abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7947917
Goed bezig.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7947978
Voorgesteld dat dit waar zou zijn:

De enomie is slecht, clubs hebben geldzorgen en wat doet Lerby dan? Influisteren bij van der Vaart dat hij twee keer zoveel moet vragen. Hoezo dom? Verkopen dus.

Van der vaart is goed, maar ook zeker blessuregevoelig

I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing....
  vrijdag 17 januari 2003 @ 11:51:04 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7948046
Ja wat wil ie nou??

Hij speelt hooguit 40% van de wedstrijden!!! Laat ie nou GVD eerst maar eens fit worden en spelen, dan kan je eens met eisen komen?

Anders rot ie maar op hoor! Denk je dat Real hem wil hebben als ie nooit speelt? Natuurlijk niet!

Het is echt een van de beste voetballers die we hebben, maar in de revalidatiezaal maakt hij geen doelpunten hoor!

Ik kan er zo moe van worden af en toe, van die arrogantie....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 januari 2003 @ 11:53:42 #179
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_7948081
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit waar is. Het zou iig zonde zijn, want hij kwam op mij altijd redelijk nuchter over.
Als het waar is mag hij van mij wel weg. Zo iemand wil je niet in je team hebben...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_7948114
Ajax moet maar es gewoon gaan betalen. Dat op de eerste rang voor een dubbeltje gedoe moet maar eens afgelopen zijn
Big dick.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 12:00:45 #181
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7948162
Sowieso heel stom van van Eijden om dat te zeggen en openbaar te maken.
Zoiets, vooral over zo'n voetballer als Van der Vaart, moet binnenskamers worden gehouden.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 17 januari 2003 @ 12:01:51 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7948178
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:56 schreef HassieBassie het volgende:
Ajax moet maar es gewoon gaan betalen. Dat op de eerste rang voor een dubbeltje gedoe moet maar eens afgelopen zijn
Natuurlijk is dat op zekere hoogte zo, maar voor een kwartje een geblesseerde speler hebben dan?
Get woke, go broke!
pi_7948238
De kans de Van der Vaart aan het eind van het seizoen vertrekt is weer een stukje groter geworden. Mooi, zo'n talent hoort namelijk niet in Nederland te spelen.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 12:15:40 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7948383
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 12:06 schreef nikk het volgende:
De kans de Van der Vaart aan het eind van het seizoen vertrekt is weer een stukje groter geworden. Mooi, zo'n talent hoort namelijk niet in Nederland te spelen.
nee DAT is een lekkere instelling voor alle nederlandse voetballiefhebbers!!

Tief toch een eind heen man! Waarom zouden goede spelers niet in Nederland mogen spelen? Een kaartje Ajax kost toch ook een godsvermogen?

Get woke, go broke!
pi_7948408
quote:
Jij ziet hem zeker liever eerst 2 jaar op de bank zitten bij Real. ??
pi_7949246
quote:
Mooi, zo'n talent hoort namelijk niet in Nederland te spelen.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:48:05 #187
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7951652
Van der Vaart is op mij nog nooit als een geldwolf overgekomen. Eerder een nuchtere jongen, die weet wat er wel en niet kan!

Volgens mij lult Van Eijden inderdaad uit z'n nek, misschien om zich alvast in te dekken tegen een mogelijk vertrek van Van der Vaart voor een schijntje van wat hij waard is.

Back in town
pi_7951831
Ajax moet Van Der Vaart belonen naar zijn prestaties. Hij is vaak geblesseerd, maar als hij mee doet, dan is hij een speler die een wedstrijd kan doen beslissen.
Schandalig dus dat je hem voor een schijntje laat voetballen, terwijl er in Kleedkamer 2 spelers zitten die kapitalen verdienen met nietsnutten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 16:47:05 #189
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_7954753
Excelsior - Jong Ajax op stadionschermen Arena

Het Amstel-Cupduel Ajax - Roda JC van woensdag 5 februari start een kwartier later. De aanvangstijd is 20.45 uur geworden. De wedstrijd begint een kwartier later omdat Ajax de supporters de mogelijkheid biedt om de eerste helft van Excelsior - Ajax 2 (aanvangstijd 19.30 uur) live en integraal op de schermen in de ArenA te volgen.

In de rust van de wedstrijd tegen Roda JC kunnen supporters de samenvatting van de tweede helft van Excelsior - Ajax 2 op de stadionschermen zien.

Bron: www.ajax.nl

Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_7955118
Volgens de Sportweek van deze week verdient Raffie bij Ajax nu trouwens 750.000 euro.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 19:32:09 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7958069
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:05 schreef keeper het volgende:
Volgens de Sportweek van deze week verdient Raffie bij Ajax nu trouwens 750.000 euro.
Lijkt me niet vervelend. Maar het is wel zo dat je in spanje natuurlijk veel mee kan krijgen. Maar zal de rest dan zo veel meer krijgen??
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 januari 2003 @ 19:52:44 #192
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_7958496
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja wat wil ie nou??

Hij speelt hooguit 40% van de wedstrijden!!! Laat ie nou GVD eerst maar eens fit worden en spelen, dan kan je eens met eisen komen?

Anders rot ie maar op hoor! Denk je dat Real hem wil hebben als ie nooit speelt? Natuurlijk niet!

Het is echt een van de beste voetballers die we hebben, maar in de revalidatiezaal maakt hij geen doelpunten hoor!

Ik kan er zo moe van worden af en toe, van die arrogantie....

LEZEN hij eist helemaal niet het dubbele hij was nieteens bij de onderhandelingen! Enige wat vd Vaart bedoeld is dat het raar is dat hij minder verdiend dan tja Zlatan en Mido(zoiets) en daar kan ik me wat bij voorstellen, beetje vaag om hem nou te gaan verwijten dat hij zo blessuregevoelig is zou hij en vele anderen ook graag anders zien...
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_7958905
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 19:32 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me niet vervelend. Maar het is wel zo dat je in spanje natuurlijk veel mee kan krijgen. Maar zal de rest dan zo veel meer krijgen??
Dit was dus een schatting van "kenners". Kenners die er bij zeiden dat als het lager dan dit bedrag is dat belachelijk zou zijn.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 20:15:58 #194
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7958911
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:05 schreef keeper het volgende:
die bedragen moet je vooral met een hele grote korrel zout nemen
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  vrijdag 17 januari 2003 @ 20:20:35 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7958998
Ja dat is ook wel zo. Maar Ik geloof dat buitenlandse voetballers ik geloof minstens een miljoen moesten verdienen toch? Ivm europese wetgeving ofzo..

We zullen zien wie er wat gezegd heeft....

Ik blijf erbij dat vd Vaart iig geen belachelijke eisen kan stellen als hij nooit speelt. Of het hem nou te verwijten is maakt toch niet uit? Dat ik niet kan voetballen valt mij toch ook niet te verwijten, maar ik krijg geen tonnen

Get woke, go broke!
pi_7959756
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 20:20 schreef HeatWave het volgende:
Ja dat is ook wel zo. Maar Ik geloof dat buitenlandse voetballers ik geloof minstens een miljoen moesten verdienen toch? Ivm europese wetgeving ofzo..
Voetballers van buiten de Europese Unie, moeten het gemniddelde salaris van Nederlanse betaald voetballers verdienen. Wordt aan het begin van het seizoen vastgesteld. Twee jaar geleden was dit 250.000 gulden (bruto).

Ik denk dat het probleem is dat er door de zaakwaarnemers (Lerby)van van der Vaart hoog is ingezet, terwijl Ajax juist zich heeft voorgenomen salarissen te matigen. Hij mag denk ik best bij de bestverdienden van de spelersgroep horen, maar niet het dubbele van zulke mensen. Maar denk dat het wel goed zal komen, gewoon hoog spel.

pi_7962228
Damn, weer het gezeik over het salaris enzo, zijn we ook Arveladze niet op deze manier kwijt geraakt.

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat die zaakwaarnemers luchtkastelen aan spelers verkopen, van "Je bent belangrijk, heb jezelf gedaan. Dus mag je wel veel vragen." Verdomme man Ajax heeft hem opgeleid, niet meneer Lerby.

Ik heb trouwens nog een andere theorie hierover.
Familie Van der Vaart wil hem in Spanje, Van der Vaart zei paar weken geleden dat ie nog wel even wou blijven. Familie vond dit niet zo leuk, en hebben Raf gebeld of ie niet even wat eerder wou komen.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_7969394
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 23:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
Damn, weer het gezeik over het salaris enzo, zijn we ook Arveladze niet op deze manier kwijt geraakt.

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat die zaakwaarnemers luchtkastelen aan spelers verkopen, van "Je bent belangrijk, heb jezelf gedaan. Dus mag je wel veel vragen." Verdomme man Ajax heeft hem opgeleid, niet meneer Lerby.

Ik heb trouwens nog een andere theorie hierover.
Familie Van der Vaart wil hem in Spanje, Van der Vaart zei paar weken geleden dat ie nog wel even wou blijven. Familie vond dit niet zo leuk, en hebben Raf gebeld of ie niet even wat eerder wou komen.

hmm ik denk niet dat de opa en oom van Rafael hier achter zitten hoor . Kan me niet voorstellen dat hij zijn carriere laat plannen door familie.

Wat het stomme van deze situatie vind is dat of Rafael liegt ( volgens hem vraagt hij helemaal niet zoveel) of dat Ajax liegt. Dit bevalt me niks

pi_7969730
quote:

Beenhakker: Van der Vaart moet eisen matigen

Van een onzer verslaggevers

Leo Beenhakker onderschrijft de opvatting van Arie van Eijden dat Ajax niet tot het uiterste moet gaan in de contractonderhandelingen met Rafael van der Vaart. De club heeft zich volgens Beenhakker meer dan ooit te houden aan een huishoudboekje.

Beenhakker, die bij Ajax de onderhandelingen met spelers doet, noemde het gisteren tijdens het trainingskamp van Ajax in Portugal logisch dat Van der Vaart op basis van zijn gestegen status een salarisverhoging verdient. ,,Dat staat buiten kijf. Maar het verschil tussen vraag en aanbod is in zijn geval echt enorm groot. In feite is het simpel: als ik een auto aanbied voor 50 duizend gulden en jij hebt 40 duizend gulden te besteden, dan komen we er samen wel uit. Maar als ik een huis zie van 5 miljoen en ik heb maar 1 miljoen te besteden, dan kan ik dat dus niet betalen.''

In zijn nieuwjaarsspeech zinspeelde algemeen directeur Arie van Eijden van Ajax erop dat zaakwaarnemer Søren Lerby namens Van der Vaart 'het dubbele wil van het salaris van de bestbetaalde Ajacied'. Van Eijden vond dat ongepast, zeker als dat ook nog eens gekoppeld zou moeten worden aan een aanzienlijke verlaging van de huidige afkoopsom in het contract.

Van der Vaart ontkende daarop dat Lerby en hij in die orde van grootte denken. ,,Maar het dubbele van de bestbetaalde speler (Nikos Machlas, red.) is wel degelijk wat is gevraagd'', aldus Beenhakker. ,,Het staat zelfs op papier.''

Zijn collega Van Eijden heeft gelijk als hij in algemene zin de rol van makelaars aan de orde stelt, vindt Beenhakker. De technisch directeur toont zich alleen 'niet gelukkig' met de relatie tussen Van der Vaart en Ajax die nu is ontstaan.

,,Daar is niemand mee gediend. Ik heb inmiddels persoonlijk met Van der Vaart gesproken, net als Ronald Koeman dat heeft gedaan. Als directie hopen we nog steeds dat we eruit komen met Lerby, maar dan zal hij toch echt moeten matigen. Er is een andere tijd in het voetbal aangebroken. Daar kan niemand aan voorbijgaan.''

bron: het Algemeen Dagblad.

Het geen wat die vraagt kom neer op zo'n 3.5 miljoen Euro (bruto).
Ik vind het i.i.g. erg absurd en zie nog 2 mogelijkheden.
1 Verkoop die geldwolf voor veel.
2 Kom er alsnog uit met hem maar dan met een contract wat zeker niet meer is als dat van Chivu omdat hij gewoon de beste is op het moment.

zaterdag 18 januari 2003 @ 14:07:03 #200
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7970262
Machlas best betaalde ajacied
wie heeft dat op zijn geweten?
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')