quote:is fout
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:15 schreef bigshadow het volgende:
album, wil je dat ook nog weten......ik gok Boys Don't cry
is overigens het enige dat ik wilde weten. staat gewoon bij de vraag:
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:22 schreef dolle_hond het volgende:
hieronder staan de namen van diverse bands. Zet de eerste letters van de plaatsnamen, waar ze vandaan komen bij elkaar. husselen en je krijgt een titel van een nummer van een band uit Crawley.
Op welk album staat dit nummer?
quote:Klopt. Het gaat eigenlijk om het studioalbum. Er zijn er al 2 genoemd, nog maar een stuk of 17 te gaan
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:36 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
At Night staat op Paris (zal waarschijnlijk niet het bedoelde antwoord zijn...)
quote:Ik was al bang dat het ging om het studio album.... Ik heb alleen maar Paris en Show van The Cure (dus geen studio albums). Enige studio album wat ik zo weet van The Cure is Starring at the Sun (de verzamelaar dus)
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:38 schreef ranja het volgende:[..]
Klopt. Het gaat eigenlijk om het studioalbum. Er zijn er al 2 genoemd, nog maar een stuk of 17 te gaan
quote:en daar staat-ie nou weer niet op.
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:42 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:[..]
Ik was al bang dat het ging om het studio album.... Ik heb alleen maar Paris en Show van The Cure (dus geen studio albums). Enige studio album wat ik zo weet van The Cure is Starring at the Sun (de verzamelaar dus)
ik ga zo treinen, dus opschieten
edit: nu dus
quote:Staring at the sun is van U2
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:42 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:[..]
Ik was al bang dat het ging om het studio album.... Ik heb alleen maar Paris en Show van The Cure (dus geen studio albums). Enige studio album wat ik zo weet van The Cure is Staring at the Sun Sea(de verzamelaar dus)
quote:Ook een mooi nummer! (sorry voor de vergissing)
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:05 schreef Gambolputty het volgende:[..]
Staring at the sun is van U2
quote:zie het ook net.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:19 schreef ranja het volgende:
nog niet?
zo moeilijk is het toch niet....
wegens Cure en At Night gevonden
quote:je had nog 17 seconden over
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:04 schreef Grobbel het volgende:
(kom net binnen)Waar ging het om, het album waar At Night op staat of zoiets? Volgens mij is dat Seventeen Seconds...
Of ben ik nu te laat?
Grobbel +1
zit ik zoveel hints te geven en dolle hond ook en nog kopt niemand in... tot Grobbel
quote:Weer een albumhoes...
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:06 schreef ranja het volgende:[..]
je had nog 17 seconden over
Grobbel +1
zit ik zoveel hints te geven en dolle hond ook en nog kopt niemand in... tot Grobbel
En ik ga even douchen, ben over een minuutje of 20 wel weer terug.
quote:Nee hoor... Helemaal goed (al is de kleur op bovenstaande plaatje een tikje feller geloof ik dan het hoort te zijn, maar ach). En ik vroeg niet naar het album zelf, dus Cocteau Twins is het volledige antwoord (het was overigens de hoes van Heaven or Las Vegas).
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:21 schreef ranja het volgende:
volgens mij Cocteau twins... of lijkt-ie daar alleen op?
ranja +1
Nieuwe vraag:
In de tijd van de Avondspits halverwege de jaren 80 nam, tijdens ziekte of vakantie van Frits Spits, Tom Blomberg de presentatie over. In een bepaalde uitzending draaide hij van ongeveer 18:15 tot het nieuws van 19:00 1 nummer, in een soort loop steeds opnieuw. Omdat hij het zo'n geweldig (toen nieuw) nummer vond.
Welke single was dat?
Maar ik ben nu offline, ik pas voor de volgende vraag
quote:Inderdaad.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:06 schreef Berkery het volgende:
Die weet ik nog:Talk Talk - Living in another world
Berkery +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |