Het meest sneue vind ik trouwens tijdens wedstrijden die niet tegen feyenoord worden gespeeld anti-feyenoord liedjes gaan zingen (gebeurt vooral bij een Europacup-wedstrijd tegen een nietszeggende club uit het Oostblok ofzo). .
quote:
De Telegraaf meldt vandaag dat de Roemeen Vlad Munteanu meegaat op het trainingskamp van Ajax naar Portugal. De 21-jarige linkermiddenvelder komt uit voor Dinamo Boekarest en is aanvoerder van het Olympisch elftal van Roemenie. De volgende week 22 wordende aanvallende linkermiddenvelder kwam in 2000 over van het Roemeense Bacau.
quote:
Volgens het doorgaans betrouwbare Portugese voetbalblad A Bola zal Ajax op woensdag 22 januari in Portugal een vriendschappelijke wedstrijd spelen tegen Benfica. De organisatie van het duel is in handen van het Zwitserse bedrijf Gamasport, dat de vaste organisator is van de trainingskampen en oefenduels van de Portugese topclub. Het duel vangt aan om 21:45 uur in het Estádio da Luz. Een dag later vertrekken de Amsterdammers uit Portugal naar Egypte, waar Ajax op 24 januari aantreedt tegen Al-Ahly.
quote:Ik ook niet echt, het was wel leuk. Maar onderling sprak je elkaar met Jood. En na een tijdje begon ik het raar te vinden. We zijn in de 1e plaats Ajacieden. Dat Joden gedoe is een geuzennaam die imo de laatste jaren teveel tot uiting werd gebracht.
Op vrijdag 10 januari 2003 14:03 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb het nooit echt op het "Joden" gehad...
Er waren mensen serieus bezig om die vlag van Frequin te gaan gebruiken in de Arena. Gelukkig hebben er al Ajacieden laten weten dit niet op prijs te stellen.
Punt 1. Haal je dan gelijk het gedonder van Israel/Palastina over je heen.
Punt 2. Wat moeten wij met een vlag van opper succes supporter Frequin
Punt 3. Er moet een Grote Ajax vlag komen, desnoods in het vorm van het shirt.
Ik zeg niet dat het Joden gedoe geheel moet verdwijnen, integendeel. Dat En wie niets springt is geen Jood vind ik wel wat hebben maar dan niet elke wedstrijd en dan 6x per wedstrijd.
En 80% van die gasten die Joden,Joden,Joden roepen. Halen huh schouders op als ze je vraagt wat de Ajax Marsch is.
Ajax kan waarschijnlijk een maand geen beroep doen op Rafael van der Vaart. De middenvelder heeft opnieuw last gekregen van een spierblessure, die hem eerder dit seizoen al aan de kant hield.
Voor het hele verhaal, zie de bron
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:
AMSTERDAM (ANP) - Doelman Maarten Stekelenburg heeft een nieuw contract bij Ajax getekend. De 20-jarige keeper blijft tot medio 2008 bij de Amsterdamse club. Zijn oude contract had een looptijd tot eind dit seizoen, met een optie voor twee jaar.Hij is momenteel door een polsblessure uitgeschakeld. Stekelenburg speelde tot dusver 13 officiële wedstrijden voor Ajax.
quote:klopt, leek mij wel een ludieke aktie......gewoon 1-malig. Bij Ajax feyenoord heel zuid bedekken met 1 grote ster
Op zaterdag 11 januari 2003 16:28 schreef Ajaxno1 het volgende:
Er waren mensen serieus bezig om die vlag van Frequin te gaan gebruiken in de Arena. Gelukkig hebben er al Ajacieden laten weten dit niet op prijs te stellen.
En maar een grote bek hebben dat hij het meeste wil verdienen van de selectie. MOET JE EERST EENS SPELEN!!!!!!
quote:Dan mag hij dus wel ff dimmen met zijn salaris-eisen. Geen club die hem anders wil.
Op dinsdag 14 januari 2003 11:55 schreef -Schorpioen- het volgende:
De middenvelder heeft opnieuw last gekregen van een spierblessure, die hem eerder dit seizoen al aan de kant hield.
quote:Goede zaak van Ajax om Stekelenburg langer vast te binden.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:53 schreef golfer het volgende:
bron ANP:
[..]
quote:als stekelenburg contracten kan ondertekenen dan zal die polsblessure ook wel meevallen
Op dinsdag 14 januari 2003 15:53 schreef golfer het volgende:
bron ANP:
[..]
quote:Toch lijkt me dan een vlag met het oude logo erop veeeeeeeeeeel mooier. Alleen moet er dan geen onverlaat een stadionfakkel aansteken. Geeft een wat minder effect.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:58 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
klopt, leek mij wel een ludieke aktie......gewoon 1-malig. Bij Ajax feyenoord heel zuid bedekken met 1 grote ster
quote:En maar zeiken dat AZ failliet gaat
AJAX MET CO ADRIAANSE IN VLIEGTUIG
Ajax is woensdagmorgen vertrokken op
trainingskamp naar het Portugese Faro.
Groot was de verrassing dat de Amster-
damse club in het vliegtuig gezelschap
had van AZ.
De club van ex-Ajax-coach Co Adriaanse
vertrok op hetzelfde moment voor een
trainingskamp in het Spaanse Cadiz. Het
vliegtuig maakte een tussenstop in
Spanje. Naast Adriaanse ontmoetten de
Ajacieden hun oude ploeggenoten Ole
Tobiasen en Tim de Cler.
Saillant detail: de clubs zaten niet
samen in het vliegtuig. De Alkmaarders
zaten Business-class, de Amsterdammers
Economy-class. (zie ook www.ajax.nl)
over 20 minuten.
quote:dat zal me een feest zijn
Op woensdag 15 januari 2003 22:11 schreef mitt het volgende:
Zometeen op RTL 5 een samenvatting tussen Wolfsburg en Ajax..over 20 minuten.
ik zal de uitslag niet posten....
quote:0-1 doelpunt van der Vaart
Op woensdag 15 januari 2003 22:17 schreef HeatWave het volgende:[..]
dat zal me een feest zijn
ik zal de uitslag niet posten....
quote:Nope, het is 0-1 geworden met een goal van Wamberto
Op woensdag 15 januari 2003 22:22 schreef PAUPER het volgende:[..]
0-1 doelpunt van der Vaart
vd Vaart is 5 weken uitgeschakeld
quote:Zou je denken dat "PAUPER" (best gekozen nicknamen ooit voor een user) dat niet bedoelde als provocatie of leedvermaak?
Op woensdag 15 januari 2003 23:03 schreef drGoeroe het volgende:[..]
Nope, het is 0-1 geworden met een goal van Wamberto
vd Vaart is 5 weken uitgeschakeld
quote:roep een mod!
Op donderdag 16 januari 2003 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Zou je denken dat "PAUPER" (best gekozen nicknamen ooit voor een user) dat niet bedoelde als provocatie of leedvermaak?
quote:nee hoor, van mij mag ie. aardig voorbeeld van zijn kennis en niveau
Op donderdag 16 januari 2003 17:53 schreef keeper het volgende:[..]
roep een mod!
Rafael van der Vaart voelt zich vernederd door de directie van Ajax, directeur Arie van Eijden in het bijzonder. 'Ik voelde me voor gek gezet, hij maakt van mij een geldwolf', aldus het diep gekrenkte supertalent vanuit Portugal, waar de Amsterdammers momenteel hun trainingskamp hebben opgeslagen.
De negentienjarige Rafael van der Vaart onderhandelt momenteel met de landskampioen over een nieuw contract. Arie van Eijden maakte daarover enkele opmerkingen tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Amsterdamse club.
In zijn nieuwjaarstoespraak gaf Van Eijden Van der Vaart en diens zaakwaarnemer er flink van langs. 'Natuurlijk moet het zo zijn dat als de status van zo'n speler hoger is geworden, je als club de verplichting hebt je nek uit te steken', aldus de directeur. 'De agent van deze speler vindt echter dat hij het dubbele moet verdienen van het tot nu toe hoogste salaris bij Ajax. Ook wil de agent een aanzienlijk verminderde afkoopsom in het contract van de speler hebben dan nu het geval is. Begrijpt u het nog? Ik soms niet meer!'
Zonder naam en toenaam te noemen, was duidelijk dat Van Eijden op Van der Vaart en zijn zaakwaarnemer Søren Lerby doelde. 'Die opmerking van Van Eijden voelde als een vernedering', reageert de middenvelder in het AD. 'Vergeleken met anderen verdien ik te weinig, maar dat ik het dubbele zou eisen is absolute onzin. Hij maakt van mij een geldwolf, terwijl hij net als ik niet eens bij de onderhandelingen aanwezig is geweest.'
Rafael van der Vaart liet in het kerstnummer van VI nog maar eens weten graag nog minimaal twee jaar in Amsterdam te blijven spelen - mits hij er naar zijn zin genoeg zou kunnen verdienen. 'Die intentie is er nog steeds, maar dat het op deze manier allemaal een stuk moeilijker wordt is duidelijk.'
Gaat weer lekker of tis allemaal onderdeel van het spelletje dat gespeeld word bij contractverlengingen maar ik begin er een steeds harder hoofd in te kregen dat die daadwerkelijk ook nog 2 jaar (of langer) blijft. Een mazzel is dan nog dat de meeste buitenlandse clubs geen cent hebben uit te geven.
oja, het stukje tekst komt van viplanet.nl
quote:Ik vind het schandalig van V/d Vaart en zijn zaakwaarnemers en ik ga er dus ook vanuit dat er zeker wel wat klopt van die hoge salaris-eisen.
Op vrijdag 17 januari 2003 11:24 schreef Arr het volgende:
Van der Vaart: 'Ajax zet mij voor gek'
17-1-2003Rafael van der Vaart voelt zich vernederd door de directie van Ajax, directeur Arie van Eijden in het bijzonder. 'Ik voelde me voor gek gezet, hij maakt van mij een geldwolf', aldus het diep gekrenkte supertalent vanuit Portugal, waar de Amsterdammers momenteel hun trainingskamp hebben opgeslagen.
De negentienjarige Rafael van der Vaart onderhandelt momenteel met de landskampioen over een nieuw contract. Arie van Eijden maakte daarover enkele opmerkingen tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Amsterdamse club.
In zijn nieuwjaarstoespraak gaf Van Eijden Van der Vaart en diens zaakwaarnemer er flink van langs. 'Natuurlijk moet het zo zijn dat als de status van zo'n speler hoger is geworden, je als club de verplichting hebt je nek uit te steken', aldus de directeur. 'De agent van deze speler vindt echter dat hij het dubbele moet verdienen van het tot nu toe hoogste salaris bij Ajax. Ook wil de agent een aanzienlijk verminderde afkoopsom in het contract van de speler hebben dan nu het geval is. Begrijpt u het nog? Ik soms niet meer!'
Zonder naam en toenaam te noemen, was duidelijk dat Van Eijden op Van der Vaart en zijn zaakwaarnemer Søren Lerby doelde. 'Die opmerking van Van Eijden voelde als een vernedering', reageert de middenvelder in het AD. 'Vergeleken met anderen verdien ik te weinig, maar dat ik het dubbele zou eisen is absolute onzin. Hij maakt van mij een geldwolf, terwijl hij net als ik niet eens bij de onderhandelingen aanwezig is geweest.'
Rafael van der Vaart liet in het kerstnummer van VI nog maar eens weten graag nog minimaal twee jaar in Amsterdam te blijven spelen - mits hij er naar zijn zin genoeg zou kunnen verdienen. 'Die intentie is er nog steeds, maar dat het op deze manier allemaal een stuk moeilijker wordt is duidelijk.'
Gaat weer lekker of tis allemaal onderdeel van het spelletje dat gespeeld word bij contractverlengingen maar ik begin er een steeds harder hoofd in te kregen dat die daadwerkelijk ook nog 2 jaar (of langer) blijft. Een mazzel is dan nog dat de meeste buitenlandse clubs geen cent hebben uit te geven.oja, het stukje tekst komt van viplanet.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |