abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12543014
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 08:51 schreef t0n het volgende:

[..]

Gisteren op #pta ook al, ik denk kom ook weer een keertje, beetje jacco lopen vertellen over me crashes, thats all

't is weer tijd voor een meeting vindt ik zo!!

Like i said in the last topic
pi_12544089
Jeeeah eindelijk weer eens een nieuwe slowchat....
werd tijd dacht ik zo zeg!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_12544156
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:10 schreef ThaFreak het volgende:
Jeeeah eindelijk weer eens een nieuwe slowchat....
werd tijd dacht ik zo zeg!
inderdaad, als hij nou ook nog eens een beetje actief wordt
pi_12544216
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 08:57 schreef t0n het volgende:

Zeggen jullie het maar..
Turbo vs supercharger etc etc..

Wat is nou beter/sneller?

Hier valt er geen antwoord op te geven.

We hebben natuuurlijk meer specs nodig. Je vergelijkt appels met peren, foei.

Maar, een wilde gokje dan:

supercharger is sneller.

dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:16:53 #6
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_12544228
quote:
Zeggen jullie het maar..
Turbo vs supercharger etc etc..

Wat is nou beter/sneller?

Zou iemand mij ff een paar verschillen kunnen noemen .. weet ik dat ook weer
Ik vroeg me het namelijk al een tijdje af en ik zie het ineens hier staan vandaar.
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:19:12 #7
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_12544277
Supercharger heeft geen last van turbo gat.. dus zo theoretisch beter moeten zijn, maar er zullen heus wel nadelen aan zitten...
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_12544518
Dit zal toch echt per auto verschillen want aan beide kleven voor en nadelen.
Persoonlijk zal ik dan voor een turbo gaan.......
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:35:44 #9
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_12544663
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:16 schreef Kaj_A het volgende:

[..]

Zou iemand mij ff een paar verschillen kunnen noemen .. weet ik dat ook weer
Ik vroeg me het namelijk al een tijdje af en ik zie het ineens hier staan vandaar.

Het zijn allebei inductiesystemen. De lucht was de motor in gaat word gecompressed. Hierdoor krijg je meer vermogen.

Turbo werkt via een turbine die aangedreven word door de uitlaatgassen.
Een supercharger word door een riem aangedreven, net als bijvoorbeeld je airco.
Omdat een supercharger zijn power put uit het vermogen van je motor en een turbo niet is een turbo efficienter.

Een turbo kan meer vermogen leveren dan een supercharger.

God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:45:04 #10
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_12544855
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:35 schreef Chilly_Willy het volgende:

[..]

Omdat een supercharger zijn power put uit het vermogen van je motor en een turbo niet is een turbo efficienter.

Een turbo kan meer vermogen leveren dan een supercharger.

het rendement van een supercharger en van een turbo ligt niet merkbaar veel uit elkaar. Een andere reden voor de keuze van een turbo is dat dit goedkoper is in onderhoud omdat in principe een turbo een auto leven lang mee zou moeten gaan. De riem of ketting van de supercharger/kompressor is een onderdeel dat onderhoud nodig heeft en aan slijtage onderhevig is.

Een turbo levert meer vermogen in een specifiek toerengebied, een kompressor over het hele toerengebied. Het is maar wat je wil als constructeur...

pi_12544943
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:45 schreef knillis het volgende:

[..]

Een andere reden voor de keuze van een turbo is dat dit goedkoper is in onderhoud omdat in principe een turbo een auto leven lang mee zou moeten gaan.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat een turbo constuctie veel complexer is dan een supercharger en je veel meer moet veranderen, en dus vaak ook gevoeliger!
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:51:29 #12
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_12545020
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:48 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Waar je wel rekening mee moet houden is dat een turbo constuctie veel complexer is dan een supercharger en je veel meer moet veranderen, en dus vaak ook gevoeliger!

Turbo constructie: inlaatspruitstuk en uitlaatspruitstuk moeten ergens naast elkaar lopen om de turbo te kunnen plaatsen, verder geen invloed op de motor (behalve electronisch, maar dat geldt ook voor een sc)
pi_12545085
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:51 schreef knillis het volgende:

[..]

Turbo constructie: inlaatspruitstuk en uitlaatspruitstuk moeten ergens naast elkaar lopen om de turbo te kunnen plaatsen, verder geen invloed op de motor (behalve electronisch, maar dat geldt ook voor een sc)

Turbo
andere in en uitlaat, olieleidingen, intercooler......er moet dus flink wat aan gesleuteld worden en dat blijven zwakkere punten...
* ThaFreak blijft liefhebber van turbo
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:11:13 #14
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_12545467
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:54 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Turbo
andere in en uitlaat, olieleidingen, intercooler......er moet dus flink wat aan gesleuteld worden en dat blijven zwakkere punten...
* knillis blijft liefhebber van turbo

Supercharger: andere in en uitlaat, olieleidingen, intercooler......er moet dus flink wat aan gesleuteld worden en dat blijven zwakkere punten...

Ik bedoel dus dat daar hetzelfde voor geldt, en een intercooler is optioneel, maar tegenwoordig bijna altijd wel gebruikt op turbo motoren.

pi_12545529
soms zelfs een dubbele intercooler 8)
pi_12545567
maar voor een supercharger zijn deze handelingen niet noodzakelijk waar dat voor een turbo wel is!
pi_12545611
ik heb wel es gelezen over een auto met Turbo, Supercharger, Lachgas en VTEC (McGuiars of hoe dat auto poets spul nou heet demo auto)
2825cc Single Turbo Beast
pi_12545668
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:16 schreef ThaFreak het volgende:
maar voor een supercharger zijn deze handelingen niet noodzakelijk waar dat voor een turbo wel is!
nee hoor turbo zonder intercooler kan best.. tis alleen zo dat kouder lucht meer zuurstof bevat en daarom voor een betere verbranding zorgt en DUS meer vermogen levert, maar verder nie hoor.
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:21:43 #19
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_12545692
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:16 schreef ThaFreak het volgende:
intercooler: niet noodzakelijk, voor beide wel een verbetering, bij turbo meer en beter resultaat dan bij intercooler
veranderingen inlaatspruitstuk: beide noodzakelijk
veranderingen uitlaatspruitstuk: turbo noodzakelijk
olieleidingen: beide noodzakelijk
extra aandrijf poelie op de motor: supercharger noodzakelijk
pi_12545699
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:20 schreef Ultimora het volgende:

[..]

nee hoor turbo zonder intercooler kan best.. tis alleen zo dat kouder lucht meer zuurstof bevat en daarom voor een betere verbranding zorgt en DUS meer vermogen levert, maar verder nie hoor.

kan wel maar dan moet je niet te hoog gaan boosten, want dan gaat het wel mis
pi_12546131
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:22 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

kan wel maar dan moet je niet te hoog gaan boosten, want dan gaat het wel mis

nouja tot 1 bar ofzo wil ut wel
pi_12546587
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:18 schreef Ultimora het volgende:
ik heb wel es gelezen over een auto met Turbo, Supercharger, Lachgas en VTEC (McGuiars of hoe dat auto poets spul nou heet demo auto)
Megiuars

Netzoals een V8, 12cilinder twin-quad turbo supercharger with nitrous and NX kit in een Audi... ?

pi_12550671

Waarom worden er geen leuke topic titels meer verzonnen
Met nummers enz..

http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_12550868
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:41 schreef -Eddow- het volgende:

Met nummers enz..

De volgende keer dat ik een open, verzin ik deze keer wel een leuke!
pi_12554218
Nu het hier toch over turbo's gaat heb ik een klein vraagje:

Mijn redenering:

De turbo zorgt ervoor dat er meer lucht in de cilinder schacht komt dan dat de cilinderkop alleen kan aanzuigen. Hij duwt als het ware extra lucht bij in. Omdat er nu meer lucht is , veranderd de verhouding voor een ideale verbranding en kan er dus meer brandstof bij om die te bereiken. Uiteindelijk is de ontploffing krachtiger en komt er meer vermogen vrij.

Nu heb ik mij altijd laten wijsmaken dat een turbo(diesel) meer vermogen kan leveren met eenzelfde hoeveelheid brandstof als een atmosferische diesel. Achteraf lijkt deze uitleg ook niet onzinnig daar een tdi 90pk van vw evenveel verbruikt dan een sdi van 68pk (en dus zonder turbo intercooler)

Wat is er nu fout ? Mijn redenering (mischien wordt er gewoon geen extra brandstof ingespoten en is er alleen meer lucht ?) of de redenering dat een tdi evenzuinig kan zijn als een gewone diesel. Terwijl de tdi meer vermogen levert dan de gewone diesel. En dat de tdi toch gewoon meer verbruikt...

dinsdag 19 augustus 2003 @ 18:47:45 #26
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_12556980
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:41 schreef -Eddow- het volgende:

Met nummers enz..

my thoughts exactly, kheb geen flauw id meer hoeveel flauwekul we nou al weer niet uit hebben gebraakt

met andere woorden, goedenavond den jozef is weer wakker

[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_12557165
Voordelen van Turbo:
- Turbo levert meer druk dan een supercharger bij lagere toeren.
Omdat de supercharger bij de max aan toeren de max aan druk
moet leveren heb je alleen aan het einde de maximale druk.
- Turbo leverd alleen druk als het nodig is.
Als je het gas pedaal intrapt, krijg je meer uitlaatgassen, en gaat je
turbo werken
- Geeft indien je een BOV hebt, een leuk woooossssh geluid

Voordelen van Supercharger:
- Supercharger levert altijd druk, dus zal niet moeten wachten tot jij
je gaspedaal indrukt

Voordelen van NOS:
- Koelere lucht in motor, per 10 graden koeler is 1kp meer.
- (Veel) meer druk

Nadelen NOS:
- Door de plotselinge verkoeling koelt je motor erg snel af, en daar kan
die niet zo goed tegen.
- Het is maar voor heel even...

pi_12557209
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 18:57 schreef bonfie het volgende:
Voordelen van Turbo:
- Turbo levert meer druk dan een supercharger bij lagere toeren.
Omdat de supercharger bij de max aan toeren de max aan druk
moet leveren heb je alleen aan het einde de maximale druk.
- Turbo leverd alleen druk als het nodig is.
Als je het gas pedaal intrapt, krijg je meer uitlaatgassen, en gaat je
turbo werken
- Geeft indien je een BOV hebt, een leuk woooossssh geluid

Voordelen van Supercharger:
- Supercharger levert altijd druk, dus zal niet moeten wachten tot jij
je gaspedaal indrukt

Voordelen van NOS:
- Koelere lucht in motor, per 10 graden koeler is 1kp meer.
- (Veel) meer druk

Nadelen NOS:
- Door de plotselinge verkoeling koelt je motor erg snel af, en daar kan
die niet zo goed tegen.
- Het is maar voor heel even...

zeker nog nooit met een turbo gereden??? of met supercharger.. euh bij lage toeren doet een turbo helemaal niks... dat begint pas bij 2000 toeren, en dat merk je..
pi_12557230
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 18:59 schreef Ultimora het volgende:

[..]

zeker nog nooit met een turbo gereden??? of met supercharger.. euh bij lage toeren doet een turbo helemaal niks... dat begint pas bij 2000 toeren, en dat merk je..

maar als die dan begint begint die ook goed....
pi_12557302
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:00 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

maar als die dan begint begint die ook goed....

ooit eens in een gechipte Coupé fiat Turbo plus (280pk) gereden, daar kwam de turbo wel zo allejezus lomp er in, dat was echt lache, in zijn I zonderwielspin heel rustig wegrijden, en dan bij 1800 toeren volgas zodat de turbo er bij 2200 vol gaat werken... heb je alsnog rokende voorbanden

hoor net achter me (zit zoon van de eigenaar) dat er ook een grotere turbo in zit en een andere intercooler.

dinsdag 19 augustus 2003 @ 19:32:37 #31
29985 gigatech
Rosie the bear
pi_12558085
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:21 schreef knillis het volgende:

[..]
olieleidingen: beide noodzakelijk

Dat is niet waar er zijn ook Superchargers die een gesloten eigen olie systeem hebben ---> voorbeeld : http://powerdyne.com/silentdr.htm
Superchargers worden vooral bij amerikaanse auto's gebruikt ivm de grote cilinderinhoud van die auto's
Reisverslag Camper Rondreis USA : http://usa2006.alibalex.com
Cosmic news : http://cosmicgravity.net
pi_12558181
IK heb een super stage plaats ben bij Mercedes Ster in Doetinchem gewoon ff tot leerling-rent-manager benoemd omdat de rent-manager er vorige week mee is op gehouden en ze nog geen vervanger hebben gevonden.

Als ik het goed doe mag ik mn hele stage dat blijven doen. * PeuRac gaat dus regelmatig een Mercedes meenemen naar huis Dat is gewoon relaxed, ben gewoon ff de baas over 25 auto's/busjes/vrachtauto's.

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_12558560
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:35 schreef PeuRac het volgende:
IK heb een super stage plaats ben bij Mercedes Ster in Doetinchem gewoon ff tot leerling-rent-manager benoemd omdat de rent-manager er vorige week mee is op gehouden en ze nog geen vervanger hebben gevonden.

Als ik het goed doe mag ik mn hele stage dat blijven doen. * PeuRac gaat dus regelmatig een Mercedes meenemen naar huis Dat is gewoon relaxed, ben gewoon ff de baas over 25 auto's/busjes/vrachtauto's.

lekker relaxte stageplaats dus als ik het zo lees....
nog amg's aanwezig
pi_12558892
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:50 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

lekker relaxte stageplaats dus als ik het zo lees....
nog amg's aanwezig

idd erg relax, ben zelfs onder 'werk' tijd, naar t tankstion gereden om een kopje koffie te drinken, er was toch nix te doen.

Nee, alleen die van de baas ( S 55 AMG ) al betwijfel ik of ie nog standaard is.

En ik zit op de bedrijfswagen afdeling, de enige personen auto's die 'ik heb' zijn een A170 CDI en een Vaneo 1.6

pi_12562025
Ik heb een vraagje.

In 2 Fast 2 Furious vraagt Brain O'Connor aan een autoleek of ie verstand heeft van auto's om te testen welke auto Brain kreeg, een 4 of 4,2 liter.

Autoleek: Euhhh. 4,2 liter tuurlijk.

Brain: Zie je wel, hij heeft geen verstand van auto's.

Dit begrijp ik dus niet.

Kan iemand me dit uitleggen?

dinsdag 19 augustus 2003 @ 22:33:39 #36
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12563121
Hij zei er een bepaald merk voor, en dat merk stond op de beker cola waar die gast uit dronk, toen zei brian dus, kwist niet dat pizzaboeren ook motors maakte

Snappie?

pi_12563370
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 18:59 schreef Ultimora het volgende:

[..]

Ik bedoelde bij lage toeren eigenlijk 3000 rpm, daar heeft een turbo(ik heeft dus een stock turbo, die is klein) volledige druk, en bij de supercharger is de volledige(maximale) druk pas bij het maximale aantal toeren te verkrijgen.

Mijn ECU activeerd de wastegate bij 9 PSI, en deze is behaalt op 3500 toeren. dus vanaf 3500 toeren is de druk maximaal. Ik heb geen voorbeeld van een supercharger, maar omdat deze aan de motor is gekoppelt, draait ie pas maximaal bij maximale toeren.

Bij grotere turbo's is de maximale druk bij een hoger toerental, daar dacht jij waarschijnlijk aan.

P.S. Indien je motor aanstaat doet je turbo ook wat, want je turbo wordt aangedreven door uitlaatgassen, en deze worden altijd geproduceerd indien de motor aanstaat. (Je merkt het pas later, omdat je die minimale druk niet opmerkt als je lage toeren maakt) en hoe groter de turbo, hoe hoger de toeren moeten zijn voordat hij merkbaar iets gaat doen.

[Dit bericht is gewijzigd door bonfie op 19-08-2003 22:44]

dinsdag 19 augustus 2003 @ 23:33:39 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12565002
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:42 schreef bonfie het volgende:

P.S. Indien je motor aanstaat doet je turbo ook wat, want je turbo wordt aangedreven door uitlaatgassen, en deze worden altijd geproduceerd indien de motor aanstaat. (Je merkt het pas later, omdat je die minimale druk niet opmerkt als je lage toeren maakt) en hoe groter de turbo, hoe hoger de toeren moeten zijn voordat hij merkbaar iets gaat doen.

Maar een dumpvalve of hoe je dat ook mag schrijven houd de druk er op en word dus het turbo gat kleiner. Als je het gas los laat laat hij de over druk weg lopen en dat is het PSSSSS geluid. Due dumpvalve zorgt ook voor een langere leeftijd van je turbo omdat hij niet elke keer maar weer die druk moet opbouwen. En je kan ook nog eens de turbo druk opvoeren naar 2 bar bv.

Nu praat ik mee met grote jongens als leek

Dat heb ik hier geleerd.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_12565128
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:33 schreef Boink het volgende:
Hij zei er een bepaald merk voor, en dat merk stond op de beker cola waar die gast uit dronk, toen zei brian dus, kwist niet dat pizzaboeren ook motors maakte

Snappie?

Nu snap ik hem eindelijk!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 08:50:49 #40
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_12569745
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:32 schreef gigatech het volgende:

[..]

Dat is niet waar er zijn ook Superchargers die een gesloten eigen olie systeem hebben ---> voorbeeld : http://powerdyne.com/silentdr.htm
Superchargers worden vooral bij amerikaanse auto's gebruikt ivm de grote cilinderinhoud van die auto's

En er zijn ook turbo's met gelsoten oliesystemen, misschien niet gemonteerd op auto's, maar het bestaat wel. Bovendien worden superchargers ook door europese merken toegepast, denk aan de G-laders van VW en de Kompressors van MB, welke beide in feite SC's zijn. Een SC heeft niets te maken met inhoud van de motor, enkel met de luchthuishouding van die motor.
Het nadeel van een turbo motor is dat je hem op toeren moet houden om vermogen te behouden, een SC heeft een veel meer gelijkmatige vermogensvrijgave.
En een turbo heeft ook een maximaal rendement, en dat is niet wanneer de motor op volle toeren (denk niet aan het tv programma) draait, dan is er veel te veel verlies.
pi_12570626
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:35 schreef PeuRac het volgende:

beter dat je het naar je zin hebt, ik hier ook wel, mercedes lijkt me ook erg gaaf, gelijk ook een mooi taak gekregen dus. ik zit hier alleen een beetje in de showroom, en af en toe eens een klant helpen. (zie je niet overdreven vaak hier) maar wel gezellig hier (ook een tap in de showroom ) en leuke collega´s enzo.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 09:59:02 #42
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12570740
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 09:52 schreef Ultimora het volgende:

[..]

beter dat je het naar je zin hebt, ik hier ook wel, mercedes lijkt me ook erg gaaf, gelijk ook een mooi taak gekregen dus. ik zit hier alleen een beetje in de showroom, en af en toe eens een klant helpen. (zie je niet overdreven vaak hier) maar wel gezellig hier (ook een tap in de showroom ) en leuke collega´s enzo.

Wordt dus een middagje langsgaan bij Ultimora
pi_12570783
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 09:59 schreef Boink het volgende:

[..]

Wordt dus een middagje langsgaan bij Ultimora

ik heb hier nog wel een daihatsu charade staan die ik niet op internet durf te zetten.. speciale prijs voor jou: 4500 euro
pi_12571537
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 10:01 schreef Ultimora het volgende:
ik heb hier nog wel een Daihatsu Charade staan die ik niet op internet durf te zetten..
Waarom niet?
pi_12571813
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 10:41 schreef Extremini het volgende:

[..]

Waarom niet?

dat ding raken we wel kwijt, niet aan een klant waarschijnlijk, maar dan stoten we hem wel door aan de handel.
verder moet er worden betaald om auto´s op autotrader oid te zetten, en zullen ze op de site van het bedrijf zelf niet zoeken naar een daihatsu.

(die uitleg kreeg ik tenminste)

pi_12571976
Goeiemorgen, zal ik ook nog maar eens reageren na een paar dagen afwezigheid. Kan namelijk niet posten omdat ik deze week leider ben van kindervakantiewerk bij ons in het dorp... Wat kunnen kinderen toch vermoeiend zijn... Maar 't is wel gezellig en... 's avonds is er bier...

Vanavond hebben we wat mij (en de kinderen ook) betreft het hoogtepunt van de week: de motortocht. Met een beetje geluk komen er vanavond zo'n 300 motoren naar de markt in ons dorp (vorig jaar waren het er al 285) en daarbij kunnen de oudste kinderen (en de leiding natuurlijk... ) achterop. Het geeft echt een geweldig geluid als die motoren allemaal tegelijk gestart gaan worden. Nu maar hopen dat we een aantal motorrijders weer zo gek krijgen om erna nog wat burn outs te maken...

Don't let my username fool you...
pi_12572152
Fijn om te horen dat je een leuke vakantie hebt, Metalfreak.

Een vraagje voor autoliefhebbers hier:

Zal ik alvast een nieuwe Auto Tournament organiseren?

pi_12572861
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 11:06 schreef Extremini het volgende:
Fijn om te horen dat je een leuke vakantie hebt, Metalfreak.

Een vraagje voor autoliefhebbers hier:

Zal ik alvast een nieuwe Auto Tournament organiseren?

een wat??? uitleg svp...
pi_12572988
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 11:35 schreef Ultimora het volgende:

[..]

een wat??? uitleg svp...

Zoek bij Search op onderwerp: Auto Tournament.

En je ziet waarover het gaat.

Ik wil graag een nieuwe organiseren, maar ik peil eerst hier de amino voor dit idee.

pi_12573440
Is goed, maar dan wel de Ford Probe in het lijstje zetten
pi_12574885
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 09:52 schreef Ultimora het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk met de werkplaats beginnen, maar dat laat ik maar zitten (schrijf alleen een verslag dan).

Vanavond waarschijnlijk in een Knalrode luxe Vaneo grijs-kentenken, met side bars naar huis. Ziet er goed uit.

Ding rijdt best relaxed.

Mag helaas niet altijd een auto mee, maar af en toe is geen probleem.

Ben nu een beetje factuurtjes aan het maken (simpele wp-factuurtjes), is wel relaxed.

pi_12576643
Welke opleiding heb je nodig om auto-verkoper te worden?
There is no other!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 14:28:52 #53
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12576751
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:24 schreef Cyberdogg het volgende:
Welke opleiding heb je nodig om auto-verkoper te worden?
Heb je toch die opleiding in driebergen voor?
IVA ofzo?
pi_12579087
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:28 schreef Boink het volgende:

[..]

Heb je toch die opleiding in driebergen voor?
IVA ofzo?

Of diegene die Ulti doet, dat is bij mij op school. Kijk hier voor de omschrijving van de opleiding.
pi_12582354
jacco

Een maat van me zoekt een mooie voorbumper voor ze Mr2 AW11, nu weet ik dat jij zo'n image heb met iets van 6 importeurs in nl, maar hij denkt zelf dat er voor een AW11 weinig meer te krijgen is, + wil het liever zelf importeren.. tips?

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 18:32:51 #56
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12582785
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:11 schreef Thermo het volgende:
jacco

Een maat van me zoekt een mooie voorbumper voor ze Mr2 AW11, nu weet ik dat jij zo'n image heb met iets van 6 importeurs in nl, maar hij denkt zelf dat er voor een AW11 weinig meer te krijgen is, + wil het liever zelf importeren.. tips?

Zel importeren kan natuurlijk altijd. Maar dat gaat je gruwelijk veel geld kosten. Denk maar eens aan vervoer, container, invoerkosten, contacten. Wij bij SLH doen ook wel eens zelf wat. Maar dan alleen als er meerdere mee doen. In je eentje is het gewoon niet te doen. Of je moet genoeg geld hebben. Heb hier wel het lijstje met de adressen en die mensen kan je altijd bellen voor vragen.

En neem maar van mij aan dat er genoeg te krijgen voor een Mr2

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_12584373
Komt de SC ooit nog op het oude nivo??

Vind t zo nl helemaal niet leuk

woensdag 20 augustus 2003 @ 19:46:17 #58
43311 jozef444
pi_12584578
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:39 schreef PeuRac het volgende:
Komt de SC ooit nog op het oude nivo??

Vind t zo nl helemaal niet leuk

peurac mede aspirant harde kern lid

herken je t niveau alweer een beetje, vind der eerlijk gezegd zelf ook niet zo heel veel aan met al dat technisch gedoe waar ik geen zak van snap

pi_12584603
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:46 schreef jozef444 het volgende:

[..]

herken je t niveau alweer een beetje, vind der eerlijk gezegd zelf ook niet zo heel veel aan met al dat technisch gedoe waar ik geen zak van snap

Heey we zitten wel in PTA hooor!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 19:47:54 #60
43311 jozef444
pi_12584634
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:47 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Heey we zitten wel in PTA hooor!

en

* jozef444 votes voor een apart pta technisch forum

(geintje jongens geintje )

pi_12584719
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:47 schreef jozef444 het volgende:

[..]

en

* jozef444 votes voor een apart pta technisch forum

(geintje jongens geintje )

Maar zonder gekheid het slowchat niveau komt wel weer terug.....we zitten nog een beetje in de nasleep van de vakantie....
Iedereen heeft nu nog energie om hard te werken en er zijn een paar nog op vakantie...
  woensdag 20 augustus 2003 @ 19:52:23 #62
43311 jozef444
pi_12584759
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:50 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Maar zonder gekheid het slowchat niveau komt wel weer terug.....we zitten nog een beetje in de nasleep van de vakantie....
Iedereen heeft nu nog energie om hard te werken en er zijn een paar nog op vakantie...

idd eerlijk gezegd ben ik ook te brak om berichtje te typen, kreeg alleen vandaag wel te horen dat ze voor morgen teveel mensen hadden, hierop offerde ik me wel op om thuis te blijven en een daggie vrij te nemen (tja tlevert niks op dan , maar een dagje uitslapen is ook wel weer heerlijk om dat naar school gaan gevoel terug te krijgen )
pi_12584796
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:52 schreef jozef444 het volgende:

[..]

idd eerlijk gezegd ben ik ook te brak om berichtje te typen, kreeg alleen vandaag wel te horen dat ze voor morgen teveel mensen hadden, hierop offerde ik me wel op om thuis te blijven en een daggie vrij te nemen (tja tlevert niks op dan , maar een dagje uitslapen is ook wel weer heerlijk om dat naar school gaan gevoel terug te krijgen )

damn dat is wel een hele opgave zeg om vrij te hebben
  woensdag 20 augustus 2003 @ 19:59:24 #64
43311 jozef444
pi_12584939
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:53 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

damn dat is wel een hele opgave zeg om vrij te hebben

joh, de pijn die het mij deed om dat antwoord te geven (heb een beetje een wazig figuur als baas, die dacht dat ik t erg zou vinden om een dagje vrij te krijgen )
pi_12584968
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:59 schreef jozef444 het volgende:

[..]

joh, de pijn die het mij deed om dat antwoord te geven (heb een beetje een wazig figuur als baas, die dacht dat ik t erg zou vinden om een dagje vrij te krijgen )

dan is het niet een beetje wazig figuur maar een complete waus
  woensdag 20 augustus 2003 @ 20:02:56 #66
43311 jozef444
pi_12585024
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:00 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

mja achja wat zullen we der van zeggen, je kan m gruwelijk gek maken, en daarna met de chauffeurs m weer wat wijs maken (hierdoor krijgt men erg relaxte werktijden )

edit: kzag vandaag een 340 met van die dubbele viper strepen over de hele auto ik was gelijk blij dat er ook nog mensen zijn die die auto standaard rijden

pi_12585247
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:46 schreef jozef444 het volgende:

[..]

Aspirant? Ik hoopte dat ik al lid was (was er al een paar maanden voor jou )
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:50 schreef ThaFreak het volgende:

Klopt, maar ik verveel me op mn stage, en er is zelfs op PTA bijna nix te doen.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:00 schreef ThaFreak het volgende:

Idd
  woensdag 20 augustus 2003 @ 20:14:56 #68
43311 jozef444
pi_12585348
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Aspirant? Ik hoopte dat ik al lid was (was er al een paar maanden voor jou )
[..]

Klopt, maar ik verveel me op mn stage, en er is zelfs op PTA bijna nix te doen.
[..]

Idd

troost je ik ben morgen vrij misschien lul ik wel in men 1tje een heel topic vol dan zitten we weer op niveau (oja kun jij trouwens vanaf je ster stageplaats fok!ken? das wel relaxt )

hmmz ja probeer de nieuwe sprinter met de half automatische bak is uit dat rijdt lekker

pi_12585446
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:14 schreef jozef444 het volgende:

[..]

troost je ik ben morgen vrij misschien lul ik wel in men 1tje een heel topic vol dan zitten we weer op niveau (oja kun jij trouwens vanaf je ster stageplaats fok!ken? das wel relaxt )

hmmz ja probeer de nieuwe sprinter met de half automatische bak is uit dat rijdt lekker

Ik kan idd Fokken, maar niet teveel, want er lopen telkens mensen langs, maar voor/na mn pauzes gaat goed.

En die Sprinter met half-automaat is idd geweldig, heb er gisteren ff t indusrtie terein mee over gejaagd. Hij schakelt best soepel (tenzij je volgas geeft)

woensdag 20 augustus 2003 @ 20:19:58 #70
43311 jozef444
pi_12585499
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:18 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik kan idd Fokken, maar niet teveel, want er lopen telkens mensen langs, maar voor/na mn pauzes gaat goed.

En die Sprinter met half-automaat is idd geweldig, heb er gisteren ff t indusrtie terein mee over gejaagd. Hij schakelt best soepel (tenzij je volgas geeft)

valt wel mee je moet m ff in hebben laten rijden maar idd dat rijdt zwaar relaxt

* jozef444 hoopt dat tpg zen complete wagenpark gaat vernieuwen ipv 1 sprinter

tis nou best een ramp iedereen wil die sprinter mee hebben(alleen ben ik elke dag t eerste op t werk omdak t dichtste bij woon )

pi_12585584
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:19 schreef jozef444 het volgende:

[..]

valt wel mee je moet m ff in hebben laten rijden maar idd dat rijdt zwaar relaxt

* jozef444 hoopt dat tpg zen complete wagenpark gaat vernieuwen ipv 1 sprinter

tis nou best een ramp iedereen wil die sprinter mee hebben(alleen ben ik elke dag t eerste op t werk omdak t dichtste bij woon )

Mn broetje gaat binnenkort in Utrecht op kamers, resrveer dan voor mezelf gewoon ook zo'n Sprinter, btw bij de TNT in Duiven (Arnhem) huren ze ook altijd een sprinter met zo'n versnelingsbak (ze weigeren een andere)
  woensdag 20 augustus 2003 @ 20:25:21 #72
43311 jozef444
pi_12585633
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mn broetje gaat binnenkort in Utrecht op kamers, resrveer dan voor mezelf gewoon ook zo'n Sprinter, btw bij de TNT in Duiven (Arnhem) huren ze ook altijd een sprinter met zo'n versnelingsbak (ze weigeren een andere)

tuurlijk je rijdt in stijl of je rijdt niet ,hmmz wij moeten t meestal doen met iveco turbo dayli's van de budget die achter ons zit , of vito'tjes maar das helemaal een ramp (alles zonder schappen en met een vlakke laadvloer is trouwens een ramp )
pi_12585729
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:25 schreef jozef444 het volgende:

[..]

tuurlijk je rijdt in stijl of je rijdt niet ,hmmz wij moeten t meestal doen met iveco turbo dayli's van de budget die achter ons zit , of vito'tjes maar das helemaal een ramp (alles zonder schappen en met een vlakke laadvloer is trouwens een ramp )

Vito's rijden wel beter, ik weet niet of die dingen ook met half-automaat zijn, 'ik heb' ze iig niet. Maar eens vragen als er eentje uit moet of er zo eentje in mag dan.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 20:38:23 #74
43311 jozef444
pi_12585902
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:30 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Vito's rijden wel beter, ik weet niet of die dingen ook met half-automaat zijn, 'ik heb' ze iig niet. Maar eens vragen als er eentje uit moet of er zo eentje in mag dan.

t rijdt wel lekker tis alleen niet te doen om pakketjes op volgorde te leggen en ze na drie kwartier rijden nog steeds op volgorde te hebben liggen met een vito'tje met een laadvloer zonder schappen
pi_12586232
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:38 schreef jozef444 het volgende:

[..]

t rijdt wel lekker tis alleen niet te doen om pakketjes op volgorde te leggen en ze na drie kwartier rijden nog steeds op volgorde te hebben liggen met een vito'tje met een laadvloer zonder schappen

Dan moet je rustiger rijden

Maar je hebt wel gelijk, tis klote. Gelukkig rij ik er altijd leeg in, en dan kom je met 120/130 pk in zo'n XL sprinter ook nog wel vooruit. Zo'n 112CDI Vito (1 ton 120 PK) rijdt echt goed, is snel, comfortabel (tenminste een luxe versie) en ziet er goed uit.

Edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 20-08-2003 20:55]

woensdag 20 augustus 2003 @ 20:53:17 #76
43311 jozef444
pi_12586312
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:50 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dan moet je rustiger rijden

Maar je hebt wel gelijk, tis klote. Gelukkig rij ik er altijd leeg in, en dan kom je met 120/130 pk in zo'n XL sprinter ook nog wel vooruit. Zo'n 112CDI Vito (1 ton[//i] 12[i]0 PK) rijdt echt goed, is snel, comfortabel (tenminste een luxe versie) en ziet er goed uit.

kweet niet heo die sprinters van ons heetten, tzijn de langste versies dus zeg maar cabine-schuifdeur-compartiment (kan bij personenvervooer ruitje zijn)-compartiment.
maar die krengen trekken leeg best nog wel lekker op (beter als men volvo iig als ie koud is dan

en peurac doe je je alfa deruit ?

pi_12586603
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:53 schreef jozef444 het volgende:

[..]

kweet niet heo die sprinters van ons heetten, tzijn de langste versies dus zeg maar cabine-schuifdeur-compartiment (kan bij personenvervooer ruitje zijn)-compartiment.
maar die krengen trekken leeg best nog wel lekker op (beter als men volvo iig als ie koud is dan

en peurac doe je je alfa deruit ?

Ik weet dus ook niet hoe die dingen heten. Weet alleen dat bij 312 CDI de 3 voor 3 ton staat en de 12 voor 120 PK (gewoon maal 10 dus)

Ik doe idd de Alfa eruit. We hebben thuis nu 3 auto's (hebben we al een half jaar) en ze worden alle 3 nauwelijks gebruikt (een zelfs nooi). En aangezien ik het komende half jaar niet naar school hoef, en voor de rest altijd een auto kan pakken (danwel thuis danwel op mn stage). Heeft mij doen besluiten om em weg te doen (plus dat het wel erg duur werd).

Al heb ik er nog wel moeite mee (ben toch wel gehecht geraakt aan mn auto). Als je nog iemand weet, geef hem/haar mijn mail adres maar, het is echt een top auto, ik doe em niet weg omdat er wat kapot is ofso (de schokbreker rechtsvoor is wel lek -150 euro?-, en er zit een gaatje in de uitlaat - 10 min lassen). Ik maak dan graag foto's en ben erg behulpzaam.

Ik wil er btw snel vanaf (ben bang dat ik me bedenk).

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:07:04 #78
43311 jozef444
pi_12586672
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:03 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik weet dus ook niet hoe die dingen heten. Weet alleen dat bij 312 CDI de 3 voor 3 ton staat en de 12 voor 120 PK (gewoon maal 10 dus)

Ik doe idd de Alfa eruit. We hebben thuis nu 3 auto's (hebben we al een half jaar) en ze worden alle 3 nauwelijks gebruikt (een zelfs nooi). En aangezien ik het komende half jaar niet naar school hoef, en voor de rest altijd een auto kan pakken (danwel thuis danwel op mn stage). Heeft mij doen besluiten om em weg te doen (plus dat het wel erg duur werd).

Al heb ik er nog wel moeite mee (ben toch wel gehecht geraakt aan mn auto). Als je nog iemand weet, geef hem/haar mijn mail adres maar, het is echt een top auto, ik doe em niet weg omdat er wat kapot is ofso (de schokbreker rechtsvoor is wel lek -150 euro?-, en er zit een gaatje in de uitlaat - 10 min lassen). Ik maak dan graag foto's en ben erg behulpzaam.

Ik wil er btw snel vanaf (ben bang dat ik me bedenk).

nee joh ik laat men vrienden niet in een alfa rijden alleen een volvo is goed genoeg voor ze

maar euh nee ik ken zo helaas niemand voor je die een auto nodig heeft, als ik t van iemand hoor geef ik t wel door dat ik er nog 1 weet te staan

pi_12586787
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:07 schreef jozef444 het volgende:

[..]

nee joh ik laat men vrienden niet in een alfa rijden alleen een volvo is goed genoeg voor ze

maar euh nee ik ken zo helaas niemand voor je die een auto nodig heeft, als ik t van iemand hoor geef ik t wel door dat ik er nog 1 weet te staan

Thanx,

En voor de staat hoeft niemand bang te zijn, die is erg goed. En 950 euro is erg goedkoop (leer/alcantara, CV, elek ramen v, Radio/CD, LM-velgen + 4 met goede banden extra, enz)

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:12:07 #80
43311 jozef444
pi_12586811
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Thanx,

En voor de staat hoeft niemand bang te zijn, die is erg goed. En 950 euro is erg goedkoop (leer/alcantara, CV, elek ramen v, Radio/CD, LM-velgen + 4 met goede banden extra, enz)

tblijft een alfa he

maar euh wat heb je dan nog thuis voor auto's staan ?

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:18:21 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12587014
ik moet wel heel dronken zijn wil ik een alfa kopen

Oh ik dacht laat ik ook even zien dat ik nog leef

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_12587057
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:12 schreef jozef444 het volgende:

[..]

tblijft een alfa he

maar euh wat heb je dan nog thuis voor auto's staan ?

Een Opel Zafira 1.8 16v Elegance (met de meeste opties, alleen geen leer, elek stoelen en climate, verder alles) dat is de (lease) auto van mn vader. Maar ik rij er meer in (is gratis), zeker als ik verder weg moet en hij heeft em niet nodig (wat ie zelden heeft)

[schaammodus]
En een Daihatsu Charade uit 86 of 87 van mn moeder, welke zelden gebruikt wordt (100 km per mnd is veel), maar ja wat wil je met een auto die de 140 niet eens haalt.
[/schaammodus]

quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:18 schreef ook_gek het volgende:

als je dat blijft roepen hoeft dat van mij niet

[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 20-08-2003 21:20]

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:19:48 #83
43311 jozef444
pi_12587069
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:18 schreef ook_gek het volgende:

heel goed we misten je al

(nog steeds zo druk op je werk dat je fok! niet meer onveilig kan maken ? )

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:21:26 #84
43311 jozef444
pi_12587129
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Een Opel Zafira 1.8 16v Elegance (met de meeste opties, alleen geen leer, elek stoelen en climate, verder alles) dat is de (lease) auto van mn vader. Maar ik rij er meer in (is gratis), zeker als ik verder weg moet en hij heeft em niet nodig (wat ie zelden heeft)

[schaammodus]
En een Daihatsu Charade uit 86 of 87 van mn moeder, welke zelden gebruikt wordt (100 km per mnd is veel), maar ja wat wil je met een auto die de 140 niet eens haalt.
[/schaammodus]

mwoah met de juiste training en een lang stuk weg een een weekendje tijd krijg je m wel boven de 140 hoor

ik heb een keer een oud vw lt busje moeten rijden tijden seen verhuizing, t ding ging toen we de snelweg op gingen plankgas niet harder als 80, toen we de snelweg na een 3 kwartier rijden verlieten zonder men voet van t gas te halen reden we 130

pi_12587198
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:21 schreef jozef444 het volgende:

[..]

mwoah met de juiste training en een lang stuk weg een een weekendje tijd krijg je m wel boven de 140 hoor

ik heb een keer een oud vw lt busje moeten rijden tijden seen verhuizing, t ding ging toen we de snelweg op gingen plankgas niet harder als 80, toen we de snelweg na een 3 kwartier rijden verlieten zonder men voet van t gas te halen reden we 130

Hoelang denk je dat het duurt voor je op de 130 zit, dat red je niet binnen 5 min (dat is echt waar, spreek uit ervaring).

Maar goed, die neem ik toch nooit mee, dan leen ik wel een auto van mn stage bedrijf of een vriend.

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:27:03 #86
43311 jozef444
pi_12587322
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hoelang denk je dat het duurt voor je op de 130 zit, dat red je niet binnen 5 min (dat is echt waar, spreek uit ervaring).

Maar goed, die neem ik toch nooit mee, dan leen ik wel een auto van mn stage bedrijf of een vriend.

tja das wel makkelijk ja dat je gewoon auto'tje kan lenen,
ik moet ook niet zeuren want pa is gister met pensioen gegaan dus der staat hier ook voort een saab 900s werkeloos in de garage

niet dat ik daarvoor het genot verruil van het rijden in een automaat, maarja tscheelt in benzinekosten he

pi_12587540
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:27 schreef jozef444 het volgende:

[..]

tja das wel makkelijk ja dat je gewoon auto'tje kan lenen,
ik moet ook niet zeuren want pa is gister met pensioen gegaan dus der staat hier ook voort een saab 900s werkeloos in de garage

niet dat ik daarvoor het genot verruil van het rijden in een automaat, maarja tscheelt in benzinekosten he

Hier thuis staat helaas geen automaat, maar over een jaar mag mn vader een nieuwe uitzoeken, en dat wordt zeker een automaat. Dan neem ik em nog meer mee, want ik ben helemaal automaat verslaafd geworden, dat rijdt gewoon veel beter als een handbak, helemaal als het een tip-tronic of nog beter half-automaat is
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:33:50 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12587573
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:19 schreef jozef444 het volgende:

[..]

heel goed we misten je al

(nog steeds zo druk op je werk dat je fok! niet meer onveilig kan maken ? )

Nee uitslapen m,n zoon ik heb vakantie 2 weken
Was vannacht erg actief op fok. Ben eigelijk de hele dag druk met van alles en s,avonds zuipen En eten regelen voor me zelf. Dat laatste wil niet echt lukken ben al 2,5 kilo afgevallen in 6 dagen Gaat lekker dus
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:34:10 #89
43311 jozef444
pi_12587588
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hier thuis staat helaas geen automaat, maar over een jaar mag mn vader een nieuwe uitzoeken, en dat wordt zeker een automaat. Dan neem ik em nog meer mee, want ik ben helemaal automaat verslaafd geworden, dat rijdt gewoon veel beter als een handbak, helemaal als het een tip-tronic of nog beter half-automaat is

yupz ik denk dat als ik nou weer een andere wagen uit zou gaan zoeken t ook wel weer een automaat zou worden, ondanks wat mensen zeggen dat t niet sportief rijdt (hebben duidelijk nog nooit in een automaat gereden dan )

als ik dalijk weg ben benk door pa van de comp afgeschopt

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:39:23 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12587764
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Tip-tronic rijd zo lekker. Heb dat mogen ervaren in een porsche boxter op m,n werk. Vol gas door rammen op een bocht af dan op het einde hard in de remmen gaan allemaal lampjes branden Dan 2 versnellingen terug tikken schiet je vol in de toeren bocht in achterkant uitbreken vol het gas er op en hem dan recht trekken. Oh dat was zo gaaf niet meer normaal En ja dit hebben we gedaan op een heel groot industie terein. Was helemaal te gek. Gewoon helemaal dwars gaan met een porsche rook van die banden in de bocht die geur van rubber alle lampjes branden die maar kunnen branden whehehe was helemaal te gek.

wat ik overgens heel raar van me zelf vond was dat op het moment dat die achterkant ging uitbreken dat je van zelf genoeg gaat tegen sturen. Om goed de bocht uit te komen. Je denkt daar gewoon niet bij na eigelijk.

Me vader heeft in die ML een half automaat dat is ook lekker. S,ochtends lekker automaat rijden. S,middags lekker sportief door middel van tikjes te geven aan de pook heerlijk is dat.

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:41:01 #91
43311 jozef444
pi_12587815
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat ik overgens heel raar van me zelf vond was dat op het moment dat die achterkant ging uitbreken dat je van zelf genoeg gaat tegen sturen. Om goed de bocht uit te komen. Je denkt daar gewoon niet bij na eigelijk.

joh we hebben allebei tevaak slip spelletjes gespeeld op de pc

welkom in de playstation generatie (ik heb dat dus ook bij de volvo, maar t schijnt dat als je slipcursus doet dat je dan weer iets heel anders leert )

pi_12587830
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:34 schreef jozef444 het volgende:

ondanks wat mensen zeggen dat t niet sportief rijdt (hebben duidelijk nog nooit in een automaat gereden dan )

als ik dalijk weg ben benk door pa van de comp afgeschopt

Boeie, met een automaat ben je meestal sneller als met een handbak, gewoon omdat een automaat planken is, en je met een handbak zelf nooit zo snel kan schakelen.

dan schop je toch terug

quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:33 schreef ook_gek het volgende:

Nee uitslapen m,n zoon ik heb vakantie 2 weken

En eten regelen voor me zelf. Dat laatste wil niet echt lukken ben al 2,5 kilo afgevallen in 6 dagen Gaat lekker dus

Hee ouwe

Moeilijk he koken! toen ik voor mezelf moest koken kwam ik aan (at lekker vet), maarja ik heb dan ook ondergewicht.

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:42:37 #93
43311 jozef444
pi_12587871
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:41 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Boeie, met een automaat ben je meestal sneller als met een handbak, gewoon omdat een automaat planken is, en je met een handbak zelf nooit zo snel kan schakelen.

dan schop je toch terug

hijs net met pensioen nee ik doe nog wel even aardig tegen m

is een uurtje lang genoeg

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:46:04 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12587982
dat vet eten lukt me wel maar er gebeurd niet veel
Ag ik overleef het wel
pi_12588039
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:39 schreef ook_gek het volgende:

Klopt dat heb ik ook, als bij mijn auto de voorkant gaat glijden (of als ik te krap heb ik gestuurd) dan laat ik automatisch gas los (of geef ik gas bij). En bij overstuur (driften, kan alleen niet met een voorwiel aandrijver) Automatisch tegensturen en gas bij.
quote:
Me vader heeft in die ML een half automaat dat is ook lekker. S,ochtends lekker automaat rijden. S,middags lekker sportief door middel van tikjes te geven aan de pook heerlijk is dat.
Ik wou dat mn pa ook zoiets had, half-automaat is ideaal, zuiniger als een volledige handbak, sneller als een automaat, de relaxheid van een automaat, maar toch kunnen schakelen, de voordelen van beide dus in een versnellings bak.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:50:06 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12588120
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:41 schreef jozef444 het volgende:

[..]

joh we hebben allebei tevaak slip spelletjes gespeeld op de pc

welkom in de playstation generatie (ik heb dat dus ook bij de volvo, maar t schijnt dat als je slipcursus doet dat je dan weer iets heel anders leert )

Dat wil ik ook ooit eens gaan doen lijkt me wel gaaf.
Maar dat slippen is zooo gaaf. zeker als je maar dwars blijft gaan. Zo lang je maar genoeg gas geeft en zo lang je wielen maar geen grip krijgen kan je in zo een bocht blijven Gaat echt perfect whehehe

Man we hebben echt lol gehad met die porsche was toch maar een leen bak whehehe. Vol gas optrekken tot de max toeren door trekken en dan met 80 vol een bocht in gaan met hoge toeren doet echt wonderen whehehe. Alleen jammer dat we de eerste keer soms die auto verloren en dat we achterstevoren stonden. Maar zo lang je het gas er op houd en je trekt weg met spinnende wielen is het net als of dat het de bedoeling is whehehe.

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:51:37 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12588164
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:47 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Klopt dat heb ik ook, als bij mijn auto de voorkant gaat glijden (of als ik te krap heb ik gestuurd) dan laat ik automatisch gas los (of geef ik gas bij). En bij overstuur (driften, kan alleen niet met een voorwiel aandrijver) Automatisch tegensturen en gas bij.
[..]

Ik wou dat mn pa ook zoiets had, half-automaat is ideaal, zuiniger als een volledige handbak, sneller als een automaat, de relaxheid van een automaat, maar toch kunnen schakelen, de voordelen van beide dus in een versnellings bak.

Moet je een smart kopen
pi_12588266
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Moet je een smart kopen

Ik had het over een auto ik vind de nieuwe Smart Roadstar Coupé (met de 'sterke' motor dan he) wel leuk. Maar betaal jij em??

En ik meen t verder echt, half-automaat is het beste wat er bestaat, zeker als het zo snel kan schakelen als in de Enzo

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:57:33 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12588374
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:54 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik had het over een auto ik vind de nieuwe Smart Roadstar Coupé (met de 'sterke' motor dan he) wel leuk. Maar betaal jij em??

En ik meen t verder echt, half-automaat is het beste wat er bestaat, zeker als het zo snel kan schakelen als in de Enzo

er is al een tijd geleden beloofd dat ik oooit in een Ferrari F355 F1 mag rijden. Tip-tronic ben heel erg benieuwd hoe dat is. Hoop zo graag dat het snel gaat gebeuren. Maar ik zie het er niet meer van komen. Wie weet dan maar een porsche GT3

We wachten af. Toch van de week effe die kennis bellen die dat ging regelen voor me

pi_12588423
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

er is al een tijd geleden beloofd dat ik oooit in een Ferrari F355 F1 mag rijden. Tip-tronic ben heel erg benieuwd hoe dat is. Hoop zo graag dat het snel gaat gebeuren. Maar ik zie het er niet meer van komen. Wie weet dan maar een porsche GT3

We wachten af. Toch van de week effe die kennis bellen die dat ging regelen voor me

Haal mij dan ff op als je richting Duitsland gaat (ik bedoel, je moet zo'n auto toch wel echt uit proberen) kom je toch langs dan.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:02:32 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12588559
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:58 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Haal mij dan ff op als je richting Duitsland gaat (ik bedoel, je moet zo'n auto toch wel echt uit proberen) kom je toch langs dan.

Ja ik moet al door heel nederland heen dan En die kennis van me gaat dan op zeker mee. En waarom naar de buren toe. Hier in NL kan je ook lekker door tuffen Maar ik zie het niet meer gebeuren helaas
Maar wie weet ooit nog eens. Ben bijna jarig dus zal leuk zijn als hij langs komt met die auto Jep ga toch maar eens morgen bellen
pi_12588800
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja ik moet al door heel nederland heen dan En die kennis van me gaat dan op zeker mee. En waarom naar de buren toe. Hier in NL kan je ook lekker door tuffen Maar ik zie het niet meer gebeuren helaas
Maar wie weet ooit nog eens. Ben bijna jarig dus zal leuk zijn als hij langs komt met die auto Jep ga toch maar eens morgen bellen

Nou daal je wel in aardigheid hoor

Ik ga over 2 weken naar een oud-klasgenoot met een M635 CSi (3.5l 6cilinder lijn, 24 klepjes, 286 PK, handbak). Ga ik zeker vragen of ik ook ff mag rijden. Dat ding is super gaaf, zwart met chrome afwerking, hout in het interieur, orginele Alpina wielen (toen af-fabriek op deze auto geleverd, en zien er uit als nieuw). Dat ding heeft gewoon elektrische ramen en spiegels, airco (van voor '80) en veeeel meer.

pi_12589441
ik weet niet, maar volgens mij heb ik nog nooit een automaat gereden die ik leuk vind.... dat is wel zo allejezus saai rijden.... trap je de kickdown in moet je 2 sec wachten.. dat soort dingen.. schakelen moet ook gebeuren als ik dat wil (dus niet in een bocht ofzo).. noujah ik ga slapen, tot morgen~!
pi_12589607
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:27 schreef Ultimora het volgende:
ik weet niet, maar volgens mij heb ik nog nooit een automaat gereden die ik leuk vind.... dat is wel zo allejezus saai rijden.... trap je de kickdown in moet je 2 sec wachten.. dat soort dingen.. schakelen moet ook gebeuren als ik dat wil (dus niet in een bocht ofzo).. noujah ik ga slapen, tot morgen~!
probeer een (snelle) half-automaat

Dat is dus een Hand bak, die elektronisch (hydrolisch) aan gestuurd. Als je start staat ie bij de meest auto's in hand-modus (tegen de pook tikken dus om te schakelen). Maar als je geen zin hebt om te schakelen, druk je em in automaat. Dan hoef je nix te doen.

Ik vind em in een Mercedes Sprinter 312 CDI en 413 CDI erg fijn.

donderdag 21 augustus 2003 @ 01:05:32 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12594383
quote:
half automaat is de oplossing je schakeld wanneer jij dat wil tikje tegen pook en hop we hebben geschakeld Het leuke van die ML is dat je kan zien in welke versnelling je rijd
  donderdag 21 augustus 2003 @ 04:29:12 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12596132
nou jullie zien het. Het is al weer vroeg in de ochtend. Half 5 of zo. En ik ben nog wakker. En weet je wat het leukste is. Het is s,nachts veel leuker op het forum om te rellen
pi_12596896
goedemorgen deze morgen lieve kinderkes
pi_12597253
quote:
Probeer de DSG van audi eens... Ik hou ook niet zo van automaten, maar dat is toch wel een skôn bak.
pi_12598080
Goed, lekker weer aan het werk hier

Vriendinnetje zit nu in ee pub ergens in australië ... gaat allemaal goed maar 4 maanden is nog lang...

Verder moet hier heel het netwerk fatsoenlijk draaien komende maandag dus ben nog wel eff druk

Ow jacco, die adressen kende ik dus al En AW11 model is wat anders dan een SW20 hé , is nogal wat minder van te krijgen...

Even verder werken jongens van de slowchat!

pi_12598627
WIE HELPT.. ik ben bezig met een brief aan artsen vamorgen en ben een beetje aan het vastlopen op het einde. let niet op het allejezus slijmende taalgebruik, maar zo gaat dat nou eenmaal in de autowereld...

In de dagelijkse praktijk is de auto een onmisbaar deel van uw uitrusting. U stelt aan uw auto zeer hoge eisen. U kunt er op vertrouwen dat uw auto altijd voor u klaar staat. De exploitatiekosten moeten makkelijk zijn te beheersen. Ook moet uw auto een bepaalde uitstraling hebben: overtuigend, maar niet overdadig. Verder zijn vlotte prestaties soms van levensbelang en dat gaat bij Rover gepaard met schoonheid en groot comfort.

Weinig auto´s kunnen aan die bijzondere combinatie van eisen tot volle tevredenheid voldoen. Wij zijn er van overtuigd binnen het MG-Rover programma te beschikken over diverse modellen die exact in het geschetste profiel passen. Rover´s en MG´s excelleren in die eigenschappen, en daarbij is de prijs ook nog erg aantrekkelijk.

Op dit moment hebben wij bijvoorbeeld een Rover 75 Business Edition dat is een prachtig alternatief voor de mainstream...

dan komt er nog ff de prijs en zo, maar ik wil al die klote engelse woorden er niet in hebben, wie weet iets anders als mainstream?? en als je afvraagt welk model t nou over gaat, dan moet je even kijken op www.rover.nl en dan links onderin klikken

alvast bedankt

pi_12601086
Vanochtend om 10:00 vertrokken uit America en om 12:00 in Delft
toch goed gedaan
©1983-2007 -Eddow-
pi_12604294
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 12:28 schreef -Eddow- het volgende:
Vanochtend om 10:00 vertrokken uit America en om 12:00 in Delft
toch goed gedaan
Wat moest je in Limburg dan?

Er is geen ruk te doen hier ben gelukkig erg druk.

En Ulti bekijk gewoon een paar van die slijm brieven die je stagebedrijf ongetwijfeld krijgt.

donderdag 21 augustus 2003 @ 14:49:21 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12604676
Goede morgen

Zho ik ga effe m,n fiets ophalen die ik kapot gereden heb
Het tantwieltje onder aan dat sing achter je weet wel wat ik bedoel. Die was voor de helft weg Was effe iets te druk aan het doen in het bos. En zo heb ik een tijdje door gereden dus ook hele ketting naar de klote

Hoor net dat het me 139 euro gaat kosten. Ag moet maar. Het een hele ouwe fiets maar hij rijd super en kan er nog snel mee fietsen ook. En die remmen reageren meteen

donderdag 21 augustus 2003 @ 15:18:49 #114
43311 jozef444
pi_12605455
zo mensen goeiesmiddags, krijg vanmorgen een telefoontje dak toch nog moest komen, dus kheb ff 40 pakkejtes in mill deruit gegooid en daarna ff in cuijk gaan lunchen dus...
maarja nou weer thuis dus kan weer lekker gaan relaxen
  donderdag 21 augustus 2003 @ 15:58:05 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12606523
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:18 schreef jozef444 het volgende:
zo mensen goeiesmiddags, krijg vanmorgen een telefoontje dak toch nog moest komen, dus kheb ff 40 pakkejtes in mill deruit gegooid en daarna ff in cuijk gaan lunchen dus...
maarja nou weer thuis dus kan weer lekker gaan relaxen
wheheh ik heb nog lekker vakantie
Was gisteren effe op m,n werk. En er werd gevraagt of ik voor een leuk bedrag wilde werken in m,n vakantie. Was veel te laag dus nee gezegt
pi_12609343
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wheheh ik heb nog lekker vakantie
Was gisteren effe op m,n werk. En er werd gevraagt of ik voor een leuk bedrag wilde werken in m,n vakantie. Was veel te laag dus nee gezegt

Hmz hier betalen ze eigenlijk best wel erg goed
Heb je het verkeerde baantje uitgezocht
pi_12609606
Ben net thuis.

Wil ik mn email nakijken (verwacht een mailtje van mn vriendin) krijg ik 58 mailtjes met virussen, waarvan 3 van bekenden (waaronder mn vriendin )

pi_12610030
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 17:59 schreef PeuRac het volgende:
Ben net thuis.

Wil ik mn email nakijken (verwacht een mailtje van mn vriendin) krijg ik 58 mailtjes met virussen, waarvan 3 van bekenden (waaronder mn vriendin )

dude, op me werk kwamen er allemaal leraren ( die volgende week moeten beginnen ) vragen of ik kon helpen met hun virussen verwijderen, uh NEE ik ben hier systeembeheer aan het doen, ik doe geen particuliere pc's
  donderdag 21 augustus 2003 @ 18:26:48 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12610089
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 18:22 schreef Thermo het volgende:

[..]

dude, op me werk kwamen er allemaal leraren ( die volgende week moeten beginnen ) vragen of ik kon helpen met hun virussen verwijderen, uh NEE ik ben hier systeembeheer aan het doen, ik doe geen particuliere pc's

Dat is dik geld verdienen man
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 17:46 schreef Thermo het volgende:

[..]

Hmz hier betalen ze eigenlijk best wel erg goed
Heb je het verkeerde baantje uitgezocht

Je moet me wel veel betalen wil ik komen werken bij je. En het moet wel zwart zijn. M,n ex baas wist wel hoe je dat moest doen. Daar werkte ik een weekje en kreeg toch een heel leuk bedrag. En dat voor maar van 11 tot 16 uur werken. Dat was dik verdienen
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:23:24 #120
43311 jozef444
pi_12612467
tis weer erg stil hier , zo nog 2 dagen werken en dan hopelijk een weekje vrij
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:24:20 #121
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12612493
Ik ga voor TURBO...ik geniet zoveel van mijn eigen turbo dat ik echt niet meer zonder kan!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:31:18 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12612674
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:24 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga voor TURBO...ik geniet zoveel van mijn eigen turbo dat ik echt niet meer zonder kan!!
en wat voor een auto heb jij dan

Heej wilde jij me toen niet dood rijden met je auto wegens een kat of zo Word ik aan gereden door een turbo auto whehehe

donderdag 21 augustus 2003 @ 20:34:58 #123
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12612768
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nissan 200sx 1.8 turbo
quote:
Heej wilde jij me toen niet dood rijden met je auto wegens een kat of zo Word ik aan gereden door een turbo auto whehehe
yep, you'd better watch your back Word je iig door een waardige auto aangereden...

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 22-08-2003 03:20]

Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:35:31 #124
43311 jozef444
pi_12612783
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

met een intercooler derbij gaat t nog beter (dan kun je je m misschien iig al van ver horen aankomen in zen dieselerende voertuig )
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:38:37 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12612861
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:34 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Nissan 200sx 1.8 turbo met saab intercooler.
[..]

yep, you'd better watch your back Word je iig door een waardige auto aangereden...

spannend hoor
heb nog geen kat dood gereden Dus nog even wachten maar

Maar uhm heb je ook een foto van je auto.
ik ben foto geil.

donderdag 21 augustus 2003 @ 20:39:41 #126
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12612898
een maat van me heeft laatst een paar mooie fototjes geschoten, dit weekend zal ik nog wat foto's posten.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_12615962
Het wordt nu echt tijd dat ierdereen terug komt van vakantie.

Wil nl dat als ik thuis kom na een dag hard werken, ik minstends een half topic moet doorwerken, niet een halve pagina.

Hoe moet ik anders mn gem aantal post's op een dag hoog houden?

pi_12616295
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala

lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala

lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala

hier heb je nog een halve pagina

pi_12616610
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:21 schreef Ultimora het volgende:

-blaat-

quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:32 schreef Ultimora het volgende:

zeg eeuh smilieeeeeee replies mogen niet he

moet er dan maar ff wat bij typen he

[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 21-08-2003 22:39]

pi_12616662
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:30 schreef PeuRac het volgende:

[..]

pi_12617493
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:32 schreef Ultimora het volgende:

[..]

Heey heb mail terug gehad over de delta,
Er zijn er precies 180 gebouwd maar daarna zijn er nog 20 omgebouwd tot Dealer Edition vanwege een paar speciale verzoeken.
Dus officieel zijn er maar 180 gemaakt en onofficieel 200.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 02:09:02 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12622231
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:56 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Heey heb mail terug gehad over de delta,
Er zijn er precies 180 gebouwd maar daarna zijn er nog 20 omgebouwd tot Dealer Edition vanwege een paar speciale verzoeken.
Dus officieel zijn er maar 180 gemaakt en onofficieel 200.

en de foto,s?

weet je wat ik zo knap vind. Dat er op speciaal verzoek van uit klanten PRECIES 20 gemaakt zijn. Heel gek vind ik dat altijd dat ze ronde getallen hebben.

vrijdag 22 augustus 2003 @ 03:01:30 #133
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_12622592
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 02:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en de foto,s?

weet je wat ik zo knap vind. Dat er op speciaal verzoek van uit klanten PRECIES 20 gemaakt zijn. Heel gek vind ik dat altijd dat ze ronde getallen hebben.

Bij Ferrari niet
Van sommige modellen hebben ze wel oplage's met niet-ronde nummers
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_12623133
ff de slowchat weer een beetje op gang helpen!

GOEDEMOAGAAAAAAH

pi_12623353
GOEDEMORGEN!!!!

Ik voel me blij, ik voel me goed!
want 't weekend staat weer dicht bij me voet!

Ofzo

Lekker gevreën gisteren, dus ben uber vrolijk

Btw, is het hyundai dag ofzo vandaag...

kzag 4 coupés... nieuwe..
en oude...
en lantra's.. enzo..

vrijdag 22 augustus 2003 @ 11:12:47 #136
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 12:48:12 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12628208
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 03:01 schreef daNpy het volgende:

[..]

Bij Ferrari niet
Van sommige modellen hebben ze wel oplage's met niet-ronde nummers

bouw er minder dan dat je kan verkopen zeggen ze altijd. Blijft het exclusief

oh met mij is het ook goed. Want ik ben jarig!!!!!!

pi_12628601
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gefeliciteerd joh!

hoe oud ben je geworden??

pi_12629004
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou gefeliciflapstaart!
©1983-2007 -Eddow-
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:48:49 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12629796
dank u dank u ik ben 23 geworden.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 14:01:43 #141
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12630138
eergisteren een kwartier achter een spiksplinternieuwe Ferrari Modeno gereden
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_12630228
Heey ook_gek
Gefeli.....krijgen we nu bier!

* ThaFreak krijgt straks digicam binnen

pi_12630423
Hier nog een goede link voor in het linken topic..

http://www.herkeuring.nl/apk_eisen_personenauto.html

©1983-2007 -Eddow-
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:08:31 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12635479
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:01 schreef HAL9000S het volgende:
eergisteren een kwartier achter een spiksplinternieuwe Ferrari Modeno gereden
Die bestaat niet dus dat is heel knap

Of het was een 550 maranello of een 360 modena.

vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:15:34 #145
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12635640
En in wat voor auto reed jij dat je hem een kwartier bij kon houden
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:21:17 #146
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12637145
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:11 schreef -Eddow- het volgende:
Hier nog een goede link voor in het linken topic..

http://www.herkeuring.nl/apk_eisen_personenauto.html

Dit soort links en adviezen in het daarvoor behorende topic gooien aub.

Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum...

En goedenavond allemaal. Vanaaf begint de kermis bij ons. En dat duurt tot en met Maandag nacht. Dus dat word weinig Fokken en veel drinken.

Wish me luck

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:56:41 #147
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12638001
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die bestaat niet dus dat is heel knap

Of het was een 550 maranello of een 360 modena.

ah, gelukkig was je dus nog wel intelligent genoeg om te begrijpen wat ik bedoelde...hulde!!
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:15 schreef Boink het volgende:
En in wat voor auto reed jij dat je hem een kwartier bij kon houden
Niet...bedrijfsauto, gelukkig hield de modena rijder zich in...
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:07:29 #148
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_12638240
Ik dacht dat dit over Turbo enz ging
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_12638286
Heb vandaag in een 10m lange pick-up Sprinter gereden, das echt gaaf!!!! Moest alleen erg goed opletten of er geen auto naast me stond/reed als ik een scherpe bocht maakte (uitzwenken).
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:07 schreef Kaj_A het volgende:
Ik dacht dat dit over Turbo enz ging
Dit is de slowchat, dat gaat mooit ergens over

Hier komt de harde kern (en iedereen die zin heeft) de dingen posten die verder niet in dit gedeelte van het forum horen.

De harde kern? Ja dat zijn diegene die bijna elke dag posten hier, en veel meestal.

Vaak gaat het nergens over hier, maar het is wel gezellig. Tenminste als iedereen straks weer terug is van vakantie. Dan word er elke dag een topic vol geluld

[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 22-08-2003 19:14]

vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:13:08 #150
43311 jozef444
pi_12638367
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:09 schreef PeuRac het volgende:
Heb vandaag in een 10m lange pick-up Sprinter gereden, das echt gaaf!!!! Moest alleen erg goed opletten of er geen auto naast me stond/reed als ik een scherpe bocht maakte (uitzwenken).
hehe ik ken t probleem, maar na een tijdje wordt dat steeds leuker om daarin te rijden

feli ook_gek dat je nog heel wat jaartjes gek mag blijven he

ohja en voor degene die denken dat dit over turbo's gaat, der staat slowchat, met andere woorden de eerste pagina's gaan over de topictitel daarna is er veel geblaat en is de harde kern over om te posten (niet dat niemand anders mag posten hoor , graag zelfs dan maken we ze weer een beetje vol )

pi_12638414
en mijn digicam is eindelijk binnen!!!!
Jeeeeeeauh ofzo......
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:18:34 #152
43311 jozef444
pi_12638511
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:14 schreef ThaFreak het volgende:
en mijn digicam is eindelijk binnen!!!!
Jeeeeeeauh ofzo......
hmm one big yeehaw van thafreak

je kijkt teveel wild west films kerel

pi_12638565
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:13 schreef jozef444 het volgende:

[..]

hehe ik ken t probleem, maar na een tijdje wordt dat steeds leuker om daarin te rijden

feli ook_gek dat je nog heel wat jaartjes gek mag blijven he

Deze was nog langer als een fabrieks af langste versie, er was zelfs een speciaal kenteken aangevraagd (mocht er officieel niet eens mee rijden). Met 10m bedoelde ik alleen de bak daar komt dus nog 2 tot 2.5m voor de cabine bij.

En ook_gek; Feli met je 23 jaar ( de eerste paar weken op dit forum dacht ik serieus dat je net 16 was oid, gelukkig weet ik nu beter en doe je gewoon je naam eer aan )

vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:27:46 #154
43311 jozef444
pi_12638784
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:20 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Deze was nog langer als een fabrieks af langste versie, er was zelfs een speciaal kenteken aangevraagd (mocht er officieel niet eens mee rijden). Met 10m bedoelde ik alleen de bak daar komt dus nog 2 tot 2.5m voor de cabine bij.

hehe vet das dus gewoon een wagen waar je vrachtwagen bewijs voor nodig hebt

(kheb zelf ooit een keer op t afgesloten terrein van de daf in rooi een paar testritjes mogen maken in samenwerking met een politie dag. Zo'n 95xf besturen is echt t bruutste wat je kunt rijden

pi_12638999
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:27 schreef jozef444 het volgende:

[..]

hehe vet das dus gewoon een wagen waar je vrachtwagen bewijs voor nodig hebt

(kheb zelf ooit een keer op t afgesloten terrein van de daf in rooi een paar testritjes mogen maken in samenwerking met een politie dag. Zo'n 95xf besturen is echt t bruutste wat je kunt rijden

Nee dat niet, moest voor die auto alleen een vergunning (geldig voor t leven) worden aangevraagd. Verder mag je er gewoon me B op rijden, alleen is die vergunning er nog niet.

En ik ga binnenkort leren met twee vrachtwagens te rijden (een Actros trekker, en een Atego bakwagen). Dat zijn nl auto's welke ik verhuur, maar kan ze niet eens wegzetten wanneer nodig. Dus gaat mn stage begeleider me leren met die auto's te rijden. Lijkt me zooooooooooo gaaaaaaaaf.

vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:42:53 #156
43311 jozef444
pi_12639203
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:35 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nee dat niet, moest voor die auto alleen een vergunning (geldig voor t leven) worden aangevraagd. Verder mag je er gewoon me B op rijden, alleen is die vergunning er nog niet.

En ik ga binnenkort leren met twee vrachtwagens te rijden (een Actros trekker, en een Atego bakwagen). Dat zijn nl auto's welke ik verhuur, maar kan ze niet eens wegzetten wanneer nodig. Dus gaat mn stage begeleider me leren met die auto's te rijden. Lijkt me zooooooooooo gaaaaaaaaf.

dat is idd zo vet, als ik eerlijk gezegd zou moeten kiezen tussen een ritje in een ferrari en weer een ritje in zo'n 95 XF dan zou ik toch echt voor de daf kiezen, dat gevoel is echt zooo gaaf
pi_12639594
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:18 schreef jozef444 het volgende:

[..]

hmm one big yeehaw van thafreak

je kijkt teveel wild west films kerel

Wild Wild West
Hehe neej valt wel mee....
Werd alleen tijd dat ik de cam kreeg....
Tja soms krijg je dan van die kuren he
pi_12639676
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:42 schreef jozef444 het volgende:

[..]

dat is idd zo vet, als ik eerlijk gezegd zou moeten kiezen tussen een ritje in een ferrari en weer een ritje in zo'n 95 XF dan zou ik toch echt voor de daf kiezen, dat gevoel is echt zooo gaaf

Nou dat weet ik zo net nog niet (zit het komende half jaar tussen de vrachtwagens dus). Een Ferrari doet me niet zoveel, een Spyker daarentegen wel.
pi_12640193
Ga je een nieuwe auto kopen Peurac?
©1983-2007 -Eddow-
pi_12640527
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:20 schreef -Eddow- het volgende:
Ga je een nieuwe auto kopen Peurac?
Nee, ik loop nu stage 10 min fietsen van mn huis (met de auto duurt t langer), mn auto wordt nu toch wel duur (rij teveel).

En heb als ik het wil een auto van de zaak (Mercedes, uitkiezen!). En ohja we hebben nog 2 auto's welke nouwelijks worden gebruikt (maar wie gaat er Opel/Daihatsu rijden als Merc ook kan).

Over een half jaar, na mn stage koop ik een kleine diesel terug. Of blijf ik (na schooltijd) bij mn stage bedrijf werken (met een kleine grijs-kentenken auto of so).

pi_12640631
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:33 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nee, ik loop nu stage 10 min fietsen van mn huis (met de auto duurt t langer), mn auto wordt nu toch wel duur (rij teveel).

En heb als ik het wil een auto van de zaak (Mercedes, uitkiezen!). En ohja we hebben nog 2 auto's welke nouwelijks worden gebruikt (maar wie gaat er Opel/Daihatsu rijden als Merc ook kan).

Over een half jaar, na mn stage koop ik een kleine diesel terug. Of blijf ik (na schooltijd) bij mn stage bedrijf werken (met een kleine grijs-kentenken auto of so).

Aha, je kiest toch wel een 190 D he ?
©1983-2007 -Eddow-
pi_12640864
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:36 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Aha, je kiest toch wel een 190 D he ?

Ja , zeker als pal ernaast een sleutel hangt van een E 320 CDI Avantgarde (Select, de meest luxe uitvoering, met massege stoelen) die laat ik hangen, is niet kamp genoeg
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 21:51:24 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12642641
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:20 schreef PeuRac het volgende:

En ook_gek; Feli met je 23 jaar ( de eerste paar weken op dit forum dacht ik serieus dat je net 16 was oid, gelukkig weet ik nu beter en doe je gewoon je naam eer aan )

Whehe nu komen de verhalen los

Homo,s kom eens hier
Hartelijk gefeliciteerd Ook_Gek

En als je nog even wil lachen
Ben je jarig krijg je dit van de kerk........

pi_12644084
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Whehe nu komen de verhalen los

Homo,s kom eens hier
Hartelijk gefeliciteerd Ook_Gek

En als je nog even wil lachen
Ben je jarig krijg je dit van de kerk........

meesterlijk van die kerk zeg.....
pi_12644148
Uhm ik ben geflist van voor met mijn brommer, krijg ik die boete thuis?
(door een agent in een flitsauto)
pi_12644181
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:59 schreef FluxC5 het volgende:
Uhm ik ben geflist van voor met mijn brommer, krijg ik die boete thuis?
(door een agent in een flitsauto)
als die brommer op jou naam staat krijg je idd binnenkort leuke post!
pi_12644244
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:00 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

als die brommer op jou naam staat krijg je idd binnenkort leuke post!

Maar het was van voren en ik denk niet dat die agent mijn verzekeringsplaatje in spiegelbeeld zo snel kan lezen. (of wel?)
pi_12644259
[offtopic]

Wie heeft voor mij de specs van de nieuwste Ford Mustang en de nieuwste Nissan Skyline hoogste type.

Zéér graag een reactie, please.

[ontopic modus>]

pi_12644399
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:02 schreef FluxC5 het volgende:

[..]

Maar het was van voren en ik denk niet dat die agent mijn verzekeringsplaatje in spiegelbeeld zo snel kan lezen. (of wel?)

daar is maar een manier om achter te komen en dat is gewoon wachten!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 23:08:40 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12644414
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:03 schreef Extremini het volgende:
[offtopic]

Wie heeft voor mij de specs van de nieuwste Ford Mustang en de nieuwste Nissan Skyline hoogste type.

[ontopic modus>]

Zal ik je eens wat leuks vertellen
Dit is helemaal on-topic hoor

En nee heb geen idee. Zal eens zoeken zo voor je als ik tijd heb.

pi_12644486
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:08 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

daar is maar een manier om achter te komen en dat is gewoon wachten!

Spannend, ik reed ongeveer 40 km/h te hard
pi_12644859
Skyline R34 GT-R NUR
Displacement 2568 cc / 156.7 cu
Power 208.8 kw / 280.0 bhp @ 6800 rpm
Torque 392 nm / 289.1 ft lbs @ 4400 rpm
HP / Liter 109.03 bhp per litre
0-60 mph: 5.1 sec
0-100 mph: 13.0 sec
Quarter Mile: 13.7 sec @ 105 mph

2003 Ford Mustang Mach 1
Displacement 4605 cc / 281.0 cu
Power 223.7 kw / 300.0 bhp @ 6000 rpm
Torque 406.75 nm / 300.0 ft lbs @ 4250 rpm
HP / Liter 65.15 bhp per litre
Verdere specs van de mustang zijn er nog niet!

vrijdag 22 augustus 2003 @ 23:38:19 #173
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12645255
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:03 schreef Extremini het volgende:
[offtopic]

[ontopic modus>]

Nou ik was effe druk maar heb toch gezocht voor je.

Skyline R34 GT-R NUR
Displacement 2568 cc / 156.7 cu
Power 208.8 kw / 280.0 bhp @ 6800 rpm
Torque 392 nm / 289.1 ft lbs @ 4400 rpm
HP / Liter 109.03 bhp per litre
0-60 mph: 5.1 sec
0-100 mph: 13.0 sec
Quarter Mile: 13.7 sec @ 105 mph
2003 Ford Mustang Mach 1
Displacement 4605 cc / 281.0 cu
Power 223.7 kw / 300.0 bhp @ 6000 rpm
Torque 406.75 nm / 300.0 ft lbs @ 4250 rpm
HP / Liter 65.15 bhp per litre

Er is naar mijn weten nog niet meer bekend van de mustang.

Zho heb m,n goede daat ook weer gedaan

zaterdag 23 augustus 2003 @ 03:57:44 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12649902
Zho net terug van licht m,n verjaardag vieren. Morgen is het grote werk Ik uhm ben niet zo nuchter mee

Leuk dat ik in m,n eentje rode wodka kon drinken had dus een hele fles voor me zelf

En dan is dit er van over
U snapt ik ben niet zo zuiver meer en ga lekker slapen

Ik heb zeker 5 min gedaan ove dit stukje tekst

--edit--
zefs een plaatje in voegen gaat al niet meer

zaterdag 23 augustus 2003 @ 11:32:24 #175
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12652056
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 03:57 schreef ook_gek het volgende:
Zho net terug van licht m,n verjaardag vieren. Morgen is het grote werk Ik uhm ben niet zo nuchter mee

Leuk dat ik in m,n eentje rode wodka kon drinken had dus een hele fles voor me zelf

[afbeelding]
En dan is dit er van over
U snapt ik ben niet zo zuiver meer en ga lekker slapen

Ik heb zeker 5 min gedaan ove dit stukje tekst

--edit--
zefs een plaatje in voegen gaat al niet meer

Ook_Gek heeft geen vrienden
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 14:38:12 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12655432
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:32 schreef Boink het volgende:

[..]

Ook_Gek heeft geen vrienden

Hoezo niet?
niemand wilde rode wodka
en ik was net terug van stappen. En ik ben nu helemaal kapot.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 14:55:55 #177
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_12655786
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoezo niet?
niemand wilde rode wodka
en ik was net terug van stappen. En ik ben nu helemaal kapot.

Dan ben je niet de enige die kapot is... Heb de hele week met k#tkinderen rondgelopen, sjezus, wat is dat vermoeiend! Nou ja, dat 's avonds in de kroeg zitten draagt daar ook aan bij, maar goed...

Maar ook_gek: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

zaterdag 23 augustus 2003 @ 15:10:51 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12656033
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:55 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dan ben je niet de enige die kapot is... Heb de hele week met k#tkinderen rondgelopen, sjezus, wat is dat vermoeiend! Nou ja, dat 's avonds in de kroeg zitten draagt daar ook aan bij, maar goed...

Maar ook_gek: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Dank u dank u. Ik ging pas om half 7 slapen

En vanavond moet ik het dubbel gaan over doen

zaterdag 23 augustus 2003 @ 15:16:17 #179
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_12656168
Thunderraces op Discovery met een 205je

Nu dus.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 15:35:12 #180
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12656567
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:16 schreef GizartFRL het volgende:
Thunderraces op Discovery met een 205je

Nu dus.

zit al te kijken
pi_12659252
Denk ik lekker tv te kunnen kijken onder t eten, geen singaal

dan maar Fokken onder t eten.

zaterdag 23 augustus 2003 @ 17:35:09 #182
43311 jozef444
pi_12659387
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:29 schreef PeuRac het volgende:
Denk ik lekker tv te kunnen kijken onder t eten, geen singaal

dan maar Fokken onder t eten.

in wat voor neanderthaler dorp leef jij dan wel niet
pi_12659734
Kom er net achter ( nadat ik het eten op heb) dat een of andere mongool de kabel los heeft getrokken, ergens halverwege
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 17:52:28 #184
43311 jozef444
pi_12659789
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:50 schreef PeuRac het volgende:
Kom er net achter ( nadat ik het eten op heb) dat een of andere mongool de kabel los heeft getrokken, ergens halverwege
tip voor je : dan doet ie t niet
pi_12660713
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:52 schreef jozef444 het volgende:

[..]

tip voor je : dan doet ie t niet

Dankje zal t onthouden.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 18:45:07 #186
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12660939
Back from tromp festival!
Whoei,

was wel leuk daar, en onderweg ook een porsche tegen gekomen, en die gast gebruikte hem waar die voor is Volle toeren bij stoplicht en keihard wegblazen, Fucking hell! Dat wil ik ook!!!

zaterdag 23 augustus 2003 @ 18:50:27 #187
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12661028
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:45 schreef Boink het volgende:
Back from tromp festival!
Whoei,

was wel leuk daar, en onderweg ook een porsche tegen gekomen, en die gast gebruikte hem waar die voor is Volle toeren bij stoplicht en keihard wegblazen, Fucking hell! Dat wil ik ook!!!

TSSS je wil toch geen porche
pi_12661084
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

TSSS je wil toch geen porche

Wedden van wel, moet dan alleen wel een 911 Carrera 2.7 RS uit 1973 zijn
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 18:58:28 #189
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12661186
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:53 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wedden van wel, moet dan alleen wel een 911 Carrera 2.7 RS uit 1973 zijn

Dit was een Carrera 4s

Broem Broem!!!!!!!!!

zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:07:27 #190
43311 jozef444
pi_12661394
alles beter dan een ferrari he

zoals ik hier boven ook al een keer heb geroepen of weer een ritje maken in een 95XF

zaterdag 23 augustus 2003 @ 21:53:44 #191
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12665182
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:07 schreef jozef444 het volgende:
alles beter dan een ferrari he

zoals ik hier boven ook al een keer heb geroepen of weer een ritje maken in een 95XF

Saaie boel deze slowchat, is kijken of ik nog wat mooie fotos heb van het tromfestival...
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 22:02:50 #192
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12665376
Niet Echt super goeie foto's maar wel wat

Dit waren de lynx en de orion, wel lachen want die orion ging op ze langzaamst en had er moeite mee om in de lucht te blijven en die lynx vloog op ze hardst en kon het maar net bijhouden

Dit waren spuitboten was wel lachen om te zien

Dit was het Apache Jet Team, 4 albatrossen.

Was wel een leuk dagje vandaag

pi_12666977
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:24 schreef ThaFreak en Ook_gek het volgende:
-specs-
Dank je wel!

Nog sorry voor mijn wat te late reactie.

Dit ga ik gebruiken voor een nieuw topic hier, wacht maar af!.

Thanks!

pi_12667178
Raad eens wat ik gezien heb?

Ik besloot op mijn werk even pauze te nemen.

Keek ik in de bovenverdieping uit de raam, en ik verbaasde me over een auto die ik in mijn blikveld had.

Nee, geen Ferarri, ook geen Donkervoort, zelfs geen blitsende sportwagen, meer tegenovergestelde.

Een klassieke T-Ford van Henry Dunant Ford gepakeerd! In een bruin-rood kleur met zwarte en goud-koper-kleuren.

Met de nog klassieke opdruk van Ford, in gouden handgeschreven letters op de vierkante luchtinlaat. Naast nog een klassieke, maar dan met een dak. .

Dit waren een van de eerste auto's!

Ik besloot als de zaak dicht was even naar de oeroude oldtimers te kijken.

Later ging ik naar de wc, keek ik nog keer, bleek dat ze weg waren!

Ik had heus wel een foto ervan voor jullie willen maken, maar ja, foetsie.

Waren nog mooier dan op de foto's ervan.

zondag 24 augustus 2003 @ 12:35:17 #195
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12674502
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 12:35 schreef Boink het volgende:
Hoi!!
Ook hallo.
pi_12675699
http://www3.porsche.de/german/deu/carreragt/modelinformation/experience/weissach/default.htm

hier moet je ff kijken als je nog geen porsche freak bent...

zondag 24 augustus 2003 @ 14:55:01 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12677049
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 13:46 schreef Ultimora het volgende:
http://www3.porsche.de/german/deu/carreragt/modelinformation/experience/weissach/default.htm

hier moet je ff kijken als je nog geen porsche freak bent...

ik heb het gezien en vind het 3X niks.
Geluid is niks. Porsche zelf is niks. Jaren lang vast houden aan 1 model. Ze proppen de moter er ergens in. Kijk naar die 911 modellen. Het is als of ze die auto ontworpen hebben. En dat ze op de laatste dag dachten. We zijn wat vergeten maar wat...... Oh he wacht de motor En die hebben ze er toen maar in gepropt. Kijk naar de andere sport merken. Die snappen het. Zo een auto draaid om de motor. Dus wat doen we. We bouwen een auto OM een motor. Het geluid van de verschillende merken is prachtig. Maar een porsche maakt geen mooi geluid.
  zondag 24 augustus 2003 @ 15:03:41 #199
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12677232
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geluid is niks. Porsche zelf is niks. Jaren lang vast houden aan 1 model. Ze proppen de moter er ergens in. Kijk naar die 911 modellen. Het is als of ze die auto ontworpen hebben. En dat ze op de laatste dag dachten. We zijn wat vergeten maar wat...... Oh he wacht de motor En die hebben ze er toen maar in gepropt. Kijk naar de andere sport merken. Die snappen het. Zo een auto draaid om de motor. Dus wat doen we. We bouwen een auto OM een motor. Het geluid van de verschillende merken is prachtig. Maar een porsche maakt geen mooi geluid.

BMW houdt ook vast aan 1 enzelfde model, en facelift toch ook weer de boel. Dat doet porsche ook en nu weer stil jij
pi_12679619
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 15:03 schreef Boink het volgende:

[..]

BMW houdt ook vast aan 1 enzelfde model, en facelift toch ook weer de boel. Dat doet porsche ook en nu weer stil jij

ach laat hem maar tis een ferrari liefhebber met oogkleppen
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:41:23 #201
43311 jozef444
pi_12679848
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:33 schreef Ultimora het volgende:

[..]

ach laat hem maar tis een ferrari opgevoerde fiat liefhebber met oogkleppen

zondag 24 augustus 2003 @ 16:42:16 #202
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_12679874
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik kan het alleen maar helemaal met je eens zijn! Porsche is echt een automerk dat me helemaal niets doet. En je hebt helemaal gelijk: het geluid van een Porsche is echt 3x niks, een vies rochelgeluidje... Luister eens naar de symfonie van een Ferrari motor, dan hoor je pas hoe het echt hoort te klinken...
alhoewel ik de Carrera GT toch wel aardig vind...
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:45:42 #203
43311 jozef444
pi_12679967
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:42 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik kan het alleen maar helemaal met je eens zijn! Porsche is echt een automerk dat me helemaal niets doet. En je hebt helemaal gelijk: het geluid van een Porsche is echt 3x niks, een vies rochelgeluidje... Luister eens naar de symfonie van een Ferrari motor, dan hoor je pas hoe het echt hoort te klinken...
alhoewel ik de Carrera GT toch wel aardig vind...

ik weet niet hoe t nu zit sinds dat de porsche's watergekoeld zijn maar vroeger de oude luchtgekoelde boxermotoren dat was echt zo'n vet geluid
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:50:27 #204
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_12680126
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:45 schreef jozef444 het volgende:

[..]

ik weet niet hoe t nu zit sinds dat de porsche's watergekoeld zijn maar vroeger de oude luchtgekoelde boxermotoren dat was echt zo'n vet geluid

Nou, dat geratel van een Porsche 356 bijvoorbeeld? Dat klinkt als een opgevoerde kever (wat het in feite ook wel een beetje is). Echt 3x niks!
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:51:43 #205
43311 jozef444
pi_12680176
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:50 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nou, dat geratel van een Porsche 356 bijvoorbeeld? Dat klinkt als een opgevoerde kever (wat het in feite ook wel een beetje is). Echt 3x niks!

kom niet aan de kever he de kever is geweldig
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:54:32 #206
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_12680261
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:51 schreef jozef444 het volgende:

[..]

kom niet aan de kever he de kever is geweldig

Beter dan een Porsche...
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:55:05 #207
43311 jozef444
pi_12680286
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:54 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Beter dan een Porsche...

zucht t zal nog lang duren voor ik jullie auto smaak bij heb gebracht
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:56:30 #208
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_12680326
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:55 schreef jozef444 het volgende:

[..]

zucht t zal nog lang duren voor ik jullie auto smaak bij heb gebracht

...zegt iemand die rondrijdt in een echte opa-auto...
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:58:37 #209
43311 jozef444
pi_12680375
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:56 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

...zegt iemand die rondrijdt in een echte opa-auto...

ik zat er op te wachten en was er op voorbereid

neemt niet weg dat je gelijk hebt over het opa gehalte

pi_12680419
Ferrari zal niet eens 1 model zo lang kunnen laten evolueren, dat zal zo saai worden dat niemand hem meer zal kopen.. porsche doet het al 40 jaar... en is ook nog eens de meest verkochte sportwagen ter wereld, plus dat 90% van alle ooit gebouwde porsches nog rondrijden...
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:13:25 #211
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_12680814
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:58 schreef jozef444 het volgende:

[..]

ik zat er op te wachten en was er op voorbereid

[afbeelding]

neemt niet weg dat je gelijk hebt over het opa gehalte

Ga je die van jou ook zo verbouwen?

Maar echt waar, volgens mij heb ik nog nooit iemand onder de 50 in een Volvo 340 zien rondrijden...

pi_12680926
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ga je die van jou ook zo verbouwen?

Maar echt waar, volgens mij heb ik nog nooit iemand onder de 50 in een Volvo 340 zien rondrijden...

proberen je ogen niet van de auto af te wenden, en op het interieur letten is denk ik dan wel een goed advies voor de volgende keer dat je er een ziet
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:18:46 #213
43311 jozef444
pi_12680947
ik nodig jullie van harte uit om een keer door eindhoven te rijden, misschien kom je me dan een keer tegen. en nee ik voel me ook nog geen 50
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:33:29 #214
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_12681339
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:18 schreef jozef444 het volgende:
ik nodig jullie van harte uit om een keer door eindhoven te rijden, misschien kom je me dan een keer tegen. en nee ik voel me ook nog geen 50
Moet vanaf de volgende week weer dagelijks naar Eindhoven, dus misschien zie ik je wel eens rijden...
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:42:34 #215
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12681562
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:33 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Moet vanaf de volgende week weer dagelijks naar Eindhoven, dus misschien zie ik je wel eens rijden...

Kdenk dat rijden een groot woord is Hij zal er meer achter lopen denk ik
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:44:48 #216
43311 jozef444
pi_12681615
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:42 schreef Boink het volgende:

[..]

Kdenk dat rijden een groot woord is Hij zal er meer achter lopen denk ik

zegt degene die met de 205 van zen broertje rijdt ? (of van zen kloon )

of hebbie al een eigen bakkie

zondag 24 augustus 2003 @ 17:47:12 #217
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12681681
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:44 schreef jozef444 het volgende:

[..]

zegt degene die met de 205 van zen broertje rijdt ? (of van zen kloon )

of hebbie al een eigen bakkie

Kheb een fiets
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:53:26 #218
43311 jozef444
pi_12681805
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:47 schreef Boink het volgende:

[..]

Kheb een fiets

sooo

omafiets ?

zondag 24 augustus 2003 @ 18:32:21 #219
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12682636
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:53 schreef jozef444 het volgende:

[..]

sooo

omafiets ?

Een fiets met 2 wielen en een frame

zondag 24 augustus 2003 @ 18:36:55 #220
43311 jozef444
pi_12682719
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:32 schreef Boink het volgende:

[..]

Een fiets met 2 wielen en een frame

[afbeelding]

wauw hebbie der nog specs van
  zondag 24 augustus 2003 @ 18:45:15 #221
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12682897
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:36 schreef jozef444 het volgende:

[..]

wauw hebbie der nog specs van

0 - 15 in 8 sec
MP= 1
Top: 32km/h bergie af. En dan ook gelijk de redline bereiken he!
  zondag 24 augustus 2003 @ 18:45:57 #222
43311 jozef444
pi_12682915
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:45 schreef Boink het volgende:

[..]

0 - 15 in 8 sec
MP= 1
Top: 32km/h bergie af. En dan ook gelijk de redline bereiken he!

netjes, wanneer ga je der nos in bouwen denk je ?
  zondag 24 augustus 2003 @ 18:52:19 #223
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12683067
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:45 schreef jozef444 het volgende:

[..]

netjes, wanneer ga je der nos in bouwen denk je ?

Kmoet der ruimte voor vinden om de redbull te bevestigen, en ik moet stabilisator stangen erop bouwen. Maar eerst een vleugel voor de downforce uiteraard. Daarna nog mooie velgen erop.
Kdenk dat ik maar een project ga starten
  zondag 24 augustus 2003 @ 18:53:24 #224
43311 jozef444
pi_12683094
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:52 schreef Boink het volgende:

[..]

Kmoet der ruimte voor vinden om de redbull te bevestigen, en ik moet stabilisator stangen erop bouwen. Maar eerst een vleugel voor de downforce uiteraard. Daarna nog mooie velgen erop.
Kdenk dat ik maar een project ga starten

doe dat heb je t schuurtje al geregeld ?

waarom staat er niet zo'n mooie meid bij je fiets zoals bij jacco zen tuning topics

zondag 24 augustus 2003 @ 19:05:00 #225
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12683410
Omdat ie natuurlijk nog niet getuned is!

W8 maar als tie helemaal klaar is. Dan zul je de lekkerste chicks naast me staan

zondag 24 augustus 2003 @ 19:06:35 #226
43311 jozef444
pi_12683449
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 19:05 schreef Boink het volgende:
Omdat ie natuurlijk nog niet getuned is!

W8 maar als tie helemaal klaar is. Dan zul je de lekkerste chicks naast me staan

ok voor t geval dat ik krijg de helft van de tel. nummers

ik heb je toch op t id gebracht

ohja om maar ff iets over auto's hier te roepen de plannen om een lomax te gaan bouwen schieten op ik ga als t goed is over 2 weken een kijkje in de fabriek nemen

zondag 24 augustus 2003 @ 19:08:13 #227
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12683495
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 19:06 schreef jozef444 het volgende:

[..]

ok voor t geval dat ik krijg de helft van de tel. nummers

ik heb je toch op t id gebracht

ohja om maar ff iets over auto's hier te roepen de plannen om een lomax te gaan bouwen schieten op ik ga als t goed is over 2 weken een kijkje in de fabriek nemen

30% meer niet!

En wtf is een lomax?

zondag 24 augustus 2003 @ 19:09:12 #228
43311 jozef444
pi_12683513
http://www.lomax.nl/

zelfbouw auto op basis van een eend

zondag 24 augustus 2003 @ 19:13:40 #229
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
  zondag 24 augustus 2003 @ 19:14:08 #230
43311 jozef444
pi_12683605
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 19:13 schreef Boink het volgende:
Owke een eend
nee een lomax
  zondag 24 augustus 2003 @ 19:19:50 #231
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12683715
Maar het blijft een eend
  zondag 24 augustus 2003 @ 19:20:41 #232
43311 jozef444
pi_12683746
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 19:19 schreef Boink het volgende:
Maar het blijft een eend
neen, hij wordt geupgrade, je noemt een brabus merc toch ook geen merc meer
  zondag 24 augustus 2003 @ 19:21:16 #233
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_12683763
http://www.xs4all.nl/~fcruts/eiffel/

Foto'svan de Eiffel Rally.

Met veel klassieke knallers.

Zoals de 205 T16 en de Metro

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 24 augustus 2003 @ 19:25:20 #234
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12683875
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 19:21 schreef GizartFRL het volgende:
http://www.xs4all.nl/~fcruts/eiffel/

Foto'svan de Eiffel Rally.

Met veel klassieke knallers.

Zoals de 205 T16 en de Metro

Die Clio en die corsa zijn ook wel bruut

En die 205 T16 met die bouwlampen erop

[Dit bericht is gewijzigd door Boink op 24-08-2003 19:26]

zondag 24 augustus 2003 @ 19:25:43 #235
43311 jozef444
pi_12683886
echt vooral die metro
  zondag 24 augustus 2003 @ 21:32:00 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12686862
Mensen mensen wat heb ik een geluk weer zeg

Waar heb ik net in mee gereden!!!!!!!
Een jaguar XJR gloed nieuw. 400PK 0 naar 100 iets meer dan 4 sec. Hij heeft even laten voelen hoe dat was. En dat was zoo zoo zoo gaaf. Je word weg gedrukt in die stoelen heel erg gaaf. Zeker voor zo een grote bak.

en wat er allemaal in zit. GEWELDIG

Alles gaat via het centrale display in de auto. Van navagatie tot radio tot airco tot de stoelen. Noem het maar op je kan dat doen met het scherm. En dat is toch screen

SMSJE sturen?
Geen probleem. Krijg je gewoon een toetsenbord te zien effe toetsen en klaar. Je verzend hem en je bent klaar.

Radio
Is natuurlijk rammen op het schermpje en je krijgt de radio zender naar keuze. Maar stel dat de mensen achterin ID&T willen horen. En papa en mama willen radio 1 horen. Wat dan. Niks aan de hand. De kinderen pakken de koptelefoon achter in en bedienen de radio zelf maar. Er kunnen 4 mensen tegelijk radio luisteren en alle 4 een andere zender

Wil jij het warm hebben in de auto maar iemand anders niet?
Het is in 4 delen opgesplitst en dus kan alles bediend worden. Erg makkelijk dus.

Het rijden zelf.

De bestuurder kan de stoelen op alle mogelijke manieren verstellen. Stuur verstellen kan ook. Maar nu komt het. Zelfs de pendalen kan je in hoogte verstellen. Dat geloofde ik niet maar het kan gewoon echt

Oke stel je zit goed gordel om noem het maar op. Dan is het gas geven. Zo veel kracht dat er in die auto zit niet meer normaal. Die 400PK staat op elk moment klaar voor je. Elke keer weer een duw in je rug heel gaaf. Leukste was dat we bij een stoplicht stonden iedereen natuurlijk kijken. Komt er een mercedes SL600 naast ons staan en die gaat er als een lijp van door. Dus bij het volgende stoplicht wij ook. Gaaf man. Niemand verwacht dat je met een jag zo snel gaat rijden

Echt een mooie degelijke zeer snelle auto. echt waar.
Was een hele ervaring

pi_12687013
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 21:32 schreef ook_gek het volgende:
Leukste was dat we bij een stoplicht stonden iedereen natuurlijk kijken. Komt er een mercedes SL600 naast ons staan en die gaat er als een lijp van door. Dus bij het volgende stoplicht wij ook. Gaaf man. Niemand verwacht dat je met een jag zo snel gaat rijden
Nou wie was er sneller, toch wel mercedes of niet??

En ik ben wel eens meegereden (had mn rijbewijs toen nog niet) met een jaguar (of was het een daimler?) met een v12 erin , was toen (6 jaar geleden) een redelijk nieuw model, en lekker luxe.

[Dit bericht is gewijzigd door Virus.NL op 24-08-2003 21:39]

zondag 24 augustus 2003 @ 21:37:33 #238
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12687043
quote:

Een jaguar XJR gloed nieuw. 400PK 0 naar 100 iets meer dan 4 sec. Hij heeft even laten voelen hoe dat was. En dat was zoo zoo zoo gaaf. Je word weg gedrukt in die stoelen heel erg gaaf. Zeker voor zo een grote bak.

Alles gaat via het centrale display in de auto. Van navagatie tot radio tot airco tot de stoelen. Noem het maar op je kan dat doen met het scherm. En dat is toch screen

SMSJE sturen?
Geen probleem. Krijg je gewoon een toetsenbord te zien effe toetsen en klaar. Je verzend hem en je bent klaar.

Radio
Is natuurlijk rammen op het schermpje en je krijgt de radio zender naar keuze. Maar stel dat de mensen achterin ID&T willen horen. En papa en mama willen radio 1 horen. Wat dan. Niks aan de hand. De kinderen pakken de koptelefoon achter in en bedienen de radio zelf maar. Er kunnen 4 mensen tegelijk radio luisteren en alle 4 een andere zender

Het is in 4 delen opgesplitst en dus kan alles bediend worden. Erg makkelijk dus.

Het rijden zelf.

De bestuurder kan de stoelen op alle mogelijke manieren verstellen. Stuur verstellen kan ook. Maar nu komt het. Zelfs de pendalen kan je in hoogte verstellen. Dat geloofde ik niet maar het kan gewoon echt

Oke stel je zit goed gordel om noem het maar op. Dan is het gas geven. Zo veel kracht dat er in die auto zit niet meer normaal. Die 400PK staat op elk moment klaar voor je. Elke keer weer een duw in je rug heel gaaf. Leukste was dat we bij een stoplicht stonden iedereen natuurlijk kijken. Komt er een mercedes SL600 naast ons staan en die gaat er als een lijp van door. Dus bij het volgende stoplicht wij ook. Gaaf man. Niemand verwacht dat je met een jag zo snel gaat rijden

Was een hele ervaring

Wat een verhaal, en jij denkt dat we dit gaan lezen?

Zo te horen aardig vet bakje, net toen ik naar buiten keek stonden hier ook wel wat brute wagens, dikke 5 serie clk audi a8 a4 cabrio en volvo s80, maar wat die hier te zoeken hebbe

zondag 24 augustus 2003 @ 21:45:24 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12687248
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 21:36 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Nou wie was er sneller, toch wel mercedes of niet??

En ik ben wel eens meegereden (had mn rijbewijs toen nog niet) met een jaguar (of was het een daimler?) met een v12 erin , was toen (6 jaar geleden) een redelijk nieuw model, en lekker luxe.

jha wij eigelijk maar die mercedes had nooit verwacht dat een jag rijder zo snel zou rijden met z,n bak
pi_12687481
Das relax man,

Heb zelf wel eens in een XJ12 gereden (paar wkn terug), maar zo'n XJR is nog leuker

BTW wil diegene die de vlgde CHAT opent ook ff t nr vermelden, is wel zo leuk. (tel t wel ff na btw, want ergens klopt de nummering niet)

zondag 24 augustus 2003 @ 22:04:05 #241
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12687750

Zo, deel 1 van Boink's Tuning Project zit erop.... Zie en aanschouw de veranderingen.
Er was alleen een probleem met de levering van de bumpers maar die worden woensdag geleverd, of eerder als dhl meewerkt

pi_12687943
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 22:04 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]

Zo, deel 1 van Boink's Tuning Project zit erop.... Zie en aanschouw de veranderingen.
Er was alleen een probleem met de levering van de bumpers maar die worden woensdag geleverd, of eerder als dhl meewerkt

Zijn het wel lichtmetalen sportvelgen??
En misschien nog een Sparco sportzadel met driepunts gordel?
  zondag 24 augustus 2003 @ 22:14:03 #243
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12688053
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 22:10 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Zijn het wel lichtmetalen sportvelgen??
En misschien nog een Sparco sportzadel met driepunts gordel?

Goed dat je me er aan herrinerd, ff snel bestellen op bol.com

De velgen zijn van lichtmetaal, ze moeten alleen gepolyst worden

pi_12695495
quote:

SMSJE sturen?

Radio

Het rijden zelf.

Was een hele ervaring

vorige week in 4 van die dingen gereden allemaal vorig model, maar ook dikke fun
pi_12695563
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 22:04 schreef Boink het volgende:
-extreme tuning-
Hoeveel heeft dat allemaal gekost dan?
  maandag 25 augustus 2003 @ 10:14:58 #246
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12695852
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 09:52 schreef Extremini het volgende:

[..]

Hoeveel heeft dat allemaal gekost dan?

De NX kit is ene speciale uitvoering: 2295 euro
En de uitlaat moest aangepast worden van een R1 naar dit model en dat koste 489 euro. Maarja dan heb je wel wat!
pi_12695876
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 10:14 schreef Boink het volgende:

[..]

De NX kit is ene speciale uitvoering: 2295 euro
En de uitlaat moest aangepast worden van een R1 naar dit model en dat koste 489 euro. Maarja dan heb je wel wat!

Wel prijzig, hoor.

Ik herinner me dat er ook een step was met een NOS-gasfles.

Alleen, ik kan de foto niet zo gauw vinden.

maandag 25 augustus 2003 @ 10:30:10 #248
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12696090
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 10:16 schreef Extremini het volgende:

[..]

Wel prijzig, hoor.

Ik herinner me dat er ook een step was met een NOS-gasfles.

Alleen, ik kan de foto niet zo gauw vinden.

En dan nog te bedenken dat er nieuwe bumpers en spoiler op komen+ een nieuwe paintjob
pi_12696584
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 10:30 schreef Boink het volgende:

[..]

En dan nog te bedenken dat er nieuwe bumpers en spoiler op komen+ een nieuwe paintjob

Welke kleur wordt het?

En ga je hem ook strippen?

pi_12696997
quote:
400PK 0 naar 100 iets meer dan 4 sec.
Overdrijven is ook een vak .

Vette bak, dat wel.

maandag 25 augustus 2003 @ 12:12:19 #251
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_12698055
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 10:59 schreef Extremini het volgende:

[..]

Welke kleur wordt het?

En ga je hem ook strippen?

Een beetje donkere tint in de richting van zwart, daar ga ik vandaag aan werken...
pi_12698344
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:12 schreef Boink het volgende:

[..]

Een beetje donkere tint in de richting van zwart, daar ga ik vandaag aan werken...

Nou, je hebt in ieder geval wel een blitse fiets.

Je maakt je wel gewild bij de Marokkanen.

maandag 25 augustus 2003 @ 12:27:18 #253
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_12698354
Goeiemiddag mensen!

Laatste week vakantie...

Boink: mooi tuning-project!

maandag 25 augustus 2003 @ 12:32:12 #254
43311 jozef444
pi_12698456
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:27 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemiddag mensen!

Laatste week vakantie...

Boink: mooi tuning-project!

laatste week mja ik ken t, ik heb t ook (alhoewel officieel weet ik nog niet wanneer ik weer moet beginnen )
  maandag 25 augustus 2003 @ 12:33:24 #255
43311 jozef444
pi_12698484
bijna.....
  maandag 25 augustus 2003 @ 12:33:35 #256
43311 jozef444
pi_12698490
pfffft uit