quote:FF corrigeren was 101e verjaardag.
Op 19 maart 2001 11:46 schreef Machiel het volgende:
Zeker jammer ja het hadden er ook 12 kunnen zijnMaarja mij hoor je niet klagen
Ik dacht eerst dat de Ajax suporters floten dat die 10de niet gemaakt was maar dat waren natuurlijk de Sparta suporters
Ja dat was een mooie 102de verjaardag voor Ajax gister
Toen het bij de eerste tussenstand op studio sport 2-0 stond was ik al wat verbaasd maar bij 5-0
Ik zou liever die 9-0 omruilen voor een 1-0 en een goede rechtsback of een blessurevrije Ole Tobiassen, let op, hij komt eraan, alweer.
(noord moest natuurlijk west zijn)
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 19-03-2001 23:05]
quote:Dream on....
Op 19 maart 2001 16:20 schreef Eazy_E het volgende:
ik snap die ajax supporters echt niet... AJAX speelt het hele jaar al als dikke stront en dan winnen ze een keer met een geile uitslag en moet je ze horen... alsof ze weer helemaal terugzijn.... shit psv geeft ze toch weer whoop-ass in eigen huis nog wel.... haha dan wil ik jullie nogmaals horen....
btw PSV speelt zo lekker, hmmm zeker afgelopen donderdag uit je geheugen gewist.
het maakt allemaal niks uit wat ajax doet, PSV wordt toch kampioen, net als vorige jaar. Dat wordt weer flink feesten....!!!!
PSV KAMPIOENEN, PSV KAMPIEONEN, PSV KAMPIOENEN.
quote:Volgens mij heeft ajax nog nooit gewonnen in dat schaatspaleis van PSV.Dus Dream On.
Op 19 maart 2001 16:31 schreef MissX het volgende:
Dream on....
AJAX wint gewoon
quote:Tijd voor een nieuw hoofd denk ik, maar hier even een geheugensteuntje...
Op 19 maart 2001 16:36 schreef DonorHoofd het volgende:
Volgens mij heeft ajax nog nooit gewonnen in dat schaatspaleis van PSV.Dus Dream On.
Seizoen '94-'95
PSV - Ajax 1-4 (0-3 na een kwartier)
quote:We hebben het hier over de ajax-PSV in de ArenA.Geen ouwe koeien uit de sloot halen,toen speelde van Vossen nog bij ajax en das toch prehistorie.
Op 19 maart 2001 16:42 schreef Smike het volgende:
Tijd voor een nieuw hoofd denk ik, maar hier even een geheugensteuntje...Seizoen '94-'95
PSV - Ajax 1-4 (0-3 na een kwartier)
quote:Jezus PSV speelde niet lekker donderdag maar zekers niet slecht.... en jij begint nu over een wedstrijd... psv speelt gewoon het beste voetbal in nederland... ajax speelt HET HELE JAAR al reet... gaat MissX over een wedstrijdje zeiken die ze niet een zo slecht speelden...
Op 19 maart 2001 16:31 schreef MissX het volgende:
btw PSV speelt zo lekker, hmmm zeker afgelopen donderdag uit je geheugen gewist.
quote:oh naja
Op 19 maart 2001 13:01 schreef MissX het volgende:
FF corrigeren was 101e verjaardag.
quote:Mijn fout had er niet bijgezet dat ik bedoelde na t laatste fluitsignaal
En het fluiten was vanwege het rekken van tijd van de keeper van Sparta. Die wou geen dubbele cijfers in ze doel hebben en liep tering veel tijd te rekken.
De Sparta supporters waren echt niet te horen hoor.
En voor degene die de Ajaxsuporters niet snapt wil ik t wel even uitleggen, als het met PSV niet zo heel lekker zou gaan en ze winnen op hun zoveeljarig bestaan met 9-0 dan reageer je ook heel blij.
quote:Ga voetballen volgen in plaats van die onzin hier uit te kramen joh...Helaas staat dat Ajax, wat het hele jaar al REET speelt, 3e op de ranglijst, slechts op 6 puntjes van Feyenoord. Als ik 't wel heb, geeft die tweede plek van Feyenoord recht op Champions League voetbal, dus zo REET is het ook weer niet.
Op 19 maart 2001 16:57 schreef Eazy_E het volgende:
ajax speelt HET HELE JAAR al reet... gaat MissX over een wedstrijdje zeiken die ze niet een zo slecht speelden...
Overigens wil ik zeggen dat van dit topic de hoogmoedigheid misschien een beetje afdruipt. Misschien da'k een beetje de enthousiaste mensen over m'n cluppie hier afval door dit te zeggen, maar om één enkele 9-0 overwinning hoeft er écht niet een topic geopend te worden...Op 't moment zijn we gewoon de derde club van Nederland, wees reëel en zie dat de 2e plek de hoogst haalbare is voor Ajax (tenzij zowel Feyenoord als PSV belabberd gaan spelen). Hmmm...ik dwaal een beetje af. Wat ik wil zeggen is: open in godsnaam niet elke keer als er een 'leuke' overwinning is een topic hier in 't forum, want als dat zo blijft kan ik me de vooroordelen over de arrogantie van Ajax-supporters voor 100% voorstellen.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 19-03-2001 20:55]
Verder ontgaat me de bedoeling achter dit topic. Waarom een topic over een wedstrijd die ajax zo slecht speelde PSV had met 9 man met 15-0 gewonnen van zo'n soort Sparta.
quote:Tja, overdrijven is ook een kunst. PSV had ze inderdaad ook wel dik ingemaakt, maar de 9-0 van Ajax is wel een goede prestatie. Bovendien is het ook wel eens leuk om met de 3 topclubs Champions League te spelen.
Op 19 maart 2001 21:07 schreef Guus het volgende:
De sub-top begint al bij Feijenoord.Verder ontgaat me de bedoeling achter dit topic. Waarom een topic over een wedstrijd die ajax zo slecht speelde
PSV had met 9 man met 15-0 gewonnen van zo'n soort Sparta.
quote:So what? Sparta won op Spangen met 3-0, dus het blijft slechts 3 punten uit 2 wedstrijden voor die neuzen tegen een club uit de onderste regionen van de eredivisie. Als je daar trots op bent zegt dat veel over het verwachtingsniveau bij die neusjes...
Op 19 maart 2001 10:55 schreef Armageddon het volgende:
9-0Sowwy moest even
*Sparta is de club uit Rotterdam!*
*proest*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |