abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:40:16 #151
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_12592112
Oeh! Interessant topic voor alle mannen hier met een instrument!

Vrouwen en mannen met muziekinstrumenten

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 21 augustus 2003 @ 09:16:03 #152
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_12597145
goedemorgen muziek,

mijn goudvisje is dood

De Narcis van Gabon
pi_12597222
hallo! ik zag een paar posts terug een vraag over hoeveel nrs er officieel uitgebracht zouden zijn, ik heb die bewuste prijsvraag gewonnen (en dus MEET and GREET!!) en het waren er 307, de rest is inderdaad allemaal bootleg!
pi_12598195
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 09:16 schreef PogueMahone het volgende:
goedemorgen muziek,

mijn goudvisje is dood

Ik leef met u mee! En goede morgen deze ...
Aldus.
pi_12599747
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 09:24 schreef Sanneke het volgende:
hallo! ik zag een paar posts terug een vraag over hoeveel nrs er officieel uitgebracht zouden zijn, ik heb die bewuste prijsvraag gewonnen (en dus MEET and GREET!!) en het waren er 307, de rest is inderdaad allemaal bootleg!
Gefeliciteerd! Cool . Is dit je eerste post in 2 jaar trouwens? Volgens je profiel heb je 2 posts op je naam staan en ben je geregistreed in 2001 . Da's nog eens een gemiddelde. Hihi!

Maar een meet&greet. Dat heb je mooi voor elkaar!

pi_12600105
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:32 schreef Man_in_a_Shed het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Cool . Is dit je eerste post in 2 jaar trouwens? Volgens je profiel heb je 2 posts op je naam staan en ben je geregistreed in 2001 . Da's nog eens een gemiddelde. Hihi!

Maar een meet&greet. Dat heb je mooi voor elkaar!

ja ik ben pas sinds vanmorgen weer terug op het Fokforum, kon via mijn werk nooit aanmelden en thuis geen PC.. wel altijd met veel plezier gelezen!

ja de meet and greet was meer dan geweldig, dat vergeet ik noooooit meer! Zie www.radio2.nl voor de fotos, ik ben dat meisje met het rode bloesje!

Moderator donderdag 21 augustus 2003 @ 12:00:55 #157
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_12600501
alleen maar voor de diehards

nou dag dan maar want ik ga makkelijk dood

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_12601146
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:45 schreef Sanneke het volgende:
ja de meet and greet was meer dan geweldig!
Leuk!
Was jij degene die op de radio zei 'Ik hoop dat Keith Richards mijn voicemail in wil spreken'?
I intend to live forever, or die trying.
pi_12601216
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 12:31 schreef dwerg het volgende:

[..]

Leuk!
Was jij degene die op de radio zei 'Ik hoop dat Keith Richards mijn voicemail in wil spreken'?

ja! ik heb er zelfs een ingescand krantenartikel van maar dat zal ik jullie besparen! Keith zei Hello Darling tegen me, geweldiger kon niet! (nou ja, als we het realistisch houden )
pi_12601370
haha vrouwen
pi_12601422
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 12:34 schreef Sanneke het volgende:
ja! ik heb er zelfs een ingescand krantenartikel van maar dat zal ik jullie besparen! Keith zei Hello Darling tegen me, geweldiger kon niet! (nou ja, als we het realistisch houden )
Kom maar op met dat krantenartikel, dat is juist leuk!
pi_12601451
ik weet niet hoe ik het moet kopieren naar hier, kan ik het mailen naar iemand die het dan plaatst???
  donderdag 21 augustus 2003 @ 12:48:03 #163
3878 Vork
Manisch creatief
pi_12601490
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:40 schreef Jane het volgende:
Oeh! Interessant topic voor alle mannen hier met een instrument!

Vrouwen en mannen met muziekinstrumenten

Eeuwige vrijgezel met muziekinstrument meldt zich

pi_12601526
kopietje gemaakt!
'Keith Richards zei darling tegen me'
Jeroen Geerts
HEERLEN/ROTTERDAM - Eigenlijk had de Heerlense Sanne B. (28) haar voice-mail in willen laten spreken door Keith Richards. Maar dat zat er helaas niet in. "Voor onze ontmoeting met The Rolling Stones hebben we duidelijk te horen gekregen wat wél mocht en wat niet. Zelf geen foto's maken. Om een handtekening vragen, was uit den boze.''
Sanne B uit Heerlen won op Radio 2 een meet-and-greet met The Rolling Stones. Woensdagavond stond ze in Rotterdam oog in oog met de oude rockers. Kort maar onvergetelijk. En niet in de laatste plaats door de vlijende woorden van haar favoriet: Keith Richards. Zelfs tijdens ontmoetingen met fans is het duidelijk dat Mick Jagger, Keith Richards, Charlie Watts en Ron Wood niet de eerste de beste zijn. Tot in detail worden alle touwtjes strak in handen gehouden door managers en platenbazen. ,,Als je naar de wc moest, liep er iemand van de beveiliging mee. Maar dat is begrijpelijk.''

Backstage bij de grootste rockband ter wereld, kom je in een volledig dorp terecht. De Heerlense mocht een kijkje in het dorp van de Stones nemen nadat ze een prijsvraag had gewonnen bij het Radio 2 programma Schiffers. ,,Het was immens. Er werken driehonderd mensen voor de band en die rennen daar allemaal door elkaar. Ze rijden zelfs rond in golfwagentjes. Om bij een enorme show als die van de Stones een kijkje achter de schermen te mogen nemen, is al memorabel genoeg.''

Maar het hoogtepunt van de avond vindt plaats in een donkere, door gordijnen afgebakende ruimte vol kaarsen, bloemen en wierrook. ,,En veel drank en snoepgoed'', lacht de Heerlense. ,,Ach, dat van die voice-mail en die handtekeningen vond ik niet erg. Je zit vol met wilde plannen maar als puntje bij paaltje komt, moet je blij zijn als je nog een woord uit kunt brengen. Ik kwam voor de ervaring. En die heb ik gehad.''

Nee, van arrogantie is bij de Stones geen spraken. ,,Ze zijn heel vriendelijk. Heel correcte mannen eigenlijk. Ze kijken je aan, lachen, geven een handje. Het viel me op dat ze vrij klein van stuk zijn. Maar ja, ze hadden ook doodnormale kleren aan. Behalve Keith: zonnebril, sigaret op halfelf. Die is achter de schermen precies hetzelfde als op het podium. En hij heeft zachte handen.''

Richards is Sannes favoriet. ,,Hij zei 'hello darling' tegen me. Dat zal me de rest van mijn leven bijblijven. Veel meer kan ik me niet meer herinneren. Alleen: Nice to meet you, enjoy the show"

ps en er is dus een foto gemaakt, die komt nog naar ons toe zodat ie lekker fout ingelijst kan worden om ff te showen (zo ben ik dan ook wel weer )

[Dit bericht is gewijzigd door Sanneke op 21-08-2003 12:51]

pi_12601535
Nevermind ik weet niks van vrouwen.
pi_12601716
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 12:49 schreef Sanneke het volgende:
kopietje gemaakt!
Yeah!

Zien jullie nu wel dat Radio 2 gewoon de beste zender van Nederland is.
Met de leukste luisteraars.

pi_12601800
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 12:58 schreef dwerg het volgende:

[..]

Yeah!

Zien jullie nu wel dat Radio 2 gewoon de beste zender van Nederland is.
Met de leukste luisteraars.

Dan kan ik nu ook wel toegeven dat ie bij mij niet op de radio zat hihi! Toch maar ff geinstalleerd na vorige week!
pi_12601999
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 12:49 schreef Sanneke het volgende:verhaaltje
whaa maak me gek

Is het nou eigenlijk Keith Richards of Keith Richard ?

pi_12602027
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:11 schreef Robertjuuh het volgende:

[..]

whaa maak me gek

Is het nou eigenlijk Keith Richards of Keith Richard ?

het is officieel zonder s, maar eigenlijk vanaf het begin dat ie in the Stones zit is het met S geschreven (ik heb ff mijn Keith biobijbel gecheckt!)
pi_12602031
Hoi iedereen,

Dit is mijn 1000e post!

Nog een fijne dag verder,
Maidenfan

pi_12602222
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:13 schreef Sanneke het volgende:

[..]

het is officieel zonder s, maar eigenlijk vanaf het begin dat ie in the Stones zit is het met S geschreven (ik heb ff mijn Keith biobijbel gecheckt!)

ja zo'n dingen vallen me altijd op.
In oudere artikelen en kranten staat meestal zonders s, maar nu overal met s.
thnx
pi_12602281
maar t is echt al vanaf 1967 ofzo

hij is mijn alltime hero! en trouwens, nu ik ze gezien heb moet ik toch toegeven dat oudere mannen met rimpels wel veel charme hebben!

pi_12603569
Hey, wat leuk Sanneke!

Goedemiddag Muziek.

pi_12603647
ja het was een van de gaafste dingen die ik ooit heb meegemaakt! en zal waarschijnlijk ook geen kans meer krijgen op nog zo'n ontmoeting. baalde wel dat ik het lef niet had gehad om Keith en Ronnie te omarmen voor de foto.. werd maar 1 foto gemaakt dus ik wilde er nog enigszins normaal op staan. Een iemand staat gewoon NIET op die foto (alleen zijn schoenen.. de rest is gewoon verscholen achter de fragiele Mick)
pi_12604173
Ik denk dat niemand je dat kwalijk neemt dat je Keith niet ff hebt gepakt Ik denk idd dat je op dat moment echt te "impressed" bent daarvoor.
Maar jij staat wel ff op de foto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')