abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12578309
AC FOK! UNITED

Naam: Associazione Calcio Fok!United (ACFU)
Opgericht: 19 augustus 2003
Thuishaven: De bouw van het nieuwe stadion is in volle gang en zal spoedig zijn voltooiing kennen. Suggesties voor een naam van het nieuwe stadion zijn welkom. Statistieken volgen.
Officiële sponsor: Ajax No. 1 in samenwerking met HOOLS Voetbalcafé
Clubkleuren: rood-geel-zwart
Thuisshirt:
Uitshirt:
Clublogo: volgt

De basis
Doel: keeper. Tsja, met zon nickname kun je natuurlijk nergens anders terecht en verdien je de enige echte plaats onder de lat. keeper is lenig, snel en een rustgevend slot op de deur. Onomstreden.
rechtsachter: FrankyMcG, rustige verdediger met een goede pass en een flinke sliding. Is nauwelijks geblesseerd en een gewaardeerd lid van het team. Komt af en toe verrassend uit de hoek met een snelle rush naar het doel van de tegenstander die hierdoor vaak verrast wordt. Hetzelfde geldt trouwens dan ook voor zijn medespelers.
centrale verdediger: SCH. kei- en keiharde verdediger die niet met zich laat sollen. Speler van het type Laseroms: ben je er langs, krijg je een schop na. Technisch en voetballend geen hoogvlieger, wel kopsterk en prominent aanwezig in het veld.
centrale verdediger: DIGGER. Tweede slot op de deur, maar minder meedogenloos als zijn compagnon achterin. Is daarentegen voetballend beter en kan goed openen, zowel naar links als naar rechts. Befaamd door zijn rustige aard en doordachte handelen, maar kan ook hard zijn indien nodig.
linker verdediger: DutchGooner, creatieve verdediger die zowel op de linker als de rechterflank uit de voeten kan. Door zijn veelzijdigheid, hij is eigenlijk rechtsbenig, is hij de ideale speler voor de trainers. Laat niet met zich sollen en heeft een sterke eigen wil, zonder onredelijk te zijn. Gewaardeerd door medespelers en publiek en daarom reserve-aanvoerder.
rechtshalf: Speed1971, hardwerkende middenvelder die het van zijn teamwork en harde schot moet hebben. Heeft longen als een paard en is overal aanwezig. Ook verdedigend goed, waardoor de rechtsbuiten zich minder met defensief spel hoeft bezig te houden. Is het drieste en wat domme, op de man spelen kwijtgeraakt.
mid-mid: methodmich, het brein van het team. Heeft oog voor het spel, opent met verfijnde passes op de aanvallers en schuwt ook het verdedigende werk niet. Zorgt voor de rustgevende factor op het veld en is feitelijk onmisbaar voor het team. Staat bekend om zijn tactische vermogen, grote feitenkennis en analyses. Scoort ondanks zijn kwaliteiten te weinig. desondanks aanvoerder.
linkshalf: Fulton: onbegrepen middenvelder met een goede techniek maar een tikje teveel temperament. Voelt zich vaak miskend maar is een speler die het publiek naar het stadion doet komen. Heeft in methodmich een te stabiele concurrent voor de centrale positie, richt zich daarom steeds vaker op de posities voor de flanken. Kan ook in de voorhoede uit de voeten.
rechtsbuiten: Dylan Dog is een rustige, bedaarde rechtsbuiten die zich niet snel zal laten verleiden tot schoppartijen. Heeft een prima voorzet, komt daardoor aan een respectabel aantal assists en goals. Mag iets dwingender en feller worden.
spits: CAZZO. Dodelijk voor het doel: geef hem een kans en hij ramt hem in de touwen. Scoort zowel met links als rechts, maar blinkt niet uit in teamwork. Blessuregevoelig: onlangs lange tijd ontbroken door blessures. Door zijn uitgesproken mening zorgt hij soms voor spanningen in het team, maar zijn goals maken veel goed.
linksbuiten: Tong80, zeer clevere en begaafde linkspoot met een mooie actie buitenom. Helaas is hij door zijn grilligheid en vaak onbegrepen gedrag minder effectief. Wanneer hij in vorm is, is hij vaak ongrijpbaar voor zijn tegenstanders en een publieksspeler. Geeft echter vaak niet thuis.

De Wissels:
reservedoelman: Zapper. Betrouwbare stand-in voor vaste doelman keeper. Gehaald ook voor die rol, waarin Zapper zich prima kan vinden. Heeft niet de drang om eerste keeper te zijn, maar memoreert zijn medespelers wel dikwijls aan het verleden.
verdediger: In te vullen door technische staf na stoppen van mitt
verdediger: Da Sandman: snelle verdediger met coachende kwaliteiten. Ideale jongen voor op de bank
verdediger: Juan Zueco: Juan is in potentie een basisspeler, maar heeft de pech twee ijzersterke concurrenten te hebben en vaak te direct uit te hoek te komen. Zorgt toch voor een of twee goals per seizoen en schopt een doorgebroken speler zonder pardon een kapotte enkel.
middenvelder: zjroentje, jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.
middenvelder: Tony_Montana67: beloftevolle speler met een sterke voorzet. Is stijf links, waardoor hij soms positioneel in de problemen raakt. Komt het beste tot zijn recht aan de flank en in een wat defensievere rol.
middenvelder: HeatWave: trage middenvelder met een loeihard schot. Speelt vrijwel nooit in de basis, maar maakt genoeg speelminuten om regelmatig de premie mee te pakken. Komt ondanks zijn matige snelheid dikwijls is scoringspositie.
middenvelder: LoekB, jonge verdedigende middenvelder die vaak problemen heeft met de ervaren jongens in het team en zich laat piepelen. Ontbeert wat aan incasseringsvermogen en is regelmatig afwezig. Indien hij zijn nukken kan temperen, is het een belofte voor de toekomst.
aanvaller: cart_man, type lange halen vroeg thuis. Scoort makkelijk maar laat zich ook eenvoudig provoceren. Kan als pinchitter worden ingezet en is van hetzelfde type als CAZZO, maar dan minder doordacht en slim in het veld. Boezemt de tegenstander met zijn vaak wilde gedrag ontzag in. Goed voor 10 goals per seizoen.
aanvaller: TalkShowHost. Frèle, flegmatieke aanvaller met oog voor de ruimte en medespeler. Soms te weinig eerzuchtig en egoïstisch, maar met een schitterend arsenaal aan sleep- en kapbewegingen in huis. Moet koppend sterker worden en zijn plaats in de selectie verstevigen.

De Beloften
Beloften met mogelijk toekomst: Chaoz, dolle_hond, Poguemahone, Eilanden, hellmondunited, popolon en sqlsmurft

De Rugnummers:
3. Zjroentje
6. Speed1971
7. Dylan Dog
8. Keeper
9. Cart_Man
10. methodmich
12. Da_Sandman
13. Chaoz
16. DIGGER
18. DutchGooner
19. Popolon
29. Juan Zueco
67. Tony_Montana67
88. FrankyMcG
9+4. Eilanden

Technische staf
Trainer: golfer is de trainer van het hele stel. Met zijn ervaring als trainer bij verschillende teams en zijn netwerk is en blijft hij rustig. Heeft een voorkeur voor verzorgd voetbal en houdt van discipline. Laat de laatste tijd meer veldwerk over aan zijn assistent, Doc.
Assistent-trainer: Doc is de assistent en het verlengstuk als coach. Zorgt voor de individuele trainingen en stuurt bij, terwijl golfer de grote lijn bewaakt. Heeft een voorkeur voor kick and rush en fysiek spel.
Verzorger: Bluezz. AC Fok! United is wederom baanbrekend en stelt een vrouwelijke verzorger aan. Opvallend is de recente toename van het aantal liesblessures.
Conditietrainer: VACATURE
Keeperstrainer: VACATURE
Teamarts: VACATURE

Ondersteundende staf:
Materiaalman: pfaf, ACFU zorgt natuurlijk voor een gediplomeerde, afgestudeerde materiaalman die de ballen altijd hard pompt...
Gazonmanager: Herkauwer
Chauffeur spelersbus: BrauN
Hoofd kaartverkoop: ThewilliedockSaints
Cheerleaders (3 stuks maximaal): VACATURES.
Stadionspeaker: VACATURE
Persvoorlichter: HomerJ uw aanspreekpunt voor alle mediazaken.

Bestuur

Algemeen directeur: Mitt. Beëindigde onlangs zijn actieve loopbaan voor een belangrijke plaats in het bestuur.
Algemeen manager: VACATURE. De Algemeen manager is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, waaronder het ordelijke verloop van de internetactiviteiten van de club op het FokForum. Dit betekent het bijhouden van de mutaties in de spelersstaf, bestuurlijke wijzigingen en andere zaken. Frequent bezoek van het forum is daarom een belangrijke vereiste, evenals een ordescheppende manier van werken.
Trend watcher: Mindlight: bewaker van de identiteit van AC Fok! United

De ACFU Junior Club: de Fokkies
Leden onder de 12 kunnen lid worden van de Fokkies: de officiële Kids Club van ACFU.

ACFU Seizoengids!
De seizoengids is nu te bestellen bij het bestuur! Let op: beperkte oplage, dus OP=OP!

[Dit bericht is gewijzigd door Dylan Dog op 21-08-2003 08:52]

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:35:56 #2
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12578370
Popolon!!!!
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_12578417
Als het mogelijk is ga ik maar is AC-Fok! teams maken voor:

CM 01-02
CM 4
Fifa 2004

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:38:35 #4
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_12578434
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:42 schreef FrankyMcG het volgende:
AC FOK! UNITED
[..]

De Rugnummers:

3. Zjroentje
6. Speed1971
7. Dylan Dog
8. Keeper
9. Cart_Man
10. methodmich
12. Da_Sandman
13. Chaoz
18. DutchGooner
19. Popolon
29. Juan Zueco
67. Tony_Montana67
88. FrankyMcG
94. Eilanden

plaatst de + tussen de 9 en 4 .... Grrrrrrrrrrrrrrrhmmmbbllllll ... ik zal die #13 krijgen ........
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:39:46 #5
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12578467
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:35 schreef mitt het volgende:
Popolon!!!!
mitt!!!!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:39:55 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12578469
ACFU Youngsters voor de kids tussen de 12-18.

Kan over het shirt nog gestemd worden?

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12578502
De kleuren van fok zijn wit-blauw (zie bovenkant) dus kan je dat niet beter in het shirt verwerken?

Ben ook niet zo'n voorstander van #88, is het "nummer" van hitler, net zoals 666 voor de duivel. Maar nu ben ik aan't zagen waarschijnlijk.

Best wel een eiland topic he dit

woensdag 20 augustus 2003 @ 15:41:37 #8
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12578503
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:39 schreef popolon het volgende:

[..]

mitt!!!!

word je nog me rechterhand?
pi_12578520
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:39 schreef FrankyMcG het volgende:
ACFU Youngsters voor de kids tussen de 12-18.

Kan over het shirt nog gestemd worden?

Ja

De Feyenoorders krijgen weer het meest......
Wij als Ajacieden (geldt overigens ook voor de PSV-ers) hebben alleen de rode kleur terwijl de Feyenoorders rood en zwart hebben!!!

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12578523
Ik wil stadionspeaker zijn .

Zij ownen.

Houdoe en bedankt olé olé
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:43:04 #11
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12578537
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:42 schreef Speed1971 het volgende:

De Feyenoorders krijgen weer het meest......
Wij als Ajacieden (geldt overigens ook voor de PSV-ers) hebben alleen de rode kleur terwijl de Feyenoorders rood en zwart hebben!!!

Ajacieden hebben de baan in het midden!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12578563
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:43 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ajacieden hebben de baan in het midden!

Vet shirt zeg!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:44:01 #13
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12578568
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:41 schreef mitt het volgende:

[..]

word je nog me rechterhand?

Ik weiger 't om koffiejuf te spelen
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12578608
Thuishaven: De bouw van het nieuwe stadion is in volle gang en zal spoedig zijn voltooiing kennen. Suggesties voor een naam van het nieuwe stadion zijn welkom. Statistieken volgen.

Aangezien ik geen italiaans spreek, dus het ooke niete begrijpe, wil ik graag weten wáár dit plaatst gaat vinden?

pi_12578698
* DIGGER wil graag rugnummer 16

* DIGGER is gisteren keihard wezen trainen op de sportschool, ik lust de schenen van m'n tegenstanders nu al rauw!

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_12579157
* sqlsmurft heeft eerste gele kaart al binnen :S *oefenwedstrijd nog wel*

Voorstel boetepot:
gele kaart: half krat pretcilinders
rode kaart: fust bier
Te laat voor sportlunch: Afwassen met Bluezz en Just Me
Te laat voor bus: Bus schoonmaken onder leiding van buschauffeur
Te laat voor wedstrijd: hulpmascottespelen

Belangrijkste:
supporters niet bedanken na wedstrijd:
Voor alle supporters Mars/snickel/Raider/etc trakteren bij eerst komende thuiswedstrijd

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_12579204
/ Schreeuwt voor functie van stadion speaker.
pi_12579393
Als gangmaker voor de derde helft ga ik natuurlijk gaarne achter de tap in de kantine staan.

Of heet dat nu in dure termen het spelershome?

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12579409
*speler meldt zich voor de training, aangezien Mick J. teveel gezopen heeft*
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:20:23 #20
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12579458
Algemeen manager is dat geen goede functie voor mij?

Trouwens maak van dat shirt dat ik ontworpen heb (in paint ) maar het uit-shirt.. Fok kleuren zijn blauw wit inderdaad...

pi_12579501
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:18 schreef TalkShowHost het volgende:
*speler meldt zich voor de training, aangezien Mick J. teveel gezopen heeft*
En rennen maar.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:21:53 #22
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12579512
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:20 schreef Doezelhaar het volgende:
Algemeen manager is dat geen goede functie voor mij?

ik wil popolon naast me!

pi_12579539
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En rennen maar.

Give me ten!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:23:35 #24
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12579568
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:20 schreef Doezelhaar het volgende:

Trouwens maak van dat shirt dat ik ontworpen heb (in paint ) maar het uit-shirt.. Fok kleuren zijn blauw wit inderdaad...

Goed idee!

Maar eigenlijk moet die balk weg!

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:23:35 #25
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12579569
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:21 schreef mitt het volgende:

[..]

ik wil popolon naast me!

Hmm tja, you're the boss... Dan wil ik een andere functie
ik heb nog niks en al wel het shirt ontworpen
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:24:16 #26
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12579586
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:23 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]
Maar eigenlijk moet die balk weg!

Zal ik er dan een bolletjestrui van maken? Kunnen we ook nog de bergen in...
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:24:28 #27
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_12579590
Als het gras te lang is, moet je de koe bij de horens vatten.................
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_12579593
Hebben we al een shirtsponsor

En hou zit het met de beloning voor de spelers

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:24:44 #29
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12579600
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:23 schreef Doezelhaar het volgende:

* FrankyMcG wacht nog op uitshirt!

Kun jij niet de man van de merchandising worden?

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:25:23 #30
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12579615
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Kun jij niet de man van de merchandising worden?
Financien?
pi_12579618
Tis gvd nog een beetje een chaos.

Er moet een man met leiding, visie komen. En snel.

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:25:53 #32
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12579627
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:24 schreef Herkauwer het volgende:
Als het gras te lang is, moet je de koe bij de horens vatten.................
Of in z'n reet neuken

hiervan wil me dan ook graag even van distancieren

[Dit bericht is gewijzigd door Doezelhaar op 20-08-2003 16:26]

pi_12579641
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:23 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

of je ontwerpt een leuk pak voor mascotte Fokje met zijn hulpje GoTje...

[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 20-08-2003 16:27]

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:26:58 #34
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12579661
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:25 schreef zjroentje het volgende:

Mitt wil me niet..
Hij weet niet wat ie doet!!!
pi_12579663
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:25 schreef zjroentje het volgende:

Fons S.

Die man had tenminste visie ... kindertelevisie

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:27:30 #36
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12579678
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:26 schreef sqlsmurft het volgende:

of je ontwerpt een leuk pak voor mascotte Fokje met zijn hulpje GoTje...

quoten is een vak
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:28:27 #37
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12579698
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:26 schreef sqlsmurft het volgende:

of je ontwerpt een leuk pak voor mascotte Fokje met zijn slaafje GoTje...

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:29:08 #38
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12579718
Professioneel moet er nog een hoop gebeuren.

Een assistent trainert die tijdens het begin van het seizoen doodleuk op vakantie gaat, en een (bijna) onbemande technische staf.

pi_12579730
Miiiihhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:30:16 #40
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12579752
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:29 schreef mitt het volgende:

Een assistent trainert die tijdens het begin van het seizoen doodleuk op vakantie gaat, en een (bijna) onbemande technische staf.

Doe er dan wat aan!
pi_12579783
quote:

Als jij zorgt dat popolon de taken van Algemeen manager (zie beginpost) goed vervult, stel je hem maar aan. Zoeken we voor Doezel en Yeahinho iets anders
Wat een vrouw!
spits!
pi_12579797
De Sponsor komt met een idee:
"Het Hools, FOK! Tournament"

zodra er goedkeuring vanuit de club komt zullen er 3 bermoemde tegenstanders worden uitgenodigd.

Meer nieuws volgt

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:31:52 #43
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12579801
quote:

Sterker nog,een assistent die niet eens weet dat ie dat is
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:32:31 #44
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12579827
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:29 schreef zjroentje het volgende:
Miiiihhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
ik wil jou als algemeen manager
pi_12579841
Chaos in de bestuurskamer.

Totale anachie.

Complete onduidelijkheid.

Hoe moet dat dan wel niet op het veld worden.

pi_12579865
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:32 schreef mitt het volgende:

[..]

ik wil jou als algemeen manager

Duobaan moet kunnen.

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:34:35 #47
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12579890
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Duobaan moet kunnen.

je op de bank zit-carriere moet je er maar voor opgeven

dan ben ik tevreden met popolon en zjroentje naast me.

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:34:48 #48
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12579899
Ja wat ist nou!!
pi_12579930
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:34 schreef mitt het volgende:

[..]

je op de bank zit-carriere moet je er maar voor opgeven

dan ben ik tevreden met popolon en zjroentje naast me.

Binnen 2 trainingen sta ik in de basis.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:36:24 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12579941
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:32 schreef zjroentje het volgende:
Chaos in de bestuurskamer.

Totale anachie.

Complete onduidelijkheid.

Hoe moet dat dan wel niet op het veld worden.

Op het veld is 1 ding duidelijk: ik regeer met strakke hand en bepaal de opstelling en de tactiek.
Een ieder die het er niet mee eens is of voor een paar centen meer naar een fancy andere club wil vertrekken zal geen handbreed in de weg gelegd worden door mij.

En opeens al die nep-liesblessures, daar geloof ik ook niets van.:{

ik zal eens overleggen met de verzorgster van het team

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-08-2003 16:37]

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:36:30 #51
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12579943
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:35 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Binnen 2 trainingen sta ik in de basis.

ik heb je niet gezien vanochtend op de eerste training.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:37:14 #52
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12579962
betekent dit dus dat ik geen persvoorlcither mag zijn
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_12579967
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:36 schreef mitt het volgende:

[..]

ik heb je niet gezien vanochtend op de eerste training.

Vedette he.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:37:36 #54
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12579971
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:31 schreef Ajaxno1 het volgende:
De Sponsor komt met een idee:
"Het Hools, FOK! Tournament"

zodra er goedkeuring vanuit de club komt zullen er 3 bermoemde tegenstanders worden uitgenodigd.

Meer nieuws volgt

Ik doe niet mee aan die commerciële toernooitjes...ik wil spelen om de echte prijzen
A.M.A.B
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:37:51 #55
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12579975
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:37 schreef HomerJ het volgende:
betekent dit dus dat ik geen persvoorlcither mag zijn
als je je ondertitel veranderd zouden je kansen wel eens gigantisch kunnen stijgen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:39:05 #56
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12580006
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:37 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik doe niet mee aan die commerciële toernooitjes...ik wil spelen om de echte prijzen

We hebben hier een rebels iemand, een soort Anelka
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:39:42 #57
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12580027
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:39 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

We hebben hier een rebels iemand, een soort Anelka

Cart_man is Mido
pi_12580044
Komt er nu wel of geen persvoorlichter?? Vanochtend hing de Telegraaf hier al achter de conmatics...

Wat is het beleid van de trainer m.b.t. haardracht, piercings, tattoos, oorringen, mobiel bellen enzovoort?

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:40:47 #59
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12580060
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

als je je ondertitel veranderd zouden je kansen wel eens gigantisch kunnen stijgen

Done
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_12580063
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:40 schreef methodmich het volgende:
Wat is het beleid van de trainer m.b.t. haardracht, piercings, tattoos, oorringen, mobiel bellen enzovoort?
Als zelfbenoemde vedette ben ik onschendbaar.

In ieder geval.

pi_12580067
Ik wist niet eens dat ik meedeed !.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:41:04 #62
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12580068
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:39 schreef mitt het volgende:

[..]

Cart_man is Mido

mido en nummer 9 Hmm.. Anelka!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:41:30 #63
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12580081
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:40 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Done

ik zei je ondertitel,niet je signature,die 2 vieze woordjes,iets met aj.. je weet wel
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:41:59 #64
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12580097
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ik zei je ondertitel,niet je signature,die 2 vieze woordjes,iets met aj.. je weet wel

Heb allebij al veranderd hoor
pi_12580133
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik wist niet eens dat ik meedeed !.
Ongeinspireers lankmoedig gedrag...

* Da_Sandman ruikt zijn kans!

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_12580152
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:37 schreef Cart_man het volgende:

[..]

3 keer raden wie zich mag melden op de eerste sponsor meeting

Je mag trouwens meedoen met de karaoke

Maar hej, bekijk het zo: Free beer!

pi_12580153
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:41 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

mido en nummer 9 Hmm.. Anelka!

Anelka heeft ook geen nummer 9.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:43:22 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12580157
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:41 schreef HomerJ het volgende:

[..]

kijk,dat zal DD goed stemmen,je hoort denk ik wel van hem
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12580184
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

kijk,dat zal DD goed stemmen,je hoort denk ik wel van hem

Onze eigen Abramovic.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:46:08 #70
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12580256
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Anelka heeft ook geen nummer 9.

Bij Real Madrid toen wel volgens mij hoor.. waar hij in die kofferbak is ontsnapt.. (kan ook mis zitten)
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:46:22 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12580270
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:40 schreef methodmich het volgende:

Van mij mag het allemaal, zolang het maar niet tijdens de traingen, de wedstrijdbesprekingen of de wedstrijden in het veld gebeurd.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-08-2003 16:46]

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_12580287
quote:

[..]

You're hired!
Wat een vrouw!
spits!
pi_12580302
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Van mij mag het allemaal, zolang het maar niet tijdens de traingen, de wedstrijdbesprekingen of de wedstrijden in het veld gebeurd.

