quote:van Burzum hebben ze anders een hele rits albums.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:39 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Burzum, Legion of Doom Graveland etc gewoon goede black metal. Hij is niet zakelijk.
quote:nu wel weer
Op woensdag 20 augustus 2003 12:57 schreef Tokus het volgende:[..]
van Burzum hebben ze anders een hele rits albums.
En de black metal maffia verweet Displeased juist dat ze te zakelijk waren, door alleen spul te verkopen wat toch wel verkocht wordt, en dus op winst uit te zijn (zie dit topic).
quote:Sjah het is ZIJN winkel. Boeie dus.
En de black metal maffia verweet Displeased juist dat ze te zakelijk waren, door alleen spul te verkopen wat toch wel verkocht wordt, en dus op winst uit te zijn (zie dit topic).
quote:Elcheapo is natuurlijk geen winkel
Op woensdag 20 augustus 2003 12:59 schreef theofiel172 het volgende:
El Cheapo en ik kijk de acties af bij Plato en de hiervoor genoemde sites...
NLStore, play.com en ceedeeveedee zijn wel het meest bezocht hier.
quote:Nee ik ben daar niet van. Ik bedoel met niet zakelijk zijn, dat hij zijn politieke mening niet gescheiden kan houden van z'n werk.
Back ontopic dan maar weer
quote:Bij de Japanse site bestellen scheelt nog veel meer euro'tjes
Op woensdag 20 augustus 2003 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
www.cdwow.co.uk
goedkoop, snel enzoen owja, bij de .co.uk-site bestellen. scheelt een paar euro t.o.v. de .com site
quote:Nee, maar dat is zeg maar waar ik.....laat maar
Op woensdag 20 augustus 2003 13:00 schreef Litpho het volgende:[..]
Elcheapo is natuurlijk geen winkel
, maar dat terzijde.
quote:Jah
Op woensdag 20 augustus 2003 12:18 schreef innerSheep het volgende:[..]
heh... dus jij bent er ook al ingetrapt...
Een heel mager cd en boek-aanbod hebben ze.
quote:Boeit me niets, als ik daar goedkoop cdtjes kan bestellen doe ik dat gewoon. Bovendien levert Displeased Records een aardige hap underground black metal, zelfs enkele NSBM bands. Niet genoeg natuurlijk, maar goed.
Op woensdag 20 augustus 2003 13:02 schreef pro_jeex het volgende:
Nee ik ben daar niet van. Ik bedoel met niet zakelijk zijn, dat hij zijn politieke mening niet gescheiden kan houden van z'n werk.
Verder is het inderdaad een op geld beluste kwal, dat ben ik met de black metal maffia eens!Back ontopic dan maar weer
Nu vraag ik jou, Pro_Jeex,
BlackGoat van Barbarian Wrath zit altijd te kankeren op zgn. 'Norsecore' bands, (zie bijv: Darkthrone - Panzerfaust), claimt dat het valse black metal is enz, dat weerhoudt jou er toch ook niet van om bij dit geweldige label cd's te bestellen? Mij niet iig...
quote:Maar hij weigert (displeased) of Legion of Doom te verkopen en Werwolf (a-politiek) en NSBM heeft ie ook de schurft aan, daar wil ik dus niet bestellen.
Op woensdag 20 augustus 2003 14:19 schreef Summoner het volgende:[..]
Boeit me niets, als ik daar goedkoop cdtjes kan bestellen doe ik dat gewoon. Bovendien levert Displeased Records een aardige hap underground black metal, zelfs enkele NSBM bands. Niet genoeg natuurlijk, maar goed.
Nu vraag ik jou, Pro_Jeex,
BlackGoat van Barbarian Wrath zit altijd te kankeren op zgn. 'Norsecore' bands, (zie bijv: Darkthrone - Panzerfaust), claimt dat het valse black metal is enz, dat weerhoudt jou er toch ook niet van om bij dit geweldige label cd's te bestellen? Mij niet iig...
quote:Inderdaad, voor Graveland cd's kun je ook al niet terecht bij Displeased. Dom dat dan wel Burzum verkocht wordt, zeer inconsistent, en erg hypocriet.
Op woensdag 20 augustus 2003 14:25 schreef pro_jeex het volgende:
Maar hij weigert (displeased) of Legion of Doom te verkopen en Werwolf (a-politiek) en NSBM heeft ie ook de schurft aan, daar wil ik dus niet bestellen.
Nee ik bestel graag bij Barbarian Wrath, het is een bevriend label, dus dat is voor mij een andere zaak.
Hoezo is Barbarian Wrath een 'bevriend' label? Het is wel een erg goed label, met bands als Countess, Morrigan en Tearstained... Echt vette klasse, stuk voor stuk.
quote:Een kameraad van mij z'n band heeft Barbarian Wrath als label. Heretic, ze zitten op Barbarian Wrath. Dus vandaar bevriend label.
Op woensdag 20 augustus 2003 16:40 schreef Summoner het volgende:[..]
Inderdaad, voor Graveland cd's kun je ook al niet terecht bij Displeased. Dom dat dan wel Burzum verkocht wordt, zeer inconsistent, en erg hypocriet.
Hoezo is Barbarian Wrath een 'bevriend' label? Het is wel een erg goed label, met bands als Countess, Morrigan en Tearstained... Echt vette klasse, stuk voor stuk.
(hebben heeeeeeeeeeeeeel veel), is de post-order-afdeling van de Plato-winkel uit Den Haag (die volgens mij los staat van de overige Plato-winkels in den lande).
quote:als je bij www.cd-wow.com.hk besteldt ben je nog iets goedkoper uit.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
www.cdwow.co.uk
goedkoop, snel enzoen owja, bij de .co.uk-site bestellen. scheelt een paar euro t.o.v. de .com site
Verder bestel ik bij www.nlstore.nl
quote:Ah, van dat Devil Worshipper album. Interessant.
Op woensdag 20 augustus 2003 17:01 schreef pro_jeex het volgende:
Een kameraad van mij z'n band heeft Barbarian Wrath als label. Heretic, ze zitten op Barbarian Wrath. Dus vandaar bevriend label.
play.com moet ik in de gaten houden, lekker goedkoop enze hebben ook games
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |