Oude deeltjes:
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
[PTA-CHAT] Ferrari Enzo @ 34-9 km/u
[Slowchat] Honda Wide body van APR
Slowchat: '37 Mercedes Benz W125
Slowchat Artistic License A Tribute to Kreator
[Slowchat] Part 37 Jacco Special!
Zeggen jullie het maar..
Turbo vs supercharger etc etc..
Wat is nou beter/sneller?
quote:Like i said in the last topic
Op dinsdag 19 augustus 2003 08:51 schreef t0n het volgende:[..]
Gisteren op #pta ook al, ik denk kom ook weer een keertje, beetje jacco lopen vertellen over me crashes, thats all
't is weer tijd voor een meeting vindt ik zo!!
quote:inderdaad, als hij nou ook nog eens een beetje actief wordt
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:10 schreef ThaFreak het volgende:
Jeeeah eindelijk weer eens een nieuwe slowchat....
werd tijd dacht ik zo zeg!
quote:Hier valt er geen antwoord op te geven.
Op dinsdag 19 augustus 2003 08:57 schreef t0n het volgende:Zeggen jullie het maar..
Turbo vs supercharger etc etc..Wat is nou beter/sneller?
We hebben natuuurlijk meer specs nodig. Je vergelijkt appels met peren, foei.
Maar, een wilde gokje dan:
supercharger is sneller.
quote:Zou iemand mij ff een paar verschillen kunnen noemen .. weet ik dat ook weer
Zeggen jullie het maar..
Turbo vs supercharger etc etc..Wat is nou beter/sneller?
quote:Het zijn allebei inductiesystemen. De lucht was de motor in gaat word gecompressed. Hierdoor krijg je meer vermogen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:16 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Zou iemand mij ff een paar verschillen kunnen noemen .. weet ik dat ook weer
Ik vroeg me het namelijk al een tijdje af en ik zie het ineens hier staan vandaar.
Turbo werkt via een turbine die aangedreven word door de uitlaatgassen.
Een supercharger word door een riem aangedreven, net als bijvoorbeeld je airco.
Omdat een supercharger zijn power put uit het vermogen van je motor en een turbo niet is een turbo efficienter.
Een turbo kan meer vermogen leveren dan een supercharger.
quote:het rendement van een supercharger en van een turbo ligt niet merkbaar veel uit elkaar. Een andere reden voor de keuze van een turbo is dat dit goedkoper is in onderhoud omdat in principe een turbo een auto leven lang mee zou moeten gaan. De riem of ketting van de supercharger/kompressor is een onderdeel dat onderhoud nodig heeft en aan slijtage onderhevig is.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:35 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
Omdat een supercharger zijn power put uit het vermogen van je motor en een turbo niet is een turbo efficienter.
Een turbo kan meer vermogen leveren dan een supercharger.
Een turbo levert meer vermogen in een specifiek toerengebied, een kompressor over het hele toerengebied. Het is maar wat je wil als constructeur...
quote:Waar je wel rekening mee moet houden is dat een turbo constuctie veel complexer is dan een supercharger en je veel meer moet veranderen, en dus vaak ook gevoeliger!
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:45 schreef knillis het volgende:[..]
Een andere reden voor de keuze van een turbo is dat dit goedkoper is in onderhoud omdat in principe een turbo een auto leven lang mee zou moeten gaan.
quote:Turbo constructie: inlaatspruitstuk en uitlaatspruitstuk moeten ergens naast elkaar lopen om de turbo te kunnen plaatsen, verder geen invloed op de motor (behalve electronisch, maar dat geldt ook voor een sc)
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:48 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Waar je wel rekening mee moet houden is dat een turbo constuctie veel complexer is dan een supercharger en je veel meer moet veranderen, en dus vaak ook gevoeliger!
quote:Turbo
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:51 schreef knillis het volgende:[..]
Turbo constructie: inlaatspruitstuk en uitlaatspruitstuk moeten ergens naast elkaar lopen om de turbo te kunnen plaatsen, verder geen invloed op de motor (behalve electronisch, maar dat geldt ook voor een sc)
quote:Supercharger: andere in en uitlaat, olieleidingen, intercooler......er moet dus flink wat aan gesleuteld worden en dat blijven zwakkere punten...
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:54 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Turbo
andere in en uitlaat, olieleidingen, intercooler......er moet dus flink wat aan gesleuteld worden en dat blijven zwakkere punten...
* knillis blijft liefhebber van turbo
Ik bedoel dus dat daar hetzelfde voor geldt, en een intercooler is optioneel, maar tegenwoordig bijna altijd wel gebruikt op turbo motoren.
quote:nee hoor turbo zonder intercooler kan best.. tis alleen zo dat kouder lucht meer zuurstof bevat en daarom voor een betere verbranding zorgt en DUS meer vermogen levert, maar verder nie hoor.
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:16 schreef ThaFreak het volgende:
maar voor een supercharger zijn deze handelingen niet noodzakelijk waar dat voor een turbo wel is!
quote:intercooler: niet noodzakelijk, voor beide wel een verbetering, bij turbo meer en beter resultaat dan bij intercooler
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:16 schreef ThaFreak het volgende:
maar voor een supercharger zijn deze handelingen niet noodzakelijk waar dat voor een turbo wel is!
quote:kan wel maar dan moet je niet te hoog gaan boosten, want dan gaat het wel mis
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:20 schreef Ultimora het volgende:[..]
nee hoor turbo zonder intercooler kan best.. tis alleen zo dat kouder lucht meer zuurstof bevat en daarom voor een betere verbranding zorgt en DUS meer vermogen levert, maar verder nie hoor.
quote:nouja tot 1 bar ofzo wil ut wel
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:22 schreef ThaFreak het volgende:[..]
kan wel maar dan moet je niet te hoog gaan boosten, want dan gaat het wel mis
quote:Megiuars
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:18 schreef Ultimora het volgende:
ik heb wel es gelezen over een auto met Turbo, Supercharger, Lachgas en VTEC(McGuiars of hoe dat auto poets spul nou heet demo auto)
Netzoals een V8, 12cilinder twin-quad turbo supercharger with nitrous and NX kit in een Audi... ?
Waarom worden er geen leuke topic titels meer verzonnen
Met nummers enz..
quote:De volgende keer dat ik een open, verzin ik deze keer wel een leuke!
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:41 schreef -Eddow- het volgende:![]()
Met nummers enz..
Mijn redenering:
De turbo zorgt ervoor dat er meer lucht in de cilinder schacht komt dan dat de cilinderkop alleen kan aanzuigen. Hij duwt als het ware extra lucht bij in. Omdat er nu meer lucht is , veranderd de verhouding voor een ideale verbranding en kan er dus meer brandstof bij om die te bereiken. Uiteindelijk is de ontploffing krachtiger en komt er meer vermogen vrij.
Nu heb ik mij altijd laten wijsmaken dat een turbo(diesel) meer vermogen kan leveren met eenzelfde hoeveelheid brandstof als een atmosferische diesel. Achteraf lijkt deze uitleg ook niet onzinnig daar een tdi 90pk van vw evenveel verbruikt dan een sdi van 68pk (en dus zonder turbo intercooler)
Wat is er nu fout ? Mijn redenering (mischien wordt er gewoon geen extra brandstof ingespoten en is er alleen meer lucht ?) of de redenering dat een tdi evenzuinig kan zijn als een gewone diesel. Terwijl de tdi meer vermogen levert dan de gewone diesel. En dat de tdi toch gewoon meer verbruikt...
quote:my thoughts exactly, kheb geen flauw id meer hoeveel flauwekul we nou al weer niet uit hebben gebraakt
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:41 schreef -Eddow- het volgende:![]()
Met nummers enz..
met andere woorden, goedenavond den jozef is weer wakker
Voordelen van Supercharger:
- Supercharger levert altijd druk, dus zal niet moeten wachten tot jij
je gaspedaal indrukt
Voordelen van NOS:
- Koelere lucht in motor, per 10 graden koeler is 1kp meer.
- (Veel) meer druk
Nadelen NOS:
- Door de plotselinge verkoeling koelt je motor erg snel af, en daar kan
die niet zo goed tegen.
- Het is maar voor heel even...
quote:zeker nog nooit met een turbo gereden??? of met supercharger.. euh bij lage toeren doet een turbo helemaal niks... dat begint pas bij 2000 toeren, en dat merk je..
Op dinsdag 19 augustus 2003 18:57 schreef bonfie het volgende:
Voordelen van Turbo:
- Turbo levert meer druk dan een supercharger bij lagere toeren.
Omdat de supercharger bij de max aan toeren de max aan druk
moet leveren heb je alleen aan het einde de maximale druk.
- Turbo leverd alleen druk als het nodig is.
Als je het gas pedaal intrapt, krijg je meer uitlaatgassen, en gaat je
turbo werken
- Geeft indien je een BOV hebt, een leuk woooossssh geluidVoordelen van Supercharger:
- Supercharger levert altijd druk, dus zal niet moeten wachten tot jij
je gaspedaal indruktVoordelen van NOS:
- Koelere lucht in motor, per 10 graden koeler is 1kp meer.
- (Veel) meer drukNadelen NOS:
- Door de plotselinge verkoeling koelt je motor erg snel af, en daar kan
die niet zo goed tegen.
- Het is maar voor heel even...
quote:maar als die dan begint begint die ook goed....
Op dinsdag 19 augustus 2003 18:59 schreef Ultimora het volgende:[..]
zeker nog nooit met een turbo gereden??? of met supercharger.. euh bij lage toeren doet een turbo helemaal niks... dat begint pas bij 2000 toeren, en dat merk je..
quote:ooit eens in een gechipte Coupé fiat Turbo plus (280pk) gereden, daar kwam de turbo wel zo allejezus lomp er in, dat was echt lache, in zijn I zonderwielspin heel rustig wegrijden, en dan bij 1800 toeren volgas zodat de turbo er bij 2200 vol gaat werken... heb je alsnog rokende voorbanden
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:00 schreef ThaFreak het volgende:[..]
maar als die dan begint begint die ook goed....
hoor net achter me (zit zoon van de eigenaar) dat er ook een grotere turbo in zit en een andere intercooler.
quote:Dat is niet waar er zijn ook Superchargers die een gesloten eigen olie systeem hebben ---> voorbeeld : http://powerdyne.com/silentdr.htm
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:21 schreef knillis het volgende:[..]
olieleidingen: beide noodzakelijk
Als ik het goed doe mag ik mn hele stage dat blijven doen. * PeuRac gaat dus regelmatig een Mercedes meenemen naar huis Dat is gewoon relaxed, ben gewoon ff de baas over 25 auto's/busjes/vrachtauto's.
quote:lekker relaxte stageplaats dus als ik het zo lees....
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:35 schreef PeuRac het volgende:
IK heb een super stage plaatsben bij Mercedes Ster in Doetinchem gewoon ff tot leerling-rent-manager benoemd omdat de rent-manager er vorige week mee is op gehouden en ze nog geen vervanger hebben gevonden.
Als ik het goed doe mag ik mn hele stage dat blijven doen. * PeuRac gaat dus regelmatig een Mercedes meenemen naar huis Dat is gewoon relaxed, ben gewoon ff de baas over 25 auto's/busjes/vrachtauto's.
quote:idd erg relax, ben zelfs onder 'werk' tijd, naar t tankstion gereden om een kopje koffie te drinken, er was toch nix te doen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:50 schreef ThaFreak het volgende:[..]
lekker relaxte stageplaats dus als ik het zo lees....
nog amg's aanwezig
Nee, alleen die van de baas ( S 55 AMG ) al betwijfel ik of ie nog standaard is.
En ik zit op de bedrijfswagen afdeling, de enige personen auto's die 'ik heb' zijn een A170 CDI en een Vaneo 1.6
In 2 Fast 2 Furious vraagt Brain O'Connor aan een autoleek of ie verstand heeft van auto's om te testen welke auto Brain kreeg, een 4 of 4,2 liter.
Autoleek: Euhhh. 4,2 liter tuurlijk.
Brain: Zie je wel, hij heeft geen verstand van auto's.
Dit begrijp ik dus niet.
Kan iemand me dit uitleggen?
Snappie?
quote:Ik bedoelde bij lage toeren eigenlijk 3000 rpm, daar heeft een turbo(ik heeft dus een stock turbo, die is klein) volledige druk, en bij de supercharger is de volledige(maximale) druk pas bij het maximale aantal toeren te verkrijgen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 18:59 schreef Ultimora het volgende:[..]
zeker nog nooit met een turbo gereden??? of met supercharger.. euh bij lage toeren doet een turbo helemaal niks... dat begint pas bij 2000 toeren, en dat merk je..
Mijn ECU activeerd de wastegate bij 9 PSI, en deze is behaalt op 3500 toeren. dus vanaf 3500 toeren is de druk maximaal. Ik heb geen voorbeeld van een supercharger, maar omdat deze aan de motor is gekoppelt, draait ie pas maximaal bij maximale toeren.
Bij grotere turbo's is de maximale druk bij een hoger toerental, daar dacht jij waarschijnlijk aan.
P.S. Indien je motor aanstaat doet je turbo ook wat, want je turbo wordt aangedreven door uitlaatgassen, en deze worden altijd geproduceerd indien de motor aanstaat. (Je merkt het pas later, omdat je die minimale druk niet opmerkt als je lage toeren maakt) en hoe groter de turbo, hoe hoger de toeren moeten zijn voordat hij merkbaar iets gaat doen.
[Dit bericht is gewijzigd door bonfie op 19-08-2003 22:44]
quote:Maar een dumpvalve of hoe je dat ook mag schrijven houd de druk er op en word dus het turbo gat kleiner. Als je het gas los laat laat hij de over druk weg lopen en dat is het PSSSSS geluid. Due dumpvalve zorgt ook voor een langere leeftijd van je turbo omdat hij niet elke keer maar weer die druk moet opbouwen. En je kan ook nog eens de turbo druk opvoeren naar 2 bar bv.
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:42 schreef bonfie het volgende:P.S. Indien je motor aanstaat doet je turbo ook wat, want je turbo wordt aangedreven door uitlaatgassen, en deze worden altijd geproduceerd indien de motor aanstaat. (Je merkt het pas later, omdat je die minimale druk niet opmerkt als je lage toeren maakt) en hoe groter de turbo, hoe hoger de toeren moeten zijn voordat hij merkbaar iets gaat doen.
Nu praat ik mee met grote jongens als leek
Dat heb ik hier geleerd.
quote:Nu snap ik hem eindelijk!
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:33 schreef Boink het volgende:
Hij zei er een bepaald merk voor, en dat merk stond op de beker cola waar die gast uit dronk, toen zei brian dus, kwist niet dat pizzaboeren ook motors maakteSnappie?
quote:En er zijn ook turbo's met gelsoten oliesystemen, misschien niet gemonteerd op auto's, maar het bestaat wel. Bovendien worden superchargers ook door europese merken toegepast, denk aan de G-laders van VW en de Kompressors van MB, welke beide in feite SC's zijn. Een SC heeft niets te maken met inhoud van de motor, enkel met de luchthuishouding van die motor.
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:32 schreef gigatech het volgende:[..]
Dat is niet waar er zijn ook Superchargers die een gesloten eigen olie systeem hebben ---> voorbeeld : http://powerdyne.com/silentdr.htm
Superchargers worden vooral bij amerikaanse auto's gebruikt ivm de grote cilinderinhoud van die auto's
quote:beter dat je het naar je zin hebt,
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:35 schreef PeuRac het volgende:
IK heb een super stage plaatsben bij Mercedes Ster in Doetinchem gewoon ff tot leerling-rent-manager benoemd omdat de rent-manager er vorige week mee is op gehouden en ze nog geen vervanger hebben gevonden.
quote:Wordt dus een middagje langsgaan bij Ultimora
Op woensdag 20 augustus 2003 09:52 schreef Ultimora het volgende:[..]
beter dat je het naar je zin hebt,
ik hier ook wel, mercedes lijkt me ook erg gaaf, gelijk ook een mooi taak gekregen dus. ik zit hier alleen een beetje in de showroom, en af en toe eens een klant helpen. (zie je niet overdreven vaak hier) maar wel gezellig hier (ook een tap in de showroom
) en leuke collega´s enzo.
quote:ik heb hier nog wel een daihatsu charade staan die ik niet op internet durf te zetten.. speciale prijs voor jou: 4500 euro
Op woensdag 20 augustus 2003 09:59 schreef Boink het volgende:[..]
Wordt dus een middagje langsgaan bij Ultimora
quote:Waarom niet?
Op woensdag 20 augustus 2003 10:01 schreef Ultimora het volgende:
ik heb hier nog wel een Daihatsu Charade staan die ik niet op internet durf te zetten..
quote:dat ding raken we wel kwijt, niet aan een klant waarschijnlijk, maar dan stoten we hem wel door aan de handel.
Op woensdag 20 augustus 2003 10:41 schreef Extremini het volgende:[..]
Waarom niet?
(die uitleg kreeg ik tenminste)
Vanavond hebben we wat mij (en de kinderen ook) betreft het hoogtepunt van de week: de motortocht. Met een beetje geluk komen er vanavond zo'n 300 motoren naar de markt in ons dorp (vorig jaar waren het er al 285) en daarbij kunnen de oudste kinderen (en de leiding natuurlijk... ) achterop. Het geeft echt een geweldig geluid als die motoren allemaal tegelijk gestart gaan worden.
Nu maar hopen dat we een aantal motorrijders weer zo gek krijgen om erna nog wat burn outs te maken...
Een vraagje voor autoliefhebbers hier:
Zal ik alvast een nieuwe Auto Tournament organiseren?
quote:een wat??? uitleg svp...
Op woensdag 20 augustus 2003 11:06 schreef Extremini het volgende:
Fijn om te horen dat je een leuke vakantie hebt, Metalfreak.Een vraagje voor autoliefhebbers hier:
Zal ik alvast een nieuwe Auto Tournament organiseren?
quote:Zoek bij Search op onderwerp: Auto Tournament.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:35 schreef Ultimora het volgende:[..]
een wat??? uitleg svp...
En je ziet waarover het gaat.
Ik wil graag een nieuwe organiseren, maar ik peil eerst hier de amino voor dit idee.
quote:Ik zou eigenlijk met de werkplaats beginnen, maar dat laat ik maar zitten (schrijf alleen een verslag dan).
Op woensdag 20 augustus 2003 09:52 schreef Ultimora het volgende:[..]
beter dat je het naar je zin hebt,
ik hier ook wel, mercedes lijkt me ook erg gaaf, gelijk ook een mooi taak gekregen dus. ik zit hier alleen een beetje in de showroom, en af en toe eens een klant helpen. (zie je niet overdreven vaak hier) maar wel gezellig hier (ook een tap in de showroom
) en leuke collega´s enzo.
Vanavond waarschijnlijk in een Knalrode luxe Vaneo grijs-kentenken, met side bars naar huis. Ziet er goed uit.
Ding rijdt best relaxed.
Mag helaas niet altijd een auto mee, maar af en toe is geen probleem.
Ben nu een beetje factuurtjes aan het maken (simpele wp-factuurtjes), is wel relaxed.
quote:Heb je toch die opleiding in driebergen voor?
Op woensdag 20 augustus 2003 14:24 schreef Cyberdogg het volgende:
Welke opleiding heb je nodig om auto-verkoper te worden?
quote:Of diegene die Ulti doet, dat is bij mij op school. Kijk hier voor de omschrijving van de opleiding.
Op woensdag 20 augustus 2003 14:28 schreef Boink het volgende:[..]
Heb je toch die opleiding in driebergen voor?
IVA ofzo?
Een maat van me zoekt een mooie voorbumper voor ze Mr2 AW11, nu weet ik dat jij zo'n image heb met iets van 6 importeurs in nl, maar hij denkt zelf dat er voor een AW11 weinig meer te krijgen is, + wil het liever zelf importeren.. tips?
quote:Zel importeren kan natuurlijk altijd. Maar dat gaat je gruwelijk veel geld kosten. Denk maar eens aan vervoer, container, invoerkosten, contacten. Wij bij SLH doen ook wel eens zelf wat. Maar dan alleen als er meerdere mee doen. In je eentje is het gewoon niet te doen. Of je moet genoeg geld hebben. Heb hier wel het lijstje met de adressen en die mensen kan je altijd bellen voor vragen.
Op woensdag 20 augustus 2003 18:11 schreef Thermo het volgende:
jaccoEen maat van me zoekt een mooie voorbumper voor ze Mr2 AW11, nu weet ik dat jij zo'n image heb met iets van 6 importeurs in nl, maar hij denkt zelf dat er voor een AW11 weinig meer te krijgen is, + wil het liever zelf importeren.. tips?
En neem maar van mij aan dat er genoeg te krijgen voor een Mr2
Vind t zo nl helemaal niet leuk
quote:peurac mede aspirant harde kern lid
Op woensdag 20 augustus 2003 19:39 schreef PeuRac het volgende:
Komt de SC ooit nog op het oude nivo??Vind t zo nl helemaal niet leuk
herken je t niveau alweer een beetje, vind der eerlijk gezegd zelf ook niet zo heel veel aan met al dat technisch gedoe waar ik geen zak van snap
quote:Heey we zitten wel in PTA hooor!
Op woensdag 20 augustus 2003 19:46 schreef jozef444 het volgende:[..]
peurac mede aspirant harde kern lid
![]()
herken je t niveau alweer een beetje, vind der eerlijk gezegd zelf ook niet zo heel veel aan met al dat technisch gedoe waar ik geen zak van snap
quote:en
Op woensdag 20 augustus 2003 19:47 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Heey we zitten wel in PTA hooor!
* jozef444 votes voor een apart pta technisch forum
(geintje jongens geintje )
quote:Maar zonder gekheid het slowchat niveau komt wel weer terug.....we zitten nog een beetje in de nasleep van de vakantie....
Op woensdag 20 augustus 2003 19:47 schreef jozef444 het volgende:[..]
en
![]()
* jozef444 votes voor een apart pta technisch forum
![]()
(geintje jongens geintje
)
quote:idd eerlijk gezegd ben ik ook te brak om berichtje te typen, kreeg alleen vandaag wel te horen dat ze voor morgen teveel mensen hadden, hierop offerde
Op woensdag 20 augustus 2003 19:50 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Maar zonder gekheid het slowchat niveau komt wel weer terug.....we zitten nog een beetje in de nasleep van de vakantie....
Iedereen heeft nu nog energie om hard te werken en er zijn een paar nog op vakantie...
quote:damn dat is wel een hele opgave zeg om vrij te hebben
Op woensdag 20 augustus 2003 19:52 schreef jozef444 het volgende:[..]
idd eerlijk gezegd ben ik ook te brak om berichtje te typen, kreeg alleen vandaag wel te horen dat ze voor morgen teveel mensen hadden, hierop offerde
ik me wel op om thuis te blijven en een daggie vrij te nemen (tja tlevert niks op dan , maar een dagje uitslapen is ook wel weer heerlijk om dat naar school gaan gevoel terug te krijgen
)
quote:joh, de pijn die het mij deed om dat antwoord te geven
Op woensdag 20 augustus 2003 19:53 schreef ThaFreak het volgende:[..]
damn dat is wel een hele opgave zeg om vrij te hebben
quote:dan is het niet een beetje wazig figuur maar een complete waus
Op woensdag 20 augustus 2003 19:59 schreef jozef444 het volgende:[..]
joh, de pijn die het mij deed om dat antwoord te geven
![]()
(heb een beetje een wazig figuur als baas, die dacht dat ik t erg zou vinden om een dagje vrij te krijgen
)
quote:mja achja wat zullen we der van zeggen, je kan m gruwelijk gek maken, en daarna met de chauffeurs m weer wat wijs maken (hierdoor krijgt men erg relaxte werktijden
Op woensdag 20 augustus 2003 20:00 schreef ThaFreak het volgende:[..]
dan is het niet een beetje wazig figuur maar een complete waus
edit: kzag vandaag een 340 met van die dubbele viper strepen over de hele auto ik was gelijk blij dat er ook nog mensen zijn die die auto standaard rijden
quote:Aspirant? Ik hoopte dat ik al lid was (was er al een paar maanden voor jou
Op woensdag 20 augustus 2003 19:46 schreef jozef444 het volgende:[..]
peurac mede aspirant harde kern lid
![]()
quote:Klopt, maar ik verveel me op mn stage, en er is zelfs op PTA bijna nix te doen.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:50 schreef ThaFreak het volgende:Maar zonder gekheid het slowchat niveau komt wel weer terug.....we zitten nog een beetje in de nasleep van de vakantie....
Iedereen heeft nu nog energie om hard te werken en er zijn een paar nog op vakantie...
quote:Idd
Op woensdag 20 augustus 2003 20:00 schreef ThaFreak het volgende:dan is het niet een beetje wazig figuur maar een complete waus
quote:troost je ik ben morgen vrij misschien lul ik wel in men 1tje een heel topic vol
Op woensdag 20 augustus 2003 20:11 schreef PeuRac het volgende:[..]
Aspirant? Ik hoopte dat ik al lid was (was er al een paar maanden voor jou
)
[..]Klopt, maar ik verveel me op mn stage, en er is zelfs op PTA bijna nix te doen.
[..]Idd
hmmz ja probeer de nieuwe sprinter met de half automatische bak is uit dat rijdt lekker
quote:Ik kan idd Fokken, maar niet teveel, want er lopen telkens mensen langs, maar voor/na mn pauzes gaat goed.
Op woensdag 20 augustus 2003 20:14 schreef jozef444 het volgende:[..]
troost je ik ben morgen vrij misschien lul ik wel in men 1tje een heel topic vol
dan zitten we weer op niveau
(oja kun jij trouwens vanaf je ster stageplaats fok!ken? das wel relaxt
)
hmmz ja probeer de nieuwe sprinter met de half automatische bak is uit dat rijdt lekker
En die Sprinter met half-automaat is idd geweldig, heb er gisteren ff t indusrtie terein mee over gejaagd. Hij schakelt best soepel (tenzij je volgas geeft)
quote:valt wel mee je moet m ff in hebben laten rijden
Op woensdag 20 augustus 2003 20:18 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik kan idd Fokken, maar niet teveel, want er lopen telkens mensen langs, maar voor/na mn pauzes gaat goed.
En die Sprinter met half-automaat is idd geweldig, heb er gisteren ff t indusrtie terein mee over gejaagd. Hij schakelt best soepel (tenzij je volgas geeft)
* jozef444 hoopt dat tpg zen complete wagenpark gaat vernieuwen ipv 1 sprinter
tis nou best een ramp iedereen wil die sprinter mee hebben(alleen ben ik elke dag t eerste op t werk omdak t dichtste bij woon )
quote:Mn broetje gaat binnenkort in Utrecht op kamers, resrveer dan voor mezelf gewoon ook zo'n Sprinter, btw bij de TNT in Duiven (Arnhem) huren ze ook altijd een sprinter met zo'n versnelingsbak (ze weigeren een andere)
Op woensdag 20 augustus 2003 20:19 schreef jozef444 het volgende:[..]
valt wel mee je moet m ff in hebben laten rijden
maar idd dat rijdt zwaar relaxt
* jozef444 hoopt dat tpg zen complete wagenpark gaat vernieuwen ipv 1 sprinter
tis nou best een ramp iedereen wil die sprinter mee hebben(alleen ben ik elke dag t eerste op t werk omdak t dichtste bij woon
)
quote:tuurlijk je rijdt in stijl of je rijdt niet
Op woensdag 20 augustus 2003 20:23 schreef PeuRac het volgende:[..]
Mn broetje gaat binnenkort in Utrecht op kamers, resrveer dan voor mezelf gewoon ook zo'n Sprinter, btw bij de TNT in Duiven (Arnhem) huren ze ook altijd een sprinter met zo'n versnelingsbak (ze weigeren een andere)
quote:Vito's rijden wel beter, ik weet niet of die dingen ook met half-automaat zijn, 'ik heb' ze iig niet. Maar eens vragen als er eentje uit moet of er zo eentje in mag dan.
Op woensdag 20 augustus 2003 20:25 schreef jozef444 het volgende:[..]
tuurlijk je rijdt in stijl of je rijdt niet
,hmmz wij moeten t meestal doen met iveco turbo dayli's van de budget die achter ons zit , of vito'tjes maar das helemaal een ramp (alles zonder schappen en met een vlakke laadvloer is trouwens een ramp
)
quote:t rijdt wel lekker tis alleen niet te doen om pakketjes op volgorde te leggen en ze na drie kwartier rijden nog steeds op volgorde te hebben liggen met een vito'tje met een laadvloer zonder schappen
Op woensdag 20 augustus 2003 20:30 schreef PeuRac het volgende:[..]
Vito's rijden wel beter, ik weet niet of die dingen ook met half-automaat zijn, 'ik heb' ze iig niet. Maar eens vragen als er eentje uit moet of er zo eentje in mag dan.
quote:Dan moet je rustiger rijden
Op woensdag 20 augustus 2003 20:38 schreef jozef444 het volgende:[..]
t rijdt wel lekker tis alleen niet te doen om pakketjes op volgorde te leggen en ze na drie kwartier rijden nog steeds op volgorde te hebben liggen met een vito'tje met een laadvloer zonder schappen
Maar je hebt wel gelijk, tis klote. Gelukkig rij ik er altijd leeg in, en dan kom je met 120/130 pk in zo'n XL sprinter ook nog wel vooruit. Zo'n 112CDI Vito (1 ton 120 PK) rijdt echt goed, is snel, comfortabel (tenminste een luxe versie) en ziet er goed uit.
Edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 20-08-2003 20:55]
quote:kweet niet heo die sprinters van ons heetten, tzijn de langste versies dus zeg maar cabine-schuifdeur-compartiment (kan bij personenvervooer ruitje zijn)-compartiment.
Op woensdag 20 augustus 2003 20:50 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dan moet je rustiger rijden
Maar je hebt wel gelijk, tis klote. Gelukkig rij ik er altijd leeg in, en dan kom je met 120/130 pk in zo'n XL sprinter ook nog wel vooruit. Zo'n 112CDI Vito (1 ton[//i] 12[i]0 PK) rijdt echt goed, is snel, comfortabel (tenminste een luxe versie) en ziet er goed uit.
en peurac doe je je alfa deruit ?
quote:Ik weet dus ook niet hoe die dingen heten. Weet alleen dat bij 312 CDI de 3 voor 3 ton staat en de 12 voor 120 PK (gewoon maal 10 dus)
Op woensdag 20 augustus 2003 20:53 schreef jozef444 het volgende:[..]
kweet niet heo die sprinters van ons heetten, tzijn de langste versies dus zeg maar cabine-schuifdeur-compartiment (kan bij personenvervooer ruitje zijn)-compartiment.
maar die krengen trekken leeg best nog wel lekker op (beter als men volvo iig als ie koud is danen peurac doe je je alfa deruit ?
Ik doe idd de Alfa eruit. We hebben thuis nu 3 auto's (hebben we al een half jaar) en ze worden alle 3 nauwelijks gebruikt (een zelfs nooi). En aangezien ik het komende half jaar niet naar school hoef, en voor de rest altijd een auto kan pakken (danwel thuis danwel op mn stage). Heeft mij doen besluiten om em weg te doen (plus dat het wel erg duur werd).
Al heb ik er nog wel moeite mee (ben toch wel gehecht geraakt aan mn auto). Als je nog iemand weet, geef hem/haar mijn mail adres maar, het is echt een top auto, ik doe em niet weg omdat er wat kapot is ofso (de schokbreker rechtsvoor is wel lek -150 euro?-, en er zit een gaatje in de uitlaat - 10 min lassen). Ik maak dan graag foto's en ben erg behulpzaam.
Ik wil er btw snel vanaf (ben bang dat ik me bedenk).
quote:nee joh ik laat men vrienden niet in een alfa rijden
Op woensdag 20 augustus 2003 21:03 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik weet dus ook niet hoe die dingen heten. Weet alleen dat bij 312 CDI de 3 voor 3 ton staat en de 12 voor 120 PK (gewoon maal 10 dus)
Ik doe idd de Alfa eruit. We hebben thuis nu 3 auto's (hebben we al een half jaar) en ze worden alle 3 nauwelijks gebruikt (een zelfs nooi). En aangezien ik het komende half jaar niet naar school hoef, en voor de rest altijd een auto kan pakken (danwel thuis danwel op mn stage). Heeft mij doen besluiten om em weg te doen (plus dat het wel erg duur werd).
Al heb ik er nog wel moeite mee (ben toch wel gehecht geraakt aan mn auto). Als je nog iemand weet, geef hem/haar mijn mail adres maar, het is echt een top auto, ik doe em niet weg omdat er wat kapot is ofso (de schokbreker rechtsvoor is wel lek -150 euro?-, en er zit een gaatje in de uitlaat - 10 min lassen). Ik maak dan graag foto's en ben erg behulpzaam.
Ik wil er btw snel vanaf (ben bang dat ik me bedenk).
maar euh nee ik ken zo helaas niemand voor je die een auto nodig heeft, als ik t van iemand hoor geef ik t wel door dat ik er nog 1 weet te staan
quote:Thanx,
Op woensdag 20 augustus 2003 21:07 schreef jozef444 het volgende:[..]
nee joh ik laat men vrienden niet in een alfa rijden
alleen een volvo is goed genoeg voor ze
![]()
![]()
maar euh nee ik ken zo helaas niemand voor je die een auto nodig heeft, als ik t van iemand hoor geef ik t wel door dat ik er nog 1 weet te staan
En voor de staat hoeft niemand bang te zijn, die is erg goed. En 950 euro is erg goedkoop (leer/alcantara, CV, elek ramen v, Radio/CD, LM-velgen + 4 met goede banden extra, enz)
quote:tblijft een alfa he
Op woensdag 20 augustus 2003 21:11 schreef PeuRac het volgende:[..]
Thanx,
En voor de staat hoeft niemand bang te zijn, die is erg goed. En 950 euro is erg goedkoop (leer/alcantara, CV, elek ramen v, Radio/CD, LM-velgen + 4 met goede banden extra, enz)
maar euh wat heb je dan nog thuis voor auto's staan ?
Oh ik dacht laat ik ook even zien dat ik nog leef
quote:Een Opel Zafira 1.8 16v Elegance (met de meeste opties, alleen geen leer, elek stoelen en climate, verder alles) dat is de (lease) auto van mn vader. Maar ik rij er meer in (is gratis), zeker als ik verder weg moet en hij heeft em niet nodig (wat ie zelden heeft)
Op woensdag 20 augustus 2003 21:12 schreef jozef444 het volgende:[..]
tblijft een alfa he
![]()
maar euh wat heb je dan nog thuis voor auto's staan ?
[schaammodus]
En een Daihatsu Charade uit 86 of 87 van mn moeder, welke zelden gebruikt wordt (100 km per mnd is veel), maar ja wat wil je met een auto die de 140 niet eens haalt.
[/schaammodus]
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:18 schreef ook_gek het volgende:
ik moet wel heel dronken zijn wil ik een alfa kopenOh ik dacht laat ik ook even zien dat ik nog leef
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 20-08-2003 21:20]
quote:heel goed we misten je al
Op woensdag 20 augustus 2003 21:18 schreef ook_gek het volgende:
ik moet wel heel dronken zijn wil ik een alfa kopenOh ik dacht laat ik ook even zien dat ik nog leef
(nog steeds zo druk op je werk dat je fok! niet meer onveilig kan maken ? )
quote:mwoah met de juiste training en een lang stuk weg een een weekendje tijd krijg je m wel boven de 140 hoor
Op woensdag 20 augustus 2003 21:19 schreef PeuRac het volgende:[..]
Een Opel Zafira 1.8 16v Elegance (met de meeste opties, alleen geen leer, elek stoelen en climate, verder alles) dat is de (lease) auto van mn vader. Maar ik rij er meer in (is gratis), zeker als ik verder weg moet en hij heeft em niet nodig (wat ie zelden heeft)
[schaammodus]
En een Daihatsu Charade uit 86 of 87 van mn moeder, welke zelden gebruikt wordt (100 km per mnd is veel), maar ja wat wil je met een auto die de 140 niet eens haalt.
[/schaammodus]
ik heb een keer een oud vw lt busje moeten rijden tijden seen verhuizing, t ding ging toen we de snelweg op gingen plankgas niet harder als 80, toen we de snelweg na een 3 kwartier rijden verlieten zonder men voet van t gas te halen reden we 130
quote:Hoelang denk je dat het duurt voor je op de 130 zit, dat red je niet binnen 5 min (dat is echt waar, spreek uit ervaring).
Op woensdag 20 augustus 2003 21:21 schreef jozef444 het volgende:[..]
mwoah met de juiste training en een lang stuk weg een een weekendje tijd krijg je m wel boven de 140 hoor
ik heb een keer een oud vw lt busje moeten rijden tijden seen verhuizing, t ding ging toen we de snelweg op gingen plankgas niet harder als 80, toen we de snelweg na een 3 kwartier rijden verlieten zonder men voet van t gas te halen reden we 130
Maar goed, die neem ik toch nooit mee, dan leen ik wel een auto van mn stage bedrijf of een vriend.
quote:tja das wel makkelijk ja dat je gewoon auto'tje kan lenen,
Op woensdag 20 augustus 2003 21:23 schreef PeuRac het volgende:[..]
Hoelang denk je dat het duurt voor je op de 130 zit, dat red je niet binnen 5 min (dat is echt waar, spreek uit ervaring).
Maar goed, die neem ik toch nooit mee, dan leen ik wel een auto van mn stage bedrijf of een vriend.
niet dat ik daarvoor het genot verruil van het rijden in een automaat, maarja tscheelt in benzinekosten he
quote:Hier thuis staat helaas geen automaat, maar over een jaar mag mn vader een nieuwe uitzoeken, en dat wordt zeker een automaat. Dan neem ik em nog meer mee, want ik ben helemaal automaat verslaafd geworden, dat rijdt gewoon veel beter als een handbak, helemaal als het een tip-tronic of nog beter half-automaat is
Op woensdag 20 augustus 2003 21:27 schreef jozef444 het volgende:[..]
tja das wel makkelijk ja dat je gewoon auto'tje kan lenen,
ik moet ook niet zeuren want pa is gister met pensioen gegaan dus der staat hier ook voort een saab 900s werkeloos in de garageniet dat ik daarvoor het genot verruil van het rijden in een automaat, maarja tscheelt in benzinekosten he
quote:Nee uitslapen m,n zoon ik heb vakantie 2 weken
Op woensdag 20 augustus 2003 21:19 schreef jozef444 het volgende:[..]
heel goed we misten je al
![]()
(nog steeds zo druk op je werk dat je fok! niet meer onveilig kan maken ?
)
quote:yupz ik denk dat als ik nou weer een andere wagen uit zou gaan zoeken t ook wel weer een automaat zou worden, ondanks wat mensen zeggen dat t niet sportief rijdt (hebben duidelijk nog nooit in een automaat gereden dan
Op woensdag 20 augustus 2003 21:32 schreef PeuRac het volgende:[..]
Hier thuis staat helaas geen automaat, maar over een jaar mag mn vader een nieuwe uitzoeken, en dat wordt zeker een automaat. Dan neem ik em nog meer mee, want ik ben helemaal automaat verslaafd geworden, dat rijdt gewoon veel beter als een handbak, helemaal als het een tip-tronic of nog beter half-automaat is
als ik dalijk weg ben benk door pa van de comp afgeschopt
quote:Tip-tronic rijd zo lekker. Heb dat mogen ervaren in een porsche boxter op m,n werk. Vol gas door rammen op een bocht af dan op het einde hard in de remmen gaan allemaal lampjes branden
Op woensdag 20 augustus 2003 21:32 schreef PeuRac het volgende:[..]
Hier thuis staat helaas geen automaat, maar over een jaar mag mn vader een nieuwe uitzoeken, en dat wordt zeker een automaat. Dan neem ik em nog meer mee, want ik ben helemaal automaat verslaafd geworden, dat rijdt gewoon veel beter als een handbak, helemaal als het een tip-tronic of nog beter half-automaat is
wat ik overgens heel raar van me zelf vond was dat op het moment dat die achterkant ging uitbreken dat je van zelf genoeg gaat tegen sturen. Om goed de bocht uit te komen. Je denkt daar gewoon niet bij na eigelijk.
Me vader heeft in die ML een half automaat dat is ook lekker. S,ochtends lekker automaat rijden. S,middags lekker sportief door middel van tikjes te geven aan de pook heerlijk is dat.
quote:joh we hebben allebei tevaak slip spelletjes gespeeld op de pc
Op woensdag 20 augustus 2003 21:39 schreef ook_gek het volgende:[..]
wat ik overgens heel raar van me zelf vond was dat op het moment dat die achterkant ging uitbreken dat je van zelf genoeg gaat tegen sturen. Om goed de bocht uit te komen. Je denkt daar gewoon niet bij na eigelijk.
welkom in de playstation generatie (ik heb dat dus ook bij de volvo, maar t schijnt dat als je slipcursus doet dat je dan weer iets heel anders leert
)
quote:Boeie, met een automaat ben je meestal sneller als met een handbak, gewoon omdat een automaat planken is, en je met een handbak zelf nooit zo snel kan schakelen.
Op woensdag 20 augustus 2003 21:34 schreef jozef444 het volgende:ondanks wat mensen zeggen dat t niet sportief rijdt (hebben duidelijk nog nooit in een automaat gereden dan
)
als ik dalijk weg ben benk door pa van de comp afgeschopt
dan schop je toch terug
quote:Hee ouwe
Op woensdag 20 augustus 2003 21:33 schreef ook_gek het volgende:Nee uitslapen m,n zoon ik heb vakantie 2 weken
![]()
En eten regelen voor me zelf. Dat laatste wil niet echt lukken ben al 2,5 kilo afgevallen in 6 dagen
Gaat lekker dus
Moeilijk he koken! toen ik voor mezelf moest koken kwam ik aan (at lekker vet), maarja ik heb dan ook ondergewicht.
quote:hijs net met pensioen nee ik doe nog wel even aardig tegen m
Op woensdag 20 augustus 2003 21:41 schreef PeuRac het volgende:[..]
Boeie, met een automaat ben je meestal sneller als met een handbak, gewoon omdat een automaat planken is, en je met een handbak zelf nooit zo snel kan schakelen.
dan schop je toch terug
![]()
is een uurtje lang genoeg
quote:Klopt dat heb ik ook, als bij mijn auto de voorkant gaat glijden (of als ik te krap heb ik gestuurd) dan laat ik automatisch gas los (of geef ik gas bij). En bij overstuur (driften, kan alleen niet met een voorwiel aandrijver) Automatisch tegensturen en gas bij.
Op woensdag 20 augustus 2003 21:39 schreef ook_gek het volgende:wat ik overgens heel raar van me zelf vond was dat op het moment dat die achterkant ging uitbreken dat je van zelf genoeg gaat tegen sturen. Om goed de bocht uit te komen. Je denkt daar gewoon niet bij na eigelijk.
quote:Ik wou dat mn pa ook zoiets had, half-automaat is ideaal, zuiniger als een volledige handbak, sneller als een automaat, de relaxheid van een automaat, maar toch kunnen schakelen, de voordelen van beide dus in een versnellings bak.
Me vader heeft in die ML een half automaat dat is ook lekker. S,ochtends lekker automaat rijden. S,middags lekker sportief door middel van tikjes te geven aan de pook heerlijk is dat.
quote:Dat wil ik ook ooit eens gaan doen lijkt me wel gaaf.
Op woensdag 20 augustus 2003 21:41 schreef jozef444 het volgende:[..]
joh we hebben allebei tevaak slip spelletjes gespeeld op de pc
welkom in de playstation generatie
(ik heb dat dus ook bij de volvo, maar t schijnt dat als je slipcursus doet dat je dan weer iets heel anders leert
)
Man we hebben echt lol gehad met die porsche was toch maar een leen bak whehehe. Vol gas optrekken tot de max toeren door trekken en dan met 80 vol een bocht in gaan met hoge toeren doet echt wonderen whehehe. Alleen jammer dat we de eerste keer soms die auto verloren en dat we achterstevoren stonden. Maar zo lang je het gas er op houd en je trekt weg met spinnende wielen is het net als of dat het de bedoeling is whehehe.
quote:Moet je een smart kopen
Op woensdag 20 augustus 2003 21:47 schreef PeuRac het volgende:[..]
Klopt dat heb ik ook, als bij mijn auto de voorkant gaat glijden (of als ik te krap heb ik gestuurd) dan laat ik automatisch gas los (of geef ik gas bij). En bij overstuur (driften, kan alleen niet met een voorwiel aandrijver) Automatisch tegensturen en gas bij.
[..]Ik wou dat mn pa ook zoiets had, half-automaat is ideaal, zuiniger als een volledige handbak, sneller als een automaat, de relaxheid van een automaat, maar toch kunnen schakelen, de voordelen van beide dus in een versnellings bak.
quote:Ik had het over een auto
Op woensdag 20 augustus 2003 21:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
Moet je een smart kopen
En ik meen t verder echt, half-automaat is het beste wat er bestaat, zeker als het zo snel kan schakelen als in de Enzo
quote:er is al een tijd geleden beloofd dat ik oooit in een Ferrari F355 F1 mag rijden. Tip-tronic ben heel erg benieuwd hoe dat is. Hoop zo graag dat het snel gaat gebeuren. Maar ik zie het er niet meer van komen. Wie weet dan maar een porsche GT3
Op woensdag 20 augustus 2003 21:54 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik had het over een auto
ik vind de nieuwe Smart Roadstar Coupé (met de 'sterke' motor dan he) wel leuk. Maar betaal jij em??
En ik meen t verder echt, half-automaat is het beste wat er bestaat, zeker als het zo snel kan schakelen als in de Enzo
We wachten af. Toch van de week effe die kennis bellen die dat ging regelen voor me
quote:Haal mij dan ff op als je richting Duitsland gaat (ik bedoel, je moet zo'n auto toch wel echt uit proberen) kom je toch langs dan.
Op woensdag 20 augustus 2003 21:57 schreef ook_gek het volgende:[..]
er is al een tijd geleden beloofd dat ik oooit in een Ferrari F355 F1 mag rijden. Tip-tronic ben heel erg benieuwd hoe dat is. Hoop zo graag dat het snel gaat gebeuren. Maar ik zie het er niet meer van komen. Wie weet dan maar een porsche GT3
We wachten af. Toch van de week effe die kennis bellen die dat ging regelen voor me
quote:Ja ik moet al door heel nederland heen dan
Op woensdag 20 augustus 2003 21:58 schreef PeuRac het volgende:[..]
Haal mij dan ff op als je richting Duitsland gaat (ik bedoel, je moet zo'n auto toch wel echt uit proberen) kom je toch langs dan.
quote:Nou daal je wel in aardigheid hoor
Op woensdag 20 augustus 2003 22:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja ik moet al door heel nederland heen dan
En die kennis van me gaat dan op zeker mee. En waarom naar de buren toe. Hier in NL kan je ook lekker door tuffen
Maar ik zie het niet meer gebeuren helaas
Maar wie weet ooit nog eens. Ben bijna jarig dus zal leuk zijn als hij langs komt met die autoJep ga toch maar eens morgen bellen
Ik ga over 2 weken naar een oud-klasgenoot met een M635 CSi (3.5l 6cilinder lijn, 24 klepjes, 286 PK, handbak). Ga ik zeker vragen of ik ook ff mag rijden. Dat ding is super gaaf, zwart met chrome afwerking, hout in het interieur, orginele Alpina wielen (toen af-fabriek op deze auto geleverd, en zien er uit als nieuw). Dat ding heeft gewoon elektrische ramen en spiegels, airco (van voor '80) en veeeel meer.
quote:probeer een (snelle) half-automaat
Op woensdag 20 augustus 2003 22:27 schreef Ultimora het volgende:
ik weet niet, maar volgens mij heb ik nog nooit een automaat gereden die ik leuk vind.... dat is wel zo allejezus saai rijden....trap je de kickdown in moet je 2 sec wachten.. dat soort dingen.. schakelen moet ook gebeuren als ik dat wil (dus niet in een bocht ofzo).. noujah ik ga slapen, tot morgen~!
Dat is dus een Hand bak, die elektronisch (hydrolisch) aan gestuurd. Als je start staat ie bij de meest auto's in hand-modus (tegen de pook tikken dus om te schakelen). Maar als je geen zin hebt om te schakelen, druk je em in automaat. Dan hoef je nix te doen.
Ik vind em in een Mercedes Sprinter 312 CDI en 413 CDI erg fijn.
quote:half automaat is de oplossing
ik weet niet, maar volgens mij heb ik nog nooit een automaat gereden die ik leuk vind.... dat is wel zo allejezus saai rijden....trap je de kickdown in moet je 2 sec wachten.. dat soort dingen.. schakelen moet ook gebeuren als ik dat wil (dus niet in een bocht ofzo).. noujah ik ga slapen, tot morgen~!
quote:Probeer de DSG van audi eens...
Vriendinnetje zit nu in ee pub ergens in australië ... gaat allemaal goed maar 4 maanden is nog lang...
Verder moet hier heel het netwerk fatsoenlijk draaien komende maandag dus ben nog wel eff druk
Ow jacco, die adressen kende ik dus al En AW11 model is wat anders dan een SW20 hé , is nogal wat minder van te krijgen...
Even verder werken jongens van de slowchat!
In de dagelijkse praktijk is de auto een onmisbaar deel van uw uitrusting. U stelt aan uw auto zeer hoge eisen. U kunt er op vertrouwen dat uw auto altijd voor u klaar staat. De exploitatiekosten moeten makkelijk zijn te beheersen. Ook moet uw auto een bepaalde uitstraling hebben: overtuigend, maar niet overdadig. Verder zijn vlotte prestaties soms van levensbelang en dat gaat bij Rover gepaard met schoonheid en groot comfort.
Weinig auto´s kunnen aan die bijzondere combinatie van eisen tot volle tevredenheid voldoen. Wij zijn er van overtuigd binnen het MG-Rover programma te beschikken over diverse modellen die exact in het geschetste profiel passen. Rover´s en MG´s excelleren in die eigenschappen, en daarbij is de prijs ook nog erg aantrekkelijk.
Op dit moment hebben wij bijvoorbeeld een Rover 75 Business Edition dat is een prachtig alternatief voor de mainstream...
dan komt er nog ff de prijs en zo, maar ik wil al die klote engelse woorden er niet in hebben, wie weet iets anders als mainstream?? en als je afvraagt welk model t nou over gaat, dan moet je even kijken op www.rover.nl en dan links onderin klikken
alvast bedankt
quote:Wat moest je in Limburg dan?
Op donderdag 21 augustus 2003 12:28 schreef -Eddow- het volgende:
Vanochtend om 10:00 vertrokken uit America en om 12:00 in Delft
toch goed gedaan
Er is geen ruk te doen hier ben gelukkig erg druk.
En Ulti bekijk gewoon een paar van die slijm brieven die je stagebedrijf ongetwijfeld krijgt.
Zho ik ga effe m,n fiets ophalen die ik kapot gereden heb
Het tantwieltje onder aan dat sing achter je weet wel wat ik bedoel. Die was voor de helft weg Was effe iets te druk aan het doen in het bos. En zo heb ik een tijdje door gereden dus ook hele ketting naar de klote
Hoor net dat het me 139 euro gaat kosten. Ag moet maar. Het een hele ouwe fiets maar hij rijd super en kan er nog snel mee fietsen ook. En die remmen reageren meteen
quote:wheheh ik heb nog lekker vakantie
Op donderdag 21 augustus 2003 15:18 schreef jozef444 het volgende:
zo mensen goeiesmiddags,krijg vanmorgen een telefoontje dak toch nog moest komen, dus kheb ff 40 pakkejtes in mill deruit gegooid en daarna ff in cuijk gaan lunchen dus...
maarja nou weer thuis dus kan weer lekker gaan relaxen
quote:Hmz hier betalen ze eigenlijk best wel erg goed
Op donderdag 21 augustus 2003 15:58 schreef ook_gek het volgende:[..]
wheheh ik heb nog lekker vakantie
Was gisteren effe op m,n werk. En er werd gevraagt of ik voor een leuk bedrag wilde werken in m,n vakantie. Was veel te laag dus nee gezegt
Wil ik mn email nakijken (verwacht een mailtje van mn vriendin) krijg ik 58 mailtjes met virussen, waarvan 3 van bekenden (waaronder mn vriendin
)
quote:dude, op me werk kwamen er allemaal leraren ( die volgende week moeten beginnen ) vragen of ik kon helpen met hun virussen verwijderen, uh NEE ik ben hier systeembeheer aan het doen, ik doe geen particuliere pc's
Op donderdag 21 augustus 2003 17:59 schreef PeuRac het volgende:
Ben net thuis.Wil ik mn email nakijken (verwacht een mailtje van mn vriendin) krijg ik 58 mailtjes met virussen, waarvan 3 van bekenden
(waaronder mn vriendin
)
quote:Dat is dik geld verdienen man
Op donderdag 21 augustus 2003 18:22 schreef Thermo het volgende:[..]
dude, op me werk kwamen er allemaal leraren ( die volgende week moeten beginnen ) vragen of ik kon helpen met hun virussen verwijderen, uh NEE ik ben hier systeembeheer aan het doen, ik doe geen particuliere pc's
quote:Je moet me wel veel betalen wil ik komen werken bij je. En het moet wel zwart zijn. M,n ex baas wist wel hoe je dat moest doen. Daar werkte ik een weekje en kreeg toch een heel leuk bedrag. En dat voor maar van 11 tot 16 uur werken. Dat was dik verdienen
Op donderdag 21 augustus 2003 17:46 schreef Thermo het volgende:[..]
Hmz hier betalen ze eigenlijk best wel erg goed
![]()
Heb je het verkeerde baantje uitgezocht
quote:en wat voor een auto heb jij dan
Op donderdag 21 augustus 2003 20:24 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga voor TURBO...ik geniet zoveel van mijn eigen turbo dat ik echt niet meer zonder kan!!
Heej wilde jij me toen niet dood rijden met je auto wegens een kat of zo Word ik aan gereden door een turbo auto whehehe
quote:Nissan 200sx 1.8 turbo
Op donderdag 21 augustus 2003 20:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
en wat voor een auto heb jij dan
quote:yep, you'd better watch your back
Heej wilde jij me toen niet dood rijden met je auto wegens een kat of zoWord ik aan gereden door een turbo auto whehehe
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 22-08-2003 03:20]
quote:met een intercooler derbij gaat t nog beter
Op donderdag 21 augustus 2003 20:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
en wat voor een auto heb jij dan
Heej wilde jij me toen niet dood rijden met je auto wegens een kat of zo
Word ik aan gereden door een turbo auto whehehe
quote:spannend hoor
Op donderdag 21 augustus 2003 20:34 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Nissan 200sx 1.8 turbo met saab intercooler.
[..]yep, you'd better watch your back
Word je iig door een waardige auto aangereden...
Maar uhm heb je ook een foto van je auto.
ik ben foto geil.
Wil nl dat als ik thuis kom na een dag hard werken, ik minstends een half topic moet doorwerken, niet een halve pagina.
Hoe moet ik anders mn gem aantal post's op een dag hoog houden?
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
lalaalalalalalalala
hier heb je nog een halve pagina
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:21 schreef Ultimora het volgende:-blaat-
quote:moet er dan maar ff wat bij typen he
Op donderdag 21 augustus 2003 22:32 schreef Ultimora het volgende:
zeg eeuh smilieeeeeee replies mogen niet he
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 21-08-2003 22:39]
quote:zeg eeuh smilieeeeeee replies mogen niet he
Op donderdag 21 augustus 2003 22:30 schreef PeuRac het volgende:[..]
![]()
quote:Heey heb mail terug gehad over de delta,
Op donderdag 21 augustus 2003 22:32 schreef Ultimora het volgende:[..]
zeg eeuh smilieeeeeee replies mogen niet he
quote:en de foto,s?
Op donderdag 21 augustus 2003 22:56 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Heey heb mail terug gehad over de delta,
Er zijn er precies 180 gebouwd maar daarna zijn er nog 20 omgebouwd tot Dealer Edition vanwege een paar speciale verzoeken.
Dus officieel zijn er maar 180 gemaakt en onofficieel 200.
weet je wat ik zo knap vind. Dat er op speciaal verzoek van uit klanten PRECIES 20 gemaakt zijn. Heel gek vind ik dat altijd dat ze ronde getallen hebben.
quote:Bij Ferrari niet
Op vrijdag 22 augustus 2003 02:09 schreef ook_gek het volgende:[..]
en de foto,s?
weet je wat ik zo knap vind. Dat er op speciaal verzoek van uit klanten PRECIES 20 gemaakt zijn. Heel gek vind ik dat altijd dat ze ronde getallen hebben.
Ik voel me blij, ik voel me goed!
want 't weekend staat weer dicht bij me voet!
Ofzo
Lekker gevreën gisteren, dus ben uber vrolijk
Btw, is het hyundai dag ofzo vandaag...
kzag 4 coupés... nieuwe..
en oude...
en lantra's.. enzo..
quote:bouw er minder dan dat je kan verkopen zeggen ze altijd. Blijft het exclusief
Op vrijdag 22 augustus 2003 03:01 schreef daNpy het volgende:[..]
Bij Ferrari niet
Van sommige modellen hebben ze wel oplage's met niet-ronde nummers
oh met mij is het ook goed. Want ik ben jarig!!!!!!
quote:Gefeliciteerd joh!
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:48 schreef ook_gek het volgende:[..]
bouw er minder dan dat je kan verkopen zeggen ze altijd. Blijft het exclusief
hoe oud ben je geworden??
quote:Nou gefeliciflapstaart!
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:48 schreef ook_gek het volgende:[..]
bouw er minder dan dat je kan verkopen zeggen ze altijd. Blijft het exclusief
* ThaFreak krijgt straks digicam binnen
quote:Die bestaat niet dus dat is heel knap
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:01 schreef HAL9000S het volgende:
eergisteren een kwartier achter een spiksplinternieuwe Ferrari Modeno gereden
Of het was een 550 maranello of een 360 modena.
quote:Dit soort links en adviezen in het daarvoor behorende topic gooien aub.
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:11 schreef -Eddow- het volgende:
Hier nog een goede link voor in het linken topic..http://www.herkeuring.nl/apk_eisen_personenauto.html
Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum...
En goedenavond allemaal. Vanaaf begint de kermis bij ons. En dat duurt tot en met Maandag nacht. Dus dat word weinig Fokken en veel drinken.
Wish me luck
quote:ah, gelukkig was je dus nog wel intelligent genoeg om te begrijpen wat ik bedoelde...hulde!!
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:08 schreef ook_gek het volgende:[..]
Die bestaat niet dus dat is heel knap
Of het was een 550 maranello of een 360 modena.
quote:Niet...bedrijfsauto, gelukkig hield de modena rijder zich in...
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:15 schreef Boink het volgende:
En in wat voor auto reed jij dat je hem een kwartier bij kon houden
quote:Dit is de slowchat, dat gaat mooit ergens over
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:07 schreef Kaj_A het volgende:
Ik dacht dat dit over Turbo enz ging![]()
Hier komt de harde kern (en iedereen die zin heeft) de dingen posten die verder niet in dit gedeelte van het forum horen.
De harde kern? Ja dat zijn diegene die bijna elke dag posten hier, en veel meestal.
Vaak gaat het nergens over hier, maar het is wel gezellig. Tenminste als iedereen straks weer terug is van vakantie. Dan word er elke dag een topic vol geluld
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 22-08-2003 19:14]
quote:hehe ik ken t probleem, maar na een tijdje wordt dat steeds leuker om daarin te rijden
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:09 schreef PeuRac het volgende:
Heb vandaag in een 10m lange pick-up Sprinter gereden, das echt gaaf!!!! Moest alleen erg goed opletten of er geen auto naast me stond/reed als ik een scherpe bocht maakte (uitzwenken).
feli ook_gek dat je nog heel wat jaartjes gek mag blijven he
ohja en voor degene die denken dat dit over turbo's gaat, der staat slowchat, met andere woorden de eerste pagina's gaan over de topictitel daarna is er veel geblaat en is de harde kern over om te posten (niet dat niemand anders mag posten hoor , graag zelfs dan maken we ze weer een beetje vol
)
quote:hmm one big yeehaw van thafreak
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:14 schreef ThaFreak het volgende:
en mijn digicam is eindelijk binnen!!!!
Jeeeeeeauh ofzo......
je kijkt teveel wild west films kerel
quote:Deze was nog langer als een fabrieks af langste versie, er was zelfs een speciaal kenteken aangevraagd (mocht er officieel niet eens mee rijden). Met 10m bedoelde ik alleen de bak daar komt dus nog 2 tot 2.5m voor de cabine bij.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:13 schreef jozef444 het volgende:[..]
hehe ik ken t probleem, maar na een tijdje wordt dat steeds leuker om daarin te rijden
feli ook_gek dat je nog heel wat jaartjes gek mag blijven he
![]()
En ook_gek; Feli met je 23 jaar ( de eerste paar weken op dit forum dacht ik serieus dat je net 16 was oid, gelukkig weet ik nu beter en doe je gewoon je naam eer aan )
quote:hehe vet
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:20 schreef PeuRac het volgende:[..]
Deze was nog langer als een fabrieks af langste versie, er was zelfs een speciaal kenteken aangevraagd (mocht er officieel niet eens mee rijden). Met 10m bedoelde ik alleen de bak daar komt dus nog 2 tot 2.5m voor de cabine bij.
(kheb zelf ooit een keer op t afgesloten terrein van de daf in rooi een paar testritjes mogen maken in samenwerking met een politie dag. Zo'n 95xf besturen is echt t bruutste wat je kunt rijden
quote:Nee dat niet, moest voor die auto alleen een vergunning (geldig voor t leven) worden aangevraagd. Verder mag je er gewoon me B op rijden, alleen is die vergunning er nog niet.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:27 schreef jozef444 het volgende:[..]
hehe vet
das dus gewoon een wagen waar je vrachtwagen bewijs voor nodig hebt
(kheb zelf ooit een keer op t afgesloten terrein van de daf in rooi een paar testritjes mogen maken in samenwerking met een politie dag. Zo'n 95xf besturen is echt t bruutste wat je kunt rijden
![]()
En ik ga binnenkort leren met twee vrachtwagens te rijden (een Actros trekker, en een Atego bakwagen). Dat zijn nl auto's welke ik verhuur, maar kan ze niet eens wegzetten wanneer nodig. Dus gaat mn stage begeleider me leren met die auto's te rijden. Lijkt me zooooooooooo gaaaaaaaaf.
quote:dat is idd zo vet, als ik eerlijk gezegd zou moeten kiezen tussen een ritje in een ferrari en weer een ritje in zo'n 95 XF dan zou ik toch echt voor de daf kiezen, dat gevoel is echt zooo gaaf
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:35 schreef PeuRac het volgende:[..]
Nee dat niet, moest voor die auto alleen een vergunning (geldig voor t leven) worden aangevraagd. Verder mag je er gewoon me B op rijden, alleen is die vergunning er nog niet.
En ik ga binnenkort leren met twee vrachtwagens te rijden (een Actros trekker, en een Atego bakwagen). Dat zijn nl auto's welke ik verhuur, maar kan ze niet eens wegzetten wanneer nodig. Dus gaat mn stage begeleider me leren met die auto's te rijden. Lijkt me zooooooooooo gaaaaaaaaf.
quote:Wild Wild West
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:18 schreef jozef444 het volgende:[..]
hmm one big yeehaw van thafreak
je kijkt teveel wild west films kerel
quote:Nou dat weet ik zo net nog niet (zit het komende half jaar tussen de vrachtwagens dus). Een Ferrari doet me niet zoveel, een Spyker daarentegen wel.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:42 schreef jozef444 het volgende:[..]
dat is idd zo vet, als ik eerlijk gezegd zou moeten kiezen tussen een ritje in een ferrari en weer een ritje in zo'n 95 XF dan zou ik toch echt voor de daf kiezen, dat gevoel is echt zooo gaaf
quote:Nee, ik loop nu stage 10 min fietsen van mn huis (met de auto duurt t langer), mn auto wordt nu toch wel duur (rij teveel).
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:20 schreef -Eddow- het volgende:
Ga je een nieuwe auto kopen Peurac?
En heb als ik het wil een auto van de zaak (Mercedes, uitkiezen!). En ohja we hebben nog 2 auto's welke nouwelijks worden gebruikt (maar wie gaat er Opel/Daihatsu rijden als Merc ook kan).
Over een half jaar, na mn stage koop ik een kleine diesel terug. Of blijf ik (na schooltijd) bij mn stage bedrijf werken (met een kleine grijs-kentenken auto of so).
quote:Aha, je kiest toch wel een 190 D he ?
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:33 schreef PeuRac het volgende:[..]
Nee, ik loop nu stage 10 min fietsen van mn huis (met de auto duurt t langer), mn auto wordt nu toch wel duur (rij teveel).
En heb als ik het wil een auto van de zaak (Mercedes, uitkiezen!). En ohja we hebben nog 2 auto's welke nouwelijks worden gebruikt (maar wie gaat er Opel/Daihatsu rijden als Merc ook kan).
Over een half jaar, na mn stage koop ik een kleine diesel terug. Of blijf ik (na schooltijd) bij mn stage bedrijf werken (met een kleine grijs-kentenken auto of so).
quote:Ja
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:36 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Aha, je kiest toch wel een 190 D he ?
quote:Whehe nu komen de verhalen los
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:20 schreef PeuRac het volgende:En ook_gek; Feli met je 23 jaar ( de eerste paar weken op dit forum dacht ik serieus dat je net 16 was oid, gelukkig weet ik nu beter en doe je gewoon je naam eer aan
)
Homo,s kom eens hier
Hartelijk gefeliciteerd Ook_Gek
En als je nog even wil lachen
Ben je jarig krijg je dit van de kerk........
quote:meesterlijk van die kerk zeg.....
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
Whehe nu komen de verhalen los
Homo,s kom eens hier
Hartelijk gefeliciteerd Ook_GekEn als je nog even wil lachen
Ben je jarig krijg je dit van de kerk........
quote:als die brommer op jou naam staat krijg je idd binnenkort leuke post!
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:59 schreef FluxC5 het volgende:
Uhm ik ben geflist van voor met mijn brommer, krijg ik die boete thuis?
(door een agent in een flitsauto)
quote:Maar het was van voren en ik denk niet dat die agent mijn verzekeringsplaatje in spiegelbeeld zo snel kan lezen. (of wel?)
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:00 schreef ThaFreak het volgende:[..]
als die brommer op jou naam staat krijg je idd binnenkort leuke post!
Wie heeft voor mij de specs van de nieuwste Ford Mustang en de nieuwste Nissan Skyline hoogste type.
Zéér graag een reactie, please.
[ontopic modus>]
quote:daar is maar een manier om achter te komen en dat is gewoon wachten!
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:02 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Maar het was van voren en ik denk niet dat die agent mijn verzekeringsplaatje in spiegelbeeld zo snel kan lezen. (of wel?)
quote:Zal ik je eens wat leuks vertellen
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:03 schreef Extremini het volgende:
[offtopic]Wie heeft voor mij de specs van de nieuwste Ford Mustang en de nieuwste Nissan Skyline hoogste type.
[ontopic modus>]
En nee heb geen idee. Zal eens zoeken zo voor je als ik tijd heb.
quote:Spannend, ik reed ongeveer 40 km/h te hard
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:08 schreef ThaFreak het volgende:[..]
daar is maar een manier om achter te komen en dat is gewoon wachten!
2003 Ford Mustang Mach 1
Displacement 4605 cc / 281.0 cu
Power 223.7 kw / 300.0 bhp @ 6000 rpm
Torque 406.75 nm / 300.0 ft lbs @ 4250 rpm
HP / Liter 65.15 bhp per litre
Verdere specs van de mustang zijn er nog niet!
quote:Nou ik was effe druk maar heb toch gezocht voor je.
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:03 schreef Extremini het volgende:
[offtopic]Wie heeft voor mij de specs van de nieuwste Ford Mustang en de nieuwste Nissan Skyline hoogste type.
[ontopic modus>]
Skyline R34 GT-R NUR
Displacement 2568 cc / 156.7 cu
Power 208.8 kw / 280.0 bhp @ 6800 rpm
Torque 392 nm / 289.1 ft lbs @ 4400 rpm
HP / Liter 109.03 bhp per litre
0-60 mph: 5.1 sec
0-100 mph: 13.0 sec
Quarter Mile: 13.7 sec @ 105 mph
2003 Ford Mustang Mach 1
Displacement 4605 cc / 281.0 cu
Power 223.7 kw / 300.0 bhp @ 6000 rpm
Torque 406.75 nm / 300.0 ft lbs @ 4250 rpm
HP / Liter 65.15 bhp per litre
Er is naar mijn weten nog niet meer bekend van de mustang.
Zho heb m,n goede daat ook weer gedaan
Leuk dat ik in m,n eentje rode wodka kon drinken had dus een hele fles voor me zelf
En dan is dit er van over
U snapt ik ben niet zo zuiver meer en ga lekker slapen
Ik heb zeker 5 min gedaan ove dit stukje tekst
--edit--
zefs een plaatje in voegen gaat al niet meer
quote:Ook_Gek heeft geen vrienden
Op zaterdag 23 augustus 2003 03:57 schreef ook_gek het volgende:
Zho net terug van licht m,n verjaardag vieren. Morgen is het grote werkIk uhm ben niet zo nuchter mee
![]()
Leuk dat ik in m,n eentje rode wodka kon drinken had dus een hele fles voor me zelf
[afbeelding]
En dan is dit er van over
U snapt ik ben niet zo zuiver meer en ga lekker slapenIk heb zeker 5 min gedaan ove dit stukje tekst
--edit--
zefs een plaatje in voegen gaat al niet meer
quote:Hoezo niet?
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:32 schreef Boink het volgende:[..]
Ook_Gek heeft geen vrienden
quote:Dan ben je niet de enige die kapot is... Heb de hele week met k#tkinderen rondgelopen, sjezus, wat is dat vermoeiend!
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:38 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hoezo niet?
niemand wilde rode wodka
en ik was net terug van stappen. En ik ben nu helemaal kapot.
Maar ook_gek: nog gefeliciteerd met je verjaardag!
quote:Dank u dank u. Ik ging pas om half 7 slapen
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:55 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Dan ben je niet de enige die kapot is... Heb de hele week met k#tkinderen rondgelopen, sjezus, wat is dat vermoeiend!
Nou ja, dat 's avonds in de kroeg zitten draagt daar ook aan bij, maar goed...
Maar ook_gek: nog gefeliciteerd met je verjaardag!
En vanavond moet ik het dubbel gaan over doen
Nu dus.
quote:zit al te kijken
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:16 schreef GizartFRL het volgende:
Thunderraces op Discovery met een 205jeNu dus.
dan maar Fokken onder t eten.
quote:in wat voor neanderthaler dorp leef jij dan wel niet
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:29 schreef PeuRac het volgende:
Denk ik lekker tv te kunnen kijken onder t eten, geen singaaldan maar Fokken onder t eten.
quote:tip voor je : dan doet ie t niet
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:50 schreef PeuRac het volgende:
Kom er net achter ( nadat ik het eten op heb) dat een of andere mongool de kabel los heeft getrokken, ergens halverwege
quote:Dankje zal t onthouden.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:52 schreef jozef444 het volgende:[..]
tip voor je : dan doet ie t niet
![]()
was wel leuk daar, en onderweg ook een porsche tegen gekomen, en die gast gebruikte hem waar die voor is Volle toeren bij stoplicht en keihard wegblazen, Fucking hell! Dat wil ik ook!!!
quote:TSSS je wil toch geen porche
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:45 schreef Boink het volgende:
Back from tromp festival!
Whoei,was wel leuk daar, en onderweg ook een porsche tegen gekomen, en die gast gebruikte hem waar die voor is
Volle toeren bij stoplicht en keihard wegblazen, Fucking hell! Dat wil ik ook!!!
quote:Wedden van wel, moet dan alleen wel een 911 Carrera 2.7 RS
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:50 schreef ook_gek het volgende:[..]
TSSS je wil toch geen porche
quote:Dit was een Carrera 4s
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:53 schreef PeuRac het volgende:[..]
Wedden van wel, moet dan alleen wel een 911 Carrera 2.7 RS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uit 1973 zijn
Broem Broem!!!!!!!!!
zoals ik hier boven ook al een keer heb geroepen of weer een ritje maken in een 95XF
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:07 schreef jozef444 het volgende:
alles beter dan een ferrari he![]()
zoals ik hier boven ook al een keer heb geroepen of weer een ritje maken in een 95XF
Was wel een leuk dagje vandaag
quote:Dank je wel!
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:24 schreef ThaFreak en Ook_gek het volgende:
-specs-
Nog sorry voor mijn wat te late reactie.
Dit ga ik gebruiken voor een nieuw topic hier, wacht maar af!.
Thanks!
Ik besloot op mijn werk even pauze te nemen.
Keek ik in de bovenverdieping uit de raam, en ik verbaasde me over een auto die ik in mijn blikveld had.
Nee, geen Ferarri, ook geen Donkervoort, zelfs geen blitsende sportwagen, meer tegenovergestelde.
Een klassieke T-Ford van Henry Dunant Ford gepakeerd! In een bruin-rood kleur met zwarte en goud-koper-kleuren.
Met de nog klassieke opdruk van Ford, in gouden handgeschreven letters op de vierkante luchtinlaat. Naast nog een klassieke, maar dan met een dak. .
Dit waren een van de eerste auto's!
Ik besloot als de zaak dicht was even naar de oeroude oldtimers te kijken.
Later ging ik naar de wc, keek ik nog keer, bleek dat ze weg waren!
Ik had heus wel een foto ervan voor jullie willen maken, maar ja, foetsie.
Waren nog mooier dan op de foto's ervan.
hier moet je ff kijken als je nog geen porsche freak bent...
quote:ik heb het gezien en vind het 3X niks.
Op zondag 24 augustus 2003 13:46 schreef Ultimora het volgende:
http://www3.porsche.de/german/deu/carreragt/modelinformation/experience/weissach/default.htmhier moet je ff kijken als je nog geen porsche freak bent...
quote:BMW houdt ook vast aan 1 enzelfde model, en facelift toch ook weer de boel. Dat doet porsche ook en nu weer stil jij
Op zondag 24 augustus 2003 14:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
ik heb het gezien en vind het 3X niks.
Geluid is niks. Porsche zelf is niks. Jaren lang vast houden aan 1 model. Ze proppen de moter er ergens in. Kijk naar die 911 modellen. Het is als of ze die auto ontworpen hebben. En dat ze op de laatste dag dachten. We zijn wat vergeten maar wat...... Oh he wacht de motorEn die hebben ze er toen maar in gepropt. Kijk naar de andere sport merken. Die snappen het. Zo een auto draaid om de motor. Dus wat doen we. We bouwen een auto OM een motor. Het geluid van de verschillende merken is prachtig. Maar een porsche maakt geen mooi geluid.
quote:ach laat hem maar tis een ferrari liefhebber met oogkleppen
Op zondag 24 augustus 2003 15:03 schreef Boink het volgende:[..]
BMW houdt ook vast aan 1 enzelfde model, en facelift toch ook weer de boel. Dat doet porsche ook en nu weer stil jij
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:33 schreef Ultimora het volgende:[..]
ach laat hem maar tis een ferrari opgevoerde fiat liefhebber met oogkleppen
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
ik heb het gezien en vind het 3X niks.
Geluid is niks. Porsche zelf is niks. Jaren lang vast houden aan 1 model. Ze proppen de moter er ergens in. Kijk naar die 911 modellen. Het is als of ze die auto ontworpen hebben. En dat ze op de laatste dag dachten. We zijn wat vergeten maar wat...... Oh he wacht de motorEn die hebben ze er toen maar in gepropt. Kijk naar de andere sport merken. Die snappen het. Zo een auto draaid om de motor. Dus wat doen we. We bouwen een auto OM een motor. Het geluid van de verschillende merken is prachtig. Maar een porsche maakt geen mooi geluid.
quote:ik weet niet hoe t nu zit sinds dat de porsche's watergekoeld zijn maar vroeger de oude luchtgekoelde boxermotoren
Op zondag 24 augustus 2003 16:42 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ik kan het alleen maar helemaal met je eens zijn!
Porsche is echt een automerk dat me helemaal niets doet. En je hebt helemaal gelijk: het geluid van een Porsche is echt 3x niks, een vies rochelgeluidje... Luister eens naar de symfonie van een Ferrari motor, dan hoor je pas hoe het echt hoort te klinken...
alhoewel ik de Carrera GT toch wel aardig vind...![]()
quote:Nou, dat geratel van een Porsche 356 bijvoorbeeld? Dat klinkt als een opgevoerde kever (wat het in feite ook wel een beetje is). Echt 3x niks!
Op zondag 24 augustus 2003 16:45 schreef jozef444 het volgende:[..]
ik weet niet hoe t nu zit sinds dat de porsche's watergekoeld zijn maar vroeger de oude luchtgekoelde boxermotoren
dat was echt zo'n vet geluid
quote:kom niet aan de kever he
Op zondag 24 augustus 2003 16:50 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Nou, dat geratel van een Porsche 356 bijvoorbeeld? Dat klinkt als een opgevoerde kever (wat het in feite ook wel een beetje is). Echt 3x niks!
quote:Beter dan een Porsche...
Op zondag 24 augustus 2003 16:51 schreef jozef444 het volgende:[..]
kom niet aan de kever he
de kever is geweldig
quote:zucht t zal nog lang duren voor ik jullie auto smaak bij heb gebracht
Op zondag 24 augustus 2003 16:54 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Beter dan een Porsche...
quote:...zegt iemand die rondrijdt in een echte opa-auto...
Op zondag 24 augustus 2003 16:55 schreef jozef444 het volgende:[..]
zucht t zal nog lang duren voor ik jullie auto smaak bij heb gebracht
![]()
quote:ik zat er op te wachten en was er op voorbereid
Op zondag 24 augustus 2003 16:56 schreef Metalfreak het volgende:[..]
...zegt iemand die rondrijdt in een echte opa-auto...
neemt niet weg dat je gelijk hebt over het opa gehalte
quote:Ga je die van jou ook zo verbouwen?
Op zondag 24 augustus 2003 16:58 schreef jozef444 het volgende:[..]
ik zat er op te wachten en was er op voorbereid
![]()
neemt niet weg dat je gelijk hebt over het opa gehalte
Maar echt waar, volgens mij heb ik nog nooit iemand onder de 50 in een Volvo 340 zien rondrijden...
quote:proberen je ogen niet van de auto af te wenden, en op het interieur letten is denk ik dan wel een goed advies voor de volgende keer dat je er een ziet
Op zondag 24 augustus 2003 17:13 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ga je die van jou ook zo verbouwen?
Maar echt waar, volgens mij heb ik nog nooit iemand onder de 50 in een Volvo 340 zien rondrijden...
quote:Moet vanaf de volgende week weer dagelijks naar Eindhoven, dus misschien zie ik je wel eens rijden...
Op zondag 24 augustus 2003 17:18 schreef jozef444 het volgende:
ik nodig jullie van harte uit om een keer door eindhoven te rijden, misschien kom je me dan een keer tegen. en nee ik voel me ook nog geen 50
quote:Kdenk dat rijden een groot woord is
Op zondag 24 augustus 2003 17:33 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Moet vanaf de volgende week weer dagelijks naar Eindhoven, dus misschien zie ik je wel eens rijden...
quote:zegt degene die met de 205 van zen broertje rijdt ? (of van zen kloon
Op zondag 24 augustus 2003 17:42 schreef Boink het volgende:[..]
Kdenk dat rijden een groot woord is
Hij zal er meer achter lopen denk ik
of hebbie al een eigen bakkie
quote:Kheb een fiets
Op zondag 24 augustus 2003 17:44 schreef jozef444 het volgende:[..]
zegt degene die met de 205 van zen broertje rijdt ? (of van zen kloon
)
of hebbie al een eigen bakkie
quote:sooo
Op zondag 24 augustus 2003 17:47 schreef Boink het volgende:[..]
Kheb een fiets
omafiets ?
quote:Een fiets met 2 wielen en een frame
Op zondag 24 augustus 2003 17:53 schreef jozef444 het volgende:[..]
sooo
omafiets ?
quote:wauw hebbie der nog specs van
Op zondag 24 augustus 2003 18:32 schreef Boink het volgende:[..]
Een fiets met 2 wielen en een frame
quote:0 - 15 in 8 sec
Op zondag 24 augustus 2003 18:36 schreef jozef444 het volgende:[..]
wauw hebbie der nog specs van
quote:netjes, wanneer ga je der nos in bouwen denk je ?
Op zondag 24 augustus 2003 18:45 schreef Boink het volgende:[..]
0 - 15 in 8 sec
MP= 1
Top: 32km/h bergie af. En dan ook gelijk de redline bereiken he!
quote:Kmoet der ruimte voor vinden om de redbull te bevestigen, en ik moet stabilisator stangen erop bouwen. Maar eerst een vleugel voor de downforce uiteraard. Daarna nog mooie velgen erop.
Op zondag 24 augustus 2003 18:45 schreef jozef444 het volgende:[..]
netjes, wanneer ga je der nos in bouwen denk je ?
quote:doe dat heb je t schuurtje al geregeld ?
Op zondag 24 augustus 2003 18:52 schreef Boink het volgende:[..]
Kmoet der ruimte voor vinden om de redbull te bevestigen, en ik moet stabilisator stangen erop bouwen. Maar eerst een vleugel voor de downforce uiteraard. Daarna nog mooie velgen erop.
Kdenk dat ik maar een project ga starten
waarom staat er niet zo'n mooie meid bij je fiets zoals bij jacco zen tuning topics
W8 maar als tie helemaal klaar is. Dan zul je de lekkerste chicks naast me staan
quote:ok voor t geval dat ik krijg de helft van de tel. nummers
Op zondag 24 augustus 2003 19:05 schreef Boink het volgende:
Omdat ie natuurlijk nog niet getuned is!W8 maar als tie helemaal klaar is. Dan zul je de lekkerste chicks naast me staan
ik heb je toch op t id gebracht
ohja om maar ff iets over auto's hier te roepen de plannen om een lomax te gaan bouwen schieten op ik ga als t goed is over 2 weken een kijkje in de fabriek nemen
quote:30% meer niet!
Op zondag 24 augustus 2003 19:06 schreef jozef444 het volgende:[..]
ok voor t geval dat ik krijg de helft van de tel. nummers
ik heb je toch op t id gebracht
ohja om maar ff iets over auto's hier te roepen de plannen om een lomax te gaan bouwen schieten op ik ga als t goed is over 2 weken een kijkje in de fabriek nemen
En wtf is een lomax?
zelfbouw auto op basis van een eend
quote:nee een lomax
Op zondag 24 augustus 2003 19:13 schreef Boink het volgende:
Owke een eend
quote:neen, hij wordt geupgrade, je noemt een brabus merc toch ook geen merc meer
Op zondag 24 augustus 2003 19:19 schreef Boink het volgende:
Maar het blijft een eend
Foto'svan de Eiffel Rally.
Met veel klassieke knallers.
Zoals de 205 T16 en de Metro
quote:Die Clio en die corsa zijn ook wel bruut
Op zondag 24 augustus 2003 19:21 schreef GizartFRL het volgende:
http://www.xs4all.nl/~fcruts/eiffel/Foto'svan de Eiffel Rally.
Met veel klassieke knallers.
Zoals de 205 T16 en de Metro
En die 205 T16 met die bouwlampen erop
[Dit bericht is gewijzigd door Boink op 24-08-2003 19:26]
Waar heb ik net in mee gereden!!!!!!!
Een jaguar XJR gloed nieuw. 400PK 0 naar 100 iets meer dan 4 sec. Hij heeft even laten voelen hoe dat was. En dat was zoo zoo zoo gaaf. Je word weg gedrukt in die stoelen heel erg gaaf. Zeker voor zo een grote bak.
en wat er allemaal in zit. GEWELDIG
Alles gaat via het centrale display in de auto. Van navagatie tot radio tot airco tot de stoelen. Noem het maar op je kan dat doen met het scherm. En dat is toch screen
SMSJE sturen?
Geen probleem. Krijg je gewoon een toetsenbord te zien effe toetsen en klaar. Je verzend hem en je bent klaar.
Radio
Is natuurlijk rammen op het schermpje en je krijgt de radio zender naar keuze. Maar stel dat de mensen achterin ID&T willen horen. En papa en mama willen radio 1 horen. Wat dan. Niks aan de hand. De kinderen pakken de koptelefoon achter in en bedienen de radio zelf maar. Er kunnen 4 mensen tegelijk radio luisteren en alle 4 een andere zender
Wil jij het warm hebben in de auto maar iemand anders niet?
Het is in 4 delen opgesplitst en dus kan alles bediend worden. Erg makkelijk dus.
Het rijden zelf.
De bestuurder kan de stoelen op alle mogelijke manieren verstellen. Stuur verstellen kan ook. Maar nu komt het. Zelfs de pendalen kan je in hoogte verstellen. Dat geloofde ik niet maar het kan gewoon echt
Oke stel je zit goed gordel om noem het maar op. Dan is het gas geven. Zo veel kracht dat er in die auto zit niet meer normaal. Die 400PK staat op elk moment klaar voor je. Elke keer weer een duw in je rug heel gaaf. Leukste was dat we bij een stoplicht stonden iedereen natuurlijk kijken. Komt er een mercedes SL600 naast ons staan en die gaat er als een lijp van door. Dus bij het volgende stoplicht wij ook. Gaaf man. Niemand verwacht dat je met een jag zo snel gaat rijden
Echt een mooie degelijke zeer snelle auto. echt waar.
Was een hele ervaring
quote:Nou wie was er sneller, toch wel mercedes of niet??
Op zondag 24 augustus 2003 21:32 schreef ook_gek het volgende:
Leukste was dat we bij een stoplicht stonden iedereen natuurlijk kijken. Komt er een mercedes SL600 naast ons staan en die gaat er als een lijp van door. Dus bij het volgende stoplicht wij ook. Gaaf man. Niemand verwacht dat je met een jag zo snel gaat rijden
En ik ben wel eens meegereden (had mn rijbewijs toen nog niet) met een jaguar (of was het een daimler?) met een v12 erin , was toen (6 jaar geleden) een redelijk nieuw model, en lekker luxe.
[Dit bericht is gewijzigd door Virus.NL op 24-08-2003 21:39]
quote:Wat een verhaal, en jij denkt dat we dit gaan lezen?
Mensen mensen wat heb ik een geluk weer zegWaar heb ik net in mee gereden!!!!!!!
Een jaguar XJR gloed nieuw. 400PK 0 naar 100 iets meer dan 4 sec. Hij heeft even laten voelen hoe dat was. En dat was zoo zoo zoo gaaf. Je word weg gedrukt in die stoelen heel erg gaaf. Zeker voor zo een grote bak.en wat er allemaal in zit. GEWELDIG
Alles gaat via het centrale display in de auto. Van navagatie tot radio tot airco tot de stoelen. Noem het maar op je kan dat doen met het scherm. En dat is toch screen
![]()
SMSJE sturen?
Geen probleem. Krijg je gewoon een toetsenbord te zien effe toetsen en klaar. Je verzend hem en je bent klaar.Radio
Is natuurlijk rammen op het schermpje en je krijgt de radio zender naar keuze. Maar stel dat de mensen achterin ID&T willen horen. En papa en mama willen radio 1 horen. Wat dan. Niks aan de hand. De kinderen pakken de koptelefoon achter in en bedienen de radio zelf maar. Er kunnen 4 mensen tegelijk radio luisteren en alle 4 een andere zenderWil jij het warm hebben in de auto maar iemand anders niet?
Het is in 4 delen opgesplitst en dus kan alles bediend worden. Erg makkelijk dus.Het rijden zelf.
De bestuurder kan de stoelen op alle mogelijke manieren verstellen. Stuur verstellen kan ook. Maar nu komt het. Zelfs de pendalen kan je in hoogte verstellen. Dat geloofde ik niet maar het kan gewoon echt
Oke stel je zit goed gordel om noem het maar op. Dan is het gas geven. Zo veel kracht dat er in die auto zit niet meer normaal. Die 400PK staat op elk moment klaar voor je. Elke keer weer een duw in je rug heel gaaf. Leukste was dat we bij een stoplicht stonden iedereen natuurlijk kijken. Komt er een mercedes SL600 naast ons staan en die gaat er als een lijp van door. Dus bij het volgende stoplicht wij ook. Gaaf man. Niemand verwacht dat je met een jag zo snel gaat rijden
Was een hele ervaring
Zo te horen aardig vet bakje, net toen ik naar buiten keek stonden hier ook wel wat brute wagens, dikke 5 serie clk audi a8 a4 cabrio en volvo s80, maar wat die hier te zoeken hebbe
quote:jha wij eigelijk maar die mercedes had nooit verwacht dat een jag rijder zo snel zou rijden met z,n bak
Op zondag 24 augustus 2003 21:36 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Nou wie was er sneller, toch wel mercedes of niet??
En ik ben wel eens meegereden (had mn rijbewijs toen nog niet) met een jaguar (of was het een daimler?) met een v12 erin
, was toen (6 jaar geleden) een redelijk nieuw model, en lekker luxe.
Heb zelf wel eens in een XJ12 gereden (paar wkn terug), maar zo'n XJR is nog leuker
BTW wil diegene die de vlgde CHAT opent ook ff t nr vermelden, is wel zo leuk. (tel t wel ff na btw, want ergens klopt de nummering niet)
Zo, deel 1 van Boink's Tuning Project zit erop.... Zie en aanschouw de veranderingen.
Er was alleen een probleem met de levering van de bumpers maar die worden woensdag geleverd, of eerder als dhl meewerkt
quote:Zijn het wel lichtmetalen sportvelgen??
Op zondag 24 augustus 2003 22:04 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]
Zo, deel 1 van Boink's Tuning Project zit erop.... Zie en aanschouw de veranderingen.
Er was alleen een probleem met de levering van de bumpers maar die worden woensdag geleverd, of eerder als dhl meewerkt
quote:Goed dat je me er aan herrinerd, ff snel bestellen op bol.com
Op zondag 24 augustus 2003 22:10 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Zijn het wel lichtmetalen sportvelgen??
En misschien nog een Sparco sportzadel met driepunts gordel?
De velgen zijn van lichtmetaal, ze moeten alleen gepolyst worden
quote:vorige week in 4 van die dingen gereden
Mensen mensen wat heb ik een geluk weer zegWaar heb ik net in mee gereden!!!!!!!
Een jaguar XJR gloed nieuw. 400PK 0 naar 100 iets meer dan 4 sec. Hij heeft even laten voelen hoe dat was. En dat was zoo zoo zoo gaaf. Je word weg gedrukt in die stoelen heel erg gaaf. Zeker voor zo een grote bak.en wat er allemaal in zit. GEWELDIG
![]()
SMSJE sturen?
Geen probleem. Krijg je gewoon een toetsenbord te zien effe toetsen en klaar. Je verzend hem en je bent klaar.Radio
Is natuurlijk rammen op het schermpje en je krijgt de radio zender naar keuze. Maar stel dat de mensen achterin ID&T willen horen. En papa en mama willen radio 1 horen. Wat dan. Niks aan de hand. De kinderen pakken de koptelefoon achter in en bedienen de radio zelf maar. Er kunnen 4 mensen tegelijk radio luisteren en alle 4 een andere zenderWil jij het warm hebben in de auto maar iemand anders niet?
Het is in 4 delen opgesplitst en dus kan alles bediend worden. Erg makkelijk dus.Het rijden zelf.
Was een hele ervaring
quote:Hoeveel heeft dat allemaal gekost dan?
Op zondag 24 augustus 2003 22:04 schreef Boink het volgende:
-extreme tuning-
quote:De NX kit is ene speciale uitvoering: 2295 euro
Op maandag 25 augustus 2003 09:52 schreef Extremini het volgende:[..]
Hoeveel heeft dat allemaal gekost dan?
quote:Wel prijzig, hoor.
Op maandag 25 augustus 2003 10:14 schreef Boink het volgende:[..]
De NX kit is ene speciale uitvoering: 2295 euro
En de uitlaat moest aangepast worden van een R1 naar dit model en dat koste 489 euro. Maarja dan heb je wel wat!
Ik herinner me dat er ook een step was met een NOS-gasfles.
Alleen, ik kan de foto niet zo gauw vinden.
quote:En dan nog te bedenken dat er nieuwe bumpers en spoiler op komen+ een nieuwe paintjob
Op maandag 25 augustus 2003 10:16 schreef Extremini het volgende:[..]
Wel prijzig, hoor.
Ik herinner me dat er ook een step was met een NOS-gasfles.
Alleen, ik kan de foto niet zo gauw vinden.
quote:Welke kleur wordt het?
Op maandag 25 augustus 2003 10:30 schreef Boink het volgende:[..]
En dan nog te bedenken dat er nieuwe bumpers en spoiler op komen+ een nieuwe paintjob
En ga je hem ook strippen?
quote:Overdrijven is ook een vak
400PK 0 naar 100 iets meer dan 4 sec.
Vette bak, dat wel.
quote:Een beetje donkere tint in de richting van zwart, daar ga ik vandaag aan werken...
Op maandag 25 augustus 2003 10:59 schreef Extremini het volgende:[..]
Welke kleur wordt het?
En ga je hem ook strippen?
quote:Nou, je hebt in ieder geval wel een blitse fiets.
Op maandag 25 augustus 2003 12:12 schreef Boink het volgende:[..]
Een beetje donkere tint in de richting van zwart, daar ga ik vandaag aan werken...
Je maakt je wel gewild bij de Marokkanen.
Laatste week vakantie...
Boink: mooi tuning-project!
quote:laatste week mja ik ken t, ik heb t ook (alhoewel officieel weet ik nog niet wanneer ik weer moet beginnen
Op maandag 25 augustus 2003 12:27 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemiddag mensen!Laatste week vakantie...
Boink: mooi tuning-project!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |