abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12588413
ik heb het niet meer zow op de neptunes , netzoals premo, timbaland , dr dre vind ik ze een te duidelijke en te zelfde sound hebben , niet dat ik alle nummers slecht vind , maar het begint mij gwoon een beetje te irriteren dat die producers niet net iets verder gaan dan het produceren van mainstream goed verkoopbare platen , en ik zie ook wel in dat de productie goed is , maarja als timbaland een vette beat maakt , hoeft dat nog niet te betekenen dat missie een goeie rapster is , netzow als premo een nieuw album produceert dat tony touch meteen een goede dj is , of guru die met zijn flow er amper boven uit kan komen ,aangezien premo over het algemeen een te herkenbare sound er op na houd (als je de gangstarr albums met de jazzmatazz (eerste 2 tenminste) albums vergelijkt hoor je dat duidelijk) of Dr Dre die zich na chronic/doggystyle nauwelijks vernieuwd heeft (alhoewel je de slim shady EP er best aan toe mag voegen)

Dat laatste album van gangstarr viel mij ook echt tegen , er stonden wel aardige nummers op , maar ik vond het echt teveel van hetzelfde

woensdag 20 augustus 2003 @ 22:01:53 #77
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_12588529
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb het niet meer zow op de neptunes , netzoals premo, timbaland , dr dre vind ik ze een te duidelijke en te zelfde sound hebben , niet dat ik alle nummers slecht vind , maar het begint mij gwoon een beetje te irriteren dat die producers niet net iets verder gaan dan het produceren van mainstream goed verkoopbare platen , en ik zie ook wel in dat de productie goed is , maarja als timbaland een vette beat maakt , hoeft dat nog niet te betekenen dat missie een goeie rapster is , netzow als premo een nieuw album produceert dat tony touch meteen een goede dj is , of guru die met zijn flow er amper boven uit kan komen ,aangezien premo over het algemeen een te herkenbare sound er op na houd (als je de gangstarr albums met de jazzmatazz (eerste 2 tenminste) albums vergelijkt hoor je dat duidelijk) of Dr Dre die zich na chronic/doggystyle nauwelijks vernieuwd heeft (alhoewel je de slim shady EP er best aan toe mag voegen)

Dat laatste album van gangstarr viel mij ook echt tegen , er stonden wel aardige nummers op , maar ik vond het echt teveel van hetzelfde

over alles ben ik het wel met je eens ja, behalve premo, maar dat is een kwestie van smaak, en ik vind zijn sound heerlijk dus ook dat hele album
maar datjij het teveel van hetzelfde vind snap ik ook wel weer
en die neptunes is idd wel tzelfde maar dat nummer met common vind k wel hun beste, waarmee ik nog niet zeg dat ik het goed vind
HipHop Lover, RnB Hater bezoek ook eens: De Hiphop Album Top 100
pi_12588682
ach persoonlijk vind ik dat premo wel leuke beats maakt , maar afwissend klinken ze iig niet , ik haal die nummers er iig altijd uit , en ik vind het gewoon jammer dat Gangstarr The Owners op deze manier heeft uitgebracht , als ze er nou een beetje meer tijd in hadden gestoken....maarja muziek is er natuurlijk om verkocht te worden
pi_12588735
't is denk ik gewoon een kwestie van smaak. The Ownerz is zeker niet Gang Starr's beste albums, maar imho is het wel een van de betere hiphop albums dit jaar
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:11:13 #80
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_12588859
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
't is denk ik gewoon een kwestie van smaak. The Ownerz is zeker niet Gang Starr's beste albums, maar imho is het wel een van de betere hiphop albums dit jaar
ja dat zeg ik, ik vind het niet de beste, maar wel een lekkere
HipHop Lover, RnB Hater bezoek ook eens: De Hiphop Album Top 100
pi_12589007
hmmz als ik dat zo zie vind ik T-Love ,Anti Pop Consortium vs Mattew Shipp , King Geedorah en Akrobatik toch stukken beter , qua releases dit jaar , en we zijn nog niet eens op 3/4 , en natuurlijk , het is een kwestie van smaak , sat weet ik ook wel , maar ik vind premo nou eenmaal irritant herkenbaar (maarja dat heb ik ook met nummers die door kid capri of dj clue geproduceerd zijn , ze klinken wel goed maar weer het zelfde als de vorige 20)
pi_12589299
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmmz als ik dat zo zie vind ik T-Love ,Anti Pop Consortium vs Mattew Shipp , King Geedorah en Akrobatik toch stukken beter , qua releases dit jaar , en we zijn nog niet eens op 3/4 , en natuurlijk , het is een kwestie van smaak , sat weet ik ook wel , maar ik vind premo nou eenmaal irritant herkenbaar (maarja dat heb ik ook met nummers die door kid capri of dj clue geproduceerd zijn , ze klinken wel goed maar weer het zelfde als de vorige 20)
Er zijn dit jaar idd een hoop goede albums uitgebracht. Dat in tegenstelling tot vorig jaar
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:52:46 #83
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_12590404
Het onderwerp is nu dus duidelijk nieuwe releases........
Ok, weet iemand al iets over het nieuwe album van ATCQ?
En weet iemand of Taste The Secret van Ugly Duckling iets is?

En zover het nog uitmaakt... Premier is inderdaad zeer herkenbaar en niet de meest afwisselende qua sound, maar in mijn ogen toch echt zeker een van de beteren die er rondlopen.... Ik heb The Ownerz nog niet in zijn geheel gehoord, maar ik ben zijn spul verre van zat
* Mar10Segovia zet zo maar weer ff Moment Of Truth op

pi_12590626
Nieuwe Ugly Duckling is iets minder dan de vorige, maar hij blijft lekker. Als je Journey To Everywhere goed vond dan zul je dit album ook goed vinden

en over tribe

quote:
A mere five years after their break-up, influential hip-hop group A Tribe Called Quest may be set to reunite. According to Billboard.com the trio Q-Tip, Phife and Ali Shaheed Muhammad have gotten together in the studio to begin tracking for a new album.

The reunion may not see the light of day as swiftly as fans would like, however. Although the group are intent on working together again, they have some label troubles that they need to clear up before releasing another album as A Tribe Called Quest. The band reportedly have to negotiate their way out of their contract with Jive Records, but have not yet delivered the number of albums detailed in their contract. Jive have already beefed their Tribe discography with two retrospective albums: 1999s Anthology and last months Hits, Rarities & Remixes.

The groups solo careers may also delay a new Tribe album. Q-Tip is working on the follow-up to his 1999 solo album, Amplified. Q-Tip also recorded an album last year, entitled Kamaal The Abstract, but his then label, Arista, has yet to put it out. Q-Tip is now signed to Dreamworks records and intends to have his new album on shelves by early 2004. Muhammad is also said to be working on a solo album.

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:28:33 #85
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_12591670
Dank u zeer voor deze info.

Journey To Anywhere vind ik wel een lekker album, dus dat moet wel goed zitten dan Vandaag of morgen even wat nummertjes beluisteren van Taste The Secret dan maar...

pi_12602158
zag vanochtend een rollingstones/neptunes remix nummer
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12603058
Mm.. gaat't hier alleen maar over die engelstalige hiphop

naja goed,

iemand al die clip van phete philly (ft. northwest ofso) op the box gezien? daar was ik nou wel benieuwd naar..

Viva la vita.... Altijd
pi_12603168
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:50 schreef Fiazco het volgende:

naja goed,

iemand al die clip van phete philly (ft. northwest ofso) op the box gezien? daar was ik nou wel benieuwd naar..

waar staat dat het alleen over engelse hip-hop mag

mag gerust over buitenlandse rap praten

pi_12603193
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:50 schreef Fiazco het volgende:

naja goed,

Yup, klonk zeker zeer ok

Het ging hier pas geleden nog ff over Opgezwolle btw

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12603249
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:55 schreef Steve-O het volgende:

[..]

waar staat dat het alleen over engelse hip-hop mag

mag gerust over buitenlandse rap praten

Ow KoEl MaN, WhUt ViNdEn JuLlIe VaN De NiEuWaHh 50 CeNt??

(*weet ook wel dat't mag... maar om nou in me eentje over nederhop te
gaan praten is ook weer zoiets)

Viva la vita.... Altijd
pi_12603297
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:57 schreef Fiazco het volgende:

[..]

P.I.M.P
bagger nummer

ik hou btw niet van NL hip-hop

heb wel die leuke RZA cd

pi_12603571
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:57 schreef Fiazco het volgende:

Sinds 50 Cent ok is onder de 10-jarigen vind ik hem ook zwaar ok natuurlijk

Op Nederhop gebied is op dit moment niet echt veel te melden, behalve dat de Opgezwolle cd erg goed schijnt te zijn

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12603653
Geheel offtopic

Het grote pinguin adoratie topic > Juist Tony!!

Geheel ontopic

Ik heb laatst ene juice(isdenaam) gehoord met't nummer,
in de hemel (ofso)

gratis te downloaden... zal't es ff opzoeken

ik von't iig een meesterlijk nummertje

Viva la vita.... Altijd
pi_12603828
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 14:11 schreef Fiazco het volgende:
Geheel offtopic

Het grote pinguin adoratie topic > Juist Tony!!

Daar gaat een verhaal met veel bier en wodka aan vooraf
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12604211
public enemy - rebel without a pause
wat een gare beat zeg
pi_12604409
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 14:32 schreef Steve-O het volgende:
public enemy - rebel without a pause
wat een gare beat zeg
Die is juist cool, daarna nog vaak gesampled. On A Ragga Tip van SL2 is denk ik de bekendste
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12604472
Swoop G, Twista - Fuck Dre
deze diss ownt zwaar
pi_12605163
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 14:41 schreef Steve-O het volgende:
Swoop G, Twista - Fuck Dre
deze diss ownt zwaar
Die intro is idd wel ok, vreemd dat die click daar eigenlijk nooit op gereageerd heeft, Twista is wel een redelijke rapper, maar bang hoeven ze toch niet voor hem te zijn
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12605592
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Die intro is idd wel ok, vreemd dat die click daar eigenlijk nooit op gereageerd heeft, Twista is wel een redelijke rapper, maar bang hoeven ze toch niet voor hem te zijn

vind het wel lam dat twista dre/snoop disst
terwijl die zelf met puff daddy heeft gewerkt
  donderdag 21 augustus 2003 @ 15:33:41 #100
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_12605904
Kennen jullie ook Afrika Bambataa and The Soul Sonic Force en Setsasonic ?

Heb een tijdje geleden die greatest hits van Tommy Boy gekocht, echt dope, zitten veel oude nummers op, ga eens naar de site van tommy boy....nu is het echt om te huilen

Dome vraag, maar ik begrijp het maar gedeeltelijk, wat is precies en label ? Wat is het nut daarvan ? wat doen zij voor de artiest ?

Please Move The Deer Crossing Sign
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')