Anywayz (brainstyle ) ik ga ff Common-Electric.Circus-2002- checken
en mn mening komt nog wel
iedereen heeft et over die gast, maar ik ken nog niks van em, hoog tijd dus
check die review op hiphop in je smoel
quote:hmm zal ik dan ook maar ns beluisteren, maar common luister ik zo op computer, nu ff illmatic op mn oldskool radioboxen
Op woensdag 20 augustus 2003 19:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat album is wel ok, maar Like Water For Chocolate vind ik toch een stuk sterker
quote:okidoki
Op woensdag 20 augustus 2003 19:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ook Aesop Rock komt met een nieuw album, Bazooka Tooth. Als alles meezit ligt het album op 22 September in de winkel
cool
Ik zit nu trouwens A Prince Among Thieves voor het eerst te luisteren (ja nu pas ) Niet het hele album overigens, slechts een 7-tal nummers ervan... Maar t klinkt iig erg goed.
Het album zit ook echt als een verhaal in mekaar, echt heel cool, dus ik vrees dat ik dat album in zn geheel moet hebben
Is dat nieuwe album van Prince Paul ook zoiets?
quote:ja ook zoiets
Op woensdag 20 augustus 2003 19:34 schreef Mar10Segovia het volgende:
Iemand enig idee wanneer dat nieuwe album van ATCQ eigenlijk uitkomt?Ik zit nu trouwens A Prince Among Thieves voor het eerst te luisteren (ja nu pas
) Niet het hele album overigens, slechts een 7-tal nummers ervan... Maar t klinkt iig erg goed.
Het album zit ook echt als een verhaal in mekaar, echt heel cool, dus ik vrees dat ik dat album in zn geheel moet hebben
Is dat nieuwe album van Prince Paul ook zoiets?
iemand nog goede black eyed peas nummers ?
quote:BEP Empire
Op woensdag 20 augustus 2003 19:41 schreef Steve-O het volgende:[..]
ja ook zoiets
alleen minder goediemand nog goede black eyed peas nummers ?
Is Elephunk trouwens goed? Nog niks van gehoord namelijk op 1 nummertje na.
--EDIT--
Request Line vergeten
Feel good nummertje...
[Dit bericht is gewijzigd door Mar10Segovia op 20-08-2003 19:51]
quote:geen idee heb alleen dat nieuwe nummer van ze vanddar dat ik om wat nummers vroeg
Op woensdag 20 augustus 2003 19:46 schreef Mar10Segovia het volgende:[..]
BEP Empire
Cali To New York (met De La)
On My Own (met Mos Def)
Joints & Jam
The Way U Make Me Feel
I Want ChaIs Elephunk trouwens goed? Nog niks van gehoord namelijk op 1 nummertje na.
quote:Wilde die vraag ook gaan stellen. Vindt die clip goed, een beetje soft deuntje maar wel leuk. Andere nummers die ik van ze ken klonken ook altijd wel goed. Is die cd het kopen waard?
Op woensdag 20 augustus 2003 19:46 schreef Mar10Segovia het volgende:Is Elephunk trouwens goed? Nog niks van gehoord namelijk op 1 nummertje na.
quote:ik denk hetwel ja, maar je kan nou wel wat shit van ze winnen op hiphopinjesmoel.nl
Op woensdag 20 augustus 2003 19:49 schreef Fronsertje het volgende:
weet iemand toevallig waar ik merchandising van Opgezwolle ken vinden?
of verkopen ze alleen die shit, daar waar life word gespit ?
* Tony_Montana67 gaat alsvast een rolator bestellen wegens plotseling opkomende ouderdomsverschijnselen
quote:ach 50 cent , waarschijnlijk vergelijkbaar met het zakgeld wat ze per weer krijgen
Op woensdag 20 augustus 2003 21:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik zapte daarnet ff langs de kanalen en zag iets wat een hoop kan verklaren. 10-jarigen werd gevraagd wat de muziekhype van de toekomst is, kwamen die mannekes met 50 Cent op de proppen* Tony_Montana67 gaat alsvast een rolator bestellen wegens plotseling opkomende ouderdomsverschijnselen
quote:Ik hoop het ja, want als ze meer krijgen krijgen doen ze toch maar domme dingen met dat geld
Op woensdag 20 augustus 2003 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach 50 cent , waarschijnlijk vergelijkbaar met het zakgeld wat ze per weer krijgen
quote:ach je kan altijd nog snoep gaan kopen of bij de mc/bk gaan rondhangen met je supersoaker 4000
Op woensdag 20 augustus 2003 21:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik hoop het ja, want als ze meer krijgen krijgen doen ze toch maar domme dingen met dat geld
(verklaart ook meteen wrom 50 het overleefd heeft )
quote:haha, hmm hij zei gewoon dat ie is neergeschoten door een waterpistool, alleen dat laatste is er door Mtv uitgeknipt
Op woensdag 20 augustus 2003 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
ach je kan altijd nog snoep gaan kopen of bij de mc/bk gaan rondhangen met je supersoaker 4000
(verklaart ook meteen wrom 50 het overleefd heeft
)
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:ach je kan altijd nog snoep gaan kopen of bij de mc/bk gaan rondhangen met je supersoaker 4000
(verklaart ook meteen wrom 50 het overleefd heeft
)
Now That's Keepin' It Gangsta
quote:ach in dat opzicht durf ik te wedden dat den nieuwe albums van TY en Aesop Rock ook tegen zullen vallen , aan de anderekant is het toch wel beter dan het gemmiddelde rap album wat tegenwoordig uitgebracht word denk ik
Op woensdag 20 augustus 2003 17:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat album van Craig G, This Is Now valt me toch licht tegen. Opzich geen slecht album, maar het mist iets. I'm not quite feelin' it zeg maar
quote:mja dat zeker wel
Op woensdag 20 augustus 2003 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
ach in dat opzicht durf ik te wedden dat den nieuwe albums van TY en Aesop Rock ook tegen zullen vallen , aan de anderekant is het toch wel beter dan het gemmiddelde rap album wat tegenwoordig uitgebracht word denk ik
quote:Zeker, maar de tracks die ik als eerste hoorde voor de release waren direct ook de beste tracks. Nogmaals het is een goed album, maar ergens heb ik het idee dat het niet helemaal af is.
Op woensdag 20 augustus 2003 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach in dat opzicht durf ik te wedden dat den nieuwe albums van TY en Aesop Rock ook tegen zullen vallen , aan de anderekant is het toch wel beter dan het gemmiddelde rap album wat tegenwoordig uitgebracht word denk ik
Maar misschien neem ik nu gewoon Take Me To Your Leader als maatstaf en dan valt een album vrij snel tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |