abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel maandag 19 maart 2001 @ 10:52:08 #1
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_839787
Ristorante Ali, bekroond met 3 Michelin sterren, gelegen aan het strand en de boulevard van Fokeiland biedt u elke dag gezelligheid en heerlijk gerechten
Reserveren is niet noodzakelijk er is ruimte genoeg, wij hebben ook achter het restaurant nog tafeltjes op het strand, voor het restaurant een gezellig terras en voor geliefden onze speciale lovecorner
Heeft u iets te vieren, laat het ons dan even weten, u ontvangt dan van ons een gratis fles van onze beste huiswijn.
Uw gastheer Ali en chefkok/bedrijfleidster Faat zijn u graag tot dienst en wensen u een smakelijk verblijf.
Een voorproefje van de MENUKAART

Pizza's kunnen zelf samengesteld worden en zijn in alle maten verkrijgbaar. Onze top 5:
1.Pizza di Sjakkie (onze topper met tomaat, 5 verschillende soorten kaas, stukjes kipfilet, rode paprika en pepertjes)
2.Pizza Salami (de oude vertrouwde salami staat op een goede tweede plaats)
3.Pizza Shoarma (incl. sauzen)
4.Pizza Hawai (met ham, kaas, en ananas)
5.Pizza Diavolaccia (kaas, tomaten, sambal, uien, salami, spaanse peper en olijven)
*NIEUW6.Pizza Equilan (kaas, broccoli, spinazie en mais)

Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor pastagerechten (spagetti, macaroni, tortelline, tagliatella, canneloni en lasagna) Of een mix hiervan Allemaal vers uit de oven overgoten met saus naar keuze.
Speciaal aanbevolen Lasagna di Faat (met gehakt, aubergines, banaan en bechamelsaus)

Kipfilet met italiaanse pesto en mozzarella salade
Spagetti met basilicum-tomatensaus en gegrilde oesterzwammen met knoflook en olijfolie

Diverse visgerechten dagelijks vers aangeboden
Mediterane kabeljauw met prei en zongedroogde tomaatjes

Tevens verkopen wij overdag: vers gebakken belegde italiaanse bollen, tosti's,
uitsmijters, english en continental breakfast

Tot slot willen wij u wijzen op onze uitgebreide dessertvitrine met o.a.
Belgische wafels met warme kersen en mascarpone room
IJsbergjes toetje met witte chocolade, slagroom, poedersuiker en yoghurt
Tiramisu (lange vingers met amaretto likeur in een mousse van mascarpone)
Mixed fruit
Spekkoek (laagjes speculaas en vanillekoek)
Italiaans Ambachtelijk Gemaakt IJs in de volgende smaken:
*Vanwege de afwezigheid van Faat zijn niet alle smaken verkrijgbaar.
vanille, pistache, straciatella, aardbeien, chocolade, passievrucht, after eight, bitterkoekjes, marsepein, bianco/ciccoco/noten (witte rum, kokos en amandelijs), gianduia (mocca ijs met gemalen stukjes noot), ali speciale (ijs met dropshotsmaak), bosvruchten en honing én in ons assortiment
oranje-ranja-ijs, rode-ranja-ijs, groene-ranja-ijs en gemixte-ranja-ijs
mango, amaretto, rum en rodewodka-ijs
En speciaal aangeboden onze BananAsplit Ristorante Ali Speciale

Ook vanaf nu verkrijgbaar:

*NIEUW HOEKIE'S MIX
pisang ambon, pasoa, malibu, rum, pinacolada, blue curacao, ijs en jus d'orange
*NIEUW LURKY'S MIX
pisang ambon en champagne

* Ristorante ali heeft een nieuwe chefkok, Dagobert, nu nog in opleiding

maandag 19 maart 2001 @ 14:53:12 #2
5108 equilan
DE elfengodin
pi_840622
maar stel voor dat we dat hier opdrinken
Elfensex is superspannend...
pi_840634
is goed ..
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_844207
Dag, een dubbele Tosti Hawaii graag. En een Seven-Up.

*krijgt de tosti

Goddelijk!

pi_844516
Doe mij maar een Pizza salamie en een cola.
  dinsdag 20 maart 2001 @ 17:18:15 #6
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_844790
*Een jongeman met een witte koksmuts op komt met een stralend gezicht binnenlopen.

Hallo allemaal!
Ik heb hem, ik heb hem!

*Dagobert danst vrolijk door het restaurant en beint direct met het maken van een heerlijkwe maaltijd voor de gasten.

[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 20-03-2001 17:28]

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  dinsdag 20 maart 2001 @ 20:03:06 #7
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_845403
vermoeid komt dj langs voor een kop koffie...

nadat de koffie op is vertrekt hij snel weer...

adios alemaal!

woensdag 21 maart 2001 @ 10:16:14 #8
5108 equilan
DE elfengodin
pi_847285
Hai Dagobert!!

Heel hartelijk gefeliciteerd !!

Mag ik een cappucino en een italiaanse bol van je?? Verras me maar met het beleg

woensdag 21 maart 2001 @ 10:52:52 #9
5108 equilan
DE elfengodin
pi_847398
Hmm Dagobert is er zeker nog niet

*Equilan zet de bloemen in een vaas en maakt zichzelf een overheerlijk belegde bol en een cappucino.

pi_847401
Hey Equilan, Dago...gefeliciteerd, maaruh, waarmee?

koffie graag

woensdag 21 maart 2001 @ 11:08:34 #11
5108 equilan
DE elfengodin
pi_847447
Met zn diploma gek!! Dat ie nu volleerd chefkok is!!

Hier alsjeblieft, een koffie. He kijk daar komt Highlander aanlopen, ik zal vast wat te eten voor hem maken

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 21-03-2001 11:23]

woensdag 21 maart 2001 @ 11:15:24 #12
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_847473
FOOD
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  woensdag 21 maart 2001 @ 11:25:32 #13
5108 equilan
DE elfengodin
pi_847515
Highlander hai!! Kijk ik heb hier een boerenomelet met bloedworst voor je en een bak yoghurt met muesli. Alsjeblieft. Wil je dr nog wat bij drinken??
  woensdag 21 maart 2001 @ 11:40:18 #14
5108 equilan
DE elfengodin
pi_847550
Nou ik ga weer verder, tot later!!
  woensdag 21 maart 2001 @ 21:08:39 #15
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_850097
*Dagobert ziet de bos bloemen van Equilan staan.

Wat zijn ze mooi!

pi_852557
Hee Dago! Van Harte man! Echt fantastisch dat we weer zo'n ontzettend goede kok hebben! Heb je al een special 'a la Dago' Gemaakt? Zo ja, doe mij er dan maar een!
pi_853194
goede morgen!
Enter the world of Dreams and Fantasies
pi_853311
Hey Xayida..

nieuw hier?

pi_853330
yep. Ik heb me vandaag geregistreerd.
Enter the world of Dreams and Fantasies
pi_853346
Van plan op het eiland ronf te kijken?

Dan krijg je vanzelf reacties over waar je je kunt vestigen, etc..

Op dit moment is er in het restaurant geen bediening, wat inhoud dat je jezelf mag helpen aan eten en drank

Ben dus superbam, een van de nixdoeners hier

[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 22-03-2001 16:26]

pi_856066
Om de boel toch maar een beetje op gang te houden...

*superbam komt het restaurant binnenlopen met een kater van de vorige avond en kijkt om zich heen...

niemand hier??

*nee dus, dan zelf maar een paar croisants en een kan koffie gemaakt en er buiten mee op het terras in de zon gaan zitten.

pi_857647
*Tijdens haar wandelingen over het, nabij haar Toren gelegen, eiland stopt Mombi even om langs het befaamde restaurant te gaan. Het is behoorlijk stil binnen.

Ze besluit een moment te wachten om te kijken of er nog iemand op komt dagen.

Murdered... because of your Anger at the Imperfect World
pi_857799
Ik vraag me af of ze hier zin hebben in een klein feestje?
*Mombi staat op en loopt het restaurant uit.
  vrijdag 23 maart 2001 @ 19:14:55 #24
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_858083
* Wilgje heeft het oostelijke strand verlaten opzoek naar Equilan. Ze wil met haar praten over het akelige gevoel dat Wilgje heeft ervaren toen zij die toren in zee zag.
Als Wilgje langs het restaurant rijdt bedenkt ze dat Equilan daar vaak te vinden is. Ze springt van Orion en gaat het restaurant in. Een snelle blik vertelt haar dat er niemand is. Wel voelt ze weer die akelige donkerte.....
Een koude rilling trekt over haar rug omlaag en snel rent Wilgje het restaurant weer uit.
Ze springt weer op Orion's rug, weg van het restaurant.......
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_858313
*Mombi arriveert samen met Wilgje na een korte wandeling, die onaangenaam stil verliep. Er is een bepaalde spanning tussen de twee vrouwen.

Mombi houd haar ogen zo veel mogelijk op Wilgje gericht, ze vertrouwt haar nog steeds niet, en ze weet dat Wilgje haar niet vertrouwd...

vrijdag 23 maart 2001 @ 20:39:12 #26
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_858364
Ga zitten Mombi. Wil je iets drinken? Misschien heb je honger?
De kok is er niet, dan is het zelfbediening hier. Ik loop wel even naar de keuken.

*In stilte baalt Wilgje dat BlackAngel op de haar zo bekende mysterieuze manier is verdwenen. Het is een lieverd, maar echt op haar rekenen kan niet ....

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_858379
Een glas rode wijn graag.

*Mombi kijkt eens om haar heen

Wat is dit eigenlijk voor een eiland? Ik bedoel, hoe zijn de mensen, wat voor en politiek systeem... je weet wel.
Zijn er nog dingen die ik moet weten? Opmerkelijke zaken...??

FOK!fossiel vrijdag 23 maart 2001 @ 20:45:04 #28
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_858394
* Als door een vreemde kracht gedreven loppt LWaS naar het ristorante...
Op één of andere manioer voelt hij dat Wilgje hier is..

Wilgje ?
Ben je hier ?

vrijdag 23 maart 2001 @ 20:47:36 #29
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_858405
Een glas rode wijn. Momentje....

* Wilgje loopt naar de bar en pakt een fles heerlijke Afrikaanse wijn uit het rek. Met de fles en twee glazen in haar ene hand en een schaaltje pinda's in haar andere nadert ze het tafeltje waar Mombi is gaan zitten. Ze vertraagt haar pas, om Mombi hangt een zwarte lucht. Niet zichtbaar, alleen te voelen.
Wilgje onderdrukt een zucht en gaat zitten.
Ze wil persee Mombi leren kennen, erachter komen waarom ze zo'n nare uitstraling heeft.

Proost meid!

vrijdag 23 maart 2001 @ 20:49:04 #30
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_858413
*Terwijl Wilgje en Mombi het glas heffen ziet Wilgje LWaS binnenkomen. Opgelucht begroet zij haar vriend.

Dag lief, kom je erbij zitten?

pi_858415
Hallo Ik ben Mombi
*Stelt Mombi zich voor aan LWaS
wie ben jij?
*aan de reaktie van Wilgje en het optreden van LWaS weet ze dat deze twee een band hebben... maar wat voor een band?

[Dit bericht is gewijzigd door Mombi op 23-03-2001 20:51]

FOK!fossiel vrijdag 23 maart 2001 @ 20:50:05 #32
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_858420
Hooi Lieffie

Hoi..
Wie ben jij ??

vrijdag 23 maart 2001 @ 20:50:52 #33
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_858425
quote:
Op 23 maart 2001 20:42 schreef Mombi het volgende:
Zijn er nog dingen die ik moet weten? Opmerkelijke zaken...??
Jaja:
Iedereen drinkt hier verplicht 1 glas ranja per dag

Verder is iedereen hier lief voor elkaar (of in ieder geval voor mij, da's het belangrkijkste ) en is het hier altijd mooi weer.

Verder nog vragen?

pi_858435
hmmmm neu voorlopig geen vragen meer.

Ik ben alleen niet zo'n ranja drinker, mag het ook roosvizee zijn?

vrijdag 23 maart 2001 @ 20:54:24 #35
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_858443
*Mombi heft haar glas met rode wijn de lucht in en neemt een slok. De rode wijn lijkt wel een beetje op ranja, het smaakt er zelfs een beetje naar... vreemd
  FOK!fossiel vrijdag 23 maart 2001 @ 20:54:48 #37
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_858444
* LWaS LWaS lust wel een glaasje ranja..
Hoi Pluisje..
Dagobert zal hier toch wel ranja hebben ?

[Dit bericht is gewijzigd door LWaS op 23-03-2001 20:56]

vrijdag 23 maart 2001 @ 20:58:56 #38
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_858464
* Wilgje bekijkt Mombi terwijl die praat met LWaS en Pluisje. Langzaam lijkt het zwarte te verdwijnen, maar Wilgje blijft op haar hoede. Kamlpjes nipt zij van haar wijn terwijl ze iets dichter naar LWaS toeschuift.
Onder tafel pakt zij zijn hand en geeft hem een kneepje.
LWaS lijkt de boodschap te begrijpen en houdt Mombi aan de praat zonder teveel over zichzelf te vertellen.
  vrijdag 23 maart 2001 @ 21:00:23 #39
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_858472
* pluisje huppelt weer terug naar haar huisje

Zo, weer een ranja-zieltje gewonnen

vrijdag 23 maart 2001 @ 21:01:34 #40
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_858476
Doei Pluisje! Vergeet de ranjapasta niet op je menu te zetten.......!
pi_858490
*Mombi glimlacht en zwaait naar pluisje, ze kijkt zo nu en dan eens naar Wilgje. Ze vertrouwt de situatie nog steeds niet helemaal. Het gaat te gemakkelijk, ze zijn te vriendelijk. Ze blijft zich aanpassen aan de situatie.

Het gesprek word steeds oppervlakkiger merkt ze op. De inhoud van de gesprekstof is nauwelijks meer dan lucht.

Van wie is die toren? *vraagt mombi sluw, ze bedoelt de Toren van Equilan...

FOK!fossiel vrijdag 23 maart 2001 @ 21:08:38 #42
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_858508
* LWaS kijkt Wilgje aan...dan gaat zijn blik terug naar Mombi..

Die toren ?
Die is van Equilan...
Ook een bewooinster vanb het eiland...
Je zal haar vast nog wel eens tegenkomen hier...
Ze is ook wel eens in het restaurant

pi_858524
Equilan?
*Mombi kijkt naar Wilgje en dan weer naar LWaS.
  vrijdag 23 maart 2001 @ 21:17:01 #44
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_858547
Ja, Equilan.

* Wilgje geeft resoluut antwoord en weigert meer over de elvengodin los te laten.

Willen jullie nog iets drinken LWaS en Mombi?
Ik wel, mijn glas is leeg.

*LWaS lust nog wel een glas ranja maar Mombi geeft geen antwoord. Die staart voor zich uit.
Wilgje voelt het zwart dichter worden nadat die net bijna was verdwenen. Ze neemt zich voor om na dit glas naar huis te gaan, ze heeft genoeg gezien van die Mombi.....

pi_858574
*Mombi glimlacht en staat plotseling op. Ze kijkt neer op degenen die nog zitten en verteld met een vriendelijke stem Het spijt me, maar ik moet echt gaan *Zonder op een antwoord te wachten begeeft ze zich naar de uitgang, na nog geen stap buiten gezet te hebben verdwijnt de glimlach op haar gezicht. Mombi keert terug naar haar Toren, haar Babel, op de manier van reizen die zij gewend is.
  vrijdag 23 maart 2001 @ 21:26:39 #46
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_858608
Pffffffff.......

*Met een diepe zucht kijkt Wilgje Mombi na, die in het duister lijkt op te lossen.
LWaS kijkt haar verbaasd aan.

Wat was dat nou allemaal?
Ik voelde dat je me nodig had, dat je me riep. Was dat om Mombi? Daar is toch niets mis mee? Ja, ze is een beetje nieuwsgierig, maar dat is toch normaal als je net nieuw bent hier?

* Wilgje kruipt in LWaS armen en zegt dat ze nu naar huis wil. Ze wil er niet over praten.
LWaS slaat zijn armen om haar heen en samen lopen ze terug naar het kasteel. Maar LWaS kan het niet laten Wilgje af en toe met een vragend gezicht aan te kijken.

pi_863952
Euh sorry Wilg,... mij aandacht werd getrokken door een ongevalletje tussen wat dieren op de grond, ik heb ze even uit hun boze bui geholpen...

( irl moest ik de pc uit zetten vanwege de kosten waar mijn ouders over meuten )

En ik zie dat Mombi alweer vertrokken is, vertrouw je haar? Ik heb de hele nacht zitten kijken, ik vind het maar een vreemde vrouw... maar goed ik houd het er eerst op dat ze aardig is.

Pluis,.. mag ik van jou een glas pepermunt-ranja en een pizza met heel veel rood spul graag, en veel vlees.

niemand sterft aan liefde...
  zondag 25 maart 2001 @ 18:51:29 #48
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_864062
Die ranja kan ik wel voor je regelen, voor de rest kan ik je denk ik niet helpen

* pluisje sprint naar het ranja-stalletje om een groot glas ranja te halen

pi_864107
hey harstikke bedankt voor het mega-grote glas ranja Pluisje. mmmmmmm
pi_864115
*mombi arriveert, en neemt een plaatje in het restaurant...
pi_864127
Heey Mombi,.. glaasje onverdunde rooie wijn?
pi_864142
*Mombi kijkt naar Blackangel en glimlacht vriendelijk.

Een aanbod zoals dat sla ik natuurlijk nooit af...

pi_864166
*BlackAngel staat op loopt naar de keuken, waar ze weet dat ze eigenlijk niet mag komen omdat ze de laatste keer zo'n troep heeft gemaakt, en pakt de fles wijn. Ze zoekt een niet zo heel stoffig glas uit en poetst het op met een doek. Ze schenkt wijn in en loopt naar Mombi.

There you go.

pi_864189
*Mombi zet het glas voor haar neer, en bekijkt BlackAngel. Haar ogen strak gericht op het gezicht van Blackangel, vraagt ze: Waar ken ik je toch van?
pi_864202
*BlackAngel schrikt een keer onzichtbaar. Haar vleugels zijn ingetrokken.

Ja geen idee, moet zeggen dat je me ook bekend voorkomt... maar geen idee waarvan.

zondag 25 maart 2001 @ 20:03:28 #56
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_864206
Zo Moby, we ontmoeten elkaar weer eens. Ik zal het kort en krachtig houden. Als jij deze wereld gaat verpesten of bedreigen, dan zal ik je vernietigen. Ik laat me niet nog een keer verleiden...
pi_864209
*Mombi merkt dat de vrouw met wie ze praat liegt. Het mag dan niet uiterlijk zichtbaar zijn. Ze weet heel zeker dat dit degene is die haar en Babel in de gaten hield.

Er verschijnt een sluw glimlachje op haar gezicht. Zonder subtiel te zijn, vertelt ze:
Ik heb je zien vliegen...

pi_864229
*BlackAngel schudt in haar gedachten haar hoofd... en denkt in eerste instantie:

Ja dat is ook niet zo vreemd, dat zien wel meer mensen.

*daarna verdwijnt haar cynischheid... khadgar komt binnen en na zijn verhaal denkt ze:

Verdomd als zij weet dat ik de verdreven zwarte engel ben, dan ben ik hier absoluut niet veilig.

*Ze blijft kalm zitten en kijkt op naar Khadgar, haar blik niets zeggend.

Goed dan mombi, al herrinner ik me je naam niet, ik ga nit met je mee, jouw meester is niet langer mijn meester en HighLander zul je al helemaal niet krijgen.

pi_864232
*Mombi kijkt een beledigd op naar Kadhgar, haar ogen zijn gericht op de zijne Wie ben jij? En waar beschuldig je me van!? *Mombi glimlacht en de toon in haar stem verandert in een lichte spot Volgens mij heb je de verkeerde voor je.
  zondag 25 maart 2001 @ 20:18:36 #60
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_864247
Nee, mombi, ik bedoelde jou niet persoonlijk, tenminste, niet nu. Wat ik bedoelde is hetgeen waar jij voor staat. En jij weet kennelijk ook niet wie jij voor je hebt... Voel je het niet? Eens was ik een broeder...
  zondag 25 maart 2001 @ 20:29:48 #61
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_864285
*Moby kijkt kwaad maar zegt niets. Hierop verlaat Khadgar het restaurant, terwijl hij een paar latijnse woorden uitspreekt

Omenus Dominus, Imperavi

pi_864289
*Mombi's stem verandert een tweede maal, ditmaal gaat het van spottend over naar licht dreigend. Wie zijn jullie om over mij te oordelen! *ze lacht werkelijk waar, denken jullie te weten wie ik ben? Wat zou ik trouwens met jullie moeten? Wacht maar af. Geduld is niet voor niets een schone zaak.

*Al lachend staat ze op en loopt ze naar buiten, zich niets aantrekkend van de aanwezigen. Eenmaal buiten verdwijnt ze in de schaduw van de nacht.

zondag 25 maart 2001 @ 20:44:22 #63
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_864321
*Khadgar keert terug nadat hij voelde dat Morby weg ging

Blackangel!

*rent op haar af, ze is duidelijk verzwakt

Vecht tegen het kwaad! Houdt het tegen!

*begint spreuken op te zeggen om haar te redden

BlackAngel? Kun je mij horen?

zondag 25 maart 2001 @ 22:28:09 #64
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_864494
*Als de schemering al lang gevallen is komt een donkere gedaante het restaurant binnen. Hij kent de weg en loopt direkt naar de keuken. Daar pakt hij zijn deegroller, de garde en zn mooiste pollepel. Hij stopt alles in een koffer, sluipt het restuarant uit en vertrekt richting het strand.
pi_864621
*BlackAngel krijgt zweetpareltjes op haar voorhoofd haar ogen worden zwart en ze begint hevig te ademhalen. Haar vleugels groeien zonder dat ze er controle over heeft terug op haar rug alleen nu veel groter en met gemenere klauwen. Even keert ze terug

"NEEE, HIGHLANDER, NEEEEEEEeeeee..."

*Haar stem sterft weg en er keert een hele donkere zware stem voor terug die uitzonderlijk hoog en gemeen begint te lachen

DACHT JE NOU ECHT DAT JE VAN MIJ KON ONTSNAPPEN? Whoehahahahaaaa. Laat me niet lachen... weet je ik ga jou straffen, jij, ... , jij zult je eigen geliefde doden, en vervolgens zul je aan verdriet sterven....

Whahahahaaahaaha.....

*De omstanders kijken verschrikt op... wat is dit? Zo hebben ze nog nooit iets gezien

maandag 26 maart 2001 @ 11:11:51 #66
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_865465
Blackangel! Vecht tegen het kwaad! Je kan het!

*Maar Blackangel staat op, ze ziet er anders uit. Sterker, maar niet op een goede manier. Een duistere waas leeft achter haar ogen. Khadgar beseft dat ze bekeerd is...

dinsdag 27 maart 2001 @ 10:12:38 #67
5108 equilan
DE elfengodin
pi_868510
*Equilan en Gandalf komen het restaurant binnen. Equi kijkt onrustig om zich heen, ze voelt iets... ze schudt het van zich an gaat naar de keuken. Daar gaat ze een grote sttapel pannenkoeken bakken.
Gandalf blijft in de buurt, pannenkoeken die mislukken zijn voor hem!!
  dinsdag 27 maart 2001 @ 10:43:50 #68
5108 equilan
DE elfengodin
pi_868579
*Als er een gigantische stapel pannekoeken staat, houdt Equilan op met bakken. De pannen, beslagkommen en het keukengerei wat gebruikt is zet ze in de gootsteen. De stapel pannenkoeken zet ze op een bord. met een simpele handbeweging plaatst ze een veld om de stapel heen, zodat ze lekker warm blijven
Dan dekt ze de tafel, met stroop, suiker, poedersuiker, jam...

De elfengodin pakt een bord, legt er wat pannenkoeken op en gaat buiten op het terras zitten.

pi_868622
*snuif ...aangelokt door een heerlijke geur (het lijkt wel egoïste..)
komt ook superbam bij het restaurant aan

Hey Equilan Mag ik....??

dinsdag 27 maart 2001 @ 11:06:19 #70
5108 equilan
DE elfengodin
pi_868650
Hai Superbam!!

Ja natuurlijk, pak maar, daat staat het toch voor??
Hoe is het??

pi_868686
prima, hoewel ik de laatste dagen wel een apart sfeertje voel hier..
er borrelt iets, maar wat het is? Geen idee...

Ze smaken trouwens zoals ze eruit zien!

dinsdag 27 maart 2001 @ 11:35:07 #72
5108 equilan
DE elfengodin
pi_868721
*Equilan pakt nog ook nog een pannekoek en schrijft er met stroop haar naam op. Bedachtzaam kijkt ze ernaar, voor ze Superbam antwoord geeft.

Ja smaken ze goed?? Fijn

Wat er de laatste tijd aan de hand is.. Ik weet het niet Super, ik weet het echt niet... Er is een neiuwe bewoonster bbijgekomen, Mombi heet ze. Sinds zij er is zijn er rare dingen gebeurt, iedereen voelt zich onrustig!! De toren waarin ze woont is van vreemdsoortig materiaal en straalt een diepe duisternis uit....
Ik heb het idee dat er van alles staat te gebeuren, dat ze niet veel goeds in de zin heeft, maar ik kan dat gevoel niet hardmaken!! Wie weet is ze gewoon slachtoffer van de omstandigheden.. Wilgje en ik voelde ons al langer onrustig en toen kwam zij...
maar wie weet hebben w egewoon de lente in ons hoofd zitten en is er niets aan de hand

*Equilan denkt aan de woorden die ze hoorde toen ze diep in gesprek was de afgelopen nacht en kan een huivering niet onderdrukken. Ze weet dat het niet waar is wat ze zegt, ze weet welke dreiging het eiland overschaduwd... maar ze kan niets zeggen.

pi_868735
hmmm,

misschien wordt het tijd voor een vakantie op het vaste land?

*ondertussen glijdt nummer vier door de keel van superbam

Hoor je wel wat ik zeg Equilan, wat zit je voor je uit te staren? Misscien moeten we wat leuks gaan doen met de draken, even jegedachten op 0 zetten!

dinsdag 27 maart 2001 @ 12:08:19 #74
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_868799
*Khadgar ruikt de pannekoeken al van kilometers ver. Net als de bui van Equilan. Ook zij is bezorgd over de duisternis. Gelukkig maar. Beter bezorgd dan onverschillig. Er is nog hoop voor het eiland

Een goedenmiddag allemaal! Ha! Pannekoeken! Hee Equilan, ik heb de bloem geplant, maar of Highlander wakker wordt weet ik niet...

dinsdag 27 maart 2001 @ 12:08:28 #75
5108 equilan
DE elfengodin
pi_868800
*Ook Equilan pakt nog een pannenkoek, kijkt er even vies naar en legt hem maar weer terug.

Nou 6 pannenkoeken lijkt me overdreven
Euh ja sorry, zat even in gedachten Ja we kunnen wel even gaan vliegen met de draken, ik heb nog wel even.

*De elfengodin wil eigenlijk nog bij Wilgje langs om te vertellen over haar nieuwste ontdekkingen, maar dat kan nog even wachten.

Hai Khadgar!! Ah mooi, nee maak je maar geen zorgen, die wordt vanzelf wel wakker Tast toe, neem een pannekoek!!

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 27-03-2001 12:09]

dinsdag 27 maart 2001 @ 12:11:11 #76
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_868807
*Gandalf die binnen in de keuken lag, komt voorzichtig het terras op geslopen. Hij kruipt onder Superbam's stoel en net als Superbam zn pannekoek ruim overgoten heeft met stroop, steekt hij zn kop naar voren en met zn lange tong pikt de draak de pannenkoek van het bord.
pi_868880
*superbam rent naar de keuken op zoek naar de deegroller!!!
ow, die had Dagobert meegenomen....
Pakt dan een zak bloem en een emmer water

GANDALF?

*de draak kijkt om en krijgt een emmer water over zich heen. Meteen daarna is ie onzichtbaar geworden in een enorme wolk van bloem

Dat gebeurt er met draken die zomaar aan mijn eten zitten Gandalf

woensdag 28 maart 2001 @ 09:38:21 #78
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_871519
Goedemorgen allemaal.

O er is niemand. Vreemd, is Dagobert er nog niet?

pi_871555
Welkom terug Jojo

en wat Dagobert betreft moet je maar even in "op het strand bij..." lezen....

woensdag 28 maart 2001 @ 09:52:53 #80
4177 Jojogirl
pi_871560
Is ie echt helemaal weg?
  woensdag 28 maart 2001 @ 10:33:51 #81
4177 Jojogirl
pi_871683
Zeg Superbam, ik hoorde dat Chandler een lovetunnel heeft geopend. Zullen we daar eens een kijkje gaan nemen?

[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 28-03-2001 10:34]

pi_871720
sjongejonge, ben je al terug??
Gelukkig heb ik een weekje goed uit kunnen rusten..

Vooruit dan maar, jij weet de weg....

donderdag 29 maart 2001 @ 09:28:15 #83
4177 Jojogirl
pi_872821
Zullen we dan nu maar gaan?

* Jojogirl neemt Superbam mee naar de love tunnel

[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 29-03-2001 09:28]

vrijdag 30 maart 2001 @ 14:28:00 #84
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_875775
*Gandalf, Equilan en Khadgar komen aan in het restaurant voor een late lunch en een serieus gesprek

Kijk Equilan, het verhaal is wat uitgebreider dan dat ik je eerst vertelde. Ik ben kwaadaardig geweest, maar je weet niet wat ervoor en erna gebeurd is. Ik heb gestudeerd op een van de beste magische academies op mijn oude wereld. Ik ben één van de weinigen die nog de oermagie geleerd hebben. Een ouderwets begrip, maar wel degelijk. Zo heb ik in één van mijn studies een manier gevonden om de duisternis buiten de deur te houden: Een muur van Licht. Het werkt volgens het principe: waar er VEEL licht is, kan géén schaduw zijn. Maar dan magisch. En dus drukt het al het duistere weg. Dat is wat ik voor die arme Wilgje in gedachten had.

*Khadgar zucht even

Voel jij het niet, Equilan? Die dreigende duisternis? Ik wel. Achter mijn ogen. Elke dag, elke minuut denk ik terug aan de schade die ik heb aangericht, zo ver van hier. Ik wil niet nog een keer bekeerd worden. Daarom bevecht ik haar. Ik bevecht haar met al mijn macht. De reden dat ik net verslagen ben was dat mijn krachten verminderd waren. Waarom? Ik weet het niet. Die muur van licht is niet zo moeilijk. Er is iets anders. Volgens mij heeft het te maken met wat er met mij gebeurd is.

vrijdag 30 maart 2001 @ 14:37:00 #85
5108 equilan
DE elfengodin
pi_875829
Ik ben de oermoeder van de magie Khadgar, vertel, wie zijn je leermeesters geweest en op welke oude wereld heb jij geleefd?? Ken jij misschien ook ****** *Equilan spreekt een naam uit die voor niet magische onderlegde mensen niet is te verstaan. Anderen herkennen de naam als een van de meest machtige in de magie, Hij die alles weet...

Ik heb veel met hem gesproken de afgelopen dagen. Want ja, ook ik voelde die dreiging, die duisternis. Het lijkt dat dat een voorbode van Mombi was....

Het principe van de lichtkoepel ken ik wel, ik wil het zo wel even zien, misschien dat we het nog wat kunnen versterken, we hebben te maken met iemand met een grote macht, we mogen haar niet onderschatten!!

pi_875838
*Het manifesteert zich als een zacht gefluister in het Restaurant. De stem van Mombi klinkt overal. Het is een spottende toon die Khadgar uitdaagt en plaagt. Verleidelijk maar tegelijkertijd een zachte irritatie. Het zijn slechts losse groepjes van woorden die telkens op een andere wijze tot uiting komen.

Khadgar... Kom dan...

Durf je niet? Hier ben ik!

Pak me dan

Lafaard!
Held!

vrijdag 30 maart 2001 @ 14:44:56 #87
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_875866
Goed plan Equilan. Ja, ***** is mijn leermeester geweest. Ik ben zijn erfgenaam. Nee, hij is niet dood, en zeker niet verslagen.

Heb je trouwens de ziener al eens gesproken? Hij gooide eerst wat zinloze profetietjes rond, maar nu krijgt hij helder beeld. Stof... Stof... Wat kan het betekenen? Ik denk dat de confrontatie, de eindelijke confrontatie, waar we al eons op wachten, hier gaat gebeuren. Als ze al torens kan toveren, dan komen binnenkort de hordes... We moeten de bevolking waarschuwen, organiseren!

Het Dagotel! Ja! Daar kunnen we wat mee. De uitstraling van het gebouw is goed. Laten we erheen gaan

*Ze vertrekken naar het Dagotel

vrijdag 30 maart 2001 @ 14:47:57 #88
5108 equilan
DE elfengodin
pi_875881
*Equilan ziet dat Khadgar zn gezicht vertrekt, hij wordt bleek en kijkt onrustig om zich heen. Meteen gaat de godin allert rechtop zitten. Ze kijkt om zich heen maar ziet niets. Dan opent zij haar oren en hoort het gefluister van Mombi. Met haar ogen half gsloten lijkt ze te luisteren naar wat Mombi zegt, maar in werkelijkheid traceert ze de bron. Als ze die eenmaal gevonden heeft, staat ze op en spreekt.

Mombi, ik heb nog niet het genoegen gehad kennis met je te mogen maken. Waarom kom je niet langs in persoon??

*De directe confrontatie doet Mombi schrikken, waarschijnlijk had ze dat niet verwacht. Het gefluister stopt.

Ja dat is goed Khadgar, laten we het hotel gaan bekijken.

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 30-03-2001 14:49]

pi_876476
*Mombi wacht geduldig op Equilan, het meisje aan haar zijde is verdwenen. Alleen mombi weet waarheen.
  vrijdag 30 maart 2001 @ 17:11:16 #90
5108 equilan
DE elfengodin
pi_876479
*Als Equilan het restaurant binnen komt ziet ze Mombi aan een tafeltje zitten, met een glas rode wijn voor zich.

Hai Mombi hier ben ik

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 30-03-2001 17:13]

pi_876570
*Mombi glimlacht vriendelijk naar Equilan. Ik denk dat het tijd is om te gaan, het is tijd om onder te dompelen in een bizarre wereld.
*Mombi beweegt haar handen ditmaal nauwelijks, ze kijkt Equilan vriendelijk aan en begeleid haar naar buiten. Op hen wacht een vreemd ogend voertuig. De binnenkant heeft een zachte paarse bekleding en is rond. Het lijkt groter te zijn dan de buitenkant doet vermoeden. Mombi neemt plaats in het voertuig en geeft Equilan de gelegenheid om tegenover haar plaats te nemen. De deur sluit zich en het voertuig komt in beweging. Mombi staart naar Equilan, ze komt ontspannen over. Haar stem klinkt licht bevelend als ze roept:
Xobile, breng ons naar Babel...
  dinsdag 3 april 2001 @ 18:34:52 #92
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_891534
*Dagobert en Pisca komen aanwandelen.

Zullen we buiten gaan zitten schatje?

*Dagobert biedt Pisca wat te drinken aan, loopt naar de keuken en komt terug met twee glazen regnboogmix.

Alstjeblieft

dinsdag 3 april 2001 @ 18:38:22 #93
5490 Pisca
Kijk eens naar mij.
pi_891540
Hmmmm, lekker!

* Pisca doet haar ogen dicht en geniet van het late zonnetje.

Vandaag is de dag...!
  dinsdag 3 april 2001 @ 18:39:16 #94
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_891542
Heerlijk he, dat zonnetje.

Wat wil je trouwens eten?

dinsdag 3 april 2001 @ 18:40:35 #95
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_891548
Verras me maar

*Dagobert loopt naar de keuken en gaat zn allerbeste maaltijd ooit voorbereiden. Ondertussen brengt het Pisca nog een regenboogmix.

dinsdag 3 april 2001 @ 22:15:50 #96
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_892376
*Na een overheerlijk diner neemt Dagobert Pisca mee naar het theehuis.

Ik gooi het restaurant wel dicht. Jij bent op dit moment veel belangrijker voor me.

pi_900239
Goedemorgen

*Hoekie is na lange afwezigheid eindelijk weer teruggekeerd op het eiland

O wat is het goed om weer in het restaurant te zijn!

"Walking about in the bush down under"
  donderdag 5 april 2001 @ 14:34:32 #98
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_900831
Geoeidag Hoekie, zin in wat eten?
pi_901316
He Dago ik wil wel een pizzatje hebben.

Heb je ook een frikandel speciaal met een patatje pinda?

donderdag 5 april 2001 @ 20:25:05 #100
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_902224
Hier Hoekie, je pizza

Patatje moet ook wel kunnen, duurt even. Ik moet dan nog even de frituur opwarmen.

donderdag 5 april 2001 @ 21:42:37 #101
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_902602
Hallo ik wil een pizza Diavolaccia bestellen als dat nog kan met cola alsjeblieft.
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  donderdag 5 april 2001 @ 22:39:53 #102
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_903172
*Dagobert haast zich naar de keuken en komt al snel terug met een pizza en een cola voor Ilyana.

Altjeblieft

donderdag 5 april 2001 @ 22:55:04 #103
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_903384
Bedankt *Eet pizza Dat was lekker nu wil ik graag nog de belgische wafels en een kop koffie. Ga je nog wat doen vanavond?
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  donderdag 5 april 2001 @ 23:01:37 #104
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_903477
*Dagobert zet twee koppen koffie en het wafelijzer aan. Hij geeft er een aan Ilyana en neemt er zelf ook een.

Ik ga op tijd naar bed vanavond denk ik, moet morgen naar het vaste land om nieuwe ervaring op te doen.]

donderdag 5 april 2001 @ 23:13:34 #105
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_903618
Dankjewel wat voor ervaring je opdoen?
  donderdag 5 april 2001 @ 23:14:35 #106
8355 djjumbo
pi_903631
*Als een duistere Engel verschijn de jonge Keizerin ten tonele. Met sierlijke bewegingen en gebaren omarmt ze figuurlijk haar publiek. Met een zachte dubbele stem spreekt ze

Illyana, Dagobert... er is een oorlog op komst, vecht aan mijn zijde kom met mij mee...

donderdag 5 april 2001 @ 23:16:45 #108
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_903642
*Dagobert grijpt Ilyana bij de arm.
Kom mee, het is vertrouwd.

*Onderweg naar de uitgang groet hij DJ.
Help jezelf, wij hebben belangrijker zaken te doen.

pi_903677
*de sierlijke Mombi begeleid het tweetal naar buiten waar de Xobile op hen wacht, het is nog steeds een ruim voertuig, zelfs met PhalanX erbij.

De Xobile zal jullie naar Babel brengen, ik zie jullie daar

*Mombi glimlacht

dinsdag 10 april 2001 @ 10:32:23 #110
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_927321
*Dagobert komt binnen en begint met het maken van een heerlijk ontbijt. Zet alles op een dienblad en gaat op het terras zitten smullen.
  dinsdag 10 april 2001 @ 10:38:09 #111
8092 Hoekie
Play ball
pi_927333
*Hoekie stapt tijdens zijn ochtendwandelingetje over het eiland ook even bij Dago naar binnen

Kan ik een lekker pannenkoekenontbijt krijgen Dago? En een glaasje Hoekie's mix.
Hoe gaat het trouwens met jou? Ik ben een tijdje weggeweest naar Malta en Engeland en heb de avonturen op ons mooie eilandje dus een beetje gemist.

dinsdag 10 april 2001 @ 17:16:48 #112
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_929413
Hej Hoekie

Hij gaat goed hoor.

Ik ben hiet chefkok geworden, verder leef ik gewoon mn leventje.

Alstjeblieft, een pannekoek en een hoekies mix.

Heb jij nog wat beleefd?

dinsdag 30 oktober 2001 @ 08:56:10 #113
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2038827
* Dagobert loopt het stoffige oude restaurant binnen.

Nu het smulaapje er niet meer is, zal er toch behoefte zijn aan een bakje koffie op de vroege morgen.

* Dagobert hangt een bordje GEOPEND op de deur en loopt dan naar de keuken om het koffiezetapparaat schoon te maken en aan te zetten.

pi_2038835
* Hoekie komt ook weer eens kijken in het restaurant

Hoi Dagobert, hoe gaat het met je?
Ben ik niet bruin? Ik ben net naar Marocco geweest

dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:04:20 #115
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2038855
* Nog steeds in gedachten verzonken komt Dr. Kasper het restaurant binnen

Goedemorgen eh...

* In eerste instantie herkent Kasper Hoekie niet

Hé, een nieuweling op het eiland. Welkom, ik ben Kasper.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:07:22 #116
4177 Jojogirl
pi_2038864
Mogge

Wat is er met het Smulaapje gebeurd? En hoe is het met Faat?

dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:09:24 #117
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2038879
Goedemorgen Jojo.

Met Faat gaat het helaas niet zo goed.
Als haar behandelend arts kan ik niet alle details geven, maar 't ziet er erg serieus uit.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:09:58 #118
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2038882
* Dagobert komt aanlopen met vier bakken koffie.

goeiemorgen Hoekie, Kasper en Jojo

Faat is in het ziekenhuis, als de doktotren wat meer zouden weten zou ik een belletje krijgen. Ze weten nu alleen dat ze brandwonden heeft, rook heeft ingeademd en dat er een of andere onbekende stof in haar lichaam zit. Meer weet ik ook niet.

pi_2038889
Hoi Kasper en Jojo!

Willen jullie ook wat drinken? Ik ga voor mezelf een Hoekie's mix inschenken. Ik ben nog helemaal in een vakantiestemming

dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:14:02 #120
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2038907
Hé Hoekie, jij bent 't. Welkom terug jongen.

Ik ben blij dat je nog in vakantiestemming bent, maar heb je gehoord wat Faat is overkomen?

pi_2038930
Nee....

Wat is er dan gebeurd? Het is toch niks ernstigs?

dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:23:46 #122
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2038951
Faat ligt in 't Medisch Centrum. Ze heeft lichte brandwonden en wat rook ingeademd. Dat is echter niet levensbedreigend, en geheel niet in overeenstemming met de ziekteverschijnselen zoals deze zich sinds gisteravond openbaren.
pi_2038955
O nee....

Ik ga snel kijken hoe het met haar gaat. Mag ik wel bij haar langsgaan Kasper?

dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:27:36 #124
4177 Jojogirl
pi_2038965
Jeetje, maar hoe is die brand dan ontstaan? En wat voor rare stof hefet ze dan ingeademd? Waar kwam die vandaan?
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:29:05 #125
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2038970
Tuurlijk mag je op bezoek. Af en toe is ze bij kennis. Ik weet niet of ze je zal herkennen.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:29:59 #126
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2038977
* appelsientje komt het restaraunt binnen lopen, Goede morgen iedereen.

tsss errug he wat er gisteren gebeurd.

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:30:41 #127
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2038986
Geen flauw idee Jojo,

ik zag de rook gister en toen was Faat nog in het restaurant. Ik heb geen flauw idee hoe het zou kunnen zijn gekomen dat de boel in brand vloog.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:32:19 #128
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_2038991
Goeden morgen....

Balen .. zeg Faats knusse restaurantje ... en helemaal dat Faat in het ziekenhuis ligt. wel grappig dat direct de vreemdeling de schuld krijgt

Heeft iemand al koffie ?

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:33:13 #129
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2039001
Zullen we met z'n alle ff een grote kaart sturen naar Faat ??? met een bos bloemen misschien vindt ze dat wel leuk.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:33:46 #130
4177 Jojogirl
pi_2039003
Goed idee appelsientje
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:34:24 #131
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_2039005
Zeker weten dat ze dat leuk vind !!!! .. Arme faat
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:45:52 #132
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2039054
* Dokter Kasper verlaat Ristorante Ali en zet koers richting M.C.F.
Om 10 uur begint zijn reguliere spreekuur.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:47:02 #133
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2039059
* Dagobert gat er weer vandoor, ff wat anders te doen.

Tot straks allemaal en pas een beetje op met het eten en drinken in de keuken, het is niet allemaal een vers meer.

irl: lekker toets maken

dinsdag 30 oktober 2001 @ 09:57:56 #134
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2039117
succes dago

Ik zal wel een leuke kaart maken voor Faat, zal ze wel leuk vinden.

* appelsientje appelsientje vertekt weer naar zijn Boomvilla, om eens creatief bezig te zijn.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 10:36:21 #135
4177 Jojogirl
pi_2039349
* Nog steeds geschokt door wat er met Faat en het Smulaapje is gebeurd, besluit Jojo de keuken maar te gaan opruimen. Er liggen vast nog veel oude etenswaren die weggegooid moeten worden en schoonmaken kan vast ook geen kwaad.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 11:40:53 #136
4177 Jojogirl
pi_2040148
* Ongelooflijk wat er allemaal nog in de keuken ligt. Drie hele vuilniszakken met oud voedsel gooit Jojo in de container. Ze bestelt ook meteen nieuwe sullen want het Smulaapje zal voorlopig nog wel gesloten blijven en dan wordt het hier flink druk.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 11:50:43 #137
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_2040219
hai hai .. ehhhhhh JoJo .. Faatje vroeg of je op het restaurant wilde passen, ze weet nog niet dat het afgebrand is.

Maar misschien moeten we het restaurant opnieuw voor haar opbouwen ..

dinsdag 30 oktober 2001 @ 11:58:41 #138
4177 Jojogirl
pi_2040281
Ik pas zolang dan wel op het Ristorante, al vrees ik dat ik dat niet lang meer kan doen, want ik ben over 3 weken uitgerekend.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 12:03:29 #139
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_2040332
hmm ik gaat ees naar Atrimar of die kan helpen
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 12:07:33 #140
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2040361
* Dagobert komt weer binnen lopen.

Daar was ik weer.
Ik ga even langs Faat, even kijken hoe het met dr is.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 12:10:23 #141
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_2040387
Jojo .. heb je voor mij een bakkie koffie ?
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 12:19:57 #142
4177 Jojogirl
pi_2040473
Jahoor

* Jojogirl geeft een kopje koffie aan LD

De suiker en melk staan daar *wijst*

FOK!fossiel dinsdag 30 oktober 2001 @ 12:24:50 #143
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_2040523
* Nog steeds onder de indruk van de dood van beer, en zijn hopeloze tocht naar het graf van The-russian, komt LWaS het ristorante binnen

Hey...Is dit weer open

dinsdag 30 oktober 2001 @ 12:28:15 #144
4177 Jojogirl
pi_2040559
Hoi LWaS

Ja het Smulaapje is afgebrand en Faat ligt in het ziekenhuis, vandaar.

FOK!fossiel dinsdag 30 oktober 2001 @ 12:29:53 #145
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_2040576
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 12:28 schreef Jojogirl het volgende:
Hoi LWaS

Ja het Smulaapje is afgebrand en Faat ligt in het ziekenhuis, vandaar.

Wat ??
Afgebrand ?
Hoe is het met faat ?
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 12:38:11 #146
4177 Jojogirl
pi_2040669
Ja hoe het precies is gekomen weet ik ook niet, maar het restaurant is afgebrand en Faat heeft branwonden en schijnt de 1 of andere stof te hebben binnengekregen.
Het is niet meer kritiek maar ze ligt nog wel in het ziekenhuis.
pi_2040808
* Atrimar komt gehaast il restorante binnengelopen.

Zeg, wat is er allemaal aan de hand hier? Wat is er gebeurt met Faatjes restaurantje? En waarom hoor ik daar niet eerder iets van dan?

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 12:53:09 #148
4177 Jojogirl
pi_2040866
Het Smulaapje is afgebrand Atrimar, en Faat ligt met brandwonden in het ziekenhuis. Ze schijnt ook een stof binnen te hebben gekregen.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 13:37:41 #149
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_2041297
* Simon komt binnen en gaat een beetje bedroeft aan de bar zitten ....

Zucht

R.I.P
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 13:41:00 #150
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2041340
* appelsientje komt binnen rennen, Het gaat weer beter met Faat, ze is errug blij met de kaart en Snoep mand , zie weet het alleen nog niet over haar restaurant maar goed ik ga weer terug.

* Rent weer weg

dinsdag 30 oktober 2001 @ 13:42:19 #151
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_2041350
Dat is goed nieuws heer Appelsien .. wacht ik ga mee
R.I.P
pi_2041405
Gaan we die hoop as en verbrande palen hiernaast nog herbouwen? Of kan ik terug naar mijn Plu... ehhhh Smederij??
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 16:26:32 #153
4177 Jojogirl
pi_2042830
* Jojogirl zit nog steeds treurig in het restaurant. Wie had dat nou gedacht; dat het Smulaapje zomaar weg zou zijn
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 16:28:31 #154
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2042857
* Kasper komt binnen

Hoi Jojo, wat zit jij hier te treuren?
Ben je niet blij dat Faat en James er snel weer bovenop komen?

dinsdag 30 oktober 2001 @ 16:33:09 #155
4177 Jojogirl
pi_2042904
Weet je al wat dat poeder was dan? En zijn de brandwonden niet erg?
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 16:35:32 #156
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2042929
Het bleek enkel poedersuiker te zijn. Ik denk dat iemand een 'grap' wilde uithalen met Faat.
De brandwonden vallen reuze mee. Na genezing zal er weinig tot niets meer van te zien zijn.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 09:12:44 #157
4177 Jojogirl
pi_2046498
Mogge allemaal!
  woensdag 31 oktober 2001 @ 09:40:45 #158
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2046613
Goede morgen iedereen.

Is er toevallig ook koffie ??
want daar ben ik wel een beetje aan toe namelijk.

woensdag 31 oktober 2001 @ 09:49:54 #159
4177 Jojogirl
pi_2046672
Ik had nog niet gezet appelsientje.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 09:52:22 #160
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2046684
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 09:49 schreef Jojogirl het volgende:
Ik had nog niet gezet appelsientje.
Anders zet ik het wel ff
en dan zal ik meteen ff wat lekkere broodjes klaar maken

Een stevig ontbijt, met een lekker eitje

woensdag 31 oktober 2001 @ 09:53:37 #161
4177 Jojogirl
pi_2046692
Oe, ik wil ook wel een broodje.
pi_2046696
Goeden morgen .. Koffie ??? trouwens ik hoorde net dat Faat het ziekenhuis uit is gevlucht ???

Ze is blijkbaar nog zieker dan we dachten ?? . is de griep in haar bovenkamer geslagen ???

woensdag 31 oktober 2001 @ 09:58:39 #163
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2046729
mogge LD, wil jij ook koffie ??

Faat weg? waar is die naar toe dan?? ach misschien zit ze gewoon lekker thuis, altijd beter dan het ziekenhuis. toch ??

ook een lekker broodje LD ??

woensdag 31 oktober 2001 @ 10:00:07 #164
4177 Jojogirl
pi_2046749
Ja ik hoorde ook zoiets. Ze is blijkbaar samen met James ervandoorgegaan.
pi_2046903
Met James ??? ohh dan zitten ze vast in die vesting van het casino .. die zit daar wel best de komende tijd ...

Bediening genoeg, en veel luxe hoorde ik ....

Alleen de dokter zal wel pissig zijn

woensdag 31 oktober 2001 @ 11:01:59 #166
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2047080
Goedemorgen allemaal.

* Op deze vroege morgen oogt de knappe dokter al vermoeid.

Pffff, het was een ontzettende rotzooi in 't Medisch Centrum. Faat en James waren vanochtend met de noorderzon vertrokken met achterlating van de totale maaginhoud van James.

woensdag 31 oktober 2001 @ 11:27:42 #167
4177 Jojogirl
pi_2047334
He yak. Maar ze waren wel beter allebei?
pi_2047406
Als je wegrent uit een ziekenhuis ?? ben je dan beter ???

Dan ben je toch ziek in het hoofd ???

woensdag 31 oktober 2001 @ 11:44:09 #169
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2047532
Ja, Faat was wel weer aardig opgeknapt, maar James had nog zeker een weekje in het ziekenhuis moeten blijven.

Heeft iemand die 2 al gesignaleerd?

pi_2047571
Volgens de laatste geruchten zjin ze vast naar het casino gevlucht..

Hmmm heben ze zelf niet die hele aanslag in scene gezet, om bij elkaar te zijn zonder dat het opvalt en zo ?

woensdag 31 oktober 2001 @ 12:05:56 #171
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2047743

Jojo en LD, hebben jullie ook zo'n honger?
Zullen we wat klaar gaan maken?

woensdag 31 oktober 2001 @ 12:25:05 #172
4177 Jojogirl
pi_2047926
* Jojogirl heeft honger voor 2
  woensdag 31 oktober 2001 @ 12:28:43 #173
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2047966
Ik lust wel een giant pizza!
pi_2048011
lekker shoarma pizza ....... hebben we dat ????? vast toch wel ?? met een biertej erbij
  woensdag 31 oktober 2001 @ 12:39:35 #175
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2048068
* Dagobert komt binnenlopen en hoort net het gesprek over de pizzaas.

Goeiemiddag allemaal!

Ik lust ook wel wat pizza

pi_2048174
* Lord Dreamer fluistert zacht tegen de rest

Weten jullie trouwens dat ik pluisje aantrof toevallig gisteren in de smederij .

Kan dat wel een princes in een smederij ??? Waar is Breuls gebleven ????

Oeps hmm

Oke wie maakt er pizza's

woensdag 31 oktober 2001 @ 13:11:32 #177
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2048441
* Dagobert zoekt een beetje in de keuken en vindt dan zijn eigen koksmuts weer. Okee, ik bak wel. Zeg maar wat je wil hebben.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 13:19:41 #178
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2048502
Een pan-pizza met uien, ananas en ham.

En jij, Jojo?

pi_2048547
Shoarma pizza graag .. met extra champignons
  woensdag 31 oktober 2001 @ 13:26:27 #180
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2048563
* Dagobert noteert:

Een pan-pizza met uien, ananas en ham
Shoarma pizza met extra champignons

komt er zo aan

woensdag 31 oktober 2001 @ 13:53:19 #181
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2048849
* Dagobert komt aanlopen met drie dampende pizza's

Wil jojo eigenlijk ook iets?

woensdag 31 oktober 2001 @ 13:55:25 #182
4177 Jojogirl
pi_2048870
Ik wil wel een Pizza Hawai met extra ham.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 14:01:02 #183
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2048913
* Dagobert hgad daar al ongeveer op gerekend en loopt naar de keuken, even later heeft hij er nog een dampende pizza bij.

* Dagobert gaat ook zitten en zegt:

eet smakelijk!

pi_2048931
dank je .. eet ze ....
  woensdag 31 oktober 2001 @ 14:03:53 #185
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2048944
*smikkel* *smek* *smak*

woensdag 31 oktober 2001 @ 14:05:10 #186
4177 Jojogirl
pi_2048962
  woensdag 31 oktober 2001 @ 14:06:17 #187
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2048971
*BURP*
pi_2048986
Doc .. foei .. ga je schamen ..
hmmm biertje erbij ??
  woensdag 31 oktober 2001 @ 14:08:50 #189
4177 Jojogirl
pi_2048997
Geef die boer een stoel
  woensdag 31 oktober 2001 @ 14:17:03 #190
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2049099
Ja, lekker LD
  woensdag 31 oktober 2001 @ 14:51:08 #191
4177 Jojogirl
pi_2049440
Mmm, dat was een lekkere pizza Dago, waar heb jij zo leren bakken?
  woensdag 31 oktober 2001 @ 15:10:53 #192
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2049610
Ooit heb ik op het vaste land een kokscursus gehad en daarmee een tijdje Faat en Ali's restarantje gerund. De kunst zit nog in em zegmaar.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 15:35:59 #193
4177 Jojogirl
pi_2049837
Ow vandaar.

* Jojogirl smult lekker verder van haar pizza

woensdag 31 oktober 2001 @ 15:39:50 #194
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2049868
* Equilan komt met een verschrikt gezicht het restaurant binnen stuiven, op de voet gevolgd door Gandalf.

Hallo allemaal, wat is er in hemelsnaam gebeurt met het Smulaapje?? Waar is Faat??

woensdag 31 oktober 2001 @ 15:41:42 #195
4177 Jojogirl
pi_2049883
Hi Equilan,

Faat is nu ws. in het casino met James.

Het smulaapje is idd afgebrand, maar hoe dat precies gekomen is weet ik ook niet.

woensdag 31 oktober 2001 @ 15:42:58 #196
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2049900
Het Smulaapje is afgebrand door nog onbekende reden en Faat was in het ziekenhuis en is daar nu weg, samen met James.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 15:44:52 #197
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2049919
Jeetje.... Maar alles dus wel goed met Faat?? Pfff ik schrok me een ongeluk, kom niets vermoedend aanlopen en dan zie je die ruine

Nouja, als alles goed is afgelopen..
Is er wat te eten voor mij hier??

woensdag 31 oktober 2001 @ 15:56:54 #198
4177 Jojogirl
pi_2050036
Er zijn nog wel wat broodjes in de keuken denk ik.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 16:03:53 #199
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2050101
Ah zal eens even kijken
* Equilan loopt de keuken in en ziet wat broodjes liggen. Ze snijdt ze open, belegt ze met tomaat en kaas en legt de broodjes onder de grill. Dan maakt ze een driedubbele cappucino voor zichzelf klaar. Terwijl ze staat te wachten tot de broodjes klaar zijn ziet ze in de kast een flinke emmer pap staan. Dat komt goed uit, heeft Gandalf ook wat te eten
Als de broodjes klaar zijn legt de godin ze op een bordje en samen met de cappucino en de pap draagt ze het naar binnen.

Gandalf, kijk eens, ik heb pap voor je meegenomen

* De draak vliegt erop af en lebbert in rap tempo de emmer leeg. Equilan gaat lekker aan tafel zitten haar broodje opeten.

woensdag 31 oktober 2001 @ 16:25:02 #200
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2050305
Zeg Euilan, hoe is eht verder met je?
  woensdag 31 oktober 2001 @ 16:29:14 #201
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2050350
Ja goed, goed Dagobert * Equilan klinkt wat afwezig. Ze is klaar met eten en wil naar het bos.
Absinthe heeft een paar dagen bij me gelogeerd en we zijn bezig wat dingen te onderzoeken. Er gebeuren volgens mij rare dingen in het bos...
Maar goed, ik moet zo gaan, drink nog ff een cappucino, wil jij nog wat drinken??
  woensdag 31 oktober 2001 @ 16:43:45 #202
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2050516
Nou, ik ga naar het bos, tot later allemaal!!
  woensdag 31 oktober 2001 @ 17:13:18 #203
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2050880
* Dagobert ziet equilan vertrekken en gaat an zelf ook maar weer eens. Even kijken ij het Hotel, misschien dat Marlo er al weer is.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 17:14:29 #204
4177 Jojogirl
pi_2050894
* Jojogirl gaat lekker naar huis, eten koken
  woensdag 31 oktober 2001 @ 17:19:08 #205
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2050958
* Kasper zwaait Jojo uit

Doei Jojo

woensdag 31 oktober 2001 @ 17:23:03 #206
4177 Jojogirl
pi_2051012
Doei Kasper
  woensdag 31 oktober 2001 @ 20:25:54 #207
9829 BlackDevil
Care? Does anyone care? I dont
pi_2052753
Kan ik hier ook warme chocomels bestellen ?
Your advertisement here.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 20:28:38 #208
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2052773
* Dagobert ziet mensen bij zn buren en besluit even te gaan kijken.

Goeieavond BlackDevil, tuurlijk heb ik een chocomel voor je.

woensdag 31 oktober 2001 @ 20:35:06 #209
9829 BlackDevil
pi_2052841
S J O K O M E L !

* Grijpt de chocomel uit Dagoberts handen

dankjewel

Your advertisement here.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 20:36:28 #210
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2052859
Je vindt het lekekr he.

* Dagobert loopt naar de keuken en haald een dienblad voor emt chocomel. Zo dan kan je even vooruit.
* Dagobert pakt ondertussen een bakkie koffie.

woensdag 31 oktober 2001 @ 20:38:34 #211
9829 BlackDevil
pi_2052883
* Pakt het dienblad af en loopt naar een rustig donker hoekje van het restaurant

allemaal chokomels en helemaal voor mij alleen

Your advertisement here.
  donderdag 1 november 2001 @ 12:14:08 #212
4177 Jojogirl
pi_2057730
Goeiemiddag

* Jojogirl komt eens even wat te eten halen, nadat ze de hele ochtend met de babykamer in Villa Faat is bezig geweest.

donderdag 1 november 2001 @ 12:49:31 #213
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2058056
Hoi Jojo, wil je ook wat heerlijke lasagna?
  donderdag 1 november 2001 @ 12:57:59 #214
4177 Jojogirl
pi_2058137
Oei lekker.

Hoe is het met Dr. kasper?

donderdag 1 november 2001 @ 13:07:48 #215
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2058231
Goehoed. Beetje druk.

En met jou? Wordt je dikke buik al een last?

donderdag 1 november 2001 @ 13:10:02 #216
4177 Jojogirl
pi_2058258
Met mij ook best goed, allen ben ik die enorme buik nu echt wel zat ja. Ben blij dat ik over nog geen twee weken uitgerekend ben, dan kan het iig niet al te lang meer duren.
  donderdag 1 november 2001 @ 13:16:38 #217
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2058321
Tja, dat kan ik me voorstellen. Je kan d'r maar beter vanaf zijn toch?
We hopen maar dat het niet zo'n zware bevalling wordt. 'T is wel je eerste hè?
  donderdag 1 november 2001 @ 13:23:56 #218
4177 Jojogirl
pi_2058386
Ja het is m'n eerste en eik vind ik het best eng
pi_2058441
* rebel_girl komt maar eens binnenstruinen, na dagen achtereen schilderen zijn haar benen een beetje verstijft dus heeft ze er 3 uur over gedaan om hier te komen.

hallo iedereen, wat jammer zeg van het smulaapje. hoe is het nou met mevr. faat??

alerta, alerta, alerta antifascista
  donderdag 1 november 2001 @ 13:33:24 #220
4177 Jojogirl
pi_2058484
Hi rebel_girl

Hoe het met Faat is? Wel oke, geloof ik. Ze zit nu met James in het Casino.

pi_2058542
aha nou das mooi! zeg bij wie moet ik eigenlijk bestellen?
ik heb ontzettende honger!
  donderdag 1 november 2001 @ 13:41:41 #222
4177 Jojogirl
pi_2058568
Ehm, we maken gewoon alles zelf klaar, dus als je honger hebt moet je even de keuken induiken. Er liggen spullen genoeg, je moet ze alleen even zelf klaarmaken.
pi_2058619
ok bedankt.
* rebel_girl rent de keuken in en gaat aan de slag met eieren en spek, na een tijdje ligt er een heerlijk ontbijtje op haar bordje.
hmmm dat ruikt lekker zeg!
  vrijdag 2 november 2001 @ 12:02:11 #224
4177 Jojogirl
pi_2065837
* Jojogirl had niks meer in huis en komt dus even in het Ristorante lunchen. Daar is altijd wel wat lekkers te eten.
  vrijdag 2 november 2001 @ 12:28:25 #225
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2066096
* Dokter Kasper komt Ristorante Ali binnen en ziet Jojo moederziel alleen aan een tafeltje zitten achter een enorme pizza.

