abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:49:38 #1
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_12547737
18 januari 2004 staat Dream Theater weer in de Rotterdamse Ahoy, en rond die tijd hebben ze vast ook alweer een nieuw album uit.

Geen openingsact, want het betreft weer "an evening with Dream Theater". Dus vast weer een 3 uur durend concert.

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_12548217
Wel erg leuk, maar heb ze nu al twee keer gezien, waaronder de vorige keer in Ahoy, dus weet niet of ik nu weer ga. Kaartjes zullen wel rond de 40 euro liggen.
pi_12548254
hmm jah, wel gaaf..maar Ahoy
pi_12548358
Jammer dat 't niet in de HMH is.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_12548410
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:13 schreef Echoes het volgende:
hmm jah, wel gaaf..maar Ahoy
Nou, het geluid viel best mee vorige keer, het was wel goed, eigenlijk.
pi_12548467
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:16 schreef Zander het volgende:
Jammer dat 't niet in de HMH is.
idd. Ahoy is toch lastiger pendelbaar . En dat is zonder het geluid nog maar mee te rekenen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_12548505
Mjah, ik heb ze een jaar of 2 geleden in de HMH gezien en, hoewel ik thuis eigenlijk nooit naar DT luister, was dat wel een erg aardige show en was het best voor herhaling vatbaar. Maar in Ahoy, laat maar zitten...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_12548546
Dream Theater 3 november 2002 in AHOY

Zie ook deze voor het concert van de vorige keer.

dinsdag 19 augustus 2003 @ 13:23:16 #9
14505 OProg
A Life in Music
pi_12548559
Tsjah, ondanks de prijs en het feit dat het Ahoy is ga ik er zeker heen
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_12550250
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou, het geluid viel best mee vorige keer, het was wel goed, eigenlijk.
jah maar het is voor mij een behoorlijk stuk verder reizen. En het zal vast duurder zijn. Slechter geluid. Minder intiem, etc etc etc
pi_12560003
Klinkt als verplichte kost weer (ondanks Ahoy')
Ben benieuwd naar de nieuwe cd. Heb ze nu 9 keer gezien dus moet mooi worden dan
Jammer dat er ook niet nog een klein zaaltje bij zit als extra concert ofzo.
pi_12563348
[..]

jah maar het is voor mij een behoorlijk stuk verder reizen. En het zal vast duurder zijn. Slechter geluid. Minder intiem, etc etc etc

[/quote]

Tis inderdaad best wel prijzig. Ik betaalde de vorige keer 42,-. Je moet t er inderdaad voor over hebben

Yamaha R1 2004!!!!!!!!
pi_12563546
Het geluid in Ahoy was zeker goed te doen de vorige keer... en het was ook een super avond, dus ik zal deze keer wel weer moeten Is de voorverkoop al begonnen?
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_12563963
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:47 schreef Anton het volgende:
Het geluid in Ahoy was zeker goed te doen de vorige keer... en het was ook een super avond, dus ik zal deze keer wel weer moeten Is de voorverkoop al begonnen?
30 augustus, volgens de site.
"A conscience cannot prevent sin, it only prevents you from enjoying it"
"It's not a lie....it's a gift for fiction"
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:29:27 #15
58475 Satanix
Want Some Candy?
pi_12587411
ik ga er ook zeker weer heen!
stond vorige keer helemaal vooraan
pi_12789481
Ik wou even weten, als ik wil reserveren krijg ik plaats DH. Is dit te doen (aangezien hij net bij een inham zit) of kan ik beter veldplaatsen nemen. (Zo ja, is er dan nog mogelijkheid tot zitten)
bij voorbaad dank

[afbeelding]

Wesley

'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_12789525
Op het veld kun je niet zitten, maar je hebt wel fatsoenlijk geluid.
pi_12790296
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 19:08 schreef Seborik het volgende:
Op het veld kun je niet zitten, maar je hebt wel fatsoenlijk geluid.
oke iedergeval bedankt, denk dat ik onder het motto "Kwaliteit boven alles" toch maar veld neem

En even een algemene vraag, wat is volgens jullie het beste nummer van DT?
Ik zat te denken aan Overture 1928, en Misunderstood blijf ik ook top vinden

[Edit: typo]

'And I called your name,
  zondag 14 december 2003 @ 23:39:27 #19
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_15416895
Jeuh, heb van Sinterklaas een kaartje gekregen! + 6-tal cd's. Heb me er nog niet echt in verdiept omdat ik Awake helemaal suf draai van voor tot achteren. Tot zover vind ik 6:00 het beste nummer, ben heel benieuwd hoe ze live zijn. Heb er zin an!
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  maandag 15 december 2003 @ 12:09:10 #20
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_15424526
Heb toch ook nog maar even een kaartje besteld. Heb ontzettend veel zin in het nieuwe materiaal live!!! _0_
Nou doe je het weer!
pi_15536867
heb gisteren die DVD metropolis ff geleend. Maar vond er echt geen bal aan. Die gasten zijn allemaal hardstikke goed in het bespelen van hun instrument. Maar de muziek als geheel raakt mij totaal niet. Er zit niets in. Enige leuke zijn de gitaarsolo's (ik speel zelf ook gitaar).
Blij dat ik dus niet heen hoef
  vrijdag 19 december 2003 @ 12:32:41 #22
18992 2nosedT
Music-addict
pi_15537992
daarbij komt nog dat meneer LaBrie nog aardig wat een valse noot weet te produceren.. maar vooral de Deleted Scenes vind ik fantastisch.. de rest kijk ik eigenlijk nooit. Nummers vind ik wel tof, en de zang van LaBrie was vorige keer in de Ahoy heel goed.. verbaasde me best wel
pi_15538728
Kan helaas niet heen. Ik had zo graag de 10 volgemaakt. Ik moet zeggen dat DT live altijd iets bijzonders is. Nooit nummers noot voor noot naspelen, maar veel nummers worden live heel anders gebracht dan op de plaat.
Als je de kans hebt, moet je zeker heengaan.
pi_15740989
Het is alweer bijna zover
Welke fokkers gaan er allemaal met veldkaarten? kunnen we misschien een kleine fok!meet houden
'And I called your name,
pi_15790544
Ik ga oowk!
Ik ken DT nog niet zo heel lang en heb ze ook nog nooit live gezien, maar ik vind wat ik heb gehoord van hun muziek heel mooi!
Tot 18 januari dus
There are two ways to do something, a good way and a better way!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')