abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12573461
Maradonna?????

Ik ben een voetbal liefhebber maar ik snap niet wat iedere zo genaamde voetbal kenner van maradonna vindt.
1/ voor mijn is een goede voetballer iemand die zich binnen het veld en buiten het veld zich onderscheid op een positieve manier van de andere voetballers. Dit is dus niet het geval bij maradonna.
Gezien zijn uitlatingen, zijn drugs gebruik, het schieten op journalisten, mishandeling bij zijn vrouw Enz Enz Enz.
2/ Een goede voetballer kan dat extras inbrengen wat een gewone top voetballer niet kan
Dan denken wij aan het WK 86 waar maradonna zijn dubieuze naam als beste voetballer allertijden aan te danken heeft. DE HAND VAN GOD???? Dit was puur met opzet gedaan dus een rode kaart dus geen doelpunt en geen kampioen, nee dat had moeten gebeuren maar meneer M durfden zelf god er bij te hallen, dit was ge woon vals spellen.
En daar na tegen Engeland die dribbel.. WAS die wel echt zo mooi?
Nee ga eens goed kijken naar die dribbel, meneer M gaat welis waar een stuk of 7 spellers van Engeland voor bij, maar je kan ook zien dat de twee verdedigers gigantis verkeerd staan dus om die mensen voorbij te spellen is niet zo moeilijk lijk mij.
En dan het moment van het doelpunt. De grote vraag is heeft meneer M het doelpunt wel gemaakt??????? Het antwoord is keihard nee, nee maradonna heeft het doelpunt niet zelf gemaakt. Kijk naar de beelden en je ziet dat de verdedigers die achter meneer M een sliding maakt tegen de bal aan komt en zo een eigendoel punt maakt.. is dat knap??? Moet zo iemand geëerd blijven??? Nee toch??
Ik heb het idee altijd dat de bekende Nederlanders en ook andere mensen buiten Nederland bang zijn om iets verkeerd te zeggen over de voetval kwaliteiten van maradonna, maar de eerste die dat durft toe te geven dat Maradonna hellemaal niet zo ongelofelijk goed is en meer mazzel had dan wat anders is pas een echte kenner. In mijn ogen komt maradonna nog niet eens in de voetsporen van Pelle, JP, M v. Basten Zidanne, Romario en in minderen maten Ronaldo. Oké ik zeg ook niet dat die helemaal niet kan voetballen want dat zou onzin zijn maar ik bedoel iedere voetballer doet wel eens iets goed, zo zeggen dat hij in zijn 1tje napoli kampioen heeft gemaakt is knap, maar pierre air van hooijdonck heeft in zijn 1tje de Europacup gewonnen en zo heeft kezman de landskampioenschap in zijn 1tje gewonnen, en die komen niet eens voor in de top honderd van de beste allertijden toch dus ik bedoel maar.

woensdag 20 augustus 2003 @ 11:59:51 #2
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12573497
---> voetbal
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_12573516
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 11:59 schreef mitt het volgende:
---> voetbal
-----> UVT

drugs enzo

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12573528
je moest het gewoon ff kwijt he
  woensdag 20 augustus 2003 @ 12:00:57 #5
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12573529
ik hoop dat Frenkie er is
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 12:02:06 #6
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_12573555
Maradonna is een dikke papzak
pi_12573573
goeie voetballers hebben iets excentriek vind ik...iets geks...spelers zoals Maradonna , Romario, dat vind ik nou echt goeie voetballers.

En je kan zeggen wat je wil...maar Maradonna had gewoon geniale acties...en die warming up...tegen Bayern dacht ik?? damm...

pi_12573581
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:00 schreef erikh het volgende:
je moest het gewoon ff kwijt he
is het waar of is het waar?
pi_12573600
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:02 schreef BobRooney het volgende:
goeie voetballers hebben iets excentriek vind ik...iets geks...spelers zoals Maradonna , Romario, dat vind ik nou echt goeie voetballers.

En je kan zeggen wat je wil...maar Maradonna had gewoon geniale acties...en die warming up...tegen Bayern dacht ik?? damm...

helemaal mee eens zijnde...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_12573602
Argentinie werd wereldkampioen, zuiver en alleen door Maradona. Noem mij 1 andere speler die hetzelfde kan zeggen.

Napoli werd kampioen van Italie, zuiver en alleen door Maradona. Noem mij 1 andere speler die hetzelfde kan zeggen.

Big dick.
pi_12573619
Bespottelijke post.

Maradonna was een technisch perfecte voetballer.

Zidane ook IMO, maar verder zijn er tegenwoordig geen spelers die zich met Maradonna kunnen vergelijken.

-------Practice Mindfulness-------
pi_12573669
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:03 schreef HassieBassie het volgende:
Argentinie werd wereldkampioen, zuiver en alleen door Maradona. Noem mij 1 andere speler die hetzelfde kan zeggen.

Napoli werd kampioen van Italie, zuiver en alleen door Maradona. Noem mij 1 andere speler die hetzelfde kan zeggen.

pele, kezman, v. Basten enz enz enz
pi_12573736
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:04 schreef Hawk het volgende:
Bespottelijke post.

Maradonna was een technisch perfecte voetballer.

Zidane ook IMO, maar verder zijn er tegenwoordig geen spelers die zich met Maradonna kunnen vergelijken.

als je vroeger naar v, Basten keek leek het wel of je naar ballet keek, keek je naar maradonna dan keek je naar een vetvlek op je beeldschrem van je tv die alleen maar snel was...
pi_12573782
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:08 schreef Helder het volgende:

[..]

als je vroeger naar v, Basten keek leek het wel of je naar ballet keek, keek je naar maradonna dan keek je naar een vetvlek op je beeldschrem van je tv die alleen maar snel was...

Maradonna moest het van z'n snelheid hebben????
Heb jij wel enige verstand van voetbal?
pi_12573792
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 11:58 schreef Helder het volgende:
Maradonna?????

In mijn ogen komt maradonna nog niet eens in de voetsporen van Pelle, JP, M v. Basten Zidanne, Romario en in minderen maten Ronaldo. Oké ik zeg ook niet dat die helemaal niet kan voetballen want dat zou onzin zijn maar ik bedoel iedere voetballer doet wel eens iets goed, zo zeggen dat hij in zijn 1tje napoli kampioen heeft gemaakt is knap, maar pierre air van hooijdonck heeft in zijn 1tje de Europacup gewonnen en zo heeft kezman de landskampioenschap in zijn 1tje gewonnen, en die komen niet eens voor in de top honderd van de beste allertijden toch dus ik bedoel maar.

Pelé ?

[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 20-08-2003 12:11]

woensdag 20 augustus 2003 @ 12:10:45 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12573794
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:06 schreef Helder het volgende:

[..]

pele, kezman, v. Basten enz enz enz

Pele en v. Basten vallen in dit lijstje behoorlijk uit de toon

pi_12573836
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:08 schreef Helder het volgende:

[..]

ja...zijn explosieve snelheid, gecombineerd met een niet te evenaren techniek, en zijn perfecte inzicht maakte Maradonna wel de beste voetballer allertijden.
pi_12573855
Voetballer met veel geluk, helaas zwak in z'n schoenen, met z'n coke habit.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12573856
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:10 schreef Hawk het volgende:

[..]

Maradonna moest het van z'n snelheid hebben????
Heb jij wel enige verstand van voetbal?

waarschijnelijk meer als jij.
pi_12573901
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:10 schreef twi het volgende:

[..]

Pele en v. Basten vallen in dit lijstje behoorlijk uit de toon

Kezman ook. Napoli kampioen maken in Italie of PSV in Nederland is nogal een verschil
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12573929
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:13 schreef Helder het volgende:

[..]

waarschijnelijk meer als jij.

Dat lijkt me heeel onwaarschijnlijk, ook al omdat ik niet met zo'n belachelijke stelling kom.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 12:16:59 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12573947
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:15 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Kezman ook. Napoli kampioen maken in Italie of PSV in Nederland is nogal een verschil

De had enig sarcasme herkenbaar moeten maken...
pi_12573951
quote:

Ik ben een voetbal liefhebber

Ritmische gymnastiek, is dat wat voor jou?

Heb je tijdens het tournooi in Mexico toevallig het doelpunt tegen de Belgen gezien ?
Nah dan.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_12573959
quote:
In mijn ogen komt maradonna nog niet eens in de voetsporen van Pelle, JP, M v. Basten Zidanne, Romario en in minderen maten Ronaldo.
Wie is JP?

Maradona heeft Argentinië in zijn eentje wereldkampioen gemaakt en met Napoli 2 landstitels, de UEFA-Cup, 2 tweede plaatsen en een derde plaats behaald en de SuperCup gewonnen, en dat in 5 jaar napoli. Nadien en voordien was Napoli helemaal niks (statistisch gezien dan, DIGGER).

Er zijn weinig tot geen spelers die dit kunnen zeggen. Maradona was ene geniale voetballer die flinke fouten heeft begaan. Maar als liefhebber is zijn spel om te smullen.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_12573963
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:13 schreef pro_jeex het volgende:
Voetballer met veel geluk, helaas zwak in z'n schoenen, met z'n coke habit.
dat bedoel ik er zijn wel meer voetballers die aardig kunnen voetballen en een keertje geluk hebben zodat ze daar de rest van hun leven op kunnen "spuiten" leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')