quote:Yep, de Oranjes hebben door de eeuwen heen flink wat schorum om zich heen verzameld.
Op dinsdag 30 september 2003 09:06 schreef SunChaser het volgende:
Het begon toch allemaal al met Willem van Oranje? Ook al schorum.
Maar goed, ik ben benieuwd hoe de RVD hier op gaat reageren.
quote:Ik ook. Met wat filmrolletjes wissen, of nog snel even een schroef in de muur draaien redden ze het nu niet.
Op dinsdag 30 september 2003 09:37 schreef What het volgende: Maar goed, ik ben benieuwd hoe de RVD hier op gaat reageren.
quote:Wordt Peter dadelijk lijdend voorwerp in zijn ogen programma
Op dinsdag 30 september 2003 09:45 schreef rroloff het volgende:[..]
Ik ook. Met wat filmrolletjes wissen, of nog snel even een schroef in de muur draaien redden ze het nu niet.
Dood in zijn auto op een parkeerplaats ergens langs de snelweg..
de dader wordt gezocht in het A'damse criminele circuit..ws een afrekening.
quote:Auto-ongelukje. Gezelfmoord. Valt dronken van balkon. Overleden in slaap.
Op dinsdag 30 september 2003 09:48 schreef milagro het volgende: Dood in zijn auto op een parkeerplaats ergens langs de snelweg.. de dader wordt gezocht in het A'damse criminele circuit..ws een afrekening.
quote:Welnee joh, Mabel heeft vast nog wel 'een nummertje' in haar mobiel staan.
Op dinsdag 30 september 2003 09:49 schreef rroloff het volgende:
Bea vraagt, AIVD draait.
quote:Gestikt in zijn snor
Op dinsdag 30 september 2003 09:49 schreef rroloff het volgende:[..]
Auto-ongelukje. Gezelfmoord. Valt dronken van balkon. Overleden in slaap.
Want je kunt er nu op wachten dat er foto's opduiken.
quote:Snor in de fik!
Op dinsdag 30 september 2003 09:51 schreef milagro het volgende:
Gestikt in zijn snor
quote:Volgens mij helemaal niets.
Op dinsdag 30 september 2003 09:52 schreef SunChaser het volgende:
Maar weer even ontopic: wat kan dit betekenen voor de situatie Mabel/Friso?Want je kunt er nu op wachten dat er foto's opduiken.
quote:Er zijn niet zo heel veel foto's van Klaas, laat staan met z'n lovers.
Op dinsdag 30 september 2003 09:52 schreef SunChaser het volgende:
Want je kunt er nu op wachten dat er foto's opduiken.
quote:Klaas was te druk met andere dingen.
Op dinsdag 30 september 2003 09:55 schreef What het volgende:[..]
Er zijn niet zo heel veel foto's van Klaas, laat staan met z'n lovers.
Ik denk dus niet dat er foto's opduiken anders was dat al lang gebeurd.
quote:Chantal Jansen speelt toch de rol van Mabel Wisse Smit?
Op dinsdag 30 september 2003 09:57 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat dit alles niet wordt meegenomen in de verfilming van De Dominee.
quote:Nee.
Op dinsdag 30 september 2003 09:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Chantal Jansen speelt toch de rol van Mabel Wisse Smit?
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 09:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Chantal Jansen speelt toch de rol van Mabel Wisse Smit?
Credited cast:
Peter Paul Muller .... Klaas Bruinsma
Chantal Janzen .... Annet
Frank Lammers .... Klaas Bruinsma
Johnny de Mol .... Theo
(more)
quote:Onwaarschijnlijk, lijkt mij. Klaas Bruinsma liet zich niet herkenbaar fotograferen.
Op dinsdag 30 september 2003 09:52 schreef SunChaser het volgende: Want je kunt er nu op wachten dat er foto's opduiken.
Bron: De Godmother (dat boek over Thea Moear, compagnon van Klaas Bruinsma).
PvdA gaat vragen stellen, Tweede Kamer moet aan toestemming geven etc.
quote:POL, dit is meer iets voor SHO
Op dinsdag 30 september 2003 11:47 schreef rroloff het volgende:
Mag trouwens deze draad naar 'politiek' verplaatst worden?PvdA gaat vragen stellen, Tweede Kamer moet aan toestemming geven etc.
quote:Ja
Op dinsdag 30 september 2003 11:57 schreef yvonne het volgende:[..]
POL, dit is meer iets voor SHO
Dit topic komt btw uit POL.
quote:Dan kun je alles wel naar POL verplaatsen als er Kamervragen over worden gesteld.
Op dinsdag 30 september 2003 11:47 schreef rroloff het volgende:
Mag trouwens deze draad naar 'politiek' verplaatst worden?PvdA gaat vragen stellen, Tweede Kamer moet aan toestemming geven etc.
quote:[Bron:RVD]
RIJKSVOORLICHTINGSDIENST
30 september 2003
MEDEDELING VAN DE RIJKSVOORLICHTINGSDIENSTOp verzoek van mevrouw Mabel Wisse Smit, de verloofde van Z.K.H. Prins
Friso, deelt de Rijksvoorlichtingsdienst het volgende mede:Mevrouw Wisse Smit heeft geen liefdesrelatie gehad met Klaas Bruinsma. Dit is haar reactie naar aanleiding van een publicatie in het Algemeen
Dagblad van heden. Hierin wordt gesteld dat de verloofde van Prins Friso volgens een ex-lijfwacht van Bruinsma een maandenlange liefdesaffaire met de crimineel heeft gehad. Dit zou blijken uit een interview van misdaadverslaggever Peter R. de Vries met deze lijfwacht, een zekere Charlie.
Mevrouw Wisse Smit laat weten uit de naaste omgeving van de heer Bruinsma zich geen Charlie te kunnen herinneren.
Medio augustus dit jaar heeft de RVD op vragen van media namens mevrouw Mabel Wisse Smit o.a. het volgende meegedeeld:'Mevrouw Wisse Smit heeft reeds geruime tijd geleden een aantal mensen
uit haar omgeving, onder wie leden van het Koninklijk Huis, op de hoogte gebracht van haar contacten met de heer Bruinsma. Ook de
minister-president is hierover ingelicht. De contacten met Bruinsma
vonden gedurende enige maanden plaats in haar studententijd, toen zij ook deelnam aan zeilwedstrijden. Nadat mevrouw Wisse Smit zich realiseerde met welke praktijken Bruinsma zich bezighield besloot zij deze contacten te beëindigen. Het betrof overigens geen zakelijke of intieme relatie.'Mevrouw Wisse Smit heeft recent van Peter R. de Vries ten behoeve van
diens aanstaande uitzending een aantal vragen gekregen over haar
contacten met de heer Bruinsma. Zij heeft de vragen inmiddels beantwoord, ervan uitgaande dat de antwoorden herkenbaar hun plaats in de uitzending zullen vinden.Vooruitlopend hierop heeft zij gemeend reeds bovenstaande reactie te
moeten geven n.a.v. de publicatie in het Algemeen Dagblad van heden.30 september 2003, 10.45 uur
Whehehe, donderdag toch maar even naar Peter R. de Vries kijken.
Donderdag op TV Charlie da Silva ",Mabel, ken je me nog? Ik ken jou nog wel''
Nou Bea, trek de stekker er maar uit. Waarom?
1. Mabel heeft vruchten van Bruinsma's crimineel gedrag mogen plukken: lekker zeilen en zich laten verwennen en belangrijk gevonden worden en zo. Betaald met geld dat met drugshandel & moord & doodslag is verdiend. En dat wist ze.
2. Ze heeft daarover gelogen.
3. Dus wie weet heeft ze ook wel gelogen dat ze niets wist van de $X0.000.000 fraude van Mohammed Sacirby. Een ander vriendje.
Zo iemand mag van mij géén reservestaatshoofd van Nederland worden.
[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 30-09-2003 14:05]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |