abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7690825
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 19:36 schreef LoekB het volgende:

[..]

*Voornemen niet vol kan houden.*

Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar .

liever jou in Ajax topics, jij komt tenminste nog met argumenten meestal.
  maandag 6 januari 2003 @ 12:34:45 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7735293
bron ANP:
quote:
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft Stefano Seedorf en Wesley Sneijder toegevoegd aan de A-selectie. De twee spelers van Jong Ajax zullen vanaf woensdag meetrainen met de groep van coach Ronald Koeman. Ze gaan vanaf 15 januari mee op trainingskamp in Portugal.

Seedorf maakte al eerder deel uit van de A-selectie. Vorig jaar maart debuteerde hij in het team in de uitwedstrijd tegen Vitesse. De neef van Clarence Seedorf speelde ook mee in duels in de voorbereiding op het huidige seizoen. Hij viel in bij de laatste wedstrijd van vorig jaar tegen Excelsior.

Ook Sneijder werd eerder opgenomen in de selectie. Hij zat op de bank in de laatste competitiewedstrijd tegen Excelsior. Hij geldt als één van de grootste talenten van Nederland. Vorig seizoen werd hij uitgeroepen tot de beste speler van de Junioren Eredivisie.

In de voorbereiding op het tweede deel van het seizoen speelt Ajax op 11 januari een oefenduel met Zuidvogels. Tijdens het trainingskamp in Portugal zal de ploeg van Koeman oefenen tegen het Duitse VfL Wolfsburg (15 januari) en het Schotse Aberdeen (18 januari). De voorbereiding wordt op 24 januari afgesloten met een gala-wedstrijd in Caïro tegen Al-Ahly.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7735595
Keek toevallig naar Life een cooking , en daar wist een paragnost te melden dat Ajax ging triompheren.

[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 06-01-2003 21:41]

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_7738082
En weer een Zweed erbij
quote:
Ajax contracteert Zweedse middenvelder Rasmus Lindgren

Amsterdam, 6 januari 2003
Ajax heeft de Zweedse jeugdinternational Rasmus Lindgren gecontracteerd. Lindgren is afkomstig van Landskrona BoIS. Het contract loopt tot 1 juli 2004 met een optie op nog twee jaar.

Rasmus Lindgren arriveert maandag 6 januari bij Ajax. Hij was in december 2002 al op proef bij de Amsterdamse landskampioen en bekerhouder. Lindgren start bij Danny Blind en gaat afwisselend spelen voor Blinds A1 en Jong Ajax van John van t Schip.
Rasmus Lindgren werd geboren op 29 november 1984. In de nationale ploeg van Zweden voor spelers onder 19 jaar speelde hij vorig jaar 9 wedstrijden.
Bron http://www.ajax.nl

We zullen weer zien

maandag 6 januari 2003 @ 15:18:16 #130
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7738457
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
En weer een Zweed erbij
[..]

Bron http://www.ajax.nl

We zullen weer zien

weer een zweed, het lijkt heerenveen wel met al die scandi's...
pi_7739916
Ja verdomme golfer en Ajaxno1, dat wou ik net posten .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7739934
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:55 schreef Ajaxno1 het volgende:
Keek toevallig naar Life een cooking , en daar wist een paragnost te melden dat Ajax ging triomopheren.
Daar hoef je geen paragnost voor te zijn hoor .
  maandag 6 januari 2003 @ 16:21:23 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7739942
Ik zag het ook net

Ach het zal allemaal wel. Van mij mogen ze hem een kans geven, maar een beetje meer eigen jeugd kan geen kwaad hoor.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_7740095
Ras-Mus Lindgren!
als Ri-chard Witschge

Klinkt wel goed .

maandag 6 januari 2003 @ 16:28:52 #135
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_7740151
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:18 schreef Frenkie het volgende:

[..]

weer een zweed, het lijkt heerenveen wel met al die scandi's...

Liever scandi's dan subtropische verassingen zoals een Chinees, Swazi, Colombiaan, Chilenen...
A.M.A.B
  maandag 6 januari 2003 @ 17:09:50 #136
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7741372
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:28 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Liever scandi's dan subtropische verassingen zoals een Chinees, Swazi, Colombiaan, Chilenen...

wij hebben slechts belgen..
nou ja en een fin en een joego

maar lindgren..?? zou het familie zijn van pippi..??

FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 januari 2003 @ 19:37:25 #137
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7744710
quote:
Op maandag 6 januari 2003 17:09 schreef Frenkie het volgende:

maar lindgren..?? zou het familie zijn van pippi..??

Was m'n eerste reactie ook ongeveer toen een collega mij vroeg of ik ene Lindgren kende ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7747437
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:20 schreef keeper het volgende:
Ja verdomme golfer en Ajaxno1, dat wou ik net posten .
Dacht ik, laat ik aan iemand anders de eer om z'n foto te posten. Maar ja bij deze de foto van onze nieuwe Zweed.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 januari 2003 @ 22:49:40 #139
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7749280
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:41 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Dacht ik, laat ik aan iemand anders de eer om z'n foto te posten. Maar ja bij deze de foto van onze nieuwe Zweed.

[afbeelding]

Het is in ieder geval geen Dani ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 8 januari 2003 @ 00:33:04 #140
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_7769381
quote:
Aron Winter maakt geen deel meer uit van de A-selectie van Ajax, zo meldt Studio Sport. De voormalig recordinternational en de Amsterdamse club zouden dit dinsdag hebben besloten.

Winter kwam dit seizoen zelden tot spelen voor de ploeg van coach Ronald Koeman. Slechts één maal kwam hij in actie. Tijdens de eerste ronde van de Champions League mocht hij 21 minuten meespelen in het uitduel met Rosenborg BK.

Trainer Koeman had enkele maanden geleden al geopperd dat de 35-jarige middenvelder in de winterstop de eer aan zichzelf zou moeten houden en raadde hem aan te stoppen met zijn professionele loopbaan.

Niet meer dan terecht lijkt me..
Ik ben benieuwd of ie bij de club blijft..
In ieder geval nemen we afscheid van een zeer respectabele voetballer. .
-
pi_7770779
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 00:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
In ieder geval nemen we afscheid van een zeer respectabele voetballer die te lang is doorgegaan. .
Helaas. Voor hem.
pi_7776988

Ajax is weer begonnen met trainen, de volgende "belangrijke" spelers ontbraken nog op de 1e trainingsdag

O'brien: Liep al wel weer rondjes op het veld
Heitinga: Gebleseerd (voor wie dat nog niet wist)
Mido: Moet nog wat dingen in Egypte doen.

Minder belangrijk:
Winter: Devenitief verdwenen bij Ajax (als speler)

Opvallend:
Mendes da Silva
Sneijder
Seedorf
allen officieel lid van het 1e

Van der Vaart: Nog last van nasleep blesure.
Van Halst: Blijft nog ff bij Ajax mee trainen

En de eerste oefenwedstrijd tegen Zuidvogels is afgelast.

Bron www.ajax.nl

pi_7778244
jaja, Ajax roeleert gewoon hard, Alleen Mido en Zlatan mogen van mij ophoepelen, prutsen te veel...

Al dat commentaar op Ajax in de CL.. Waar zijn Feye****d en PSV in de CL dan???????????

nou dan....

SH@LOM!

woensdag 8 januari 2003 @ 18:37:45 #144
19918 KnoXville
Royale with cheese
pi_7782296
Ook Ferdi Vierklau kapt er mee

UTRECHT, 8 januari 2003 18:32 - Na Aron Winter die een stapje terug doet, is dinsdag bekend geworden dat Ferdi Vierklau heeft besloten niet meer terug te komen vanwege blijvende lichamelijke ongemakken. Vierklau (29) begon zijn carrière bij FC Utrecht in het seizoen 1991/1992. In de Domstad speelde hij 5 seizoenen en kwam hij in 117 wedstrijden uit. In het seizoen 1996/1997 speelde hij bij Vitesse, waar hij 30 maal voor uit kwam. Van Arnhem ging hij voor 1 ½ seizoen naar Tenerife. In Spanje speelde hij 32 wedstrijden, waarna Ajax hem halverwege het seizoen 1998/1999 naar Amsterdam haalde. Achtervolgd door blessures kwam hij nauwelijks aan spelen toe. In totaal speelde hij in 3 ½ seizoen slechts 38 maal bij de Landskampioen. Zijn, achteraf, laatste wedstrijd speelde Vierklau op 31 maart 2002 uitgerekend uit tegen Vitesse (3-1).

Denk wel de beste oplossing voor Vierklau.
Hij kan trouwens niet echt terug kijken op een geslaagde periode bij Ajax..

:: "Marketing; the ability to make people believe." --- Samuel L. Jackson als Elmo McElroy in 'The 51st State' ::
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:38:59 #145
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7782321
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:37 schreef KnoXville het volgende:
Hij kan trouwens niet echt terug kijken op een geslaagde periode bij Ajax..
wie eigenlijk wel van deze patatgeneratie
852002IWASTHERE
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:42:28 #146
19918 KnoXville
Royale with cheese
pi_7782408
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:38 schreef F1908 het volgende:

[..]

wie eigenlijk wel van deze patatgeneratie

Welke patatgeneratie?
Je bedoelt toch niet De Patatgeneratie, deze was namelijk een paar jaar eerder met spelers als Witschge, Kreek en Roy die nu allemaal 30ers zijn..
:: "Marketing; the ability to make people believe." --- Samuel L. Jackson als Elmo McElroy in 'The 51st State' ::
  woensdag 8 januari 2003 @ 23:16:49 #147
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_7789007
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 15:41 schreef Gherkhan het volgende:
jaja, Ajax roeleert gewoon hard, Alleen Mido en Zlatan mogen van mij ophoepelen, prutsen te veel...
En zijn doelpunten in de CL dan? Ik word een beetje moe van al die nep-supporters die de kwaliteiten van Zlatan niet inzien. Tuurlijk loopt hij vaak te pingelen maar door hem spelen we nu wel de tweede ronde...
pi_7818050
Wie van de mede Ajacieden vind, dat het Joden gedoe de laatste tijd erg overdreven wordt bij Ajax. Ik weet bijv dat de oude garde het graag wat minder ziet, en weer wat liever Ajax,Ajax,Ajax of echte Ajax liedjes willen horen.
Ik vind het persoonlijk ook iets te ver gaan, elkaar begroeten met Sjaloom enzv.

Wie is het met me eens?

vrijdag 10 januari 2003 @ 12:54:08 #149
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7818080
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 12:52 schreef Ajaxno1 het volgende:
Wie van de mede Ajacieden vind, dat het Joden gedoe de laatste tijd erg overdreven wordt bij Ajax. Ik weet bijv dat de oude garde het graag wat minder ziet, en weer wat liever Ajax,Ajax,Ajax of echte Ajax liedjes willen horen.
Ik vind het persoonlijk ook iets te ver gaan, elkaar begroeten met Sjaloom enzv.

Wie is het met me eens?

mee eens, het is al erg afgezwakt hoor, hoeveel jodenpetjes zie jij nog op zuid?
pi_7819053
Ik wou al zeggen, dat is de laatste tijd toch sterk minder geworden...
Ook wordt er veel minder frequent het Joden Joden gezongen, terwijl m.i. Herdertjes Lagen Bij Nachten wel weer terug komt...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')