quote:Ja. Eigenlijk wel...
Op woensdag 20 augustus 2003 03:51 schreef gogo115 het volgende:
Denken jullie nu echt dat je met een luie flikker te maken hebt die te bedonderd is om de faq te lezen???????????
quote:ik weet heel goed waar ik het over heb. En over aan passen. Jullie verwachten dat ik normaal ga reageren op mensen zoals gogo omdat het ADHD heeft moet ik dat maar normaal vinden tuuuurlijk houw vol.
Op woensdag 20 augustus 2003 04:08 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
Als jij je niet hoeft aan te passen, waarom zou een ander dat dan wel moeten. m.a.w. , weet je zelf nog wel waar je het over heb?
[..]Nee da's niet verwonderlijk, maar ik zal nog een herhalen dat je dingen verkeerd op kan vatten en zwaar kan overreacten bij zoiets. Dat schijn je dus nog steeds niet te begrijpen... En ja, wacht maar lekker hoor, we zitten allemaal te wachten op die figuren zoals jij die lekker de boel kunnen afzeiken en niet normaal op een probleem kunnen reageren. Idd een goeie vraag, wat doe jij hier eigenlijk? Waarschijnlijk niet om een rondje te fietsen maar om elkaars vragen te beantwoorden enzo, maar al helemaal niet om op zoek te gaan naar figuren die nergens begrip voor op kunnen brengen...
Ik ga lekker naar bed. En ik kan je nu al vast vertellen. Je zal het zwaar krijgen op fok. Want er worden geen uitzonderingen gemaakt op users.
Dus als ik BV jou dood zou wensen en ik krijg een ban en zeg. Nee sorry ik reageer heftig door m,n ADHD is het goed. Nou blijf dat zeker denken dan komt het vast allemaal wel goed.
En nee nog steets niet gaan er 120.000 man zich aan passen aan 2 personen. Heel gek zeker in jullie ogen. Als je weet van je zelf dat je heftig reageer. Let daar dan op en zorg er voo dat je dan probeert normaal te reageren ![]()
Oh en mail me even als je het volgende klaag topic gaat openen over een paar weken. Want volgens jou kom ik hier om mensen af te zeiken. En weet je wat nou zo leuk is? Dat klopt helemaal ik zeik dol graag mensen af die denken dat de wereld zich gaat aan passen aan hun. Heerlijk die mensen.
Prettig verblijf op fok al zal dat erg zwaar worden voor jullie
quote:ow nog 1 van de frontpage
Op woensdag 20 augustus 2003 04:13 schreef Cronus het volgende:[..]
Ja. Eigenlijk wel...
quote:dit is als een redelijk serieus topic bedoeld... je denkt toch niet dat er serieus wordt gereageerd op deze slechte 1 april-grap hoop ik?
Op woensdag 20 augustus 2003 04:13 schreef Cronus het volgende:[..]
Ja. Eigenlijk wel...
Anyway, ik ga m'n bed maar eens opzoeken, dit begint te vervelen zo. tot morgen
Ik stel voor dat we nu ophouden en gogo115 met een schone lei aan andere topics laten beginnen.
quote:Ik haat de frontpage om eerlijk te zijn. Ik erger me alleen aan het feit dat jij je denkt te kunnen ontrekken aan de regels, een paar kut-usuals schelden je uit voor kutnewbie, dat gebeurd bij iedereen omdat deze mensen de hand boven het hoofd gehouden wordt, maar je moet nu niet denken dat je iedereen kan afdoeken als één of andere eikel.
Op woensdag 20 augustus 2003 04:15 schreef gogo115 het volgende:[..]
ow nog 1 van de frontpage
quote:hij heeft ADHD dus hij mag dat snap je dat dan niet
Op woensdag 20 augustus 2003 04:16 schreef Stereotomy het volgende:
Feit blijft ook dat gogo115 gewoon machteloos grof taalgebruik in de mond blijft nemen, een teken dat hij niet rationeel kan discussieren. Alleen daarom al zal deze topic op slot gaan zodra de eerste moderator weer wakker is.Ik stel voor dat we nu ophouden en gogo115 met een schone lei aan andere topics laten beginnen.
jezus wat een stompzinnig gelul.
ook zo,n ....................................
van mij mag t slot erop mods en gooi dit soort topics niet meer op de frontpage waar allerlij heren hangen die met hun verveling geen raad weten.
slot graag
quote:Hee hou maar op joh.... niks aan te doen, morgen weer een dag, laat hem maar even tieren op zichzelf. Slaap lekker, kerel.
Op woensdag 20 augustus 2003 04:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
hij heeft ADHD dus hij mag dat snap je dat dan niet
quote:Bij Fok! komen *alle* nieuwe topics op de frontpage terecht, en ja, die vallen op dit tijdstip nogal op. Aangezien jij de topicstarter bent, is het niet de schuld van fok! of wie dan ook dat er mensen vanuit de frontpage op deze topic reageren.
van mij mag t slot erop mods en gooi dit soort topics niet meer op de frontpage waar allerlij heren hangen die met hun verveling geen raad weten.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 04:19 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Hee hou maar op joh.... niks aan te doen, morgen weer een dag, laat hem maar even tieren op zichzelf. Slaap lekker, kerel.
Net als die vriend van m
quote:Lees de faq door. Daar staat in hoe je moet quote
Op woensdag 20 augustus 2003 04:18 schreef gogo115 het volgende:
Dus als ik BV jou dood zou wensen en ik krijg een ban en zeg. Nee sorry ik reageer heftig door m,n ADHD is het goed. Nou blijf dat zeker denken dan komt het vast allemaal wel goed.
jezus wat een stompzinnig gelul.
ook zo,n ....................................van mij mag t slot erop mods en gooi dit soort topics niet meer op de frontpage waar allerlij heren hangen die met hun verveling geen raad weten.
slot graag
LEES EENS DIE KUT FAQ DOOR. Dan weet je TEMINSTE hoe je moet reageren. En kom niet met een KUT smoes aan dat je ADHD hebt. Want dat is je verschuilen achter ee n ziekte. Iedereen doet wel eens dingen waar hij of zij geen zin in heeft.
En denk nie dat de wereld zich gaat aan passen aan jou. En als jij je te goed voelt voor fok tieft dan lekker op
Om voor de verandering eens aandacht te besteden aan je technische probleem:
Een echo-request is dus een verzoek om "echo" van een computer. Het enige dat iets of iemand hierdoor weet is dat er op het betreffende adres een pc aanwezig is met een werkende connectie. Veel van die echo-requests zijn waarschijnlijk van de systemen van je provider, en eventueel de PC's van mensen die op hetzelfde netwerk zitten als jij. Dit is veelal onschuldig, zelfs al komt het in zulke "grote" aantallen (120 is eigenlijk helemaal niet zoveel als je nagaat wat er allemaal achter je verbinding zit.
Mocht je je toch nog zorgen maken, het feit dat je firewall het opmerkt betekent hoogstwaarschijnlijk dat ie ze ook al tegenhoudt. Eigenlijk is het niet goed dat je deze requests tegenhoudt, want sommige machines zullen hierdoor denken dat je offline bent, terwijl je dat eigenlijk niet bent, maar goed, je moet het uiteindelijk zelf weten.
Ik hoop dat je een beetje antwoord hebt op je vraag, al is het wel een lapje tekst.
quote:wauw, een stoere aggressieve
Op woensdag 20 augustus 2003 08:18 schreef milagro het volgende:
Vechten, wil je vechten, nou? nou? hè? hè?
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Hoog1976 op 20-08-2003 08:20]
quote:Ja joh, als zo,n discussie op gang komt en je raakt iets over de zeik dan weet je t wel.
Op woensdag 20 augustus 2003 06:24 schreef SolarX het volgende:
Allereerst: typisch gevalletje van het slecht besteden van je energie. Je bent nu al 5 pagina's lang heftig aan het reageren op kritiek van anderen - al die tijd had je ook kunnen besteden aan het lezen van die stomme FAQ waar het hier allemaal om draait.
Je kunt zo te zien wel degelijk lezen en dingen interpreteren.Om voor de verandering eens aandacht te besteden aan je technische probleem:
Een echo-request is dus een verzoek om "echo" van een computer. Het enige dat iets of iemand hierdoor weet is dat er op het betreffende adres een pc aanwezig is met een werkende connectie. Veel van die echo-requests zijn waarschijnlijk van de systemen van je provider, en eventueel de PC's van mensen die op hetzelfde netwerk zitten als jij. Dit is veelal onschuldig, zelfs al komt het in zulke "grote" aantallen (120 is eigenlijk helemaal niet zoveel als je nagaat wat er allemaal achter je verbinding zit.
Mocht je je toch nog zorgen maken, het feit dat je firewall het opmerkt betekent hoogstwaarschijnlijk dat ie ze ook al tegenhoudt. Eigenlijk is het niet goed dat je deze requests tegenhoudt, want sommige machines zullen hierdoor denken dat je offline bent, terwijl je dat eigenlijk niet bent, maar goed, je moet het uiteindelijk zelf weten.Ik hoop dat je een beetje antwoord hebt op je vraag, al is het wel een lapje tekst.
Maargoed, die echo requests komen niet van mn provider maar ergens anders vandaan.
En kijk net nog us effe, maar zogauw als die pc aangaat stromen ze binnen.
Ongeveer 1 per 2 a 3 seconden en dat gaat zo de hele dag.
Als dat normaal is vraag ik me af waarom dit de eerste keer is dat ik er zo veel zie,
Tis alleen nog maar icmp wat er staat en dat is nog nooit zo geweest.
Nogmaals, ik wil wel effe een stukje van een log hierneerzetten,, als dat beter helpt, dan kan iemand mischien zien wat of dat allemaal is.
En normaal laat ik icmp altijd toe, maar nu ze om de 2 seconden binnenkomen heb ik ze maar effe geblokt.
quote:Haha, jah stoere lui mankeert t niet aan hier.
Op woensdag 20 augustus 2003 08:19 schreef Hoog1976 het volgende:[..]
wauw, een stoere aggressieve
vrouw
ADHD is geen excuus om de regels maar aan je laars te lappen. Dan hoef ik namelijk ook me niet meer aan de regels te houden.
Daarbij: voor computer problemen moet je bij DIG zijn, en niet bij R&P.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |