abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2003 @ 13:28:40 #126
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12675275
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 12:37 schreef chelloboy het volgende:

Gisteren ook weer passe-partout kaarten gehaald voor de CL.

quote:
63 Euro voor waar ik zit,
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 24 augustus 2003 @ 14:38:49 #127
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_12676720
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 12:37 schreef chelloboy het volgende:

[..]

Jah heb al 13 jaar een seizoenskaart,zit in vak V voorheen vak U op de Oosttribune.
Gisteren ook weer passe-partout kaarten gehaald voor de CL.
63 Euro voor waar ik zit,alleen de tegenstanders zijn nog niet bekend maar dat maakt niet uit,we gaan toch wel.

He vak V, sfeer vak wat gebeurde er gisteren?? ik zag opeens iedereen die kant namelijk op kijken (ik zag niks zat in XX ) en vak U zat naar jullie vak te zwaaien

¤ 63 dat is hopelijk voor 3 kaartjes?
ff domme vraag, maar heb je daar een clubkaart nodig voor CL wedstrijden? een maat wou namelijk ook wel eens mee...

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_12677205
Die passe-partout zijn 3 kaartjes voor de 1e ronde CL.
Dus 21 Euro per wedstrijd.
Je hebt wel een PSV seizoen clubcard nodig of een je kaart van de Supp.Vereniging of een gewone PSV clubkaart.
Ik geloof wel dat je met een clubkaart van een andere club een los kaartje kan kopen bij een ticketbox maar die maat zit dan wel ergens anders als jij gewoon op je eigen plaats zit.
Maar naar 8 September komt er meer informatie over losse kaarten,eerst hebben eigen supporters voorrang op hun eigen plekkie.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_12678843
Wie zullen dit seizoen het centrale duo gaan vormen bij PSV?

Ooijer, Bouma? Wat gebeurd er nu met een beterende Hofland?

pi_12678978
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:05 schreef Poepoog het volgende:
Wie zullen dit seizoen het centrale duo gaan vormen bij PSV?

Ooijer, Bouma? Wat gebeurd er nu met een beterende Hofland?

Daar heeft Hiddink idd een luxe probleem, maar vergeet zeker ook Colin niet. Die maakte ook een zeer goede indruk op me de laatste tijd
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12679009
is mooi heel kut met die CL kaartjes, kan door basketballwedstrijden nie altijd naar PSV, dus geen scc dit jaar.. nou kan ik dus pas op 4sept. met mn clubkaart kaartjes gaan halen

is dit jaar dus wel na de loting dus kost me weer tering veel geld, mjah MOET EN ZAL er weer bij zijn

pi_12679036
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Daar heeft Hiddink idd een luxe probleem, maar vergeet zeker ook Colin niet. Die maakte ook een zeer goede indruk op me de laatste tijd

Tja... Maar Ooijer, Bouma en Hofland zijn (ex) internationals... Colin is echt een stand-in
pi_12679159
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:12 schreef Poepoog het volgende:

Tja... Maar Ooijer, Bouma en Hofland zijn (ex) internationals... Colin is echt een stand-in

Ben ik niet met je eens. Ze kunnen ook nog met z'n vieren spelen natuurlijk

Ooijer-Colin-Hofland-Bouma

Er is veel concurrentie voor de verdediging, dat is alleen maar goed. Een blessure kan makkelijker opgevangen worden. Ik vind het alleen wat sneu voor Faber, want die zie ik niet veel spelen dit seizoen

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12679235
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ze kunnen ook nog met z'n vieren spelen natuurlijk

Ooijer-Colin-Hofland-Bouma

Er is veel concurrentie voor de verdediging, dat is alleen maar goed. Een blessure kan makkelijker opgevangen worden. Ik vind het alleen wat sneu voor Faber, want die zie ik niet veel spelen dit seizoen

Lee? Bogelund?
pi_12679305
Ik zie het liefst Bouma met Hofland centraal
En dan Ooijer maar rechts zetten

Zorgt PSV voor de verdediging van Oranje in de toekomst ?

pi_12679380
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:19 schreef Poepoog het volgende:

Lee? Bogelund?

Het is maar een optie. Die kunnen wel eens een wedstrijdje missen door een blessure of een schorsing. Het bewijst alleen maar dat de selectie van PSV in de breedte ook erg sterk is

In Europa kan je Bouma ook voor Hofland en Ooijer laten spelen als een extra zekerheidje

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:26:47 #137
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12679441
Speculeer maar lekker door

Gerucht: Numan naar PSV
De voetbalsite TribalFootball meldt dat Arthur Numan een eenjarig contract getekend zou hebben bij PSV. Waar het gerucht vandaan komt is vooralsnog nog onbekend. De site is doorgaans niet de meest betrouwbare bron. Het is wel bekend dat het Hiddinks grootste wens is om de selectie te versterken met een linksback.

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_12679542
Eerst zien, dan geloven.

Maar als het waar is, is het een zeer goede versterking voor PSV. Dan is iedere positie in de verdediging dubbel bezet met min of meer gelijkwaardige spelers.

Ik krijg het idee dat Hiddink met iets heel moois bezig is daar

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12679553
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:26 schreef Zapper het volgende:
Speculeer maar lekker door

Gerucht: Numan naar PSV
De voetbalsite TribalFootball meldt dat Arthur Numan een eenjarig contract getekend zou hebben bij PSV. Waar het gerucht vandaan komt is vooralsnog nog onbekend. De site is doorgaans niet de meest betrouwbare bron. Het is wel bekend dat het Hiddinks grootste wens is om de selectie te versterken met een linksback.

Als dat waar zou zijn
Numan is voor mij een van de beste spelers van oranje tijdens het wk 98
En altijd al een goede speler gevonden
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:49:17 #140
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_12681736
Beter
Numan is idd een goede om erbij te hebben, kan het team ook wel dragen.
Ik denk dat, indien het waar is, een heel mooi jaar gaat worden
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:54:15 #141
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12681822
  zondag 24 augustus 2003 @ 18:02:55 #142
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_12682015
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:54 schreef Zapper het volgende:
de media neemt het wel over
duim duim

* appelsientje gaat nu een hele domme vraag stellen
die maat van me is dus *j*x fan maar hij wilt ook wel eens gewoon mee naar psv (tja dat kan ik nou wel begrijpen )
Maar goed kan je met een clubcard van een andere club gewoon een kaartje halen??

zondag 24 augustus 2003 @ 18:06:34 #143
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12682107
Weet je, als je wilt lachen he, moet ja dan eens in het stadion roepen dat die maat van je voor ajax is!!

Of mag je 'm wel?

zondag 24 augustus 2003 @ 18:21:48 #144
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_12682434
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:06 schreef Zapper het volgende:
Weet je, als je wilt lachen he, moet ja dan eens in het stadion roepen dat die maat van je voor ajax is!!

Of mag je 'm wel?

hehehe ik mag 'm wel
Maar als hij slim is laat ie zijn sjaaltje thuis
  zondag 24 augustus 2003 @ 19:06:48 #145
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12683456
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:21 schreef appelsientje het volgende:

Maar als hij slim is

ja, daar zeg je wat
  zondag 24 augustus 2003 @ 20:50:46 #146
62799 Terrace_Casual
Sta op voor de kampioen!
pi_12685852
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:38 schreef appelsientje het volgende:

[..]

He vak V, sfeer vak wat gebeurde er gisteren?? ik zag opeens iedereen die kant namelijk op kijken (ik zag niks zat in XX ) en vak U zat naar jullie vak te zwaaien

¤ 63 dat is hopelijk voor 3 kaartjes?
ff domme vraag, maar heb je daar een clubkaart nodig voor CL wedstrijden? een maat wou namelijk ook wel eens mee...

Was n opstootje, 1 of ander figuur vond t nodig om bier te gooien op enkele jongeren, deze jongeren reageerden iets anders dan die figuur dacht...

Als je n maat mee wil nemen kan da volgens mij wel, weet niet welke cc je hebt, maar voor europees kun je dacht ik twee kaarten per cc halen...

Why the botter dressin up like that, when it's all show?
pi_12686540
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 20:50 schreef Terrace_Casual het volgende:

[..]

Was n opstootje, 1 of ander figuur vond t nodig om bier te gooien op enkele jongeren, deze jongeren reageerden iets anders dan die figuur dacht...

anders ga je lekker elkaar op je neus slaan terwijl je 6-1 voorstaat...afvoeren en niet meer binnen laten dus.

maarja, zaterdag was wel lekker voor de moraal, jammer dat Bouma een juniorenfout maakt en de 1-1 net zo goed zelf had kunnen binnen schieten...de reactie daarop op het SMS bord was ook wel grappig: 'Fredje waar ben je nu met je stoere vrienden' ofzoiets
(voor de mensen die het niet weten: paar van zijn vrienden hebben een stadionverbod van 4 jaar wegens een knokpartij tijdens de kampioenswedstrijd (of dat had het moeten worden) van HVV Helmond)

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_12688266
Arthur Numan wijst PSV opnieuw de deur

24/8/2003 21:20

Arthur Numan komt definitief niet naar Eindhoven. Nadat PSV al afgelopen voorjaar een poging deed om z'n voormalige linksback terug te halen, deed de landskampioen vorige week opnieuw een toenaderingspoging. Numan bleek niet van mening veranderd.
Het contract van de ex-international bij Glasgow Rangers liep deze zomer af. In afwachting daarvan, meldden zowel Feyenoord als PSV zich bij de Heemskerker. Numan verkocht beiden Nederlandse topclubs echter nee, omdat hij graag nog een jaar in Schotland wilde blijven. Met Rangers kwam hij echter niet tot een akkoord over contractverlenging.

Ondanks vele aanbiedingen kwam Numan (nog) niet onderdak. Reden voor PSV om nogmaals een toenaderingspoging te wagen, omdat Guus Hiddink nog altijd op zoek is naar een adequate opvolger van Jan Heintze. Numan, die van 1992 tot 1998 al eens zes seizoenen voor PSV uitkwam, bleek echter niet van mening veranderd. De ex-Ger wees de Nederlandse landskampioen opnieuw de deur.

Dan niet.

vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  zondag 24 augustus 2003 @ 23:02:01 #149
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_12689586
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 22:20 schreef chelloboy het volgende:
Arthur Numan wijst PSV opnieuw de deur

24/8/2003 21:20

Arthur Numan komt definitief niet naar Eindhoven. Nadat PSV al afgelopen voorjaar een poging deed om z'n voormalige linksback terug te halen, deed de landskampioen vorige week opnieuw een toenaderingspoging. Numan bleek niet van mening veranderd.
Het contract van de ex-international bij Glasgow Rangers liep deze zomer af. In afwachting daarvan, meldden zowel Feyenoord als PSV zich bij de Heemskerker. Numan verkocht beiden Nederlandse topclubs echter nee, omdat hij graag nog een jaar in Schotland wilde blijven. Met Rangers kwam hij echter niet tot een akkoord over contractverlenging.

Ondanks vele aanbiedingen kwam Numan (nog) niet onderdak. Reden voor PSV om nogmaals een toenaderingspoging te wagen, omdat Guus Hiddink nog altijd op zoek is naar een adequate opvolger van Jan Heintze. Numan, die van 1992 tot 1998 al eens zes seizoenen voor PSV uitkwam, bleek echter niet van mening veranderd. De ex-Ger wees de Nederlandse landskampioen opnieuw de deur.

Dan niet.

Tja nou ja dan blijf je idd lekker daar.
Slimme actie van hem omdat hij nu helemaal geen contract heeft... nou ja we zwaaien met z'n alle naar Numan
  zondag 24 augustus 2003 @ 23:13:26 #150
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12689879
En het is nog steeds niet duidelijk hoor...

PSV schijnt smsjes rond te sturen met nieuws dat de transfer rond is

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')