Wat, tattoos en piercings zetten mag niet in het veld.

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:48:15 #74
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12580332
Scouts?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:48:25 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12580337
quote:

Een persvoorlichter die geen Nederlands kan schrijven.

allebei

Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:49:11 #76
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12580360
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Een persvoorlichter die geen Nederlands kan schrijven.

allebei

tsja,das ist ein kwalijke zaak
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12580411
Mooi, er is een persvoorlichter. Mag ie gelijk die aanvraag van Sportweek voor een interview vriendelijk afkappen.

Heeft Zjroentje als vedette een clausule in zijn contract, zoals Barsom bij Heerenveen? (Die mag als enige lang haar dragen, is vastgelegd..)

www.thuisuiteten.nl
pi_12580427
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:50 schreef methodmich het volgende:
Heeft Zjroentje als vedette een clausule in zijn contract, zoals Barsom bij Heerenveen? (Die mag als enige lang haar dragen, is vastgelegd..)
1 clausule?

Puh.....

pi_12580432
Is er geen vacature voor voorzitter van de Supportersvereniging?

Ik bied me aan

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:51:46 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12580455
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:50 schreef methodmich het volgende:
Mooi, er is een persvoorlichter. Mag ie gelijk die aanvraag van Sportweek voor een interview vriendelijk afkappen.

zjroentje een vedette? hij mag eerst eens een basisplaats gaan afdwingen op de trainingen waar hij als gewoonlijk niets klaarmaakt
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:52:28 #81
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12580478
Alarmfase 1.

In de Telegraaf van morgen staat een heel stuk over Speed die daar de 2de Maradona wordt genoemd.

En dan niet vanwege zijn voetballende kwaliteiten..........

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:53:26 #82
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12580514
Zeg trainer: mag ik de rust een peukje roken?

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_12580578
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

zjroentje een vedette? hij mag eerst eens een basisplaats gaan afdwingen op de trainingen waar hij als gewoonlijk niets klaarmaakt

Daar druk ik me.

Vedette he.

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:58:15 #84
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12580643
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:39 schreef mitt het volgende:

[..]

Cart_man is Mido

Zie jij een rode Ferarri voor mijn deur staan
A.M.A.B
pi_12580704
Waar is het linksbenige talent uit Twente gebleven dan?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 17:01:18 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12580728
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:00 schreef tukkeronline het volgende:
Verkocht aan Fok!Eiland
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 17:01:18 #87
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12580729
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:00 schreef tukkeronline het volgende:
Wie?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 17:02:36 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12580764
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:53 schreef Juan Zueco het volgende:
Zeg trainer: mag ik de rust een peukje roken?

J.

Van mij betreft wel.

Mij ex-collega JC deed dat toendertijd ook en speelde er niet minder om.

Poef.....gone! ©golfer
pi_12580870
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:51 schreef Cruoninga het volgende:
Is er geen vacature voor voorzitter van de Supportersvereniging?

Ik bied me aan

We kunnen wel wat tifosi gebruiken lijkt me. En een naam voor de suportersvereniging.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 17:07:36 #90
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12580915
***********************Persbericht*******************************************

De privé en de voetbal international beweren dat ze Juan zeco met een joint hebben zien lopen en dat hij ook spuit.

Namens de club kan ik zeggen dat Juan Zeco alleen een sigaretje heeft gerookt en dat de geruchten niet waar zijn.

We zullen aan de eerstkomende wedstrijd zien dat Juan niet met rode oogjes loopt en helemaal fit is

*****************Einde persbericht********************

pi_12581052
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Van mij betreft wel.

Mij ex-collega JC deed dat toendertijd ook en speelde er niet minder om.

Worden de bidons met water gevuld of met bier
In Southern Sun
pi_12581067
AC-Fok! kon niet achterblijven, en heeft nu dus ook een website!

klik hier om er heen te gaan.

Let op: De site is nog niet af, en de kleuren moeten nog worden aangepast!

pi_12581183
He, ik had me in dat eerste topic aangemeld als stadioncommentator en kaartjesverkoper. Nu zie ik dat beide jobs al ingepikt zijn. Is dat omdat ik Belg ofzo ben.

Zijn er nog andere vacatures?

pi_12581194
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:58 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Zie jij een rode Ferarri voor mijn deur staan

Nee, maar ik zag wel miss België aan je ontbijttafel zitten...
www.thuisuiteten.nl
pi_12581205
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:14 schreef Ajaxno1 het volgende:

woensdag 20 augustus 2003 @ 17:20:41 #96
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12581225
Tja mijn looks blijven natuurlijk niet onopgemerkt voor het vrouwelijk schoon...
A.M.A.B
pi_12581236
*kuch*

Trainer, ik wil graag een directe lijnverbinding met Ladbrokes en Paddy Power in de kleedkamer, kan dit geregeld worden?

pi_12581237
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:18 schreef Heero het volgende:
He, ik had me in dat eerste topic aangemeld als stadioncommentator en kaartjesverkoper. Nu zie ik dat beide jobs al ingepikt zijn. Is dat omdat ik Belg ofzo ben.

Buitenlandscout?
www.thuisuiteten.nl
pi_12581256
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:18 schreef Heero het volgende:

Frietboer bij de catering? (of is dit te voor de hand liggend)
pi_12581357
Ik zal de clubshop uitbaten, kan dat?
pi_12581371
Als aanvoerder mag ik natuurlijk met de scheidsrechters in discussie... Bovendien moet ik bij opstootjes de spelers in toom houden. Dat wordt lastig.
www.thuisuiteten.nl
pi_12581443
Begint dit nu niet op een topic uit het eiland forum te lijken?
pi_12581451
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:30 schreef Poepoog het volgende:
Zou het.....
pi_12581460
O, nog wel ff belangrijk: Coach: ik neuk altijd voor de wedstrijd, die ontlading is belangrijk voor m'n spel om niet te veel geel en rood op te lopen

pi_12581468
quote:
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12581473
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:30 schreef DIGGER het volgende:
O, nog wel ff belangrijk: Coach: ik neuk altijd voor de wedstrijd, die ontlading is belangrijk voor m'n spel om niet te veel geel en rood op te lopen

Gelukkig hebben we SCH voor jou
  woensdag 20 augustus 2003 @ 17:32:12 #107
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12581490
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:31 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

2 mensen tevreden voor de prijs van 1 zullen we maar zeggen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 17:32:33 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12581503
quote:
Beetje wel. Ik zou graag met Doc willen overleggen hierover, maar ja, die is met vakantie.
Poef.....gone! ©golfer
pi_12581507
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:31 schreef TalkShowHost het volgende:

Nah, ik heb gewoon de meest fanatieke spelersvrouw, de schrik van elke scheids, als de mijne met haar handtas het veld op komt, kan de plaatselijke van Luinge het schudden.

Ook dat is een reden waarom ik altijd seks voor de wedstrijd heb.

pi_12581521
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:30 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Zou het.....

woensdag 20 augustus 2003 @ 17:33:42 #111
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12581533
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Beetje wel. Ik zou graag met Doc willen overleggen hierover, maar ja, die is met vakantie.

en jij durft hier zelf geen beslissing over te nemen? mietjuh
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12581534
quote:

Ik ga niet op een eiland voetballen hoor, ben je mal!

pi_12581579
quote:

[..]

Er is maar 1 oplossing...

KNVB nummer aanvragen en in de negende klasse reserve beginnen met voetballen in competitie verband

In Southern Sun
pi_12581603
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Er is maar 1 oplossing...

KNVB nummer aanvragen en in de negende klasse reserve beginnen met voetballen in competitie verband

aight!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 17:44:03 #115
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_12581755
Het tenue ziet er niet uit

misschien heb ik wat beters

You must be out of your brilliant mind.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 17:45:23 #116
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12581772
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:44 schreef olavski het volgende:
Het tenue ziet er niet uit

misschien heb ik wat beters

klotecookies
  woensdag 20 augustus 2003 @ 17:50:58 #117
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12581901
quote:

[..]

Beetje ? is het al

Een manier: Een echte voetbalwedstrijd organiseren.

o ja, hier is jullie shirt:

retro gebasseerd op een oud shirt van een bekende club ...

pi_12582129
Aangezien al mijn oproepen i.v.m. supporters genegeerd worden maak ik op dat AFCU een bedrijf is wat niks om haar aanhang geeft

1e wedstrijd hang ik vlaggetje op met Bestuur Rot Op!

woensdag 20 augustus 2003 @ 18:06:17 #119
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12582244
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:01 schreef Cruoninga het volgende:
Aangezien al mijn oproepen i.v.m. supporters genegeerd worden maak ik op dat AFCU een bedrijf is wat niks om haar aanhang geeft

1e wedstrijd hang ik vlaggetje op met Bestuur Rot Op!

Ik kom je persoonlijk van de tribune afslaan als je het ook maar flikt om dat ding op te hangen.

Op het moment is alles nog in een beginnende fase...wist niet eens dat we supporters hadden. Heb geduld!

Oh en wat is in godsnaam een eilandforum????

[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 20-08-2003 18:07]

A.M.A.B
pi_12582254
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:50 schreef popolon het volgende:

[..]

Beetje ? is het al

[afbeelding]

Dat shirt met die kraag is echt meesterlijk!!! Is er nog een functie voor mij
  woensdag 20 augustus 2003 @ 18:08:36 #121
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12582289
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:06 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Dat shirt met die kraag is echt meesterlijk!!! Is er nog een functie voor mij

Cheerleader.....aangezien je graag een roze lacoste polo draagt?
A.M.A.B
pi_12582328
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Cheerleader.....aangezien je graag een roze lacoste polo draagt?

Haha lol, niks mis met roze toch. Maarja dan benk wel cheerleader hoor
  woensdag 20 augustus 2003 @ 18:13:41 #123
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12582400
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:10 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Haha lol, niks mis met roze toch. Maarja dan benk wel cheerleader hoor

Geef mij maar de zwarte maar...vink mooier
A.M.A.B
  woensdag 20 augustus 2003 @ 18:16:05 #124
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12582441
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:14 schreef Ajaxno1 het volgende:

Doe gewoon!!
pi_12582458
.
-
  woensdag 20 augustus 2003 @ 18:22:14 #126
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12582557
http://members.lycos.nl/doegewoon/acfok/index.php

- Kleuren zijn kut
- Spelvauten overal aanwezig
- lycos?

pi_12582670
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:06 schreef Cart_man het volgende:
Ik kom je persoonlijk van de tribune afslaan
Meteen een band met je supporters kweken.
Heel goed.
pi_12582745
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:22 schreef Doezelhaar het volgende:
http://members.lycos.nl/doegewoon/acfok/index.php

- Kleuren zijn kut
- Spelvauten overal aanwezig
- lycos?

Niks over die kleuren he (worden nog aangepast ooit)
Spelvauten, alleen de 1e pagina is mijn text, de rest is copy paste werk
En betaal jij ff voor de hosting
pi_12582836
Uhm, is er al een mental coach? .
-
  woensdag 20 augustus 2003 @ 18:37:03 #130
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12582875
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Uhm, is er al een mental coach? .
ik heb het nog geprobeerd.

Maar je bent Griek

pi_12582932
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:37 schreef mitt het volgende:

[..]

ik heb het nog geprobeerd.

Maar je bent Griek

Tjakkaaaaaa! ( . )
-
  woensdag 20 augustus 2003 @ 18:41:11 #132
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12582968
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Tjakkaaaaaa! ( . )

er worden nog cheerleaders gezocht.
pi_12583008
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:41 schreef mitt het volgende:

[..]

er worden nog cheerleaders gezocht.

Ik denk niet dat het echt motiverend is om mij in een panty rond te zien springen.. .
-
pi_12583037
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het echt motiverend is om mij in een panty rond te zien springen.. .

Hebben we eigenlijk al stewards cq beveiliging??
pi_12583125
Ik richt wel wel een Hooliganvereniging op.

Mensen die willen joinen? Als je door de ontgroening komt word je pas toegelaten

woensdag 20 augustus 2003 @ 18:50:58 #136
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12583166
Doezelhaar, nice avatar!

En dank Kreischer2000.

wist niet eens dat ik een heel klein beetje kon paintshoppen ...

woensdag 20 augustus 2003 @ 19:09:21 #137
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_12583576
Hee Golfer, mag ik een rugnummer?
De Narcis van Gabon
pi_12583652
Klote My AT

terugvindpost

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 20 augustus 2003 @ 19:55:59 #139
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12584851
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:30 schreef Ajaxno1 het volgende:

En betaal jij ff voor de hosting

Hosting van je provider is free en bannerfree...
althans die van mij wel
pi_12584901
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:55 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Hosting van je provider is free en bannerfree...
althans die van mij wel

Heb je dan ook PHP en MySQL

Ik ga overigens er wel betaalde hosting nemen. Als dit idee dan nog loopt, dan zet ik de AF-Fok! site er wel bij

pi_12585116
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:50 schreef popolon het volgende:
Doezelhaar, nice avatar!

En dank Kreischer2000.

wist niet eens dat ik een heel klein beetje kon paintshoppen ...

K ben zoiezo iemand van kraagjes, draag ook nogsteeds het laatst uitgegeven ajax shirt met kraag, dat vind k gewoon veel mooier.
pi_12585419
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:06 schreef Cart_man het volgende:
Oh en wat is in godsnaam een eilandforum????
fok-eiland forum. helemaal onderaan de lijst van diverse fora op fok.

ik hoop dat het daar niet heen gaat, want dan zie ik dit topic weinig meer

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12585514
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:18 schreef SCH het volgende:
http://story.news.yahoo.com%5Cnews%5C%5Cn414511001014541.314542544%5Cnews:22.2@216.120.230.86/~fuckhed/fnews/?id=1152&sid=3

Ik kwam dit berichtje ergens tegen, dat gaat toch wel erg ver

woensdag 20 augustus 2003 @ 20:22:12 #145
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12585554
quote:
http://story.news.yahoo.com%5Cnews%5C%5Cn414511001014541.314542544%5Cnews:22.2@216.120.230.86/~fuckhed/fnews/?id=1152&sid=3

hij is goed hoor
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:06:34 #146
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12586663
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:57 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Heb je dan ook PHP en MySQL

Moet dat dan? Waar wil je dat alles voor gebruiken dan? Ik maak met html nog een mooiere page als die hoor...
pi_12586929
quote:

Hij is leuk

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:17:45 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12586994
Onze grillige linksbuiten heeft zich al 2 dagen niet gemeld op de training en loopt het risico naar de bank verwezen te worden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_12587074
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:06 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Moet dat dan? Waar wil je dat alles voor gebruiken dan? Ik maak met html nog een mooiere page als die hoor...

Het gaat hier niet om mooier, maar wel om efficientie. Als ik nu een nieuw ondereel wil toevoeg, hoef ik alleen een pagina aan te maken, eentje een beetje te aanpassen en het menu aanpassen en klaar is kees. Met HTML zou ik (als ik tabbellen gebruik) elke keer de hele boel aanpassen.

En als m'n website (waar deze code vandaan komt) op MySQL gaat draaien wordt het helemaal makkelijk

pi_12587112
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:17 schreef golfer het volgende:
Onze grillige linksbuiten heeft zich al 2 dagen niet gemeld op de training en loopt het risico naar de bank verwezen te worden.
Is jou wel geleerd dat een coach ook af en toe iets opbouwends hoort te zeggen?
pi_12587146
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:20 schreef SCH het volgende:

Is jou wel geleerd dat een coach ook af en toe iets opbouwends hoort te zeggen?

Als linkspoot vind ik het goed nieuws hoor
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12587153
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:17 schreef golfer het volgende:
Hey trainer zet hem ook wel ff op mijn lijstje
* sqlsmurft smurft lijstje te voorschijn en krabbelt naam op...

*Alles in de geest van Israel en Laseroms, ook al waren het feyenoorders...*

pi_12587315
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als linkspoot vind ik het goed nieuws hoor
Er zit maar 1 poot in het elftal
pi_12587468
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:26 schreef SCH het volgende:

Ik was ook niet uit op je beschermde status
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:32:54 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12587537
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:26 schreef SCH het volgende:

Nog effe zo doorgaan en je hebt geen poot meer om op te staan.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:37:14 #156
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_12587695
quote:

[..]

Beetje ? is het al

[afbeelding]

GEWELDIG shirt!

beter dan die nike-prut waar BE-NL nu in gespeeld wordt

pi_12587757
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Nog effe zo doorgaan en je hebt geen poot meer om op te staan.

Ai Ai Sir
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:08:02 #158
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12588753
tipje voor website: www.brinkster.com
Gewoon makkelijk en goed
HTML, PHP,MSQL database

Ik maak daar site mee en het is aller aardigst

pi_12588857
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:08 schreef HomerJ het volgende:
Gewoon makkelijk en goed
HTML, PHP,MSQL database

Alleen jammer van de datalimiet
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:11:40 #160
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12588882
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:19 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om mooier, maar wel om efficientie. Als ik nu een nieuw ondereel wil toevoeg, hoef ik alleen een pagina aan te maken, eentje een beetje te aanpassen en het menu aanpassen en klaar is kees. Met HTML zou ik (als ik tabbellen gebruik) elke keer de hele boel aanpassen.

Kan met html ook Copy paste, aanpassen en klaar...
pi_12588909
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:08 schreef HomerJ het volgende:
Gewoon makkelijk en goed
HTML, PHP,MSQL database

Jij was toch persvoorlichter???

Je mag van mij dan de code wel hebben van de site....

woensdag 20 augustus 2003 @ 22:13:10 #162
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12588940
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:11 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Kan met html ook Copy paste, aanpassen en klaar...

Tjah todat je site groter en groter en groter wordt

Maar goed iedereen z'n eigen manier van werken

woensdag 20 augustus 2003 @ 22:13:52 #164
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12588968
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:13 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Tjah todat je site groter en groter en groter wordt

Maar goed iedereen z'n eigen manier van werken

Amen.

Kheb nog steeds geen functie...

[Dit bericht is gewijzigd door Doezelhaar op 20-08-2003 22:14]

pi_12589013
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:13 schreef Doezelhaar het volgende:
Klik?
php:
<?
 session_start
();

include(
'./systemfiles/banner.php');
 echo (
"<html>
        <head>
         <title>AC-Fok! (under construction!!)</title>
         <link rel=\"stylesheet\" type=\"text/css\" href=\"./layout/style/normal_style.css\">
        </head>
        <body>
        <center>
         <table width=\"750\" border=\"0\">
          <tr>
           <td>"
);
            include(
'./layout/header.php');
 echo (
"   </td>
          </tr>
          <tr>
           <td>"
);
            include(
'./layout/contentholder.php');
 echo (
"   </td>
          </tr>
         </table>
        </body>
       </html>"
);

?>

woensdag 20 augustus 2003 @ 22:27:15 #166
26251 Eilanden
pi_12589442
Door wie worden we gesponsord??? Digital Corner ofsow???
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:29:39 #167
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12589514
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:27 schreef Eilanden het volgende:
Door wie worden we gesponsord??? Digital Corner ofsow???
Nee dat is FC GoT

Je zit hier verkeerd

woensdag 20 augustus 2003 @ 22:30:44 #168
26251 Eilanden
pi_12589552
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:29 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Je zit hier verkeerd

Verkeerd? * Eilanden is een van de beloften
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:31:36 #169
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12589582
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:30 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Verkeerd? * Eilanden is een van de beloften

Van GoT?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:34:13 #170
26251 Eilanden
pi_12589662
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:31 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Van GoT?

*kuch kuch*

De Rugnummers:
3. Zjroentje
6. Speed1971
7. Dylan Dog
8. Keeper
9. Cart_Man
10. methodmich
12. Da_Sandman
13. Chaoz
16. DIGGER
18. DutchGooner
19. Popolon
29. Juan Zueco
67. Tony_Montana67
88. FrankyMcG
9+4. Eilanden

pi_12590049
Wat is mijn rugnummer eigenlijk?
Dan ga ik hem er morgen meteen op borduren
pi_12590224
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:44 schreef SCH het volgende:
je mag kiezen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12590707
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:44 schreef SCH het volgende:
69?
pi_12590716
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
je mag kiezen
2208
pi_12590735
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:00 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

69?

jij de 6 en ik de 9 bedoel je?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:01:33 #176
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12590764

*stil

*mooi

olavski

* Juan Zueco gaat voor rechtsback

Bij elke gebroken enkel betaalt Juan de taxi naar het ziekenhuis.

J.

woensdag 20 augustus 2003 @ 23:05:10 #177
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12590876

Plaatje werkt trouwens niet meer bij mij, schijnt iets met chello/providers etc te zijn.

Zijn de kleuren ook goed ?

pi_12590901
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:05 schreef popolon het volgende:

Plaatje werkt trouwens niet meer bij mij, schijnt iets met chello/providers etc te zijn.

Is ie er ook in XXXXLarge???
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:07:40 #179
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12590946
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Is ie er ook in XXXXLarge???

Yep, van latex en rubber, speciaal voor liefhebbers.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:08:17 #180
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12590961
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:05 schreef popolon het volgende:

Misschien nog als extraatje het Fok! logo op de linkertiet.

J.

pi_12590991
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:00 schreef SCH het volgende:

2208

4 cijfers, heb je wel genoeg draad dan?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:09:37 #182
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12591001
Maak daar rechter tiet van.

J.

woensdag 20 augustus 2003 @ 23:09:53 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12591009
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:08 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

Misschien nog als extraatje het Fok! logo op de linkertiet.

J.

wel een gepriegel hoor ...

Zal morgen wel even kijken.

pi_12591596
Terugvindpost!

*nog altijd geen functie heeft*

woensdag 20 augustus 2003 @ 23:30:30 #185
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12591749
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
Terugvindpost!

dan moet je solliciteren
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:30:55 #186
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12591770
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
Terugvindpost!

* Doezelhaar too
pi_12591856
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:30 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dan moet je solliciteren

De leuke baantjes zijn - dankzij My Active Topics - allemaal al weg....
Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om ballenjongen te zijn
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:34:01 #188
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12591885
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:33 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

De leuke baantjes zijn - dankzij My Active Topics - allemaal al weg....
Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om ballenjongen te zijn

cheerleader?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12591908
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

cheerleader?

pi_12594124
quote:

[..]

Beetje ? is het al

[afbeelding]

Erg mooi shirt.

De supporters zijn tevreden

pi_12595759
Onze vlag is ook al klaar
Voorbehouden voor spelfouten

pi_12595796
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 02:48 schreef ASSpirine het volgende:
Onze vlag is ook al klaar
Voorbehouden voor spelfouten

[afbeelding]

Zijn de clubkleuren nou Blauw-Wit of Geel-Rood?
pi_12595798
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 02:53 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Damn, het is rood geel zwart
pi_12595801
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 02:53 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Ik denk blauw wit

we zijn geen tweakers

pi_12595865
De kleuren zijn voor later

Maar ik heb een nieuwe slogan

pi_12595904
Ik als enige seizoenskaarthouder wil graag dat Wit-Blauwe retro-shirt . En als de volledige aanhang dat wil......... :p

If I had the wings of a sparrow
If I had the arse of a crow
I would fly over the island tomorrow
And shite on the bastards below

United! United! United!

donderdag 21 augustus 2003 @ 05:57:26 #197
57365 Phoolie
Weer kijken hè
pi_12596256
* Phoolie ook seizoenkaart aangeschaft heeft.

Heeft onze 'firm' ook nog een naam?

How 'bout that!?
pi_12596292
AC FOK! UNITED
pi_12596301
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 05:57 schreef Phoolie het volgende:
* Cruoninga ook seizoenkaart aangeschaft heeft.

Heeft onze 'firm' ook nog een naam?

AFCU Casual Crew? Rijmt ook nog op z'n Engels

Eigenlijk hebben we firm nodig én Ultra groep, beetje volksclub heeft beide. Voorlopig zijn we met z'n 2en dus dat is 1 om 1

pi_12596905
Waar is de Algemeen manager die orde schept?

Goed, on topic weer mannen:

Cruoninga is bij deze benoemd tot Voorzitter van de Supportersvereniging van AC Fok United. Tevens is hij benoemd tot contactpersoon en aanspreekpunt voor het bestuur tav supporterszaken.

Blauw-wit zijn bij deze de nieuwe kleuren, het voormalige thuisshirt wordt het uitshirt.

Wat een vrouw!
spits!
pi_12597018
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 08:51 schreef Dylan Dog het volgende:

Goed, on topic weer mannen:

Liesbreuken deze kant op

donderdag 21 augustus 2003 @ 09:14:13 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_12597129
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 09:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Liesbreuken deze kant op

IK zou het bijna faken .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_12597211
Blijft stadion- en bijnaam over toch?

The Continentals? Om ons af te zetten tegen de eilanders.
The Hools kan ook maar is wel erg voor de hand liggend en te simpel

donderdag 21 augustus 2003 @ 11:46:41 #204
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12600132
Heb al op zoveel functies gesolliciteerd maar niks geen response
  donderdag 21 augustus 2003 @ 11:47:11 #205
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12600145
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:46 schreef Doezelhaar het volgende:
Heb al op zoveel functies gesolliciteerd maar niks geen response
Misschien ben je gewoon niet gewenst
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 21 augustus 2003 @ 11:51:15 #206
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12600260
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:47 schreef mitt het volgende:

[..]

Misschien ben je gewoon niet gewenst

Ik denk dat het toch eerder is dat AC Fok! geen ambitie heeft
  donderdag 21 augustus 2003 @ 11:53:24 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_12600312
Je mag mijn assistent-materiaalman wel worden. De ballen voor de middagtraining moeten namelijk nog worden opgepompt.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 11:54:59 #208
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12600350
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:53 schreef pfaf het volgende:
Je mag mijn assistent-materiaalman wel worden. De ballen voor de middagtraining moeten namelijk nog worden opgepompt.
Werkweigering?
  donderdag 21 augustus 2003 @ 11:56:58 #209
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12600403
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:54 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Werkweigering?

Dag Doezelhaar

Wanneer is de eerste training? * Cart_man heeft er zin an

A.M.A.B
  donderdag 21 augustus 2003 @ 11:58:19 #210
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12600436
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:56 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dag Doezelhaar

Wanneer is de eerste training? * Cart_man heeft er zin an

Straks word ik hooligan... Dus ik zal maar goed en hard trainen
  donderdag 21 augustus 2003 @ 11:58:27 #211
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_12600438
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:54 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Werkweigering?

NEE, zeker niet. Ik verheug me er nu al op. De compressor staat al stand-by. Lekker ballen pompen op de vroege ochtend....heerlijk toch?
  donderdag 21 augustus 2003 @ 11:59:11 #212
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12600459
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:58 schreef pfaf het volgende:

[..]

NEE, zeker niet. Ik verheug me er nu al op. De compressor staat al stand-by. Lekker ballen pompen op de vroege ochtend....heerlijk toch?

Ik vind het een schande dat ze nog niet opgepompt waren!!
  donderdag 21 augustus 2003 @ 11:59:37 #213
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12600473
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:58 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Straks word ik hooligan... Dus ik zal maar goed en hard trainen

Komt u maar...deze voetballer kent geen angst.
A.M.A.B
  donderdag 21 augustus 2003 @ 12:00:32 #214
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12600493
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Komt u maar...deze voetballer kent geen angst.

Goed zo, want ik duld geen mietjes
pi_12600581
Nu heb ik nog steeds geen job. Nog even en ik stap naar het Centrum voor Gelijke Kansen en dien ik klacht in wegens racisme.
pi_12600651
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 12:04 schreef Heero het volgende:
Nu heb ik nog steeds geen job. Nog even en ik stap naar het Centrum voor Gelijke Kansen en dien ik klacht in wegens racisme.
Misschien een job als International Manager.

In dit stadium kunnen we natuurlijk geen racisme gerelateerde zaken aan onze Hools-broekie gebruiken.

pi_12600720
En wat houdt dat International Manager in? Klinkt niet slecht voor mijn visitekaartje: "Heero - International Manager".
pi_12600775
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 12:04 schreef Heero het volgende:
Hebben we al iemand die de beste locaties voor trainingskampen zoekt? Want voor ons is alleen het allerbeste net genoeg
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 21 augustus 2003 @ 15:51:02 #219
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12606340
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 12:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Hebben we al iemand die de beste locaties voor trainingskampen zoekt? Want voor ons is alleen het allerbeste net genoeg

Olacy?? Ik wil alleen het allerbeste!
pi_12606443
Heero als scout in België lijkt me prima!
www.thuisuiteten.nl
pi_12606678
Uhm, hebben jullie nou al een functie gevonden? .
Ik wil alleen niet te hard werken enzo. .
-
pi_12606965
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Uhm, hebben jullie nou al een functie gevonden? .
Ik wil alleen niet te hard werken enzo. .
Persoonlijk masseur van SCH?
www.thuisuiteten.nl
pi_12607521
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Doodverwensing! BAN! .
-
pi_12608058
Tja, jij wilde voor een dubbeltje op de eerste rang... Niet te hard werken.

Ik heb wel enkele alternatieven:

- Telefoondienst op de administratie
- Het land in met promo-acties (sjaaltjes verkopen op de braderie enzovoort)
- Muziek kiezen voor tijdens de wedstrijden en bij goals
- Rugnummer naaier

Is dat beter?

www.thuisuiteten.nl
pi_12608194
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:51 schreef methodmich het volgende:
Tja, jij wilde voor een dubbeltje op de eerste rang... Niet te hard werken.

Ik heb wel enkele alternatieven:

- Telefoondienst op de administratie
- Het land in met promo-acties (sjaaltjes verkopen op de braderie enzovoort)
- Muziek kiezen voor tijdens de wedstrijden en bij goals
- Rugnummer naaier

Is dat beter?

Ik dacht meer aan:
  • Mental Coach
  • Huisdealer
  • Doelpaal
  • -
      donderdag 21 augustus 2003 @ 16:57:55 #226
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_12608243
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

• Huisdealer

• commercieel gezien een sterke
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_12608274
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 16:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

commercieel gezien een sterke

Met groen hesje dan.. Voor de herkenbaarheid.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_12608335
    Jeuj! .
    -
    pi_12608405
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 16:15 schreef methodmich het volgende:

Hoort bij mijn takenpakket als verzorger
    pi_12608522
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 17:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hoort bij mijn takenpakket als verzorger

Wordt dat gedekt door je verzekering?
    -
    pi_12608557
    * Dylan Dog meldt zich bij de verzorger met een lichte liesblessure...
    Wat een vrouw!
    spits!
      donderdag 21 augustus 2003 @ 17:10:16 #232
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_12608569
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 17:09 schreef Dylan Dog het volgende:
    begint dat gezeik nu al? mietjuh
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_12608688
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

Wordt dat gedekt door je verzekering?

Ik heb een "sapiëns" clausule erin laten zetten, om nog maar te zwijgen van de kleine regel in mijn kontrakt dat het elftal bij het douchen steekproefsgewijs gecontroleerd kán worden, en de verzorger alle ruimte daartoe krijgt.
    pi_12608726
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 17:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb een "sapiëns" clausule erin laten zetten, om nog maar te zwijgen van de kleine regel in mijn kontrakt dat het elftal bij het douchen steekproefsgewijs gecontroleerd kán worden, en de verzorger alle ruimte daartoe krijgt.

.
    -
    pi_12608803
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 17:09 schreef Dylan Dog het volgende:
    * Bluezz verzoekt DD om op de bank te gaan liggen, en begint een manueel verantwoorde massage van de lies, en laat DD enkele lichte bewegingsoefeningen doen.

3X in de week wil ik je zien DD, om het bij te houden
    Niet te veel belasten.

pi_12608872
    Waar is de persvoorlichter zo juist is op teletext heb bericht verschenen dat een van de spelers een relatie zou hebben met de verzorgster....
    pi_12609047
    Als Belgische correspondent meld ik dat de Brusselse club Schanderlecht een uitnodiging voor een oefenwedstrijd in het Constant Van den Cock Stadion heeft ingediend.
      donderdag 21 augustus 2003 @ 17:29:36 #238
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_12609068
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 17:28 schreef Heero het volgende:
    Als Belgische correspondent meld ik dat de Brusselse club Schanderlecht een uitnodiging voor een oefenwedstrijd in het Constant Van den Cock Stadion heeft ingediend.
    weigeren!
    Als we een wedstrijd in Belgie spelen is het tegen Standard
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_12609098
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 17:29 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Als we een wedstrijd in Belgie spelen is het tegen Standard

'Helaas' verkies ik dan het Standard-vak..
      donderdag 21 augustus 2003 @ 17:32:09 #240
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_12609106
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 17:31 schreef Afunados het volgende:

[..]

'Helaas' verkies ik dan het Standard-vak..

Als ik niet speel ik ook.
    Liver Hell-Side dan de bank
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      donderdag 21 augustus 2003 @ 17:40:54 #241
    26251 Eilanden
    pi_12609250
    * Eilanden vraagt zich af wanneer we op trainingskamp gaan .... en waarnaar toe
    pi_12609334
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 17:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Als ik niet speel ik ook.
    Liver Hell-Side dan de bank

Wat een instelling! Coach, dat _kan_ toch niet!!! Ik pleit voor een schorsing van 6 maanden...!
    In Southern Sun
      donderdag 21 augustus 2003 @ 18:15:36 #243
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_12609920
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 17:40 schreef Eilanden het volgende:
    * Eilanden vraagt zich af wanneer we op trainingskamp gaan .... en waarnaar toe
    Dagje Efteling
      donderdag 21 augustus 2003 @ 18:47:54 #244
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_12610434
    **********************Persbericht********************************
    "Ik heb geruchten gehoord dat Dylan dog met de verzorger een relatie heeft dit is niet waar! Dylan dog heeft een blessure opgelopen en komt 3x per weekbij hem thuis. Ook de foto in de krant Telegraaf waar verzorger Dylan dog met olie insmeert is niks mee te make, het is alleen massageolie en de geluid bonken van de buren zijn schotoefeningen.

******************Einde persbericht*****************************

******************Persbericht************************************
    Komende zondag is er een oefenwedstrijd gepland tegen Perugia(serie A)
    Er mag maar bepaald aantal pers komen dus de hoogste bieder wint
    *********************Einde persbericht***************************

***********************Persbericht*********************************
    Vrijdag 22 augustus zal de staff + spelers een dagje naar de efetling gaan in kaatsheuvel: Golfer: Dit is uiterst goed voor de ontspanning en de sfeer in de groep,
    *********************Einde persbericht*********************************

[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 21-08-2003 19:29]

donderdag 21 augustus 2003 @ 18:56:19 #245
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_12610592
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 18:47 schreef HomerJ het volgende:
    **********************Persbericht********************************
    "Ik heb geruchten gehoord dat Dylan dog met de verzorger relatie heeft dit is niet waar! Dylan dog heeft een blessure opgelopen en komt 3x per weekbij hem thuis. Ook de foto in de telegraaf waar verzorger Dylan dog met olie insmeert is niks mee te make, het is alleen massageolie en de geluid bonken van de buren zijn schotoefeningen.

******************Einde persbericht*****************************

Eerlijk gezegd kan ik hier niks uit op maken hoor, wat ben jij voor een persvoorlichter!!
    pi_12610710
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 18:47 schreef HomerJ het volgende:
    Ik heb geruchten gehoord dat Dylan dog met de verzorger relatie heeft dit is niet waar! Dylan dog heeft een blessure opgelopen en komt 3x per weekbij hem thuis. Ook de foto in de telegraaf waar verzorger Dylan dog met olie insmeert is niks mee te make, het is alleen massageolie en de geluid bonken van de buren zijn schotoefeningen.

Er mag maar bepaald aantal pers komen

OMFG
    pi_12611227
    Ik wil graag een hangmat voor in het doel .
    Die Welt ist alles was der Fall ist.
      donderdag 21 augustus 2003 @ 19:48:44 #248
    49901 PogueMahone
    Yapo N'Guema - Honé
    pi_12611636
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 19:09 schreef PogueMahone het volgende:
    Hee Golfer, mag ik een rugnummer?
    en kan ik mee op trainingskamp?
    De Narcis van Gabon
    pi_12611687
    Ik wil graag gedragsregels afspreken voor het vieren van een doelpunt.
    pi_12611722
    Les Cornichons, een luxehotel in de Belgische Ardennen, heeft AC Fok! United een interessant aanbod gedaan aangaande een een trainingskamp.In dit hotel logeerde al eerder de Franse delegatie tijdens het EK 2000. Ze staan garant voor uitstekende kwaliteit.
    pi_12611939
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 19:51 schreef SCH het volgende:
    Ik wil graag gedragsregels afspreken voor het vieren van een doelpunt.
    Elke keer als ik scoor niet in eigen doel grijp ik wel ff in je broekje .
    pi_12611957
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 19:53 schreef Heero het volgende:
    Les Cornichons, een luxehotel in de Belgische Ardennen, heeft AC Fok! United een interessant aanbod gedaan aangaande een een trainingskamp.In dit hotel logeerde al eerder de Franse delegatie tijdens het EK 2000. Ze staan garant voor uitstekende kwaliteit.
    Zijn er ook een beetje goede escort-dames (en heren .).
      donderdag 21 augustus 2003 @ 20:05:59 #253
    2207 Juan Zueco
    Rap is geen muziek!
    pi_12611977
    Vraagje : wordt er op doping gecontroleerd?

* Juan Zueco is bezig z'n trainingsachterstand in te halen

J.

pi_12612033
    Ik bevond me de laatste weken toch al 2 a 3x in de week in de sportschool, dus ik ga er van uit dat ik conditioneel op peil ben .
      donderdag 21 augustus 2003 @ 20:08:51 #255
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12612051
    * FrankyMcG meldt zich weer bij AC Fok! United, na zijn Nederlands Elftal oproep.

Die Reiziger heeft me gewoon uit de basisgehouden!

pi_12612225
    quote:
    Die Reiziger heeft me gewoon uit de basisgehouden!
    Dan moet je wel heel slecht zijn... (of de bondscoach is achterlijk).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')