Hoi Jojo, eet je die pizza helemaal op?

vrijdag 2 november 2001 @ 12:29:40 #226
4177 Jojogirl
pi_2066113
Neehoor, ik hoopte stiekem al dat jij zou langskomen... Ook een stukje?
  vrijdag 2 november 2001 @ 12:37:00 #227
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2066178
* Tevergeefs trachtend met z'n zware stem z'n rommelende maag te overstemmen zegt Dr. Kasper: Ja lekker Jojo, doe maar een klein stukje.
  vrijdag 2 november 2001 @ 12:51:30 #228
4177 Jojogirl
pi_2066302
* Jojogirl snijdt de pizza in stukken en geeft er 1 aan kasper.
Hoe is het in het ziekenhuis?

Nog wat van Faat of James gehoord?

vrijdag 2 november 2001 @ 13:06:26 #229
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2066424
In het ziekenhuis is het rustig. We zijn alles aan 't klaar maken voor 12 november.

Nee, van Faat en James heb ik niets meer gehoord. Ik heb nog wel een appeltje met ze te schillen. Ten eerste hebben ze de rekening niet betaald, en ten tweede was het na hun vertrek zo'n ranzige rotzooi dat mijn assistente twee dagen bezig is geweest met schoonmaken.

vrijdag 2 november 2001 @ 13:07:41 #230
4177 Jojogirl
pi_2066431
Tja het is een lekker stel.

Maar waarom zijn jullie nu al bezig met voorbereidingen voor 12 november? Er worden toch wel vaker baby's geboren? Zo bijzonder is het toch niet voor jullie?

vrijdag 2 november 2001 @ 13:12:34 #231
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2066470
Nee, dat is wel zo. Maar jij bent natuurlijk wel een hele speciale patient. We hebben daarom besloten de verloskamer een vers likje verf te geven.
  vrijdag 2 november 2001 @ 13:13:43 #232
4177 Jojogirl
pi_2066479
Oei cool. Helemaal voor mij?
  vrijdag 2 november 2001 @ 13:19:21 #233
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2066522
* Net als vroeger zitten Jojo en Kasper dicht bij elkaar en knabbelen ondertussen aan hun pizza.
  vrijdag 2 november 2001 @ 13:20:49 #234
4177 Jojogirl
pi_2066529
* Jojogirl vindt het wel gezellig, zo met z'n tweeën alleen in het restaurant. Maar kasper vindt haar vast niet meer zo mooi als vroeger, nu ze zo ontzettend zwanger is.
  vrijdag 2 november 2001 @ 13:32:48 #235
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2066622
* Wat Jojo niet weet is dat de reden dat Kasper gynaecoloog is geworden (behalve het meer dan aantrekkelijke salaris ) ligt in het feit dat hij zwangere vrouwen zo ontzettend opwindend vindt.
  vrijdag 2 november 2001 @ 13:35:41 #236
4177 Jojogirl
pi_2066652

Lekkere pizza

vrijdag 2 november 2001 @ 14:55:25 #237
4177 Jojogirl
pi_2067427
* Jojogirl moet er helaas weer vandoor. er is nog zoveel te doen in huis.

Dag kasper Fijn weekend

vrijdag 2 november 2001 @ 14:56:56 #238
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2067451
Dag Jojo

Prettig weekend!

* Kasper gooit een roze koek naar Jojo die ze behendig opvangt.

vrijdag 2 november 2001 @ 14:59:33 #239
4177 Jojogirl
pi_2067479
Dankje * zegt Jojo terwijl ze eik denkt, yak die vieze zoete dingen...

Doei, tot maandag.

zaterdag 3 november 2001 @ 11:45:46 #240
8355 djjumbo
pi_2074161
Jahhhhhh!!!!
het bestaat nog steeds

*DJ ziet zijn favo restaurantjuh..*

maggik een pizza salami en een br00dje gezond
met een grote cola?!

maandag 5 november 2001 @ 13:13:07 #241
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2089799
* Kasper komt het bijna lege Ristorante Ali binnen. Alleen in een hoekje zit de hongerige Djjumbo. Hij pakt een oud broodje en een glaasje cola en gaat aan een tafeltje zitten.
  maandag 5 november 2001 @ 13:59:25 #242
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2090178

* Een diep geronk schalt ver het pleintje waar Ristorante Ali gevestigd is. Voorbijgangers kijken elkaar aan en lopen dan op een drafje door, niet wetende waar dat zagende geluid vandaan komt.

maandag 5 november 2001 @ 22:00:55 #243
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_2095730
* Vol emotie komt een oude bekende het restaurant inlopen. Daar aangekomen ziet hij dat Ristorante Ali weer helemaal opgeleefd is. En dat allemaal... Ja, door wie eigenlijk???
Hatsjoe!
  dinsdag 6 november 2001 @ 14:06:30 #244
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2100650
* Met hangende schouders komt Kasper het restaurant binnen, schraapt nog even wat zwerfvuil onder zijn schoen vandaan en gaat zitten.

OBER!!

dinsdag 6 november 2001 @ 22:50:05 #245
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2106504
* Al die uren heeft Dokter Kasper tevergeefs zitten wachten op Jojo én een ober. Nu verlaat hij droevig Ristorante Ali.
  dinsdag 6 november 2001 @ 23:11:36 #246
8355 djjumbo
pi_2106766
*na een n8 te hebben doorgebracht in ristautante ali word hij wakker uit zijn narcose*

WIEUW!!!!!!!
ik moet weg....
druk druk druk!!!!

*legt wat geld op tafel voor de rekening*

ajuuss

woensdag 7 november 2001 @ 11:25:56 #247
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_2109979
Wauw, geld, waaraan heb ik dat verdiend??
Hatsjoe!
pi_2110050
* Lord Dreamer komt binnen .. verward .. wazig ..

haai .. allen ... hmm vaag ... duister.. dromen ...
hmmmm

* langzaam loopt hij naar een tafel en gaat zitten..

hmmm is er koffie ... grmbl .. vaag..... hmmmmm

pi_2110054
* Polaris komt binnelopen en wil graag een lunch nuttigen hier
We kunnen Shadokin niet stop zetten!
pi_2110099
huh .. vos - vrouw hmmm grmbl .. vaag allemaal
ohh lunch .. hmmm nee ... hoef ik niet ....
pi_2110192
Hoi LD!

* Polaris loopt naar de keuken en smeert een paar bollen met salami.

Ik rammel

* Ze loopt weer terug naar het tafeltje waar ze zat en valt aan.
Hmmmm, heerlijk!

We kunnen Shadokin niet stop zetten!
pi_2110233
hmmm schattig .. hmmm .. grrr hmmm duister .. donker .. geen hoop .. gedachten .. weg .. hmmm vreemd...

geen licht.. gedachten.. moet.. ordenen..

donderdag 8 november 2001 @ 14:37:13 #253
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2122841
Goedemiddag, een pizza met broccoli, spinazie en mais aub. Ik wil er graag een groene salade bij.
Doe eerst maar een cappucino en straks stokbrood met kruidenboter en dan bij het eten graag een karafje rode wijn.

* Met een afwezige trek op haar gezicht gaat Equilan bij het raam aan een tafeltje zitten en verdiept zich in een toevallig rondslingerende krant.

donderdag 8 november 2001 @ 14:43:10 #254
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2122904
* Zonder dat Equilan 't merkt komt Dokter Kasper Ristorante Ali binnen en gaat achter haar staan. Equilan lijkt nog steeds verdiept in haar krant.

BOE!!* Schreeuwt Kasper in haar oor

Hoi Equilan.

donderdag 8 november 2001 @ 15:06:53 #255
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2123132
Goh is dat mens doof of zo?

* Kasper schreeuwt nog harder in Equilan's oor:EQUILAN ZET JE GEHOORAPPARAAT EENS AAN

donderdag 8 november 2001 @ 15:08:12 #256
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2123153
* Kasper krijgt het opeens benauwd in het volle restaurant en roept: Jongens, allemaal even naar buiten we gaan zo weer open.
  donderdag 8 november 2001 @ 15:09:47 #257
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2123180
En slotje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')