abonnement Unibet Coolblue
pi_14084956
Heel veel sterkte, lily, van een beginnende mede-stopster. Het valt best mee (vooral omdat je je heeeel sneel veeeel beter gaat voelen!) maar die moeilijke momenten moet je echt leren uit te zitten. Ben zelf een keer in de fout gegaan, maar nu ga ik gewoon weer verdere met niet roken. Je zult zien dat het je gaat lukken!! Heel veel sterkte en geniet er ook een beetje van!_O_
geniet nooit met mate
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 10:24:58 #252
54636 Eb
Le Big Mac
pi_14099207
Wij feliciteren ray_nl met het slechten van de éénmaandsbarrière. Voorts wijzen wij vooral de kortstoppers onder ons op het feit dat het weekend voor de deur staat, boordevol verleidingen om weer zo'n staaf in je hoofd te duwen. Don't do it.

Meer dan 1 jaar gestopt:
Maartena (5 jaar)
Dukhlovi (5 jaar)
Maverick (2 jaar)
corr (1jr)

Meer dan 6 mnd gestopt:
Rulin (7 mnd)

Kwartaalstoppers:
Estranged_Dream (3 mnd)
Doopy-X- (3 mnd)
Leila (3mnd)
Vava (3mnd) *nieuw

2 Maanden
Trekdrop

Maand
Syrek
Eb
ray_nl

Pupillen (weken)
Doedelzak13
gimme.shelter
Stargazer
Stoopkind
Sorella
timmeeeh
grote_oebiedoebie
Maestrov *nieuw
BMannien *nieuw
Lily *nieuw

Wie volhoudt, komt steeds hoger op de ladder. Wees zo sportief het ook even te melden als je weer bent begonnen.

Wie mee wil doen: lurk even een metertje en laat weten hoe je ervoor staat.

Succes iedereen!

[Dit bericht is gewijzigd door Eb op 24-10-2003 10:25]

  vrijdag 24 oktober 2003 @ 10:31:21 #253
54636 Eb
Le Big Mac
pi_14099335
Eb heeft tijdens Ajax-Celta de Vigo, zittend in vak 420, gedurende het laatste kwartier van de wedstrijd een sigaret gerookt, maar voelt zich heeeel slecht daarover en zal het nooooooit meer doen

pi_14102599
Dat meeen je niet!!! Wat is t toch een rotverslaving!!!! Nou ja, we gaan t weekend maar weer es niet rokend doorbrengen!!
geniet nooit met mate
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:35:58 #255
61288 Duna
Still Going Strong
pi_14102932
Deel 13 alweer... zijn jullie nou nog niet van je nicotineverslaving af?
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:59:59 #256
54636 Eb
Le Big Mac
pi_14103579
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:25 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat meeen je niet!!! Wat is t toch een rotverslaving!!!! Nou ja, we gaan t weekend maar weer es niet rokend doorbrengen!!
Affirmative
Kheb alleen zowel vanavond als morgenavond feestje. Damn. Na anderhalve maand zou het toch moeten meevallen zou je denken, maar kheb zo mijn ups & downs. De ene week geen probleem, de andere week moeilijk. En met deze week sluit ik een periode af waarin ik nogal wat 'rotzooi' heb opgeruimd en het leven als het ware verantwoord en gedegen heb neergezet. Stoppen met roken maakt daar deel van uit.
Daar kan ik heel trots op zijn, maar dan heb ik eigenlijk zin om alle remmen los te gooien en te vieren dat ik het zo goed doe en heeeeeeel erg hard naar de klote te gaan
Een tijdje als een soort (want zo voelt het wel af en toe) monnik door het leven gaan, maar dan ineens MOET HET ERUIT .
Drank, drugs, vrouwen en veel, heeeel veel roken. roken, roken.

Om de volgende dag wakker te worden met knallende koppijn en spijt, spijt, spijt.

Fuck

Ik kan heel hard roepen dat dat stoppen met roken een zegen is en dat je er zoveel aan hebt, maar kheb er ook een leegte bij, een hunkering, een, zoals de Engelsman zegt, 'craving'. En dat kan ook weer niet teveel in eten gaan zitten, weetjewel. Drank dan maar?

Volhouwe Eb

quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:35 schreef Duna het volgende:
Deel 13 alweer... zijn jullie nou nog niet van je nicotineverslaving af?
We zijn bezig ja?!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')