quote:BIj het inademen stil blijven, bij het uitademen denken dat je valt (net als je in een vliegtuig plotseling naar beneden gaat)
Op donderdag 21 augustus 2003 21:34 schreef DarkGangster het volgende:
Hoe lang moet je die ladder of wat dan ook af te lopen om in trance te komen?!ik heb 3 minuten een ladder afgelopen en nog lukt het niet!
quote:Dat deed ik ook voorheen, momenteel lukt me dat niet eens meer, kan me energie niet meer focussen, heb het gevoel ook nog maar over weinig energie te beschikken, alsof het gedrained wordt.
Op donderdag 21 augustus 2003 21:28 schreef The_Shining het volgende:[..]
Ik deel het bewust uit aan iedereen die er onbewust om vraagt, het is ook niet mijn energie. Dit doe ik nu al bijna een maand.
Pfff, dat is dus even snel wat ik weet over mijn energie huishouding Een ongeleide projectiel zoals ikzelf me ook weleens noem
Mijn broertje is onlangs voor een (reiki?) sessie bij een tante geweest (het zit duidelijk bij mij in de familie, de neiging tot dit soort zaken 2 hebben er een praktijk) en blijkt ook allemaal blokkades te hebben, ik wil ook nog eens langs voor een sessie, toch maar snel een afspraak maar eens maken.
quote:Ik denk dat je te graag wilt maar je moet ook voelen, zijn, gok ik hoor...
Op donderdag 21 augustus 2003 21:34 schreef DarkGangster het volgende:
Hoe lang moet je die ladder of wat dan ook af te lopen om in trance te komen?!ik heb 3 minuten een ladder afgelopen en nog lukt het niet!
quote:Ik denk het wel. Dieren leven toch ook?
Op donderdag 21 augustus 2003 21:34 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Misschien een rare vraag, maar kan je energie doorgeven aan dieren of hebben die geen ziel zoals mensen? (vraag gericht aan antagonist)
quote:Hou je ook nog wat tape over voor mijn broer??
Op donderdag 21 augustus 2003 21:41 schreef Llewella het volgende:
Ja ik ga zelf even mijn plekje opzoeken en kijken of het me lukt door het game gedruis van vriendje heen(ductape op zijn mond plakken zodat ie niet meer kan schelden op de ping
)
quote:Dieren hebben ook een energieveld al is dat veel minder sterk .
Op donderdag 21 augustus 2003 21:34 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Misschien een rare vraag, maar kan je energie doorgeven aan dieren of hebben die geen ziel zoals mensen? (vraag gericht aan antagonist)
Nog een vraagje: Hoe lang duurt het gemiddeld tot dat je goed kunt mediteren??
quote:dan moet je meer letten op bij jezelf blijven, en aarden, dat doe je dan niet genoeg. En dat het in de familie zit, ieder mens kan het. Toegegeven, de één sterker dan de ander, het is maar waar je hartje zit
Op donderdag 21 augustus 2003 21:38 schreef Llewella het volgende:[..]
Dat deed ik ook voorheen, momenteel lukt me dat niet eens meer, kan me energie niet meer focussen, heb het gevoel ook nog maar over weinig energie te beschikken, alsof het gedrained wordt.
Maar ik heb ook nooit echt goede controle over mijn energie gehad.
Iig als ik gaf dan gaf ik me helemaal, en in een gezamelijke meditatie ben ik een keer te sterk doorgekomen waardoor beiden gevoel hadden verlamd te zijn, blijkt dat mijn kruin ook heel sterk is, en daar voel ik me ook snel beperkt of irritatie als bijv iemand zijn hand erop legt.Pfff, dat is dus even snel wat ik weet over mijn energie huishouding
Een ongeleide projectiel zoals ikzelf me ook weleens noem
Is mijn negatieve energie omgezet in positieve? (aan antagonist)
[Dit bericht is gewijzigd door RodrigodiazdeVivar op 21-08-2003 22:47]
Is iedereen aan het mediteren?? Het is namelijk zow stil en saai
quote:Vriend je moet jezelf niet te negatief opstellen, neem een paar dagen rust en ga dan maar eens even proberen. Je bent nu te gespannen.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:06 schreef DarkGangster het volgende:
Kan je ook op een andere manier in trance raken? Ipv mediteren. Iets simpelers. Want mediteren lukt van geen fuck!!!Is iedereen aan het mediteren?? Het is namelijk zow stil en saai
quote:Ok, dus je bedoeld dat het nog een paar dagen gaat duren voordat ik het kan
Op donderdag 21 augustus 2003 23:12 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Vriend je moet jezelf niet te negatief opstellen, neem een paar dagen rust en ga dan maar eens even proberen. Je bent nu te gespannen.
quote:Vertel je problemen, dan gaan we samen een oplossing vinden. Uitgebreid vertellen, ok?
Op donderdag 21 augustus 2003 23:21 schreef DarkGangster het volgende:[..]
Ok, dus je bedoeld dat het nog een paar dagen gaat duren voordat ik het kan
Oh ja en weet je waarom er zo weinig mensen zijn hiero? Omdat het vandaag in veel plaatsen koopavond was
[Dit bericht is gewijzigd door RodrigodiazdeVivar op 21-08-2003 23:27]
quote:Ok, thanx dat je me wil helpen!
Op donderdag 21 augustus 2003 23:22 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Vertel je problemen, dan gaan we samen een oplossing vinden. Uitgebreid vertellen, ok?
Oh ja en weet je waarom er zo weinig mensen zijn hiero? Omdat het vandaag i veel plaatsen koopavond was
Dit doe ik steeds:
Ik ga dan ergens rustig zitten (op een stoel).
Ik ga daarna de ontspannings oefeningen doen.
En als ik dat gedaan heb, doe ik net als of ik een paraschute springer ben.
Elke keer als ik inadem stop ik even.
Als ik uitadem ga ik weer in een vrije val verder.
En na een tijdje (een minuut) voel ik me erg ontspannen, maar ik ben nog niet in een trance.
Steeds op dat punt kom ik niet meer verder. Hoe lang ik ook probeer.
Als ik mediteer ben ik erg gemotiveerd, want ik wil die trance halen.
Maar ik denk dat dat het probleem is: dat ik naar het doel toewerkt.
Die wil krijg ik maar onderdrukt. Ik kan me niet goed concentreren op het vallen.
quote:Ik begrijp je, kijk je kan beter eerst gewoon ademhalingsoefeningen doen zonder dat val gedoe. Je denkt dat je blauw lucht inademt en dat je giftige lucht weer uitademt etc. Als je eenmaal beetje ontspannen ben geworden, dat moet je die vrije val doen. En je moet niet alleen eraan denken, maar het ook ervaren. Dat is volgens mij de punt waarom je niet verder kunt.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:33 schreef DarkGangster het volgende:[..]
Ok, thanx dat je me wil helpen!
Dit doe ik steeds:
Ik ga daarna de ontspannings oefeningen doen.
En als ik dat gedaan heb, doe ik net als of ik een paraschute springer ben.
Elke keer als ik inadem stop ik even.
Als ik uitadem ga ik weer in een vrije val verder.
En na een tijdje (een minuut) voel ik me erg ontspannen, maar ik ben nog niet in een trance.
Steeds op dat punt kom ik niet meer verder. Hoe lang ik ook probeer.Als ik mediteer ben ik erg gemotiveerd, want ik wil die trance halen.
Maar ik denk dat dat het probleem is: dat ik naar het doel toewerkt.
Die wil krijg ik maar onderdrukt. Ik kan me niet goed concentreren op het vallen.
P.s. Bedenk wel dat je bij de val jezelf niet als een parachutist moet gaan zien, want dan ga je weer dingen inbeelden en dat moet niet bij de ademhalingoefeningen (denk maar dat je in het pikkedonker uit een vliegtuig stapt en dat je een donkerblauw pak aan hebt die nauwelijks is te onderscheiden met de lucht).
Nog iets wees niet over-enthousiast, dan gaat het helemaal mis.
Probeer wat ik je hierboven allemaal heb gezegd. Ik ga dutten. Slaap.. uhm Trance ze!
[Dit bericht is gewijzigd door RodrigodiazdeVivar op 21-08-2003 23:45]
quote:Nou , je hebt zelf eigenlijk niet echt negatieve energie , in ieder geval niet die je zomaar uitzend.
Op donderdag 21 augustus 2003 22:47 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Rare gebeurtenis => Ik heb twee katten, eentje is mijn lievelingskat, heb haar in 1994 gered van de dood. De ander is haar klein-kleindochter. Die klein-kleindochter was erg afstandelijk tegenover mij. Sinds ik vandaag de chakra twee maal heb gedaan, komt ze dichterbij me staan en miaauwt ze tegen me.Is mijn negatieve energie omgezet in positieve? (aan antagonist)
Wat je wel hebt door je chakras is dat je nu wel je energie uitstraalt en katten reageren daar goed op.
Dit topic loopt ook als een trein en volgens mij zitten we morgen al aan deel 2! Neem je dan wel die prachtige posts van je mee?
Echt super gedaan en iedereen doet lekker enthousiast mee. Hulde!
quote:Jij hebt echt de verkeerde houding , het kan dagen duren maar het kan ook maanden duren.
Op donderdag 21 augustus 2003 22:14 schreef DarkGangster het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe lang het gemiddeld duurt om in trance te komen??? Dan weet ik ongeveer wanneer ik het kan opgeven...
Want nu was ik heel lang bezig (ik denk een kwartier) en ik kwam niet in trance.
Trance is bij mij na een kwartier of 20 minuten
het duurde een week ofzo voordat ik makkelijk in trance kon komen , astrale projectie 2 maanden.
quote:Dank dank , Ik ben erg blij dat het goed aanslaat en dat mensen er fanatiek mee bezig zijn,
Op vrijdag 22 augustus 2003 00:36 schreef MUUS het volgende:
Antagonist, wat heb je dit topic ge-wel-dig gestart en die deeltje-2-post met tekening en al....potverdeurie, wa mooi!.
. Echt geweldig!
.
Dit topic loopt ook als een trein en volgens mij zitten we morgen al aan deel 2! Neem je dan wel die prachtige posts van je mee?
Echt super gedaan en iedereen doet lekker enthousiast mee. Hulde!
quote:Nee , alleen dat je te gehaast bent en met zo'n instelling duurt het zoiezo langer.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:21 schreef DarkGangster het volgende:[..]
Ok, dus je bedoeld dat het nog een paar dagen gaat duren voordat ik het kan
quote:Probeer het nu eens liggend , met een verhoging voor je bovenlichaam , dus met je bovenlichaam op een kussen liggen ofzo.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:33 schreef DarkGangster het volgende:[..]
Ok, thanx dat je me wil helpen!
Dit doe ik steeds:
-knip-
Als ik mediteer ben ik erg gemotiveerd, want ik wil die trance halen.
.
Trance is niet iets dat je haalt , het komt vanzelf en ontspannen is ook al lichte trance , al kan ik me voorstellen dat je voorjezelf een mijlpaal wil verzetten om aan te kunnen tonen dat je in trance bent geweest.
quote:Beeld je maar niet in dat je giftige lucht uitademt , maar gewoon lucht waar je de energie uit genomen hebt , gewone lucht dus.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:38 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
je giftige lucht weer uitademt etc.
Ik zou je meer concentreren op het gevoel van de afdaling , bijvoorbeeld dat de wind langs je lichaam suist , dit leid minder af.
Veel succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |