ik heb zelfs de batterij van de klok eruit getrokken omdat dat ding zo een doordringend tikje heeft
quote:Savonds voor het slapen gaan een minuutje of 20
Op woensdag 20 augustus 2003 15:37 schreef EggsTC het volgende:
Hoelang doen jullie dat dan per dag?
quote:Kheb hier hetzelfde gedaan . klok staat al maanden op half 2
Op woensdag 20 augustus 2003 17:43 schreef Mischa_NL het volgende:
ik heb zelfs de batterij van de klok eruit getrokken omdat dat ding zo een doordringend tikje heeft
Maar het is hier _nooit_ stil in het studentenflat(19 jonges bij elkaar ). Overdag staat er altijd wel muziek aan en snachts is er ook altijd wel een nerd(eigenlijk 19 stuks maarja
) die nog op is en die met elkaar praten.
quote:Zogauw je uit jezelf lijkt te gaan gaat je echt goed!!
Op woensdag 20 augustus 2003 17:43 schreef Mischa_NL het volgende:na een minuut of 3 leek het of ik door mijn bed zakte of iets dergelijks, of uit mezelf...
toen dat gebeurde lag ik nog even maar echt een beeld kreeg ik toch niet en weet niet om welke reden maar ik moest mijn vingers gewoon bewegen...
quote:Je moet je op je voeten blijven concentreren je kunt proberen om je voeten je bewegen of alleen je tenen te wiebelen, maar om je te aarden kun je ook een glas water drinken of hapje eten
Op woensdag 20 augustus 2003 12:40 schreef thijsjuhh het volgende:
wil je wat meer tips geven over uit trance komen
ik ben bang dat ik erin blijf zitten !!
quote:Manolya heeft verstand van zaken
Op woensdag 20 augustus 2003 18:39 schreef spookie het volgende:[..]
Je moet je op je voeten blijven concentreren je kunt proberen om je voeten je bewegen of alleen je tenen te wiebelen, maar om je te aarden kun je ook een glas water drinken of hapje eten
quote:Nou hahaha het zal wel
Op woensdag 20 augustus 2003 18:49 schreef EggsTC het volgende:[..]
Manolya heeft verstand van zaken
![]()
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:50 schreef spookie het volgende:[..]
Nou hahaha het zal wel
Ik heb een vraagje aan je antagonist. In welke werelden ben je al geweest en wat heb je daar ervaren (astral, mental werelden, bufferzones etc.).
vanavond ga ik het lekker nog een keer proberen! vanmiddag bleven er geluiden komen en kon ik me niet concentreren...
dus als ik het goed begrijp moet je dus niet aan niks denken maar steeds als je iets denkt tegen jezelf zeggen dat je er geen tijdd voor hebt...
en dat met die trap? zijn dat dan oefeningen
ik snap dat namelijk niet helemaal
Ga het vanaovnd zeker weer doen. Heerlijk.
quote:Heel bekend ja.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:32 schreef Mischa_NL het volgende:
als ik de trap afloop dan zit ik steeds te denken hoe zal ik die trap af lopen en arg hoelang ben ik nu al bezig *Schrik* Kutvlieg enz...
gisteren lukte het a ik denk een half uur (Tijd onbekend pc stekker eruit getrokken en probeerde en werd gek van de klok, smeet hem bijna op de grondmaar trok rustig de batterij eruit) voelde ik wat tinetelingen en mijn oogleden deden raar...
het was idd een heel lekker gevoel vond ik !
ga er me zeker in verdiepen
Vooral het Remote Viewing lijkt me zeer de moeite waard. Misschien dat jullie hier wat dieper op in kunnen gaan (als jullie hier zelf meer van weten)
Owja... zijn er ook negatieve kanten aan meditatie/in trance zijn?
Alvast heel erg bedankt!
quote:Dit als antwoord op iemand die vroeg hoe hij remote vieuwing kon doen, dus het is nog even afwachten
Op woensdag 20 augustus 2003 15:19 schreef Antagonist het volgende:Alles op zijn tijd , om meer diepgaandere dingen te doen moet je je chakras trainen en dat beschrijf ik in de volgende post
quote:Ik heb alleen de Astrale vlakte mogen ervaren in een uittreding.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:16 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Ik heb net de eerste drie hoofdstukken van the trainingguide van www.astral nog wat gelezen.Ik heb een vraagje aan je antagonist. In welke werelden ben je al geweest en wat heb je daar ervaren (astral, mental werelden, bufferzones etc.).
quote:Remote viewing is iets wat veel verder gaat dan trance.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:50 schreef Mischa_NL het volgende:[..]
Dit als antwoord op iemand die vroeg hoe hij remote vieuwing kon doen, dus het is nog even afwachten
Je chakras zijn de hoofdonderdelen van je niet fysieke lichaam , die moet je trainen als je in trance bent , daar ga ik dus de volgende post over verder .
Als je je chakras beter getraind hebt dan ervaar je alle spirituele dingen als veel beter en mooier.
Na chakra training zal je dus ook fijnere en realistischere dromen hebben maar elke vorm van meditatie zal ook fijner zijn.
Remote viewing is iets dat heel gevoelig is en dat kan je nu toch nog niet ervaren.
quote:Geen , er is niet een nadeel en er zijn alleen maar voordelen.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:44 schreef Lurcker het volgende:
zijn er ook negatieve kanten aan meditatie/in trance zijn?
10 minuten later begint mijn vader over hoe mijn oom slaags is geraakt met iemand. Ik vind dat vreemd, waarom gebeurd dat zo onverwachts.
Ik had al eerder soortgelijks gepost over het opengaan van een deur die ik zag in trance toestand. Even later kwam mijn moeder via de voordeur.
Ben ik helderziend aan het worden ofzo lol
P.S. Nu ik die hoofstukken heb gelezen begrijp ik waarom je zo wacht met het posten van de deel met de chakra's. Good job. Wacht er nog een week mee zou ik zeggen.
Nog een P.S. Ik ga mijn ervaring vertellen van de vandaag door mij uitgevoerde meditatie:
- Ik was er al een paar dagen mee bezig, maar nu zag ik voor het eerst fel licht toen ik mediteerde, dat was ook het moment waarop ik angstig werd.
- Ook visualiseerde ik dat mijn handen voor mijn ogen stonden en bewogen, dat was gaaf.
Tip: Nog een tip aan diegene die moeite hebben met de ademhaling oefening: Probeer jezelf in een lift te zien => bij het inademen denk je dat de lift stil staat en bij uitademing denk je dat je met de lift naar beneden valt (net als dat vliegtuigeffect). Had dit vandaag voor het eerst geprobeerd en het lukte me aardig in trance te komen.
[Dit bericht is gewijzigd door RodrigodiazdeVivar op 20-08-2003 20:26]
na een keer of 56 diep inhalen, zat ik in een soort roes, ik hoorde mezelf nog amper ademhalen, eigenlijk voelde ik niks meer...
alleen... ik lag kaarsrecht, maar had tijdens die roes het gevoel alsof mijn hoofd naar links gericht lag en vanaf mijn buik tot m'n benen naar rechts . Hiervoor had ik zelfs het gevoel dat alles heen en weer tolde (iets wat ik ook heb bij een ongelooflijke kater).
Ook lukt het me niet om bepaalde dingen te bedenken... (of is dat in een hoger stadium?).
Verder was ik zo enthousiast dat ik na ongeveer 4 minuten 'de sessie' afgebroken heb, om het aan iemand te vertellen
iig een ervaring rijker, en ik zal dit zeker vaker doen... ik hoop dat je dit topic zult blijven 'updaten'.
quote:hmm.. na het opnieuw doorlezen van alle posts ben ik erachter dat dit wel ff 'ervaring' nodig heeft
Op woensdag 20 augustus 2003 20:50 schreef Lurcker het volgende:Ook lukt het me niet om bepaalde dingen te bedenken... (of is dat in een hoger stadium?).
quote:Ik heb wel eens iets op tv gezien over remote viewing, en het schijnt goed te werken. Daar zeiden ze dat de amerikanen een blue print konden maken, van een kraan van de russen, door middel van mensen met die remote viewen konden... zoiets
Op woensdag 20 augustus 2003 20:01 schreef Antagonist het volgende:[..]
Remote viewing is iets wat veel verder gaat dan trance.
Je chakras zijn de hoofdonderdelen van je niet fysieke lichaam , die moet je trainen als je in trance bent , daar ga ik dus de volgende post over verder .
Als je je chakras beter getraind hebt dan ervaar je alle spirituele dingen als veel beter en mooier.
Na chakra training zal je dus ook fijnere en realistischere dromen hebben maar elke vorm van meditatie zal ook fijner zijn.
Remote viewing is iets dat heel gevoelig is en dat kan je nu toch nog niet ervaren.
EDIT>> Wanneer komt het 2e deel?
[Dit bericht is gewijzigd door DarkGangster op 20-08-2003 21:25]
quote:Ja , de reden dat ik dit topic heb gemaakt is om het een beetje uit de zweverige sfeer te halen , het is heel normaal en toch is het nog nooit bewezen
Op woensdag 20 augustus 2003 20:50 schreef Lurcker het volgende:
iig een ervaring rijker, en ik zal dit zeker vaker doen... ik hoop dat je dit topic zult blijven 'updaten'.
Ik hoop ook voor te borduren op dingen die nog waziger worden maar als je mijn posts blijft volgen zal je merken dat ze wel kloppen.
Ik ben blij dat de meeste mensen er al plezier van hebben .
Ik denk dat ik vanavond deel 2 schrijf , ik ga daar Chakra's behandelen.
Chakra's zijn een heel belangrijk onderdeel van je non fysieke lichaam die zijn heel belangrijk om te trainen.
Training daarvan kan maanden duren voordat je iets merkt maar het is wel essentieel.
En je kan hele aparte energie truukjes uithalen waar ik ook wel een voorbeeld van zal geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |