abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 januari 2003 @ 14:03:53 #151
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_7819382
Ik heb het nooit echt op het "Joden" gehad...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_7819843
Ik vind sowieso die (vele) jodenliedjes een beetje irritant. Kijk, als je op het punt staat te winnen in de kuip en "joden zijn de baas in rotterdam" ofzo gaat zingen: ok.
Maar om de wedstrijd te beginnen met "joden joden" en verder niks is erg sneu. Er moeten idd meer pro-Ajax of pro-speler dingen geroepen worden dan alleen maar dingen over joden of anti-tegenstander. Gelukkig hoor je het al meer, ook bijvoorbeeld De Ajax Marsch tijdens een wedstrijd enzo. Vooral bij Europacup-wedstrijden (je kan wel "het zijn de homo's jaaaa jaaaa het zijn de homo's jaaa jaaa het zijn de homo's van Valenciaaaa" gaan zingen, maar dat verstaan ze toch niet ).

Het meest sneue vind ik trouwens tijdens wedstrijden die niet tegen feyenoord worden gespeeld anti-feyenoord liedjes gaan zingen (gebeurt vooral bij een Europacup-wedstrijd tegen een nietszeggende club uit het Oostblok ofzo). .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7838875
ff wat losse flitsen, van http://ajax.netwerk.to
quote:
De Telegraaf meldt vandaag dat de Roemeen Vlad Munteanu meegaat op het trainingskamp van Ajax naar Portugal. De 21-jarige linkermiddenvelder komt uit voor Dinamo Boekarest en is aanvoerder van het Olympisch elftal van Roemenie. De volgende week 22 wordende aanvallende linkermiddenvelder kwam in 2000 over van het Roemeense Bacau.
quote:
Volgens het doorgaans betrouwbare Portugese voetbalblad A Bola zal Ajax op woensdag 22 januari in Portugal een vriendschappelijke wedstrijd spelen tegen Benfica. De organisatie van het duel is in handen van het Zwitserse bedrijf Gamasport, dat de vaste organisator is van de trainingskampen en oefenduels van de Portugese topclub. Het duel vangt aan om 21:45 uur in het Estádio da Luz. Een dag later vertrekken de Amsterdammers uit Portugal naar Egypte, waar Ajax op 24 januari aantreedt tegen Al-Ahly.
pi_7839475
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 14:03 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb het nooit echt op het "Joden" gehad...
Ik ook niet echt, het was wel leuk. Maar onderling sprak je elkaar met Jood. En na een tijdje begon ik het raar te vinden. We zijn in de 1e plaats Ajacieden. Dat Joden gedoe is een geuzennaam die imo de laatste jaren teveel tot uiting werd gebracht.

Er waren mensen serieus bezig om die vlag van Frequin te gaan gebruiken in de Arena. Gelukkig hebben er al Ajacieden laten weten dit niet op prijs te stellen.

Punt 1. Haal je dan gelijk het gedonder van Israel/Palastina over je heen.
Punt 2. Wat moeten wij met een vlag van opper succes supporter Frequin
Punt 3. Er moet een Grote Ajax vlag komen, desnoods in het vorm van het shirt.

Ik zeg niet dat het Joden gedoe geheel moet verdwijnen, integendeel. Dat En wie niets springt is geen Jood vind ik wel wat hebben maar dan niet elke wedstrijd en dan 6x per wedstrijd.

En 80% van die gasten die Joden,Joden,Joden roepen. Halen huh schouders op als ze je vraagt wat de Ajax Marsch is.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zaterdag 11 januari 2003 @ 16:33:57 #155
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7839564
misschien kan iemand me ook uitleggen waarom feyenoorders zingen over joden de meest verschrikkelijke mensen zijn, terwijl ajacieden zelf vaak ook over joden zingen. ze roepen het imho over zichzelf af. overigens, net zoals dat psv, boeren, boeren zingt
852002IWASTHERE
pi_7841759
Dat komt juìst daardoor...
Door dat eeuwige getreiter van andere supportersgroepen met "K#nker Joden", is het makkelijk om te zeggen: Dan zijn wij toch de Joden...! Met psv werkte dat denk ik psies hetzelfde...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 14 januari 2003 @ 11:55:59 #157
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_7889276
DAMN !!!!!

Ajax kan waarschijnlijk een maand geen beroep doen op Rafael van der Vaart. De middenvelder heeft opnieuw last gekregen van een spierblessure, die hem eerder dit seizoen al aan de kant hield.

Voor het hele verhaal, zie de bron

Bron: http://www.viplanet.nl/show?id=477274&contentid=46809

Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_7891522
@&^$%&@#^$%(@!*&^%$((&^#@%$(&(^!@$(!@^$!@&^%$#!&@^$
)(%$!*#@$%(#@!$&^%@!$(!&^@%$(!@&^$%@!($&^%!@(&^$%!@
!&^$#@%(!#@&$!*&^$%!@$(@!$!@&^$(@!&^%$&^@!($%&@!^%$

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:53:48 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7892871
bron ANP:
quote:
AMSTERDAM (ANP) - Doelman Maarten Stekelenburg heeft een nieuw contract bij Ajax getekend. De 20-jarige keeper blijft tot medio 2008 bij de Amsterdamse club. Zijn oude contract had een looptijd tot eind dit seizoen, met een optie voor twee jaar.

Hij is momenteel door een polsblessure uitgeschakeld. Stekelenburg speelde tot dusver 13 officiële wedstrijden voor Ajax.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:58:51 #160
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7893001
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:28 schreef Ajaxno1 het volgende:
Er waren mensen serieus bezig om die vlag van Frequin te gaan gebruiken in de Arena. Gelukkig hebben er al Ajacieden laten weten dit niet op prijs te stellen.
klopt, leek mij wel een ludieke aktie......gewoon 1-malig. Bij Ajax feyenoord heel zuid bedekken met 1 grote ster
  dinsdag 14 januari 2003 @ 16:03:03 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7893108
Ik vrees dat de carriere van van der vaart wel eens vroegtijdig ten einde kan komen zo. Het moet niet gekker worden hoor!

En maar een grote bek hebben dat hij het meeste wil verdienen van de selectie. MOET JE EERST EENS SPELEN!!!!!!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_7893864
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 11:55 schreef -Schorpioen- het volgende:
De middenvelder heeft opnieuw last gekregen van een spierblessure, die hem eerder dit seizoen al aan de kant hield.
Dan mag hij dus wel ff dimmen met zijn salaris-eisen. Geen club die hem anders wil.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 16:39:13 #163
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7893872
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:53 schreef golfer het volgende:
bron ANP:
[..]
Goede zaak van Ajax om Stekelenburg langer vast te binden.
Dat gaat wel goedkomen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:40:25 #164
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7897284
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:53 schreef golfer het volgende:
bron ANP:
[..]
als stekelenburg contracten kan ondertekenen dan zal die polsblessure ook wel meevallen
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7899882
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:58 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

klopt, leek mij wel een ludieke aktie......gewoon 1-malig. Bij Ajax feyenoord heel zuid bedekken met 1 grote ster

Toch lijkt me dan een vlag met het oude logo erop veeeeeeeeeeel mooier. Alleen moet er dan geen onverlaat een stadionfakkel aansteken. Geeft een wat minder effect.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  woensdag 15 januari 2003 @ 19:59:45 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7916648
AT5 text:
quote:
AJAX MET CO ADRIAANSE IN VLIEGTUIG

Ajax is woensdagmorgen vertrokken op
trainingskamp naar het Portugese Faro.
Groot was de verrassing dat de Amster-
damse club in het vliegtuig gezelschap
had van AZ.

De club van ex-Ajax-coach Co Adriaanse
vertrok op hetzelfde moment voor een
trainingskamp in het Spaanse Cadiz. Het
vliegtuig maakte een tussenstop in
Spanje. Naast Adriaanse ontmoetten de
Ajacieden hun oude ploeggenoten Ole
Tobiasen en Tim de Cler.

Saillant detail: de clubs zaten niet
samen in het vliegtuig. De Alkmaarders
zaten Business-class, de Amsterdammers
Economy-class. (zie ook www.ajax.nl)
En maar zeiken dat AZ failliet gaat terecht lijkt me dus, wij bij Ajax letten tenminste op de kleintjes. Economy voor een vlucht van 2,5 uurtjes lijkt me meer dan genoeg!

Get woke, go broke!
  woensdag 15 januari 2003 @ 22:11:38 #167
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7919423
Zometeen op RTL 5 een samenvatting tussen Wolfsburg en Ajax..

over 20 minuten.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 15 januari 2003 @ 22:17:46 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7919565
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:11 schreef mitt het volgende:
Zometeen op RTL 5 een samenvatting tussen Wolfsburg en Ajax..

over 20 minuten.

dat zal me een feest zijn

ik zal de uitslag niet posten....

Get woke, go broke!
pi_7919670
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

dat zal me een feest zijn

ik zal de uitslag niet posten....

0-1 doelpunt van der Vaart
pi_7920778
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:22 schreef PAUPER het volgende:

[..]

0-1 doelpunt van der Vaart

Nope, het is 0-1 geworden met een goal van Wamberto

vd Vaart is 5 weken uitgeschakeld

donderdag 16 januari 2003 @ 11:05:35 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7926380
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:03 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Nope, het is 0-1 geworden met een goal van Wamberto

vd Vaart is 5 weken uitgeschakeld

Zou je denken dat "PAUPER" (best gekozen nicknamen ooit voor een user) dat niet bedoelde als provocatie of leedvermaak?
Get woke, go broke!
pi_7934412
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Zou je denken dat "PAUPER" (best gekozen nicknamen ooit voor een user) dat niet bedoelde als provocatie of leedvermaak?
roep een mod!
  donderdag 16 januari 2003 @ 19:06:54 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7935757
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:53 schreef keeper het volgende:

[..]

roep een mod!

nee hoor, van mij mag ie. aardig voorbeeld van zijn kennis en niveau
Get woke, go broke!
pi_7947577
Van der Vaart: 'Ajax zet mij voor gek'
17-1-2003

Rafael van der Vaart voelt zich vernederd door de directie van Ajax, directeur Arie van Eijden in het bijzonder. 'Ik voelde me voor gek gezet, hij maakt van mij een geldwolf', aldus het diep gekrenkte supertalent vanuit Portugal, waar de Amsterdammers momenteel hun trainingskamp hebben opgeslagen.

De negentienjarige Rafael van der Vaart onderhandelt momenteel met de landskampioen over een nieuw contract. Arie van Eijden maakte daarover enkele opmerkingen tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Amsterdamse club.

In zijn nieuwjaarstoespraak gaf Van Eijden Van der Vaart en diens zaakwaarnemer er flink van langs. 'Natuurlijk moet het zo zijn dat als de status van zo'n speler hoger is geworden, je als club de verplichting hebt je nek uit te steken', aldus de directeur. 'De agent van deze speler vindt echter dat hij het dubbele moet verdienen van het tot nu toe hoogste salaris bij Ajax. Ook wil de agent een aanzienlijk verminderde afkoopsom in het contract van de speler hebben dan nu het geval is. Begrijpt u het nog? Ik soms niet meer!'

Zonder naam en toenaam te noemen, was duidelijk dat Van Eijden op Van der Vaart en zijn zaakwaarnemer Søren Lerby doelde. 'Die opmerking van Van Eijden voelde als een vernedering', reageert de middenvelder in het AD. 'Vergeleken met anderen verdien ik te weinig, maar dat ik het dubbele zou eisen is absolute onzin. Hij maakt van mij een geldwolf, terwijl hij net als ik niet eens bij de onderhandelingen aanwezig is geweest.'

Rafael van der Vaart liet in het kerstnummer van VI nog maar eens weten graag nog minimaal twee jaar in Amsterdam te blijven spelen - mits hij er naar zijn zin genoeg zou kunnen verdienen. 'Die intentie is er nog steeds, maar dat het op deze manier allemaal een stuk moeilijker wordt is duidelijk.'

Gaat weer lekker of tis allemaal onderdeel van het spelletje dat gespeeld word bij contractverlengingen maar ik begin er een steeds harder hoofd in te kregen dat die daadwerkelijk ook nog 2 jaar (of langer) blijft. Een mazzel is dan nog dat de meeste buitenlandse clubs geen cent hebben uit te geven.

oja, het stukje tekst komt van viplanet.nl

I feel like a hoochiemumma
pi_7947803
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:24 schreef Arr het volgende:
Van der Vaart: 'Ajax zet mij voor gek'
17-1-2003

Rafael van der Vaart voelt zich vernederd door de directie van Ajax, directeur Arie van Eijden in het bijzonder. 'Ik voelde me voor gek gezet, hij maakt van mij een geldwolf', aldus het diep gekrenkte supertalent vanuit Portugal, waar de Amsterdammers momenteel hun trainingskamp hebben opgeslagen.

De negentienjarige Rafael van der Vaart onderhandelt momenteel met de landskampioen over een nieuw contract. Arie van Eijden maakte daarover enkele opmerkingen tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Amsterdamse club.

In zijn nieuwjaarstoespraak gaf Van Eijden Van der Vaart en diens zaakwaarnemer er flink van langs. 'Natuurlijk moet het zo zijn dat als de status van zo'n speler hoger is geworden, je als club de verplichting hebt je nek uit te steken', aldus de directeur. 'De agent van deze speler vindt echter dat hij het dubbele moet verdienen van het tot nu toe hoogste salaris bij Ajax. Ook wil de agent een aanzienlijk verminderde afkoopsom in het contract van de speler hebben dan nu het geval is. Begrijpt u het nog? Ik soms niet meer!'

Zonder naam en toenaam te noemen, was duidelijk dat Van Eijden op Van der Vaart en zijn zaakwaarnemer Søren Lerby doelde. 'Die opmerking van Van Eijden voelde als een vernedering', reageert de middenvelder in het AD. 'Vergeleken met anderen verdien ik te weinig, maar dat ik het dubbele zou eisen is absolute onzin. Hij maakt van mij een geldwolf, terwijl hij net als ik niet eens bij de onderhandelingen aanwezig is geweest.'

Rafael van der Vaart liet in het kerstnummer van VI nog maar eens weten graag nog minimaal twee jaar in Amsterdam te blijven spelen - mits hij er naar zijn zin genoeg zou kunnen verdienen. 'Die intentie is er nog steeds, maar dat het op deze manier allemaal een stuk moeilijker wordt is duidelijk.'

Gaat weer lekker of tis allemaal onderdeel van het spelletje dat gespeeld word bij contractverlengingen maar ik begin er een steeds harder hoofd in te kregen dat die daadwerkelijk ook nog 2 jaar (of langer) blijft. Een mazzel is dan nog dat de meeste buitenlandse clubs geen cent hebben uit te geven.

oja, het stukje tekst komt van viplanet.nl

Ik vind het schandalig van V/d Vaart en zijn zaakwaarnemers en ik ga er dus ook vanuit dat er zeker wel wat klopt van die hoge salaris-eisen.
Tevens is het natuurlijk ook de vraag ofdat een speler die meer blessures heeft dan speelminuten dit mag eisen. De beste optie lijkt mij dan ook om hem te verkopen voor 30 miljoen Euro voordat hij voor niets weggaat. Totslot valt dit probleem wel aardig op te lossen door spelers als een Petre,Seedorf,Litmanen,Sneijder ect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')