quote:Het betekend dat je chakras al gestimuleerd worden , en daar ook al op reageren.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:57 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Ik heb net een chakra oefening gedaan waarbij ik eerst zonder kleur energie douwde in mijn chakra's en daarna met kleur. Nadat ik ze gesloten had heb ik ingebeeld dat er blauwe energie door me heen ging. Weet je wat er toen gebeurde? => Mijn hele rechterhelft van mijn hoofd begon onwijs te tintelen.
quote:je begint je chakras aan te voelen , als je het nog meer traint zal je het nog gedetaileerder voelen.
Ik heb wel bij het sluiten van mij heart chakra wat zwaarte gevoeld daaro, hoe komt dat??
quote:Amen
Op donderdag 21 augustus 2003 16:24 schreef Viperdesign het volgende:
CTRL-D topic
quote:dus als ik het goed begrijp gaat alle energie die je eerst in de voorgaande 6 chakra's hebt verzameld allemaal naar de Crown Chakra, dus dat er niks meer overblijft in die 6 voorgaande?
Op woensdag 20 augustus 2003 23:51 schreef Antagonist het volgende:
De Fok Meditatie Werkgroep Deel 2[...]
7.Crown chakra: Trek energie door je base , spleen , solar plexus, heart , throat en brow chakra omhoog naar deze chakra , deze chakra is vele malen groter beeld je in dat je deze chakra van bovenaf open scheurt en dat de energie die je eerst door je andere chakras hebt gevoerd hier naartoe stroomt
[...]
quote:Kijk elke keer doe je de handeling van voet naar chakra, de laatste keer doe je dit van voet naar crown. De laatste zin (= beeld je in dat je deze chakra van bovenaf open scheurt en dat de energie die je eerst door je andere chakras hebt gevoerd hier naartoe stroomt) doelt op de laatste handeling (van voet naar crown) snappie?
Op donderdag 21 augustus 2003 17:22 schreef Lurcker het volgende:[..]
dus als ik het goed begrijp gaat alle energie die je eerst in de voorgaande 6 chakra's hebt verzameld allemaal naar de Crown Chakra, dus dat er niks meer overblijft in die 6 voorgaande?
ik wil het niet te overhaast doen...
quote:Neem je tijd, doe het rustig aan. weet je wat me is overkomen? Ik werd 's ochtends wakker en binnen 10 seconden was ik even weg buiten mijn lichaam. Ik bleef daar 5 seconden, omdat ik allemaal vrouwen hoorde schreeuwen. Het was wel cool maar zeer eng.
Op donderdag 21 augustus 2003 20:27 schreef Skaaz het volgende:
nee nog niet, ik vind het nog behoorlijk ingewikkeld klinken eerst maar ff de trance onder de knie krijgenhet lukt al aardig maar dingen voorstellen is nog wel lastig :-/ . Ik haal steeds allemaal dingen die ik vandaag heb gedaan erbij, bv als ik de ladder voorstel dan denk ik meteen weer aan mn werk omdat ik die oa verkoop
quote:Bij jou gaat het allemaal wel lekker snel
Op donderdag 21 augustus 2003 20:32 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Neem je tijd, doe het rustig aan. weet je wat me is overkomen? Ik werd 's ochtends wakker en binnen 10 seconden was ik even weg buiten mijn lichaam. Ik bleef daar 5 seconden, omdat ik allemaal vrouwen hoorde schreeuwen. Het was wel cool maar zeer eng.
quote:Ik geloof ook echt dat ik de aanleg hiervoor heb. Ik heb vandaag al twee maal chakra gedaan en bij allebei de keren tintelde de rechterhelft van mijn hoofd. Da's en goed teken.
Op donderdag 21 augustus 2003 20:34 schreef Skaaz het volgende:[..]
Bij jou gaat het allemaal wel lekker snel
volgens mij heb je er dik veel aanleg voor ofzo, net zoals die previews van je oom en die deur, vage shit is dat.
serieuze vraag hoor! wat zou er dan kunnen gebeuren?
[Dit bericht is gewijzigd door The_Shining op 21-08-2003 21:23]
Ik ben eenmaal in de zogenoemde alpha staat geweest (?), dat was meteen de eerste keer brainsessions, voelde me helder, verlicht, extatisch, geweldig, high maar dan beter.
Ik heb hier een behoorlijk aantal cdtjes liggen, Llewellyn, Ad visser, andere cdtjes nog, en er zijn er een aantal die goed werken bij mij, anderen werken weer compleet tegen, dat is denk ook net in welke leerfase je bent van je leven of gewoon hoe je kop staat
Helaas kan ik niet elke dag mediteren, ik ben wel aan mezelf aan het werken om hopelijk toekomstig meer rust en gelijkmatigheid in me lichaam en mind te krijgen.
(Familie-trekje: hyperactief denker zeg maar).
quote:het loopt er doorheen en vult ze en als ze vol zijn stroomt de overige energie door naar de andere chakras
Op donderdag 21 augustus 2003 17:22 schreef Lurcker het volgende:[..]
dus als ik het goed begrijp gaat alle energie die je eerst in de voorgaande 6 chakra's hebt verzameld allemaal naar de Crown Chakra, dus dat er niks meer overblijft in die 6 voorgaande?
Door je crownchakra , komt "lege" energie daarom denk je je het ook in als doorzichtig , de energie zelf (blauwe aan het begin) is dan al opgenomen in je lichaam
quote:Het is geen overschot aan zuurstof , je ademt niet meer als normaal.
Op donderdag 21 augustus 2003 17:25 schreef Lurcker het volgende:
nu begin ik me eigenlijk af te vragen of dat zoemen en het niet horen van je ademhaling enzo, niet te wijten is aan de overvloed aan zuurstof die je opbouwt in je lichaam... dat je het kunt vergelijken met drugs
Het gevoel van dat je kamer heel groot wordt, de muren heel ver weg, alles lijkt te verstommen om je heen, ver weg, is dat een staat van trance? Of ook gewoon veranderend bewustzijn?
Ik bedoel dan als het spontaan optreedt. (ik heb daar vooral toen ik jong was vrij veel last van gehad, vervelend gevoel, net alsof je lichaam/geest slaapt).
quote:je werkt teveel
Op donderdag 21 augustus 2003 20:27 schreef Skaaz het volgende:
nee nog niet, ik vind het nog behoorlijk ingewikkeld klinken eerst maar ff de trance onder de knie krijgenhet lukt al aardig maar dingen voorstellen is nog wel lastig :-/ . Ik haal steeds allemaal dingen die ik vandaag heb gedaan erbij, bv als ik de ladder voorstel dan denk ik meteen weer aan mn werk omdat ik die oa verkoop
quote:Tja , sommige mensen gaat het wat sneller dan anderen.
Op donderdag 21 augustus 2003 20:34 schreef Skaaz het volgende:[..]
Bij jou gaat het allemaal wel lekker snel
volgens mij heb je er dik veel aanleg voor ofzo, net zoals die previews van je oom en die deur, vage shit is dat.
Laat zijn snelle succes je niet demotiveren , iedereen zijn eigen tempo en ik heb liever dat het rustig opgebouwd wordt dan dat je er onvoorbereid in rusht.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 21:19 schreef Llewella het volgende:
Even vraagje tussendoor:Het gevoel van dat je kamer heel groot wordt, de muren heel ver weg, alles lijkt te verstommen om je heen, ver weg, is dat een staat van trance? Of ook gewoon veranderend bewustzijn?
Ik bedoel dan als het spontaan optreedt. (ik heb daar vooral toen ik jong was vrij veel last van gehad, vervelend gevoel, net alsof je lichaam/geest slaapt).het kan een soort lichte trance zijn , maar zoals ik het hoor lijkt het me meer gewoon disorientatie.
quote:Vind ik ook, doe maar rustig aan
Op donderdag 21 augustus 2003 21:22 schreef Antagonist het volgende:[..]
Tja , sommige mensen gaat het wat sneller dan anderen.
Ik boekte in het begin ook niet zoveel resultaat , dat is later gekomen na iets van 2 maanden mediteren.Laat zijn snelle succes je niet demotiveren , iedereen zijn eigen tempo en ik heb liever dat het rustig opgebouwd wordt dan dat je er onvoorbereid in rusht.
quote:Je hebt al je energie kanalen open en alle energie die jij in je hebt wordt weggenomen door mensen met weinig energie.
Op donderdag 21 augustus 2003 20:50 schreef The_Shining het volgende:
iemand ooit eens geprobeerd met open chakra's in de binnenstad van Utrecht op een terrasje te zitten?serieuze vraag hoor! wat zou er dan kunnen gebeuren?
Het wordt verdeeld , daarom ben je vaak ook zo moe na winkelen.
Als je je chakras afsluit dan heb je dit niet ,
Het is niet gevaarlijk om open chakras te hebben tenzij iemand bewust energie uit je neemt maar wel af te raden.
quote:Ik deel het bewust uit aan iedereen die er onbewust om vraagt, het is ook niet mijn energie. Dit doe ik nu al bijna een maand.
Op donderdag 21 augustus 2003 21:25 schreef Antagonist het volgende:[..]
Je hebt al je energie kanalen open en alle energie die jij in je hebt wordt weggenomen door mensen met weinig energie.
Het wordt verdeeld , daarom ben je vaak ook zo moe na winkelen.
Als je je chakras afsluit dan heb je dit niet ,
Het is niet gevaarlijk om open chakras te hebben tenzij iemand bewust energie uit je neemt maar wel af te raden.
quote:Lijkt me ook, maar ik las even snel wat over trance en een vergrote ruimte wat me er erg aan deed denken.
Op donderdag 21 augustus 2003 21:23 schreef Antagonist het volgende:[..]
Misschien nog wat tips?
Probeer de ruimte waarin je bent te visualiseren, dat helpt je 3e oog te activeren en het houd je van de gedachtes aan je werk. Iig hielp het bij mij altijd wel aardig.
En door oefening gaat het idd steeds beter, ik gebruik altijd het later niet nu tegen de gedachtes te zeggen (ben gebrainwashed door advisser geloof ik ), op den duur lukt dat aardig maar dan is het idd de kunst niet in slaap te vallen
Ik val praktisch altijd in slaap, doe er verder niet veel mee.
[Dit bericht is gewijzigd door RodrigodiazdeVivar op 21-08-2003 21:36]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |