Volgens mij raak je dan toch echt je deur aan...Om daarmee nou een topic uit 2003 te kickenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:02 schreef merry77 het volgende:
hmm, lukt ook zonder meditatie, in 30 seconden wel te verstaan. Deed ik vroeger weleens.
Heel vroeger op gymles aan de touwen (toen wist ik nog niet eens wat het was, maar het was een lekker gevoel)
Men neme een stevige deur (of een touw in de gymzaal). gevouwen handdoek over de deur heen (anders zo pijnlijk voor je handen). Handdoek tussen de deur en je benen. En je dan optrekken aan de deur. Paar keer heen en weer. Ff blijven hangen, nog wat omhoog en omlaag (je moet wel sterke armen hebben anders kan je jezelf niet lang genoeg optrekken voordat je klaar komt.
Ik deed altijd een wc rol eromheen omdat het anders op de vloer gaat lekken.
En voila, in 30 seconden klaar zonder te trekken. Wel vermoeiend overigens maar goed voor je armspieren.
En vervolgens wordt er nog een slotje op het moderne topic gegooid ook!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:53 schreef Vieske het volgende:
[..]
Volgens mij raak je dan toch echt je deur aan...Om daarmee nou een topic uit 2003 te kicken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |