ik concentreerde me op hoe iemand anders me het beste kon strelen en behagen, en van daaruit ben ik toen verder gaan concetreren op het gevoel dat je krijgt van dat strelen en behagen..
op ene gegeven moment ga je die twee dingen koppelen, waardoor je als het ware die hele beweging over je heen voelt gaan, net alsof er een geest met je zit te spelen
.
quote:Handig voor mensen met een LAT-relatie (is wat voor mij dus)
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:33 schreef paganpaul het volgende:[..]
Klopt. Vooral als degene met wie je op afstand gaat vrijen ook wel in is voor een vrij-partij. Dat maakt het helemaal geweldig. In het begin kun je, als je degene kent en je wilt dat, de telefoon ook nog gebruiken. Om contact te hebben dus, niet om jezelf mee te bewerken
.
Naderhand is zelfs dat niet meer nodig. (Al voegt dat wel wat speciaals toe, er is dan toch een vorm van contact.)
quote:Zucht.... ik wou dat het kon
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:13 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Ik ben wel benieuwd over hoe men een bewuste orgasme kan krijgen zonder iets aan te raken.Heeft iemand hier ervaring erin?
15 secs trekken en het lukte
Is dat ook n kwestie van blijven oefenen?
quote:Ja, is een kwestie van oefenen, ik heb het er ook moeilijk mee hoor om die "concentratie" vast te houden, maar langzaam aan gaat het steeds beter, alhoewel ik het orgasme zonder aanraking nog niet heb bereikt.
Op woensdag 19 november 2003 01:39 schreef LG_Diablo het volgende:
Vind t zwaar moeilijk om in n bepaalde concentratie t komen....Is dat ook n kwestie van blijven oefenen?
Maar het is al wel erg lekker, dan maken we het wel af met een orgasme met aanraking
quote:
Op woensdag 19 november 2003 10:29 schreef GC het volgende:
is wel al een toppic over trouwens, het schijnt wel echt te kunnen om bewust klaar te komen zonder aan raking.
quote:Orgasme zonder aanraking
is wel al een toppic over trouwens, het schijnt wel echt te kunnen om bewust klaar te komen zonder aan raking.
Weet niet of dat nou echt een trance was, maar ik kan me nog wel herinneren dat alles wat ik me voorstelde ook echt 'voelde' ![]()
(strelen, aanraken, zoenen, en verder..)
Best grappig wat je allemaal kan doen met je lichaam zonder iets aan te raken ![]()
* DePeer gaat het vanavond ook eens proberen met een pr0n-actrice
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:08 schreef Nembrionic het volgende:[..]
Wat nou? Jullie lekken nog een halve dag door
quote:Het is niet te vergelijken..
Op dinsdag 18 november 2003 10:30 schreef GWD het volgende:
schijnt nog veel beter te zijn dan een gewone.
quote:idd Klaarkomen zonder lichamelijke stimulatie ??
quote:door ghb.
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:13 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Ik ben wel benieuwd over hoe men een bewuste orgasme kan krijgen zonder iets aan te raken.Heeft iemand hier ervaring erin?
quote:Liever LED-relatie
Op vrijdag 7 november 2003 17:49 schreef Random_hero het volgende:
Handig voor mensen met een LAT-relatie (is wat voor mij dus)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |