quote:Ik leef met u mee! En goede morgen deze ...
Op donderdag 21 augustus 2003 09:16 schreef PogueMahone het volgende:
goedemorgen muziek,mijn goudvisje is dood
quote:Gefeliciteerd! Cool
Op donderdag 21 augustus 2003 09:24 schreef Sanneke het volgende:
hallo! ik zag een paar posts terug een vraag over hoeveel nrs er officieel uitgebracht zouden zijn, ik heb die bewuste prijsvraag gewonnen (en dus MEET and GREET!!) en het waren er 307, de rest is inderdaad allemaal bootleg!
Maar een meet&greet. Dat heb je mooi voor elkaar!
quote:ja ik ben pas sinds vanmorgen weer terug op het Fokforum, kon via mijn werk nooit aanmelden en thuis geen PC.. wel altijd met veel plezier gelezen!
Op donderdag 21 augustus 2003 11:32 schreef Man_in_a_Shed het volgende:[..]
Gefeliciteerd! Cool
. Is dit je eerste post in 2 jaar trouwens? Volgens je profiel heb je 2 posts op je naam staan en ben je geregistreed in 2001
. Da's nog eens een gemiddelde. Hihi!
Maar een meet&greet. Dat heb je mooi voor elkaar!
ja de meet and greet was meer dan geweldig, dat vergeet ik noooooit meer! Zie www.radio2.nl voor de fotos, ik ben dat meisje met het rode bloesje!
nou
dag
dan maar want ik ga makkelijk dood
quote:Leuk!
Op donderdag 21 augustus 2003 11:45 schreef Sanneke het volgende:
ja de meet and greet was meer dan geweldig!
quote:ja! ik heb er zelfs een ingescand krantenartikel van maar dat zal ik jullie besparen! Keith zei Hello Darling tegen me, geweldiger kon niet! (nou ja, als we het realistisch houden
Op donderdag 21 augustus 2003 12:31 schreef dwerg het volgende:[..]
Leuk!
Was jij degene die op de radio zei 'Ik hoop dat Keith Richards mijn voicemail in wil spreken'?
quote:Kom maar op met dat krantenartikel, dat is juist leuk!
Op donderdag 21 augustus 2003 12:34 schreef Sanneke het volgende:
ja! ik heb er zelfs een ingescand krantenartikel van maar dat zal ik jullie besparen! Keith zei Hello Darling tegen me, geweldiger kon niet! (nou ja, als we het realistisch houden)
quote:Eeuwige vrijgezel met muziekinstrument meldt zich
Op woensdag 20 augustus 2003 23:40 schreef Jane het volgende:
Oeh! Interessant topic voor alle mannen hier met een instrument!Vrouwen en mannen met muziekinstrumenten
Backstage bij de grootste rockband ter wereld, kom je in een volledig dorp terecht. De Heerlense mocht een kijkje in het dorp van de Stones nemen nadat ze een prijsvraag had gewonnen bij het Radio 2 programma Schiffers. ,,Het was immens. Er werken driehonderd mensen voor de band en die rennen daar allemaal door elkaar. Ze rijden zelfs rond in golfwagentjes. Om bij een enorme show als die van de Stones een kijkje achter de schermen te mogen nemen, is al memorabel genoeg.''
Maar het hoogtepunt van de avond vindt plaats in een donkere, door gordijnen afgebakende ruimte vol kaarsen, bloemen en wierrook. ,,En veel drank en snoepgoed'', lacht de Heerlense. ,,Ach, dat van die voice-mail en die handtekeningen vond ik niet erg. Je zit vol met wilde plannen maar als puntje bij paaltje komt, moet je blij zijn als je nog een woord uit kunt brengen. Ik kwam voor de ervaring. En die heb ik gehad.''
Nee, van arrogantie is bij de Stones geen spraken. ,,Ze zijn heel vriendelijk. Heel correcte mannen eigenlijk. Ze kijken je aan, lachen, geven een handje. Het viel me op dat ze vrij klein van stuk zijn. Maar ja, ze hadden ook doodnormale kleren aan. Behalve Keith: zonnebril, sigaret op halfelf. Die is achter de schermen precies hetzelfde als op het podium. En hij heeft zachte handen.''
Richards is Sannes favoriet. ,,Hij zei 'hello darling' tegen me. Dat zal me de rest van mijn leven bijblijven. Veel meer kan ik me niet meer herinneren. Alleen: Nice to meet you, enjoy the show"
ps en er is dus een foto gemaakt, die komt nog naar ons toe zodat ie lekker fout ingelijst kan worden om ff te showen (zo ben ik dan ook wel weer
)
[Dit bericht is gewijzigd door Sanneke op 21-08-2003 12:51]
quote:Yeah!
Op donderdag 21 augustus 2003 12:49 schreef Sanneke het volgende:
kopietje gemaakt!
Zien jullie nu wel dat Radio 2 gewoon de beste zender van Nederland is.
Met de leukste luisteraars.
quote:Dan kan ik nu ook wel toegeven dat ie bij mij niet op de radio zat hihi! Toch maar ff geinstalleerd na vorige week!
Op donderdag 21 augustus 2003 12:58 schreef dwerg het volgende:[..]
Yeah!
Zien jullie nu wel dat Radio 2 gewoon de beste zender van Nederland is.
Met de leukste luisteraars.
quote:whaa
Op donderdag 21 augustus 2003 12:49 schreef Sanneke het volgende:verhaaltje
Is het nou eigenlijk Keith Richards of Keith Richard ?
quote:het is officieel zonder s, maar eigenlijk vanaf het begin dat ie in the Stones zit is het met S geschreven (ik heb ff mijn Keith biobijbel gecheckt!)
Op donderdag 21 augustus 2003 13:11 schreef Robertjuuh het volgende:[..]
whaa
maak me gek
Is het nou eigenlijk Keith Richards of Keith Richard ?
quote:ja zo'n dingen vallen me altijd op.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:13 schreef Sanneke het volgende:[..]
het is officieel zonder s, maar eigenlijk vanaf het begin dat ie in the Stones zit is het met S geschreven (ik heb ff mijn Keith biobijbel gecheckt!)
hij is mijn alltime hero! en trouwens, nu ik ze gezien heb moet ik toch toegeven dat oudere mannen met rimpels wel veel charme hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |