quote:Steun ze dan altijd! En niet alleen als ze winnen...
Op dinsdag 10 december 2002 23:10 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
![]()
Het maakt toch niks uit of ajax nou successupporters heeft of niet? Als ze maar gesteund worden.
quote:Of ie gelijk heeft is een 2de.
Op dinsdag 10 december 2002 23:08 schreef LoekB het volgende:[..]
Ja, want hij heeft gelijk.
quote:Frenkie heeft altijd gelijk
Op dinsdag 10 december 2002 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Of ie gelijk heeft is een 2de.
quote:Nee alleen als het on topic is en het weer een nieuwe betreft die even komt laten weten dat hij ook op tv gezien heeft dat ajax gewonnen heeft
Op dinsdag 10 december 2002 23:08 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ga je dit in ieder Ajax topic posten?
quote:ik doe dat hoor. Ik steun ajax door dik en dun
Op dinsdag 10 december 2002 23:10 schreef LoekB het volgende:[..]
Steun ze dan altijd! En niet alleen als ze winnen...
Maar ik begrijp het wel dat het stadion veel voller zit als ze winnen, dat is toch heel erg logisch? Als Robbie Williams ,om maar een voorbeeld te noemen, een keer een slechte cd maakt dan wordt die ook slecht verkocht, ondanks dat hij heel veel fans heeft. Voetbal = amusement, en als je niet kunt amuseren als ploeg dan blijven de mensen weg.
Ik moet oppassen want Golfer begint boos te worden over offtopic.
Dat we als Ajax zijnde successupporters hebben weet ik nou wel, maar op een forum vind ik het niet opgaan. Die mensen hebben misschien helemaal geen behoefte om over elke scheet van een Ajacied te posten, maar misschien staan ze wel bij elke wedstijd in het stadion??
Dus hou er AJB lekker mee op en laat iedereen posten wat en wanneer hij/zij wil!
quote:Voetbal=emotie
Op dinsdag 10 december 2002 23:15 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
ik doe dat hoor. Ik steun ajax door dik en dun
![]()
Maar ik begrijp het wel dat het stadion veel voller zit als ze winnen, dat is toch heel erg logisch? Als Robbie Williams ,om maar een voorbeeld te noemen, een keer een slechte cd maakt dan wordt die ook slecht verkocht, ondanks dat hij heel veel fans heeft. Voetbal = amusement, en als je niet kunt amuseren als ploeg dan blijven de mensen weg.
Dat je niet naar het stadion van je club gaat als het minder gaat, is tot daaraantoe, maar vaak roepen ze dan (jij niet) 'ik ben voor geen enkele club' of 'ik ben voor Feyenoord'. Als je supporter bent, kom je altijd voor je club op en kom je daar ook altijd voor uit!
quote:Ja daar moet ik je gelijk in geven
Op dinsdag 10 december 2002 23:16 schreef LoekB het volgende:[..]
Voetbal=emotie
Dat je niet naar het stadion van je club gaat als het minder gaat, is tot daaraantoe, maar vaak roepen ze dan (jij niet) 'ik ben voor geen enkele club' of 'ik ben voor Feyenoord'. Als je supporter bent, kom je altijd voor je club op en kom je daar ook altijd voor uit!
Maar goed verder hou ik erover op want andersmogen we hier niet meer posten van Golfer
quote:Misschien komt d'r dan wel een slotje op...
Op dinsdag 10 december 2002 23:28 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
Maar goed verder hou ik erover op want andersmogen we hier niet meer posten van Golfer
quote:Open anders ff een groot ccentrfaal feyenoord topic
Op dinsdag 10 december 2002 23:34 schreef LoekB het volgende:[..]
Misschien komt d'r dan wel een slotje op...
quote:[Centraal] Feyenoord
Op dinsdag 10 december 2002 23:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Open anders ff een groot ccentrfaal feyenoord topic
quote:Hier mag je de discussie wel voeren hoor, hij heeft ook wel gelijk over offtopic in het CL topic, maar het is een blijft voetbal. Zo streng hoef je nu ook weer niet te zijn in mijn ogen, maar goed ik ben geen FA
Op dinsdag 10 december 2002 23:28 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
Ja daar moet ik je gelijk in geven
Die voorbeelden die jij aangeeft zijn inderdaad irritant.
Ik heb niet zoveel moeite met af en toe een post van een "succesposter" zolang ze zich niet voordoen als de ubersupporter is er niets mis mee..
Ajax heeft volgens mij niet meer of minder succes supporters dan f'noord ofzo, natuurlijk zie je er nu meer, omdat Ajax als enige wat presteert in europa. logisch toch? de sluimerende f'noorder zal je niet horen nu...
Snap dat nou .
Niet elk topic hoeft toch vol?
Ajacieden hebben het over f'noord en psv, soms p$v. Maar "wij" zijn altijd ****joden, neuzen, porsche brigade (??? nog steeds de debielste).
Heel af en toe komt er een pisvee voorbij, nog minder vaak kakkerlakken.
Zijn wij nou zo beschaafd..of zij zo gefrustreerd
Tis niet eens als flame bedoeld, maar meer als algemene opmerking, viel me gewoon op toen ik ff in het centrale f'noord topic "neusde"
quote:Ja inderdaad
Op woensdag 11 december 2002 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Weet je wat mij nou zo opvalt, sinds ik hier een tijdje post en lees?Ajacieden hebben het over f'noord en psv, soms p$v. Maar "wij" zijn altijd ****joden, neuzen, porsche brigade (??? nog steeds de debielste).
Heel af en toe komt er een pisvee voorbij, nog minder vaak kakkerlakken. Zijn wij nou zo beschaafd..of zij zo gefrustreerd
Tis niet eens als flame bedoeld, maar meer als algemene opmerking, viel me gewoon op toen ik ff in het centrale f'noord topic "neusde"
JALOERS
maar geeft niet jongens als jullie nou in plaatst van op ajax te zuigen je bezig houd met je eigen cluppie dan hebben ze wat aan je.
Want blijkbaar is ajax interessanter dan PSV of feyenoord voor hun "Eigen" aanhang
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:57 schreef STHAJONG het volgende:
zijn gewoon jaloers je zal ze niet horen als hun een keertje winnen.
maar ja wat zou ji doen als je 3-1 verliest van heereveen?
of al 7 keer niet door gaat naar de tweede ronde??JALOERS
![]()
maar geeft niet jongens als jullie nou in plaatst van op ajax te zuigen je bezig houd met je eigen cluppie dan hebben ze wat aan je.
Want blijkbaar is ajax interessanter dan PSV of feyenoord voor hun "Eigen" aanhang
Hier valt echt niets meer op af te dingen
quote:U is een meisje die al 14 jaar een seizoens kaart heeft
Op dinsdag 10 december 2002 23:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
En wie bent u..??? of komt u ook alleen maar als er gewonnen wordt..??
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:05 schreef LoekB het volgende:[..]
Idd, wéér eentje...
quote:Oei.
Op donderdag 12 december 2002 13:03 schreef pos het volgende:[..]
En idd om types zoals jij post ik liever niet in een voetbal topic
You go girl.
Ajax heeft vandaag iig weer mooi 3 punten meegenomen
quote:Omdat Centrale Topics gewoon sucken.
Op zondag 22 december 2002 20:18 schreef amnesiac het volgende:
Volgens mij is dit topic nog niet echt populair ... kom op mensen
quote:Trouwen??
Op donderdag 12 december 2002 13:02 schreef pos het volgende:[..]
U is een meisje die al 14 jaar een seizoens kaart heeft
Ik heb niets tegen centrale topics maar wedstrijden worden toch wel in de liveverslagen besproken.
hier kan je meer algemeen nieuws bespreken dat net geen eigen topic waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |