ik post dus gewoon een probleem in een forum, maar t merendeel van de fokkers voelt zich (in mijn ogen nu) zo goed dat ze zonder nadenken dingen lopen te posten waarvan ik al denk , spoor jij wel.
Door mn adhd kan ik t geduld niet opbrengen voor dingen die me niet zo heel veel intereseren.
Dat wil niet zeggen dat ik in dingen waar ik wel in ben geintereseerd niet snap.
Dat pik je vlugger op dan een ander.
Kijk me dan ook niet vreemd aan dat ik t met mn "dingetje" nog tot rijschoolhouder wist te schoppen.
Daar ben ik vlugger in geslaagd dan wie dan ook in mn klas toen die tijd.
Omdat t me intereseerde
Maar ik word er ziek van om hier op fok uitgemaakt te worden voor n00b en kutnewbie omdat de rest van de fokkers die zich wijze mannen noemen en oldbie zijn op een forum en daarom denken dat ze de wijsheid van de wereld in pacht hebben met hun gemiddelde lft van 19.
Door mn ongeduld wat dingen betreft die me nie veel schelen nadat ik wat dingen gezien heb hier op fok wat betreft t commentaar kan ik me effe niet inhouden.
sorry voor dat.
Ik hoop hier wat lui te vinden die wat van pc,s afweten zodat ik effe op mn eigen manier geholpen kan worden ipv door die wijze fokkers die prima commentaar weten te geven behalve goeie tips op een enkele na.
let wel op een enkele na.
Is er iemand op dit forum die me effe wil helpen??????plz
Ik ken mezelf en mn tekortkoming, dus t lijkt me niet verstandig om nu op fok dingen aan te gaan halen.
plz help me.
Zoek hier dus eigenlijk 2 dingen.
raad voor mn ongeduld op fok ten opzichte van sommige alleswetende know it all,s van 17 of 18 jaar die opgegroeid zijn in een generatie en een klaslokaal waar ik vroeger nog een knal voor mn kop kreeg als je al een reken machine bij je had, maar waar nu voor 2 ton aan pc,s staan.
En is hier iemand die ook wat van pc,s weet die me effe kan helpen met mn probleempje op gebied van beveiliging (firewalls)
Krijg namelijk zo,n beetje 120 echo requests per uur binnen en dat heb ik nog nie gezien hier.
Zoek dus ook iemand die verstand van zaken heeft wat dat betreft.
dat zijn dus 2 onderwerpen in 1 topic.
Ik hoop dat t niet te veel is en dat ik hier wel effe geholpen kan worden.
Alvast bedankt
jacco
ik zou zogauw ff niet weten waarom iemand zoveel ping pakketjes naar je toestuurt... als ik er meer van weet hoor je t wel..
grtz martijn
Wat betreft je vragen..hmm... Weet wel een en ander van computers... Maar firewalls valt daar voor helaas buiten... Zit meer in Verschillende software en Websites bouwen...
Wat betreft je ADHD, je geeft het zelf al aan, het is een probleem waar jij mee kampt. Vanaf de computer kunnen we niet ruiken dat je ADHD hebt, en om dat nou elke keer te roepen of zelfs als excuus te gebruiken is denk ik ook niet een optie.
Wellicht is dit niet wat je wilde horen, maar mijn advies is: pas je aan. Iedereen, ook jij, kan zich tot op een zekere hoogte aanpassen, in plaats van dat de rest zich aan jou aanpast.
Is mijn levensfilosofie, tenminste. Hoop dat je het opbouwend opvat. Succes.
quote:Als er ergens wel mensen janken over slotjes, UTFS, n00b en wat al niet meer dan is het wel op GoT....
Op woensdag 20 augustus 2003 00:43 schreef Hoog1976 het volgende:
Misschien voor dat firewall-probleem even opGathering Of Tweakers
kijken?
quote:Daar worden 'UTFS' replies anders genadeloos afgestraft hoor
Op woensdag 20 augustus 2003 00:44 schreef Adagio het volgende:[..]
Als er ergens wel mensen janken over slotjes, UTFS, n00b en wat al niet meer dan is het wel op GoT....
quote:vraag me af waarom je nie kan lezen maar wel kan typen.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:40 schreef ursel het volgende:
Ben in grote lijnen met je eens over je verhaal... Verbaast me alleen dat je niet veel geduld hebt om lange verhalen door te lezen, maar er wel zelf eentje kan tikken.. [no offence]Wat betreft je vragen..hmm... Weet wel een en ander van computers... Maar firewalls valt daar voor helaas buiten... Zit meer in Verschillende software en Websites bouwen...
- Duidelijk je probleem uitleggen
- Oplossingen die al geprobeerd zijn
- Eventueel wat je gedaan hebt waardoor probleem ontstaat
- Belangrijkste instellingen die behoren tot probleem vermelden
- Computer eigenschappen (Welk OS, computer of noem maar op).
En uiteraard daar ook eerst de search gebruiken. En op meerdere woorden proberen.
Soms als je echt antwoord wilt hebben zul je door deze search heen moeten, Hoe weinig geduld je er ook voor hebt. Het is frustrerender door 10 x dezelfde vraag te krijgen van mensen die er niet de moeite voor nemen, terwijl antwoord kant en klaar er staat.
ja maat deze post had jij kunnen verwachten.
ik heb geen geduld voor onzin zoals de regels op fok gemaakt door idioten die ook nergens van weten.
de fucking irl newbies
jou uitgezonderd
ben effe de rest van de post aan t lezen nu maar wou je ff laten weten dak je zie
quote:Mja. Bekrompen en jammer. Hoera, ik heb een stoornis dus ik mag de regels die voor iedereen gelden aan mijn laars lappen.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:52 schreef gogo115 het volgende:ik heb geen geduld voor onzin zoals de regels op fok gemaakt door idioten die ook nergens van weten.
de fucking irl newbies
Sorry, ik ben irl en op internet erg meegaand, maar dit slaat totaal nergens op.
quote:dus jij vind de mensen die de regels bedacht hebben op FOK!, idioten die nergens van weten?
Op woensdag 20 augustus 2003 00:52 schreef gogo115 het volgende:
ik heb geen geduld voor onzin zoals de regels op fok gemaakt door idioten die ook nergens van weten.
de fucking irl newbies
quote:Nou wil ik niet wel moeilijk doen, maar want ik vind dit een beetje ver gaan.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:52 schreef gogo115 het volgende:[...]
de fucking irl newbies
[...]
Die "fucking irl newbies" mogen dan tenminste 15-20 jaar jonger zijn dan jij, maar jij kan je natuurlijk ook gewoon eens niets van hun reacties aantrekken. Je weet dat ze hier rondlopen dus als je iets post kun je op reacties wachten.
En die regels die jij maar onzin vind, zijn er niet voor niets. Je bent hier in principe te gast dus je hebt de regels te accepteren. Je hebt je zelf tenslotte aangemeld als gebruiker hier!
En met dit soort reacties helpt niemand je zo nog. Althans....ik niet iig.
[Dit bericht is gewijzigd door Hoog1976 op 20-08-2003 01:00]
quote:kap maar met je gelul, want daar heb ik nog de tijd en ook geen zin in lul.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:54 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Mja. Bekrompen en jammer. Hoera, ik heb een stoornis dus ik mag de regels die voor iedereen gelden aan mijn laars lappen.
Sorry, ik ben irl en op internet erg meegaand, maar dit slaat totaal nergens op.
oftewel in duidelijke taal
FUCK YOU
quote:Damn, je komt bij mij over als iemand die zwaar autistisch is of iets dergelijks, zonder ook maar enig inlevingsvermogen. Maar ja... The rules don't apply to you.
Op woensdag 20 augustus 2003 01:00 schreef gogo115 het volgende:
oftewel in duidelijke taalFUCK YOU
quote:heb jij er ooit aan gedacht om contact op te nemen met Dr. Phil?
Op woensdag 20 augustus 2003 01:00 schreef gogo115 het volgende:[..]
kap maar met je gelul, want daar heb ik nog de tijd en ook geen zin in lul.
Jij hoort dus duidelijk op een ander forum.
Welk forum dat is moet je niet aan mij vragen aangezien ik de weg niet weet naar t dooie lullen forum voor mensen die uit hun eigen zieligheid forums zoals dit af gaan zitten kraken.oftewel in duidelijke taal
FUCK YOU
quote:Flikker jij maar op
Op woensdag 20 augustus 2003 01:00 schreef gogo115 het volgende:
Jij hoort dus duidelijk op een ander forum.
quote:bekent probleem .. .
Door mn adhd kan ik t geduld niet opbrengen voor dingen die me niet zo heel veel intereseren.
quote:ik tot programmeur van satelliet ontvangers. . .
dat ik t met mn "dingetje" nog tot rijschoolhouder wist te schoppen.
quote:daar schijt je toch op ??? wat interresseert het jou nou wat een ander te zeggen heeft. . . .niks toch . . ?? (het is toch nooit goed. . dus kun je beter je eigen gang gaan)
...ik word er ziek van om hier op fok uitgemaakt te worden voor n00b en kutnewbie omdat...
quote:pffffffff. . er zijn altijd mensen die beter dan jij zijn . .er zijn altijd mensen die sneller dan jij zijn . .. . er zijn altijd mensen . .. . yadayadayadaya. . ze zullen er altijd zijn. . (ook hier.. . ga je eigen gang. . en schijt op de rest)
raad voor mn ongeduld op fok ten opzichte van sommige alleswetende know it all,s van 17 of 18 jaar die opgegroeid zijn in een generatie..
quote:tja. . .kzou zeggen ZoneAlarmPro. . die draai ikzelf. . (te verkrijgen via Kazaa oid).. . blokt alles wat je er niet door wilt hebben . . ..
En is hier iemand die ook wat van pc,s weet die me effe kan helpen met mn probleempje op gebied van beveiliging (firewalls)
suc6
quote:heb t nooit als excuus op fok gebruikt, getuige de heer smokez die ik persoonlijk ken.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou het onderwerp splitsen en je firewallprobleem op DIG te gooien.Wat betreft je ADHD, je geeft het zelf al aan, het is een probleem waar jij mee kampt. Vanaf de computer kunnen we niet ruiken dat je ADHD hebt, en om dat nou elke keer te roepen of zelfs als excuus te gebruiken is denk ik ook niet een optie.
Wellicht is dit niet wat je wilde horen, maar mijn advies is: pas je aan. Iedereen, ook jij, kan zich tot op een zekere hoogte aanpassen, in plaats van dat de rest zich aan jou aanpast.
Is mijn levensfilosofie, tenminste. Hoop dat je het opbouwend opvat. Succes.
en dr.phil is idd een goed idee..
quote:probeer zo normaal ogelijk te leven en daar hoort t aantrekken van andermans mening ook bij.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:48 schreef teknomist het volgende:
Mensen kunnen niet zien of ruiken (tenzij je ondertitel zegt: "ADHD: Vergeef me!") dat je ADHD hebt. Dus ik denk dat je het beste kan aanpassen of je trekt je gewoon helemaal nergens van aan.
Dan is t einde zoek in mijn ogen
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 01:21 schreef Marnick het volgende:
Het spijt me zeer dat ik wel de regels lees...
En ja ik ben ook 16, maar ik denk dat dit ongeveer mijn 5e post is hier.
Ik vraag me af: als jij zoveel problemen hebt met de mensen die dit forum hebben gemaakt, de regels hebben gemaakt, de regels naleven en posten, waarom je je dan hebt aangemeld en de posts leest hier?
Dit is geen aanmoediging om te vertrekken, zeker niet, maar ik denk niet dat de fout ligt bij de ruim 50% 13- tot 22-jarige personen. Denk er eens over na.
off-topic: het was je tweede post op het forum en je hebt er ook drie op de frontpage
quote:mischien ook wel voor jou, vanwege een gebrek aan begrip voor dingen die gezegd worden
Op woensdag 20 augustus 2003 01:11 schreef GC het volgende:
hmm.... je bent hier idd te gast. en regels zijn er niet voor niets, en dit gescheld vind ik niet echt gepast voor een "volwassene"en dr.phil is idd een goed idee..
quote:Ik merk nadat je me de huid vol hebt gescholden dat je er verder wel inhoudelijk op verder gaat, dus ik zal een reactie proberen te geven.
Op woensdag 20 augustus 2003 01:16 schreef gogo115 het volgende:[..]
probeer zo normaal ogelijk te leven en daar hoort t aantrekken van andermans mening ook bij.
Das voor mij mischien nie makkelijk, maar ik verrek t om t uit de weg te gaan.Dan is t einde zoek in mijn ogen
In je beginpost noemde je dat je ADHD had, en dat je *daarom* vaak geen zin had om het geduld op te brengen om bijvoorbeeld de FAQ door te lezen. Dit is de basis van jouw probleem op Fok! volgens jezelf. Mijns inziens ben je dus wel je ADHD als excuus aan het gebruiken. Uiteraard gun ik niemand ADHD of welke aandoening dan ook, maar dat jij nu rijinstructeur bent geeft alleen maar aan dat je er zeker mee om kunt gaan en je kunt aanpassen aan de heersende regels.
Zie het zo: wat doe jij met leerlingen die het vertikken om de theorie te leren? Niet weten wat de regels zijn voor het gedrag in het verkeer?
Je hoeft dus ook niet uit de weg te gaan, je moet probeeren te 'ritsen' in de heersende verkeersstroom op fok!
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 20-08-2003 01:29]
quote:"begrip" ? ?
Op woensdag 20 augustus 2003 01:25 schreef gogo115 het volgende:[..]
mischien ook wel voor jou, vanwege een gebrek aan begrip voor dingen die gezegd worden
ik heb het hier alleen even over het gescheld dat ik niet vind kunnen, schelden is een teken van machteloosheid, dat je niet weet wat je moet zeggen.
Fok! is prive-eigendom, je zou je vereerd moeten voelen om hier te mogen zijn. Wel wordt geeist dat je de faq leest, als je daar niet de moeite voor neemt zoek je toch een ander forum?
slaap lekker tot morgen,
greetz Louis
ps: Marnick je bent een goede jongen
quote:gefeliciteerd jij bent de domste lul die ik op fok heb gezien
Op woensdag 20 augustus 2003 01:36 schreef Solomon het volgende:
Een ziekte is wel het lafste excuus wat je kunt gebruiken.Fok! is prive-eigendom, je zou je vereerd moeten voelen om hier te mogen zijn. Wel wordt geeist dat je de faq leest, als je daar niet de moeite voor neemt zoek je toch een ander forum?
Louis gaat lekker nachtje slapen...
maar als je er zo'n probleem van maak, waarom ben je hier dan nog ???
dit is een serieuze vraag.
greetz Louis
quote:t geduld is bij mij ook op.
Op woensdag 20 augustus 2003 01:58 schreef WattaFakka het volgende:
Ik heb geen zin om je hele verhaal te gaan lezen, heb ik geen geduld voor, maar wat is je probleem op Fok!?
Dr lopen hier mensen onzin te posten in forums waar ze geen fuck te zoeken hebben.
Zijn t meest van die broekenzeikers die net zonder luier lopen.
Ik ga nog op een paar postings in,
Want als je hier op fok met al die elite users een berichtje fout zet ,,,nou, whaha moew je s kijken wat je bent.
ik beantwoord nog de serieuze berichten en dan mag fok wat mij betreft afbranden. t liefst met de elite erin
Kijk maar effe wat voor stompzinnige reacties er weer tussen staan.
En dat lult dan ook nog ga maar naar een ander forum.
Alsof die er niet zijn.
Nou joh, die zitten wat dit betreft beter inmekaar dan dat hele kutfok met al zn lame users erbij.
godverdomme jongetjes van 16 hier met een smoel als een beul.
Ik vraag me af wat die lullo,s te zeggen hebben face to face.
Ga jankend bij de foon zitten wachten of je geslaagd bent voor je fucking schooldiploma.
Das de enige zorg die jullie hebben.
jammer dat mensen zo kunnen doen
ik lach je gewoon uit om je "onvolwassen gedrag"
greetz Louis
en nu echt slapen
[Dit bericht is gewijzigd door GC op 20-08-2003 02:17]
quote:Ja doe zelf ff normaal, je loopt met ADHD te spotten
Op woensdag 20 augustus 2003 02:11 schreef gogo115 het volgende:[..]
t geduld is bij mij ook op.
veel plezier met die domme stompzinnige motherfuckers hier.Dr lopen hier mensen onzin te posten in forums waar ze geen fuck te zoeken hebben.
Zijn t meest van die broekenzeikers die net zonder luier lopen.
Ik ga nog op een paar postings in,
Want als je hier op fok met al die elite users een berichtje fout zet ,,,nou, whaha moew je s kijken wat je bent.ik beantwoord nog de serieuze berichten en dan mag fok wat mij betreft afbranden. t liefst met de elite erin
Kijk maar effe wat voor stompzinnige reacties er weer tussen staan.
En dat lult dan ook nog ga maar naar een ander forum.
Alsof die er niet zijn.
Nou joh, die zitten wat dit betreft beter inmekaar dan dat hele kutfok met al zn lame users erbij.godverdomme jongetjes van 16 hier met een smoel als een beul.
Ik vraag me af wat die lullo,s te zeggen hebben face to face.Ga jankend bij de foon zitten wachten of je geslaagd bent voor je fucking schooldiploma.
Das de enige zorg die jullie hebben.
Maar jij bent daar te lui voor en omdat je niet tegen negatieve feedback kan gebruik je ADHD maar als smoes.
quote:Dus wij moetne ons gaan aan passen omdat jij ergens last van heb. Een bepaalde ziekte? Iedereen is gelijk hier op het forum. IEDEREEN. Of je nu ADHD hebt of dat je een arm mist. Voor iedereen zijn er regels. En ook voor iedereen zijn die het zelfde. Die regels staan in de faq wij fokkers gaan ons niet aan passen aan jou. Jij moet je aan passen aan fok en het forum. Zint het je niet dan moet je hier niet komen.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:29 schreef gogo115 het volgende:
ik val maar meteen met de deur in huis.
ik heb problemen op fok.
en zeer zeker niet in de laatste plaats door een wat men vandaag de dag adhd noemt (dus t geduld niet op kunnen brengen om eerst een een faq van een kilometer door te lezen omdat die faq me niet boeit)
adhd,ers weten waar ik over praat.ik post dus gewoon een probleem in een forum, maar t merendeel van de fokkers voelt zich (in mijn ogen nu) zo goed dat ze zonder nadenken dingen lopen te posten waarvan ik al denk , spoor jij wel.
Dat wil niet zeggen dat ik in dingen waar ik wel in ben geintereseerd niet snap.
Dat pik je vlugger op dan een ander.
Kijk me dan ook niet vreemd aan dat ik t met mn "dingetje" nog tot rijschoolhouder wist te schoppen.
Daar ben ik vlugger in geslaagd dan wie dan ook in mn klas toen die tijd.
Omdat t me intereseerdeMaar ik word er ziek van om hier op fok uitgemaakt te worden voor n00b en kutnewbie omdat de rest van de fokkers die zich wijze mannen noemen en oldbie zijn op een forum en daarom denken dat ze de wijsheid van de wereld in pacht hebben met hun gemiddelde lft van 19.
Door mn ongeduld wat dingen betreft die me nie veel schelen nadat ik wat dingen gezien heb hier op fok wat betreft t commentaar kan ik me effe niet inhouden.
sorry voor dat.Ik hoop hier wat lui te vinden die wat van pc,s afweten zodat ik effe op mn eigen manier geholpen kan worden ipv door die wijze fokkers die prima commentaar weten te geven behalve goeie tips op een enkele na.
let wel op een enkele na.Is er iemand op dit forum die me effe wil helpen??????plz
Ik ken mezelf en mn tekortkoming, dus t lijkt me niet verstandig om nu op fok dingen aan te gaan halen.plz help me.
Zoek hier dus eigenlijk 2 dingen.
raad voor mn ongeduld op fok ten opzichte van sommige alleswetende know it all,s van 17 of 18 jaar die opgegroeid zijn in een generatie en een klaslokaal waar ik vroeger nog een knal voor mn kop kreeg als je al een reken machine bij je had, maar waar nu voor 2 ton aan pc,s staan.En is hier iemand die ook wat van pc,s weet die me effe kan helpen met mn probleempje op gebied van beveiliging (firewalls)
Krijg namelijk zo,n beetje 120 echo requests per uur binnen en dat heb ik nog nie gezien hier.
Zoek dus ook iemand die verstand van zaken heeft wat dat betreft.dat zijn dus 2 onderwerpen in 1 topic.
Ik hoop dat t niet te veel is en dat ik hier wel effe geholpen kan worden.Alvast bedankt
jacco
quote:ik bedoelde zogenaamde regels die ik van users te horen krijg en niet van moderators.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:58 schreef Hoog1976 het volgende:[..]
Nou wil ik niet wel moeilijk doen, maar want ik vind dit een beetje ver gaan.
Die "fucking irl newbies" mogen dan tenminste 15-20 jaar jonger zijn dan jij, maar jij kan je natuurlijk ook gewoon eens niets van hun reacties aantrekken. Je weet dat ze hier rondlopen dus als je iets post kun je op reacties wachten.
En die regels die jij maar onzin vind, zijn er niet voor niets. Je bent hier in principe te gast dus je hebt de regels te accepteren. Je hebt je zelf tenslotte aangemeld als gebruiker hier!
En met dit soort reacties helpt niemand je zo nog. Althans....ik niet iig.
quote:Die weten dus wel hoe het werkt en kunnen je vertellen hoe iets moet en wat wel en niet mag.
Op woensdag 20 augustus 2003 02:35 schreef gogo115 het volgende:
Veel lui denken hier ook wat te kunnen zeiken als ze meer adn 3000 postings hebben
Maar wat zit je nu te zeuren. Denk jij nou ECHT dat een forum zich gaat aan passen aan jou. Lees die regels door hou je er aan en anders is het
quote:als ik op jou eigendom trap hoor ik t wel
Op woensdag 20 augustus 2003 01:36 schreef Solomon het volgende:
Een ziekte is wel het lafste excuus wat je kunt gebruiken.Fok! is prive-eigendom, je zou je vereerd moeten voelen om hier te mogen zijn. Wel wordt geeist dat je de faq leest, als je daar niet de moeite voor neemt zoek je toch een ander forum?
quote:was ik maar zo dom als jij bent
Op woensdag 20 augustus 2003 02:16 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Ja doe zelf ff normaal, je loopt met ADHD te spotten
Ik ken ZAT mensen die ADHD in de breedste variant hebben en die hebben best het fatsoen om 100 regels te lezen.
Maar jij bent daar te lui voor en omdat je niet tegen negatieve feedback kan gebruik je ADHD maar als smoes.
quote:weet je wat je doet. Ga effe vaak genoeg de faq overtreden dan krijg je een ban met de melding ga jij effe 24 uur de faq lezen.
Op woensdag 20 augustus 2003 02:39 schreef gogo115 het volgende:[..]
als ik op jou eigendom trap hoor ik t wel
Luister niks is zo vervelend als een user ELKE keer maar weer fouten maakt die niet nodig zijn door middel van lezen. Dat is de reden dat iedereen zeurt over van alles.
quote:Ha ha
Op woensdag 20 augustus 2003 02:41 schreef gogo115 het volgende:[..]
was ik maar zo dom als jij bent
Voor een volwassen vent beheers je belachelijk weinig spellingsregels.
quote:Soms heb je ook nog gelijk.
Op woensdag 20 augustus 2003 02:41 schreef ook_gek het volgende:
Luister niks is zo vervelend als een user ELKE keer maar weer fouten maakt die niet nodig zijn door middel van lezen. Dat is de reden dat iedereen zeurt over van alles.
quote:wel vaker dan soms hoor
Op woensdag 20 augustus 2003 02:45 schreef sig000 het volgende:[..]
Soms heb je ook nog gelijk.
.
[deze misschien naar klaagbaak?]
Ik heb zelf het idee dat de meeste niet begrijpen wat ADHD precies inhoud, en dat het niet bij iedereen hetzelfde hoeft te zijn... Op sommige dingen reageer je net ff verkeerd, je vat het verkeerd op of je ben zwaar aan het overreacten. *als* dit gebeurd wordt dat alleen maar versterkt als je niet serieus wordt genomen, en ik denk zomaar dat niemand er positief op kan reageren als diegene niet serieus wordt genomen. ADHD is dus meer een soort aandoening wat je gedrag behoorlijk kan veranderen onder bepaalde omstandigheden dan een ziekte.
De reden waarom gogo15 verteld waarom hij ADHD heeft *lijkt* me vrij simpel; Als gogo15 ergens 'verkeerd' op reageert is het meteen een hoop gescheld 'want hij is toch maar een n00b' (zoals het hier op fok! dan ook daadwerkelijk gaat), en nu zijn er in ieder geval een aantal op de hoogte hiervan. En als er dan op je neer wordt gekeken omdat je dat verteld, vind ik toch dat er iets niet klopt... t zou juist andersom moeten zijn, aangezien er niet veel zijn die tegen een stel relatief onbekende lui gaat zitten vertellen wat zijn problemen nou precies zijn...
Er zijn dus ook mensen die gogo15's situatie *wel* begrijpen en niet meteen negatief reageren als hij iets verkeerd opvat.. Het zijn er helaas niet veel, maar toch zijn ze er. Waarschijnlijk was hij op zoek naar meer van dat soort mensen op dit forum, waarmee hij over zijn en andermans computerproblemen kan praten...
Da's dan mijn mening (als dat nog kan hier in nederland...)
Terwijl ik aan andere dingen maar hoef te ruiken en ik weet het.
En die lui die zitten te typen dat ze alles van adhd weten moeten maar snel nokken denk ik.
Want die KENNEN alleen maar iemand.
Er zijn vele vormen en ieder krijgt zn deel.
sorry als ik mensen op hun tenen getrapt heb, maar ik had niet zoveel reacties verwacht.
En al helemaal niet van mensen die eigenlijk op dit forum niets te zoeken hebben, want dat blijkt uit sommig commentaar
quote:Die zijn zeldzaam... heel zeldzaam
Maar ja, tussen al die ongein zijn dan gelukkig ook weer een hoop pareltjes te vinden die Fok de moeite waard blijven maken.
quote:Moet je horen wie het zegt; de rijschoolhouder
Op woensdag 20 augustus 2003 02:41 schreef gogo115 het volgende:[..]
was ik maar zo dom als jij bent
Getuigt niet van veel inteligentie.
Nee Gogo, word nooit wat met je
quote:Het lijken er in ieder geval steeds minder te worden. Van mij mogen ze buiten Onzin en Chat een limiet van 10 berichten per dag invoeren, dan worden de grootste fok-clowns misschien wat selectiever in wat ze de wereld allemaal mededelen.
Die zijn zeldzaam... heel zeldzaam
quote:Als ik even mag reageren als fok. Ik ben ook iemand die soms direct reageer op een fout. Maar dat komt omdat zo veel mensen de zelfde beginners fouten maakt. En dat terwijl het simpel is opgelost als je even de faq door leest. Het neemt een hele zooi iritatie,s weg bij de users. Jij voelt je beter op het forum en de mede gebruikers ook.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:00 schreef gogo115 het volgende:
thnx smokezniet iedereen heeft dus verstand op fok
Nog maals. Je kan niet verwachten dat iedereen weet dat jij ADHD hebt. En dan nog. Je hebt je aan regels te houden of je dat leuk vind of niet. Fok gaat zich niet aan passen aan andere mensen. Iedereen is het zelfde.
quote:dat is zeker vervelend jha. Helemaal mee eens met dat quote van je.
Op woensdag 20 augustus 2003 02:57 schreef dvr het volgende:
. En dan zwijg ik nog over types die uit pure luiheid je hele bericht quoten terwijl dat niets aan de duidelijkheid van de discussie toevoegt (integendeel - iedereen moet die hele lap dan weer overslaan om verder te kunnen lezen).deze misschien naar klaagbaak?
En nee dit is niks voor klaagbaak. want in de faq staat dat het klagen over users van fok niet mag.
Dit soort dingen gebeuren zo vaak. Dat veel users die hier een tijdje zitten er gek van worden. En dan gaan ze dat direct af reageren op de newbie in kwestie. Lees die faq door en er is NIKS MAAR DAN OOK NIKS aan de hand. En iedereen maakt wel eens fouten.
quote:lees eerst ff de voorgaande posts voordat je hard doorgaat met je zogenaamde grappen, want je begrijpt het echt nog niet helemaal...
Op woensdag 20 augustus 2003 03:05 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Moet je horen wie het zegt; de rijschoolhouder
![]()
Getuigt niet van veel inteligentie.
Nee Gogo, word nooit wat met je
quote:Ik heb die reacties niet nodig om te weten dat ADHD niks met het niet willen lezen van startposten te maken heeft.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:07 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
lees eerst ff de voorgaande posts voordat je hard doorgaat met je zogenaamde grappen, want je begrijpt het echt nog niet helemaal...
quote:thnx dvr.
Op woensdag 20 augustus 2003 02:57 schreef dvr het volgende:
Gogo115, je hoeft echt geen ADHD te hebben om af en toe ziek te worden van de eikels die iedere gelegenheid aangrijpen om onzin uit te kramen, ook als de topicstarter een serieuze vraag stelt. Zelfs hun domste associatie moet nog aan het beeldscherm worden toevertrouwd; in zeker de helft van de berichten is gewoon geen zinnige gedachte of oorspronkelijk idee te vinden. Dat mensen snel met een dom (voor-)oordeel klaarstaan en dat meteen ook ventileren is ook schering en inslag. Of dat ze tien keer hetzelfde standpunt uiten zonder er ooit iets nieuws aan toe te voegen. En dan zwijg ik nog over types die uit pure luiheid je hele bericht quoten terwijl dat niets aan de duidelijkheid van de discussie toevoegt (integendeel - iedereen moet die hele lap dan weer overslaan om verder te kunnen lezen).
Maar ja, tussen al die ongein zijn dan gelukkig ook weer een hoop pareltjes te vinden die Fok de moeite waard blijven maken.[deze misschien naar klaagbaak?]
de echte n00bs zijn aardig stil nu.
En smokez regelt mn eigenlijke vraag over mn wall.
Dus de parels op fok moet je helaas weten te sorteren.
Dat houd ook in dat je de rest helaas gewwon maar weg moet gooien.
Ik vraag me alleen af hoe een wijs mannetje zich voelt als ie al word weggegooid door iemand die echt voor een probleem uitkomt!
Ik wil t niet weten
quote:*sigh*...
Op woensdag 20 augustus 2003 03:09 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Ik heb die reacties niet nodig om te weten dat ADHD niks met het niet willen lezen van startposten te maken heeft.
nog maar een speciale aanvulling voor Mr. WattaFakka...
ADHD kan dus ook inhouden dat je geen geduld heb voor bepaalde dingen als je nou eenmaal weinig zin heb om datgene te doen... Neem bijvoorbeeld huiswerk, zit jij met plezier 5 uur lang scheikundige formules uit je hoofd te leren? (beetje slecht voorbeeld misschien maar daar zal het wel op neerkomen)
quote:Hier ga ik niet op in. Ga lekker slapen en lees morgen als je weer helder na kan denken mijn tweede post in dit topic door misschien dat je dan begrijpt wat ik bedoel.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:14 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
*sigh*...
ADHD kan dus ook inhouden dat je geen geduld heb voor bepaalde dingen als je nou eenmaal weinig zin heb om datgene te doen... Neem bijvoorbeeld huiswerk, zit jij met plezier 5 uur lang scheikundige formules uit je hoofd te leren? (beetje slecht voorbeeld misschien maar daar zal het wel op neerkomen)
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 20-08-2003 03:19]
quote:Maar wat is nu het punt dan? Regels zijn regels daar moet iedereen zich aan houden.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:14 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
*sigh*...
Of wil je zeggen dat je zonder rijbewijs gaat rijden. Je word vervolgens aan gehouden en je zegt. Jha ik heb ADHD en geen zin en gedult om een rijbewijs te halen. Oh nee zegt dan de agent. Sorry mijn fout prettige dag verder.
quote:Precies. Als je niet het geduld op kan brengen een lange startpost te lezen zoek dan een ander topic. Ik ga ook niet elke lange startpost doorlezen, deze toevallig wel.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:19 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar wat is nu het punt dan? Regels zijn regels daar moet iedereen zich aan houden.
Of wil je zeggen dat je zonder rijbewijs gaat rijden. Je word vervolgens aan gehouden en je zegt. Jha ik heb ADHD en geen zin en gedult om een rijbewijs te halen. Oh nee zegt dan de agent. Sorry mijn fout prettige dag verder.
quote:hm... dus je gaat me nu vertellen dat t een misdrijf is om de FAQ niet te lezen? geef me dan maar aan bij de politie want ik heb dat ook niet gedaan.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:19 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar wat is nu het punt dan? Regels zijn regels daar moet iedereen zich aan houden.
-edit - en trouwens, de meesten vinden het niet echt vervelend om hun rijbewijs te halen
[Dit bericht is gewijzigd door Sm0keZ op 20-08-2003 03:25]
quote:Pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet?
Op woensdag 20 augustus 2003 03:18 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Hier ga ik niet op in. Ga lekker slapen en lees morgen als je weer helder na kan denken mijn tweede post in dit topic door misschien dat je dan begrijpt wat ik bedoel.
quote:het is natuurlijk net wat je wel / niet interesseert
Op woensdag 20 augustus 2003 03:20 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Precies. Als je niet het geduld op kan brengen een lange startpost te lezen zoek dan een ander topic. Ik ga ook niet elke lange startpost doorlezen, deze toevallig wel.
quote:jij hier
Op woensdag 20 augustus 2003 03:23 schreef Sir_Killalot het volgende:[..]
Pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet?
quote:Nee waar het op neer komt is dat je je aan regels moet houden. Of je weet die regels al of je gaat ze leren door BV de faq door te lezen. Er worden geen uitzonderingen gemaakt. Maakt iemand een fout op het forum word dat hart afgestraft door middel z,n hele topic te verneuken. En hem gewoon aan te vallen zoals dat vaak gebeuren. En dan moet de TS niet gaan zitten janken dat het ADHD heeft. Kut smoes is dat als je dat aan draagt om niet de faq te lezen.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:22 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
hm... dus je gaat me nu vertellen dat t een misdrijf is om de FAQ niet te lezen? geef me dan maar aan bij de politie want ik heb dat ook niet gedaan.
-edit - en trouwens, de meesten vinden het niet echt vervelend om hun rijbewijs te halen
quote:ik ben bang dat er weinig zijn die snappen wat jij nu eigenlijk wil.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:18 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Hier ga ik niet op in. Ga lekker slapen en lees morgen als je weer helder na kan denken mijn tweede post in dit topic door misschien dat je dan begrijpt wat ik bedoel.
quote:hm... misschien moest je zelf de FAQ ook maar eens gaan lezen... ik heb nergens zien staan dat je wordt afgezeken als je het niet leest.. (en ja ik heb net ff rondgekeken op de FAQ)
Op woensdag 20 augustus 2003 03:26 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee waar het op neer komt is dat je je aan regels moet houden. Of je weet die regels al of je gaat ze leren door BV de faq door te lezen. Er worden geen uitzonderingen gemaakt. Maakt iemand een fout op het forum word dat hart afgestraft door middel z,n hele topic te verneuken. En hem gewoon aan te vallen zoals dat vaak gebeuren. En dan moet de TS niet gaan zitten janken dat het ADHD heeft. Kut smoes is dat als je dat aan draagt om niet de faq te lezen.
quote:Ben benieuwd.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:29 schreef gogo115 het volgende:[..]
ik ben bang dat er weinig zijn die snappen wat jij nu eigenlijk wil.
en als er volgens mij 1 nie kan denken dan is dat smokez in ieder geval niet,.
Moet ik nu nog namen gaan noemen??
quote:als je dat dan niet kan raden dan kan je idd niet nadenken
Op woensdag 20 augustus 2003 03:30 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Ben benieuwd.
quote:ik d8 niet dat ik opfok iemand dood kon rijden sukkel
Op woensdag 20 augustus 2003 03:20 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Precies. Als je niet het geduld op kan brengen een lange startpost te lezen zoek dan een ander topic. Ik ga ook niet elke lange startpost doorlezen, deze toevallig wel.
quote:Het is geen regel om afgezeken te worden. Wel een gebruik Dat is dan weer heel iets anders.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:29 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
hm... misschien moest je zelf de FAQ ook maar eens gaan lezen... ik heb nergens zien staan dat je wordt afgezeken als je het niet leest.. (en ja ik heb net ff rondgekeken op de FAQ)
Een forum heeft regels en gebruikers. Deze gebruikers hebben een soort humor en eigen gebruiken daar moet je je gewoon aan passen. Je kan er lekker tegen aan gaan schoppen prima. Maar ga niet huilen dat je niet serieus word genomen. Jij moet je aan passen aan fok. En niet fok aan jou.
quote:god god anders neem jij effe alles letterlijk. Het was een voorbeeld over aan de regels houden. Mag toch hopen dat je dat zelf ook wel door had of niet?
Op woensdag 20 augustus 2003 03:32 schreef gogo115 het volgende:[..]
ik d8 niet dat ik opfok iemand dood kon rijden sukkel
quote:dus je wou zeggen dat dit forum er voor de grap staat, alleen maar onzin gebeurd etc, en als je serieus ergens een probleem verteld dat je van alle kanten uitgelachen moet worden?
Op woensdag 20 augustus 2003 03:33 schreef ook_gek het volgende:[..]
Het is geen regel om afgezeken te worden. Wel een gebruik Dat is dan weer heel iets anders.
Een forum heeft regels en gebruikers. Deze gebruikers hebben een soort humor en eigen gebruiken daar moet je je gewoon aan passen. Je kan er lekker tegen aan gaan schoppen prima. Maar ga niet huilen dat je niet serieus word genomen. Jij moet je aan passen aan fok. En niet fok aan jou.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 03:32 schreef gogo115 het volgende:[..]
ik d8 niet dat ik opfok iemand dood kon rijden sukkel
quote:mischien moet jij met je humor naar een ander forum, want dit is niet grappig bedoeld
Op woensdag 20 augustus 2003 03:33 schreef ook_gek het volgende:[..]
Het is geen regel om afgezeken te worden. Wel een gebruik Dat is dan weer heel iets anders.
quote:Hmm toch knap dat je dat er uit kan halen want ik kan dat namelijk niet.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:35 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
dus je wou zeggen dat dit forum er voor de grap staat, alleen maar onzin gebeurd etc, en als je serieus ergens een probleem verteld dat je van alle kanten uitgelachen moet worden?
oke duidelijk let op he. Pak pen en papier er bij want het word moeilijk nu voor je. Ik ga het zo goed mogelijk uit leggen.
We hebben het volgende.
Forum, Users, Regels, Gebruiken, Ongeschreven regels.
Oke kort duidelijk verhaaltje.
Het forum heeft regels. Daar dient ieder zich aan te houden. Deze regels staan in de faq.
We hebben ook nog gebruikers die het forum min of meer maken. Deze users zijn een vaste groep waar je niet zo makkelijk in word opgenomen. Hoe wel? door je aan te passen aan die steets groter wordende groep. Er tegen aan gaan shoppen schiet niet op. Lees anders even globaal het forum door. Je hebt snel in de gaten wat de gebruiken zijn en de soort humor.
Wat gebeurd er als jij je niet aan de regels houd als newbie.
Je topic za verloren gaan. Je word af gezeken. Doe je niks aan. Hoe kan je dit verkomen. Door BV je aan de regels te houden die in de faq staan. Door normaal te reageren en niet tegen de grote groep gaan aan schoppen. Door bv direct op de man af te spelen of door te gaan schelden. Op dat moment ben je een perfecte prooi voor de users en dat zal je gaan weten ook.
Dit is het in het kort. Gek toch dat er altijd maar een paar mensen problemen hebben met fok en dat een groot deel van de newbie,s nooit ergens last van hebben. Ligt het dan aan fok of ligt het dan aan die paar nieuwe users.......
quote:dit is ook niet grappig bedoeld. Wie weet moet jij naar een ander forum. Weet het eigelijk wel zeker. Jij bent niet te vreden met fok ik wel. jij wil dat we ons gaan aan passen aan jou ik niet. JIJ loopt te huilen dat ze je niet serieus nemen. Wie van ons 2 moet nu naar een ander forum.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:43 schreef gogo115 het volgende:[..]
mischien moet jij met je humor naar een ander forum, want dit is niet grappig bedoeld
quote:Blijkbaar nog niet genoeg om deze 'varianten' te kennen, en dat heb niks met fatsoen te maken.
Ja doe zelf ff normaal, je loopt met ADHD te spotten Ik ken ZAT mensen die ADHD in de breedste variant hebben en die hebben best het fatsoen om 100 regels te lezen.
quote:Da's geen smoes, meer een reden. Ik ken gogo115 irl goed genoeg om dat te zeggen. Je hebt zelf geen ADHD, en aan je reacties te zien ken je er persoonlijk ook niet echt veel die last hebben van ADHD. Ik heb het zelf ook niet, maar ik weet tenminste *wel* wat de gevolgen zouden kunnen zijn en hoe iemand kan reageren.
Je bent niks meer of minder hoor als je ADHD hebt tegen over mij of de rest van de wereld. Is dat zo moeilijk te begrijpen? Van mij part heb je nog maar 1 long. Of mis je een arm. OF heb je een kunst knie. REGELS ZIJN REGELS.
Je kan stom weg niet verwachten dat een paar duizen users zich gaan aan passen omdat iemand ADHD heeft.
quote:ik geef toe, dat ligt misschien aan de nieuwe users. wat gogo115 dus vraagt is om begrip als hij iets fout zegt, en dat schijnt dus niet te kunnen bij sommigen. Hetzelfde dat als iemand in een rolstoel op de middelbare school zou zitten en die wordt verplicht om mee te doen met hoogspringen, hardlopen etc. komt ook ongeveer op tzelfde neer
Ligt het dan aan fok of ligt het dan aan die paar nieuwe users.......
quote:Ouwe jongens,krentebrood?
Op woensdag 20 augustus 2003 03:24 schreef WattaFakka het volgende:[..]
jij hier
Denken jullie nu echt dat je met een luie flikker te maken hebt die te bedonderd is om de faq te lezen???????????
plz wake up!!!!
quote:we vragen ook niet of iedereen zich wil aanpassen, dat heb je mij ook niet horen zeggen. begrip voor de situatie is een beter woord.
Je kan stom weg niet verwachten dat een paar duizen users zich gaan aan passen omdat iemand ADHD heeft.
quote:Vind ik geen vergelijking. Maar kijk eens naar z,n reactie,s. Daar maakt hij zich ook niet geliefd mee. Door BV kneus te zeggen. Dan kan je rekenen op een leuke rel topic. En ik blijf er bij regels zijn regels. Hij kan toch lezen? Lezen zal je dan. Een rolstoeler mag toch ook niet door het rood rijden?
Op woensdag 20 augustus 2003 03:49 schreef Sm0keZ het volgende:Hetzelfde dat als iemand in een rolstoel op de middelbare school zou zitten en die wordt verplicht om mee te doen met hoogspringen, hardlopen etc. komt ook ongeveer op tzelfde neer
Kijk als je iets niet kan. Dan is het einde verhaal.
Maar hij kan lezen. Hij leest dit hele topic door dus kan hij ook de faq door lezen.
quote:Jij verwacht dat we ons gaan aan passen aan jou?
Op woensdag 20 augustus 2003 03:51 schreef gogo115 het volgende:
ik wou net wat plaatsen over sta op en wandel, maar dat hoeft al nie meer.Denken jullie nu echt dat je met een luie flikker te maken hebt die te bedonderd is om de faq te lezen???????????
plz wake up!!!!
Je kan toch lezen? LEZEN zal je die faq niet ons probleem dat jij dat niet wil. Ben je blind is dat een ander verhaal.
quote:dit topic is dan nog interessant in zijn ogen, die FAQ blijkbaar iets minder. nogmaals, hij kan het geduld niet opbrengen voor iets wat hem totaal niet interesseert. (hoevaak heb ik dat zinnetje al herhaald btw?)
Op woensdag 20 augustus 2003 03:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Vind ik geen vergelijking. Maar kijk eens naar z,n reactie,s. Daar maakt hij zich ook niet geliefd mee. Door BV kneus te zeggen. Dan kan je rekenen op een leuke rel topic. En ik blijf er bij regels zijn regels. Hij kan toch lezen? Lezen zal je dan. Een rolstoeler mag toch ook niet door het rood rijden?
Kijk als je iets niet kan. Dan is het einde verhaal.
Maar hij kan lezen. Hij leest dit hele topic door dus kan hij ook de faq door lezen.
quote:Copy en paste effe t stukkie waar ik om jou raad vraag?
Op woensdag 20 augustus 2003 03:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jij verwacht dat we ons gaan aan passen aan jou?
Plz wake upJe kan toch lezen? LEZEN zal je die faq niet ons probleem dat jij dat niet wil. Ben je blind is dat een ander verhaal.
quote:In welk opzicht zou jij je dan moeten aanpassen als ik mag vragen?
Op woensdag 20 augustus 2003 03:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jij verwacht dat we ons gaan aan passen aan jou?
Plz wake upJe kan toch lezen? LEZEN zal je die faq niet ons probleem dat jij dat niet wil. Ben je blind is dat een ander verhaal.
En al had je een goede reden, alle reacties in dit topic die van jou afkomen zijn ongetwijfeld VEEL minder werk dan dat 'aanpassen' waar je het steeds over heb...
quote:ik heb in sommige dingen ook geen zin moet dat ik dan ook maar niet doen?
Op woensdag 20 augustus 2003 03:57 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
dit topic is dan nog interessant in zijn ogen, die FAQ blijkbaar iets minder. nogmaals, hij kan het geduld niet opbrengen voor iets wat hem totaal niet interesseert. (hoevaak heb ik dat zinnetje al herhaald btw?)
quote:Niet ik heb geen problemen met fok in tegen stelling tot andere mensen. Dus waarom zal ik me moeten aan passen?
Op woensdag 20 augustus 2003 03:58 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
In welk opzicht zou jij je dan moeten aanpassen als ik mag vragen?
quote:En jij vind het gek dat je word aan gevallen als je zulke reactie,s geeft. Zit al met hoop te wachten op het volgende topic van je in R&P over hoe moeilijk je het hept op fok. Vraag me serieus af wat je hier doet. Want je hebt het al niet makkelijk en als je zo door gaat zal je het ook niet makkelijk krijen ook.
Op woensdag 20 augustus 2003 03:57 schreef gogo115 het volgende:[..]
Copy en paste effe t stukkie waar ik om jou raad vraag?
Lees liever mn post effe trug en kom met een antwoord op die pings lul.
Als je dat nie kan zit ik eigenlijk verder niet om je lame commentaar te wachten.
weltrusten
quote:Jij kan nooit weten hoeveel mensen ik ken die ADHD hebben en wat hun problemen zijn, En die problemen hebben niks te maken met het geduld opbrengen een manuel bijv te lezen. (en nee, Gogo, op Fok! lees je geen manuels, maar dit is een VOORBEELD)
Op woensdag 20 augustus 2003 03:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit was je 2e post, WattaFakka? Ok ik heb m 3 keer gelezen ondertussen maar ik vat het nog steeds zo op als de eerste keer...
[..]Blijkbaar nog niet genoeg om deze 'varianten' te kennen, en dat heb niks met fatsoen te maken.
[..]Da's geen smoes, meer een reden. Ik ken gogo115 irl goed genoeg om dat te zeggen. Je hebt zelf geen ADHD, en aan je reacties te zien ken je er persoonlijk ook niet echt veel die last hebben van ADHD. Ik heb het zelf ook niet, maar ik weet tenminste *wel* wat de gevolgen zouden kunnen zijn en hoe iemand kan reageren.
quote:Als jij je niet hoeft aan te passen, waarom zou een ander dat dan wel moeten. m.a.w. , weet je zelf nog wel waar je het over heb?
Op woensdag 20 augustus 2003 04:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
Niet ik heb geen problemen met fok in tegen stelling tot andere mensen. Dus waarom zal ik me moeten aan passen?
quote:Nee da's niet verwonderlijk, maar ik zal nog een herhalen dat je dingen verkeerd op kan vatten en zwaar kan overreacten bij zoiets. Dat schijn je dus nog steeds niet te begrijpen... En ja, wacht maar lekker hoor, we zitten allemaal te wachten op die figuren zoals jij die lekker de boel kunnen afzeiken en niet normaal op een probleem kunnen reageren. Idd een goeie vraag, wat doe jij hier eigenlijk? Waarschijnlijk niet om een rondje te fietsen maar om elkaars vragen te beantwoorden enzo, maar al helemaal niet om op zoek te gaan naar figuren die nergens begrip voor op kunnen brengen...
[..]En jij vind het gek dat je word aan gevallen als je zulke reactie,s geeft. Zit al met hoop te wachten op het volgende topic van je in R&P over hoe moeilijk je het hept op fok. Vraag me serieus af wat je hier doet. Want je hebt het al niet makkelijk en als je zo door gaat zal je het ook niet makkelijk krijgen ook.
quote:weten we idd niet maar dat was gewoon een gokje, gebaseerd op jouw houding en hoe open je staat voor anderen. Ik denk zomaar dat als je niet wil begrijpen wat ADHD precies inhoud dat je maar weet beter terug kan gaan naar de onzin topics, want hier breng je weinig nieuws en enkel irritatie.
Op woensdag 20 augustus 2003 04:03 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Jij kan nooit weten hoeveel mensen ik ken die ADHD hebben en wat hun problemen zijn, En die problemen hebben niks te maken met het geduld opbrengen een manuel bijv te lezen. (en nee, Gogo, op Fok! lees je geen manuels, maar dit is een VOORBEELD)
punt.
quote:Ja. Eigenlijk wel...
Op woensdag 20 augustus 2003 03:51 schreef gogo115 het volgende:
Denken jullie nu echt dat je met een luie flikker te maken hebt die te bedonderd is om de faq te lezen???????????
quote:ik weet heel goed waar ik het over heb. En over aan passen. Jullie verwachten dat ik normaal ga reageren op mensen zoals gogo omdat het ADHD heeft moet ik dat maar normaal vinden tuuuurlijk houw vol.
Op woensdag 20 augustus 2003 04:08 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
Als jij je niet hoeft aan te passen, waarom zou een ander dat dan wel moeten. m.a.w. , weet je zelf nog wel waar je het over heb?
[..]Nee da's niet verwonderlijk, maar ik zal nog een herhalen dat je dingen verkeerd op kan vatten en zwaar kan overreacten bij zoiets. Dat schijn je dus nog steeds niet te begrijpen... En ja, wacht maar lekker hoor, we zitten allemaal te wachten op die figuren zoals jij die lekker de boel kunnen afzeiken en niet normaal op een probleem kunnen reageren. Idd een goeie vraag, wat doe jij hier eigenlijk? Waarschijnlijk niet om een rondje te fietsen maar om elkaars vragen te beantwoorden enzo, maar al helemaal niet om op zoek te gaan naar figuren die nergens begrip voor op kunnen brengen...
Ik ga lekker naar bed. En ik kan je nu al vast vertellen. Je zal het zwaar krijgen op fok. Want er worden geen uitzonderingen gemaakt op users.
Dus als ik BV jou dood zou wensen en ik krijg een ban en zeg. Nee sorry ik reageer heftig door m,n ADHD is het goed. Nou blijf dat zeker denken dan komt het vast allemaal wel goed.
En nee nog steets niet gaan er 120.000 man zich aan passen aan 2 personen. Heel gek zeker in jullie ogen. Als je weet van je zelf dat je heftig reageer. Let daar dan op en zorg er voo dat je dan probeert normaal te reageren
Oh en mail me even als je het volgende klaag topic gaat openen over een paar weken. Want volgens jou kom ik hier om mensen af te zeiken. En weet je wat nou zo leuk is? Dat klopt helemaal ik zeik dol graag mensen af die denken dat de wereld zich gaat aan passen aan hun. Heerlijk die mensen.
Prettig verblijf op fok al zal dat erg zwaar worden voor jullie
quote:ow nog 1 van de frontpage
Op woensdag 20 augustus 2003 04:13 schreef Cronus het volgende:[..]
Ja. Eigenlijk wel...
quote:dit is als een redelijk serieus topic bedoeld... je denkt toch niet dat er serieus wordt gereageerd op deze slechte 1 april-grap hoop ik?
