Ik ben een voetbal liefhebber maar ik snap niet wat iedere zo genaamde voetbal kenner van maradonna vindt.
1/ voor mijn is een goede voetballer iemand die zich binnen het veld en buiten het veld zich onderscheid op een positieve manier van de andere voetballers. Dit is dus niet het geval bij maradonna.
Gezien zijn uitlatingen, zijn drugs gebruik, het schieten op journalisten, mishandeling bij zijn vrouw Enz Enz Enz.
2/ Een goede voetballer kan dat extras inbrengen wat een gewone top voetballer niet kan
Dan denken wij aan het WK 86 waar maradonna zijn dubieuze naam als beste voetballer allertijden aan te danken heeft. DE HAND VAN GOD???? Dit was puur met opzet gedaan dus een rode kaart dus geen doelpunt en geen kampioen, nee dat had moeten gebeuren maar meneer M durfden zelf god er bij te hallen, dit was ge woon vals spellen.
En daar na tegen Engeland die dribbel.. WAS die wel echt zo mooi?
Nee ga eens goed kijken naar die dribbel, meneer M gaat welis waar een stuk of 7 spellers van Engeland voor bij, maar je kan ook zien dat de twee verdedigers gigantis verkeerd staan dus om die mensen voorbij te spellen is niet zo moeilijk lijk mij.
En dan het moment van het doelpunt. De grote vraag is heeft meneer M het doelpunt wel gemaakt??????? Het antwoord is keihard nee, nee maradonna heeft het doelpunt niet zelf gemaakt. Kijk naar de beelden en je ziet dat de verdedigers die achter meneer M een sliding maakt tegen de bal aan komt en zo een eigendoel punt maakt.. is dat knap??? Moet zo iemand geëerd blijven??? Nee toch??
Ik heb het idee altijd dat de bekende Nederlanders en ook andere mensen buiten Nederland bang zijn om iets verkeerd te zeggen over de voetval kwaliteiten van maradonna, maar de eerste die dat durft toe te geven dat Maradonna hellemaal niet zo ongelofelijk goed is en meer mazzel had dan wat anders is pas een echte kenner. In mijn ogen komt maradonna nog niet eens in de voetsporen van Pelle, JP, M v. Basten Zidanne, Romario en in minderen maten Ronaldo. Oké ik zeg ook niet dat die helemaal niet kan voetballen want dat zou onzin zijn maar ik bedoel iedere voetballer doet wel eens iets goed, zo zeggen dat hij in zijn 1tje napoli kampioen heeft gemaakt is knap, maar pierre air van hooijdonck heeft in zijn 1tje de Europacup gewonnen en zo heeft kezman de landskampioenschap in zijn 1tje gewonnen, en die komen niet eens voor in de top honderd van de beste allertijden toch dus ik bedoel maar.
quote:-----> UVT
Op woensdag 20 augustus 2003 11:59 schreef mitt het volgende:
---> voetbal
drugs enzo
En je kan zeggen wat je wil...maar Maradonna had gewoon geniale acties...en die warming up...tegen Bayern dacht ik?? damm...
quote:is het waar of is het waar?
Op woensdag 20 augustus 2003 12:00 schreef erikh het volgende:
je moest het gewoon ff kwijt he
quote:helemaal mee eens zijnde...
Op woensdag 20 augustus 2003 12:02 schreef BobRooney het volgende:
goeie voetballers hebben iets excentriek vind ik...iets geks...spelers zoals Maradonna , Romario, dat vind ik nou echt goeie voetballers.En je kan zeggen wat je wil...maar Maradonna had gewoon geniale acties...en die warming up...tegen Bayern dacht ik?? damm...
Napoli werd kampioen van Italie, zuiver en alleen door Maradona. Noem mij 1 andere speler die hetzelfde kan zeggen.
Maradonna was een technisch perfecte voetballer.
Zidane ook IMO, maar verder zijn er tegenwoordig geen spelers die zich met Maradonna kunnen vergelijken.
quote:pele, kezman, v. Basten enz enz enz
Op woensdag 20 augustus 2003 12:03 schreef HassieBassie het volgende:
Argentinie werd wereldkampioen, zuiver en alleen door Maradona. Noem mij 1 andere speler die hetzelfde kan zeggen.Napoli werd kampioen van Italie, zuiver en alleen door Maradona. Noem mij 1 andere speler die hetzelfde kan zeggen.
quote:als je vroeger naar v, Basten keek leek het wel of je naar ballet keek, keek je naar maradonna dan keek je naar een vetvlek op je beeldschrem van je tv die alleen maar snel was...
Op woensdag 20 augustus 2003 12:04 schreef Hawk het volgende:
Bespottelijke post.Maradonna was een technisch perfecte voetballer.
Zidane ook IMO, maar verder zijn er tegenwoordig geen spelers die zich met Maradonna kunnen vergelijken.
quote:Maradonna moest het van z'n snelheid hebben????
Op woensdag 20 augustus 2003 12:08 schreef Helder het volgende:[..]
als je vroeger naar v, Basten keek leek het wel of je naar ballet keek, keek je naar maradonna dan keek je naar een vetvlek op je beeldschrem van je tv die alleen maar snel was...
quote:Pelé ?
Op woensdag 20 augustus 2003 11:58 schreef Helder het volgende:
Maradonna?????In mijn ogen komt maradonna nog niet eens in de voetsporen van Pelle, JP, M v. Basten Zidanne, Romario en in minderen maten Ronaldo. Oké ik zeg ook niet dat die helemaal niet kan voetballen want dat zou onzin zijn maar ik bedoel iedere voetballer doet wel eens iets goed, zo zeggen dat hij in zijn 1tje napoli kampioen heeft gemaakt is knap, maar pierre air van hooijdonck heeft in zijn 1tje de Europacup gewonnen en zo heeft kezman de landskampioenschap in zijn 1tje gewonnen, en die komen niet eens voor in de top honderd van de beste allertijden toch dus ik bedoel maar.
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 20-08-2003 12:11]
quote:Pele en v. Basten vallen in dit lijstje behoorlijk uit de toon
Op woensdag 20 augustus 2003 12:06 schreef Helder het volgende:[..]
pele, kezman, v. Basten enz enz enz
quote:ja...zijn explosieve snelheid, gecombineerd met een niet te evenaren techniek, en zijn perfecte inzicht maakte Maradonna wel de beste voetballer allertijden.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:08 schreef Helder het volgende:[..]
als je vroeger naar v, Basten keek leek het wel of je naar ballet keek, keek je naar maradonna dan keek je naar een vetvlek op je beeldschrem van je tv die alleen maar snel was...
quote:waarschijnelijk meer als jij.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:10 schreef Hawk het volgende:[..]
Maradonna moest het van z'n snelheid hebben????
Heb jij wel enige verstand van voetbal?
quote:Kezman ook. Napoli kampioen maken in Italie of PSV in Nederland is nogal een verschil
Op woensdag 20 augustus 2003 12:10 schreef twi het volgende:[..]
Pele en v. Basten vallen in dit lijstje behoorlijk uit de toon
quote:Dat lijkt me heeel onwaarschijnlijk, ook al omdat ik niet met zo'n belachelijke stelling kom.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:13 schreef Helder het volgende:[..]
waarschijnelijk meer als jij.
quote:De
Op woensdag 20 augustus 2003 12:15 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Kezman ook. Napoli kampioen maken in Italie of PSV in Nederland is nogal een verschil
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 11:58 schreef Helder het volgende:Ik ben een voetbal liefhebber
Ritmische gymnastiek, is dat wat voor jou?
Heb je tijdens het tournooi in Mexico toevallig het doelpunt tegen de Belgen gezien ?
Nah dan.
quote:Wie is JP?
In mijn ogen komt maradonna nog niet eens in de voetsporen van Pelle, JP, M v. Basten Zidanne, Romario en in minderen maten Ronaldo.
Maradona heeft Argentinië in zijn eentje wereldkampioen gemaakt en met Napoli 2 landstitels, de UEFA-Cup, 2 tweede plaatsen en een derde plaats behaald en de SuperCup gewonnen, en dat in 5 jaar napoli. Nadien en voordien was Napoli helemaal niks (statistisch gezien dan, DIGGER).
Er zijn weinig tot geen spelers die dit kunnen zeggen. Maradona was ene geniale voetballer die flinke fouten heeft begaan. Maar als liefhebber is zijn spel om te smullen.
quote:dat bedoel ik er zijn wel meer voetballers die aardig kunnen voetballen en een keertje geluk hebben zodat ze daar de rest van hun leven op kunnen "spuiten" leven
Op woensdag 20 augustus 2003 12:13 schreef pro_jeex het volgende:
Voetballer met veel geluk, helaas zwak in z'n schoenen, met z'n coke habit.
quote:inderdaad...
Op woensdag 20 augustus 2003 12:16 schreef Hawk het volgende:[..]
Dat lijkt me heeel onwaarschijnlijk, ook al omdat ik niet met zo'n belachelijke stelling kom.
leuke topic is het wel...
quote:die had ik niet gelinkt aan Kezman
Op woensdag 20 augustus 2003 12:16 schreef twi het volgende:[..]
De
had enig sarcasme herkenbaar moeten maken...
quote:Johan Pruijff?
Op woensdag 20 augustus 2003 12:17 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Wie is JP?
Of misschien die Papin, Jean Pierre Papin of zo was dat toch?
[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 20-08-2003 12:20]
quote:Brazilie won ook zonder Pele, AC Milan won ook zonder Van Basten, Kezman heeft nog nooit wat gewonnen.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:06 schreef Helder het volgende:[..]
pele, kezman, v. Basten enz enz enz
Napoli en Argentinie waren kansloos zonder Maradona. Dat is het verschil.
quote:Jean Paul van Gastel natuurlijk
Wie is JP?
quote:Ik dacht Jean-Paul Van gastel
Op woensdag 20 augustus 2003 12:18 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Johan Pruijff?
Of misschien die Papin, Jean Pierre Papin of zo was dat toch?
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:20 schreef BobRooney het volgende:[..]
Jean Paul van Gastel natuurlijk
quote:hahahahaha ja de belgen ja..... bij een echt goede voetballer zie je als die voetbalt ook ritmische gymnastiek, en je kan toch niet zeggen dat maradonna er zo ritmische uitzag he, die voetbalde alleen maar op de coke..
Op woensdag 20 augustus 2003 12:17 schreef the-O het volgende:[..]
Ritmische gymnastiek, is dat wat voor jou?
Heb je tijdens het tournooi in Mexico toevallig het doelpunt tegen de Belgen gezien ?
Nah dan.
quote:alleen maar ja.... *zucht*
Op woensdag 20 augustus 2003 12:22 schreef Helder het volgende:[..]
hahahahaha ja de belgen ja..... bij een echt goede voetballer zie je als die voetbalt ook ritmische gymnastiek, en je kan toch niet zeggen dat maradonna er zo ritmische uitzag he, die voetbalde alleen maar op de coke..
quote:waar is de europacup 1 dan??? en de wereldbeker???
Wie is JP?
Maradona heeft Argentinië in zijn eentje wereldkampioen gemaakt en met Napoli 2 landstitels, de UEFA-Cup, 2 tweede plaatsen en een derde plaats behaald en de SuperCup gewonnen, en dat in 5 jaar napoli. Nadien en voordien was Napoli helemaal niks (statistisch gezien dan, DIGGER).
Er zijn weinig tot geen spelers die dit kunnen zeggen. Maradona was ene geniale voetballer die flinke fouten heeft begaan. Maar als liefhebber is zijn spel om te smullen.
quote:d'r moesten eens meer voetballers aan de coke gaan, dan kregen we misschien wel allemaal wereldvoetballers. Tim de Cler zou van het caliber Roberto Carlos worden om eens een voorbeeld te noemen
Op woensdag 20 augustus 2003 12:23 schreef BobRooney het volgende:[..]
alleen maar ja.... *zucht*
Als Helder dit echt vindt, moet ie lekker in z'n eigen gecreerde waarheid geloven.
Dat Diego buiten het veld een aantal verkeerde zaken gedaan heeft, absoluut, maar dat maakt hem geen slechtere voetballer, sterker nog, ik vind het de beste voetballer van de wereld aller tijden (en het verschil met Pele zit hem vooral in het feit dat hij in z'n up z'n club/team droeg, terwijl Pele altijd meer kon verwachten van de spelers om hem heen).
quote:De EC1 heeft ie niet gewonnen nee, de wereldbeker ook niet want hij speelt niet om die onbeduidende cup. Wereldkampioen is hij wel geworden.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:24 schreef Helder het volgende:[..]
waar is de europacup 1 dan??? en de wereldbeker???
quote:zonder die coke van meneer M was die niet eens beter geweest als het Henk Vos van RBC
Op woensdag 20 augustus 2003 12:35 schreef DIGGER het volgende:
De hele openingspost van de topicopener is niet eens de moeite waard om echt serieus op in te gaan daar uit elke zin de (enorme) subjectiviteit blijkt, waardoor de hele post echt 1 grote hoop onzin is.
Blijkt ook hoe hij omgaat met er tegenin gebrachte argumenten overigens.
triest.Als Helder dit echt vindt, moet ie lekker in z'n eigen gecreerde waarheid geloven.
Dat Diego buiten het veld een aantal verkeerde zaken gedaan heeft, absoluut, maar dat maakt hem geen slechtere voetballer, sterker nog, ik vind het de beste voetballer van de wereld aller tijden (en het verschil met Pele zit hem vooral in het feit dat hij in z'n up z'n club/team droeg, terwijl Pele altijd meer kon verwachten van de spelers om hem heen).
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:40 schreef Helder het volgende:[..]
zonder die coke van meneer M was die niet eens beter geweest als het Henk Vos van RBC
Echte kenner zo te zien, als je niet eens weet waar Vos voetbalt
quote:waar was maradonna dan op het wk van '90 en '94 ???? als het hem alleen maar om de wereldkampioenschap was te doen?
Op woensdag 20 augustus 2003 12:38 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
De EC1 heeft ie niet gewonnen nee, de wereldbeker ook niet want hij speelt niet om die onbeduidende cup. Wereldkampioen is hij wel geworden.
quote:Kijk, dit is gewoon je hele insteek van het verhaal waarmee je alles verwerpt.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:40 schreef Helder het volgende:zonder die coke van meneer M was die niet eens beter geweest als het Henk Vos van RBC
Val ons dan niet lastig met je persoonlijke wrok jegens 's werelds beste voetballer ooit (voor sommigen 1 van 's werelds beste voetballers ooit).
(overigens heb je dus weinig kaas gegeten van Diego z'n carriere, want z'n beste prestaties leverde hij in z'n 'coke vrije periode', maar goed, elk argument veeg je toch van tafel met een belachelijk statement)
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:40 schreef Helder het volgende:[..]
zonder die coke van meneer M was die niet eens beter geweest als het Henk Vos van RBC
't Wordt gewoon lachwekkend.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:46 schreef popolon het volgende:[..]
't Was de hele tijd al lachwekkend.
quote:Hij versloeg in 1990 in ZIJN stadion, voor ZIJN publiek, het grote gastland Italie in de halve finale, waarbij de meesten toeschouwers, hoewel Italiaans, voor Argentinie waren, zo groot was zijn status in Napoli/Zuid Italie.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:44 schreef Helder het volgende:waar was maradonna dan op het wk van '90 en '94 ???? als het hem alleen maar om de wereldkampioenschap was te doen?
Dat ie door een slechte scheids in de finale door de Duitsers uit de wedstrijd geschopt kon worden, die bovendien nog een pingel cadeau kregen, kon hij weinig aan doen.
En je weet ongetwijfeld ook hoe het in 1994 gelopen is als 'voetbalkenner' dus dat vul je zelf maar in.
Overigens, hoeveel wedstrijden heb jij van Diego gezien in z'n hoogtijdagen in Napoli?
Denk jij dat Maradona in Napoli net zo leeft als van basten of Cruiff in Nederland?
quote:oke nac dan een foutje maar in deze topic ben ik niet de enige die een foutje maak toch.. gezien de kwaliteit van Maradonna
Op woensdag 20 augustus 2003 12:42 schreef zjroentje het volgende:[..]
Echte kenner zo te zien, als je niet eens weet waar Vos voetbalt
![]()
quote:En hij begint nog wel zo mooi "Ik ben een voetbal liefhebber"
Maradonna?????
Ik ben een voetbal liefhebber maar ik snap niet wat iedere zo genaamde voetbal kenner van maradonna vindt.
1/ voor mijn is een goede voetballer iemand die zich binnen het veld en buiten het veld zich onderscheid op een positieve manier van de andere voetballers. Dit is dus niet het geval bij maradonna.
Gezien zijn uitlatingen, zijn drugs gebruik, het schieten op journalisten, mishandeling bij zijn vrouw Enz Enz Enz.
2/ Een goede voetballer kan dat extras inbrengen wat een gewone top voetballer niet kan
Dan denken wij aan het WK 86 waar maradonna zijn dubieuze naam als beste voetballer allertijden aan te danken heeft. DE HAND VAN GOD???? Dit was puur met opzet gedaan dus een rode kaart dus geen doelpunt en geen kampioen, nee dat had moeten gebeuren maar meneer M durfden zelf god er bij te hallen, dit was ge woon vals spellen.
En daar na tegen Engeland die dribbel.. WAS die wel echt zo mooi?
Nee ga eens goed kijken naar die dribbel, meneer M gaat welis waar een stuk of 7 spellers van Engeland voor bij, maar je kan ook zien dat de twee verdedigers gigantis verkeerd staan dus om die mensen voorbij te spellen is niet zo moeilijk lijk mij.
En dan het moment van het doelpunt. De grote vraag is heeft meneer M het doelpunt wel gemaakt??????? Het antwoord is keihard nee, nee maradonna heeft het doelpunt niet zelf gemaakt. Kijk naar de beelden en je ziet dat de verdedigers die achter meneer M een sliding maakt tegen de bal aan komt en zo een eigendoel punt maakt.. is dat knap??? Moet zo iemand geëerd blijven??? Nee toch??
Ik heb het idee altijd dat de bekende Nederlanders en ook andere mensen buiten Nederland bang zijn om iets verkeerd te zeggen over de voetval kwaliteiten van maradonna, maar de eerste die dat durft toe te geven dat Maradonna hellemaal niet zo ongelofelijk goed is en meer mazzel had dan wat anders is pas een echte kenner. In mijn ogen komt maradonna nog niet eens in de voetsporen van Pelle, JP, M v. Basten Zidanne, Romario en in minderen maten Ronaldo. Oké ik zeg ook niet dat die helemaal niet kan voetballen want dat zou onzin zijn maar ik bedoel iedere voetballer doet wel eens iets goed, zo zeggen dat hij in zijn 1tje napoli kampioen heeft gemaakt is knap, maar pierre air van hooijdonck heeft in zijn 1tje de Europacup gewonnen en zo heeft kezman de landskampioenschap in zijn 1tje gewonnen, en die komen niet eens voor in de top honderd van de beste allertijden toch dus ik bedoel maar.
Kennelijk niet, Maradonna is de god van het voetbal! Je hebt blijkbaar weinig verstand van voetbal gezien het feit dat je weinig beelden van hem hebt gezien.
Voetbal is Maradonna!
Vraag van Basten wie zijn favo speler was en hij zal Maradonna over zijn lippen halen.
Mensen met verstand weten dat hij dat was en voetbal heeft niks met iemands prive leven te maken!
Belachelijke onzin die je uit loopt te kramen
quote:Dit topic.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:51 schreef Helder het volgende:[..]
oke nac dan een foutje maar in deze topic ben ik niet de enige die een foutje maak toch.. gezien de kwaliteit van Maradonna
En je hebt er geen kijk op.
quote:Wou het net zeggen, was ook weer zo'n belachelijk commentaar!!
Op woensdag 20 augustus 2003 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Verder werkt coke niet prestatieverhogend: je gaat er echt niet meer mensen door passeren of sneller door lopen...
quote:wie zeg dat zijn beste prestaties in zijn coke vrije periode was??..
Op woensdag 20 augustus 2003 12:45 schreef DIGGER het volgende:[..]
Kijk, dit is gewoon je hele insteek van het verhaal waarmee je alles verwerpt.
Waarom ga je een discussie aan als er niet met je te discussieren valt?Val ons dan niet lastig met je persoonlijke wrok jegens 's werelds beste voetballer ooit (voor sommigen 1 van 's werelds beste voetballers ooit).
(overigens heb je dus weinig kaas gegeten van Diego z'n carriere, want z'n beste prestaties leverde hij in z'n 'coke vrije periode', maar goed, elk argument veeg je toch van tafel met een belachelijk statement)
quote:Hij kan idd beter z'n nickname laten wijzigen
Op woensdag 20 augustus 2003 12:53 schreef zjroentje het volgende:En je hebt er geen kijk op.
1979
Youth World Champion in Japan
Gold Ball for The Best Player of the Year , A.F.A. Journalist Acredited Center
Metropolitano Championship Top Scorer, with Argentinos Juniors. 14 goals scored.
Metropolitano Championship Top Scorer, with Argentinos Juniors. 12 goals scored.
Silver Olimpia for The Best Argentinian Player, Journalist Sports Circle
Gold Olimpia for The Best Argentinian Player, Journalist Sports Circle
Best Player of America, according to the poll produced to Journal "El Mundo", from Caracas.
1980
Metropolitano Championship Top Scorer, with Argentinos Juniors. 25 goals scored.
Metropolitano Championship Top Scorer, with Argentinos Juniors. 18 goals scored.
1981
First Division Champion, Metropolitano Championship, with Boca Juniors.
1986
Wold Champion with the Argentina Team in Mexico.
Gold Ball for The Best Player of Mexico 1986 World Cup, of the F.I.F.A.
Gold Ball for The Best Player of Europe, for the France Football Magazine.
Best Player of America, according to the poll produced to Journal "El Mundo", from Caracas.
Onze de Oro, for The Best Player of the World, according to Onze french magazine.
1987
Italy League Champion, Serie A, Scudetto 1986/87, with Napoli.
Italy League Top Scorer, Serie A, with Napoli. 15 goals scored.
Italy Cup Champion, with Napoli.
Onze de Oro, for The Best Player of the World, according to Onze french magazine.
1988
Italy League Top Scorer, Serie A, with Napoli. 6 goals scored.
U.E.F.A. Cup Champion 1987/88, with Napoli.
1989
1990
Italy League Champion, Serie A, Scudetto 1989/90, with Napoli.
Wold Subchampion with the Argentina Team in Italy.
1992
quote:Bron: www.diegomaradona.com
Op woensdag 20 augustus 2003 12:59 schreef popolon het volgende:
<gigantische erelijst>
Dit shirt moet ik nog eens bestellen!
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 20-08-2003 13:02]
quote:Kostte me nog een paar minuten ook, layout aanpassen.
Op woensdag 20 augustus 2003 13:01 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Bron: www.diegomaradona.com
Maar lijkt me duidelijk.
quote:en morgen wordt jij bestollen door de wereldkampioen zakken rollen ook een junk.... hou nou toch op zeg, met je hand een doelpunt maken is rood.. en een eigen doelpunt maken van die engels man is niet zelf een doelpunt maken, plus daar kom nog bij dat hij allang rood had moeten hebben.. ik denk bij de uitspraak van de hand van god altijd aan het tegenoverergestelde de hand van de ....... de rest kan je zelf wel invullen denk ik..
Op woensdag 20 augustus 2003 12:57 schreef DIGGER het volgende:[..]
Hij kan idd beter z'n nickname laten wijzigen
quote:Lekker kortzichtig ben jij!
Op woensdag 20 augustus 2003 13:06 schreef Helder het volgende:en morgen wordt jij bestollen door de wereldkampioen zakken rollen ook een junk.... hou nou toch op zeg, met je hand een doelpunt maken is rood.. en een eigen doelpunt maken van die engels man is niet zelf een doelpunt maken, plus daar kom nog bij dat hij allang rood had moeten hebben.. ik denk bij de uitspraak van de hand van god altijd aan het tegenoverergestelde de hand van de ....... de rest kan je zelf wel invullen denk ik..
quote:het was ....de hand van god
Op woensdag 20 augustus 2003 13:06 schreef Helder het volgende:[..]
en morgen wordt jij bestollen door de wereldkampioen zakken rollen ook een junk.... hou nou toch op zeg, met je hand een doelpunt maken is rood.. en een eigen doelpunt maken van die engels man is niet zelf een doelpunt maken, plus daar kom nog bij dat hij allang rood had moeten hebben.. ik denk bij de uitspraak van de hand van god altijd aan het tegenoverergestelde de hand van de ....... de rest kan je zelf wel invullen denk ik..
quote:http://www.fortunecity.com/campus/shakespeare/612/applem~1.htm
Op woensdag 20 augustus 2003 13:01 schreef popolon het volgende:[..]
Kostte me nog een paar minuten ook, layout aanpassen.
Maar lijkt me duidelijk.
quote:Spam.
Op woensdag 20 augustus 2003 13:13 schreef Helder het volgende:[..]
http://www.fortunecity.com/campus/shakespeare/612/applem~1.htm
quote:Van Basten, tell me about it.
Op woensdag 20 augustus 2003 13:13 schreef Helder het volgende:[..]
http://www.fortunecity.com/campus/shakespeare/612/applem~1.htm
Wel een klotesite, Marco verdient beter.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:19 schreef Helder het volgende:
Maradonna
Alles wat lijn was verdween in zijn neusgaten de zijlijn, de waslijn en de lijn om de hond uit te laten.
Het schijnt dat Amsterdam, na Maradonna's verblijf, twee trams miste : Lijn 3 en lijn 5
Doei he.
quote:dat is helemaal waar hier geef ik je gelijk in
Op woensdag 20 augustus 2003 13:17 schreef popolon het volgende:[..]
Van Basten, tell me about it.
Wel een klotesite, Marco verdient beter.
quote:Welkom terug Pekel (of klasgenoot van hem)
Maradonna
Alles wat lijn was verdween in zijn neusgaten de zijlijn, de waslijn en de lijn om de hond uit te laten.
Het schijnt dat Amsterdam, na Maradonna's verblijf, twee trams miste : Lijn 3 en lijn 5
quote:Volgens mij heb jij dat beetje voetbalkennis wat je zou moeten bezitten reeds lange tijd geleden weggesnoven!
Maradonna
quote:Troll-kloontje. Niet op reageren verder
Maradonna
quote:Children, let this be a warning:
Maradonna
Be very careful with who you share your brain, before you know it, you end up barking crap like this.
quote:Jôh !?
Op woensdag 20 augustus 2003 13:22 schreef golfer het volgende:[..]
Troll-kloontje.
Maar wie is nu JP ?
Volgens mij Jean Paul van Gastel want die is al 2 keer genoemd (me and bobrooney)
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 20-08-2003 13:30]
07/07/03
'De naam Sergio Daniel Agüero ligt momenteel op de lippen van iedere voetballiefhebber in Argentinië. Het talent is namelijk sinds afgelopen zondag veruit de jongste speler ooit op het hoogste niveau van het Argentijnse profvoetbal. San Lorenzo-coach Oscar Ruggeri liet Agüero in het duel met Independiente (1-0 zege) in de zeventigste minuut invallen voor Emanuel Rivas. Het talent was op dat moment slechts 15 jaar, 1 maand en 3 dagen oud.
Het oude record stond op naam van de Argentijnse zo genaamde legende Maradona. De wereldkampioen van 1986 was in oktober 1976 pas 15 jaar, 11 maanden en 20 dagen oud toen hij debuteerde namens Argentinos Juniors. Of Agüero de loopbaan van Maradona zal kunnen evenaren is de vraag, maar de aanvallende middenvelder bouwde alvast wel een voorsprong op'.
nu maar hopen dat deze jongen wel van de coke kan afblijven en niet zijn vrouw ga slaan en op mensen gaat schieten en met zijn handen van de bal kan blijven, dan wordt deze misschien heel misschien wel een echte wereldster.....
quote:Papin lijkt me.
Op woensdag 20 augustus 2003 13:27 schreef ASSpirine het volgende:
Maar wie is nu JP ?
Volgens mij Jean Paul van Gastel want die is al 2 keer genoemd (me and bobrooney)
quote:Nederlands, kneus!
Op woensdag 20 augustus 2003 13:28 schreef Helder het volgende:
ik siteer,
quote:
nu maar hopen dat deze jongen wel van de coke kan afblijven en niet zijn vrouw ga slaan en op mensen gaat schieten en met zijn handen van de bal kan blijven, dan wordt deze misschien heel misschien wel een echte wereldster.....
quote:Dat is al sinds post één een groot probleem
Op woensdag 20 augustus 2003 13:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Nederlands, kneus!
quote:Citeer jij maar lekker een end weg met je verstand op nul jongen.
ik siteer,
quote:Dit heeft vooral met voetbal te maken
Als hij gelukkig wordt van die dingen, mij best
Maar hij is en blijft een grote voetballer
*HINT*
quote:Denk dat Golfer alleen nog even met de vraag zit of mensen die kennelijk maar 2 actieve hersencellen met zich mee voeren, wel verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor hun daden en dientengevolge wel geband kunnen worden.
Op woensdag 20 augustus 2003 13:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Golfer, je mocht tegenwoordig toch ook mensen bannen die gewoon lastig waren?*HINT*
Anders zou ik helder zo veel coke in z'n lichaamsopeningen duwen dat z'n lichtje hier, voor zo ver het een heldere verschijning was, definitief uitgaat.
Of zo.
eigenlijk was maradonna dus wel een kneus.. sorry een kneusje hij was niet zo erg groot he. om met je hand een doelpunt te zetten de dan nog te durfen zeggen dat het de hand van god was...
dat is godslastiging zielig eigenlijk..
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 20-08-2003 13:40]
quote:heb je zijn vrije trappen al eens gezien ?
Op woensdag 20 augustus 2003 13:38 schreef Helder het volgende:
en toch weten jullie allemaal dat ik gelijk heb...
en dat van siteer is het het aanpassen van het niveau kneus...eigenlijk was maradonna dus wel een kneus.. sorry een kneusje hij was niet zo erg groot he. om met je hand een doelpunt te zetten de dan nog te durfen zeggen dat het de hand van god was...
Maar dat kwam natuurlijk door al het wind
quote:helder z'n theorie zal wel zijn dat je van coke gaat winden en dat dat die magistrale curve gaf ja.
Op woensdag 20 augustus 2003 13:40 schreef ASSpirine het volgende:Maar dat kwam natuurlijk door al het wind
quote:of dat hij door al zen coke scheel keek, en ipv een knaller à la Carlos raakte hij de bal verkeerd en ging de bal erin met veel effect
Op woensdag 20 augustus 2003 13:41 schreef DIGGER het volgende:[..]
helder z'n theorie zal wel zijn dat je van coke gaat winden en dat dat die magistrale curve gaf ja.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:38 schreef Helder het volgende:
en toch weten jullie allemaal dat ik gelijk heb...
en dat van siteer is het het aanpassen van het niveau kneus...eigenlijk was maradonna dus wel een kneus.. sorry een kneusje hij was niet zo erg groot he. om met je hand een doelpunt te zetten de dan nog te durfen zeggen dat het de hand van god was...
En de Tweedewereld Oorlog heeft ook NOOIT plaatsgevonden zeker!
wat ik zeggen wil is dit, we hoeven niet gelijk iedereen uit te schelde en gelijk te bannen omdat die het niet eens is over een mening van een ander. ik ben blij dat dit op internet gebeurd....
het is triest dat je in nederland niet eens meer normaal wat kan zeggen. vloek en schelde is een uiting van onmacht vergeet dat niet beste mensen
quote:Wij willen hier op een fatsoenlijke manier discussieren op VBL.
Op woensdag 20 augustus 2003 13:48 schreef Helder het volgende:
ik wilde iedereen bedanken, die gereageerd heeft.
en als jullie nu allemaal ff terug lezen wat jullie hebben geschreven, en ff bij jullie zelf te raden gaan over een vrijeuiting van de mening.wat ik zeggen wil is dit, we hoeven niet gelijk iedereen uit te schelde en gelijk te bannen omdat die het niet eens is over een mening van een ander. ik ben blij dat dit op internet gebeurd....
het is triest dat je in nederland niet eens meer normaal wat kan zeggen. vloek en schelde is een uiting van onmacht vergeet dat niet beste mensen
En dat betekend dus niet dat wij gaan luisteren naar naar niet-onderbouwde onzin!
quote:Ik ban geen users, dat doen de FA's.
Op woensdag 20 augustus 2003 13:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Golfer, je mocht tegenwoordig toch ook mensen bannen die gewoon lastig waren?*HINT*
quote:jullie laten jullie allemaal opnaaien doe allemaal eens rustig aan en zet gewoon die rozebril af en je ziet dat maradonna niet de beste was....
Op woensdag 20 augustus 2003 13:51 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Wij willen hier op een fatsoenlijke manier discussieren op VBL.
En dat betekend dus niet dat wij gaan luisteren naar naar niet-onderbouwde onzin!
waar maken jullie je eigenlijk zo druk om het is maar een klein voetballertje hoor letterlijk en figuurlijk
quote:wat is jouw taak als moderator?
Op woensdag 20 augustus 2003 13:53 schreef golfer het volgende:[..]
Ik ban geen users, dat doen de FA's.
En ik zal zeker nooit iemand laten bannen vanwege een afwijkende of, in dit geval, hersenloze domme mening.
quote:hoe hoog is die kast man....................
Op woensdag 20 augustus 2003 14:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[hersenloze kleuter negeer mode on]
quote:Nou, nog 1 keer serieus dan, en dus niet inhakend op je domme gekakel over Diego:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:56 schreef Helder het volgende:jullie laten jullie allemaal opnaaien doe allemaal eens rustig aan en zet gewoon die rozebril af en je ziet dat maradonna niet de beste was....
waar maken jullie je eigenlijk zo druk om het is maar een klein voetballertje hoor letterlijk en figuurlijk
Het forum hier is een redelijk serieus forum waarbij op een normale manier over voetbal gediscussieerd wordt, terwijl de sfeer hier vaak beter (als in veel vriendelijker) is dan in het gemiddelde stadion.
Alleen, en als je dit niet snapt is verder discussieren zinloos, je manier van hier je statement droppen en vervolgens dat 'onderbouwen' (kuil voor jezelf graven) en zo, draagt gewoon niet bij tot een plezierige discussie, daar jij niks anders doet dan gewoon je enorme aversie jegens Diego te laten blijken met complete non argumentatie.
Kortom: je laat hier (ik ken je niet van andere topics of wat dan ook) iig zien dat je het discussieren niet beheerst en wellicht qua begrip ook niet inhoudelijk kent.
En dit heeft niks met belemmering van vrijheid van meningsuiting te maken, je dacht toch niet dat ik serieus vind dat je gebanned moet worden?
Het gaat er gewoon om dat we de boel hier prettig en gezellig willen houden en jouw gedrag past daar tot op heden niet in.
En dat is je hier door velen duidelijk gemaakt.
Doe er wat mee (dan alsnog welkom) of niet (dan zie ik je iig liever gaan), de keus is aan jou.
On topic:
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 20-08-2003 14:09]
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:03 schreef Helder het volgende:[..]
wat is jouw taak als moderator?
ik geloof niet om rechter te spelen wel, het is niet jouw taak om mijn mening een hersenloze domme mening te noemen, dit is een verordeling waar door je de rest van de meelopers vrij spel geeft, dat kan dus niet jij uitgerekend jij moet een goed voorbeeld geven.. en dat doe jij niet dus........ is mijn vraag of jij wel een moderator hoort te zijn?
denk daar maar eens overna beste golfer................
quote:En dat doet Glen Helder hem niet na
Op woensdag 20 augustus 2003 14:11 schreef Hawk het volgende:
Speciaal voor Helder:http://www.vivadiego.com/mtraining.mov
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:27 schreef ASSpirine het volgende:
Verlos die jongen toch van zijn lijden
Het is duidelijk dat hij er geen verstand van heeftMaar wie is nu JP ?
mijn wel gemeende excusus ik had alleen maar gezegt dat ik maradonna een niet al te beste voetballer vond. met deze mening bederf ik niet de zweer. De zweer wordt bederft door die genen die vinden dat wat ik denk en wat ik van maradonna heb gezien, en dat zijn de beelden die een gemiddelde nederland heeft gezien in nederland, waar ik mijn mening uit kan concluderen dat het niet de beste voetballer ooit was. en dat iedereen dan maar rare dienen gaat schrijven is niet aan mijn. ik doe wel mee hoor........ dus als je het zo ga bekijken dat mijn mening fout is en ik daar niet mijn excusus voor heb aangeboden bij jullie ben ik de boos doener.... ???????? raar he.... en er mag wel gezegd worden van een hersenloze domme, en dat de tweede wereldoorlog nooit heeft bestaan dat mag dus wel.... want daar schaat je maar 1 persoon mee.. is dat de denkwijzen van fok??? een beetje eng niet dan??? of ben ik een hersenloze figuur die je in de on mode moet zetten... raar hoor.. plus daar kom bij dat ik geschreven had dat ik een liefhebber ben, en ergens een liefhebber van te zijn wilt niet zeggen dat je dan maar gelijk er verstand van moet hebben..... ??? en blijkbaar zijn jullie wel liefhebbers van voetbal anders hadden jullie anders gereageerd. niet dan???
met de vriendelijke groet.....
quote:Mijn taak als moderator is om regelen dat de policy wordt gehandhaafd en discussies in goede banen worden geleid.
Op woensdag 20 augustus 2003 14:03 schreef Helder het volgende:[..]
wat is jouw taak als moderator?
ik geloof niet om rechter te spelen wel, het is niet jouw taak om mijn mening een hersenloze domme mening te noemen, dit is een verordeling waar door je de rest van de meelopers vrij spel geeft, dat kan dus niet jij uitgerekend jij moet een goed voorbeeld geven.. en dat doe jij niet dus........ is mijn vraag of jij wel een moderator hoort te zijn?
denk daar maar eens overna beste golfer................
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-08-2003 14:42]
quote:Done.
Op woensdag 20 augustus 2003 14:39 schreef DIGGER het volgende:
Zou overigens een mod de topictitel eens willen corrigeren, Maradona is met 1 'n'
En nu verder weer ontopic over Diego.
quote:mensen ik ben eigenlijk de grootste van van mijn vrind diego, ik heb hem zien jongleren tegen bayern.... hou nou toch op, ik wilde alleen maar kijken of er iemand was die ging bijten... is toch aardig gelukt dacht ik zo.... grap en sorry.......
Op woensdag 20 augustus 2003 14:42 schreef golfer het volgende:[..]
Done.
En nu verder weer ontopic over Diego.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:46 schreef Helder het volgende:[..]
mensen ik ben eigenlijk de grootste fan van mijn vrind diego, ik heb hem zien jongleren tegen bayern.... hou nou toch op, ik wilde alleen maar kijken of er iemand was die ging bijten... is toch aardig gelukt dacht ik zo.... grap en sorry.......
quote:Hij was in mijn ogen ook niet de beste, maar een van de beste.... Zoiezo is het lastige om "grote" voetballers met elkaar te vergelijken, omdat je gewoonweg periodes/generaties niet met elkaar kan vergelijken, maar ik kan met zekerheid zeggen dat Maradonna een van de grootste was van zijn generatie....
Op woensdag 20 augustus 2003 13:56 schreef Helder het volgende:[..]
jullie laten jullie allemaal opnaaien doe allemaal eens rustig aan en zet gewoon die rozebril af en je ziet dat maradona niet de beste was....
Daarnaast gaat dat roze-brilletje verhaal niet op Glenn of wou je zeggen dat al die mensen die in Maradonna wel een van de grootste voetballers zagen, 't allemaal met 'n roze-brilletje zagen....??
Kom op zeg, ik raad je aan om ff naar de plaatselijke free-recordshop te gaan en daar aan de man/vrouw achter de balie te vragen of ze toevallig videobanden (of tegenwoordig dvd's...) verkopen over 't Wk van 86.... Zo nee, dan raad ik je aan om er vliegensvlug achter aan te gaan.... Zo ja, koester die band/dvd en spoel hem thuis eens naar de wedstrijd Argentinie-Engeland...., pak dan ff wat te snabbelen en ga rustig onderuit gezakt zitten kijken (houdt trouwens wel 'n zakdoek bij de hand om al die onvergetelijke momenten weg te pinken...).... en nadat je dan ontkomen bent van de schik mag je me nog eens gaan uitleggen waarom men alles door 'n roze-brilletje zag.....
In ieder geval veel kijkplezier en zet aub dat brilletje af voordat je gaat kijken...., bij voorbaat dank...
[Dit bericht is gewijzigd door Chiel-Montagne op 20-08-2003 14:49]
quote:Dan heb ik je in ieder geval 'n goede dag bezorgt....
mensen ik ben eigenlijk de grootste van van mijn vrind diego, ik heb hem zien jongleren tegen bayern.... hou nou toch op, ik wilde alleen maar kijken of er iemand was die ging bijten... is toch aardig gelukt dacht ik zo.... grap en sorry.......
Al kan ik me ook voorstellen dat je nu toch terug krabbelt, want het word je volgens mij allemaal ff te veel
[Dit bericht is gewijzigd door Chiel-Montagne op 20-08-2003 14:50]
quote:kijk mensen zo kan het ook..
Op woensdag 20 augustus 2003 14:48 schreef Chiel-Montagne het volgende:[..]
Hij was in mijn ogen ook niet de beste, maar een van de beste.... Zoiezo is het lastige om "grote" voetballers met elkaar te vergelijken, omdat je gewoonweg periodes/generaties niet met elkaar kan vergelijken, maar ik kan met zekerheid zeggen dat Maradonna een van de grootste was van zijn generatie....
Daarnaast gaat dat roze-brilletje verhaal niet op Glenn of wou je zeggen dat al die mensen die in Maradonna wel een van de grootste voetballers zagen, 't allemaal met 'n roze-brilletje zagen....??
Kom op zeg, ik raad je aan om ff naar de plaatselijke free-recordshop te gaan en daar aan de man/vrouw achter de balie te vragen of ze toevallig videobanden (of tegenwoordig dvd's...) verkopen over 't Wk van 86.... Zo nee, dan raad ik je aan om er vliegensvlug achter aan te gaan.... Zo ja, koester die band/dvd en spoel hem thuis eens naar de wedstrijd Argentinie-Engeland...., pak dan ff wat te snabbelen en ga rustig onderuit gezakt zitten kijken (houdt trouwens wel 'n zakdoek bij de hand om al die onvergetelijke momenten weg te pinken...).... en nadat je dan ontkomen bent van de schik mag je me nog eens gaan uitleggen waarom men alles door 'n roze-brilletje zag.....
In ieder geval veel kijkplezier en zet aub dat brilletje af voordat je gaat kijken...., bij voorbaat dank...
Je kunt je dan wel eens achter je oren krabben bij die hand van god, maar bedrog hoort zo nu en dan misschien wel een beetje bij de sport.
En zijn excessieve drugsgebruik, het schieten op journalisten en zijn vermeende banden met de Napolitaanse maffia zijn misschien niet echt fraai, maar doat doet voor mij niks af aan die weergaloze baltovenaar.
quote:wat is de naam van die site?
Op woensdag 20 augustus 2003 14:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Op zo'n Engelse site kun je trouwens kicke shirts bestellen van Maradona en andere voetbalhelden!
quote:http://www.football365shop.com/
Op woensdag 20 augustus 2003 14:54 schreef Helder het volgende:wat is de naam van die site?
Hier moet je maar es gaan rondneuzen!
Kicke shirts!
Zelfs op de kerkhoven feestte men vrolijk mee.
quote:Volgende keer als je "grappig" wilt zijn, dan maar je topic openen in OvjL.
Op woensdag 20 augustus 2003 14:46 schreef Helder het volgende:hou nou toch op, ik wilde alleen maar kijken of er iemand was die ging bijten... is toch aardig gelukt dacht ik zo.... grap en sorry.......
kan em nl. nergens vinden, of ik kijk niet goed genoeg....
bij voorbaat dank...
PS. zoals al eerder aangegeven is het een van de grootste die we ooit op het veld hebben kunnen zien spelen....
quote:Hij staat in ieder geval op KaZaa, even zoeken op 'Maradona life is life'
Op woensdag 20 augustus 2003 16:01 schreef David Letterman het volgende:
om maar gewoon on-topic te gaan...heeft iemand een link naar een mpg-je van die fantastische warming-up die hij toen in z'n eentje deed??? wil em graag downenkan em nl. nergens vinden, of ik kijk niet goed genoeg....
bij voorbaat dank...
PS. zoals al eerder aangegeven is het een van de grootste die we ooit op het veld hebben kunnen zien spelen....
quote:thx...
Op woensdag 20 augustus 2003 16:08 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Hij staat in ieder geval op KaZaa, even zoeken op 'Maradona life is life'
quote:
mensen ik ben eigenlijk de grootste van van mijn vrind diego, ik heb hem zien jongleren tegen bayern.... hou nou toch op, ik wilde alleen maar kijken of er iemand was die ging bijten... is toch aardig gelukt dacht ik zo.... grap en sorry.......
Triest geval dit.
quote:Was toch Napoli vs Bayern
Op woensdag 20 augustus 2003 16:18 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Zijn grootste fan had geweten dat het tegen Stuttgart was
Triest geval dit.
edit: was inderdaad stuttgart....krijg nou wat
[Dit bericht is gewijzigd door BobRooney op 20-08-2003 16:23]
quote:Nee DD,dat was wel degelijk in de halve finale tegen Bayern,in de warming-up
Op woensdag 20 augustus 2003 16:18 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Zijn grootste fan had geweten dat het tegen Stuttgart was
Triest geval dit.
quote:Ai DD.
Op woensdag 20 augustus 2003 16:19 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Nee DD,dat was wel degelijk in de halve finale tegen Bayern,in de warming-up
quote:Dat staat mij ook bij
Op woensdag 20 augustus 2003 16:19 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Nee DD,dat was wel degelijk in de halve finale tegen Bayern,in de warming-up
Maar goed, Helder als Diego Maradona fan die z'n naam hier al >10 keer fout schrijft is ook verhelderend genoeg.
Waar dat filmpje van de warm-up te downen is weet ik niet, ik heb het wel thuis op diverse videobanden staan iig.
Zag gisteren toevallig zijn solo weer op tv, tegen de Engelsen. Moet wel aantekenen dat het er toen erg langzaam uitzag, tegenwoordig zou hij met zo'n snelheid niet voorbij de 2e man zijn geraakt schat ik. Blijft wel een wereldgoal uiteraard.
quote:Ik nog zekerder,niemand verslaat mij op mijn Europa Cup kennis
Op woensdag 20 augustus 2003 16:22 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Dat staat mij ook bij
*ik vergis me toch niet
DD is erg zeker van zijn zaak*
Anyway, ik ben iig niet zijn grootste fan...
quote:Ik dacht ook recent nog iets gelezen te hebben over een warming-up voor Stuttgart, maar weet het niet zeker...
Op woensdag 20 augustus 2003 16:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan effe niks erover vinden. Als jullie zo stellig zijn, zal het wel, maar Stuttgart zegt me meer.Anyway, ik ben iig niet zijn grootste fan...
quote:Het was de halve finale uit tegen Bayern (2-2).
Op woensdag 20 augustus 2003 16:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan effe niks erover vinden. Als jullie zo stellig zijn, zal het wel, maar Stuttgart zegt me meer.Anyway, ik ben iig niet zijn grootste fan...
Route van Napoli richting UEFA cup:
Napoli - PAOK 1-0
PAOK - Napoli 1-1
Leipzig - Napoli 1-1
Napoli - Leipzig 2-0
Bordeaux - Napoli 0-1
Napoli - Bordeaux 0-0
Juventus - Napoli 2-0
Napoli - Juventus 3-0 (dit was echt een fenomenale wedstrijd kan ik me nog heugen)
Napoli - Bayern 2-0
Bayarn - Napoli 2-2
Napoli - Stuttgart 2-1
Stuttgart - Napoli 3-3
quote:Die afb. die je had geplaatst, met dat shirtje.
Op woensdag 20 augustus 2003 13:31 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Nederlands, kneus!
[..]
Lijkt me zwaar machtig om met zo'n shirt op stap te gaan..
Moet die afb. eigenlijk in het groot hebben.
staat ook op wannahaves.nl !!
het filmpjes althans !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |