We hebben het wel over Square RPG's
quote:Merk wel dat een hoop gamers dit spel willen hebben !
Op zondag 24 augustus 2003 11:47 schreef Zooi het volgende:
Schitterend om te zien hoe iedereen nog even snel het spel moet uitspelen om over 12 dagen met DC te kunnen beginnen op tijd. Hier moet ook nog even FF VIII uitgespeeld worden.
quote:Ah das ook al gauw
Op maandag 25 augustus 2003 07:39 schreef Chocobo het volgende:
Op de site van dimplus staat nu een release van 12 september
quote:Er stond 5 cunt
Op maandag 25 augustus 2003 17:20 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ah das ook al gauw
quote:Weet ik cunt
Op maandag 25 augustus 2003 17:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Er stond 5 cunt
quote:5 + 7 = 12
Op maandag 25 augustus 2003 17:25 schreef Hakkert het volgende:[..]
Weet ik cunt
Alleen 5 en 12 schelen niet zoveel en 12 is het ook zo! ff geduld choco..
Dikke week erbij
quote:Ja oke... Maar tis niet als TR die ik weet niet hoelang elke keer was uitgesteld.. Komop gun de rest tijd om games uit te spelen voor DC
Op maandag 25 augustus 2003 17:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
5 + 7 = 12
Dikke week erbij
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 07:39 schreef Chocobo het volgende:
Op de site van dimplus staat nu een release van 12 september
quote:Ik had er ook wel last van ja. Maarja,..... kan ik rustig FFVIII afmaken !
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:31 schreef Zooi het volgende:[..]
.
Maar moet je deel 1 gespeeld hebben om dit deel te begrijpen of kan ik gewoon gelijk deze kopen als ie uitkomt?
quote:Deel 1 was wat matig. Daarom brengt Sony het spel ook uit als Dark Chronicle ipv Dark Cloud 2. De meeste sites geven dit spel veel hoger dan zijn voorganger alhoewel die niet slecht schijnt te zijn. Zelf heb ik de voorganger niet gespeeld en ja,....... je kan dit gewoon kopen zonder die gezien en of gegamed te hebben
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:14 schreef Bommie het volgende:
Ik heb deel 1 van dit spel nooit gespeeld, maar ik heb veel goeie verhalen gehoord over DC dus ik ga hem zeker kopen.Maar moet je deel 1 gespeeld hebben om dit deel te begrijpen of kan ik gewoon gelijk deze kopen als ie uitkomt?
quote:Nu weer 10 september
ECTS: Dark Chronicle komt eraan...
27-08-2003 | Wesley van Dongen
We zullen nog heel even geduld moeten hebben, maar vandaag hebben we als voorproefje alvast een paar nieuwe screenshots. Vers van de ECTS.
De opvolger van Dark Cloud laat niet lang meer op zich wachten. Dark Chronicle stond aanvankelijk gepland voor Juni 2003 maar zal nu zijn opwachting maken in September 2003. Om precies te zijn 10 September. Vandaag werden er op de ECTS als voorproefje alvast een paar nieuwe screens gelanceerd.Ontwikkelaar Level 5 belooft ons meer dan 100 uur gameplay, schitterende graphics en vele special effects. Een tactische gameplay is noodzakelijk voor Dark Chronicle, omdat je wapen stuk kan gaan en je munitie niet oneindig is. Ook kan je wapens en items combineren om er nog meer power en kracht aan te geven. Met meer dan honderden wapens en monsters zal Dark Chronicle nog wel eens hele, hele hoge ogen kunnen gooien. We kunnen niet wachten!
quote:Gamma.
Op woensdag 27 augustus 2003 16:04 schreef Chocobo het volgende:Iig begin september ergens
Heb zooooooo'n zin in dit spel
quote:Onze smaken liggen vaak gelijk
Op woensdag 27 augustus 2003 17:18 schreef Zooi het volgende:[..]
Gamma.
spoiler:
of je kunt het spelletje met die gems uitspelen!
quote:Cool
Op donderdag 28 augustus 2003 13:35 schreef Smots het volgende:
op www.dark-chronicle.com (mooie site trouwens) wordt er bij games-info om een bepaalde code gevraagd, om meer wallpapers en een screensaver te kunnen unlockenspoiler:
die code is DC-25U-XAR-53of je kunt het spelletje met die gems uitspelen!
quote:dan vind je het zeker ook wel leuk om te lezen dat er bij een niet nader te noemen ISP zo dadelijk een wedstrijd online staat waarbij je Dark Chronicle kunt winnen hè?
Op donderdag 28 augustus 2003 18:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cool
Ik wilde die 2 wallpapers nog hebben namelijk
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:52 schreef Smots het volgende:[..]
dan vind je het zeker ook wel leuk om te lezen dat er bij een niet nader te noemen ISP zo dadelijk een wedstrijd online staat waarbij je Dark Chronicle kunt winnen hè?
Ik weet vast wel welke site
quote:Gaat smots dan ook regelen dat ik hem win!?
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:52 schreef Smots het volgende:[..]
dan vind je het zeker ook wel leuk om te lezen dat er bij een niet nader te noemen ISP zo dadelijk een wedstrijd online staat waarbij je Dark Chronicle kunt winnen hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |