Het zit zo, mijn vriendin is laatst op vakantie geweest op een plek waar ze al langer komt. Nu kent ze daar natuurlijk een paar mensen en 1 ervan is helemaal weg van haar. Ze heeft zelfs tegen me gezegd dat hij een liefdes verklaring had gegeven en dat ze heeft gezegd dat ze alleen vrienden wilde zijn.
Nu ze terug is bellen ze elke dag met elkaar, ze loopt dan de gang op en staat daar te giechelen.
Ook spreken ze elkaar geregeld op msn, als ik langsloop klikt ze angstvallig het scherm weg. Toevallig een paar regels gelezen, hij: You are so beautiful en I miss you so much. Zij: I miss you 2!! en dat een heel scherm vol. Ik heb ook wel vriendinnen maar die zeggen zoiets nooit.
Dan is er natuurlijk ook nog e-mail. Het rare is dat ze alle sms'jes (ja die krijgt ze ook), e-mails en log bestanden van msn gelijk verwijderd, bang dat ik ze lees denk ik. Als ik er iets over vraag is haar enige antwoord: Doe niet zo jaloers! Of ze zegt niks.
Zin in seks heeft ze eigelijk ook niet meer, buikpijn, hoofdpijn enz. je kent het wel. Wel toevallig dat ze daar altijd pas last van krijgt als we naar bed gaan.
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Ik weet het echt niet meer, ik hou wel van haar, maar als ik erover begin krijg ik toch geen normaal antwoord
Maar ik ben dan ook wel een slecht voorbeeld eik
Heb toen mezelf als vrouw uitgegeven en die gozer uitgehoord misschien zou je dat ook kunnen doen. Maar ik zou eerst nog eens met je vriendin proberen te praten.
Succes iig
Geef niet toe aan jaloezie, dat kan alles slopen wat je lief hebt.
er is niets raars aan ..en het klinkt ook niet echt fris :S maar als je vreindin van e hod vertelt ze je wel de waarheid. ..
quote:Misschien ben je wel jaloers. Ze voelt zich gevlijdt door die ander, misschien voelt ze zich daar rot over, of misschien weet ze niet zeker of ze gevoelens voor hem heeft die boven vriendschap uitkomen.. dat is af en toe heel lastig te bepalen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:42 schreef SandStorm het volgende:
Of niet![]()
Het zit zo, mijn vriendin is laatst op vakantie geweest op een plek waar ze al langer komt. Nu kent ze daar natuurlijk een paar mensen en 1 ervan is helemaal weg van haar. Ze heeft zelfs tegen me gezegd dat hij een liefdes verklaring had gegeven en dat ze heeft gezegd dat ze alleen vrienden wilde zijn.
Nu ze terug is bellen ze elke dag met elkaar, ze loopt dan de gang op en staat daar te giechelen.
Ook spreken ze elkaar geregeld op msn, als ik langsloop klikt ze angstvallig het scherm weg. Toevallig een paar regels gelezen, hij: You are so beautiful en I miss you so much. Zij: I miss you 2!! en dat een heel scherm vol. Ik heb ook wel vriendinnen maar die zeggen zoiets nooit.
Dan is er natuurlijk ook nog e-mail. Het rare is dat ze alle sms'jes (ja die krijgt ze ook), e-mails en log bestanden van msn gelijk verwijderd, bang dat ik ze lees denk ik. Als ik er iets over vraag is haar enige antwoord: Doe niet zo jaloers! Of ze zegt niks.
Zin in seks heeft ze eigelijk ook niet meer, buikpijn, hoofdpijn enz. je kent het wel. Wel toevallig dat ze daar altijd pas last van krijgt als we naar bed gaan.Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Ik weet het echt niet meer, ik hou wel van haar, maar als ik erover begin krijg ik toch geen normaal antwoord
quote:Oeps moest de edit knop hebbe
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:46 schreef Gijsje het volgende:
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn vorige vriendin naja precies zoiets iig meegemaakt. Niet iedere meid is hetzelfde natuurlijk maar mijn ex wilde ook niks zeggen en er was niks aan de hand volgens haar. Ik zag haar toen met een gozer op MSN bij mij thuis ik was even een videofilm halen. Ik las toevallig nog net zijn hotmail adres en volgens mij heb jij dat ook van die gozer.Heb toen mezelf als vrouw uitgegeven en die gozer uitgehoord misschien zou je dat ook kunnen doen. Maar ik zou eerst nog eens met je vriendin proberen te praten.
Succes iig
mijn verhaal En toen ging ze vreemd.....
Zelf ben ik ook best wel een beetje heel erg jaloers, en nouja, na een goed gesprek ben ik het meestal in ieder geval kwijt, weet mijn 'vriendje' waar hij in het vervolg misschien een beetje op zou kunnen letten en ben ik weer helemaal zeker van mezelf... *grins*
Misschien heeft het helemaal niets om het lijf, maar ik zou het zeker wel aankaarten dat je je er niet echt prettig bijvoelt.
Heeft imho ook wel iets met respect voor je partner te maken...
quote:Ik zou je vriendin idd in eerste instantie vertrouwen.. en het haar vragen. Achter haar rug om geintjes uithalen om zo'n gast uit te horen zal haar vertrouwen in jou denk ik ookwel schaden(en het zal jullie relatie waarsch ook niet veel goeds doen). Ik wens je iig veel geluk en ik hoop voor je dat er niks aan de hand is
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:46 schreef Gijsje het volgende:
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn vorige vriendin naja precies zoiets iig meegemaakt. Niet iedere meid is hetzelfde natuurlijk maar mijn ex wilde ook niks zeggen en er was niks aan de hand volgens haar. Ik zag haar toen met een gozer op MSN bij mij thuis ik was even een videofilm halen. Ik las toevallig nog net zijn hotmail adres en volgens mij heb jij dat ook van die gozer.Heb toen mezelf als vrouw uitgegeven en die gozer uitgehoord misschien zou je dat ook kunnen doen. Maar ik zou eerst nog eens met je vriendin proberen te praten.
Succes iig
[Dit bericht is gewijzigd door Evie op 19-08-2003 12:54]
Het feit dat ze nu ineens geen sex meer wil is natuurlijk wel erg opvallend, nu ze elke keer met die jongen zit te chatten. Als ik jou was zou ik nog even niks zeggen, en letten op alle signalen die je krijgt. En misschien ook achter zijn e-mailadres proberen te komen zodat je daar iets mee kunt.
Als je het haar rechtstreeks vraagt zal ze blijven ontkennen, totdat jij met keiharde bewijzen op de proppen komt.
quote:En als t niet meer is dan een beetje flirten dan is je relatie naar de haaien omdat je achter haar rug om (zonder haar te vertrouwen achterbaks naar haar toe) allemaal dingen hebt lopen doen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:53 schreef Trinity77 het volgende:
Nou sorry, maar ik zou dit voor geen meter vertrouwen, dan maar jaloers.Het feit dat ze nu ineens geen sex meer wil is natuurlijk wel erg opvallend, nu ze elke keer met die jongen zit te chatten. Als ik jou was zou ik nog even niks zeggen, en letten op alle signalen die je krijgt. En misschien ook achter zijn e-mailadres proberen te komen zodat je daar iets mee kunt.
Als je het haar rechtstreeks vraagt zal ze blijven ontkennen, totdat jij met keiharde bewijzen op de proppen komt.
daar zou ik het iedergeval proberen het er over te hebben, je zult haar wel moeten vertouwen dat ze niets met die jongen wilt. ze heeft hem zelf afgewezen op vakantie en dat ook nog tegen je gezegt.
wat ook een oplossing zou kunnen zijn is :
zorg voor romantisch etentje, lekker warm bad met kaarsjes, en heb het lekker gezellig met elkaar. maar begin niet over die kerel van msn, behalve als zij dat aansnijd.
suc6 hiermee
greetz Louis
quote:Lijkt mij een beetje overdreven. Als je een relatie hebt waarin dat nodig is om elkaar te vertrouwen.. Dan is de basis van de relatie niet echt goed. Als je dr antwoord nieteens vertrouwd als je dr iets zou vragen b.v.. dan straalt dat ook nietecht super veel goeds uit over de relatie zegmaar..
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:54 schreef DJ_Scuff het volgende:
misschien is een keylogger een idee, weet je i.i.g wat zij getikt heeft.....
[Dit bericht is gewijzigd door Evie op 19-08-2003 13:00]
[Dit bericht is gewijzigd door Evie op 19-08-2003 13:02]
Succes ermee
quote:dat zal die ook niet doen maar het is wel vaag van ze partner..
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:58 schreef Evie het volgende:[..]
Lijkt mij een beetje overdreven. Als je een relatie hebt waarin dat nodig is om elkaar te vertrouwen.. Dan is de basis van de relatie niet echt goed. Als je dr antwoord nieteens vertrouwd als je dr iets zou vragen b.v.. dan straalt dat ook nietecht super veel goeds uit over de relatie zegmaar..
sry
Iedereen heeft recht op een prive-leven. Ik zou gek worden als mn vriend alles zou lezen... en me in alles zou volgen wat ik doe en deed etc.
Ik zou haar de volgende keer dan toch maar terugzeggen dat dit niks met jaloezie te maken heeft maar veel meer met omgang met elkaar. Dat je het gewoon niet trekt van haar dat ze zo'n geheimzinnig contact met die gast heeft. Als ze er bij blijft dat je jaloers bent en er niet normaal over kan praten... dan moet je haar misschien zeggen dat als ze hier niet normaal over kan praten, dat je dan maar even helemaal niet met haar wil praten....
Dat over die keylogger heb ik idd ook aan zitten denken, puur om erachter te komen wat ze zoal typt. Dacht dat het opzich best een goede oplossing zou zijn omdat ik niet zeker wist of het nu alleen aan mij lag en ik op die manier erachter zou kunnen komen of mijn gevoelens klopte. Misschien doe ik het ook wel en haar daar dan mee confronteer als het echt niet door de beugel kan, de relatie stoppen gebeurd dan toch wel.
quote:Keylogger vind ik een slecht idee, persoonlijk. Soort kwaad met kwaad vergelden én je zaagt de poten onder je eigen stoel weg, want wat als er inderdaad verder nix speelt? Dan heeft zij dus alle reden om wantrouwig naar jou te zijn.
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:18 schreef SandStorm het volgende:
iig bedankt voor de reply's dacht dat ik gek werd. Maar zou ik nu bijv. gewoon tegen haar kunnen zeggen dat ze maar eens moet stoppen met dat ge sms, msn, mail, bel?Dat over die keylogger heb ik idd ook aan zitten denken, puur om erachter te komen wat ze zoal typt. Dacht dat het opzich best een goede oplossing zou zijn omdat ik niet zeker wist of het nu alleen aan mij lag en ik op die manier erachter zou kunnen komen of mijn gevoelens klopte. Misschien doe ik het ook wel
en haar daar dan mee confronteer als het echt niet door de beugel kan, de relatie stoppen gebeurd dan toch wel.
Je kunt haar toch ook eerlijk zeggen dat je je er zwaar ongemakkelijk onder voelt dat ze op zo'n intieme, manier met die knaap contact onderhoudt?
Dat je daar jaloers van wordt en wantrouwig en dat je dat juist niet wilt in je relatie?
In een relatie lijkt me dat je rekening houdt met elkaars gevoelens: jij met die van haar en zij met die van jou...
quote:Dat zal ik eens doen....Nu maar hopen dat het een beetje fatsoenlijk m'n strot uitkomt, ik vind zoiets vaak moeilijk te verwoorden....
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:22 schreef Copycat het volgende:[..]
Je kunt haar toch ook eerlijk zeggen dat je je er zwaar ongemakkelijk onder voelt dat ze op zo'n intieme, manier met die knaap contact onderhoudt?
Dat je daar jaloers van wordt en wantrouwig en dat je dat juist niet wilt in je relatie?
In een relatie lijkt me dat je rekening houdt met elkaars gevoelens: jij met die van haar en zij met die van jou...
Ik ben er al wel achter dat ze met die gast moet kappen, ik maak het liever uit en dat ik me een paar maanden klote voel dan dat we op deze manier door moeten gaan.
quote:Als ik een 'serieus gesprek' aan moet gaan, helpt het mij altijd als ik vantevoren een en ander op papier zet. Dan is het niet 'vreemd' meer voor je als het je strot uitkomt en het helpt je ook om álles te zeggen wat je wilt. Misschien helpt die methode jou ook...
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:31 schreef SandStorm het volgende:[..]
Dat zal ik eens doen....Nu maar hopen dat het een beetje fatsoenlijk m'n strot uitkomt, ik vind zoiets vaak moeilijk te verwoorden....
Ik ben er al wel achter dat ze met die gast moet kappen, ik maak het liever uit en dat ik me een paar maanden klote voel dan dat we op deze manier door moeten gaan.
Denk ook dat je niet te aanvallend moet zijn in de trant van : 'En nu GVD kappen met die gozer!' Kan namelijk erg averechts werken. Maar geef wel aan dat je dit niet trekt en dat je daar desnoods je conclusies uit trekt. Kan zij haar conclusies weer uithalen...
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:35 schreef Copycat het volgende:[..]
Als ik een 'serieus gesprek' aan moet gaan, helpt het mij altijd als ik vantevoren een en ander op papier zet. Dan is het niet 'vreemd' meer voor je als het je strot uitkomt en het helpt je ook om álles te zeggen wat je wilt. Misschien helpt die methode jou ook...
Denk ook dat je niet te aanvallend moet zijn in de trant van : 'En nu GVD kappen met die gozer!' Kan namelijk erg averechts werken. Maar geef wel aan dat je dit niet trekt en dat je daar desnoods je conclusies uit trekt. Kan zij haar conclusies weer uithalen...
quote:Dat heb ik al geprobeerd (ik was ook echt moe) maar dat interesseerde haar niet, draaide zich om en ging slapen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:38 schreef c0rneel het volgende:
heb het er met haar over en anders heb jij eens een keer hoofdpijn of voel jij je moe.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:43 schreef SandStorm het volgende:[..]
Dat heb ik al geprobeerd (ik was ook echt moe) maar dat interesseerde haar niet, draaide zich om en ging slapen.
ach theorieen zijn nutteloos, vraag het haar, dan ben je iig van je gedachtes verlost
Scarfication
sterkte
Hoe goed praten jullie verder?
Wat ook al vaker is gezegd: je kunt niemand iets verplichten. Maar ik ga haar wel laten kiezen tussen hem en mij, wat de uitkomst ook mag zijn.
quote:ik weet niet wat de beste oplossing in zo'n situatie is maar je moet je in ieder geval wel goed voelen bij iemand als je een relatie hebt. veel succes
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:53 schreef SandStorm het volgende:
We praten goed hoor....teminste dat dacht ik tot ik over hem begon..... Voor die vakantie was het veel anders, net of die vakantie een gat heeft geslagen tussen ons (ze reageerd een stuk kouder, vooral de laatste paar dagen). Misschien vind jij "Jaloers" niet de juiste uitdrukking, ik vond van wel. Ik wist me geen raad en was benieuwd wat jullie hier van vonden. Eigelijk weet ik nog niet goed hoe ik het aan ga pakken, ik ga er iig wel iets van zeggen, op welke manier weet ik nog niet.Wat ook al vaker is gezegd: je kunt niemand iets verplichten. Maar ik ga haar wel laten kiezen tussen hem en mij, wat de uitkomst ook mag zijn.
verder die vakantie heeft haar meschien uit het vaste patroon gehaald waar ze zich in bevond.. kwam meschien wel door hem, maar tis haar eigen keuze geweest , hoe ze er mee om ging..
Scarfication
quote:Ik snap je
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:03 schreef Whiteshark het volgende:[..]
dat zal die ook niet doen maar het is wel vaag van ze partner..
jij zou het ook niet prettig vinden als je vriendje vaag zit te wezen over een persoon en dan nog es naar een afgezonderd plekje zou lopen om te bellen met een ander. en het ook niet prettig vinden als die heel regelmatig met een meisje zit te chatten in msn en als je dan langsloopt snel wegklikt...
heeft niks met controleren te maken. is puur vaag lopen doen omdat je naar mijn idee iets verzwijgt..
beter nu erachter komen dan als je naar je werk gaat en als je thuis komt je een leeg huis aantref zal niet de eerste wezen die dat overkomt
quote:
[b]
Scarfication
Stelt niet zo heel veel voor maarja... ik heb die logger er vanmorgen pas opgezet. Het mailtje dat je van halmark terug krijgt heeft ze natuurlijk gelijk weg geflikkert. Nou vanavond krijgt ze het voor de kiezen, die sukkel belt of smst toch geheid. Zal maar niks van die logger zeggen..... Wish me luck on this one.
quote:En... al wat wijzer geworden door deze actie?
Op woensdag 20 augustus 2003 19:21 schreef SandStorm het volgende:
Nou....Toch maar ff een keylogger op haar pc gezetben er niet trots op maarja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |