abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12551294
Vervolg van Zwangerschap en Geboorte deel 4
A.s. papa's en mama's:

* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Genuivere & Bastardhost
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 20-08-2003 13:32]

pi_12551360
Lewis, kan je geen familie inschakelen die bij je kan komen "kramen"?

Dan hoeft je man misschien maar een paar dagen op te nemen in plaats van twee volle weken me minimaal betaald.

pi_12551390
Misschien beval je wel in dit deel Lois. .
pi_12556743
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:09 schreef Angel22 het volgende:
Lewis, kan je geen familie inschakelen die bij je kan komen "kramen"?

Dan hoeft je man misschien maar een paar dagen op te nemen in plaats van twee volle weken me minimaal betaald.

Ja misschien zal mijn schoonmoeder ook wel eens komen. Maar mijn eigen familie zal niet echt lukken ben ik bang. Ik heb geen contact meer met mijn ouders.
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 19:50:36 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_12558570
Bix, schiet nou op, je kind is jarig

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 19:55:22 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_12558724
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 18:37 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Ja misschien zal mijn schoonmoeder ook wel eens komen. Maar mijn eigen familie zal niet echt lukken ben ik bang. Ik heb geen contact meer met mijn ouders.

Wat vervelend Lewis. Ik wil niet nieuwsgierig zijn, maar ik wilde je opmerking ook niet zomaar voorbij laten gaan. (Dit is dus geen vraag om uitleg hoor)
Nou ja, met zijn tweetjes redden jullie het ook wel denk ik? Zeker als je daar niet zoveel kraamvisite krijgt.
stormy waters...
sailin'
pi_12560785
Genuivere & Bastardhost ... komt dr nog wat van?
pi_12562675
Edit: Oops...met mn neus gekeken...inmiddels was het nieuwe fototopic deel er wel...

De fotootjes van mn lieve nichtjes staan nu in het fototopic!!!

[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 19-08-2003 22:26]

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_12563562
* Eska meldt zich even

Iedereen ontzettend bedankt voor de lieve felicitaties!!

Ik moet eerlijk zeggen dat de k.s. me best wel is tegengevallen. Ze begonnen al te snijden toen de ruggeprik nog niet helemaal was aangeslagen. En toen ie eenmaal goed werkte was het nog steeds niet echt pijnloos eigenlijk. Ze hebben flink moeten wroeten en trekken.
Maar vanaf het moment dat onze Max uit mijn buik was gehaald kreeg ik gelukkig nog wat extra verdovende middelen.

Héérlijk dat ik hem eventjes kon zien, aanraken (mocht idd één arm los), ruiken en kussen. Moeilijk dat het daarna ruim een uur duurde voor ik hem weer opnieuw kon zien.
Wel alle lof voor de verpleging; zodra ik op zaal aankwam kreeg ik Max bloot op mijn blote buik, en ook meteen aan de borst gelegd.
Borstvoeding loopt vanaf het eerste moment werkelijk perfect, hij vindt het zálig en volgens de verpleging maak ik pure slagroom! Al vanaf de vierde dag ging zijn gewicht weer omhoog.

Omdat ik erg opzag tegen 5 dagen ziekenhuis heb ik vréselijk mijn best gedaan snel te herstellen, en zo kreeg ik het voor elkaar dat ik gisteren al naar huis mocht.
Heb nu alleen wel een terugslag(je), maar ik ben al lang blij dat ik thuis ben.
Conditioneel knap ik wel snel op, maar ik heb wel veel last van de snee, doet nog verrekte pijn. En mijn rug ook.

Max is werkelijk gewéldig! En dat maakt toch zóveel goed!
Helaas heeft hij het ritme dat hij in buik al had nu ook gewoon voortgezet, hij is gewoon bijna de hele nacht wakker en wil dan eigenlijk zo'n beetje ieder half uur aan de borst. Als ie even klaar is met drinken, ligt hij me met grote wakkere ogen verwachtingvol aan te kijken.
Overdag valt hij dan met het grootste gemak na 5 minuten keihard drinken met een diepe zucht voldaan in slaap.
Moet ie nog even leren dat ik dat liever andersom zie.

Maar o, wat is ie lief, mooi, leuk en fantastisch!!

Moussy, gefeliciteerd met jullie Cas !

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 augustus 2003 @ 06:43:04 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12569285
Eska Fijn je weer te zien! Lekker dat jullie alweer thuis zijn, nu maar genieten van Max hè? En "even" zijn dag- en nachtritme aanpassen

Ik wil best nog wat foto's zien trouwens

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12569671
Nog niks
Ik ga alleen maar steeds slechter slapen. Alles doet pijn en ik ben het spuugzat.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12570008
Hey Eska, gelukkig ben je daar weer. Goed om te lezen dat alles zo goed gaat. En je zal wel vreselijk blij zijn om weer lekker thuis te zijn.

Nou doe het rustig aan hoor, en die max van je is een plaatje om te zien.

pi_12570089
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:55 schreef Belana het volgende:

[..]

Wat vervelend Lewis. Ik wil niet nieuwsgierig zijn, maar ik wilde je opmerking ook niet zomaar voorbij laten gaan. (Dit is dus geen vraag om uitleg hoor)
Nou ja, met zijn tweetjes redden jullie het ook wel denk ik? Zeker als je daar niet zoveel kraamvisite krijgt.

Belana, dat is niet erg hoor. Ik heb me er inmiddels allang bij neergelegd maar ben er altijd wel heel open over. Misschien wel te open. Ik bedoel ook eigenlijk niet dat ik zielig ben ofzo. Maar begrijp je dat in deze tijd je toch wel eens wenst dat het anders zou kunnen zijn. Als ik dan zie hoe sommige ouders close zijn met hun kinderen dan benijd ik dat weleens. Maar dat neemt niet weg dat ik 2 schatten van schoonouders heb en een leuke schoonfamilie. Dus ik kom er wel hoor

Eigenlijk is het gewoon meer cultuur verschil, in engeland zijn ze nou eenmaal niet zo dat ze je deur plat lopen. Een ieder respecteert gewoon je privacy, en daar is ook wel wat voor te zeggen.

woensdag 20 augustus 2003 @ 10:18:47 #14
47879 MikMau
Blub...blub...blub
pi_12571084
Ik ben zwanger!!!! Het is nog erg pril allemaal, zit nu in mijn 6e week en ben 17 april volgend jaar uitgerekend.....! Vind het zo spannend allemaal en ook wel overweldigend... Maar we zijn er erg blij mee. En ben ook best snel zwanger geworden: ben eind februari gestopt met de pil....

Nou ja, moest het even kwijt........

wie over zich laat lopen is een stoeptegel!
pi_12571222
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 10:18 schreef MikMau het volgende:
Ik ben zwanger!!!! Het is nog erg pril allemaal, zit nu in mijn 6e week en ben 17 april volgend jaar uitgerekend.....! Vind het zo spannend allemaal en ook wel overweldigend... Maar we zijn er erg blij mee. En ben ook best snel zwanger geworden: ben eind februari gestopt met de pil....

Nou ja, moest het even kwijt........

Gefeli!!!!!!! Wat spannend he, loop je een beetje op zo'n gekke roze wolk? Hoe voel je je?

Jessie: goooooooo pers!!!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 20 augustus 2003 @ 10:38:39 #16
47879 MikMau
Blub...blub...blub
pi_12571470
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 10:26 schreef Catootje het volgende:

[..]

Gefeli!!!!!!! Wat spannend he, loop je een beetje op zo'n gekke roze wolk? Hoe voel je je?

Jessie: goooooooo pers!!!!

Ja, echt wel.. Vind het ook wel een beetje raar idee hoor. We hebben afgelopen zaterdag niet één maar twee testen gedaan, hahahaha. Heb afgelopen halfjaar vaker een test gedaan, keurig afgedekt met een papiertje zodat we allebei tegelijk konden kijken en elke keer zeker een paar minuten naar die vakjes zitten turen (en niets natuurlijk). Nu kwam dat blauwe streepje zo snel dat ik niet eens tijd had om hem om te keren. Mijn vriend zag me dus ook binnen komen terwijl mijn ogen bijna uit mijn hoofd vielen van verbazing "ik denk dat ik zwanger ben??" Dus heb ik 's avond nog een test gedaan (had er tenslotte nog eentje liggen, handig zo'n dubbelverpakking) zodat hij het ook meteen kon volgen.. En BAM meteen weer dat blauwe streepje! Geen twijfel mogelijk.

Heb ook de hele dag zin om tegen iedereen te zeggen dat ik zwanger ben, alleen wil ik het toch nog een beetje voor me houden. Mijn vriend is zo trots, die wil het het liefst meteen tegen iedereen zeggen. Maar ja, is toch beter om nog even te wachten?!? Het kan altijd nog misgaan toch? Al wil ik daar eigenlijk niet eens over nadenken...

wie over zich laat lopen is een stoeptegel!
pi_12571740
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 06:43 schreef Rewimo het volgende:

Ik wil best nog wat foto's zien trouwens

In het fototopic staan (nieuwe) foto's van mn nichtjes...hihi

*trots is*

woensdag 20 augustus 2003 @ 10:54:05 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12571804
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 10:38 schreef MikMau het volgende:
Heb ook de hele dag zin om tegen iedereen te zeggen dat ik zwanger ben, alleen wil ik het toch nog een beetje voor me houden. Mijn vriend is zo trots, die wil het het liefst meteen tegen iedereen zeggen. Maar ja, is toch beter om nog even te wachten?!? Het kan altijd nog misgaan toch? Al wil ik daar eigenlijk niet eens over nadenken...
Gefeliciteerd met je zwangerschap, MikMau!
Wij hebben het wel direct verteld. Konden gewoon niet wachten! Als het mis zou gaan, dan wilde ik het ook kunnen delen met m'n naasten. Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt, sommigen willen die eerste 3 maanden graag samen een 'geheimpje' hebben, daar kan ik me ook wat bij voorstellen, maar wij dachten er dus anders over...
  woensdag 20 augustus 2003 @ 11:14:45 #19
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12572341
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 08:41 schreef jessie het volgende:
Nog niks
Ik ga alleen maar steeds slechter slapen. Alles doet pijn en ik ben het spuugzat.
Dat is heel erg vervelend Jessie. Klagen mag altijd hoor, dat helpt misschien!
* Spuuglokje steekt nu even haar tong uit naar iemand
pi_12572841
Gisteren weer bij de verloskundige geweest en ook meteen voor het laatst
Ik ben dus overgedragen aan de gyn, omdat er zwangeschapssuiker geconstateerd is, helaas.
Voor mij geen thuisbevalling meer..
Mijn ontbijttest was wel goed, maar er was dus voor de tweede keer suiker in m'n urine. Nu heb ik even wat nagelezen op i-net en zie ik dat je bij een ontbijttest juist veel suiker tot je moet nemen, zodat de uitslag een goed beeld geeft van hoe je lichaam nu precies reageert. Tja, dat was mij dus niet verteld en stond ook niet in de brief die ik meekreeg, dus die test is voor niks geweest en de uitslag is niet betrouwbaar.

Met de zwangerschap van Jillian heb ik ook zo'n test gehad en die is dus ook niet goed gegaan, want naderhand werd er alsnog suiker in m'n urine aangetroffen. Daar is destijds niets mee gedaan. Vandaar misschien ook het behoorlijke geboortegewicht van Jillian.. ?
Volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de gyn en krijgen we meteen een echo om te kijken hoe het met de groei staat van de baby. Babietjes zetten namelijk extra vet aan bij zwangerschapssuiker en dit kan weer complicaties geven bij de geboorte. (Er zijn nog meer mogelijke complicaties, maar daar denk ik nog maar even niet aan.) Ik ben iig opgelucht dat er nu wel aandacht aan gegeven wordt en de baby extra goed in de gaten wordt gehouden.

Eska, welkom terug
Wat fijn dat alles zo goed gaat!

MikMau, gefeliciteerd met je zwangerschap!

pi_12573083
Lois, je gaat ons vast ruimschoots inhalen!!!

Meaghan, betekent die onbetrouwbare test dat het nu nog niet zeker is of je zwangerschapssuiker hebt? wat houdt een ontbijttest eigenlijk precies in? in ieder geval fijn dat je/jullie goed in de gaten gehouden worden.

hier ook nog geen nieuws.

woensdag 20 augustus 2003 @ 11:44:25 #22
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_12573110
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:16 schreef Logician het volgende:
Genuivere & Bastardhost ... komt dr nog wat van?
wij willen wel, maar kruimeltje niet hoor, die blijft nu lekker zitten blijkbaar en ik krijg sterk het gevoel dat er nu zo'n pesterig tongetje wordt uitgestoken we wachten dus maar rustig af tot ie er genoeg van heeft......
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_12573192
Jessie, hoe staat jouw verloskundige eigenlijk tegenover strippen?
Als je het echt zo zat bent en dit ook voorlegt aan je vk, misschien is ze dan bereidt om 'een handje' mee te helpen door je te strippen..

Ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent.
Meid, sterkte met afwachten!!

pi_12573236
Jessie, Bixister en Genuivere, ik heb zo'n vermoeden dat er straks weer vanalles tegelijk gaat gebeuren...

Ik hoop voor elk van jullie dat het opschiet hoor!!

pi_12573654
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 11:43 schreef bixister het volgende:
Lois, je gaat ons vast ruimschoots inhalen!!!

Meaghan, betekent die onbetrouwbare test dat het nu nog niet zeker is of je zwangerschapssuiker hebt? wat houdt een ontbijttest eigenlijk precies in? in ieder geval fijn dat je/jullie goed in de gaten gehouden worden.

hier ook nog geen nieuws.

Bij een ontbijttest wordt er, met een tussenpose van één uur, twee keer bloed afgenomen om te kijken in hoeverre je bloedsuikergehalte stijgt na het nuttigen van een ontbijt.

En of het echt om ZS gaat?
Het feit dat het al twee keer in m'n urine zat, geeft iig weinig hoop.
Maar er zullen wel allerlei testen zijn om uit te wijzen of het echt zo is.
Ik heb ook eigenlijk geen idee wat er nu gaat gebeuren, maar dat zal ik volgende week wel allemaal uitgelegd krijgen. Waarschijnlijk krijg ik een koolhydraat-arm dieet voorgeschreven en hoef ik hopenlijk niet aan de insuline..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')