abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2005 @ 19:53:12 #101
90473 Vieske
Am Viga
pi_27252799
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:02 schreef merry77 het volgende:
hmm, lukt ook zonder meditatie, in 30 seconden wel te verstaan. Deed ik vroeger weleens.
Heel vroeger op gymles aan de touwen (toen wist ik nog niet eens wat het was, maar het was een lekker gevoel)

Men neme een stevige deur (of een touw in de gymzaal). gevouwen handdoek over de deur heen (anders zo pijnlijk voor je handen). Handdoek tussen de deur en je benen. En je dan optrekken aan de deur. Paar keer heen en weer. Ff blijven hangen, nog wat omhoog en omlaag (je moet wel sterke armen hebben anders kan je jezelf niet lang genoeg optrekken voordat je klaar komt.

Ik deed altijd een wc rol eromheen omdat het anders op de vloer gaat lekken.
En voila, in 30 seconden klaar zonder te trekken. Wel vermoeiend overigens maar goed voor je armspieren.
Volgens mij raak je dan toch echt je deur aan...Om daarmee nou een topic uit 2003 te kicken
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
  maandag 23 mei 2005 @ 15:15:09 #102
38509 Phate
But Seriously
pi_27276615
tvp

damn dat klinkt goed... ga ik zeker eens proberen!
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
  maandag 23 mei 2005 @ 18:34:02 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_27283036
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:53 schreef Vieske het volgende:

[..]

Volgens mij raak je dan toch echt je deur aan...Om daarmee nou een topic uit 2003 te kicken
En vervolgens wordt er nog een slotje op het moderne topic gegooid ook!
orgasme zonder te masturberen oid
Had dan liever hier een slotje op gegooid, maar wie ben ik.
geen MOD iig.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_27381909
Ik heb weleens een orgasme gehad zonder het aanraken van mijn geslachtsdeel, maar toen was ik wel half aan het 'mediteren'. Ik kan sowieso zonder veel moeite op de rand van een orgasme komen door concentratie en een beetje stimulatie van bijv. tepels. Je moet in een soort gefocuste toestand raken, en dan mentaal sturen en stimuleren.

Wat ook wel leuk is, is om tot de rand van een orgasme te werken, dan even van de rand laten zakken, en dan proberen zonder stimulatie als nog klaar te komen, bijv. alleen door warmte. Klinkt misschien vreemd, maar ik heb weleens een orgame getriggerd door gewoon met de 'warmtestraling' van het een heet theeglas op 5cm. van je lul over de lengte heen en weer te stralen. En geloof me, ..dat voelt erg intens. Net als dat je het voelt als iemand naar je rug kijkt. Het voelt heftiger dan echte stimulatie, ook mentaal dus, omdat je weet en ziet wat er [niet] gebeurt.
Het is me trouwens ook gelukt met mijn hand, althans de warmte /energie van mijn hand. Eerst een beetje plaatjes kijken om in de stemming te komen en dan gewoon, net als met dat theeglas, op kleine afstand over de penis stralen, 'magnetiseren' zegmaar. Oké, een orgasme is niet gegarandeerd, maar er tegenaan moet sowieso lukken. Goede shit!!
pi_27383061
Wil niemand jullie aanraken dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')