quote:die g waarover je het hebt is hier nauwelijks verschillend van andere plaatsen op de aarde, als ie hier bijv. 9.80 m/s kwadraat zou zijn, dan is ie op andere plaatsen hoogstens 9.81 m/s kwadraat.... dat maakt dus zowat geen verschil...
Op woensdag 20 augustus 2003 20:48 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:heb je wel eens van g gehoord, dat is hier lager dan in elke europese land en met g bedoel ik niet de g kracht, maar de g bij de bepaling van de zwaartekracht.
KIJK: Fz = M * G, dus zwaartekracht = massa * g, dus de lager de g, des de lager de Fz, dus des te sneller het vliegtuig kan gaan.
Het is gewoon een test!
[Dit bericht is gewijzigd door erikkll op 20-08-2003 21:38]
quote:ah ok
Op woensdag 20 augustus 2003 21:32 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Boek: Algemene psychologie
Auteur: Jan Verhulst
Uitgever: WOlters Noordhoff
Versie: Vijfde druk Wolters Noordhoff Groningen/Houten.....
quote:Ik hoop echt jullie allemaal een keer in mijn praktijk te krijgen later. Dan .................
Op woensdag 20 augustus 2003 21:35 schreef jozef444 het volgende:[..]
ah ok
tja ben der niet echt in thuis, ik ben meer thuis in de technische bouwkunde van huizen dat komt niet echt in de buurt
quote:hey lucille, komt me heel bekend voor. Oh shit, jij bent die mevrouw van get the picture. Lol gisteren goed uitgehaald tegen die gast
Op woensdag 20 augustus 2003 20:34 schreef Lucille het volgende:
Was het niet zoiets?
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:37 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Ik moet je helaas teleurstellen. Maar het eerste wat me ogen zagen was eigenlijk jou foto...
quote:Zat je het topic nog eens rustig door te nemen ?
Op woensdag 20 augustus 2003 21:54 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
hey lucille, komt me heel bekend voor. Oh shit, jij bent die mevrouw van get the picture. Lol gisteren goed uitgehaald tegen die gast
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:54 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
hey lucille, komt me heel bekend voor. Oh shit, jij bent die mevrouw van get the picture. Lol gisteren goed uitgehaald tegen die gast
quote:Voor Lucille doe ik alles!
Op woensdag 20 augustus 2003 21:56 schreef ChOas het volgende:[..]
[..]Zat je het topic nog eens rustig door te nemen ?
zijn van die onzichtbare vliegtuigen ofzo..stealth gedoe..
niks boeiends ofzo
quote:Was je toen ernstig mishandeld lol
Op donderdag 21 augustus 2003 05:28 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
heb ik een jaar of 10 geleden ook eens gezien op schoolkampzijn van die onzichtbare vliegtuigen ofzo..stealth gedoe..
niks boeiends ofzo
Uiteindelijk werd het me te spannend en ben ik maar naar binnen gegaan, ik was er vrij door geintimideerd.
Het viel ons toevallig op omdat het in augustus, mooie heldere zomernacht met vallende sterren was, dus dan kijk je naar de hemel.
Ik hou het nog steeds op sateliet, ik weet het ook niet, vaag is het wel.
Over die F117a, die kwam over ons huis gegloven een paar keer toen ze op gilze rijen stonden.. en als je der recht onder stond maakten ze echt teringherrie hoor...
maar kan natuurlijk ook zijn vanwege een speciale oefening ofzo..
quote:Iedereen die de driehoek heeft gezien, ziet hem zomers => waarom eigenlijk?
Op donderdag 21 augustus 2003 13:20 schreef Llewella het volgende:
Ik heb zoiets ook ooit een keer gezien boven langedijk ergens (uitkijkend over de weilanden) jaren geleden (denk ergerns '96 ofzow).
Het hing lang stil in de lucht, mijn ex en ik hebben vrij lang staan kijken, nog verrekijker bijgehaald.
Verschillende kleuren lichtjes die in elkaar overgingen en een bolletje wat uit de driehoek kwam en er weer inging?Uiteindelijk werd het me te spannend en ben ik maar naar binnen gegaan, ik was er vrij door geintimideerd.
Het viel ons toevallig op omdat het in augustus, mooie heldere zomernacht met vallende sterren was, dus dan kijk je naar de hemel.
Ik hou het nog steeds op sateliet, ik weet het ook niet, vaag is het wel.
quote:ja en ze hebben allerlei experimenten met me gedaan
Op donderdag 21 augustus 2003 11:23 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Was je toen ernstig mishandeld lol
(grapje hoor
)
quote:volgens mijn is je betoog niet compleet met hetvolgende:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:48 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
heb je wel eens van g gehoord, dat is hier lager dan in elke europese land en met g bedoel ik niet de g kracht, maar de g bij de bepaling van de zwaartekracht.
KIJK: Fz = M * G, dus zwaartekracht = massa * g, dus de lager de g, des de lager de Fz, dus des te sneller het vliegtuig kan gaan.
Het is gewoon een test!
Een vliegtuig heeft verschillende krachten, waarbij ze normaalgesproken (tijdens level flight) in evenwicht zijn. Dus...
zwaartekracht (omlaag) = lift(omhoog)
motorvermogen (voouit) = wrijving(naar achteren)
Wat nou als de zwaartekracht minder is, dan is hoeft de lift ook minder te zijn. Lift wordt veroorzaakt door vleugels (of een aerodynamische romp). Zoals iedereen weet geven vleugels een weerstand. Als de lift niet zo groot hoeft te zijn omdat de zwaartekracht ook minder is, zal er minder vleugel nodig zijn, wat de weerstand doet verminderen en uiteindelijk het vliegtuig harder kan vliegen
kritiek op deze beredenering is altijd welkom
quote:uhmm... als ze willen testen hoe hard een vliegtuig vliegt, zullen ze dat in hogere luchtlagen doen. Omdat daar simpelweg de g kleiner is.
Op woensdag 20 augustus 2003 20:59 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
NEE< het is MECHANICA!
quote:waarom vraag je dat aan mij
Op donderdag 21 augustus 2003 17:16 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Iedereen die de driehoek heeft gezien, ziet hem zomers => waarom eigenlijk?
Zomers zijn er ook meer graancircels?
(Vind ik ook nog steeds een erg interressant fenomeen, maar ook daarvan staan voor mij alle opties open waardoor het veroorzaakt wordt, ben er wel van overtuigd dat er ook echte bij zijn naast de gefake-te).
quote:Ik weet `m ... ik weet `m!!!!
Op donderdag 21 augustus 2003 19:27 schreef Llewella het volgende:[..]
*springt op en neer*
Zomers is er graan
quote:Bekijk dit eens.
Op donderdag 21 augustus 2003 19:27 schreef Llewella het volgende:[..]
waarom vraag je dat aan mij
![]()
![]()
(Vind ik ook nog steeds een erg interressant fenomeen, maar ook daarvan staan voor mij alle opties open waardoor het veroorzaakt wordt, ben er wel van overtuigd dat er ook echte bij zijn naast de gefake-te).
en deze:
quote:Zou de ijlere lucht er niets mee te maken hebben?
Op donderdag 21 augustus 2003 18:49 schreef Daanvs het volgende:[..]
uhmm... als ze willen testen hoe hard een vliegtuig vliegt, zullen ze dat in hogere luchtlagen doen. Omdat daar simpelweg de g kleiner is.
quote:Yup, en het type motor...
Op donderdag 21 augustus 2003 21:06 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Zou de ijlere lucht er niets mee te maken hebben?
quote:ik neem aan van wel inderdaad, omdat er in hogere luchtlagen minder zuurstof is. Meesten motoren hebben zuurstof nodig voor verbranding... duszzz
Op donderdag 21 augustus 2003 21:20 schreef ChOas het volgende:[..]
Yup, en het type motor...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |