Alleen geen hardcore melodie, en wel het geschreeuw van: tu tu tu tu tudududuu tralala etc
bagger liedje, ik denk dat dit liedje ook in nederland uitgebracht gaat worden, en dan zal de breezerjeugd (lees: tmf kijkend nederland) ook dit liedje kennen en zal je dit liedje overal in de discotheken horen ipv de goede oude stamp versie
jammer van het lied deze verkrachting
quote:Die ziet enkel euro- of dollartekens in z'n ogen (ik geef 'm geen ongelijk).
Op maandag 18 augustus 2003 17:45 schreef Hardliner het volgende:
En helemaal jammer dat Marc Acardipane zelf notabene heeft meegewerkt aan deze skihut-achtige versie....
quote:Ze hebben waarschijnlijk gewoon de rechten gekocht, en hem geremixt ofzo...kan me echt niet voorstellen dat Arcadipane dit zou doen.
Op maandag 18 augustus 2003 17:45 schreef Hardliner het volgende:
En helemaal jammer dat Marc Acardipane zelf notabene heeft meegewerkt aan deze skihut-achtige versie....
Ik vind hem wel grappig.... Niet orgineel ofzo, maar gewoon wel leuk. .
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 17:47 schreef Loek-B het volgende:
Hij is al uitgebracht hier..
Ik vind hem wel grappig.... Niet orgineel ofzo, maar gewoon wel leuk.
.
quote:"Marc Acardipane is een van de grondleggers van de hardere house. Deze Duitser heeft volgens kenners de eerste hardcore-track allertijden geproduceerd (Mescalium United - We have arrived). Hij heeft ontelbare klassiekers op zijn naam staan, onder vele pseudoniemen. Enkele voorbeelden: 'Stereo murder (Don't touch that Stereo)', 'Six million ways to die' en 'Slaves to the rave'. Hij is de oprichter van PCP, in de hardcorewereld een zeer bekende naam.Op maandag 18 augustus 2003 17:47 schreef SuperUli het volgende:
Ze hebben waarschijnlijk gewoon de rechten gekocht, en hem geremixt ofzo...kan me echt niet voorstellen dat Arcadipane dit zou doen.
.
Eind jaren negentig scoorde hij ook in de hitlijsten onder de naam Marshall Masters met het nummer "I like it loud". Wat als underground gabbertrack begonnen was, is tegenwoordig uitgegroeid tot een nummer wat elke week in alle Europese discotheken te horen is, en dit al jarenlang.
Hier zijn vele versies van uitgekomen, in 2003 neemt hij zelfs een versie op in samenwerking met de Duitse act Scooter; Maria (I like it loud).
Samen met zijn vaste MC Dick Rules, treedt hij op met een live-act. Alle klassiekers komen gegarandeert voorbij!"
wel dus...
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 17:52 schreef Hardliner het volgende:[..]
, in 2003 neemt hij zelfs een versie op in samenwerking met de Duitse act Scooter; Maria (I like it loud).wel dus...
quote:en nog eens
Op maandag 18 augustus 2003 17:56 schreef SuperUli het volgende:[..]
.
.
.
!
quote:Mooie gelegenhied dus om te stoppen met het maken van commerciele producties, en hun grenzen te verleggen naar een bruiloftsformatie o.i.d.
Op maandag 18 augustus 2003 18:03 schreef okkie-man het volgende:
Scooter bestaat volgend jaar al 10 jaar
quote:jij altijd
Op maandag 18 augustus 2003 18:03 schreef Jantjeuh het volgende:
Mag ik meedoen?
quote:geen idee, ik hoorde hij klonk goed... ach ik heb er alweer 2 aangeklikt
Op maandag 18 augustus 2003 19:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Heb je niet een loop versie, die had ik namelijk ook net.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |