quote:Zeker een goeie aankoop
Op maandag 25 augustus 2003 21:45 schreef Timo20 het volgende:
Kdenk dat ik trouwens ook ff "Moment of Truth" van GangStarr meepak, voor ¤10,49.
En tja, naar ATCQ albums ben ik ook nog wel op zoek. Op Anthology na ben ik tot nu toe alleen The Low End Theory tegengekomen... en die valt zeker niet tegen
quote:
Moeilijk. De keuze tussen Low End Theory en Midnight Maraurders is bijna niet te maken vind ik. Beiden zijn geweldig
quote:Ok thnx!!
Op maandag 25 augustus 2003 22:08 schreef Mar10Segovia het volgende:[..]
Zeker een goeie aankoop
En tja, naar ATCQ albums ben ik ook nog wel op zoek. Op Anthology na ben ik tot nu toe alleen The Low End Theory tegengekomen... en die valt zeker niet tegen
quote:Watch the time it's time to get ill !
Op zondag 24 augustus 2003 18:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Koppijn valt wel mee, het is eerder m'n maag
Maar ja, ik was stoer genoeg om te zuipen, dus nu ben ik ook stoer genoeg om het huishouden te doen
Maar met een cd'tje van de Beastie Boys gaat het wel een stuk makkelijker
* Hoofd meeknikt op Get It Together
quote:Komt wel weer denk ik. Er gebeurd sowieso niet zo heel veel
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:49 schreef Steve-O het volgende:
Vakantie is voorbij het is hier meteen een stuk rustiger
quote:nee
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Komt wel weer denk ik. Er gebeurd sowieso niet zo heel veel
quote:Non Phixion - The C.I.A. Is Trying to Kill Me
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vooral die van Cannibal Ox en Non-Phixion zijn erg goed
quote:Non phixion - say goodbye to yesterday is ook
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:59 schreef Steve-O het volgende:[..]
Non Phixion - The C.I.A. Is Trying to Kill Me
super nummer
quote:Afwisseling is soms gewoon nodig, alhoewel ik de afgelopen periode toch bijna alleen maar hiphop gedraaid heb
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:35 schreef makaveli_nh het volgende:ben er echt ff uit nu, maar t komt wel weer
Heb trouwens ook maar eens wat Opgezwolle opgezocht aangezien veel mensen erg positief over ze zijn.... en dat klinkt vrij goed eigenlijk al ben ik niet zo into nederhop (op Extince na dan ).
Ben bij alle platenwinkels in de stad geweest en dit is t teleurstellende resultaat : Moment of Thruth was uitverkocht en in geen 1 winkel was iets te krijgen van ATCQ
Khad wel bijna Xzibit`s "At The Speed Of Life" gekocht voor ¤10,50 maar daar w8 ik denk ik nog ff mee
of nee, kga m gewoon downkopen
voor wie die niet weet waar het over gaat (lijkt me niet, maar ach)
Riza - in de ban van dat ding
quote:Ik hoorde dat nummer laatst op tv. en t viel me idd. op dat Brain werd gedissed. Vond ik wel cool! Ook coole tekst trouwens
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:33 schreef makaveli_nh het volgende:Rize gaat Brainpower dissen, ik hoop dat brainpower nog wat terug doet
denk et niet, maar het zou leuk zijnvoor wie die niet weet waar het over gaat (lijkt me niet, maar ach)
Riza - in de ban van dat ding
Kdenk niet dat Brain iets terug zal doen... durft ie niet denk ik
Al verdient Brain er wel een
quote:At the speed of life moet je kopen
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Kheb vandaag die cd van IAM ( L`Ecole Du Micro D` Argent) opgehaald bij de platenboer. Vette cd!!!! Kende al een paar nummers, maar de rest is ook zeker de moeite waardBen bij alle platenwinkels in de stad geweest en dit is t teleurstellende resultaat
: Moment of Thruth was uitverkocht en in geen 1 winkel was iets te krijgen van ATCQ
Khad wel bijna Xzibit`s "At The Speed Of Life" gekocht voor ¤10,50 maar daar w8 ik denk ik nog ff mee
of nee, kga m gewoon downkopen![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:32 schreef Steve-O het volgende:[..]
At the speed of life moet je kopen
quote:Put Your Money Where Your Mouth Is
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach een beetje dissen kan iedere 2de rangs rapper die geen battle aandurft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |