quote:Wat ons onvermijdelijk bij de vraag brengt: "Wie is de beste Beatboxer?"
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:ach ik vind "Make The Music With Your Mouth Biz" leuker klinken
Persoonlijk ga ik voor Doug E. Fresh, metname vanwege z'n dingen die hij samen met Slick Rick gedaan heeft
Maar Rahzel is ook erg goed vind ik...
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:04 schreef L4zY het volgende:
ik heb lekker nieuwe Jedi Mind Tricks album
quote:ook nog 2 oude trouwens
Op woensdag 27 augustus 2003 13:18 schreef Niekos het volgende:[..]
quote:Doug E. Fresh staat eenzaam bovenaan. Rahzel is ook meesterlijk evenals Buffy (Fat Boys).
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wat ons onvermijdelijk bij de vraag brengt: "Wie is de beste Beatboxer?"
Persoonlijk ga ik voor Doug E. Fresh, metname vanwege z'n dingen die hij samen met Slick Rick gedaan heeft
Nu ik erover nadenk, zoveel ken ik er eigenlijk niet
quote:Luister eens naar Rahzel's "If Your Mother Only Knew", die is echt geniaal. Beatboxen moet je ook vooral live zien. Je hebt ook zo'n Nederlandse gast, die is ook erg dope. Hij had vorig jaar een eenmalig programma over de roots van de hiphop met oa Def P en Kypski. Kenners zullen wel weten wie ik bedoel
Op woensdag 27 augustus 2003 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Dat ene nummer van Rahzel waar hij de beat van Pete Rock & CL Smooth - Creator na doet is wel leuk.
Ik vind het beatboxen knap maar ik vind het niet echt leuk om veel naar te luisteren.
quote:Hij heeft een album uit, Crazy. Maar ik ben hem nog nergens voor een fatsoenlijke prijs tegen gekomen online
Op woensdag 27 augustus 2003 17:56 schreef Colour het volgende:
Welke ik erg dig is dat Word A' Mouth nummertje op the Lyricst Lounge CD hosted door De La: "Famous Last Words". Heeft WA'M nog een langspeler (CD) uitgebracht misschien?
quote:If your mother only knew ken ik en die is idd heel knap maar beatbox nummers luister ik bijna nooit, ze gaan snel vervelen vind ik.
Op woensdag 27 augustus 2003 19:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Luister eens naar Rahzel's "If Your Mother Only Knew", die is echt geniaal. Beatboxen moet je ook vooral live zien. Je hebt ook zo'n Nederlandse gast, die is ook erg dope. Hij had vorig jaar een eenmalig programma over de roots van de hiphop met oa Def P en Kypski. Kenners zullen wel weten wie ik bedoel
quote:Er is ook z'n nummer van de Wu Tang Clan, waar RazzzzzzzzTikTikTikZellllll(ik probeer te beatboxen) , de beat na doet Wu War ofzo
Op woensdag 27 augustus 2003 23:54 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
If your mother only knew ken ik en die is idd heel knap maar beatbox nummers luister ik bijna nooit, ze gaan snel vervelen vind ik.
quote:Heb het nummer laatst ook gehoord. Een beetje erg zielig ja. Dan was de "beef" tussen Def P en Extince toch van betere kwaliteit, voor zover je daar over kan spreken natuurlijk
Op donderdag 28 augustus 2003 15:03 schreef SoSolid het volgende:
Ik vind die Riza maar een rare gast hoor, Hij is 100x Slechter dan Brain, check z'n flowfouten enzo, en sja echt goeie tekst kun je nou ook weer niet zeggen ofzo... kvind et maar niets, rare gast, volgens mij neemt Brain de moeite nog geen eens voor zo iemand....
quote:Kaal Of Kammen
Op donderdag 28 augustus 2003 15:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Heb het nummer laatst ook gehoord. Een beetje erg zielig ja. Dan was de "beef" tussen Def P en Extince toch van betere kwaliteit, voor zover je daar over kan spreken natuurlijk
quote:oh..vind je het een goed album?? de beats zijn wel erg beatnuts achtig en vinnie paz begint steeds meer dronkemanspraat te rappen.
Op woensdag 27 augustus 2003 13:04 schreef L4zY het volgende:
ik heb lekker nieuwe Jedi Mind Tricks album
Hip-hop reviewers gevraagd
quote:Zal ik voor de gein gewoon eens reageren...?
Op donderdag 28 augustus 2003 21:53 schreef Steve-O het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31943Hip-hop reviewers gevraagd
quote:Fuck it, mail is verstuurd
Op donderdag 28 augustus 2003 22:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zal ik voor de gein gewoon eens reageren...?
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Fuck it, mail is verstuurd
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Fuck it, mail is verstuurd
quote:Ook online te beluisteren???
Op donderdag 28 augustus 2003 22:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ohja, hiphop120 klinkt redelijk vanavond, dus luister er eens naar zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |