abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12587598
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:48 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:

heb je wel eens van g gehoord, dat is hier lager dan in elke europese land en met g bedoel ik niet de g kracht, maar de g bij de bepaling van de zwaartekracht.

KIJK: Fz = M * G, dus zwaartekracht = massa * g, dus de lager de g, des de lager de Fz, dus des te sneller het vliegtuig kan gaan.

Het is gewoon een test!

die g waarover je het hebt is hier nauwelijks verschillend van andere plaatsen op de aarde, als ie hier bijv. 9.80 m/s kwadraat zou zijn, dan is ie op andere plaatsen hoogstens 9.81 m/s kwadraat.... dat maakt dus zowat geen verschil...

[Dit bericht is gewijzigd door erikkll op 20-08-2003 21:38]

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:35:12 #152
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_12587624
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:32 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:

[..]

Boek: Algemene psychologie
Auteur: Jan Verhulst
Uitgever: WOlters Noordhoff
Versie: Vijfde druk Wolters Noordhoff Groningen/Houten.....

ah ok
tja ben der niet echt in thuis, ik ben meer thuis in de technische bouwkunde van huizen dat komt niet echt in de buurt
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_12587670
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:35 schreef jozef444 het volgende:

[..]

ah ok
tja ben der niet echt in thuis, ik ben meer thuis in de technische bouwkunde van huizen dat komt niet echt in de buurt

Ik hoop echt jullie allemaal een keer in mijn praktijk te krijgen later. Dan .................
Snijden maar
pi_12588250
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:34 schreef Lucille het volgende:
Was het niet zoiets?

[afbeelding]

hey lucille, komt me heel bekend voor. Oh shit, jij bent die mevrouw van get the picture. Lol gisteren goed uitgehaald tegen die gast
Snijden maar
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:56:29 #155
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_12588335
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:37 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:

[..]

Ik moet je helaas teleurstellen. Maar het eerste wat me ogen zagen was eigenlijk jou foto...

quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:54 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:

[..]

hey lucille, komt me heel bekend voor. Oh shit, jij bent die mevrouw van get the picture. Lol gisteren goed uitgehaald tegen die gast

Zat je het topic nog eens rustig door te nemen ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_12588830
Waar is die freakin ufo nou gebleven..
pi_12588844
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:54 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:

[..]

pi_12591130
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:56 schreef ChOas het volgende:

[..]

[..]

Zat je het topic nog eens rustig door te nemen ?

Voor Lucille doe ik alles!
Snijden maar
pi_12596201
heb ik een jaar of 10 geleden ook eens gezien op schoolkamp

zijn van die onzichtbare vliegtuigen ofzo..stealth gedoe..
niks boeiends ofzo

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_12599526
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 05:28 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
heb ik een jaar of 10 geleden ook eens gezien op schoolkamp

zijn van die onzichtbare vliegtuigen ofzo..stealth gedoe..
niks boeiends ofzo

Was je toen ernstig mishandeld lol (grapje hoor )
Snijden maar
pi_12602165
Ik heb zoiets ook ooit een keer gezien boven langedijk ergens (uitkijkend over de weilanden) jaren geleden (denk ergerns '96 ofzow).
Het hing lang stil in de lucht, mijn ex en ik hebben vrij lang staan kijken, nog verrekijker bijgehaald.
Verschillende kleuren lichtjes die in elkaar overgingen en een bolletje wat uit de driehoek kwam en er weer inging?

Uiteindelijk werd het me te spannend en ben ik maar naar binnen gegaan, ik was er vrij door geintimideerd.

Het viel ons toevallig op omdat het in augustus, mooie heldere zomernacht met vallende sterren was, dus dan kijk je naar de hemel.

Ik hou het nog steeds op sateliet, ik weet het ook niet, vaag is het wel.

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_12606083
Lambo of Rekt
pi_12607246
damn zeg.. dit forum gaat echt naar de klote zo...

Over die F117a, die kwam over ons huis gegloven een paar keer toen ze op gilze rijen stonden.. en als je der recht onder stond maakten ze echt teringherrie hoor...
maar kan natuurlijk ook zijn vanwege een speciale oefening ofzo..

- NAC Breda -
pi_12608720
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:20 schreef Llewella het volgende:
Ik heb zoiets ook ooit een keer gezien boven langedijk ergens (uitkijkend over de weilanden) jaren geleden (denk ergerns '96 ofzow).
Het hing lang stil in de lucht, mijn ex en ik hebben vrij lang staan kijken, nog verrekijker bijgehaald.
Verschillende kleuren lichtjes die in elkaar overgingen en een bolletje wat uit de driehoek kwam en er weer inging?

Uiteindelijk werd het me te spannend en ben ik maar naar binnen gegaan, ik was er vrij door geintimideerd.

Het viel ons toevallig op omdat het in augustus, mooie heldere zomernacht met vallende sterren was, dus dan kijk je naar de hemel.

Ik hou het nog steeds op sateliet, ik weet het ook niet, vaag is het wel.

Iedereen die de driehoek heeft gezien, ziet hem zomers => waarom eigenlijk?
Snijden maar
pi_12608750
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:40 schreef EggsTC het volgende:
[afbeelding]
amen
Snijden maar
pi_12609763
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:23 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:

[..]

Was je toen ernstig mishandeld lol (grapje hoor )

ja en ze hebben allerlei experimenten met me gedaan
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_12610288
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:48 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:

[..]

heb je wel eens van g gehoord, dat is hier lager dan in elke europese land en met g bedoel ik niet de g kracht, maar de g bij de bepaling van de zwaartekracht.

KIJK: Fz = M * G, dus zwaartekracht = massa * g, dus de lager de g, des de lager de Fz, dus des te sneller het vliegtuig kan gaan.

Het is gewoon een test!

volgens mijn is je betoog niet compleet met hetvolgende:

Een vliegtuig heeft verschillende krachten, waarbij ze normaalgesproken (tijdens level flight) in evenwicht zijn. Dus...

zwaartekracht (omlaag) = lift(omhoog)
motorvermogen (voouit) = wrijving(naar achteren)

Wat nou als de zwaartekracht minder is, dan is hoeft de lift ook minder te zijn. Lift wordt veroorzaakt door vleugels (of een aerodynamische romp). Zoals iedereen weet geven vleugels een weerstand. Als de lift niet zo groot hoeft te zijn omdat de zwaartekracht ook minder is, zal er minder vleugel nodig zijn, wat de weerstand doet verminderen en uiteindelijk het vliegtuig harder kan vliegen

kritiek op deze beredenering is altijd welkom

pi_12610464
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:59 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:

[..]

NEE< het is MECHANICA!

uhmm... als ze willen testen hoe hard een vliegtuig vliegt, zullen ze dat in hogere luchtlagen doen. Omdat daar simpelweg de g kleiner is.
pi_12611226
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 17:16 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:

[..]

Iedereen die de driehoek heeft gezien, ziet hem zomers => waarom eigenlijk?

waarom vraag je dat aan mij

Zomers zijn er ook meer graancircels?

(Vind ik ook nog steeds een erg interressant fenomeen, maar ook daarvan staan voor mij alle opties open waardoor het veroorzaakt wordt, ben er wel van overtuigd dat er ook echte bij zijn naast de gefake-te).

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:24:25 #170
693 ChOas
pi_12612495
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 19:27 schreef Llewella het volgende:

[..]

Ik weet `m ... ik weet `m!!!!

*springt op en neer*

Zomers is er graan

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_12612533
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 19:27 schreef Llewella het volgende:

[..]

waarom vraag je dat aan mij

(Vind ik ook nog steeds een erg interressant fenomeen, maar ook daarvan staan voor mij alle opties open waardoor het veroorzaakt wordt, ben er wel van overtuigd dat er ook echte bij zijn naast de gefake-te).

Bekijk dit eens.

http://www.xs4all.nl/~jmt1970/movies/UFO_activity_over_crop_circles,_taken_from_Oliver's_Castle_UK.mpg

en deze:

http://www.xs4all.nl/~jmt1970/movies/OLIVERVD.MPG

Snijden maar
  donderdag 21 augustus 2003 @ 21:03:16 #172
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_12613617
Hey mijn bandbreedte
  donderdag 21 augustus 2003 @ 21:06:44 #173
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_12613730
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 18:49 schreef Daanvs het volgende:

[..]

uhmm... als ze willen testen hoe hard een vliegtuig vliegt, zullen ze dat in hogere luchtlagen doen. Omdat daar simpelweg de g kleiner is.

Zou de ijlere lucht er niets mee te maken hebben?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 21 augustus 2003 @ 21:20:43 #174
693 ChOas
pi_12614167
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 21:06 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Zou de ijlere lucht er niets mee te maken hebben?

Yup, en het type motor...

[Stephen Roberts]
pi_12617418
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 21:20 schreef ChOas het volgende:

[..]

Yup, en het type motor...

ik neem aan van wel inderdaad, omdat er in hogere luchtlagen minder zuurstof is. Meesten motoren hebben zuurstof nodig voor verbranding... duszzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')