Op woensdag 20 augustus 2003 04:13 schreef Cronus het volgende:[..]
Ja. Eigenlijk wel...
Anyway, ik ga m'n bed maar eens opzoeken, dit begint te vervelen zo. tot morgen
Ik stel voor dat we nu ophouden en gogo115 met een schone lei aan andere topics laten beginnen.
quote:Ik haat de frontpage om eerlijk te zijn. Ik erger me alleen aan het feit dat jij je denkt te kunnen ontrekken aan de regels, een paar kut-usuals schelden je uit voor kutnewbie, dat gebeurd bij iedereen omdat deze mensen de hand boven het hoofd gehouden wordt, maar je moet nu niet denken dat je iedereen kan afdoeken als één of andere eikel.
Op woensdag 20 augustus 2003 04:15 schreef gogo115 het volgende:[..]
ow nog 1 van de frontpage
quote:hij heeft ADHD dus hij mag dat snap je dat dan niet
Op woensdag 20 augustus 2003 04:16 schreef Stereotomy het volgende:
Feit blijft ook dat gogo115 gewoon machteloos grof taalgebruik in de mond blijft nemen, een teken dat hij niet rationeel kan discussieren. Alleen daarom al zal deze topic op slot gaan zodra de eerste moderator weer wakker is.Ik stel voor dat we nu ophouden en gogo115 met een schone lei aan andere topics laten beginnen.
jezus wat een stompzinnig gelul.
ook zo,n ....................................
van mij mag t slot erop mods en gooi dit soort topics niet meer op de frontpage waar allerlij heren hangen die met hun verveling geen raad weten.
slot graag
quote:Hee hou maar op joh.... niks aan te doen, morgen weer een dag, laat hem maar even tieren op zichzelf. Slaap lekker, kerel.
Op woensdag 20 augustus 2003 04:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
hij heeft ADHD dus hij mag dat snap je dat dan niet
quote:Bij Fok! komen *alle* nieuwe topics op de frontpage terecht, en ja, die vallen op dit tijdstip nogal op. Aangezien jij de topicstarter bent, is het niet de schuld van fok! of wie dan ook dat er mensen vanuit de frontpage op deze topic reageren.
van mij mag t slot erop mods en gooi dit soort topics niet meer op de frontpage waar allerlij heren hangen die met hun verveling geen raad weten.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 04:19 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Hee hou maar op joh.... niks aan te doen, morgen weer een dag, laat hem maar even tieren op zichzelf. Slaap lekker, kerel.
Net als die vriend van m
quote:Lees de faq door. Daar staat in hoe je moet quote
Op woensdag 20 augustus 2003 04:18 schreef gogo115 het volgende:
Dus als ik BV jou dood zou wensen en ik krijg een ban en zeg. Nee sorry ik reageer heftig door m,n ADHD is het goed. Nou blijf dat zeker denken dan komt het vast allemaal wel goed.
jezus wat een stompzinnig gelul.
ook zo,n ....................................van mij mag t slot erop mods en gooi dit soort topics niet meer op de frontpage waar allerlij heren hangen die met hun verveling geen raad weten.
slot graag
LEES EENS DIE KUT FAQ DOOR. Dan weet je TEMINSTE hoe je moet reageren. En kom niet met een KUT smoes aan dat je ADHD hebt. Want dat is je verschuilen achter ee n ziekte. Iedereen doet wel eens dingen waar hij of zij geen zin in heeft.
En denk nie dat de wereld zich gaat aan passen aan jou. En als jij je te goed voelt voor fok tieft dan lekker op
Om voor de verandering eens aandacht te besteden aan je technische probleem:
Een echo-request is dus een verzoek om "echo" van een computer. Het enige dat iets of iemand hierdoor weet is dat er op het betreffende adres een pc aanwezig is met een werkende connectie. Veel van die echo-requests zijn waarschijnlijk van de systemen van je provider, en eventueel de PC's van mensen die op hetzelfde netwerk zitten als jij. Dit is veelal onschuldig, zelfs al komt het in zulke "grote" aantallen (120 is eigenlijk helemaal niet zoveel als je nagaat wat er allemaal achter je verbinding zit.
Mocht je je toch nog zorgen maken, het feit dat je firewall het opmerkt betekent hoogstwaarschijnlijk dat ie ze ook al tegenhoudt. Eigenlijk is het niet goed dat je deze requests tegenhoudt, want sommige machines zullen hierdoor denken dat je offline bent, terwijl je dat eigenlijk niet bent, maar goed, je moet het uiteindelijk zelf weten.
Ik hoop dat je een beetje antwoord hebt op je vraag, al is het wel een lapje tekst.
quote:wauw, een stoere aggressieve
Op woensdag 20 augustus 2003 08:18 schreef milagro het volgende:
Vechten, wil je vechten, nou? nou? hè? hè?
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Hoog1976 op 20-08-2003 08:20]
quote:Ja joh, als zo,n discussie op gang komt en je raakt iets over de zeik dan weet je t wel.
Op woensdag 20 augustus 2003 06:24 schreef SolarX het volgende:
Allereerst: typisch gevalletje van het slecht besteden van je energie. Je bent nu al 5 pagina's lang heftig aan het reageren op kritiek van anderen - al die tijd had je ook kunnen besteden aan het lezen van die stomme FAQ waar het hier allemaal om draait.
Je kunt zo te zien wel degelijk lezen en dingen interpreteren.Om voor de verandering eens aandacht te besteden aan je technische probleem:
Een echo-request is dus een verzoek om "echo" van een computer. Het enige dat iets of iemand hierdoor weet is dat er op het betreffende adres een pc aanwezig is met een werkende connectie. Veel van die echo-requests zijn waarschijnlijk van de systemen van je provider, en eventueel de PC's van mensen die op hetzelfde netwerk zitten als jij. Dit is veelal onschuldig, zelfs al komt het in zulke "grote" aantallen (120 is eigenlijk helemaal niet zoveel als je nagaat wat er allemaal achter je verbinding zit.
Mocht je je toch nog zorgen maken, het feit dat je firewall het opmerkt betekent hoogstwaarschijnlijk dat ie ze ook al tegenhoudt. Eigenlijk is het niet goed dat je deze requests tegenhoudt, want sommige machines zullen hierdoor denken dat je offline bent, terwijl je dat eigenlijk niet bent, maar goed, je moet het uiteindelijk zelf weten.Ik hoop dat je een beetje antwoord hebt op je vraag, al is het wel een lapje tekst.
Maargoed, die echo requests komen niet van mn provider maar ergens anders vandaan.
En kijk net nog us effe, maar zogauw als die pc aangaat stromen ze binnen.
Ongeveer 1 per 2 a 3 seconden en dat gaat zo de hele dag.
Als dat normaal is vraag ik me af waarom dit de eerste keer is dat ik er zo veel zie,
Tis alleen nog maar icmp wat er staat en dat is nog nooit zo geweest.
Nogmaals, ik wil wel effe een stukje van een log hierneerzetten,, als dat beter helpt, dan kan iemand mischien zien wat of dat allemaal is.
En normaal laat ik icmp altijd toe, maar nu ze om de 2 seconden binnenkomen heb ik ze maar effe geblokt.
quote:Haha, jah stoere lui mankeert t niet aan hier.
Op woensdag 20 augustus 2003 08:19 schreef Hoog1976 het volgende:[..]
wauw, een stoere aggressieve
vrouw
ADHD is geen excuus om de regels maar aan je laars te lappen. Dan hoef ik namelijk ook me niet meer aan de regels te houden.
Daarbij: voor computer problemen moet je bij DIG zijn, en niet bij R&P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |