terug van albers. Zoals ik al ergens in een ander topic heb gepost ik heb niks tegen de coureur albers maar wel iets tegen de persoon albers, daarom gun ik m als coureur ook wel een zitje in f1 maar als persoon zeker niet (laat m maar wat rondzwemmen in t dtm, of zoals ie zelf zegt de f1 met een dakje, yeah right dream on albers )
pi_12597870
Villeneuve gaat rijden. Helaas nu de betrouwbaarheid er is, nog steeds een beetje pech, maar t gaat de goeie kant op. Helaas nog steeds Bridgestones, anders had BAR (button EN villeneuve) al heel wat meer puntjes vergaard.
pi_12634460
Coulthard langer bij McLaren

Uitgegeven: 22 augustus 2003 14:44

BOEDAPEST - David Coulthard rijdt ook volgend jaar voor McLaren. De Britse renstal maakte vrijdag tijdens de vrije training voor de Grote Prijs van Hongarije bekend dat de Schot een koppel met zijn Finse ploegmaat Kimi Räikkönen blijft vormen.

McLaren reageerde met de contractverlenging op geruchten dat Juan Montaya zijn BMW voor een Mercedes zou verruilen. "McLaren wil de wereldtitel winnen en heeft daarvoor de beste rijders nodig. Daarom blijven we geloven in Coulthard en Räikkönen."

Coulthard rijdt al vanaf 1996 voor McLaren. Daarvoor was hij actief voor Williams. De Schot verlengt zijn aflopende contract waarschijnlijk met één jaar.

bron: Nu.nl
-------------------
OK McL ook compleet voor komend seizoen

Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 16:39:01 #31
54636 Eb
Le Big Mac
pi_12634679
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:30 schreef Guard het volgende:

McLaren reageerde met de contractverlenging op geruchten dat Juan Montaya zijn BMW voor een Mercedes zou verruilen. "McLaren wil de wereldtitel winnen en heeft daarvoor de beste rijders nodig. Daarom blijven we geloven in Coulthard en Räikkönen."

Zeg maar tegen JPM met zo'n quote
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 17:26:54 #32
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_12659205
Dus Fisico naar Sauber, HHF zal wel naar de DTM gaan.
quote:
Fisichella staat in principe nog onder contract bij Jordan, maar Eddie Jordan verklaarde al eerder 'carrièremogelijkheden' van de coureur niet in de weg te zullen staan. Ook zette hij de deur wagenwijd open voor Sauber-coureur Nick Heidfeld. Diens zaakwaarnemer verklaarde vorige week dat een contractverlenging met Sauber niet als een reële optie te beschouwen.
Heidfeld naar Jordan i.v.m. de Mercedes motoren die waarschijnlijk naar Jordan gaan.
Dan is de kans erg groot aanwezig dat Massa de teammate gaat worden van Fisico.

Maar Heidfeld heeft denk ik ook een kans bij Jaguar of BAR, persoonlijk denk ik dat Heidfeld liever naar die teams gaat.

En ik denk dat Ralph Firman ook exit is voor 2004, zijn prestaties zijn nou niet echt geweldig. Albers dan ook naar Jordan (vanwege de Mercedes motoren?)

[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 23-08-2003 17:32]

zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:09:34 #33
43311 jozef444
pi_12661438
of jos naar jordan, de extra sponsoren die die daarbij meeneemt zijn zeker wel iets wat eddie wel aan zou willen trekken denk ik, als ie hierbij ook heidfeld krijgt voor de merc-motoren dan denk ik dat ie helemaal niet zo slecht zit als privateer
pi_12663595
Scuderia Ferrari Marlboro
Michael Schumacher
Rubens Barrichello

Williams

Juan Pablo Montoya
Ralf Schumacher

McLaren

Kimi Räikkönen
David Coulthard

Renault

Jarno Trulli
Fernando Alonso

Sauber

Giancarlo Fisichella
Filipe Massa

Jordan

Jos Verstappen
Justin Wilson

Jaguar

Mark Webber
Heidfeld

BAR

Jenson Button
Takuma Sato

Minardi

Albers
die Indier

Toyota

Olivier Panis
Cristiano da Matta

Mijn idee. De onderstreepten zijn naar volgens mij bevestigd. De rest is mijn speculatie (en een klein beetje hoop).

pi_12670375
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:30 schreef Guard het volgende:

met coulthard, das de grootste grap ik die gelezen heb dit seizoen
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:27:48 #36
43311 jozef444
pi_12679470
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 02:03 schreef montoya01 het volgende:

[..]

met coulthard, das de grootste grap ik die gelezen heb dit seizoen

kweet niet maar volgens bij kun je coulthard der goed bij hebben als 2e coureur, hij weet hoe t gaat bij t team kan een auto perfect afstellen en helpt mee bij de ontwikkelin + hij doet neit al te lullig als ie een teamgenoot moet helpen

verder kan jos dus misschien terecht komen bij de groenen of de gelen, khoop zelf natuurlijk bij de groenen (jag's) tis toch altijd leuk dat deheer schumacher verstappen nog wat tips doorspeelt

pi_12724003
Felipe Massa is bevestigd voor Sauber

Bron F1 Live

Ben nooit echt onder de indruk geweest van hem, maar we zullen zien volgend jaar. Volgends het bericht gaan sauber en Ferrari ook weer dichter samenwerken.

pi_12733231
Zo te zien kunnen Heidfeld en Frentzen op zoek naar een ander zitje. Fisico komt zo en zo in de plaats van Frentzen, en nu kan Quick Nick ook op zoek naar iets anders. Ik vind Sauber altijd al een saaie uitstraling hebben gehad. In de race zag je nooit veel van hun en ze haalde ook niet echt veel spannende uitslagen. Maar met de komst van Fisichella en Massa hebben ze weer 2 vechters in hun auto zitten. Fisi is altijd wel vechtlustig geweest en Massa had een moeilijk leerjaar, maar liet af en toe mooie dingen zien. En omdat ze misschien closer gaan werken met Ferrari, mag de beste van de 2 aan het end van volgend seizoen richting de rode auto.

Verstappen is heel misschien ook nog in de race voor Sauber, maar ik dicht hem toch de meeste kans toe bij Jordan. Fisi is al weg en Firman maakt ook geen indruk. Met wat sponsoren achter zich zou Jos zo in kunnen stappen. Bij RTL Grandprix was te zien dat dhr. Perridon met wat collega's al een rondleiding kreeg bij Jordan. Zit dus wel een staartje aan.

Verder is ook Coulthard bevestigd, dus die plakt er nog een kaartje aan vast. Maar aan het eind van volgend seizoen lopen heel wat contracten af, dus dan zal het wel helemaal een stoelendans zijn.

Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
pi_12733586
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:14 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Maar aan het eind van volgend seizoen lopen heel wat contracten af, dus dan zal het wel helemaal een stoelendans zijn.
Daar verheug ik me ook al op
pi_12733723
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:53 schreef Atreidez het volgende:
Felipe Massa is bevestigd voor Sauber

Bron F1 Live

Ben nooit echt onder de indruk geweest van hem,

Hij is anders wel snel hoor, alleen nog een beetje onvolwassen maar dat hoort er een beetje bij in je eerste seizoen. Zoals de Jaguar monteurs na de spin van good-old Lauda in de auto van vorig jaar zeiden: "At least he tried"
pi_12734461
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:14 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Maar aan het eind van volgend seizoen lopen heel wat contracten af, dus dan zal het wel helemaal een stoelendans zijn.
Hopelijk veel rookies erbij.... heb het wel gehad met DC en consorten
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:59:23 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12735623
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:51 schreef Eb het volgende:
Als Verstappen al weg gaat bij Minardi, is de kans groter dat hij bij BAR gaat rijden dan bij Jordan.
Yeah right
  woensdag 27 augustus 2003 @ 12:03:26 #43
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_12752913
Verstappen is gesignaliseerd bij sauber. En als het goed is gaat hij eind deze week opnieuw daar een bezoekje brengen. Verder raad Stoddart hem ook al aan om daar eens aandacht aan te schenken.
Bron: sportnetwork
Tester
pi_12763485
Sauber heeft Fisico en Massa al bevestigd voor komend seizoen, toch?
pi_12764540
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Sauber heeft Fisico en Massa al bevestigd voor komend seizoen, toch?
Mijn bron voor Massa was F1-Live, maar de site http://www.sauber.ch meldt vooralsnog niets
pi_12771101
Laten we voor de duidelijkheid kijken naar de plaatsen die nu nog over zijn. Bij een aantal teams staan de rijders al vast, namelijk Ferrari, McLaren, Williams, Renault en Toyota. Eigenlijk zijn dat allemaal topteams, dus hier komt alleen de subtop en alles eronder aan bod.

Laten we de teams even langsgaan:

Jaguar
Webber staat al vast voor komend jaar, maar daarnaast lijkt er nog een plaats vrij te zijn. Wilson maakt een goede kans, mits hij nog wat presteert de laatste paar races. Verder heeft dhr. M. Schumi afgelopen GP weekend tegen Verstappen gezegd dat hij bij Jaguar maar eens moet gaan informeren voor een plek. Maar in de tijd van Steward was Jos geen vriend van Jacky S. Het lijkt erop dat de 2e rijder slechter materiaal krijgt. Verder misschien een Heidfeld die plaats zou kunnen nemen.

Jordan
Fissichella is zo en zo verhuist naar Sauber, en Firman heeft ook niet echt een goede indruk achtergelaten tot nu toe. Waarschijnlijk zien we daar ook 2 nieuwe rijders komend seizoen. Heidfeld wordt nadrukkelijk genoemd en heel misschien komt Frentzen nog voor een jaartje terug. Jordan zit in een neerwaartse spiraal en kan wel wat sponsor-geld gebruiken. Vandaar dat dhr. Perridon (Trust) met wat vrienden in Hongarije even ging kijken. Jos heeft een goed aantal sponsoren achter zich, waar misschien Eddy J. wel oren naar heeft.

Sauber
Frentzen wordt zo en zo vervangen door Fissichella en ook Heidfeld heeft zijn jaren daar gehad. Omdat Sauber rijdt met Ferrari-motoren, wordt er gedacht dat Massa daar nog een jaartje kan rijpen. De beste van de 2 zou dan het jaar erop in een rode auto kunnen rijden. Het gerucht bestaat (RaceReport) dat Jos al een afspraak heeft gehad met Peter S. en dat er nog een vervolg-afspraak komt in Hinwill. En misschien blijft Heidfeld nog wel 1 jaar.

BAR
Button heeft zo en zo een contract voor volgend jaar, maar de plek van Villeneuve staat ter discussie. Het team betaald teveel salaris aan de Canadees en dat willen ze nu aanpakken. De eigenwijze Jaques moet dus tevrede gaan met minder $$ of hij kan ook opstappen. Sato (Honda) is een testrijder en Japan wil hem graag zien rijden, maar ook Verstappen maakt een kans, zeker omdat ook Brunotti een trouwe sponsor is.

Minardi
Binnenkort start Stoddard met nieuwe besprekingen. Verstappen heeft maar een contract voor 1 jaar, maar als het aan Paul S. ligt, komt er nog een jaar bij. Verstappen heeft een goed aantal Nederlandse sponsoren achter zich, waar Stoddard wel oren naar heeft. Maar Verstappen heeft aangegeven compentatiever te willen racen en wil een bevestiging van een stap vooruit, anders is hij ook weg. Daarnaast rijdt er altijd wel iemand met veel $$ bij Minardi. Voor komend jaar zijn de namen nog lang niet bekend, maar een rijke Rus schijnt zich ermee te willen bemoeien en Minardi op te willen kopen. Dan is er genoeg geld voor een grote stap vooruit en daar wacht iedereen op. Ook gaat Minardi binnenkort testen met de A23, die auto van Arrows die helemaal is afgestemd op Verstappen.

Tot zover de voorspellingen. Binnen de komende weken zal genoeg bekend worden. Het liefst komt Jos bij een midden-moot team en kan hij meeracen voor de prijzen, maar er zijn meer kapers op de kust.

Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
  woensdag 27 augustus 2003 @ 23:37:22 #47
56951 Najra
---------------
pi_12771963
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:32 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Mijn bron voor Massa was F1-Live, maar de site http://www.sauber.ch meldt vooralsnog niets

In het bericht staat ook helemaal onderaan dat het nog niet officieel is maar dat ze het wel verwachten. Net zoals ze vorig jaar ook schreven dat Jos naar Toyota ging en ze nu schrijven dat er geen teams interesse lijken te hebben in Jos.

Dus "helaas", daar gaat je bron.

Hm als ik mocht kiezen dan zie ik hem graag naar Jaguar gaan. Maar Sauber of BAR zou ook mooi zijn. Minardi en Jordan zijn geen goede opties denk ik.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_12776512
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:11 schreef The_Comeback-kid het volgende:

Laten we de teams even langsgaan:

Jaguar
Webber staat al vast voor komend jaar, maar daarnaast lijkt er nog een plaats vrij te zijn. Wilson maakt een goede kans, mits hij nog wat presteert de laatste paar races. Verder heeft dhr. M. Schumi afgelopen GP weekend tegen Verstappen gezegd dat hij bij Jaguar maar eens moet gaan informeren voor een plek. Maar in de tijd van Steward was Jos geen vriend van Jacky S. Het lijkt erop dat de 2e rijder slechter materiaal krijgt. Verder misschien een Heidfeld die plaats zou kunnen nemen.

Hier wou ik eventjes op aanhaken. Zoals we weten was Jacky niet echt een vriend van Jos. We moeten wel bedenken dat hij verstappen in 98 toch maar even naar Stwewart heeft gehaald. Hij kan dan niet echt een vriend zijn (Jordan en Frentzen) Maar Jacky weet wel dat verstappen verschrikkelijk snel kan rijden. Sinds de naam Jaguar heeft Jacky Stewart helemaal(bijna) geen rol van betekenis meer. Hij zei in RTL grandprix dat hij Pizzonia het liefst nog meer tijd wou gunnen. Maar zoals je ziet heeft Jacky daar helemaal niks over te vertellen. Dus de kans dat Verstappen daar in aanmerking kan komen is best groot.

Laten we maar de test van de A23 afwachten en misschien dat er in Monza het 1 en ander duidelijk wordt gemaakt.

Tester
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 17:26:59 #49
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12831905
quote:
zo en zo
sowieso?
  zondag 31 augustus 2003 @ 21:41:43 #50
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12858352
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:26 schreef -Hans- het volgende:
Dus Fisico naar Sauber, HHF zal wel naar de DTM gaan.
[..]

Heidfeld naar Jordan i.v.m. de Mercedes motoren die waarschijnlijk naar Jordan gaan.
Dan is de kans erg groot aanwezig dat Massa de teammate gaat worden van Fisico.

Maar Heidfeld heeft denk ik ook een kans bij Jaguar of BAR, persoonlijk denk ik dat Heidfeld liever naar die teams gaat.

En ik denk dat Ralph Firman ook exit is voor 2004, zijn prestaties zijn nou niet echt geweldig. Albers dan ook naar Jordan (vanwege de Mercedes motoren?)

Lijkt me wel Heidfeld is nog steeds een mercedes protege, door de prestaties van Albers in het DTM zou het aan de ene kant een logische stap zijn om dan met Mercedes bij Jordan in te stappen, aan de andere kant zou het ook zo kunnen zijn dat Albers DTM wil blijven rijden(althans voor een jaar F1 blijft z,n doell)Firman heeft goede connecties met EJ en zou ook voor 2k4 bij het team blijven.
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')